Ik gun het Spotify alleen niet. De gunfactor is echt niet aanwezig. Ik ga liever afspeellijsten migreren...
Ik merk bij Tidal dat het Nederlandse muziek steeds minder wordt, van m'n afspeellijsten zie ik steeds minder nummers beschikbaar, erg irritant.
Ik moet nu regelmatig uitwijken naar Spotify helaas.
Ik moet nu regelmatig uitwijken naar Spotify helaas.
Ik maak vooral zelf speellijsten en volg artiesten die ik leuk vind. Via de release radar van Spotify blijf ik op de hoogte van nieuwe muziek van artiesten die ik volg en dan zoek ik ze op in Tidal, want helaas heeft Tidal geen vergelijkbare optie hiervan. Aanbevelingen bevatten steeds meer AI geproduceerde rotzooi of idd remixes of herbewerkingen dus die volg ik niet. Er komt ook nog voldoende Nederlandse muziek uit. Nieuwe album van Wies vind ik bijvoorbeeld erg goed.
Hier ook. Sinds kort zijn mijn partner en ik ook over op Qobuz en daar speelden vooral motieven mee die weinig met de werking van Spotify van doen hebben zoals de steun van Spotify aan ICE, slechte betaling van artiesten en de promotie van AI muziek in het algoritme.CloudPrutser schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:26:
Ik gun het Spotify alleen niet. De gunfactor is echt niet aanwezig. Ik ga liever afspeellijsten migreren...
Horen jullie nu nog steeds verschil tussen Tidal en Spotify op high end stereo set of high end headphone?
Ik gebruik Tidal voor de geluidskwaliteit, maar ik overweeg sterk om over te stappen naar Spotify omdat die veel meer Nederlandse artiesten hebben en betere Playlisten.
Ik gebruik Tidal voor de geluidskwaliteit, maar ik overweeg sterk om over te stappen naar Spotify omdat die veel meer Nederlandse artiesten hebben en betere Playlisten.
Het limiet van 2000 nummers per afspeellijst op Qobuz is niks meer dan achterlijk en debiel. Man manman wat irritant.
Yes, dat is het zeker.Marcel a schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 21:22:
Achterlijk, debiel en irritant. Sjonge.
Alle aanbieders hebben een limiet. Ik zou niet weten waarom ik een afspeellijst van duizenden tracks zou willen maken.
Kan je de top 2000 precies in 1 playlist kwijt. Meer nummers heb je niet nodig.CloudPrutser schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 20:54:
Het limiet van 2000 nummers per afspeellijst op Qobuz is niks meer dan achterlijk en debiel. Man manman wat irritant.
Marcel a schreef op zondag 12 april 2026 @ 11:40:
Alle aanbieders hebben een limiet. Ik zou niet weten waarom ik een afspeellijst van duizenden tracks zou willen maken.
Ik geef toe dat ik grootse woorden gebruik.aljooge schreef op zondag 12 april 2026 @ 13:07:
[...]
Kan je de top 2000 precies in 1 playlist kwijt. Meer nummers heb je niet nodig.
Er is geen reden om het te limiteren; laten we even eerlijk zijn.
@CloudPrutser Ik weet niet of die reden er niet is. Die kan er best zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Marcel a op 13-04-2026 11:07 ]
Ik volg de Tidal subreddit zo nu en dan en de laatste tijd lees ik veel negativiteit over Tidal mbt AI gegenereerde "muziek" die niet apart getagged wordt en dat hun bij vlagen toch al chaotische muziek catalogus (artiesten met dezelfde naam worden gewoon samen gevoegd om iets te noemen) er steeds meer mee volloopt en ook (met name) hun moederbedrijf wat schijnbaar weinig actie onderneemt. Heb er zelf nog niet heel veel last van, met de nadruk op nog. Maar bij sommige artiesten is het wel chaos.
Was wel benieuwd hoe jullie er hier over denken. Zou toch jammer zijn als een van Spotify's weinige concurrenten aan shitificatie ten onder zou gaan.
Was wel benieuwd hoe jullie er hier over denken. Zou toch jammer zijn als een van Spotify's weinige concurrenten aan shitificatie ten onder zou gaan.
Ik merk nog niet dan mijn favoriete artiesten daar last van hebben. Maar in mijn daily discovery staat wel steeds vaker AI gegenereerde muziek. Die blokkeer ik dan wel meteen. maar volgens mij hebben alle platformen hier last van, niet alleen Tidal. AI is hier, en gaat niet meer weg, daar moeten we mee leren leven. Het erge is alleen dat mensen of liegen over het feit dat hun muziek AI gegenereerd is of dat ze de naam van een bestaande artiest misbruiken. Een verplicht label/tag zou dit probleem grotendeels oplossen, maar het lijkt er op dat ze daar niet zo veel zin in hebben.eswa schreef op maandag 13 april 2026 @ 22:09:
Ik volg de Tidal subreddit zo nu en dan en de laatste tijd lees ik veel negativiteit over Tidal mbt AI gegenereerde "muziek" die niet apart getagged wordt en dat hun bij vlagen toch al chaotische muziek catalogus (artiesten met dezelfde naam worden gewoon samen gevoegd om iets te noemen) er steeds meer mee volloopt en ook (met name) hun moederbedrijf wat schijnbaar weinig actie onderneemt. Heb er zelf nog niet heel veel last van, met de nadruk op nog. Maar bij sommige artiesten is het wel chaos.
Was wel benieuwd hoe jullie er hier over denken. Zou toch jammer zijn als een van Spotify's weinige concurrenten aan shitificatie ten onder zou gaan.
Edit. Blijkbaar heb ik het ook met artiesten die ik volg. Ik kijk alleen bijna nooit bij updates......
[ Voor 3% gewijzigd door ErikG2 op 14-04-2026 22:00 ]
Ik heb mijn Tidal abbo zojuist weer gereactiveerd, na een paar maanden zonder te hebben gezeten.
Deze maand een nieuwe headphone én nieuwe speakers gekocht en daarmee is mijn setup is nu eigenlijk klaar om het verschil tussen cd kwaliteit en high res bloot te kunnen leggen, althans dat ga ik proberen te ontdekken. Als ik niet overtuigd ben dan is het definitief exit bij Tidal want verder heeft het geen toegevoegde waarde voor me.
Deze maand een nieuwe headphone én nieuwe speakers gekocht en daarmee is mijn setup is nu eigenlijk klaar om het verschil tussen cd kwaliteit en high res bloot te kunnen leggen, althans dat ga ik proberen te ontdekken. Als ik niet overtuigd ben dan is het definitief exit bij Tidal want verder heeft het geen toegevoegde waarde voor me.
Zijn er meer mensen die een storing ondervinden bij Qobuz? De app laat wel albums zien, maar als je het album opent zie je de nummers niet.
Ja ik heb dat ook. Zoeken is langzaam, vervolgens ontbreken albums en/of tracks.Marcel a schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 17:27:
Zijn er meer mensen die een storing ondervinden bij Qobuz? De app laat wel albums zien, maar als je het album opent zie je de nummers niet.
🇪🇺 pro Europa!
Heb het 2 maanden volgehouden met Spotify, maar weer terug bij Tidal.
Dit omdat Tidal Dolby Atmos heeft, en dat toch echt een gemis is met een HK Enchant +Sub
Dit omdat Tidal Dolby Atmos heeft, en dat toch echt een gemis is met een HK Enchant +Sub
[ Voor 51% gewijzigd door Albert020 op 24-05-2026 15:12 ]
Mijn vraag hier 's stellen: volgens mijn query "dislikes" is de vraag hier nog niet gesteld, excuus als het toch al onder andere vorm gesteld werd.
Het probleem heb ik al een paar jaar maar zo ondertussen word ik het echt wel moe en ik wil liever niet naar een andere streamingdienst overgaan omwille van
- nogal wat gecureerde playlists, meer dan een tiental met elk tussen de 50 en de 200 songs...
- ...die ik zowel privé gebruik als in kleine openbare venues (muziekquizzen, muziek voorzien in plaatselijke sportclub als ze een evenement doen, jawel, met voorafgaand steeds netjes aanvraag via Sabam)
- bepaalde niche-muziek of versies van songs die ik niet allemaal op andere diensten zal terugvinden.
Ik zit met het volgende probleem en ik hoop dat er mensen zijn bij wie dit herkenbaar is, en ik hoop nog meer dat ik hier een gerichte oplossing zal vinden want het is zo'n typisch dingetje als je het intypt in Google, je van die antwoorden krijgt à la: "check of je computer aan staat."
ik overdrijf een beetje maar jullie snappen wel wat ik bedoel, google geeft echt nutteloze antwoorden op zulke specifieke detail-problemen.
Probleem:
- YouTube Music (premium abbo) onthoudt wél likes, maar geen dislikes.
Meer info:
- Ik gebruik YTM uitsluitend op 2 android-devices; m'n Galaxy S25 in de wagen via Android Auto, en op een Galaxy A9+ tablet tijdens het thuiswerk en op feestjes, ik gebruik het dus nooit via de browser op een PC.
- Ik beluister altijd het muzieknummer, nooit de videoclip (Bij YTM heb je die keuze)
- ik speel vooral tijdens m'n vrije tijd de playlist van gelikete songs, dus de playlist die automatisch opgebouwd wordt op basis van je likes.
Wat gebeurt er:
- komt een liedje langs dat ik ooit een like gaf maar dat nu niet meer wil, omdat het te vaak langskomt, of soms gewoon omdat mijn smaak veranderd is en ik dat niet meer graag hoor, OF, als m'n dochter m'n toestel te pakken krijgt en er liedjes als "Je moeder heet Henk" liket...
- ik wil OF het like weghalen zonder te disliken, of gewoon een dislike (duimpje omlaag) geven
...komt de volgende keer datzelfde liedje (100% zeker weten gedisliked) terug MET een duimpje omhoog...
Sinds het me opviel beginnen testen: Op een song dat momenteel speelt... like weghalen = dan krijg ik mooi een popup "verwijderd uit muziek die ik leuk vind" of bij echt een duimpje omlaag = "bedankt, we passen onze aanbevelingen aan", Top, denk je dan, maar...
...het volgende nummer start, doe ik even "vorige" heeft datzelfde nummer dat ik juist gedisliked heb, terug een duimpje omhoog...
En zo heb ik aanvankelijk ontelbaar keren "Je moeder heet Henk" en een heleboel andere songs gedisliked maar de dingen bleven steeds terugkomen én met nog steeds een like, onlangs dat ik ze al 13 keer gedisliked had...
Wat heb ik al gedaan:
Uiteraard eerst aan Google gevraagd, Gemini's antwoord:
Ook mijn aanbevelingen tussen Video's en Muziek heb ik gescheiden, dus gelikede muziekvideo's, verschijnen niét in mijn likes playlist van YTM
Het enige wat wel lijkt te helpen is dislikes geven in de browserversie op de PC, dan wordt een dislike wél onthouden én gesynct.
Zo heb ik ook uiteindelijk "Je moeder heet Henk" en het halve repertoire van K3 uit mijn likes weten te halen, maar omdat ik uitsluitend luister via mijn Android toestellen en op dat moment vaak geen PC aan het gebruiken ben, zou ik het echt waarderen moest er een manier zijn dat de mobiele app ook gewoon in staat is om dislikes te onthouden... dat zou toch basisfunctionaliteit moeten zijn lijkt me zo?
Heeft iemand de zilveren kogel?!
Het probleem heb ik al een paar jaar maar zo ondertussen word ik het echt wel moe en ik wil liever niet naar een andere streamingdienst overgaan omwille van
- nogal wat gecureerde playlists, meer dan een tiental met elk tussen de 50 en de 200 songs...
- ...die ik zowel privé gebruik als in kleine openbare venues (muziekquizzen, muziek voorzien in plaatselijke sportclub als ze een evenement doen, jawel, met voorafgaand steeds netjes aanvraag via Sabam)
- bepaalde niche-muziek of versies van songs die ik niet allemaal op andere diensten zal terugvinden.
Ik zit met het volgende probleem en ik hoop dat er mensen zijn bij wie dit herkenbaar is, en ik hoop nog meer dat ik hier een gerichte oplossing zal vinden want het is zo'n typisch dingetje als je het intypt in Google, je van die antwoorden krijgt à la: "check of je computer aan staat."
Probleem:
- YouTube Music (premium abbo) onthoudt wél likes, maar geen dislikes.
Meer info:
- Ik gebruik YTM uitsluitend op 2 android-devices; m'n Galaxy S25 in de wagen via Android Auto, en op een Galaxy A9+ tablet tijdens het thuiswerk en op feestjes, ik gebruik het dus nooit via de browser op een PC.
- Ik beluister altijd het muzieknummer, nooit de videoclip (Bij YTM heb je die keuze)
- ik speel vooral tijdens m'n vrije tijd de playlist van gelikete songs, dus de playlist die automatisch opgebouwd wordt op basis van je likes.
Wat gebeurt er:
- komt een liedje langs dat ik ooit een like gaf maar dat nu niet meer wil, omdat het te vaak langskomt, of soms gewoon omdat mijn smaak veranderd is en ik dat niet meer graag hoor, OF, als m'n dochter m'n toestel te pakken krijgt en er liedjes als "Je moeder heet Henk" liket...
- ik wil OF het like weghalen zonder te disliken, of gewoon een dislike (duimpje omlaag) geven
...komt de volgende keer datzelfde liedje (100% zeker weten gedisliked) terug MET een duimpje omhoog...
Sinds het me opviel beginnen testen: Op een song dat momenteel speelt... like weghalen = dan krijg ik mooi een popup "verwijderd uit muziek die ik leuk vind" of bij echt een duimpje omlaag = "bedankt, we passen onze aanbevelingen aan", Top, denk je dan, maar...
...het volgende nummer start, doe ik even "vorige" heeft datzelfde nummer dat ik juist gedisliked heb, terug een duimpje omhoog...
En zo heb ik aanvankelijk ontelbaar keren "Je moeder heet Henk" en een heleboel andere songs gedisliked maar de dingen bleven steeds terugkomen én met nog steeds een like, onlangs dat ik ze al 13 keer gedisliked had...
Wat heb ik al gedaan:
Uiteraard eerst aan Google gevraagd, Gemini's antwoord:
Al die stappen (behalve feedback naar Google sturen) heb ik al uitgevoerd en wat dacht je? tuurlijk helpt het niet, Cache (uiteraard, was eerste dat ik deed nog voordat ik het opzocht op google), verwijderen, herinstallatie, ook het onthouden van mijn activiteiten geschiedenis heb ik al op alle mogelijke opties gehad: altijd onthouden, onthouden voor 3 maand, voor 18 maand, 36 maand...Het niet onthouden van 'dislikes' (duimpje omlaag) op YouTube Music is vaak te wijten aan een vastgelopen cache, een bug in de app, of een verwarring in je privacy-instellingen tussen video's en muziek.
Volg onderstaande stappen om het probleem op te lossen:
1. Wis de cache van de app (meest voorkomende fix)
Als de app tijdelijke bestanden beschadigd heeft, worden je acties niet goed opgeslagen: [1]2. Controleer de aanbevelingsinstellingen
- Mobiel: Ga naar de Instellingen van je telefoon, kies Apps, selecteer YouTube Music en tik op Cache wissen.
- Browser: Open de instellingen van je browser, ga naar je browsegeschiedenis en kies voor Gegevens wissen waarbij je specifiek 'Cookies' en 'Geheugen' aanvinkt.
Soms zorgt een conflict in je kijkgeschiedenis ervoor dat dislikes niet worden geregistreerd. [1]3. Voer de 'Verwijder & Herinstallatie' uit
- Ga in de YouTube Music-app naar Instellingen > Aanbevelingen.
- Controleer of de instelling om je YouTube-geschiedenis te scheiden of te gebruiken goed staat ingesteld. Schakel de optie 'Toon je gelikete muziek van YouTube in YouTube Music' eventueel tijdelijk in of uit om de synchronisatie te resetten. [1]
Is de app hardnekkig? Verwijder de applicatie volledig van je apparaat. Start je telefoon of computer opnieuw op en download de applicatie opnieuw uit de Google Play Store of App Store. Dit lost vaak achtergebleven update-problemen op. [1, 2]
4. Controleer via een webbrowser
Log in op YouTube Music via je computer. Geef een nummer een dislike en vernieuw de pagina. Blijft de dislike wél staan op de computer? Dan ligt het probleem specifiek bij de mobiele app en kun je overwegen om feedback naar Google te sturen via de app-instellingen.
Ook mijn aanbevelingen tussen Video's en Muziek heb ik gescheiden, dus gelikede muziekvideo's, verschijnen niét in mijn likes playlist van YTM
Het enige wat wel lijkt te helpen is dislikes geven in de browserversie op de PC, dan wordt een dislike wél onthouden én gesynct.
Zo heb ik ook uiteindelijk "Je moeder heet Henk" en het halve repertoire van K3 uit mijn likes weten te halen, maar omdat ik uitsluitend luister via mijn Android toestellen en op dat moment vaak geen PC aan het gebruiken ben, zou ik het echt waarderen moest er een manier zijn dat de mobiele app ook gewoon in staat is om dislikes te onthouden... dat zou toch basisfunctionaliteit moeten zijn lijkt me zo?
Heeft iemand de zilveren kogel?!
Vind de app op Android wel slecht geworden van Tidal, album hoes wordt steeds groot dan weer klein!
Ik zit uiteindelijk nog steeds op Spotify. Simpelweg om het grote aanbod. Ook podcasts en bijv kinder muziek playlists ed. Muziek vinden en ontdekken werkt goed. Daarnaast, essentieel om na wat experimenten weer terug te keren bij Spotify, omdat het als enige feilloos integreert in al m'n systemen en netwerken. De support is gewoon veel beter dan de andere opties. Het is gewoon een heel goed totaal pakket voor een competitive prijs, al is die recent wel wat gestegen.
Dat gezegd hebbende. Ik vond Tidal ook beter klinken dan spotify. Apple music trouwens ook. Voor beide geld wel teveel nadelen om 't dus mijn keuze te maken.
Maar wat ik ook nog mis in de TS is dat spotify tegenwoordig ook lossless optie heeft.
Dat gezegd hebbende. Ik vond Tidal ook beter klinken dan spotify. Apple music trouwens ook. Voor beide geld wel teveel nadelen om 't dus mijn keuze te maken.
Maar wat ik ook nog mis in de TS is dat spotify tegenwoordig ook lossless optie heeft.
Zijn er hier mensen die net als ik last hebben van een 'black screen of death' (muziek stopt) bij Deezer?
Ik heb uBlock origin gewhitelist, maar dit blijkt het probleem niet op te lossen.
Ik heb uBlock origin gewhitelist, maar dit blijkt het probleem niet op te lossen.
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Qobuz connect skipped nog steeds vrij willekeurig bepaalde tracks. Dat doet hij een paar dagen om vervolgens een andere willekeurige track te skippen. Ik probeer nu al een paar dagen 'Bolo na' van Arooj Aftab te luisteren, maar na ongeveer 10 seconden gaat hij verder bij het volgende nummer....
Ik heb het even getest aangezien ik zelf geen Qobuz Connect gebruik. Maar inderdaad. Je genoemde nummer skipt hier ook. Ergens tussen de 12 en 18 seconden. En niet alleen op een streamer, maar op alle drie.Marcel a schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:52:
Qobuz connect skipped nog steeds vrij willekeurig bepaalde tracks. Dat doet hij een paar dagen om vervolgens een andere willekeurige track te skippen. Ik probeer nu al een paar dagen 'Bolo na' van Arooj Aftab te luisteren, maar na ongeveer 10 seconden gaat hij verder bij het volgende nummer....
Via Roon speelt het nummer wel normaal af.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik heb dit ook ff geprobeerd en heb hetzelfde idd. Lijkt me alleen niet aan Qobuz te liggen maar eerder aan een foutieve upload ofzo. Bij andere nummers van hetzelfde album is het niet en sws bij andere artiesten heb ik nergens last van.Marcel a schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:52:
Qobuz connect skipped nog steeds vrij willekeurig bepaalde tracks. Dat doet hij een paar dagen om vervolgens een andere willekeurige track te skippen. Ik probeer nu al een paar dagen 'Bolo na' van Arooj Aftab te luisteren, maar na ongeveer 10 seconden gaat hij verder bij het volgende nummer....
Laatst had ik het een paar keer met een andere track. Die doet het nu weer prima. Heel vreemd fenomeen.
Kan je zoiets niet specifiek bij het nummer melden? Ik kan mij best voorstellen dat er een keer iets mis gaat met een nummer, dat melden kan wellicht helpen bij herstel?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet dat ik zie, maar volgens mij is dit een breedgehoorde klacht bij Qobuz. Het betreffende nummer doet het nu weer wel via connect. En zo gaat dat wel vaker: ineens skipped hij naar een volgend nummer. En dan probeer je terug te skippen, maar dan doet hij het gewoon weer niet.Gonadan schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 09:21:
Kan je zoiets niet specifiek bij het nummer melden? Ik kan mij best voorstellen dat er een keer iets mis gaat met een nummer, dat melden kan wellicht helpen bij herstel?
Hoi hoi mede-streamers,
Ik heb bij Deezer last van een zeer regelmatig terugkerende blank screen, waarbij de muziek stopt en het streamen blijft hangen door stilte op een geheel blanco pagina.
Ik gebruik de web versie op mijn Linux Mint laptop i.c.m. Firefox en heb Deezer op uBlock origin gewhitelist. Zo ook toestemmingen gegeven voor Firefox.
Hebben meer mensen hier last van? Dit zorgt bij mij voor irritatie, want ik wil gewoon continue kunnen streamen. Er is op de Deezer Problem sectie wel een pagina voor problemen op de web app, maar met mijn keywords (bijv. blank screen) krijg ik geen resultaten.
Is er iemand die zich in mijn issue herkend?
DRM staat ook aan.
Ik heb bij Deezer last van een zeer regelmatig terugkerende blank screen, waarbij de muziek stopt en het streamen blijft hangen door stilte op een geheel blanco pagina.
Ik gebruik de web versie op mijn Linux Mint laptop i.c.m. Firefox en heb Deezer op uBlock origin gewhitelist. Zo ook toestemmingen gegeven voor Firefox.
Hebben meer mensen hier last van? Dit zorgt bij mij voor irritatie, want ik wil gewoon continue kunnen streamen. Er is op de Deezer Problem sectie wel een pagina voor problemen op de web app, maar met mijn keywords (bijv. blank screen) krijg ik geen resultaten.
Is er iemand die zich in mijn issue herkend?
DRM staat ook aan.
edit:
Oh, ik lees net dit: It's important to note that Linux isn't officially supported by Deezer.
Oh, ik lees net dit: It's important to note that Linux isn't officially supported by Deezer.
[ Voor 8% gewijzigd door StopEcocide op 18-06-2026 16:21 ]
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
https://flathub.org/en/apps/dev.aunetx.deezerStopEcocide schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 15:57:
Hoi hoi mede-streamers,
Ik heb bij Deezer last van een zeer regelmatig terugkerende blank screen, waarbij de muziek stopt en het streamen blijft hangen door stilte op een geheel blanco pagina.
Ik gebruik de web versie op mijn Linux Mint laptop i.c.m. Firefox en heb Deezer op uBlock origin gewhitelist. Zo ook toestemmingen gegeven voor Firefox.
Hebben meer mensen hier last van? Dit zorgt bij mij voor irritatie, want ik wil gewoon continue kunnen streamen. Er is op de Deezer Problem sectie wel een pagina voor problemen op de web app, maar met mijn keywords (bijv. blank screen) krijg ik geen resultaten.
Is er iemand die zich in mijn issue herkend?
DRM staat ook aan.edit:
Oh, ik lees net dit: It's important to note that Linux isn't officially supported by Deezer.
Probeer deze eens
He who controls the Spice, controls the Universe.
Yakshimash, very nice!SandsOfArrakis schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 16:31:
[...]
https://flathub.org/en/apps/dev.aunetx.deezer
Probeer deze eens
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Let op:
Dit topic is per 1 mei 2025 voor alle muziekstreamingdiensten:
Check eerst of een vraag reeds gesteld is. Kleine problemen, vragen en vergelijkingen kunnen hier, maar wel met eigen inzet.
Grote specifieke problemen benodigen een eigen topic.
Dit topic is per 1 mei 2025 voor alle muziekstreamingdiensten:
- Amazon Music
- Apple Music
- Deezer
- Soundcloud
- Spotify
- Tidal
- Qobuz
- YouTube Music
Check eerst of een vraag reeds gesteld is. Kleine problemen, vragen en vergelijkingen kunnen hier, maar wel met eigen inzet.
Grote specifieke problemen benodigen een eigen topic.