Ja, heel vreemde bug en heel irritant daardoor...CaptainPanda schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:25:
Jammer van die collisions met de Ginetta's inderdaad! Ik geloof dat het wellicht met lag/hitdetectie te maken kan hebben, aangezien ik je in de spiegel zag en op 9:55 aan de kant ging. Vervolgens sloot ik op mijn scherm weer achter je aan en spinde je ineens zonder contact de muur in. Normaal gesproken zouden beide auto's bij contact als een magneet naar elkaar toe moeten worden getrokken en allebei de muur in zijn beland door de bijzondere botsingsdynamica in dit spel, maar je ziet dat ik vrolijk doorrij (net als Phusbox eerder), dus het was echt niet met opzet.Op de een of andere manier kreeg ik deze auto met krap 100 pk niet onder controle en ben ik wel vier keer gespind door het aanremmen of te hard rijden over de curbstones.
En ja, met curbstones moet je sowieso voorzichtig zijn. 9 van de 10 keer is dat namelijk de boosdoener van slippartijen
ABS stond uit tijdens de races gisteravond, was dat niet de boosdoener? Ik trap nooit volledig op de rem als ABS uit staat, dan rem je mooi in een rechte lijn naar de bocht (en niet teveel sturenCaptainPanda schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:25:
Nürb Müllenbach en Formula Rookie is wel echt een gouden combinatie...ook daar weer lekker gespind bij het aanremmen, wat ervoor zorgde dat het veld heel dicht bij elkaar zat. Was het hoogtepunt van de avond voor mij!
Hahaha, iceRacing.. Dat was het inderdaad wel jaCaptainPanda schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:25:
Die Lotussen...hahaha. Sommigen noemen een bepaalde game gekscherend weleens iceRacing, maar dit sloeg alles. Meer dan 400 pk op banden uit de prehistorie was gegarandeerd driften en vangrails testen! Ik blijf erbij dat de 98T beter te besturen is dan deze 49
Die 49 heeft ook totaal geen vleugels en daardoor downforce.