Maak een nieuw topic
Ik vind het Zend certificaat ook onzin; ken genoeg developers die het niet hebben maar toch stukken beter zijn dan de developers die het papiertje wel hebben.iRicardo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:59:
[...] het Zend certificaat een eis. Ik vond dat onzin, omdat dat certificaat een momentopname is en niets zegt over de kwaliteit van je code (vind ik persoonlijk, don't blame me). [...]
Agree. Hoewel ik persoonlijk Zend onzin vind, is het wel een eenvoudige filter voor een bedrijf.StM schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:04:
Het Zend Certificaat stelt weinig voor. Des te meer reden om te zorgen dat je het gewoon in de pocket hebt en voor HR is het een makkelijke manier om te filteren als je veel te veel CVs krijgt. [...]
FizzBuzzsky- schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:02:
Er zijn echter wel bedrijven waar je bijv. een test moet doen (icm met je papiertje) om aan te tonen dat je het niveau wel hebt. [...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
The horror, ik bakte toen niets van programmeren, was geloof ik iets in de trant van 1 tot 100?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <?php for ( $i = 1; $i <= 100; ++$i ) { $str = ""; if (!($i % 3 ) ) $str .= "Fizz"; if (!($i % 5 ) ) $str .= "Buzz"; if ( empty( $str ) ) $str = $i; echo $str . "<br />"; } |
[ Voor 0% gewijzigd door Antrax op 26-05-2015 14:23 . Reden: Whoops, de ++$i vergeten :+ ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik mag vanavond zo'n test doen. Ben wel benieuwd waar ze mee komen.
Jep.iRicardo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:22:
[...]
The horror, ik bakte toen niets van programmeren, was geloof ik iets in de trant van 1 tot 100?
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 <?php for ( $i = 1; $i <= 100; ++$i ) { $str = ""; if (!($i % 3 ) ) $str .= "Fizz"; if (!($i % 5 ) ) $str .= "Buzz"; if ( empty( $str ) ) $str = $i; echo $str . "<br />"; }
Ik kreeg een gemodificeerde op mijn sollicitatiegesprek omdat ze al mensen hadden gehad die de fizzbuzz gewoon uit hun hoofd hadden geleerd. Wij vragen trouwens nieteens om een werkend programma maar vaak aan de persoon om hardop te denken hoe hij of zij dit gaan aanpakken."Write a program that prints the numbers from 1 to 100. But for multiples of three print “Fizz” instead of the number and for the multiples of five print “Buzz”. For numbers which are multiples of both three and five print “FizzBuzz”."
Nothing to see here!

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Zoooooo, dat waren twee weekjes vakantie, waar anderhalve week Noorwegen. Uitgerust en klaar voor een volgende reeks sprints
Datzelfde zeggen ze ook van de MS dingen, maar het is mij toch nog niet gelukt er een te halen, ondanks dat ik toch een redelijke kennis heb van die technologieën. Het is gewoon niet voor iedereen weggelegd.StM schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:04:
Het Zend Certificaat stelt weinig voor. Des te meer reden om te zorgen dat je het gewoon in de pocket hebt en voor HR is het een makkelijke manier om te filteren als je veel te veel CVs krijgt. Je zal namelijk op moeten vallen tussen de enorme berg crap waar bedrijven in deze tijden onder bedolven worden en dan moet het helemaal niet moeilijk zijn om aan werk te komenMaar dat kan bv ook met een heel goed portfolio van eerder werk.
Overigens doet een gesprek wonderen. Om de een of andere reden werd ik vaak toch wel uitgenodigd en dan is het gewoon een kwestie van goed praten en een common interest vinden en dan krijg je die baan makkelijk. Voor veel (kleine) bedrijven is je houding en enthousiasme toch belangrijker dan papiertjes en die kennis kunnen ze de eerste 1 á 2 maanden wel beoordelen.
Dit inderdaad.Rutix schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:35:
[...]
Jep.
[...]
Ik kreeg een gemodificeerde op mijn sollicitatiegesprek omdat ze al mensen hadden gehad die de fizzbuzz gewoon uit hun hoofd hadden geleerd. Wij vragen trouwens nieteens om een werkend programma maar vaak aan de persoon om hardop te denken hoe hij of zij dit gaan aanpakken.
Op deze manier een gesprek houden zegt zoveel meer dan wat stomme programmeer problemen voorleggen.
Dat is een valse tegenstelling. "Stomme programmeerproblemen" zijn natuurlijk geen vervanging voor een gesprek, slechts een aanvulling.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Je zou zo'n successtraining kunnen doen. Of andere training tegen omgaan van stress. Stress is echt een van de meest voorkomende problemen die mensen hebben en er zijn dus echt super veel cursussen die je kunt doen. Het kan soms best wel confronterend zijn hoor, hou daar wel rekening mee.
Ik denk meer dat hij bedoelde dat iemand hardop laten denken hoe hij/zij het zou aanpakken beter is dan een "stomme programma" te laten schrijvenkenneth schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:08:
Dat is een valse tegenstelling. "Stomme programmeerproblemen" zijn natuurlijk geen vervanging voor een gesprek, slechts een aanvulling.
[ Voor 36% gewijzigd door Rutix op 26-05-2015 16:14 ]
Nothing to see here!
Uit een gesprek kun je inderdaad veel beter afleiden over hoe iemand denkt, dan wanneer je hem simpelweg vraagt om een routineklusje te doen. Iemand met enige ervaring in solliciteren schudt zo'n FizzBuzz-implementatie zo uit z'n mouw terwijl het daadwerkelijk uitleggen van hoe iemand tot een oplossing komt een stuk meer vraagt.
We are shaping the future
"Sluit zoveel mogelijk programma's om verlies van gegevens te voorkomen!" 
Toch niet genoeg meer tegenwoordig, 8 GB...

Daarom minstens 16TheNephilim schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:21:
"Sluit zoveel mogelijk programma's om verlies van gegevens te voorkomen!"
Nothing to see here!
Daar zit ik al weer bijna 2 jaar op en zelfs dat wordt weer te klein...
Apple moet 32 GB eens mogelijk gaan maken op hun topmodel rMBP.

24GB FTW 
Maar zeg.. deze discussie hadden we toch niet zo lang geleden al gehad?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Was de memory discussie niet al afgesloten? Lang leve VM's op een beest van een server
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Oh vast, maar klagen over te weinig geheugen en daadwerkelijk een melding krijgen dat je te weinig hebt, zijn twee verschillende dingenF.West98 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:46:
Helaas krijg ik geen meldingen, maar gaat m'n software automatisch swappen naar de harde schijf. Dat is alleen wel dodelijk voor de performance, dus ik hou vaak de task manager in de gaten bij tests.
En ik bedoelde dat hardop nadenken en een stom programma allebei hun nut hebben en elkaar dus niet uitsluiten. Vandaar een valse tegenstelling.Rutix schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:11:
Ik denk meer dat hij bedoelde dat iemand hardop laten denken hoe hij/zij het zou aanpakken beter is dan een "stomme programma" te laten schrijven
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik heb eigenlijk nooit geheugenproblemen met de rMBP. Ik zou wel meer schijfruimte willen 512GB is toch wat weinig met al die VMs etc.StM schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:43:
Daar zit ik al weer bijna 2 jaar op en zelfs dat wordt weer te klein...Apple moet 32 GB eens mogelijk gaan maken op hun topmodel rMBP.
Ik loldeTheNephilim schreef:
Oh vast, maar klagen over te weinig geheugen en daadwerkelijk een melding krijgen dat je te weinig hebt, zijn twee verschillende dingen

EAC + OneDrive + 4G + BlueTooth =

spoiler:
Alleen jammer van die blokjes.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik doelde eigenlijk op de discussie over die sollicitatiegesprekdingen
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Bachelor diploma HBO, een Nederlander weet hoe lullig het is maar in het buitenland heb je dan ineens op Universitair niveau Computer Science gedaan in Nederland, dus dan zal het wel goed zitten. Ik zeg niet dat je een diploma moet hebben om bij Google binnen te komen maar ik denk dat ik de mensen die het niveau hebben dat ze met hun blog en GitHub portfolio overal aan de slag kunnen sowieso niks meer hoef uit te leggen.
Dat je dan vervolgens zélf aan de slag kan gaan om algoritmes en dergelijke te leren die je dan tijdens je sollicitaties mag gaan oplossen mag de pret niet drukken, je hebt één voet tussen de deur. Certificaatjes daar zijn ze op sommige plekken inderdaad ook heel dol op, maar ik denk dat dat vooral werkt als je met een kip-ei probleem zit waarbij je graag iets met technologie X zou willen doen maar je alleen maar werk in technologie Y krijgt. Ook leuk voor mensen die inderdaad geen HBO of beter hebben maar wel hun CV willen ondersteunen met bewijs als ze gaan solliciteren. Daarom hebben vrijwel alle bedrijven ook clausules voor studie, je moet namelijk niet al te makkelijk weer vertrekken.
Voor mij zou een Xamarin certificaat nu leuk zijn, maar als ik er vijf projecten in gedaan heb dan hoeft het eigenlijk ook al niet meer.
Dat je dan vervolgens zélf aan de slag kan gaan om algoritmes en dergelijke te leren die je dan tijdens je sollicitaties mag gaan oplossen mag de pret niet drukken, je hebt één voet tussen de deur. Certificaatjes daar zijn ze op sommige plekken inderdaad ook heel dol op, maar ik denk dat dat vooral werkt als je met een kip-ei probleem zit waarbij je graag iets met technologie X zou willen doen maar je alleen maar werk in technologie Y krijgt. Ook leuk voor mensen die inderdaad geen HBO of beter hebben maar wel hun CV willen ondersteunen met bewijs als ze gaan solliciteren. Daarom hebben vrijwel alle bedrijven ook clausules voor studie, je moet namelijk niet al te makkelijk weer vertrekken.
Voor mij zou een Xamarin certificaat nu leuk zijn, maar als ik er vijf projecten in gedaan heb dan hoeft het eigenlijk ook al niet meer.
[ Voor 11% gewijzigd door BikkelZ op 26-05-2015 18:19 ]
iOS developer
Hm, is er weer een nieuwe hype in recruiterland? In een korte tijd heb ik al een paar keer gezien dat een recruiter dit tekentje achter z'n naam zette: ✔
Dan zie ik ineens zoiets in m'n inbox verschijnen:
Wat denken ze daarmee te bereiken, dat ik denk dat ze authentiek zijn ofzo?InMail | CVs "R" Us B.V.Graag contact
Mireille **** ✔ CV-schuiver @CVs "R" Us, verbindt mensen en techniek
Nee, ze denken daarmee een vinkje achter hun naam te hebben.Alex) schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:41:
Hm, is er weer een nieuwe hype in recruiterland? In een korte tijd heb ik al een paar keer gezien dat een recruiter dit tekentje achter z'n naam zette: ✔
[...]
Wat denken ze daarmee te bereiken, dat ik denk dat ze authentiek zijn ofzo?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Mijn test (2e ronde solicitatie) was ongeveer: gegeven een ongeordende set intervallen (start, eind), vind een zo klein mogelijke set punten zodat elk interval minstens 1 punt uit de set bevat. Dat ging erg goed, dus ik hoop binnenkort naar het buitenland te verhuizen
Firesphere schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:54:
[...]
Nee, ze denken daarmee een vinkje achter hun naam te hebben.

Laagste start en hoogste eind v.d gegeven intervallen vinden? Of snap ik de vraag niet?kaesve schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:55:
Mijn test (2e ronde solicitatie) was ongeveer: gegeven een ongeordende set intervallen (start, eind), vind een zo klein mogelijke set punten zodat elk interval minstens 1 punt uit de set bevat. Dat ging erg goed, dus ik hoop binnenkort naar het buitenland te verhuizen
edit: ah wacht, de intervallen hoeven natuurlijk altijd niet opeenvolgend/overlappend te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door EddoH op 26-05-2015 22:14 ]
je wil zo min mogelijk punten. dus met de intervallen (0, 9), (4,5) is de set bijvoorbeeld [5]. Voor (0,4), (5, 9) kan het antwoord bijvoorbeeld [0, 7] zijn.
Hmm. Best benieuwd hoe dat het meest efficiënt op te lossen is.
Maar dat zal wel weer in een apart topic moeten
Maar dat zal wel weer in een apart topic moeten
Kan ik iemand nog een lol doen met een keybase.io invite?
DM me je naam + email. Heb er 10, wie 't eerst komt 't eerst maalt.
DM me je naam + email. Heb er 10, wie 't eerst komt 't eerst maalt.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Vanwege een LAN komend weekend maar eens gepoogd om Windows 10 op een pc te zetten. Nou, dat doet het dus mooi niet. En Windows 8.1 heeft er ook geen zin in. Mijn vermoeden is dat Windows ergens in het installatieproces de USB-stick kwijtraakt, maar ja, een heldere foutmelding geven is natuurlijk te veel gevraagd
Zo, de galaxy S6 maar besteld.
Ik vermaakte me prima met mijn lumia 920 maar damn.. soms mis je wel het één en ander aan apps. En ja, dan bedoel ik vooral de games
Daarbij liepen de 'normale' apps vaak ook nog achter qua functionaliteiten.
Erg jammer dat vele het Windows platform niet al te serieus nemen.
Ik vermaakte me prima met mijn lumia 920 maar damn.. soms mis je wel het één en ander aan apps. En ja, dan bedoel ik vooral de games
Daarbij liepen de 'normale' apps vaak ook nog achter qua functionaliteiten.
Koffie, iemand anders ook een bakkie?
Strak plan. Ik gok dat ik zelf naar de automaat moet lopen?iRicardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:12:
Heb net zelf al een mooie tas afgedrukt ..iRicardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:12:
AmsterdamHoogie2004 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:13:
[...]
Strak plan. Ik gok dat ik zelf naar de automaat moet lopen?
Fake hemels CV terug sturen .. maar wel overal een vinkje achterAlex) schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:41:
[...]
Ja dus, Eindhoven hier
En DeluxZ is er nog niet (niet dat die koffie voor me wil halen, maar toch)
Verwijderd
Daarmee kun je recruiters filteren richting de prullenbak.Alex) schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:41:
[...]
Ja, chococino!iRicardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:12:

De dag begon al goed hier. Visual Studio en SQL Server Management Studio weigerden werk... Vannacht update van mijn laptop gehad en op 1 of andere manier slaagden ze erin om deel van mijn rechten kwijt te spelen. Servicedesk kon niet helpen, thank god dat collega's er zijn
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Heel fijn, wij hebben een authenticatie voor onze werkomgeving met onze mobiele telefoon: lijkt de mast van Vodafone er hier uit te liggen. Thuiswerken is ideaal, maar zo is het niet echt wat
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Lang gedronken, altijd extra melkschuim. Mocht niet meer van de baas omdat ik er een zooi van maakten in de keuken
Ik dacht dat je het even kwam ophalen

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
I don't know you, but you like chococino so I like youiRicardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:04:
[...]
Lang gedronken, altijd extra melkschuim. Mocht niet meer van de baas omdat ik er een zooi van maakten in de keuken
Ik maak er geen zooi van. Maar wat sommige collega's uitspoken in de keuken... Soms is het alsof iemand gewoon een hele tas koffie zo tegen de muur gekegeld heeft...

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Jij toch ook niet, vanwege het gebrek aan apps?Douweegbertje schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:53:
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Dus ik wordt niet betaaldorf schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:02:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
I like you tooElkeBxl schreef:
I don't know you, but you like chococino so I like you![]()
Ik maak er geen zooi van. Maar wat sommige collega's uitspoken in de keuken... Soms is het alsof iemand gewoon een hele tas koffie zo tegen de muur gekegeld heeft...
Mja het valt nog mee, maar bijv. schuim tegen de keukenkastjes aan omdat je de deksel er niet goed op hebt gedaan bijv.
* Damic stuurt de rekening naar Hoogie2004
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Mijn hart is al gestolen door iemand anders die hier niet op het forum komtRyur schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:29:
[...]
Krijgen wij nu een Devschuur stelletje?
Mogen wij allemaal een uitnodiging op het huwelijk?
Dus pech, geen zatsel op mijn kosten
Alles kan kapotElkeBxl schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:31:
[...]
Mijn hart is al gestolen door iemand anders die hier niet op het forum komt
Dus pech, geen zatsel op mijn kosten
Zat deze blog te lezen: http://www.benfrederickson.com/unicode-insanity/
Kwam dit voorbij:
Ik zit echt zo in mn stoel van: Wait... WUT!!
Hij legt het daarna wel mooi uit, maar dat was even een WTF momentje
Kwam dit voorbij:

Ik zit echt zo in mn stoel van: Wait... WUT!!

Hij legt het daarna wel mooi uit, maar dat was even een WTF momentje
Kutzooi! Portemonnee verloren.
Rijbewijs, 2 bankpasjes erin van prive en zakelijke rekening, verzekeringspasje en nog andere pasjes en ongeveer €300 in contanten erin.
Wordt weer een hoop gedoe en geregel waar ik eigenlijk geen tijd voor heb
Rijbewijs, 2 bankpasjes erin van prive en zakelijke rekening, verzekeringspasje en nog andere pasjes en ongeveer €300 in contanten erin.
Lekker op de bank
Wie loopt er dan ook met contant geld rond?ZaZ schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:44:
Kutzooi! Portemonnee verloren.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik
Er is straks hier in de stad een markt, en daar ga ik altijd visje ofzo halen. Meestal kan je niet pinnen.
Maar normaal heb ik geen contant geld bij me.
Nooit maar dan ook nooit geld op zak.
Duur visje..
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Duur stukje vis danRyur schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:56:
Er is straks hier in de stad een markt, en daar ga ik altijd visje ofzo halen. Meestal kan je niet pinnen.
Wordt sowieso een zooitje als je je koffie in een tas doet:ElkeBxl schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:09:
[...]
Soms is het alsof iemand gewoon een hele tas koffie zo tegen de muur gekegeld heeft...

Avalaxy schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:00:
[...]
Wordt sowieso een zooitje als je je koffie in een tas doet:
[afbeelding]
Ik niet meer nu
Lekker op de bank
Avalaxy schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:00:
[...]
Wordt sowieso een zooitje als je je koffie in een tas doet:
[afbeelding]

Trouwens, die tas is niet mooi
http://www.desigual.com/n...d-marteta_eclipse-51X50K6
Deze wel
Naar aanleiding van de verwarring over tas, een vraagje voor de Nederlanders: wanneer is het voormiddag en wanneer namiddag? Ik heb ergens gelezen dat er daar ook verschil is tussen Nederlands en Vlaams.
Voormiddag = 12:00 - 14:59, namiddag = 15:00 - 17:59.
Maf. In Vlaanderen is voormiddag voor 12u en namiddag na 12u, toch logischerAlex) schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:20:
Hebben jullie dan ook zo'n verdeling voor de ochtend: voorochten en naochtend of zo?
Nee, ochtend is gewoon ochtend. Ruwweg 8:00 - 11:59.
²Otherside1982 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:22:
[...]
Maf. In Vlaanderen is voormiddag voor 12u en namiddag na 12u, toch logischer
Al kan het ook zijn dat ze ons blaaskes aan het wijsmaken zijn
Meh. Ik wil me frustatie uiten over mijn werk maar weet dat de collega's ook op Tweaker land rond dwaalen
Tassen zijn nooit mooi, hooguit vanuit praktisch oogpunt een noodzakelijk kwaad...
In de namiddag is grofweg tussen 16:00 - 18:00. Voormiddag is lastiger. Ik zou zeggen rond 13:00-14:00? "Na de middag" is trouwens 13:00, 13:30. Direct na de lunch zeg maarOtherside1982 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:20:
Naar aanleiding van de verwarring over tas, een vraagje voor de Nederlanders: wanneer is het voormiddag en wanneer namiddag? Ik heb ergens gelezen dat er daar ook verschil is tussen Nederlands en Vlaams.
Nope!ElkeBxl schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:24:
[...]
²
Al kan het ook zijn dat ze ons blaaskes aan het wijsmaken zijn
Today I Learned... Grappig verschil
Mwua, hier gaat alles eigenlijk alles tot de lunch gewoon onder ochtend. Ook al is de lunch pas om 12:30 - 13:00. Dan is het gewoon laat in de ochtendAlex) schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:20:
Soms vraag ik mij af waarom het allemaal zo moeilijk moet. Er is toch gewoon een ochtend, middag en avond?
Of is dit zo'n alleen kijken naar wat je wilt kijken geval?
Lunch is geen tijd voor afspraken. Lunch is tijd voor lunch.StM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:26:
[...]
Mwua, hier gaat alles eigenlijk alles tot de lunch gewoon onder ochtend. Ook al is de lunch pas om 12:30 - 13:00. Dan is het gewoon laat in de ochtend
iRicardo schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:24:
me frustatie
Wij hebben hier geen voormiddag. Alleen een namiddag.
We hebben wel een voormiddag, we gebruiken 'm alleen niet.
Echt wel:StM schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:24:
Tassen zijn nooit mooi, hooguit vanuit praktisch oogpunt een noodzakelijk kwaad...

Zulke kruizen zie ik meestal boven de weg...

@hierboven: ik zie daar vaak ook auto's onder rijden, heel gek...
@hieronder: één-tweetje?
[ Voor 8% gewijzigd door Arjan90 op 27-05-2015 10:52 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En altijd precies boven de baan waar jij rijdt zeker?Alex) schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:50:
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Alex) schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:50:

Verkeersbord van de eeuw, overigens

Nee, ernaast. Alleen paupers rijden onder rode kruizen door.incaz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:52:
[...]
En altijd precies boven de baan waar jij rijdt zeker?
Misschien moet er maar bij elke oprit een verkeersbord komen met een samenvatting van wat elk verkeersbord betekentkenneth schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:54:
[...]
[afbeelding]

Flitser achter elk matrixbord voor het handhaven van de X. Dan leer je 't wel snel af.
[ Voor 19% gewijzigd door Voutloos op 27-05-2015 11:09 . Reden: (niet voor snelheid, dat doe je maar lekker met trajectcontrole) ]
{signature}
En toen kreeg ik recruitment spam van tweakers.net zelf. Dat is nieuw. 
Digitaal recherche, klinkt cool.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Die zag ik gisteren ook idd. Echt, wat?kenneth schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:54:
[...]
[afbeelding]
Dan liever een realtime systeem die mensen feedback geeft op opeenvolgende borden.
U, meneer met DLD-5003-N,
Ja u!
wilt u naar de rechterrijstrook gaan?
U rijdt al 5 km op de middenstrook
Terwijl de rechterbaan geheel vrij is
Ja u!
wilt u naar de rechterrijstrook gaan?
U rijdt al 5 km op de middenstrook
Terwijl de rechterbaan geheel vrij is
Maar oh, 't is een Duitser, dus je schiet er toch niets mee op.

Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Me 2. Maar de vereisten qua opleiding heb ik niet dus die kans gaat overWernerL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:10:
En toen kreeg ik recruitment spam van tweakers.net zelf. Dat is nieuw.

Dit topic is gesloten.
Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.