We are shaping the future
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Updates heb ik ook al jaren niet meer gezien, terwijl er wel nog wel een aantal quirks in de software zitten. Zo gebeurt het wel eens dat het ding gewoon geen audio meer output, de oplossing is dan het apparaat rebooten. Het gebeurt gelukkig niet vaak (minder dan 1x/maand) maar irritant is het wel.
Da's leuk, maar Perforce ken ik vanuit werk en gebruik ik al jaren thuis. Dan ga ik natuurlijk niet even moven naar een ander systeem want dan verlies ik al mijn historyHydra schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:19:
Vandaar bitbucket.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Van SVN naar Git zijn tools om ze over te zetten. Perforce ken ik verder niet. Alle hipsters gebruiken Git dus je moet wel.oisyn schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:35:
Da's leuk, maar Perforce ken ik vanuit werk en gebruik ik al jaren thuis. Dan ga ik natuurlijk niet even moven naar een ander systeem want dan verlies ik al mijn history
https://niels.nu
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat zeg ik
Goed om te zien dat hier niks veranderd is in die jaren
Voor Perforce is dat er ook wel.Hydra schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:36:
[...] Van SVN naar Git zijn tools om ze over te zetten. Perforce ken ik verder niet. Alle hipsters gebruiken Git dus je moet wel
Perforce is voor gamers toch? ^^
Gaat beter met binaries om
Lekker op de bank
Mannen met (poging tot) baarden en sandalen bedoel je.
Zo beter?
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2015 12:47 ]
Ik neem aanstoot aan het feit dat je mij juist include in de groep met de naam hipsters....oisyn schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:46:
Sorry, ik wilde jou niet bewust exluden van die groep, ik weet dat je moeite hebt met baardgroei.
Mannen met (poging tot) baarden en sandalen bedoel je.
Zo beter?
(U+1F355 van het menu)
[ Voor 23% gewijzigd door gekkie op 21-09-2015 14:20 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik ken het probleem. De eerste 10 resultaten zijn vrijwel altijd jQuery...Alex) schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:04:
Ik wil m'n applicatie een beetje oppoetsen, en daarvoor ben ik op zoek naar een simpel codevoorbeeldje over hoe je iets (resizable columns) implementeert. Ik krijg echt alleen maar "use this jQuery plugin"-achtige resultaten.
[what-the-hell-is-wrong-with-you-people.gif]
Waarschijnlijk omdat de gemiddelde “webdeveloper” liever lui is dan moe; veel eenvoudiger om een standaard plug-in te includen dan ook maar één letter zelf te coden. Plus, met zo'n lib kan je tenminste naar een ander wijzen wanneer “het niet werkt”.
* OkkE is net terug van vakantie.
Hoe is het hier? Hebben jullie mij allemaal net zo erg gemist* als ik jullie??!
*) Ik heb jullie totaaaaal niet gemist
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik had een reactie geplaatst dat ik dat niet een heel toffe toevoeging vond, want ik zit wel eens op zijn forum te surfen als ik met een laptop zit te werken. Een site die constant 35% van mijn CPU staat te gebruiken zal mijn accu ongetwijfeld een stuk sneller leegtrekken dan eentje die alleen CPU gebruikt wanneer het echt nodig is. De reactie? "Als je je zorgen maakt over energieverbruik kun je het beste je pc uitzetten. Of je gebruikt de textonly-versie maar."
Ik heb nu uit frustratie maar ajax.googleapis.com geblokkeerd (het jQuery-ding proxiet de feeds via die host) wanneer het wordt geladen vanaf die site, het CPU-verbruik is meteen gedaald naar 0%.
iOS developer
Was je dan weg? Niet gemerktOkkE schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:18:
[...]
* OkkE is net terug van vakantie.![]()
Hoe is het hier? Hebben jullie mij allemaal net zo erg gemist* als ik jullie??!
*) Ik heb jullie totaaaaal niet gemist
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Momenteel laat ik die browser het liefst links liggen. Het kan aan mijn computer liggen, maar hoe traag is Safari!? Ik denk dat ik al 10 seconden moet wachten voordat de browser is opgestart.BikkelZ schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:27:
Sowieso Chrome gebruiken als je om je stroomverbruik geeft....ik gebruik al sinds tijden Safari puur om niet zo hard te stoken de hele tijd.
Geef mij dan maar Chrome!
[ Voor 3% gewijzigd door _Moe_ op 21-09-2015 15:37 ]
RTFM!
Goh grappig idee, misschien iets als...Alex) schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:04:
Ik wil m'n applicatie een beetje oppoetsen, en daarvoor ben ik op zoek naar een simpel codevoorbeeldje over hoe je iets (resizable columns) implementeert. Ik krijg echt alleen maar "use this jQuery plugin"-achtige resultaten.
Slepen naar rechts; gesleepte kolom col-sm-6 +1 en de volgende kolom col-sm-6 -1.
Slepen naar links; gesleepte kolom col-sm-6 +1 en de vorige kolom col-sm-6 -1.
Gooi die URL in je adblocker en het scheelt stukken. Als je alleen de boel met CSS verbergt blijven de vele berekeningen om het ding te animeren alsnog uitgevoerd worden. CSS3 animations gebruiken is te hip, dus wordt het lekker met het handje ge-position absolute'd, ge-opacity'd en ge-left.dcm360 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:27:
Daar ergerde ik me ook al aan ja. Jammergenoeg verhelpt verbergen met CSS het probleem van de CPU-usage niet
Dat de dev van desbetreffende site steeds verdergaande pogingen onderneemt om te voorkomen dat je die ticker verbergt is ook bij de botte konijnen af. Eerst had hij de styling al in inline style-elementen gezet (met !important), later is hij ook nog gaan werken met random identifiers, en is hij timers gaan toevoegen om het ticker-element opnieuw aan te maken als je het weghaalt met Tampermonkey
Chrome op Mac is inderdaad een drama qua energie, Safari is beter... maar dan heb ik de extensies en profile-synchronisatie weer nietBikkelZ schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:27:
Sowieso Chrome gebruiken als je om je stroomverbruik geeft....ik gebruik al sinds tijden Safari puur om niet zo hard te stoken de hele tijd.
In een <table>?TheNephilim schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:37:
[...]
Goh grappig idee, misschien iets als...
Slepen naar rechts; gesleepte kolom col-sm-6 +1 en de volgende kolom col-sm-6 -1.
iOS developer
Mja, vast heel persoonlijk wat je prettig vind [/dooddoener]
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Hihi, een tabelstructuur met divjes en bootstrap.TheNephilim schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:37:
[...]
Goh grappig idee, misschien iets als...
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Nu je het zegt, dat onding komt terug als ik scrollAlex) schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:39:
[...]
Dat de dev van desbetreffende site steeds verdergaande pogingen onderneemt om te voorkomen dat je die ticker verbergt is ook bij de botte konijnen af. Eerst had hij de styling al in inline style-elementen gezet (met !important), later is hij ook nog gaan werken met random identifiers, en is hij timers gaan toevoegen om het ticker-element opnieuw aan te maken als je het weghaalt met Tampermonkey
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Heh. Heb onlangs nog onze inherited repo op zitten schonen. Erg fijn als mensen hun hele 'MyDocuments' folder inchecken. Van 17GB teruggebracht naar 200MB. Wel fijn dat "git status" gewoon weer instant is.ZaZ schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:41:
Gaat beter met binaries om
De site waarvan je de headlines ook hiernaast in de tracker kan zetten.markvt schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:11:
Welke site is dat?
Dezemarkvt schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:11:
Welke site is dat?
Ook leuk, als je 'm meerdere keren verwijdert, dan zet hij 'm op een gegeven moment ook gewoon maar meerdere keren in de DOM
[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2015 16:46 ]
Op welke manier denk je dat die ticker het aantal bezoekers verhoogd?Alex) schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:46:
Ik denk - maar dat weet ik natuurlijk niet zeker - dat de hoeveelheid bezoekers op de frontpage al een tijd terugloopt (en de advertentieinkomsten dus ook) en dat men hoopt op deze manier weer meer bezoekers te krijgen...
Misschien gaat ie op termijn ook advertenties in de ticker mikken en doet hij daarom veel moeite het ding altijd zichtbaar te maken.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Hopen dat de koppen de aandacht van bezoekers trekken?Cloud schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:49:
[...]
Op welke manier denk je dat die ticker het aantal bezoekers verhoogd?
Dat zou me ook niet verbazen.Misschien gaat ie op termijn ook advertenties in de ticker mikken en doet hij daarom veel moeite het ding altijd zichtbaar te maken.
1
| window.subNews = function() { } // FUCK YOU!! :P |
Bij teruglopende advertentieinkomsten is natuurlijk de beste oplossing om de verhouding advertenties/content te verhogen. Bij de spits werkte 't ook!TheNephilim schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:06:
Ik ben geen Fok'er, maar wtf... bij m'n eerste bezoek zie ik meer advertenties dan daadwerkelijke content. Boven de nieuwslijst zo'n dubbelhoge banner...
Edit: Jezus. Was er al een tijdje niet meer geweest maar 't forum is echt vergeven van de advertenties. Eentje die niet in de weg zit okay, maar anders wordt 't wel heel snel erg aantrekkelijk een adblocker te installeren.
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 21-09-2015 20:08 ]
Dat was een dag of twee later weer teruggedraaid, waarschijnlijk omdat Danny erachter kwam dat veel proxyservers standaard allerlei advertenties blokkeren - en half werkend FOK! dus niet meer op het forum kon.
http://blog.lmorchard.com/2015/07/22/the-verge-web-sucks/
Als reactie op http://www.theverge.com/2...2721/the-mobile-web-sucks
En
Uit http://idlewords.com/talks/web_design_first_100_years.htmAs soon as a system shows signs of performance, developers will add enough abstraction to make it borderline unusable. Software forever remains at the limits of what people will put up with.
Morgen maar eens even kijken of ik de hele presentatie kan bekijken
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Eigenlijk is de hele layout ruk tochAlex) schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:23:
Gisteren nog zoiets gezien: de niet-nader-te-noemen ontwikkelaar (wiens naam rijmt op Rennie) van een niet-nader te noemen website (rijmt op Gok) heeft een nieuwe layout ingevoerd, met een nieuwsticker. Uiteraard is dat een jQuery-component. Op mijn Mac staat Chrome sindsdien constant 35% te verstoken dankzij dat ding.
Ik had een reactie geplaatst dat ik dat niet een heel toffe toevoeging vond, want ik zit wel eens op zijn forum te surfen als ik met een laptop zit te werken. Een site die constant 35% van mijn CPU staat te gebruiken zal mijn accu ongetwijfeld een stuk sneller leegtrekken dan eentje die alleen CPU gebruikt wanneer het echt nodig is. De reactie? "Als je je zorgen maakt over energieverbruik kun je het beste je pc uitzetten. Of je gebruikt de textonly-versie maar."
Ik heb nu uit frustratie maar ajax.googleapis.com geblokkeerd (het jQuery-ding proxiet de feeds via die host) wanneer het wordt geladen vanaf die site, het CPU-verbruik is meteen gedaald naar 0%.
Ja
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ealanrian schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:05:
Wekkers werken beter als er een tijd ingesteld is om op af te gaan
Resultaat, twee wekkers die precies tegelijkertijd afgaan
Dat je vriendin 'em niet uitzet helpt ook. De mijne gaat om 6 uur 's ochtends. Vorige week nog een keer gehad dat m'n vriendin dacht dat ik 'em wel gehoord had. Was een uur te laatEalanrian schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:05:
Wekkers werken beter als er een tijd ingesteld is om op af te gaan
Gelukkig geen last van. Of misschien is dat juist niet gelukkig...Hydra schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:48:
[...]
Dat je vriendin 'em niet uitzet helpt ook. De mijne gaat om 6 uur 's ochtends. Vorige week nog een keer gehad dat m'n vriendin dacht dat ik 'em wel gehoord had. Was een uur te laat
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Mooie NL/EN combinatie.Welkom bij JIRA
U moet inloggen om deze pagina te openen.
If you think this message is wrong, neem dan contact op met uw JIRA beheerders .
Lekker op de bank
Kom hier eens werken, hier gooien ze er ook nog eens FR tussen
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Voor de tweede show die sneaky werd aangekondigd op Twitter
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ik ben dan nog steeds op vakantieNiekfct schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:37:
Ik heb Muse kaartjes!![]()
Voor de tweede show die sneaky werd aangekondigd op Twitter![]()
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
LOL, de kleur van de stoel is het doorslaggevend argument?Down schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:11:
Nieuw dieptepunt. Een poosje geleden hebben de devs nieuwe bureaustoelen gekregen die eindelijk eens wél prima zitten. Nu werd mij zojuist verzocht of ik even mijn fijne bureaustoel wil omruilen met iemand van sales voor een minder fijne bureaustoel, zodat ze op de sales afdeling allemaal dezelfde kleur stoel hebben.
Jij hebt duidelijk nog niet vaak met communicatie of sales mensen gepraatMercatres schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:14:
[...]
LOL, de kleur van de stoel is het doorslaggevend argument?
Da's een extern bureau bij onsEalanrian schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:15:
[...]
Jij hebt duidelijk nog niet vaak met communicatie of sales mensen gepraat
En dan hebben ze op de dev afdeling niet allemaal dezelfde kleur stoelen. Dat is gewoon het probleem verleggen.Down schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:11:
Nieuw dieptepunt. Een poosje geleden hebben de devs nieuwe bureaustoelen gekregen die eindelijk eens wél prima zitten. Nu werd mij zojuist verzocht of ik even mijn fijne bureaustoel wil omruilen met iemand van sales voor een minder fijne bureaustoel, zodat ze op de sales afdeling allemaal dezelfde kleur stoel hebben.
Ja maar, op de sales afdeling komen vaker klanten en als die inconsistentie waarnemen, wat zegt dat dan over je bedrijfsvoering!!! Ofzo.dev10 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:15:
[...]
En dan hebben ze op de dev afdeling niet allemaal dezelfde kleur stoelen. Dat is gewoon het probleem verleggen.
De enige manier waarop ze mij nog uit deze stoel krijgen is als ik er toevallig in sterf.
Wat is de extra moeite om nu develop naar feature te mergen? In de praktijk kunnen feature branches nog wel eens iets langer blijven rondslingeren, door nu te mergen maak je het jezelf makkelijker.TheNephilim schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:18:
Hmmm, develop branch is wat veranderd ten opzichte van de feature branch die ik even terug gemaakt heb. Nu develop naar feature mergen of gewoon zo verder gaan en later gewoon feature 'finishen'?
Maar op de dev afdeling is dat geen probleem. Hoe vaak kijk je nou naar de stoelen?dev10 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:15:
[...]
En dan hebben ze op de dev afdeling niet allemaal dezelfde kleur stoelen. Dat is gewoon het probleem verleggen.
Vliegje verwijderd uit mijn LG 34UM95-P
Er missen wel een hoop stappen
[ Voor 26% gewijzigd door Gamebuster op 22-09-2015 13:27 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Dat vond ik ook hier best een ding. Daarom twee jaar geleden het hele bedrijf nieuwe stoelen gegeven. Dat is best een kostbare actie, maar het ziet er wel professioneler uit. En natuurlijk zijn goede stoelen erg belangrijk. Wij hebben Aerons van Herman Miller.Ealanrian schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:20:
[...]
Maar op de dev afdeling is dat geen probleem. Hoe vaak kijk je nou naar de stoelen?
Nou ben jij ook niet alleen een dev maar ook eigenaar toch? Dan ga je al meer nadenken over de uitstraling van het bedrijforf schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:22:
[...]
Dat vond ik ook hier best een ding. Daarom twee jaar geleden het hele bedrijf nieuwe stoelen gegeven. Dat is best een kostbare actie, maar het ziet er wel professioneler uit. En natuurlijk zijn goede stoelen erg belangrijk. Wij hebben Aerons van Herman Miller.
Geen idee, nog nooit gedaan. Ik denk zal eens vragenDown schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:19:
[...]
Wat is de extra moeite om nu develop naar feature te mergen? In de praktijk kunnen feature branches nog wel eens iets langer blijven rondslingeren, door nu te mergen maak je het jezelf makkelijker.
Damn, voor een goede 700 dollar zijn dat dure jongensorf schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:22:
[...]
Dat vond ik ook hier best een ding. Daarom twee jaar geleden het hele bedrijf nieuwe stoelen gegeven. Dat is best een kostbare actie, maar het ziet er wel professioneler uit. En natuurlijk zijn goede stoelen erg belangrijk. Wij hebben Aerons van Herman Miller.
Geef mij maar gewoon lekker een comfortabele leren bureaustoel van €120 van de Leen Bakker.
Klopt.Ealanrian schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:24:
[...]
Nou ben jij ook niet alleen een dev maar ook eigenaar toch? Dan ga je al meer nadenken over de uitstraling van het bedrijf
Gewoon Max Verstappen nadoen:Down schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:11:
"Nee"
Devvers moeten er juist langer op zitten dan Sales mensen (omdat die ook nog wel naar klanten moeten).
Smaken verschillen.Avalaxy schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:30:
Aaaah, precies die Aerons-stoelen hebben wij ook. Af-schu-we-lijk. Wat een nare stoelen. Die rand aan de voorkant is keihard en zit de hele tijd vervelend tegen je bovenbeen aan en lekker met je voet onder je andere been op de stoel zitten is er ook niet bij. Daar komt bij dat de armleuningen gammel zijn en na een tijdje niet meer omhoog willen blijven staan.
Geef mij maar gewoon lekker een comfortabele leren bureaustoel van €120 van de Leen Bakker.
Is er ook iemand langs geweest om de stoelen per persoon op maat in te stellen?orf schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:33:
[...]
Smaken verschillen.Ik vind het fijn dat de stoelen je "dwingen" om in een goede houding te zitten.
Als dat goed gebeurt is het echt super fijn. Vooral als dan ook nog ff de stoelen gemarkeerd worden met naam. Maar dat is denk ik zeldzaamTheNephilim schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:38:
[...]
Is er ook iemand langs geweest om de stoelen per persoon op maat in te stellen?
Pas maar op, anders rollen ze 'm gewoon weg wanneer je naar huis gaat. "Ja, had een stoel nodig."Down schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:19:
[...]
De enige manier waarop ze mij nog uit deze stoel krijgen is als ik er toevallig in sterf.
Als ik 90 graden ga zitten heb ik binnen de korste keren last van mijn rug.orf schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:41:
Ja, én we hebben 1XL versie voor een developer die > 2 meter is. Nieuwe medewerkers geven we zelf wat tips. Goed gebruik is niet ingewikkeld. Alle hoeken 90 graden is het belangrijkst.
Lekker op de bank
Ik heb op mijn werk een stoel met mijn naam op.Ealanrian schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:41:
[...]
Als dat goed gebeurt is het echt super fijn. Vooral als dan ook nog ff de stoelen gemarkeerd worden met naam. Maar dat is denk ik zeldzaam
Heb zelf een hernia, en deze stoel heb ik totaal geen last van met mijn rug, i.t.t. de andere stoelen.
Als ik er zelf niet ben, mag iemand er wel op zitten, maar NIET anders instellen en aan het eind van de dag netjes terugzetten.
http://frontpage.fok.nl/n...ort-dreigt-in-belgie.html
En gewoon een ouderwetse harde stoel .. zo dat je reet vanzelf een keer zegt .. ga eens verzitten of nog beter een rondje wandelen.
[ Voor 27% gewijzigd door gekkie op 22-09-2015 13:54 ]
Ja hoor, onze fietsen staan klaar op rollen voor de zonnepanelen zodat die tenminste genoeg stroom producerengekkie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:52:
Ahh we gaan weer richting de winter ... alle belgen de dynamo's van hun fiets weer getest ?
http://frontpage.fok.nl/n...ort-dreigt-in-belgie.html
En gewoon een ouderwetse harde stoel .. zo dat je reet vanzelf een keer zegt .. ga eens verzitten of nog beter een rondje wandelen.
Ding had zich zelf afgelopen week uit de lucht gehaald geloof ik .. technische fout somewhere.Alex) schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:57:
Ik weet dat Tihange 2 en Doel 3 stilliggen vanwege afwijkingen in het reactorvat, maar ligt Tihange 1 ook stil dan?
edit: Ja dus.
Daar zijn ze mooi klaar meegekkie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:01:
[...]
Ding had zich zelf afgelopen week uit de lucht gehaald geloof ik .. technische fout somewhere.
Een hollander hangt een lampje aan z'n fiets om nog wat licht te krijgen in den duisternis... een belg dus een zonnepaneel ?Otherside1982 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:58:
[...]
Ja hoor, onze fietsen staan klaar op rollen voor de zonnepanelen zodat die tenminste genoeg stroom produceren
Opgelostgekkie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:04:
[...]
Zorgen dat je in brussel in de europeesche wijk zit .. zal wel als laatste afgeschakeld worden als er helemaal geen scheet meer isniet in België zit
Dit topic is gesloten.
![]()
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.