Ik zei bijna niks...

Ik had een goede start, maar had te laat door dat Bob bleef staan en raakte hem nog net op het achterwiel, waardoor ik lichtjes de muur raakte en toen ik weer gas gaf, stond ineens Jeff?? recht voor me in de muur dus 2e aanrijding binnen 50m.

Daarna maar achteruit gereden om los te komen van de andere wagen. Lag toen al 20 seconden achter.
Kon nog wel opklimmen tot de 5e positie en had ook nog wel zicht op de 4e, maar toe crashte windows

Tot zover race 1.
Davidson schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:00:
Was wel weer even wennen na lange tijd het stuur niet te hebben aangeraakt, maar in de loop van race 2 toch weer een beetje de smaak te pakken kunnen krijgen. Het sfeertje was weer als vanouds goed (afgezien van de nodige bekende frustraties

). Ging één keer de fout in met PTR (excuses daarvoor) waarin ik te snel de baan op ging (in de eerste race).
Ja ik zat ook op het randje zoals te zien is in de replay van Sebastian, waardoor ik je ook niet meer kon ontwijken. Had wel lichte schade aan de aero en de suspension en ook stond mijn stuur niet helemaal recht meer. Daarna nog wel kunnen aansluiten bij Johnny en Bas?? welke een aardig duel aan het uitvechten waren en ik in de laatste linkerbocht van de een stuk sneller ging en me al klaarmaakte om aan te vallen, maar toe spinde de wagen ineens (waarschijnlijk minder downforce ofzo

) Rond de 15e ronde meldde de crewchief dat mijn suspension nog wat verder was beschadigd, dus ben toen wat langzamer gaan rijden ook omdat de wagen steeds minder handelbaar werd, vooral op het rechte stuk overigens. En het waren niet de banden.
Dus dit wat niet bepaald mijn dag.
Na de F1 en het nederlands elftal kunnen we meteen door naar de racebaan. Deze keer anders dan de vorige keren. 2 races met verschillende wagens op dezelfde baan.
Franse cupracers - Le circuit Bugatti - zondag 13 november - 20:00
Race 1- Le circuit Bugatti
- 30 min kwalificatie - race van 11 laps (ca. 20 min.)
- Renault Clio
- Ingame omstandigheden: datum: 13-11, weer: clear, tijd: 13:00
- Real fuel & tire usage, real aides, full damage.
Race 2- Le circuit Bugatti
- 40 min kwalificatie - race van 20 laps (ca. 35 min.)
- Renault R.S.01
- Ingame omstandigheden: datum: 13-11, weer: clear, tijd: 14:00
- Real fuel & tire usage, real aides, full damage.
Voor de mensen die alleen bij de 2e race aanwezig kunnen/ willen zijn het streven is dat we om 21:00 de kwalificatie starten en om 21:40 de race.
Te vinden in de serverlijst met de naam GoT Racing, wachtwoord is tweakers