Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
iemand die vanavond even lekker wil racen op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizophrenic
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-05 15:24
PortoNL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:55:

STEAM - GoT Racing - do 28 mei ca. 20:30u

• ntb
  • Formula classes - GT 3/4/5
  • All Assists off
Sinds er al een tijdje geen event is gemaakt, bij deze.
Vanavond doe ik graag mee met het GoT-event. Ik heb mij al aangemeld op de GoT Racing group in Steam. Hoe kan ik de sessie van vanavond joinen?

Steam: maartenverheijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 11:33
Schizophrenic schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:56:
[...]

Vanavond doe ik graag mee met het GoT-event. Ik heb mij al aangemeld op de GoT Racing group in Steam. Hoe kan ik de sessie van vanavond joinen?
Stuur me een ingame bericht op steam rond 20.30

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:39
Phusebox schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:52:
Ehm ik moet volgens mij nog even uitzoeken hoe die OBS software werkt om filmpjes te capturen...

Mijn highlights *kuch* uit de race op Spa gisteren met een aantal mensen uit de Steam groep, en een aantal voor mij onbekenden:

[video]

... en op het einde geeft mijn auto rooksignalen af. YOU * SHALL * NOT * PASS *
Ziet er prima uit! Door de lage bitrate niet te zien dat het op lage settings draait :+ ;)
OBS werkt prima met standaard settings, echter heb ik de bitrate op 5000 staan voor scherper beeld (vraagt ook meer CPU power) en heb ik de prioriteit van de CPU bovengemiddeld. Verder natuurlijk de knop 'Opname starten/stoppen' indrukken zodra je wilt opnemen/afsluiten, hiervoor heb een 2e scherm waardoor dit ideaal te timen is. Je kunt ook eventueel hiervoor sneltoetsen invoeren :)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/ay3nro.png
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2ep4ygz.png

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Davidson schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:12:
[...]

Ziet er prima uit! Door de lage bitrate niet te zien dat het op lage settings draait :+ ;)
OBS werkt prima met standaard settings, echter heb ik de bitrate op 5000 staan voor scherper beeld (vraagt ook meer CPU power) en heb ik de prioriteit van de CPU bovengemiddeld. Verder de knop 'Opname starten/stoppen' indrukken zodra je wilt opnemen/afsluiten. Heb hiervoor een 2e scherm waardoor dit ideaal te timen is. Je kunt ook eventueel hiervoor sneltoetsen invoeren :)

[afbeelding]
[afbeelding]
Ja die bitrate is wel extreem laag, en er is nog iets met de fps, want zo draait het op zich vloeiend maar het filmpje stottert.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Stottert de game dan ook tijdens het opnemen? Opnemen in x264 vraagt veel van je CPU en aangezien de game dat ook doet heb je snel last van stotteringen als je de opnamesettings te hoog hebt staan. Zelfs mijn game doet het af en toe tijdens de opnames, vooral bij de 'overview cam' zegmaar.

In jouw geval zal ik het lekker op 30 FPS laten (standaard) en de max bitrate wat opschroeven. Kijken hoe dat gaat, kwestie van uitproberen en kijken wat het beste draait en het best uit ziet :)

[ Voor 21% gewijzigd door Davidson op 28-05-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Poging nr 2. Even snel ingesprongen op Zolder in Group A, mijn favoriete auto's. NOT. De eerste 3 rondjes moest ik dus nog de baan verkennen (geen kwalificatie kunnen doen), maar daarna ging het wel. Helaas te weinig rondjes om nog gevecht met BloodKnight aan te kunnen gaan.

[YouTube: https://youtu.be/1zPdVnT3Mxk]

(oeps, still processing...)

Het schokkerige zit er nog steeds in maar de game draaide op 70-110 fps tijdens het opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:43

Edd

PortoNL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:55:

STEAM - GoT Racing - do 28 mei ca. 20:30u

Voor diegene die mee hebben gedaan, dank voor de races.
Ik wilde in game nog wat zeggen, maar ik kon in de lobby niets meer typen of selecteren. De UI reageerde niet meer.. Dus dan maar op deze manier ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Phusebox schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:56:
Poging nr 2. Even snel ingesprongen op Zolder in Group A, mijn favoriete auto's. NOT. De eerste 3 rondjes moest ik dus nog de baan verkennen (geen kwalificatie kunnen doen), maar daarna ging het wel. Helaas te weinig rondjes om nog gevecht met BloodKnight aan te kunnen gaan.

[video]

Het schokkerige zit er nog steeds in maar de game draaide op 70-110 fps tijdens het opnemen...
Iedereen bedankt voor de races.

jammer dat ik eerste race niet mee deed. Stuurtje deed weer eens vreemd met drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizophrenic
PortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 23:07:
[...]

Iedereen bedankt voor de races.

jammer dat ik eerste race niet mee deed. Stuurtje deed weer eens vreemd met drivers.
Bedankt voor het hosten van de sessie, PortoNL.

Hopelijk doen er volgende keer nog meer forumleden mee. Beetje competitie kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Net nog een potje gedaan met bloodknight en peppie, was leuk!. Daarna nog een online room gejoined maar amai wat een bende.. dan is de lol er snel af zeg. Oftewel alleen private sessies voor mij nog met mensen die het iet wat serieus nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Phusebox schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:56:

[video]

Schokken lijkt framedrops te zijn tijdens het encoden, is je hdd snel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 23:53:
[...]

Schokken lijkt framedrops te zijn tijdens het encoden, is je hdd snel genoeg?
Oh ja wacht, silly me. Ik heb hem laten wegschrijven naar de NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Gisteren voor het eerst deze game gespeeld, wat een heerlijke game zeg!
Voorlopig wel nog op toetsenbord moeten spelen, maar deze week schaf ik me een stuur aan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Goede tijden voor de stuurtjes producenten als ik het zo lees.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Isniedood schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:12:
Goede tijden voor de stuurtjes producenten als ik het zo lees.
Dat is zeker waar, echter hebben we dit jaar een goed jaar m.b.t. nieuwe racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Phusebox schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 06:33:
[...]

Oh ja wacht, silly me. Ik heb hem laten wegschrijven naar de NAS.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:55
Ik zou vanavond graag serieus willen racen, weet niet of er andere zijn die daar vanavond geinteresseerd in zijn, zo ja, voeg me toe op steam!
Ik zal een public session met wachtwoord maken:

Naam: GoT
WW: Tweakers (Let op! Hoofdletter T),

dan kan iedereen gewoon joinen. Er zal geraced worden in de klasse die jullie leuk vinden, iedereen is welkom en mag zijn suggesties doen!
Ik heb skype, zou ook graag een TS server op willen zetten, alleen voor die tijd geen tijd voor dus vanavond nog niet. Iedereen die skype heeft kan me toevoegen en zal ik een groepsgesprek mee starten.

Tijd: Ik verwacht rond half 10, kan wat later zijn.
Steamnaam: Yannick97

Tot vanavond!

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Maybe. Is mij wat laat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
NiQo schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:21:
[...]

Nouja, we proberen het iig. Zolang er niet opzettelijk gepit word e.d. ben ik blij.

Maar schroom niet om jouw YouTube filmpjes te posten met 100% cleane inhaalacties :)
nee ik ben nog lang niet zo ver met pCars.. tijdje geen simracing gedaan en van de week pas weer ingestapt. Moet nog effe oefenen. Maar ik weet nog dat dit soort acties bij iRacing niet echt als clean racing beschouwd werden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
Yannick97 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:20:
Ik zou vanavond graag serieus willen racen, weet niet of er andere zijn die daar vanavond geinteresseerd in zijn, zo ja, voeg me toe op steam!

dan kan iedereen gewoon joinen. Er zal geraced worden in de klasse die jullie leuk vinden, iedereen is welkom en mag zijn suggesties doen!
Ik heb skype, zou ook graag een TS server op willen zetten, alleen voor die tijd geen tijd voor dus vanavond nog niet. Iedereen die skype heeft kan me toevoegen en zal ik een groepsgesprek mee starten.

Tot vanavond!
Behalve dat ik nog redelijk suck heb ik daar wel zin in :) zal kijken of ik rond die tijd ook nog zin heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:21
Ik ga vanavond ook proberen een race mee te doen. Heb nog niet online gereden, maar ik houd van fair racing. Tot dan!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Wordt ietsjes later, moet nog een klein dingetje klaarzetten thuis, ongeveer een uurtje of 10 ;)
Tot dan mannen!

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Jullie zouden zoiets eigenlijk moeten streamen. Lijkt me wel leuk om mee te kijken hoe dat gaat daar :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
The Outlaw schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:29:
Jullie zouden zoiets eigenlijk moeten streamen. Lijkt me wel leuk om mee te kijken hoe dat gaat daar :)
Nou... zelfs als deelnemer is het soms nog saai. Lijkt me niet echt interessant om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online

Tot vanavond!
Volgens mij mogen we deze TS server gebruiken trouwens: ts.bug-community.com en dan het kanaal Project Cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tot vanavond!
Er is al een TS server beschikbaar op ts.bug-community.com, daar wordt ook Project CARS gespeeld. Desgewenst stellen we graag onze dedicated pCARS server beschikbaar voor een wedstrijdje. Mocht je daarin interesse hebben, dan kan je daarvoor het beste contact opnemen met bvk of met mij.
FaBioTh schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:40:
Volgens mij mogen we deze TS server gebruiken trouwens: ts.bug-community.com en dan het kanaal Project Cars
Er zijn wel meer kanalen hoor. :) We hebben echter ook een dedicated Project CARS kanaal. :) Als het aanslaat, kan er ook gekeken worden naar eventueel meer kanalen bijvoorbeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 29-05-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is er al wat te doen? Zie nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Phusebox schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:05:
Is er al wat te doen? Zie nog niks.
Nevermind

[ Voor 15% gewijzigd door Yannick97 op 30-05-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
De boel is up! Sorry dat ik zo laat ben... Normaal lukt het in 1,5, deed er nu 2,5 uur over. Voor degene die nog zin hebben, je bent vrij om me te joinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Hier nog een een impressie van brno van donderdagavond.
Hellaas geen replay opgeslagen van laatste race

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-OoFlvIdT48&feature=youtu.be]

[ Voor 80% gewijzigd door PortoNL op 30-05-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Hallo, heb gisteren 1 race kunnen meedoen op Monza en was fun. Kunnen iemand mij toevoegen aan de Steam group? Mijn Steam username: bobopalmtree78.

Edit: Is gebeurd, bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door bobopalmtree op 30-05-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 11:25

[PS4] - [GoT Racing Night] - [30-05-2015 + 20.00 uur]

• Vanavond wil ik wat races gaan hosten, voeg mij toe op PSN : MaRkIeS1620, dan kan ik jullie vanavond een invite sturen!
  • Circuit(s) : Diverse
  • Autoklas(sen) : Tevens divers
  • Overige zaken, zoals settings, etc. : Alles in samenspraak
  • Eventueel deelnemerslijst :
    1. MaRkIeS1620

PSN : MaRkIeS1620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

PortoNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 02:34:
Hier nog een een impressie van brno van donderdagavond.
Hellaas geen replay opgeslagen van laatste race

[video]
Leuk om mijzelf zo te zien racen.. Wilde zelf ook van deze race een video'tje maken, aangezien het voor mij eindelijk een nette race was waar ik geen fouten maakte.. Maar Project Cars was gecrashed en ben daardoor klaarblijkelijk mijn instellingen, save-game en replays kwijt :S

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Ik zal proberen ook weer eens wat vaker mee te doen :). Laatste dagen / weken even wat minder de tijd gehad, maar nu als het goed is weer wat meer :). Ik zou zelf alleen wel graag wat eerder beginnen dan de doorgaans 20:30/20:45 waarop ik nog wel eens invites voorbij zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

DeXXoR schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:13:
Ik zal proberen ook weer eens wat vaker mee te doen :). Laatste dagen / weken even wat minder de tijd gehad, maar nu als het goed is weer wat meer :). Ik zou zelf alleen wel graag wat eerder beginnen dan de doorgaans 20:30/20:45 waarop ik nog wel eens invites voorbij zie komen.
Eerder beginnen ben ik ook wel voor in. Meestal kan ik wel vanaf een uurtje of 19:30 s'avonds.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Zijn er nog Tweakers die de leaderboards een beetje veroverd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik ben er eventueel ook bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

:*) friendrequest verstuurd

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Was top vanaaf op de PS4.

Jammer dat replay in het donker alleen beetje verkloot is door koplampen die het niet altijd doen, dat was wel een mooie race waar ik lekker in de middenmoot zat.

Gelukkig kan ik ook winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Was een top avond d:)b
Heb ook 2 filmpjes op youtube. 1 fragmentje van gekke lag? maakt het heel lastig om in iemands buurt te rijden.
[YouTube: https://youtu.be/PBTSC-Xi27Y]

En de eerste race in Dubai hoe ik het zag.. vanaf ronde 2 constant iemand vlak voor en achter me. Zie nu wel dat ik vrij slordig reed en waar ik dus tijd laat liggen.. al maakt de eindstand me niet eens zoveel uit dat close racen was tof :P
[YouTube: http://youtu.be/p3qa46v0kRM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

Zijn de brake moments echt zo lastig? Zie in het filmpje van Vuvuzela constant te laat of te vroeg geremd worden. En vuvuzela rijdt met toetsenbord iig? Controler of stuur zou (IMHO) soepeler moeten verlopen.

Wel mooie gevechten gezien in de filmpjes, maar qua realisme niet overtuigd van Project CARS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb een toetsenbord op m'n ps4 inderdaad -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Vuvuzela schreef op zondag 31 mei 2015 @ 02:46:
Dat ga ik dan ook maar doen; want jij rijd een stuk harder dan ik met controller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Wel leuk om te zien hoe het er voorin aan toegaat, mijn 10 seconds of fame zijn bij de start. :P
Vuvuzela schreef op zondag 31 mei 2015 @ 02:46:
Dus dat is dat geklik wat ik de hele tijd hoor...Vet!

[ Voor 81% gewijzigd door Radiance op 31-05-2015 03:07 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Vette races idd vanavond! Laatste 2 Laps Dubai vanaf mijn motorkap:[YouTube: http://youtu.be/EHaGupCx_1o]

@Vuvuzela heb je toevallig de replay van Nordschleife ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Nee helaas.. Soms denk ik er net aan en dan druk ik bij de start nog ff 2x op share om n opname te starten. Vanavond gedaan bij de eerste race, die met de atoms en dat lagmoment.

Damn dat waren 2 lekkere laps :9

[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 31-05-2015 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:41

Superkiwi

Hoi doei

Je hoeft niet per se de opname te starten.
Keertje kort op de share knop klikken en je kan de laatste 15 min opnemen.
Zo hoef je er voor de race niet aan te denken ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Vuvuzela schreef op zondag 31 mei 2015 @ 02:02:
Was een top avond d:)b
Heb ook 2 filmpjes op youtube. 1 fragmentje van gekke lag? maakt het heel lastig om in iemands buurt te rijden.
[video]

En de eerste race in Dubai hoe ik het zag.. vanaf ronde 2 constant iemand vlak voor en achter me. Zie nu wel dat ik vrij slordig reed en waar ik dus tijd laat liggen.. al maakt de eindstand me niet eens zoveel uit dat close racen was tof :P
[video]
Erg tof man! d:)b

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Wordt er vanmiddag rond de klok van 13:00uur nog wat geracet? (PS4) moeders de vrouw is weg en de kleine ligt dan in bed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Vanmiddag ben ik niet online maar ik wil vanavond nog wel paar races doen a la gisteren als er nog meer animo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 11:25
NiQo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:25:
Vanmiddag ben ik niet online maar ik wil vanavond nog wel paar races doen a la gisteren als er nog meer animo is.
Ik ben vanavond ook wel in voor wat races, maak het niet al te laat maar max 23.00 moet echt wel lukken :)
Gisteren is mij goedbevallen, leuke races met veel strijd om de beste plaatsen maar ook in het midden en achteraan was er genoeg te beleven ;)
Tot vanavond..

PSN : MaRkIeS1620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaBioTh
  • Niet online
Nog PC gamers die los willen vandaag ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:10
Vuvuzela schreef op zondag 31 mei 2015 @ 02:02:

Was echt blij dat jij achter me zat...echt netjes van je gereden, clean en fair. Je had makkelijk voor de kill kunnen gaan en dan was je ook van me weggereden of beide in de vangrail :X

Wat ik trouwens wel mis zijn 10 extra knoppen op het stuur om meer functies te krijgen...zoals spiegels en natuurlijk de stoel hoger en lager te zetten :9

[ Voor 12% gewijzigd door MichelatNL op 31-05-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
MarkiesV schreef op zondag 31 mei 2015 @ 13:01:
[...]

Ik ben vanavond ook wel in voor wat races, maak het niet al te laat maar max 23.00 moet echt wel lukken :)
Gisteren is mij goedbevallen, leuke races met veel strijd om de beste plaatsen maar ook in het midden en achteraan was er genoeg te beleven ;)
Tot vanavond..
Okay ik zal om 2000 uur een lobby starten en iedereen inviten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
FaBioTh schreef op zondag 31 mei 2015 @ 13:04:
Nog PC gamers die los willen vandaag ergens?
Kan vanavond wel even racen rond 7/8 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 16:15

Tweakarim

PSN: Karimineel3

NiQo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:14:
[...]

Ik doe mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Was weer tof vanaaf op PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:30

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Zeker! Zie dat ik in de allereerste bocht wat enthousiast was...excuus. Uiteindelijk pak je me 1 ronde voor het einde knap terug in de tweede chicane (snelle reactie!) na een fout van mij. Ik stond een beetje onder druk :)

Aan de andere kant, ik werd er in de Formule 1000 race gewoon in 2 keer vanaf gerost door Markies (of zo)... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Dvdberg op 31-05-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Shit happens. Ik zag je niet naast me en stuurde mss iets te snel in. Wel erg lekker potje verder. Meeste letten goed op elkaar met hier en daar een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Sorry voor die ram van achteren hèhè al is de gene die bij je naar binnen wilt niet ik maar ik denk doordat ik hem beukt hij bij jou naar binnen reed. Bood al direct m'n excuses aan en heb je de plek terug gegeven om me daarna weer een beetje omhoog te racen en spannend te eindigen met fonsmeister. Leuk gevecht zo aan het einde voor de 5e en 6e plek! :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Was zeker spannend! En een keertje niet helemaal kansloos achteraan :) (ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:09
NiQo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:14:
[...]

Ben terug van mn vakantie en race graag mee vanavond :)

Heb je volgens mij al op mn friendlist.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Zijn er tweakers die vanavond op pc racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Op PS4 is het wel erg rustig.... Balen. Gewoon Witcher 3 en GTA V even laten liggen. We gaan racen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:58
Dvdberg schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:39:
Op PS4 is het wel erg rustig.... Balen. Gewoon Witcher 3 en GTA V even laten liggen. We gaan racen. ;-)
Ik zit nu SP te doen maar wil op zich best een potje online doen. Nog meer liefhebbers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik was even online maar te moe om me goed te focussen dus maar weer afgesloten. Daarbij ook weinig mensen online. Maar goed, morgen weer een dag!
Heb wel nog een half uurtje free practice gedaan op Monza in de McLaren 12c, leuke wagen en leuke baan. Ik ken die wagen nu vrij goed dus misschien dat ik me maar eens aan wat tunen ga wagen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Radiance schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:56:
Ik was even online maar te moe om me goed te focussen dus maar weer afgesloten. Daarbij ook weinig mensen online. Maar goed, morgen weer een dag!
Heb wel nog een half uurtje free practice gedaan op Monza in de McLaren 12c, leuke wagen en leuke baan. Ik ken die wagen nu vrij goed dus misschien dat ik me maar eens aan wat tunen ga wagen.
Kreeg nog een game alert van je van driveclub!? :P

Als jullie weer eens gaan racen dan doe ik graag mee op ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga proberen ook weer mee te doen, heb 1 race gereden op Zolder en toen ging mijn Table Clamp stuk.

Moet nog even proberen hoe ik alles moet instellen, maar ik wil zeker video's gaan opnemen en eventueel livestream te gebruiken voor de online races.
(met Iracing werkte dit goed, dus verwacht dat ik het in PCars ook wel stabile krijg)

Weet niet of ik alles mee doe, want de main focus ligt bij Iracing maar dat merken we vanzelf wel. :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
HertogJack schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:46:
[...]

Kreeg nog een game alert van je van driveclub!? :P
M'n vriendenlijst is behoorlijk gegroeid sinds Project Cars en heb geen zin uit te zoeken wie er van Driveclub en PC of beiden is dus selecteer iedereen maar die ik kan inviten :P

Best jammer dat je geen vrienden groepen kan maken...

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik heb vanavond wel zin aan wat races. Nog meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Ja vanavond weer online, gister lukte niet, geen tijd.

Heb inmiddels ook een stuurtje besteld, morgen binnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door fonsmeister op 02-06-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Als ik online ben dan race ik graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
fonsmeister schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:24:
Ja vanavond weer online, gister lukte niet, geen tijd.

Heb inmiddels ook een stuurtje besteld, morgen binnen :)
Nice! Welke is het geworden?
Host jij anders een keer, om 2000 uur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Denk dat ik ook wel even online kom vanavond.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

NiQo schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:29:
[...]

Nice! Welke is het geworden?
Host jij anders een keer, om 2000 uur ofzo?
De T300 :9

Is goed, zal rond die tijd invites versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Doen hier nog mensen de communnity challenge? Anders kunnen we tijden vergelijken, ook handig met die ghosts op die leaderboards :).

Op Hockenheim probeer ik nu onder de 1:35 te geraken met die Mercedes.

edit: wel geen race-afspraak, maar tjuiste topic, toch?

[ Voor 12% gewijzigd door NickyMe op 02-06-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
NiQo schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:12:
Ik heb vanavond wel zin aan wat races. Nog meer mensen?
Ik ben denk ik wel online :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
Hoe laat? Ik heb ook wel zin vanavond Zie nu nog niet veel mensen...

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizophrenic
Ik doe ook graag mee vanavond. Zie Steam account in mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizophrenic
Schizophrenic schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:01:
Ik doe ook graag mee vanavond. Zie Steam account in mijn handtekening.
Multiplayer draait, sessie heet 'GoT event'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
PortoNL schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:42:

STEAM - GoT Racing - vr 12 Juni ca. 20:30u

• [[url="http://www.24h-lemans.com/wpphpFichiers/image_template/logo-24-heures-du-mans.png"]afbeelding[/url]]
  • GT 3/LMP1/LMP2
  • All Assists off
In kader van LeMans 24h deze wekeend het volgende event.
Dit gaat om een 5% race van Le Mans 24h. Dit is net iets meer dan een uur

...
Ik wil misschien wel meedoen met McLaren GT3, alleen vrees ik dat jullie gewoon van me gaan wegrijden en ik dan een uur alleen rij. Ik heb eens een paar rondjes geprobeerd en beste tijd is 4:19. Hoe lang doen jullie erover, of hoeveel moet ik er proberen afschaven om wat competitief te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
bobopalmtree schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:16:
[...]

Ik wil misschien wel meedoen met McLaren GT3, alleen vrees ik dat jullie gewoon van me gaan wegrijden en ik dan een uur alleen rij. Ik heb eens een paar rondjes geprobeerd en beste tijd is 4:19. Hoe lang doen jullie erover, of hoeveel moet ik er proberen afschaven om wat competitief te zijn?
Ik deed 4.18,217
In een race is het altijd anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Hebben jullie er ook last van dat je camera/hud instellingen ineens verspringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:41

Superkiwi

Hoi doei

Yep.
Rete irritant, ook al gebeurt het niet vaak.
Maar wel meestal net nadat ik mijn pijltjes links/rechts heb ingesteld op naar links en rechts kijken...
En dan kan ik die dus weer gaan configureren naar HUD aanpassingen :F

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
dvdkiwi schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 00:28:
Yep.
Rete irritant, ook al gebeurt het niet vaak.
Maar wel meestal net nadat ik mijn pijltjes links/rechts heb ingesteld op naar links en rechts kijken...
En dan kan ik die dus weer gaan configureren naar HUD aanpassingen :F
Ah! Gelukkig ben ik niet de enige. Superirritant idd! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren echt vreemd, probeerde 2x een sessie te joinen maar beide keren mislukte.
Eerste werd ik eruit gegooied, nadat ik niks zag tot ik specifiek zocht op de sessie. (Zag geen enkele sessie)
Toen de tweede en daar ging iedereen ineens weg op Oscheslebe (Geen idee hoe je het schijft :-p).

Dus maar weer verder gegaan met Career, weer paar leuke races gehad en met veel strijd ook de Caterhem serrie gewonnen (2x van laatste plek gestart, toch wel trots op met 90% AI).

Vanavond maar weer eens proberen denk ik, om te kijken of ik iets heb aanstaan wat Online niet goed laat werken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Oschersleben bleef 2 x hangen in het laadscherm. Daar had iedereen last van.

Ik vond die prototypes wel lekker rijden trouwens, maar ik geloof dat ik de enige was.
Wel raar dat die banden bevroren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
1:33:852 op die german touring car celebration community challenge, yay. Kdenk dat sneller niet meer zal lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Waarschijnlijk dat ik vanavond om een of 8 weer een servertje start. Waarschijnlijk komen mijn broers ook, dus dat zijn er al 3 :) [PC]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom ook wel weer denk ik, als ik er eindelijk in kom.
ZIjn er dan nog mensen op TeamSpeak, zag gisteren niemand in het PC kanaal van BUG.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dat waren 2 leuke races zeg, helaas vergalopeer ik me in t3-t4 meen ik.
Daarna ritme kwijt helaas.

Was echt close racen en heel fair, vond ik teminste. :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
PortoNL schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:20:
[...]

Ik deed 4.18,217
In een race is het altijd anders..
Ok, kan leuk worden. Count me in.
Ithric schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:03:
Zo dat waren 2 leuke races zeg, helaas vergalopeer ik me in t3-t4 meen ik.
Daarna ritme kwijt helaas.

Was echt close racen en heel fair, vond ik teminste. :-)
Was inderdaad leuk en fair. Silverstone was wel even verwarrend. Ik had een andere layout in gedachten en dan was die 4de bocht wel lastig. :-)

[ Voor 50% gewijzigd door bobopalmtree op 03-06-2015 23:25 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Jammer dat ik niet meer kon meedoen gisteravond.. Eerst wilde de game niet fatsoenlijk starten en nadat ik eindelijk gejoined was, bleef m'n auto in de eerste versnelling hangen 8)7

Hopelijk volgende keer meer geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Vanavond rond 20.00-20.30 weer eens los op de PS4? Is de laatste dagen wat rustig of ik moet nog wat PSN Ids toevoegen aan mijn lijst. Nodig me gerust uit als er een lobby is die nog wat aanvulling nodig heeft. Werkse allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bobopalmtree schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:18:

Was inderdaad leuk en fair. Silverstone was wel even verwarrend. Ik had een andere layout in gedachten en dan was die 4de bocht wel lastig. :-)
Ik had deze ook niet verwacht, dacht even dat dit de lange lay-out was (WEC etc).
Ach ja, vond hem wel leuk eigenlijk, wel best tricky sommige bochten.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 3 ... 40 Laatste