Binnenkort in de ledenaanbieding: Gezinsverpakking Glassex en microvezel doekjes...Get!em schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:01:
[...]
Nadeel van minder cijfers intoetsen is dat je eigenlijk alleen nog je pincode intoetst. De getallen voor je pincode worden dus vies (vette vingers) en de andere niet. Kan iemand anders die jouw scanner in handen krijgt een redelijk gerichte gok gaan doen naar je pincode (4 cijfers) en bij pincodes die uit slechts 3 of 2 unieke cijfers bestaan, nog makkelijker. Wordt dus poetsen met je glassex doekjes![]()
Pff, nu ben ik druk op zoek naar die scanner. Geen idee waar ik hem heb gelaten dus ik denk.
Ach dan maar zo'n oude reader (heb ik er twee van liggen).
Zijn die uitgeschakeld.. lekker handig rabo, lekker handig.
Dus nu kan ik niks, behalve hopen dat ik m weer kan vinden 0_o --> gevonden
Dit is voor mij al reden om naar een andere bank te gaan kijken.
Ja dus je raakt dat ding kwijt == 16 euro lappen om weer betalingen te kunnen doen?
Voorheen had ik dr gewoon een stuk of 3 (toegegeven eentje deed het heel slecht) maar die kan ik nu dus de kliko in mikken.
Heb net geprobeerd om weer de truck te doen met mijn random reader is kapot - scanner aanvragen:
Krijg mailtje met je hebt er al een dus het is niet mogelijk
en met een linkje naar nieuwe aanvragen die leidt naar een pagina die niet gevonden kan worden
TLDR: Ik vraag me af hoe een collega twee van deze scanners gratis heeft verkregen dan
Dus nu kan ik niks, behalve hopen dat ik m weer kan vinden 0_o --> gevonden
Ja dus je raakt dat ding kwijt == 16 euro lappen om weer betalingen te kunnen doen?
Voorheen had ik dr gewoon een stuk of 3 (toegegeven eentje deed het heel slecht) maar die kan ik nu dus de kliko in mikken.
Heb net geprobeerd om weer de truck te doen met mijn random reader is kapot - scanner aanvragen:
en met een linkje naar nieuwe aanvragen die leidt naar een pagina die niet gevonden kan worden

TLDR: Ik vraag me af hoe een collega twee van deze scanners gratis heeft verkregen dan
[ Voor 47% gewijzigd door 3DDude op 17-09-2015 23:21 ]
Be nice, You Assholes :)
Tja, dat vind ik gewoon eigen schuld. Ze hebben ver van tevoren aangegen dat die random readers eruit gaan.
Scanner vind ik echt een top ding. Werkt echt soepel. Met flux en weinig licht heeft ie wat moeite maar dat neem ik dat ding niet kwalijk.
Scanner vind ik echt een top ding. Werkt echt soepel. Met flux en weinig licht heeft ie wat moeite maar dat neem ik dat ding niet kwalijk.
@3DDude man man rustig! Jouw rekening nummer is over op het nieuwe apparaat, tuurlijk kan dat niet zomaar terug. Wandel is bij de lokale Rabo binnen en vraag een 2e scanner aan omdat je graag op 2 locaties zo'n scanner wil hebben liggen.
Of ga er vloekend en tierend binnen en zeg je rekening dan maar op
Stomp niet af, blijf slijpen
Eh... dat jij van je huishouden een puinhoop maakt en alles rond laat slingeren en vervolgens de scanner niet meer kan vinden is de Rabobank niet aan te rekenen, maar toch echt jezelf3DDude schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:46:
Pff, nu ben ik druk op zoek naar die scanner. Geen idee waar ik hem heb gelaten dus ik denk.
Daarnaast wist je dit toch echt wel van te voren, het is gelukkig nog maar een dikke 11 maanden bekend nu. Als je daar nú nog geen actie op ondernomen hebt (door een extra scanner aan te vragen, als je van jezelf weet dat je zo'n sloddervos bent die alles in de rondte laat slingeren) is ook dát enkel jezelf aan te rekenen.
Tip: houdt je zaken op orde en laat alles gewoon op een vaste plek liggen (zoals die scanner). Ben je hem nooit kwijt, en is deze hele rant overbodig!
[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 18-09-2015 07:20 ]
Virussen? Scan ze hier!
En dan zegt de lokale Rabo dus dat hij moet dokken.GerardVanAfoort schreef op donderdag 17 september 2015 @ 23:31:
@3DDude man man rustig! Jouw rekening nummer is over op het nieuwe apparaat, tuurlijk kan dat niet zomaar terug. Wandel is bij de lokale Rabo binnen en vraag een 2e scanner aan omdat je graag op 2 locaties zo'n scanner wil hebben liggen.
Ik vind ook niet bepaald dat hij vloekt en tiert: Hij is geirriteerd dat de Rabo nu een best bedrag vraagt voor een service die ze eerst gratis leverde. En het lijkt mij dat hij daar een heel goed punt heeft.
Maar van de andere kant: waarom zou de Rabobank moeten betalen (door gratis scanners te verstrekken) voor zijn eigen slordigheid (namelijk het rond laten slingeren van de scanner)? Het is ook weer geen liefdadigheidsinstelling.
Virussen? Scan ze hier!
Als een organisatie mij extra geld vraagt voor iets wat zij willen invoeren en wat mij eigenlijk niets brengt, dan is het normaal toch
organisatie.
Helaas gaat het hier om een bank waar je toch enige moeite moet doen om te vertrekken.

Helaas gaat het hier om een bank waar je toch enige moeite moet doen om te vertrekken.
Signatures zijn voor boomers.
Omdat extra random readers geen enkel probleem was. Die kreeg je zo mee.wildhagen schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 07:40:
Maar van de andere kant: waarom zou de Rabobank moeten betalen (door gratis scanners te verstrekken) voor zijn eigen slordigheid (namelijk het rond laten slingeren van de scanner)? Het is ook weer geen liefdadigheidsinstelling.
Precies dus, en nu is het 15 of 16 euro per zo'n dingetje..wortelsoft schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:39:
[...]
Omdat extra random readers geen enkel probleem was. Die kreeg je zo mee.
Het is niet dat mijn rabo rekening gratis is he; ik betaal al 1.20? per maand.
Dat de rabo dit apparaat heeft verzonnen is leuk voor ze.
Dat het ons de consument (die hier eigenlijk niet om gevraagd heeft) geld moet kosten is gewoon onzin.
Oh en ik ben wel is de rabo binnen gelopen; kreeg er geen een mee, want het kost wel 15 euro en vraag het maar online aan.
Het is de rabo zijn beleid (die nieuwe scanners = oude onklaar) doe mij kosteloos maar dan een tweede.
Eigenlijk is het wel krom. Ik heb twee betaalrekeningen, één voor mezelf en één voor de buurtvereniging. Toen ik de rekening voor de buurtvereniging destijds opende kreeg ik daar ook een random reader bij. Handig twee readers. Maar toen ik laatst probeerde een extra raboscanner aan te vragen mocht dat toch niet want ik had er al een. Beetje jammer.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Zo lopen wel een beetje achter de feiten aan ja als je ziet dat je bij ING al kan inloggen met je vingerafdruk, contactloos kan betalen en geen extra apparaat nodig voor betalingen. Nu moet je elke keer aan dat ding denken.
Ze geven je toch ook een gratis scanner? Alleen als je er meer wilt moet je zelf dokken voor een. En jouw niks brengt? Wat te denken van betere beveiliging zodat je bankrekening minder snel geplunderd kan worden....Maasluip schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 07:58:
Als een organisatie mij extra geld vraagt voor iets wat zij willen invoeren en wat mij eigenlijk niets brengt, dan is het normaal tochorganisatie.
En waarschijnlijk waren die kosten ook lager. Nu zit er een kleurenscherm in en een camera.wortelsoft schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:39:
[...]
Omdat extra random readers geen enkel probleem was. Die kreeg je zo mee.
Dus omdat je betaald voor een rekening heb je recht op meerdere scanners?3DDude schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:55:
[...]
Precies dus, en nu is het 15 of 16 euro per zo'n dingetje..
Het is niet dat mijn rabo rekening gratis is he; ik betaal al 1.20? per maand.
Het kost je ook geen geld. Je krijgt er gewoon één gratis. Pas als je er meerdere wilt moet je betalen. Waarom zouden andere mensen moeten betalen omdat je overal waar mogelijk een scanner wilt hebben liggen? En de consument er niet om vraagt? Als jouw rekening was leeggeroofd omdat de reader gekraakt was, had je dan niet lopen klagen omdat de Rabo niet eerder overgestapt was en niet veilig was?Dat de rabo dit apparaat heeft verzonnen is leuk voor ze.
Dat het ons de consument (die hier eigenlijk niet om gevraagd heeft) geld moet kosten is gewoon onzin.
Waarom moeten zij gratis een 2e geven? Je kan gewoon internetbankieren met de gratis scanner die je van hen krijgt. Dat jij een luxe wil van meerdere is niet hun zaak.Oh en ik ben wel is de rabo binnen gelopen; kreeg er geen een mee, want het kost wel 15 euro en vraag het maar online aan.
Het is de rabo zijn beleid (die nieuwe scanners = oude onklaar) doe mij kosteloos maar dan een tweede.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb hem ook gratis de 2de. Ergens op de rabo site toen aangegeven dat ik hem kwijt of kapot was3DDude schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:46:
Dus nu kan ik niks, behalve hopen dat ik m weer kan vinden 0_o --> gevonden![]()
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Even teruglezen: mijn reactie gaat over het bedrag dat je moet betalen als je er eentje verliest (of hij gaat kapot).wontcachme schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:28:
[...]
Ze geven je toch ook een gratis scanner? Alleen als je er meer wilt moet je zelf dokken voor een. En jouw niks brengt? Wat te denken van betere beveiliging zodat je bankrekening minder snel geplunderd kan worden....
Daarbij: hoe is dit betere beveiliging voor mij? De enige manier om aan mijn bankrekening te komen is als ik met mijn pasje en mijn pincode dingen intik. Ik heb nooit begrepen hoe mensen getruct kunnen worden om frauduleus geld over te maken en de Rabobank schreef een keer over een methode en ook toen kon ik me niet indenken dat mensen zo stom zijn om daar in te trappen.
Signatures zijn voor boomers.
Verliest weet ik niet, maar kapot dan kan je kosteloos een nieuwe aanvragen: https://www.rabobank.nl/p...e-rabo-scanner-aanvragen/Maasluip schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:34:
[...]
Even teruglezen: mijn reactie gaat over het bedrag dat je moet betalen als je er eentje verliest (of hij gaat kapot).
Omdat je nu ook feedback krijgt over naar wie je het geld overmaakt en het bedrag. Stuk moeilijker om dan een gehackte pagina voor te schotelen met een verkeerd bedrag/rekening.Daarbij: hoe is dit betere beveiliging voor mij? De enige manier om aan mijn bankrekening te komen is als ik met mijn pasje en mijn pincode dingen intik. Ik heb nooit begrepen hoe mensen getruct kunnen worden om frauduleus geld over te maken en de Rabobank schreef een keer over een methode en ook toen kon ik me niet indenken dat mensen zo stom zijn om daar in te trappen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit kon de Random Reader ook als het bedrag maar hoog genoeg was. Inmiddels ongeveer 7 jaar geleden kreeg ik 1: signeercode, 2: bedrag, 3: rekeningnummer ontvanger.wontcachme schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:46:
[...]
Omdat je nu ook feedback krijgt over naar wie je het geld overmaakt en het bedrag. Stuk moeilijker om dan een gehackte pagina voor te schotelen met een verkeerd bedrag/rekening.
Omdat er veel mensen gescammed zijn via de telefoon waarbij expliciet gescammed werd 'ik wil uw pincode niet weten, die mag u nooit aan iemand anders geven! maar om uw identiteit te verifieren moet u op de reader even uw pincode invoeren en die getallen die u krijgt oplezen en daarna deze code invoeren en die getallen weer oplezen, ik wil uw pincode niet weten, daar moet u voorzichtig mee zijn!'Maasluip schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:34:
[...]
Even teruglezen: mijn reactie gaat over het bedrag dat je moet betalen als je er eentje verliest (of hij gaat kapot).
Daarbij: hoe is dit betere beveiliging voor mij? De enige manier om aan mijn bankrekening te komen is als ik met mijn pasje en mijn pincode dingen intik. Ik heb nooit begrepen hoe mensen getruct kunnen worden om frauduleus geld over te maken en de Rabobank schreef een keer over een methode en ook toen kon ik me niet indenken dat mensen zo stom zijn om daar in te trappen.
En die mensen waren trots dat ze niet gescammed waren want ze hadden immers hun pincode niet afgegeven. Met de scanner is dat een stuk lastiger, dat plaatje kun je niet zomaar via de telefoon geven. (het kan wel, maar dan krijg je meteen te zien 'wilt u xxx overmaken naar yyy')
[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 18-09-2015 10:56 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
De feedback werkt nu anders. Als je de QR-code (of hoe deze variant ook heet?) scant, krijg je het rekeningnummer en opdrachtomschrijving in je scherm van de scanner met de vraag "is dit correct?". Dit doet veel mensen even snel controleren of het correct is, en kan dus veel scam voorkomen. Natuurlijk blijven er genoeg mensen stom genoeg om gewoon hersenloos 'ja' in te drukken, maar met zulke mensen heb ik geen medelijden als ze gescamt worden.Deveon schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:53:
[...]
Dit kon de Random Reader ook als het bedrag maar hoog genoeg was. Inmiddels ongeveer 7 jaar geleden kreeg ik 1: signeercode, 2: bedrag, 3: rekeningnummer ontvanger.
Het barcode type is een CrontoSign/photoTAN.
Wikipedia: Transaction authentication number
Wikipedia: Transaction authentication number
Ik heb 2 scanners binnengekregen terwijl ik al maanden geen klant meer ben.
Zijn deze dingen persoonsgebonden, of kan ik er iemand blij mee maken?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
De raboscanner is, net als de random reader, niet persoonsgebonden, en kan dus door iedereen met een rabo-rekening gebruikt worden.
Virussen? Scan ze hier!
Vergeet niet dat die dingen eigendom zijn van de bank (zie achterkant doosje). Ze weten precies wie hoeveel scanners heeft.
Could be, maar als ze dat ding naar ex-klanten sturen moeten ze imho niet zeuren als ze hem terugwillen.Jimster schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:49:
Vergeet niet dat die dingen eigendom zijn van de bank (zie achterkant doosje). Ze weten precies wie hoeveel scanners heeft.
Anoniem: 172410
Dingen die je ongevraagd toegestuurd worden zijn wettelijk gewoon jouw eigendomJimster schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:49:
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 18-09-2015 19:02 ]
Zelfde bij ABN Amro. (of ja, 10 euro de laatste keer, toen kreeg ik ook gelijk het nieuwere model kaart-lezer met allerlei zinloze usb-functionaliteit die ik nooit gebruik..)3DDude schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:46:
Je bedoelt volgens mij het ongevraagd toezenden van producten met het doel om je tot een koop over te laten gaan. Dat is mijns inziens hier niet van toepassing, omdat ze je er niet van proberen te overtuigen om het product aan te schaffen.Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:01:
[...]
Dingen die je ongevraagd toegestuurd worden zijn wettelijk gewoon jouw eigendomDat werkt zo omdat je anders als consument opeens verantwoordelijk bent voor iets dat een ander doet en zo ook dubieuze bedrijven de wind uit de zeilen te nemen.
Anoniem: 172410
Op het moment dat ze zeggen dat ze ze terug willen hebben of anders 30 euro in rekening brengen valt een en ander niet meer te onderscheiden van een moedwillige verkoop.Jimster schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:15:
Je bedoelt volgens mij het ongevraagd toezenden van producten met het doel om je tot een koop over te laten gaan. Dat is mijns inziens hier niet van toepassing, omdat ze je er niet van proberen te overtuigen om het product aan te schaffen.
Kan ik ze binnenkort keer ophalen?chem schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:22:
Ik heb 2 scanners binnengekregen terwijl ik al maanden geen klant meer ben.
Lijkt me ideaal (wat wil je ervoor ?
Ideaal dat ze dus eigendom van de bank zijn. Mochten de batterijen leeg zijn. GRATIS nieuwe dusJimster schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:49:

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
die dingen hebben 2x3x AAA batterijen, die kun je zelf vervangen in tegenstelling tot die krengen bij de random readers
[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 24-09-2015 16:15 . Reden: Foutje, goed opgemerkt door wildhagen ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Mijn Raboscanner heeft 3 AAA's, geen 2. Of is er weer een iets nieuwer model dat er maar 2 heeft?
Maar idd, beetje kinderachtig om te verwachten dat de bank die batterijen gratis gaat vervangen als ze leeg zijn. Die dingen kosten ten eerste geen ene drol, en ten tweede gaan de meegeleverde batterijen volgens de bank 5000 scans mee. Dat is genoeg voor jarenlang gebruik, bij gemiddeld gebruik.
Maar idd, beetje kinderachtig om te verwachten dat de bank die batterijen gratis gaat vervangen als ze leeg zijn. Die dingen kosten ten eerste geen ene drol, en ten tweede gaan de meegeleverde batterijen volgens de bank 5000 scans mee. Dat is genoeg voor jarenlang gebruik, bij gemiddeld gebruik.
Virussen? Scan ze hier!
belachelijk dat je 15 euro moet betalen voor een tweede scanner. ik ging in nijmegen naar het hoofdkantoor en toen ik vroeg waarom. was het van ja anders heeft iedereen er 5 thuis liggen zoals de randomreader en dat kan natuurlijk niet. nee, maar 15 euro is echt geld uitzuigen. zeker als je niet de hele tijd de scanner mee wilt nemen naar andere adressen. kost om te maken in china een paar cent. als ze nu eentje maken die enorm dun is, in je portomonee past, dan wil ik er nog wel wat een paar euro voor betalen. nu moet ik dat dikke ding meenemen naar mijn latvriendin en als ik hem vergeet kan ik niet bankieren. jullie zorgen goed voor jezelf rabobank en minder voor je klanten.
hebben ze zulke dure vervangenen of extra readers bij alle banken?
hebben ze zulke dure vervangenen of extra readers bij alle banken?
Overigens betaal je er wel voor, maar dat ding blijft nog steeds eigendom van de Rabobanksteppert schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:14:
belachelijk dat je 15 euro moet betalen voor een tweede scanner.
Aan de ene kant wel terecht, waarom zou ik als klant meebetalen voor allemaal gratis scanners/readers?
Productiekosten van een paar cent is dan ook weer overdreven. Bovendien zijn een productiekosten maar een onderdeel van de totale kosten.
Je kan trouwens ook de App installeren en instellen dat je voor betalingen tot 250 euro geen kastje nodig hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Jimster op 22-09-2015 21:22 ]
we hebben met zijn allen meebetaald aan de ontwikkel kosten van de scanner en dat zijn de hoogste kosten, daarna zal het niet veel meer kosten, ok een paar cent is overdreven maar als rabo er honderduizenden uit china laat komen kosten ze waarschijnlijk minder dan een euro per stuk voor de rabobank. in ieder geval bij lange na geen 15 euro. als ie veiliger is , dan zal er ook minder geld gestolen worden via internet bankieren, dat scheelt ook weer.
een app is in principe fijn, daar had ik niet aan gedacht. ook daar hebben we met zijn allen de productie kosten voor betaald, alle derivaten problemen ook ;P en topinkomens. alleen heb ik een wat oudere versie van kitkat en dat is dan weer niet echt safe geloof ik
uitaraard zou ik het dan niet op een openbaar wifi netwerk doen.
de scanner werkt wel fijn trouwens. alhoewel de reader opnieuw aanging als je de kaart erin had, met een druk op de knop en bij de scanner moet je de kaart er telkens in en uit halen als je er te lang overdoet of meerdere betalingen wilt doen. dat is een beetje slecht doordacht. met moet wat te sieken hebben he
een app is in principe fijn, daar had ik niet aan gedacht. ook daar hebben we met zijn allen de productie kosten voor betaald, alle derivaten problemen ook ;P en topinkomens. alleen heb ik een wat oudere versie van kitkat en dat is dan weer niet echt safe geloof ik

de scanner werkt wel fijn trouwens. alhoewel de reader opnieuw aanging als je de kaart erin had, met een druk op de knop en bij de scanner moet je de kaart er telkens in en uit halen als je er te lang overdoet of meerdere betalingen wilt doen. dat is een beetje slecht doordacht. met moet wat te sieken hebben he
Thanks, dat scheelt al heel veel!Jimster schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:21:
[...]
Overigens betaal je er wel voor, maar dat ding blijft nog steeds eigendom van de Rabobank![]()
Aan de ene kant wel terecht, waarom zou ik als klant meebetalen voor allemaal gratis scanners/readers?
Productiekosten van een paar cent is dan ook weer overdreven. Bovendien zijn een productiekosten maar een onderdeel van de totale kosten.
Je kan trouwens ook de App installeren en instellen dat je voor betalingen tot 250 euro geen kastje nodig hebt.
Als het mogelijk is wil ik er wel 1 hebben/tegen verzendkostenchem schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:54:
[...]
Could be, maar als ze dat ding naar ex-klanten sturen moeten ze imho niet zeuren als ze hem terugwillen.
Ze zijn al vergevenNixo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:58:
[...]
Als het mogelijk is wil ik er wel 1 hebben/tegen verzendkostenvergeet dat ding altijd om mee te slepen.
En gisteren heeft ook de 2e rabo scanner besloten om kapot te gaan. Ook bij deze reageert het toetsenbord slecht. Cijfer 6 werkt bijna helemaal niet meer. En cijfer 3 soms wel en dan weer eens niet. Dus in de komende week maar weer langs de bank om een nieuwe te halen.
Als ik nu wist dat ik dat toetsenbord zwaar mishandeld zou hebben en dat ie daardoor niet meer werkt, maar helaas is dat het niet. Heb de scanner altijd op een vaste plaats liggen met de toetsen naar boven en nooit wat op de toetsen.
Het ligt ook niet aan de batterijen, want met nieuwe er in blijft het probleem.
Als ik nu wist dat ik dat toetsenbord zwaar mishandeld zou hebben en dat ie daardoor niet meer werkt, maar helaas is dat het niet. Heb de scanner altijd op een vaste plaats liggen met de toetsen naar boven en nooit wat op de toetsen.
Het ligt ook niet aan de batterijen, want met nieuwe er in blijft het probleem.
Het zijn (neem ik aan) sowieso capacitieve toetsen, dus geen idee hoe je die zou kunnen mishandelen. (Nou ja, kan wel ideeën bedenken, maar dan ben je het bewust aan het doen).
Overigens hebben we nu al wel twee cijfers van je pincode
.
Overigens hebben we nu al wel twee cijfers van je pincode
Zolang je de bankpas er niet bij hebt heb je er niet veel aan
.
[ Voor 22% gewijzigd door Ch4oZZzz op 26-09-2015 18:04 ]