Robin bedankt dat je voor de ps4 dudes dit doet!
En Dennis ik heb de ps4 draadloze headset. Ik vind het een erg fijn ding en die kan op mute. Batterij gaat 2 avonden mee en het geluid is prima!
Vwb het safe rijden. Ik merk toch wel dat ik het heel moeilijk vind om altijd eerlijk te rijden. Niet omdat ik niet wil, dat is juist mij streven. Maar in dit spel zijn er gewoon een paar rare dingen aan de hand en sommige features missen.
*1 als er iemand links van me rijd lijkt het er soms op alsof ik naar die auto toegezogen word wat dus een touche veroorzaakt.
2* mocht iemand links of rechts van me zitten zie ik dat gewoon echt niet! Dit moeten ze echt veranderen.
*3 soms lijkt het erop alsof mijn beeld trager is dan wat er daadwerkelijk op de baan gebeurd. Zou misschien lag kunnen zijn of dat is iets in het spel maar je kan nog zo je best doen om te proberen in te schatten wat iemand doet maar soms ben je voor je gevoel op tijd maar volgens het spel niet en zit je in de kofferbak.
*4 en tja bij de start is het vaak gewoon chaos. Zeker als de baan na 100 meter een scherpe bocht naar links of rechts heeft. En als er dan mensen links en rechts van je zitten kan je dat gewoon niet zien.
Wat Dennis zegt is helemaal waar. Probeer net iets eerder te remmen voordat je voorganger dat doet mocht er een scherpe bocht aankomen. Maar het blijft moeilijk in sommige gevallen met bovenstaande punten.
[
Voor 75% gewijzigd door
MetalPool op 21-06-2015 23:10
]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909