De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste
Acties:
  • 368.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

-154kg/co2 :p

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:35

F.West98

Alweer 16 jaar hier

GateKeaper schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:03:

[...]

Beetje website heeft dan toch ook een "usermanagement area"? Zoiets dus: https://www.nuget.org/pac...MembershipAdministration/ ?
Ja klopt, maar dan heb je wel eerst rechten nodig om daar in te kunnen :+
Maar mijn site heeft die nog niet, nog geen tijd voor gehad. Wel leuke plugin! Zal ik eens naar gaan kijken.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Wat is die online keukenplanner van IKEA een gaar kutding zeg -O-

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 19:27

Matis

Rubber Rocket

Alex) schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 02:11:
Alle waar naar zijn geld.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:06
Alex) schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 02:11:
Van de 5 die ik laatst geprobeerd heb, was die van IKEA toch nog de beste. Niet super, maar wel werkbaar.
En je krijgt simpel een prijs. Bij één keukenplanner hadden we alles uitgetekend in de online tool maar voor een prijs moesten we in de winkel zijn. Daar bleek dat ze de hele keuken nog eens zelf moesten uittekenen want die online planner konden ze niet inlezen. De prijs hebben we dan ook maar na 3 dagen gekregen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

.oisyn schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:30:
[...]

Ik ben absoluut geen audiofiel, dus ik ben niet zo anal over kwaliteit, als het maar een beetje goed klinkt. Ik ga waarschijnlijk een 2.0 of een 2.1 setje aansluiten. 2e zone in de slaapkamer klinkt interessant maar lijkt me qua aansturing en hel. Verder heb ik een stuk of 5 hdmi apparaten. Een belangrijke feature meldde ik al: ik wil muziek vanaf mijn nas kunnen streamen, en dat bedienen met een tablet (iOS of Windows) en zeker niet via de tv.

Al heeft mijn synology dan volgens mij ook wel weer een fatsoenlijke webinterface voor muziek en dlna support.
Gaat een beetje voorbij aan je wens om al je HDMI apparaten aan te sluiten, maar ik ben sinds kort fan van Raumfeld. Puur op streaming gericht, en de geluidskwaliteit is werkelijk fenomenaal.

Ik gebruik het puur en alleen voor muziek. Hoef niet zo nodig films te kijken en te gamen met surround en dergelijke. Als je dit wel wilt weet ik zo niet of ze daar knappe oplossingen voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 15:42
EddoH schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:20:
[...]

Gaat een beetje voorbij aan je wens om al je HDMI apparaten aan te sluiten, maar ik ben sinds kort fan van Raumfeld. Puur op streaming gericht, en de geluidskwaliteit is werkelijk fenomenaal.

Ik gebruik het puur en alleen voor muziek. Hoef niet zo nodig films te kijken en te gamen met surround en dergelijke. Als je dit wel wilt weet ik zo niet of ze daar knappe oplossingen voor hebben.
Hier ook in het bezit van een Raumfeld set, de [url=http://www.teufelaudio.nl/raumfeld-audio-streaming/raumfeld-stereo-s-p6709.html](Speaker S). Geluid is uitstekend, en sinds een aantal maanden wordt Spotify Connect ondersteund wat echt een hele mooie toevoeging is.

Verder staat het merk Raumfeld (of Teufel Audio) bij mij heel hoog. De service is echt werkelijk briljant. De primary speaker had het bij mij opgegeven, en een aantal dagen later kreeg ik een nieuwe set thuisgestuurd, waarna ik mijn defecte set kosteloos kon terugsturen.

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:31
Wat vinden jullie van rekening houden met retina op het web? Ik heb zelf zoiets van je zoekt het maar lekker uit met je retina, ik ga niet m'n bandbreedte verviervoudigen omdat jij zo graag alles 2x zo groot wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Niekfct schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:37:
[...]

Hier ook in het bezit van een Raumfeld set, de [url=http://www.teufelaudio.nl/raumfeld-audio-streaming/raumfeld-stereo-s-p6709.html](Speaker S). Geluid is uitstekend, en sinds een aantal maanden wordt Spotify Connect ondersteund wat echt een hele mooie toevoeging is.

Verder staat het merk Raumfeld (of Teufel Audio) bij mij heel hoog. De service is echt werkelijk briljant. De primary speaker had het bij mij opgegeven, en een aantal dagen later kreeg ik een nieuwe set thuisgestuurd, waarna ik mijn defecte set kosteloos kon terugsturen.
Ik heb de Stereo M. Echt verbazingwekkend wat een open en vol geluid daaruit komt. Niet te vergelijken met Sonos, waar ik na luisteren niet zo positief over was.

Service is inderdaad iets waar andere bedrijven een voorbeeld aan zouden moeten nemen. Bij mij zag ik dat na aankoop de speakers in de aanbieding waren gekomen. Ik kreeg het verschil gewoon teruggestort na een mailtje. Nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Java is erger dan de duivel. Nee, zelfs erger dan Paul Wolfowitz, Fidel Castro en Vladimir Poetin bij elkaar.

On a side note: fuck universiteiten die alles met Java willen doen.

/uitlaatklep

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:19

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Firefox Developer Edition forceert vanaf de laatste update de Signature Check.
Geen signature? Dan werkt de addon maar half of helemaal niet.

Bedankt hoor. |:(

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Avalaxy schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:40:
Wat vinden jullie van rekening houden met retina op het web? Ik heb zelf zoiets van je zoekt het maar lekker uit met je retina, ik ga niet m'n bandbreedte verviervoudigen omdat jij zo graag alles 2x zo groot wilt :P
Retina of uhd, uiteindelijk ontkom je er niet aan. De eerste stap om te optimaliseren voor retina high-dpi schermen is afstappen van pixels als maateenheid. Dat is iets dat volgens mij het overgrote deel van de websites al tijden doet.

Jij doelt waarschijnlijk expliciet op de gebruikte afbeeldingen. Of je voor 'myImg.jpg' wel of niet een 'myImg_2x.jpg' variant aanlevert (4x zo groot overigens). Dat doe ik zelf nog niet. Los van het door jou aangehaalde 'meer bandbreedte' principe, high-dpi komt (nu nog) voornamelijk voor op smartphones, en laat je daar nu juist ook weer profijt hebben van de iets kleinere (als in minder bytes) afbeeldingen ivm laadtijden.

Mijn laptop heeft ook een (bijna) uhd scherm, en ik moet zeggen dat het kwaliteitsverschil tussen HD en hoger echt wel begint op te vallen. Storend nog niet, maar toch iets om in je achterhoofd te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Ga eens met je tijd mee man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Alsof bandbreedte anno 2015 nog een issue is. Ik betaal een 10tje voor mn vps en daar heb ik 1 tera dataverkeer p/m.
Het enige is dat je iemand niet een groot plaatje wilt serveren als hij bijv. met zijn mobieltje zit. Alleen al qua load maar ook verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Douweegbertje schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:37:
Alsof bandbreedte anno 2015 nog een issue is. Ik betaal een 10tje voor mn vps en daar heb ik 1 tera dataverkeer p/m.
Het enige is dat je iemand niet een groot plaatje wilt serveren als hij bijv. met zijn mobieltje zit. Alleen al qua load maar ook verbruik.
Als je wil kan het zelfs onbeperkt voor een tientje. Maar ook daar zitten nogal forse verschillen in. Vooral de laadtijden voor een mobiel zie ik hierin als bepalend. Ik ga geen rekening houden met zijn databundel, wel met zijn netwerksnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

En qua bandbreedte: ik denk dat hier de krappe mobiele abo's een grotere rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:31
Als ik het over bandbreedte heb doel ik op de cloud waar je betaalt voor de gebruikte bandbreedte en op mobiele abonnementen met achterlijke prijzen voor internetverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 18:52
Tijd voor scalable vector graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

gekkie schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:29:
Tijd voor scalable vector graphics :)
Heb nog geen camera kunnen vinden die plaatjes in vectorformaat vast legt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
GateKeaper schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:31:
[...]
illustrator phototrace er overheen ?
of die wavelet meuk .. of wat hadden ze nog meer bedacht :)
of laten na-vectortekenen door een hedendaagse rembrandt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

GateKeaper schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:31:
[...]

Zat manieren om een plaatje te converteren naar svg en dan nog even gzipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-10 10:40

n8n

Het scheelt bijna niks omdat je wegkomt met extra compressie bij jpg. Voor alles waar ik eerder png gebruikte slaat svg nu de klok en dat is sowieso resolutie-onafhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

gekkie schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:35:
[...]

illustrator phototrace er overheen ?
of die wavelet meuk .. of wat hadden ze nog meer bedacht :)
of laten na-vectortekenen door een hedendaagse rembrandt
gekkie ja, een svg met die complexiteit loopt makkelijk in de tientallen MB's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
n8n schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:11:
[...]
gekkie ja, een svg met die complexiteit loopt makkelijk in de tientallen MB's :+
Sjips .. geen uitweg meer .. naja had een beetje over het requirement van een foto heen gelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Die topic warning vind ik echt een beetje 1980 lijken :+ kunnen jullie hem niet mooier maken xD?

[ Voor 3% gewijzigd door Rutix op 17-05-2015 14:18 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-10 12:36

Sebazzz

3dp

n8n schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:09:
[...]

Voor alles waar ik eerder png gebruikte slaat svg nu de klok en dat is sowieso resolutie-onafhankelijk.
Niet helemaal waar. Verschillende groottes van pictogrammen hebben verschillende detailniveaus die niet altijd geschikt zijn van andere visuele weergaves.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

Sebazzz schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:40:
[...]

Niet helemaal waar. Verschillende groottes van pictogrammen hebben verschillende detailniveaus die niet altijd geschikt zijn van andere visuele weergaves.
grootte zet ik onder een andere noemer dan resolutie, maar ik snap je punt. Gelukkig kan je svg met defs aanspreken.

Edit: tegenwoordig symbols https://css-tricks.com/svg-symbol-good-choice-icons/
Voor grunt en gulp zijn er svg-store om van een folder losse bestanden 1 svg te bouwen.

[ Voor 18% gewijzigd door n8n op 17-05-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:59
Rutix schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:18:
Die topic warning vind ik echt een beetje 1980 lijken :+ kunnen jullie hem niet mooier maken xD?
Ja, update hem naar jaren 90. Met blinkende teksten enz. ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
SPee schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:08:
[...]
Ja, update hem naar jaren 90. Met blinkende teksten enz. ;)
Had gopher ook al van die fraaie plaatjes dan ? :9

edit: hrmm zelfs gopher was er nog niet in the 80's: Wikipedia: Gopher (protocol)
en BBS ascII pron is het nou ook nog weer niet

[ Voor 30% gewijzigd door gekkie op 17-05-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Volgens mij laat Chrome nu een loading-cursor zien elke keer als er een XHR op de achtergrond aan de gang is. Oftewel, om de paar seconden op sites als t.net. Superirritant }:|

.edit: oh wacht: https://productforums.goo...!topic/chrome/ChIO-RZdlUo

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 18-05-2015 02:08 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
.oisyn schreef op maandag 18 mei 2015 @ 01:59:
Volgens mij laat Chrome nu een loading-cursor zien elke keer als er een XHR op de achtergrond aan de gang is. Oftewel, om de paar seconden op sites als t.net. Superirritant }:|

Oh thanks :+ ik had hier ook last van hahaha.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:12

Wel weer wazig: Chrome gebruikt een zeer onhandige vorm van negatie. "Disable direct write: Enable?"
Moet je dus de boel aanzetten, om Direct Write uit te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie

What the fsck ?
Hmm zo ook maar eens proberen .. daar gaat je webapp .. mag je toch nog over op websockets.
Why oh why weet men altijd de handel weer te slopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Waarom zou je DirectWrite uit willen zetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Omdat Chrome nog wel eens je font wil verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hoe dan? Ik zie echt nooit problemen met Chrome's fontrendering.

Toen ze DirectWrite net hadden ingevoerd wilde het wel eens gebeuren dat bepaalde fonts heel vaag werden gerenderd, maar dat heb ik ook al een tijd niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

Douweegbertje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:21:
Omdat Chrome nog wel eens je font wil verneuken.
Dat was een paar versies terug, een bug die er al 2 jaar in zat waardoor in sommige gevallen alleen svg-fonts goed uit de verf kwamen. Ondertussen is de bug geplet en de ondersteuning van svg-fonts zo goed als verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
grmbl grrr cookiewall grmbl grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

n8n schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:34:
[...]

Dat was een paar versies terug, een bug die er al 2 jaar in zat waardoor in sommige gevallen alleen svg-fonts goed uit de verf kwamen. Ondertussen is de bug geplet en de ondersteuning van svg-fonts zo goed als verdwenen.
'Zo goed als'.. maar volgens mij is er weer gezeik in 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:14

alienfruit

the alien you never expected

Plastic bandje en de krant lezen is niet een goed idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 22:10

CodeIT

Code IT

D-Raven schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:01:
grmbl grrr cookiewall grmbl grrr
Als je Chrome gebruikt kan ik je de CookiesOk extensie aanraden: https://chrome.google.com...akcacgljcdccofbffloabfbni

Tweakers zit er nog niet in, maar ik heb ze gemaild met de vraag of deze kan worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
CodeIT schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:31:
[...]

Als je Chrome gebruik kan ik je de CookiesOk extensie aanraden: https://chrome.google.com...akcacgljcdccofbffloabfbni

Tweakers zit er nog niet in, maar ik heb ze gemaild met de vraag of deze kan worden toegevoegd.
Als ik chrome standaard zou gebruiken dan zou ik die zeker installeren :P

Ben ik de enige waarbij de laatste firefox update (37.0.2) font rendering op websites verneukt heeft? Op sommige sites is het beter zichtbaar dan bij andere. Maar het is behoorlijk irritant in ieder geval.

Ben geen font-expert :P maar het lijkt alsof de dikte van letters verminderd is. Ook op tweakers is het te zien, minimaal weliswaar. Maar toch.

Had al in mn instellingen rond zitten neuzen maar kon niks vreemds vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

D-Raven schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:55:
[...]

Ben ik de enige waarbij de laatste firefox update (37.0.2) font rendering op websites verneukt heeft? Op sommige sites is het beter zichtbaar dan bij andere. Maar het is behoorlijk irritant in ieder geval.

Ben geen font-expert :P maar het lijkt alsof de dikte van letters verminderd is. Ook op tweakers is het te zien, minimaal weliswaar. Maar toch.

Subpixel-antialiased staat steeds vaker op de grijswaarden-variant omdat subpixles niet samen gaan met transform e.d. wat steeds vaker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:51
Had er hier een op kantoor, waarbij we de hardware rendering maar gewoon uit hebben gezet. Ging iets niet helemaal goed met Firefox en de AMD drivers met als resultaat nogal rare rendering van fonts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waarom zou je een SOAP-API maken met in je request message een element 'xml' met daarin het xml-bericht als CDATA string.
Uiteraard bevat die xml dan ook weer een header en een body. Een xsd lijkt ook niet te bestaan...

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Omdat het kan. Wat is nu precies de rant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ha, de geslachtsveranderende recruiter stuurt me een follow-up e-mail. Met wederom bovenaan 'Marlies' en onderaan 'Stefan'... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Alex) schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:12:
Ha, de geslachtsveranderende recruiter stuurt me een follow-up e-mail. Met wederom bovenaan 'Marlies' en onderaan 'Stefan'... 8)7
Gewoon één of andere systeembeheerder die de naam "Marlies" aan het "info@" adres heeft gehangen. Waarschijnlijk is "Stefan" zich er niet eens van bewust, of weet hij niet bij systeembeheer door te dringen dat dit veranderd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Niet online
Douweegbertje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:09:
Omdat het kan. Wat is nu precies de rant :p
Precies, dit geeft lekker veel vrijheid in je xml-bericht, zonder dat je moeilijke xsd's moet aanpassen ;(

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Refactoring code with help from a junior

Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/agveqzK_460sa.gif

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 13:14
.oisyn schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:11:

[afbeelding]
Wel, het is toch al iets dichter bij het doel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
.oisyn schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:11:

[afbeelding]
Je moet ze natuurlijk ook wel de juiste tools geven ;)

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 13:03
GateKeaper schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:58:
[...]
Dat heb ik veranderd, het geluidsspoor dat nu over hdmi bij de tv binnen komt, stuurt de tv onaangetast / verwerkt (digitaal) over de optical out door naar de receiver. Het gaat zeg maar niet meer door een 'decoder' heen. (geen idee hoe dat in geluidstermen werkt of genoemd wordt)
Passthrough?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

D-Raven schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:55:
[...]

Bij mij heeft 38.0.1 alles kapot gemaakt :P
Na een tijdje wil hij random niet meer van tabs wisselen en geen pagina's meer wisselen, als ik dan opnieuw start heb ik 100 lege tabs en ben ik de rest kwijt. Dus maar weer terug naar 38....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hh8SrED.png

Ben ik nou een idioot? Waarom is "FALSE" een fout antwoord?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Het kan niet, maar false != true :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Gamebuster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:46:
[afbeelding]

Als je een logaritmische schaal hanteert kan het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

[afbeelding]

Weet de Nederlandse termen niet, heb het ook maar in het Engels geleerd :+
Speed (waar jij aan denkt) != velocity (neem aan snelheid != voortgang) Indien de velocity niet veranderd accelereert een object niet. Indien je snelheid constant is lees je dat af in de zin van een 'rechte lijn' oftewel hoe lang doe je er over om van a naar b te gaan terwijl velocity meer als in de trend van 'hoe snel veranderd het object van positie.'

Stel je zou met je auto rondjes blijven rijden met een constante snelheid, dan merk je ook wel dat je in feite accelereert naar het midden toe. Immers als je een rechte lijn zou hebben en je geeft goed gas, dan ga je naar achter met je lichaam. Bij een rotonde ga je weer naar de buitenkant, hence accelereer je naar het midden.

In feite komt dit meer omdat men denkt dat acceleratie == versnelling, maar eigenlijk is het niet helemaal dat. Bijv. de Nederlandse wiki zegt;
Versnelling of acceleratie is een begrip uit de natuurkunde waarmee de verandering van de snelheid van een punt wordt aangegeven.
Terwijl het misschien meer iets moet zijn als 'acceleratie is een verandering van richting van een object'.

minute physics toch handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Douweegbertje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 01:30:
Indien je snelheid constant is lees je dat af in de zin van een 'rechte lijn' oftewel hoe lang doe je er over om van a naar b te gaan terwijl velocity meer als in de trend van 'hoe snel veranderd het object van positie.'
Inderdaad. Speed is de lengte van je velocity vector, en je kunt je prima een acceleratie bedenken waarbij de lengte van de vector hetzelfde blijft terwijl de vector zelf compleet veranderd. Een instante verandering van a = [0, 1] naar b = [0, -1] is bijvoorbeeld zo'n acceleratie. In beide gevallen in de speed hetzelfde: sqrt(dot(a, a)) = 1 en sqrt(dot(b, b)) = 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Als je in je luie stoel zit heb je een constante snelheid, maar ben je toch aan het versnellen met ~9,8m/s2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

.oisyn schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 01:41:
Als je in je luie stoel zit heb je een constante snelheid, maar ben je toch aan het versnellen met ~9,8m/s2
Je bedoelt zwaartekracht 9.81m/s2 8) maar hoewel dat wel aanwezig is, heb je die versnelling toch pas als je echt zou vallen of iets los zou laten?

F = ma ?
F = 0 dus a = 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Je denkt veel te Newtonian ;). Einstein's equivalence principe: er is geen verschil tussen een raket die in de ruimte accelereert met 1G en het oppervlak van de aarde. Beide ondergaan dezelfde tijddilatie volgens GRT, en beide zijn in constante staat van versnelling. Het is het object in vrije val dat juist in rust is en geen versnelling ondergaat. Jij bent niet in rust, je wordt omhoog geduwd door de atomen van je stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Maar je wordt omhoog geduwd OMDAT je ook omlaag wordt getrokken door de zwaartekracht. Nettokracht 0. Ik ben dus in rust. Volgens Newton :+ (maar dat gelul over Einstein snap ik niet)
Maar ja, je kan een cirkelbeweging maken, dan heb je een middelpuntszoekende kracht richting het middelpunt van de cirkel, heb je een versnelling maar blijf je dezelfde snelheid behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyxus
  • Laatst online: 05-01 19:00
F.West98 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 03:25:
Maar je wordt omhoog geduwd OMDAT je ook omlaag wordt getrokken door de zwaartekracht. Nettokracht 0. Ik ben dus in rust. Volgens Newton :+ (maar dat gelul over Einstein snap ik niet)
Maar ja, je kan een cirkelbeweging maken, dan heb je een middelpuntszoekende kracht richting het middelpunt van de cirkel, heb je een versnelling maar blijf je dezelfde snelheid behouden.
Als je de werkelijk er bij gaat halen moet je misschien andere krachten als wrijving mee rekenen. Die heeft hier ook invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

Sowieso draait de aarde met x-duizend km/h om z'n as, en dan weer om de zon, en de zon weer om een andere ster, en het sterrenstelsel weer om een ander sterrenstelsel en ga zo maar door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
[afbeelding]

Dat komt omdat termen als "speed" en "acceleration" slecht vertalen naar het Nederlands, dubbele betekenissen hebben of een verwarrende betekenis.

Speed = snelheid = grootte van de snelheid, bijvoorbeeld 5 km/u
Velocity = snelheid = richting én grootte van de snelheid (een vector)
Acceleration = versnelling = verandering in richting en/of grootte van de snelheid

Bij een constante "speed" kun je dus nog wel van richting veranderen, waardoor je "acceleration" hebt. Maar als je in het Nederlands zegt dat je "constante snelheid kunt aanhouden en toch versnellen", kijkt iedereen je raar aan (ook al heb je technisch gezien gelijk als je van richting zou veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:51
n8n schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:19:
Sowieso draait de aarde met x-duizend km/h om z'n as, en dan weer om de zon, en de zon weer om een andere ster, en het sterrenstelsel weer om een ander sterrenstelsel en ga zo maar door?
Mja, de zon draait ook weer licht om ons heen en elke andere planeet, etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

Galileo had het mis. Alles draait om mij

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:52

Dido

heforshe

ZaZ schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:08:
Galileo had het mis. Alles draait om mij
Laten we dan Galileo's experiment maar eens met jou uitvoeren: een holle en een massieve kanonskogel van een redelijke hoogte op jou laten vallen en dan kijken of we 1 of 2 klappen horen :+

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Dido schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:16:
[...]

Laten we dan Galileo's experiment maar eens met jou uitvoeren: een holle en een massieve kanonskogel van een redelijke hoogte op jou laten vallen en dan kijken of we 1 of 2 klappen horen :+
Meerdere krachttermen sluit ik dan weer niet uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Dido schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:16:
[...]

Kan je me niet gewoon op mijn woord geloven? <+:)

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:52

Dido

heforshe

ZaZ schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:21:
[...]
Kan je me niet gewoon op mijn woord geloven? <+:)
Dat kan wel, maar meten is weten :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
F.West98 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 03:25:
Als de nettokracht 0 is, waarom geeft een accelerometer dan aan dat je omhoog aan het versnellen bent? ;)
Einstein zegt dat zwaartekracht helemaal geen kracht is. Het is een pseudokracht die je nodig hebt in een versnellend referentiekader. Net als in een versnellende raket, dan lijkt het ook alsof er een kracht is die je naar de bodem van de raket duwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kridri
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-08 12:56
[afbeelding]

Cirkelvormige beweging? Snelheid is constant en toch is een normaal en tangentiële versnnelling.
http://nl.wikibooks.org/w...genti.C3.ABle_versnelling

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zoveel spuit 11's hier :+

Vink even mijn reactie als antwoord af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:47
Ondertussen op het werk: voor de zoveelste keer een boos telefoontje van een collega omdat ik niet op de mail reageer. Als onze systeembeheerders nou eens één van mijn contactgegevens uit Exchange halen, dan ontvang ik de mail gewoon op een e-mail adres wat ik wel kan lezen. Het andere e-mail adres werkt dus gewoon niet.

Probleem duurt ook nog maar bijna een jaar, maar ja: prioriteiten, hè! En, niet te vergeten: druk druk druk. Aren't we all :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Dus de collega is boos omdat hij alweer naar het verkeerde emailadres mailt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
EddoH schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:03:
Dus de collega is boos omdat hij alweer naar het verkeerde emailadres mailt?
Precies dit. Dat zou echt 1 van mijn eerste reacties zijn. "Ik heb niks ontvangen. Misschien heb je naar verkeerd adres gestuurd?"

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Een willekeurige collega, het is niet het eerste boze telefoontje nav dit probleem maar deze collega had het nog niet bij de hand gehad. Maar ja, als ze mijn naam opzoeken kijken ze niet verder als ze twee resultaten zien. Gewoon willekeurig klikken, wat geeft het!

En nu zit ik al een uur stil omdat mijn virtuele profiel kennelijk geen schijfruimte meer heeft waardoor ik mijn Excel documenten niet meer kan opslaan.. Het is zo'n dag :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Arjan90 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:47:
Ondertussen op het werk: voor de zoveelste keer een boos telefoontje van een collega omdat ik niet op de mail reageer. Als onze systeembeheerders nou eens één van mijn contactgegevens uit Exchange halen, dan ontvang ik de mail gewoon op een e-mail adres wat ik wel kan lezen. Het andere e-mail adres werkt dus gewoon niet.

Probleem duurt ook nog maar bijna een jaar, maar ja: prioriteiten, hè! En, niet te vergeten: druk druk druk. Aren't we all :+
Tja.... het valt me op dat die gewenste reactietijden ook steeds korter worden... ik krijg regelmatig een belletje omdat ik nog niet op een mail van 5 min geleden heb gereageerd. Heb het ook een keer gehad, dat de mail nog niet eens binnen was toen hij/zij opbelde.

Voor mij is er een verschil tussen een IM en een mail, en als je echt direct antwoord hebben; bel gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
HuHu schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:22:
[...]

Dat komt omdat termen als "speed" en "acceleration" slecht vertalen naar het Nederlands, dubbele betekenissen hebben of een verwarrende betekenis.

Speed = snelheid = grootte van de snelheid, bijvoorbeeld 5 km/u
Velocity = snelheid = richting én grootte van de snelheid (een vector)
Acceleration = versnelling = verandering in richting en/of grootte van de snelheid

Bij een constante "speed" kun je dus nog wel van richting veranderen, waardoor je "acceleration" hebt. Maar als je in het Nederlands zegt dat je "constante snelheid kunt aanhouden en toch versnellen", kijkt iedereen je raar aan (ook al heb je technisch gezien gelijk als je van richting zou veranderen).
Dit dus :) Mijn boek gaf dit ook aan een paar pagina's verder.

Ik lees een boek over physics om me te helpen met de ontwikkeling van mijn hobby RTS projectje.

[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 19-05-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Laurens-R schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:16:
[...]

Tja.... het valt me op dat die gewenste reactietijden ook steeds korter worden... ik krijg regelmatig een belletje omdat ik nog niet op een mail van 5 min geleden heb gereageerd. Heb het ook een keer gehad, dat de mail nog niet eens binnen was toen hij/zij opbelde.

Voor mij is er een verschil tussen een IM en een mail, en als je echt direct antwoord hebben; bel gewoon....
Vaak bellen ze dan met de vraag "Heb je mijn mail al gelezen?" en mijn antwoord is dan "Als je hem vandaag hebt gestuurd niet. Weet je hoeveel ongelezen mail ik nog heb?". Ik beantwoord mail bijna nooit binnen een uur of er moet iets in de titel hebben gestaan wat mijn aandacht trok of ik moet op iets zitten wachten ofzo :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Dat.
Tenzij het echt je primaire taak is kan je gewoon niet gedurende de hele dag maar wat over (oa) de mail chatten. Iets met concentratie en the zone etc. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
http://getbootstrap.com/customize/

Ik met up2date Safari: "Looks like your current browser doesn't support the Bootstrap Customizer. Please take a second to upgrade to a more modern browser (other than Safari)."

Seriously wtf? Wat is hun definitie van een "more modern browser"? Alleen Chrome ofzo? Dit soort grappenmakerij is IE6 all over again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 06-10 17:09
Gamebuster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:01:

Ik met up2date Safari: "Looks like your current browser doesn't support the Bootstrap Customizer. Please take a second to upgrade to a more modern browser (other than Safari)."

Seriously wtf? Wat is hun definitie van een "more modern browser"? Alleen Chrome ofzo? Dit soort grappenmakerij is IE6 all over again.
Lijkt het wel op:
Firefox
Warning for Firefox users!

Due to a possible browser bug, the customizer download randomly fails in Firefox. If this happens to you, we advise either retrying in Firefox or using one of the other browsers supported by the Customizer (Chrome or IE10+).

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Voutloos schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:00:
Dat.
Tenzij het echt je primaire taak is kan je gewoon niet gedurende de hele dag maar wat over (oa) de mail chatten. Iets met concentratie en the zone etc. ;)
Ik geloof dat ik de verwachtingen inmiddels wel redelijk heb gemanaged als het daar op aankomt. Ik hanteer informeel vergelijkbare regels met die van de devschuur als het aankomt op reageren op e-mails. Men is daar inmiddels een beetje aan gewend volgens mij... plus dat men daardoor even extra nadenkt voordat men op send drukt.

Als ik mensen nou ook nog zover krijg dat ze dat ook doen als ze me aanspreken voor een 1 of andere lullige vraag.

De devschuur huisregels zijn gewoon guidelines for life :P

Weet niet of het de relatie met m'n vrouw goed zou doen... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Laurens-R op 19-05-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Gamebuster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:01:

Today I learned: IE10 is een modernere browser dan Safari :p

(ik moet IE10 gebruiken op het werk, don't judge!)

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:14

alienfruit

the alien you never expected

Bah, upgrade naar IE11 is uitgesteld bij de klant. Omdat er problemen zijn met een Sharepoint app :/ Dus blijven nu vrolijk bij IE8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

Voutloos schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:00:
Dat.
Helemaal mee eens! Helaas zijn er maar weinig mensen die dat snappen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

TheNephilim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:34:
[...]

Helemaal mee eens! Helaas zijn er maar weinig mensen die dat snappen... :/
Mensen mogen blij zijn als ik binnen een week reageer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:16
Douweegbertje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:36:
[...]

Mensen mogen blij zijn als ik reageer :+
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Same here qua e-mail, heel irritant als mensen mailen en dan een uur later bellen, ongeduldige horken!

Nu we het toch over mail hebben, iemand ergens écht gouden tips voor e-mail beheer? Ik verzuip er werkelijk in, ik krijg zoveel mails over 1000 onderwerpen dat categoriseren niet echt wil. Resultaat: één grote inbox met alles op elkaar gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 20:46
Arjan90 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:16:
Same here qua e-mail, heel irritant als mensen mailen en dan een uur later bellen, ongeduldige horken!

Nu we het toch over mail hebben, iemand ergens écht gouden tips voor e-mail beheer? Ik verzuip er werkelijk in, ik krijg zoveel mails over 1000 onderwerpen dat categoriseren niet echt wil. Resultaat: één grote inbox met alles op elkaar gegooid.
Ik zweer zelf bij Sanebox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Hoe sommige recruiters toch proberen een vacature interessant te laten klinken. Ik heb er nu een die op zoek is naar " bad-to-the-bone Python Specialisten". :') Uiteraard verder absoluut niets inhoudelijks over de functie.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:40
En vooral niet vertellen welk bedrijf mij dan zo graag wil hebben: "Als je interesse hebt, dan plan ik meteen een afspraak in"...

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Arjan90 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:16:

Goed leren zoeken. Ik heb een mega-inbox en dan moet ik ineens weer iets opduikelen wat jaren geleden is langsgekomen. Lukt bijna altijd!
De keren dat ik iets echt niet kan vinden is meestal iets wat in een mapje staat die ik heb gemaakt in een poging structuur aan te brengen om zoeken makkelijker te maken, die dan vervolgens niet wordt meegenomen in mijn zoekactie :')

Categoriseren lijkt alleen te werken wanneer je het consequent doet

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

.oisyn schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:28:
[...]

Als de nettokracht 0 is, waarom geeft een accelerometer dan aan dat je omhoog aan het versnellen bent? ;)
Einstein zegt dat zwaartekracht helemaal geen kracht is. Het is een pseudokracht die je nodig hebt in een versnellend referentiekader. Net als in een versnellende raket, dan lijkt het ook alsof er een kracht is die je naar de bodem van de raket duwt.
Als ik in die raket zit drukt die raket mij omhoog, maar massa is traag dus ervaar ik het alsof er een kracht naar beneden is. Alleen snap ik het nog niet helemaal in de context van de aarde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

WernerL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:53:
Hoe sommige recruiters toch proberen een vacature interessant te laten klinken. Ik heb er nu een die op zoek is naar " bad-to-the-bone Python Specialisten". :') Uiteraard verder absoluut niets inhoudelijks over de functie.
Lijkt me duidelijk, ze zoeken ninja's. Die zijn namelijk bad to the bone, een guru is dat niet.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Biersteker schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:03:
[...]

Lijkt het wel op:
Firefox

[...]
"Due to a browser bug"?

Due to we-only-use-chrome-and-so-should-everyone-else

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
WernerL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:53:
Hmm recruiter van de NSA ofzo :+ ... of je graag overal een backdoor in wil klussen en daarna je werkgever wil chanteren 8)
Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.