xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Had al wat anders gepland. Dit weekend wel weer online, hoewel ik ook nog wel wil oefenen in solo mode. (Moet nog wennen aan racen met stuur)Dvdberg schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:14:
Vanavond rond 20.00-20.30 weer eens los op de PS4? Is de laatste dagen wat rustig of ik moet nog wat PSN Ids toevoegen aan mijn lijst. Nodig me gerust uit als er een lobby is die nog wat aanvulling nodig heeft. Werkse allemaal!
PSN: fonsmeister
Verwijderd
Er zijn best veel kiddies die je gelijk van de weg drukken omdat ze het idee hebben dat de wedstrijd gewonnen kan worden in de eerste bocht.
Hopelijk dat ze snel met een ander kicksysteem komen. Dit voting systeem zoals het er nu in zit werkt niet goed genoeg.
Hebben we het dan over consoles of over de PC versie?Chrosser schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:17:
Zijn er ook goeie PC communities (buiten tweakers nog) voor project cars? Aangezien er veel privésessies zijn?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Twee keer fouten van mezelf die me uit de race helpen helaas, tweede keer was echt dom.
Hopelijk hebben we meer van de eerste races, want die was wel leuk.
(al iemand in de 3de chicane had me niet opgemerkt aan de binnenkant denk ik, want de racelijn werd gewoon genomen terwijl ik al op de curb zat daar.)
*nam zelf ook redelijk een risico, dus zie het als een Race incident.*
PortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:42:
STEAM - GoT Racing - vr 12 Juni ca. 20:30u
In kader van LeMans 24h deze wekeend het volgende event.
- [img=120,90]http://www.24h-lemans.com/wpphpFichiers/image_template/logo-24-heures-du-mans.png[/img]
- GT 3/LMP1/LMP2
- All Assists off
Dit gaat om een 5% race van Le Mans 24h. Dit is net iets meer dan een uur
Practice 20min
Qualifing: 30min
Race 5%
Punten worden per coreur per klasse afgegeven indien er meer dan 75% van de race is gereden.
1e plek: 20 punten
2e plek: 18 punten
3e plek: 16 punten
4e plek: 14 punten
5e plek: 12 punten
6e plek: 10 punten
7e plek: 8 punten
8e plek: 6 punten
9e plek: 4 punten
10e plek: 2 punten
Grid is maximaal 32 mensen, bij te weinig animo wordt het event gecancelled en omgezet in een normale raceavond.
*PM voor aanmelding met SteamID en auto
Aanmeldingen/Auto:
* PortoNL / Audi R8 LMS Ultra GT3
* DeXXor / RWD P20 LMP2
* DavidsonNL / RUF RGT-8 GT3
* BloodKnight / Mclaren 12C GT3
* fabioth / RUF RGT-8 GT3
* bobopalmtree78 / McLaren 12C GT3
* d1nasty / McLaren 12C GT3
PS4 GoT Racing maandag 8-6
Morgenavond weer een MP lobby op de ps4! Te beginnen op Zolder met GT3 wagens! Overige tracks en klasses overleggen we daarna. Invités om 20.30 uur!Leuk ik doe zeker een paar races mee!NiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
Morgenavond weer een MP lobby op de ps4! Te beginnen op Zolder met GT3 wagens! Overige tracks en klasses overleggen we daarna. Invités om 20.30 uur!
Ga mijn best doen erbij te zijn! Kan ik mijn T3PA pedalen uitproberen! Het rempedaal is echt enorm veel beterNiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
Morgenavond weer een MP lobby op de ps4! Te beginnen op Zolder met GT3 wagens! Overige tracks en klasses overleggen we daarna. Invités om 20.30 uur!
PSN RobinNova
[ Voor 11% gewijzigd door powah2k4 op 07-06-2015 20:05 ]
Vanavond helaas geen tijd. Misschien vanaf morgen of woensdag weerpowah2k4 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:00:
Zijn er vanavond nog race sessies van GoT op de pc?
NiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
I served in a company of heroes.
Zal mijn best doen om erbij te zijn!NiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ga mijn vrouw overtuigenNiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ik ben er ook. Kan ik mn t300 testen 😊😊NiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
Top! Ik ben ook weer eens van de partij.NiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
Ik probeer er ook bij te zijn!NiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
PSN: MrMistral
Ik wil eerst mijn career Endurance race op Monza van een uur doen. Weet nog niet hoe laat ik daaraan kan beginnen. Daarna wil ik wel mee doen.NiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Top!NiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
Heb geoefend met het stuurtje inmiddels, eens kijken of ik nu een beetje mee kan komen
Heb me ingeschreven, maar weet niet zeker of ik het haal, ook nog geen idee welke auto. Ik zie geen enkele BMW dus dat zal wel geen goede keuze zijn. En maar één LMP1 wagen?
Volgens mij rijdt die BMW Z4 prima hoor! Maar als Porsche liefhebber moet je natuurlijk een RUF GT3 rijdenPhusebox schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:24:
[...]
Heb me ingeschreven, maar weet niet zeker of ik het haal, ook nog geen idee welke auto. Ik zie geen enkele BMW dus dat zal wel geen goede keuze zijn. En maar één LMP1 wagen?
Er zijn meerdere LMP1 wagens, maar op die Audi na zijn ze allemaal fictief en bedacht door de community.
Maar mijzelf even direct aangemeld.
[ Voor 17% gewijzigd door Edd op 08-06-2015 13:32 ]
-
NiQo schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:18:
Dat word mooi gezellig als ik het zo lees
Fons die in een keer alle races wint whuuuuuuuut
Dat zou wat zijn ja. Gaat me al wel een stuk beter af dan met controller iig, van jullie winnen is weer een ander verhaal

Leuk, moet even kijken of ik er bij kan zijn, maandag doe ik meestal sporten... Maar anders sluit ik aan als ik thuis ben.NiQo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:59:PS4 GoT Racing maandag 8-6
Rij ik dan voortaan helemaal alleen achterin?fonsmeister schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:06:
[...]
![]()
Dat zou wat zijn ja. Gaat me al wel een stuk beter af dan met controller iig, van jullie winnen is weer een ander verhaal
Denk dat ik zo ook wel online ben dus we gaan het zien.
Maar eerst nog even, wil die a$$h0le die besluit om niet te starten en vervolgens daar lekker blijft staan volgende keer sociaal doen en gewoon quitten?
Gelukkig was de rest van de avond wel sportief en ik vond dit de mooiste race:
Reflexen getest:
Leuke race op Spa:
Zeker mooie race die laatste!addictive_rhymz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 01:45:
Was echt weer een hele toffe avond op de PS4. Hieronder een filmpje van een mooie GT3 race met veel dicht op elkaar en toffe battles.
Maar eerst nog even, wil die a$$h0le die besluit om niet te starten en vervolgens daar lekker blijft staan volgende keer sociaal doen en gewoon quitten?
[video]
Gelukkig was de rest van de avond wel sportief en ik vond dit de mooiste race:
[video]
Zat echt heel erg te balen toen ik gepakt werd door een heuse pitmanoeuvre op 2:55, maar we houden het erop dat het niet expres was. Leuke battle tussen ons ook vanaf 8:10. Lekker de druk erop houden
Nogmaals mijn excuus aan de blauwe McClaren die ik de grindbak induwde. Remde compleet mis!
Het werd sportief opgelost dus kan gebeuren, ook al koste het me een plek. (Eigenlijk 2 maar vlak voor de finish remde je nog af voor me).
Was verder een leuke race inderdaad.
Ook die formule b was leuk maar lastig te temmen. Heel suf dat ik m'n focus verloor in het een na laatste rondje wat me van een 10 seconde voorsprong naar 5 seconde achterstand bracht tegen sportlife. Zonde zonde, maar wel spannend.
[ Voor 5% gewijzigd door fonsmeister op 09-06-2015 08:22 ]
Verder hier en daar een incident maar verder wel netjes en sportief gereden door iedereen.
Misschien de volgende keer damage gewoon aanzetten, zodat iedereen extra voorzichtig doet. En op sommige tracks misschien ook een rolling start om de eerste bocht iets makkelijker te maken.
Wat vinden jullie daarvan?
Lijkt me sowieso wat makkelijker, en fijner voor mensen die net een goede ronde zetten in practice maar in quali niet.
Voor mij hangt het erom, want zo te zien duurt de race tot ruim na 22 uur, en dan moet ik waarschijnlijk weg.
[video]
SORRY! Ik dacht dat we weer eerst een FP en daarna qualifying.... Blijkt qualifying en race te zijn... Ik moest even wat regelen....Netflix werkte niet. Paniek alom. Excuus.
Wel weer hele leuke races gehad. Zolder heel close en gewonnen. En de laatste race vd avond ok 23.45 was ook lachen. Drie man op Bathurst, ik met de Ford Mustand. Wat een bak
PSN: dennisvandenb
Herkenbaar. Uiteindelijk rembalans gewijzigd. Meer naar voren gezet en wat rustiger en eerder remmen. En dat ging eigenlijk prima. Race gewonnen (met 3 man maar winst is winst hè) nadat de andere 2 heren elkaar vd baan gereden hadden.patricks8 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:19:
Gisteren twee toffe races mee gedaan!.. De derde dat ik erbij was, bathurst, was het maar goed dat ik mijn mic op mute had gezet. Wat een drama met de gekozen auto. Kwam geen twee bochten achter elkaar lekker door zonder achterstevoren te staan in de quali. Toen ook maar besloten te stoppen.
Het was bij mij met name het uitkomen van de bocht. Erg lastig om met de controller het gas te doserenDvdberg schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:31:
[...]
Herkenbaar. Uiteindelijk rembalans gewijzigd. Meer naar voren gezet en wat rustiger en eerder remmen. En dat ging eigenlijk prima. Race gewonnen (met 3 man maar winst is winst hè) nadat de andere 2 heren elkaar vd baan gereden hadden.
Ik snap je redenatie Nico, maar ik ben zelf tegen damage on. Foutjes zullen namelijk altijd blijven gebeuren, maar als je dan het slachtoffer ben van iemands fout en je wordt de muur in gesmeten dan is je auto dus ook nog eens TL. Best lullig als je het mij vraagt.NiQo schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:22:
Inderdaad weer een lekker race avondje mannen! Zal straks jullie replays ff checken.
Verder hier en daar een incident maar verder wel netjes en sportief gereden door iedereen.
Misschien de volgende keer damage gewoon aanzetten, zodat iedereen extra voorzichtig doet. En op sommige tracks misschien ook een rolling start om de eerste bocht iets makkelijker te maken.
Verder werd er gewoon sportief gereden vond ik, en als iemand het echt bont maakt dan spreek je hem daar gewoon met zijn allen op aan.
Wat betreft het starten, ik zou het gewoon op een normale start laten, ja het is meestal wat chaotisch, maar hopelijk leert men op een gegeven moment dat je een race niet wint in de 1e bocht en gaat men elkaar wat meer ruimte geven. Wellicht dat je een uitzondering kan maken voor hele krappe tracks. My 2cents.
Ah dus jij was het. Apologies accepted! Ja jij ging wel weer lekker zeg. Wij dachten echt, welke gek kiest nou zo'n muscle car op zo'n technische track? Heb jij ons even te kijk gezetDvdberg schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:11:
[video]
SORRY! Ik dacht dat we weer eerst een FP en daarna qualifying.... Blijkt qualifying en race te zijn... Ik moest even wat regelen....Netflix werkte niet. Paniek alom. Excuus.
Wel weer hele leuke races gehad. Zolder heel close en gewonnen. En de laatste race vd avond ok 23.45 was ook lachen. Drie man op Bathurst, ik met de Ford Mustand. Wat een bak
Damage lijkt me niet erg fijn als je slachtoffer wordt van een ander. Rollende start dan weer wel. Het blijft gewoon lastig om met 10 man de eerste bocht in te duiken. Als er achterin 1 iemand zijn rempunt mist dan heb je meteen een domino effect naar voren.NiQo schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:22:
Geen idee of een rollende start dit helemaal oplost, maar kunnen we vast eens proberen.
Haha ja, jij werd daar echt net even aangetikt aan de achterkant. Die orange McLaren zat er zo dicht op dat hij waarschijnlijk net te laat doorhad dat je iets moest uitwijken omdat ik die bocht weer eens te ruim namMrMistral schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 02:06:
[...]
Zeker mooie race die laatste!
Zat echt heel erg te balen toen ik gepakt werd door een heuse pitmanoeuvre op 2:55, maar we houden het erop dat het niet expres was. Leuke battle tussen ons ook vanaf 8:10. Lekker de druk erop houden.
Nogmaals mijn excuus aan de blauwe McClaren die ik de grindbak induwde. Remde compleet mis!
Mooie Battle inderdaad ook, alleen wat te kort omdat ik zo nodig het zand in moest sturen

Ik weet niet wie er in die felgroen bestickerde BMW achter mij zat, op 09:40 pak jij mij heel mooi in de binnenbocht maar rij je vervolgens de ideale lijn in de volgende bocht terwijl ik nog aan je binnenkant zit. Ik weet niet of dat expres was hoor, maar misschien kun je daar volgende keer de bocht iets ruimer nemen zodat ik niet door het zand hoef
Ook een grappig detail, die gast die op het rechte stuk bij 09:50 met z'n headlights aan het knipperen is. WTF?!

[ Voor 6% gewijzigd door addictive_rhymz op 09-06-2015 10:40 ]
Ik vind het best..of je practice of qualify doet maakt eigenlijk ook niet uit..Phusebox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:26:
Met betrekking tot de Le Mans race met de steam groep? Is het niet beter een quali van 45 minuten te doen en de practice te skippen?
Lijkt me sowieso wat makkelijker, en fijner voor mensen die net een goede ronde zetten in practice maar in quali niet.
Voor mij hangt het erom, want zo te zien duurt de race tot ruim na 22 uur, en dan moet ik waarschijnlijk weg.
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
Heb ik laatst ook gedaan in een race (pc versie), malloot ramde me van de baan en rijd vervolgens vrolijk door. Ik dacht met faire spelers te maken te hebben die de plek wel terug zouden geven, maar helaas.addictive_rhymz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:30:
[...]
Ook een grappig detail, die gast die op het rechte stuk bij 09:50 met z'n headlights aan het knipperen is. WTF?!
Zal vanavond even kijken, denk dat ik ook wel mee doe met GT3 (vermoedelijk Audi R8).PortoNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:43:
[...]
Ik vind het best..of je practice of qualify doet maakt eigenlijk ook niet uit..
Toch wel leuk in de GT3's rijden vorige week.
(maar ja kom tijd te kort dat weekend.
Leuk om mezelf ook eens te zien, meestal tuf ik ergens achterinaddictive_rhymz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:30:
[...]
Haha ja, jij werd daar echt net even aangetikt aan de achterkant. Die orange McLaren zat er zo dicht op dat hij waarschijnlijk net te laat doorhad dat je iets moest uitwijken omdat ik die bocht weer eens te ruim nam![]()
Mooie Battle inderdaad ook, alleen wat te kort omdat ik zo nodig het zand in moest sturen![]()
Ik weet niet wie er in die felgroen bestickerde BMW achter mij zat, op 09:40 pak jij mij heel mooi in de binnenbocht maar rij je vervolgens de ideale lijn in de volgende bocht terwijl ik nog aan je binnenkant zit. Ik weet niet of dat expres was hoor, maar misschien kun je daar volgende keer de bocht iets ruimer nemen zodat ik niet door het zand hoef
[video]
Was verdomde spannend zo te zien al had ik dat op dat moment niet echt door hèhè.
Ik rij die blauwe McClaren btw.
Verwijderd
Dat is helaas zo bij iedere console racegame. Gelukkig hebben wij tweakersBacotje schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:31:
Online is er nu helaas ook geen reet aan zonder een lobby met bekende. Ik hoop echt dat ze daar iets aan gaan doen want je word gewoon van de baan gerost. En de boosdoener rijd gewoon lekker verder.
Maar echt niet meer random online....dat is echt verschrikkelijk.
[ Voor 33% gewijzigd door MetalPool op 09-06-2015 14:22 ]
Is het trouwens ook een idee om te kiezen voor REAL assists? Blijkbaar is dit wel mogelijk en lijkt me wat leuker racen ook voor de mensen (lees: moi) die minder bekend zijn met deze baan en de GT3 wagens.PortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:42:
- [[url="http://www.24h-lemans.com/wpphpFichiers/image_template/logo-24-heures-du-mans.png"]afbeelding[/url]]
- GT 3/LMP1/LMP2
- All Assists off
[afbeelding]
Qualifing: 45min
Race 5%
Punten worden per coreur per klasse afgegeven indien er meer dan 75% van de race is gereden.
Grid is maximaal 32 mensen, bij te weinig animo wordt het event gecancelled en omgezet in een normale raceavond.
Aanmeldingen/Auto:
*PortoNL/Audi R8 LMS Ultra GT3
*DeXXor/RWD P20 LMP2
*DavidsonNL/RUF RGT-8 GT3
*BloodKnight/Mclaren 12C GT3
*fabioth/RUF RGT-8 GT3
*bobopalmtree78/McLaren C12 GT3
*d1nasty / McLaren 12C GT3
*Thndr/BMW Z4 GT3
*Phusebox/Auto ntb
*SupraT88/Aston Martin Vantage GT3
Heb ook geen idee welke auto een beetje goed is voor deze track, laat staan dat ik weet hoe ik de setup moet aanpassen.
Is het trouwens ook een idee om te kiezen voor REAL assists? Blijkbaar is dit wel mogelijk en lijkt me wat leuker racen ook voor de mensen (lees: moi) die minder bekend zijn met deze baan en de GT3 wagens.PortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:42:
- [[url="http://www.24h-lemans.com/wpphpFichiers/image_template/logo-24-heures-du-mans.png"]afbeelding[/url]]
- GT 3/LMP1/LMP2
- All Assists off
[afbeelding]
Race 5%
Aanmeldingen/Auto:
*DeXXor/RWD P20 LMP2
*fabioth/RUF RGT-8 GT3
*Thndr/BMW Z4 GT3
*Phusebox/Auto ntb
Heb ook geen idee welke auto een beetje goed is voor deze track, laat staan dat ik weet hoe ik de setup moet aanpassen.
Lekkere race hooraddictive_rhymz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:58:
Voor de liefhebber, de LMP1 race van gisteren waarin ik in de 2e bocht een tikje krijg van Dennis (waarschijnlijk door mijn eigen stuurcorrectie) en een flinke achterstand op de rest krijg. Maar uiteindelijk nog van p10 naar p4 kan komen.
[video]
Verwijderd
Die zwartgroene wat doet deed die in godsnaam in het begin..addictive_rhymz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:30:
[...]
Haha ja, jij werd daar echt net even aangetikt aan de achterkant. Die orange McLaren zat er zo dicht op dat hij waarschijnlijk net te laat doorhad dat je iets moest uitwijken omdat ik die bocht weer eens te ruim nam![]()
Mooie Battle inderdaad ook, alleen wat te kort omdat ik zo nodig het zand in moest sturen![]()
[video]
Die knipperlicht op t rechte stuk was ik hehe was een beetje aan het klooien met mn stuur
Aangepast naar Real AssistsPhusebox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:34:
[...]
Is het trouwens ook een idee om te kiezen voor REAL assists? Blijkbaar is dit wel mogelijk en lijkt me wat leuker racen ook voor de mensen (lees: moi) die minder bekend zijn met deze baan en de GT3 wagens.
Ik weet ook niet wat de beste wagen is, heb gewoon die gekozen die ik het best ken. Dat lijkt me handig voor een lange race.Phusebox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:34:
[...]
Is het trouwens ook een idee om te kiezen voor REAL assists? Blijkbaar is dit wel mogelijk en lijkt me wat leuker racen ook voor de mensen (lees: moi) die minder bekend zijn met deze baan en de GT3 wagens.
Van tuning ken ik eigenlijk niets, enkel misschien een paar simpele dingen die ik heb gelezen. (nog niet allemaal kunnen proberen)
- bandendruk verlagen om ze sneller op temperatuur te krijgen
- downforce verminderen om sneller te gaan op de lange rechte stukken. Kan je wel minder snel in de bochten.
- brake duct verminderen zodat je sneller kan gaan door betere aero, de remmen kunnen op lange rechte stukken goed afkoelen
- gear ratios - de bovenste slider naar rechts om sneller te gaan op lange rechte stukken ten koste van wat acceleratievermogen
Haha dat was ik, wheelspinVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:56:
[...]
Die zwartgroene wat doet deed die in godsnaam in het begin..
Dubai werd toch wel erg donker vanavond nadat de verlichting van mijn nieuwe bentley kapot ging

[YouTube: http://youtu.be/Mv_mXHmiq70]
Is best krap die bochtjes als je met twee man naast elkaar vol gas naar boven gaataddictive_rhymz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:58:
Voor de liefhebber, de LMP1 race van gisteren waarin ik in de 2e bocht een tikje krijg van Dennis (waarschijnlijk door mijn eigen stuurcorrectie) en een flinke achterstand op de rest krijg. Maar uiteindelijk nog van p10 naar p4 kan komen.
[video]

wow. Track limits?NiQo schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 01:20:
[...]
Haha dat was ik, wheelspin
Dubai werd toch wel erg donker vanavond nadat de verlichting van mijn nieuwe bentley kapot ging
[video]
Ik zag je nog rap naderen... Ik was nog bang voor mijn 3e plekaddictive_rhymz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:58:
[video]
Ik ben er weer bij.Bacotje schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:49:
Vanavond weer PS4 racen? Dan heb ik eindelijk mijn stuurtje binnen
Ja zeker waar. Op dat moment was het wel even zwaar balen maar daarna ging ik gewoon voor zo snel mogelijke laps. En toen zag ik in de replay dat ik net een klein tikje naar rechts stuurde voordat je me raakte, anders was het waarschijnlijk net goed gegaan. Ik probeerde nog zoveel mogelijk ruimte over te laten in die bocht, maar met de controller is zo'n minuscuul tikje aan het stuur snel gegeven. Anyway, hoort erbij, no harm done.Dvdberg schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:52:
[...]
Is best krap die bochtjes als je met twee man naast elkaar vol gas naar boven gaat
Ja helaas voor mij was de race net even 1 of 2 laps te kortpatricks8 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:29:
[...]
Ik zag je nog rap naderen... Ik was nog bang voor mijn 3e plek
[ Voor 16% gewijzigd door addictive_rhymz op 10-06-2015 11:32 ]
Verwijderd
Ik ben vanavond ook online. Zie de invite wel voorbij vliegen :-)Bacotje schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:49:
Vanavond weer PS4 racen? Dan heb ik eindelijk mijn stuurtje binnen
Mee eens. Heb altijd de meeste lol met GT3, LMP1 en soms de formule auto's.Radiance schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:45:
Wie host er en is het misschien een idee wat meer te focussen op 1 of 2 klassen. Best leuk zo veel auto's maar bijvoorbeeld zo'n road car zoals die Catterham van laatst vind ik persoonlijk verspilde tijd, dan knal ik liever ff half uur / 3 kwartier in een GT3 in free practice.
Ik zal kijken of ik vanavond wat later ook nog aan kan sluiten. Ik vind dit tevens ook de leukste classes alsmede die oude gt.Dvdberg schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:23:
[...]
Mee eens. Heb altijd de meeste lol met GT3, LMP1 en soms de formule auto's.
Same hereDvdberg schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:23:
[...]
Mee eens. Heb altijd de meeste lol met GT3, LMP1 en soms de formule auto's.
Alle Formule klassen vind ik wel leuk al zijn A & B best wel behoorlijk pittig.
Ik zelf vind C het leukste, ook voor een newbie als ik bestuurbaar maar toch een stuk sneller dan Rookie of Gulf hoewel die B me laatst ook wel mee viel. Alleen met weg rijden en iets te enthousiast het gas erop in een bocht wil het nog wel eens mis gaan maar, ik in ieder geval, wende daar redelijk snel aan met deze klasse.
Ik ga zo de PS4 maar eens aanslingeren btw, zal ik hosten en mensen vast een invite sturen?
Ik ben er rond 20.00 bij.Radiance schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:37:
[...]
Same hereDie LMP wagens zijn ook leuk ja, die was ik bijna vergeten.
Alle Formule klassen vind ik wel leuk al zijn A & B best wel behoorlijk pittig.
Ik zelf vind C het leukste, ook voor een newbie als ik bestuurbaar maar toch een stuk sneller dan Rookie of Gulf hoewel die B me laatst ook wel mee viel. Alleen met weg rijden en iets te enthousiast het gas erop in een bocht wil het nog wel eens mis gaan maar, ik in ieder geval, wende daar redelijk snel aan met deze klasse.
Ik ga zo de PS4 maar eens aanslingeren btw, zal ik hosten en mensen vast een invite sturen?
Ga denk ik vrijdag niet meedoen, heel misschien als het geen probleem is meld ik het voor 20.00.Ithric schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:54:
[...]
Zal vanavond even kijken, denk dat ik ook wel mee doe met GT3 (vermoedelijk Audi R8).
Toch wel leuk in de GT3's rijden vorige week.![]()
(maar ja kom tijd te kort dat weekend.)
Weet nog niet hoe het gaat lopen, lijkt me erg leuk maar weet het gewoon niet zeker momenteel.
[ Voor 247% gewijzigd door addictive_rhymz op 11-06-2015 12:14 ]
Met [ h1 ] [ / h1 ] zonder spaties.addictive_rhymz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:10:
Even een stomme vraag, maar hoe maak ik zo'n grijze titelbalk?
Vanavond racen?

Ah thanks man. Vanavond zit ik bij de schoonfamilie, maar als ik een beetje op tijd terug ben dan haak ik aan.NiQo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:35:
[...]
Met [ h1 ] [ / h1 ] zonder spaties.
Vanavond racen?

[ Voor 8% gewijzigd door addictive_rhymz op 11-06-2015 19:24 ]
Indien ik dan al thuis ben zou ik ook graag willen meedoen, zit wel nog niet in de Got-racegroep op steam.PortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:42:
- GT 3/LMP1/LMP2
- Real Assists
[afbeelding]
Race 5%
Aanmeldingen/Auto:
*DeXXor/RWD P20 LMP2
*fabioth/RUF RGT-8 GT3
*Thndr/BMW Z4 GT3
*Phusebox/Auto ntb
*Spro/RUF RGT-8 GT3
Ben het stilaan wat beu om met 'racers' te rijden die denken dat dit GTA is en geen racegame...
PS4 - GOT Racing League - Ongoing
Hallo medetweakers,zoals afgelopen week gemeld in een korte race ben ik voornemens om een League op te zetten voor de PS4 gebruikers onder ons. Ik wil dit forum graag gebruiken voor feedback op het initiële idee en om te toetsen of er voldoende aandacht is.
Concept
Het idee is om iedere week twee races te rijden op één circuit met een vooraf afgestemde klasse / auto.
De race-avond zou bijvoorbeeld als volgt kunnen zijn:
- Kwalificatie race 1 vrijdagavond
- Sprint Race iedere vrijdagavond
- Kwalificatie race 2 zondagavond
- Main Race iedere zondagavond
De week voorafgaande aan de races kunnen mensen dan gebruiken om de auto af te stellen voor het circuit.
Men scoort iedere race punten en uiteindelijk kunnen we aan het einde van het seizoen (bepaald aantal races?!) een algemeen winnaar uitroepen.
Ideeën gewenst
Ik zou graag wat ideeën willen ontvangen over de volgende onderwerpen:
- Welke klasse zullen we rijden of gaan we iedere keer een andere auto nemen?
- Hoe lang zullen we de races laten duren?
- Random weer?
- Extra punten voor snelste (goedgekeurde) raceronde / kwalificatie?
- Puntentelling?
- Lengte van het seizoen?
- Wanneer starten we?
Deelnemers
Graag hieronder aangeven of je eventueel interesse hebt om deel te nemen en of je ook mee wilt helpen / denken met het opzetten van dit event.
Ik heb in het verleden enorm leuke races gehad via GT6 en GTPlanet en het lijkt me enorm tof om dit samen op te zetten!
PSN RobinNova
Was aan zo iets aan het denken voor de pc, echter met de zomer en vakanties voor de deur leek me dit niet zo handig. Ik zal voor de pc in september kijken of er animo voor is.Kronos1979 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:45:PS4 - GOT Racing League - Ongoing
Hallo medetweakers,
zoals afgelopen week gemeld in een korte race ben ik voornemens om een League op te zetten voor de PS4 gebruikers onder ons. Ik wil dit forum graag gebruiken voor feedback op het initiële idee en om te toetsen of er voldoende aandacht is.
Concept
Het idee is om iedere week twee races te rijden op één circuit met een vooraf afgestemde klasse / auto.
De week voorafgaande aan de races kunnen mensen dan gebruiken om de auto af te stellen voor het circuit.
Men scoort iedere race punten en uiteindelijk kunnen we aan het einde van het seizoen (bepaald aantal races?!) een algemeen winnaar uitroepen.
Ideeën gewenst
- Random weer?
- Puntentelling?
- Wanneer starten we?
Deelnemers
Graag hieronder aangeven of je eventueel interesse hebt om deel te nemen en of je ook mee wilt helpen / denken met het opzetten van dit event.
Ik heb in het verleden enorm leuke races gehad via GT6 en GTPlanet en het lijkt me enorm tof om dit samen op te zetten!
Dit lijkt me een erg goed plan. Ik heb in ieder geval interesse om hier aan deel te nemen.Kronos1979 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:45:PS4 - GOT Racing League - Ongoing
Hallo medetweakers,
zoals afgelopen week gemeld in een korte race ben ik voornemens om een League op te zetten voor de PS4 gebruikers onder ons. Ik wil dit forum graag gebruiken voor feedback op het initiële idee en om te toetsen of er voldoende aandacht is.
Concept
Ideeën gewenst
- Random weer?
- Puntentelling?
- Wanneer starten we?
Deelnemers
Poll: Fuel Usage en Tyre Wear op 3X bij de Steam LeMans race vanavond?
• Ja
• Nee
Stemmen kan uiteraard maar 1x.
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 12-06-2015 12:09 ]
Top idee! Ik ben zeker van de partij. Ik zit zelf al een tijdje met de gedachte om een soort endurance serie op te zetten, maar eerlijk gezegd wilde ik de kat nog even uit de boom kijken en zien wat toekomstige patches met de gaan game doen.Kronos1979 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:45:PS4 - GOT Racing League - Ongoing
...Knip...
Ik wil je ook wel helpen met opzetten/managen/etc. Ik heb zelf zo'n 3 jaar lang bijna wekelijks een event gehost in GT5 en GT6 (Tuesday Night Races) voor een vast internationaal gezelschap, dus ik kan denk ik wel stellen dat ik aardig wat ervaring heb in deze.
Qua klasse lijkt het me handig om een vaste klasse te hebben voor het eventuele klassement, met daarnaast misschien een paar extra klassen voor uitstapjes (misschien voor bonuspunten?).
Zoals iemand hierboven al aangeeft is dit door de vakantieperiode met het oog op racen voor punten een beetje een ongelukkig tijdstip om te beginnen. Mijn ervaring is echter dat mensen aan het eind van de dag niet zo heel veel geven om punten. Wat mijn online series vooral zo populair maakten was het feit dat het een vaste avond was, waarbij men precies wist wat men kon verwachten en men geen enkel omkijken had naar het vragen om invites. Doordat het op dinsdagavond was en we dus vaak moesten concurreren met Champions League voetbal werd enige vrijblijvendheid ook wel op prijs gesteld merkte ik.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik weet nog niet zeker of ik mee kan doen maar kan wel mijn mening gevenKronos1979 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:45:PS4 - GOT Racing League - Ongoing
Ideeën gewenst
- Random weer?
- Puntentelling?
- Wanneer starten we?
- gewoon 5 klasses kiezen via een poll, 5 tracks kiezen via een poll en die random tegen elkaar neer zetten.
- Beetje de vraag wat je wil. Wil je realisme dan zou ik gaan voor minimaal 20-25 ronden. Eventueel met fuel/tyre 2x ofzo. Sprint race suggereerd een korte race. Dan lijkt 7-10 rondes mij voldoende.
- Random weer is wel leuk maar vaak komt dat alsnog op goed weer uit. Misschien beter gewoon op clear zetten
- Zou ik niet doen, hangt van zoveel factoren af
- f1 punten telling?
- Ik zou het eerst klein houden om te zien hoe iedereen het bevalt. 4-5 rondes en dan kijken of dat bevalt of dan een langer seizoen doen
- Vakantie is onhandig maar kunnen dit eerst als test/fun gebruiken
-Hoe ga je om met mensen die niet altijd kunnen meedoen?.. Vrijdag/zondag zijn imo wat lastige avonden (je kan evt na 10 resultaten de beste 7/8 tellen oid?
-Wat ga je doen als er ongelukken gebeuren? Geloof best dat dat niet moedwillig zal zijn maar een klein tikje kan je race al verpesten en er gebeuren altijd wel wat kleine dingetjes.. Helemaal als het om punten draait veranderen we misschien in Maldonado's
-Weer verschillen is evt wel leuk maar zou ik buiiten Pcars bepalen. Elke x races een regenrace ofzo. Altijd 1200 uur en clear weather is wat saai, maar random door Pcars kan te frustrerend zijn.
Ik weet nog niet wanneer ik tijd heb dit weekend. Maar een idee om een ps4 mini 24h Le Mans te doen?
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 12-06-2015 14:34 ]
I served in a company of heroes.
Dus de qualifying begint om half 9?PortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:42:
- GT 3/LMP1/LMP2
- Real Assists
[afbeelding]
Race 5%
Aanmeldingen/Auto:
*DeXXor/RWD P20 LMP2
*fabioth/RUF RGT-8 GT3
*Thndr/BMW Z4 GT3
*Phusebox/Auto ntb
*Spro/RUF RGT-8 GT3
*Kroegtijgertje/Bentley Continental GT3
*mcmeerbeek/BMW Z4 GT3
En kan ik nog meedoen?
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Verwijderd
Pittig bakkie!!
Lijkt me zeker leuk. Mijn mening over een paar dingen:Kronos1979 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:45:PS4 - GOT Racing League - Ongoing
Hallo medetweakers,
Concept
Ideeën gewenst
- Random weer?
- Puntentelling?
- Wanneer starten we?
Deelnemers
Ik zou het event in de week laten verspringen, dus de ene week vrijdag-zondag, andere week zaterdag-maandag, etc. Zo zijn er geen mensen die nooit mee kunnen doen ivm werk of andere verplichtingen. Dan laat je bijvoorbeeld de 8 beste resultaten van 10 races meetellen.
Om gezeik te voorkomen: in de race schade aanzetten. Dan is iedereen meteen een stuk voorzichtiger. Als je dan iemand raakt heb je er zelf altijd last van. Je kunt kwa banen en klasses 2 dingen doen, uiteraard mensen laten stemmen.
Dan óf lang van te voren bekend maken zodat mensen kunnen oefenen. Of je maakt het juist pas een half uur voor de start bekend, dan hebben de mensen die heel veel tijd over hebben om te oefenen geen voordeel ten opzichte van mensen die dat niet hebben.
Verder:
- Welke klasse zullen we rijden of gaan we iedere keer een andere auto nemen? van alles wat
- Hoe lang zullen we de races laten duren? zou afwisselen, met wat kortere en langere races (kort 7 -10 rondes, lang 25/30 rondes (?)
- Random weer? wel random kwa sratweer, zou het wel gedurende de race stabiel laten zijn
- Extra punten voor snelste (goedgekeurde) raceronde / kwalificatie? wellicht
- Puntentelling? oude f1 punten telling natuurlijk
- Lengte van het seizoen? geen idee, wellicht 5 a 10 races, daarna weer nieuw seizoen, zorgt er voor dat de verschillen niet te groot worden en dan kunnen nieuwe mensen weer instappen
- Wanneer starten we? volgende week, dit weekend ben ik te druk
Je kan nog meedoenYannick97 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:53:
[...]
Dus de qualifying begint om half 9?![]()
En kan ik nog meedoen?
Moet ik ook nog aan beginnen, gezien ik pas recent mijn G27 heb.. Gaat nog wat worden vanavond, mede door de warmte van vandaagPhusebox schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:05:
Heb geen tijd om te oefenen, en als mijn Z4 weer raar gaat doen zoals laatst dan heeft het weinig zin om mee te doen, maar ach, we zien het vanavond wel. Heb de track nog niet gereden in Project Cars.
Goed idee man! Ik zou voorstander zijn van alle races op 1 avond, zodat er zoveel mogelijk mensen aanwezig kunnen zijn. Gewoon een wekelijks iets. Zondag of maandagavond lijkt me top!Kronos1979 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:45:PS4 - GOT Racing League - Ongoing
Idee
Verder
- Welke klasse zullen we rijden of gaan we iedere keer een andere auto nemen? Gewoon random, wel voorstander van 1 klasse per avond.
- Hoe lang zullen we de races laten duren? Sprint 4-7 laps en main 12-18 laps. Qualifying 15 min aangezien mensen al kunnen oefenen. Over de 20 laps wordt denk ik wel erg lang en vaak is de spanning er dan ook wel uit.
- Random weer?- Random is soms erg frustrerend maar een beetje afwisseling is wel leuk. Miss 1x per 2/3 weken
- Extra punten voor snelste (goedgekeurde) raceronde / kwalificatie? Definitely! Ook een stimulans voor mensen die vroeg af moeten haken om de eerste plaatsen door een crash oid
- Puntentelling? F1
- Lengte van het seizoen? Ivm vakantieper en omdat het de eerste keer is eerst een week of 4/5 denk ik
- Wanneer starten we? Asap?
Rest mij alleen nog de vraag, assists aan/uit/real?Vuvuzela schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:30:
Leuk initiatief, zou wel mee willen doen maar vind het moeilijk om van te voren die avonden te plannen.
-Hoe ga je om met mensen die niet altijd kunnen meedoen?.. Vrijdag/zondag zijn imo wat lastige avonden (je kan evt na 10 resultaten de beste 7/8 tellen oid? Goed plan
-Wat ga je doen als er ongelukken gebeuren? Geloof best dat dat niet moedwillig zal zijn maar een klein tikje kan je race al verpesten en er gebeuren altijd wel wat kleine dingetjes.. Helemaal als het om punten draait veranderen we misschien in Maldonado's Goeie vraag. Damage aan...?
Maar een idee om een ps4 mini 24h Le Mans te doen? Sundaynight?![]()
Ik ben er straks wel bij, maar moet even kijken hoe het gaat. Begin aardig wat last te krijgen van mijn armen en wil niets forceren.PortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:42:
- GT 3/LMP1/LMP2
- Real Assists
[afbeelding]
Race 5%
Aanmeldingen/Auto:
*DeXXor/RWD P20 LMP2
*fabioth/RUF RGT-8 GT3
*Thndr/BMW Z4 GT3
*Phusebox/Auto ntb
*Spro/RUF RGT-8 GT3
*mcmeerbeek/BMW Z4 GT3
-
Game is public met password: tweakersPortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:42:
- GT 3/LMP1/LMP2
- Real Assists
[afbeelding]
Race 5%
Aanmeldingen/Auto:
*DeXXor/RWD P20 LMP2
*fabioth/RUF RGT-8 GT3
*Thndr/BMW Z4 GT3
*Phusebox/Auto ntb
*Spro/RUF RGT-8 GT3
*mcmeerbeek/BMW Z4 GT3
Game wordt nu al gehost.
ik start om 20.30 de game..dus graag niet voten
Ik kom er met geen mogelijkheid in....PortoNL schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:06:
[...]
Game is public met password: tweakers
Game wordt nu al gehost.
ik start om 20.30 de game..dus graag niet voten
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel