Toon posts:

Operation Flashpoint - Modemmers, opgepast!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 558 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Zal wel een newbie vraag zijn ofzo maar HOE moet je nou via het I-net OF spelen multiplayer??

Jah een IP adress invoeren maar hoe kom ik daaraan en kan ik ook gewoon via gamespy spelen?

Als er mensen zijn die wat leuke IP's weten post deze dan ff plz :)

Grtz

Verwijderd

Jezus kut! Ik ben ff bij 'Player' aan het kijken, raak ik per ongeluk het knopje 'Delete' aan, en ja hoor... Weg hele campaign. Gvd, ze vroegen niet eens of ik zeker was van het deleten van mijn player.

Naja, ben alweer een behoorlijk eind op weg. :)

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 15:24 schreef Killingmachine het volgende:
Zal wel een newbie vraag zijn ofzo maar HOE moet je nou via het I-net OF spelen multiplayer??

Jah een IP adress invoeren maar hoe kom ik daaraan en kan ik ook gewoon via gamespy spelen?

Als er mensen zijn die wat leuke IP's weten post deze dan ff plz :)

Grtz
als je met iemand multiplayert die je kent is een de host en dat ip gebruik je dan

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Hi there,

shit man, ben ik met mijn campaign bezig, komt er eindelijk een missie waarbij je echt tactisch moet gaan spelen. DE missie begint in het bos en dan ben je in je eentje. Van alle kanten komen units en ik was dus een heel eind op weg, werd ik weer neergehaald, Weet iemand de ideale route hoe je moet lopen zonder al te veel units tegen te komen?

Thanx

tampert, kriminalpolizei

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op zaterdag 23 juni 2001 11:47 schreef Strumxector het volgende:

[..]

hey, als je me ff icq-t kan ik je de crack wel sturen (3,5MB)

lijkt me sterk als dit illegaal is
Ik heb geen ICQ (meer) maar als je 'm zou kunnen mailen naar tazz@87th.org dan zou ik dat erg tof vinden. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Lordy79

Vastberaden

stuur 'm dan ook ff naar ereedijk@chello.nl
dank u! :)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Bloodcot : Hij werkte niet bij jou ...

Hier op me 2de PC ook niet en daar zit ook een TNT2 in .. misschien ligt et daar wel aan :?

Speelt er iemand OFP met een TNT2 ??

Verwijderd

Topicstarter
Kom op mensen... hoe'et wel ff legaal hiero... strax word m'n topic nog gesloten ook!! :P

Maar goed... Ik meng me weer met de 8egrond.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Wat is er nou illegaal? Ik heb OpFP gewoon gekocht (moet ik ff de CD onder de scanner gooien ofzo?) maar ik wil niet telkens die CD er in hebben.. want nu wissel ik me helemaal suf tussen OpFP, Emperor Dune en Planescope Torment. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

dieter ik speel hem met een tnt2

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Op zaterdag 23 juni 2001 20:52 schreef Evilernie het volgende:
Hi there,

shit man, ben ik met mijn campaign bezig, komt er eindelijk een missie waarbij je echt tactisch moet gaan spelen. DE missie begint in het bos en dan ben je in je eentje. Van alle kanten komen units en ik was dus een heel eind op weg, werd ik weer neergehaald, Weet iemand de ideale route hoe je moet lopen zonder al te veel units tegen te komen?

Thanx
ja vanaf dat level word alles alleen maar TOFFER! je moet eerst naar het noorden lopen, meteen als je begint gaan rennen! dan kom loop je het bos uit een hele groote vlakte op, nou word het link, je kan dan beter safen, ik ben toen naar de weggelopen op een heuvel, daar ga je liggen en snip je alle popjes die je ziet 1 voor 1 neer die het bos uitkomen, ze komen aan de linkerhoek het bos uit, maar pas op, na een minuut of 2 komen er aan de rechterkant ook 2, als je die niet op tijd ziet schieten ze jou neer, en nog een iets waar je op moet letten, helemaal links op een heuvel buiten het bos staat een tank opwacht, als je te dicht in de buurt komt knalt ie je neer.

ok, als je zo ver gekomen bent dat er niemand meer het bos uitkomt ga je weer het bos in! (pas op voor tank) gewoon zo snel mogelijk doorrennen, nu ga je dus weer richting het zuide (de plek waar je eigenlijk heen moet) die plek word verandert nog als het goed (hoor je over de radio) de plek gaat een stuk naar boven (noorden, hoe je dus minderver te lopen) die kant ga je dus op het bos in, in 1 rechte lijn zo snel mogelijk, maar als je goed oplet hoor je die HELI weer boven je , en als het goed is rijd er een tank rond om het bos, en een aantal mannetjes, luister goed, ga de confrentatie niet aan, loop een stukje om en ga er met een boog snel omheen daarna ga je aan de overkant het bos in waar de meeting point is, als het goed is tref je daar alleen dooie usa mannetjes aan, en word je gevangen genomen, maar weest gerust het komt allemaal goed,

daarna word het spel echt GAAF, wist iemand dat je meerdere karakters speelt?! je word ook nog een special unit, daarna ben ik een tankcommander geweest (hele toffe missies) en daarna weer soldaat,
ik zit zelf ook vast in een level, ik ben dan een machingunner (gepromofeert :) ) en moet samen met het team een aantal shilka's uitschakelen, (tanks, 2 stuks ) allebei staan ze in een eigen dorp, weet iemand de manier om die uit te spelen, na het eerste dorp is de meer dan de helft van me team al dood, dus dan word het 2e dorp te moeilijk, wel tof trouwens dat die heli's je komen helpen dat dorp uit te roeien (echt heel gaaf, kan je lekker toekijken hoe ze met grof geweld het dorp platgooien en die laaste tank neerknallen)

bvb bedankt,

ow multiplayer suckt hoop dat er nog een patch voor uitkomt

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:22
mijn oplossing bij dat level was om als je de tank ziet naar het zuiden te gaan en dan net boven de waterrand te lopen tot je in een streep naar net noorden naar het meetingpoint kunt.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Lordy79

Vastberaden

Zoals jullie waarschijnlijk weten kun OPFL ook spelen via GameSpy. Maar bij mij zegt ie dat ik het spel niet geinstalleerd heb. Moet ik iets in het register veranderen?

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

ik raak daar steeds verdwaald met dat bos ik ben daar echt mun coordinatie kwijt :(

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 20:23 schreef jopie het volgende:
mijn oplossing bij dat level was om als je de tank ziet naar het zuiden te gaan en dan net boven de waterrand te lopen tot je in een streep naar net noorden naar het meetingpoint kunt.
Zo heb ik het ook gedaan. Heb hem 2x overnieuw moeten doen. Ik denk ook dat dat de makkelijkste en veiligste manier is.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Damn wat is deze game vet :D

Ben nu bij die missie dat je de Russen terug moet slaan van Malden. (na die ene dat je s'nachts de wacht houd, ook vet rof)

Ben benieuwd wat er verder allemaal nog gaat gebeuren ( vertel niet teveel eh, spoilen sucks ;) )

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:51
NO cd voor OF is te krijgen hoor :)

Sorry was iets te snel met plaatsen hoor maar hij is al weer weg :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 00:29 schreef Blackhole het volgende:
NO cd voor OF is hier te DL

[ge-edit]
Ggrrr.... als m'n topic nu gesloten wordt door dat grapje.... :(

• ravw
  • Laatst online: 01:51
Op maandag 25 juni 2001 00:38 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ggrrr.... als m'n topic nu gesloten wordt door dat grapje.... :(
Hij is al weg dus als jij hem ook ff weg haal :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

HEEEEEEEEEEELP
Ok het lijkt me een erg gaaf spellie en ik geef toe mijn compie is niet alles maar het loooopt gewoooooon niet HELP

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
spel ruleert, moet je voor de gein eens bij dat wacht lopen in de nacht, bij de kust, een flare afschieten als die bootjes dichtbij komen :) kan je lachen, krijg je binnen 5sec een raket op je dak :)

Verwijderd

Hmm, mijn verslaving is op dit moment met de Cobra stunten... :)

• Rav
  • Niet online

Rav

Ik speel OF ook met een TNT2 hoor, en het draait best wel vet lekker op 1024x768x16 met de details zo'n beetje op 2/3

celly 433, 160 mb ram op cas2

...

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Op zondag 24 juni 2001 19:13 schreef Mister_X het volgende:

[..]

ja vanaf dat level word alles alleen maar TOFFER! je moet eerst naar het noorden lopen, meteen als je begint gaan rennen! dan kom loop je het bos uit een hele groote vlakte op, nou word het link, je kan dan beter safen, ik ben toen naar de weggelopen op een heuvel, daar ga je liggen en snip je alle popjes die je ziet 1 voor 1 neer die het bos uitkomen, ze komen aan de linkerhoek het bos uit, maar pas op, na een minuut of 2 komen er aan de rechterkant ook 2, als je die niet op tijd ziet schieten ze jou neer, en nog een iets waar je op moet letten, helemaal links op een heuvel buiten het bos staat een tank opwacht, als je te dicht in de buurt komt knalt ie je neer.

ok, als je zo ver gekomen bent dat er niemand meer het bos uitkomt ga je weer het bos in! (pas op voor tank) gewoon zo snel mogelijk doorrennen, nu ga je dus weer richting het zuide (de plek waar je eigenlijk heen moet) die plek word verandert nog als het goed (hoor je over de radio) de plek gaat een stuk naar boven (noorden, hoe je dus minderver te lopen) die kant ga je dus op het bos in, in 1 rechte lijn zo snel mogelijk, maar als je goed oplet hoor je die HELI weer boven je , en als het goed is rijd er een tank rond om het bos, en een aantal mannetjes, luister goed, ga de confrentatie niet aan, loop een stukje om en ga er met een boog snel omheen daarna ga je aan de overkant het bos in waar de meeting point is, als het goed is tref je daar alleen dooie usa mannetjes aan, en word je gevangen genomen, maar weest gerust het komt allemaal goed,

daarna word het spel echt GAAF, wist iemand dat je meerdere karakters speelt?! je word ook nog een special unit, daarna ben ik een tankcommander geweest (hele toffe missies) en daarna weer soldaat,
ik zit zelf ook vast in een level, ik ben dan een machingunner (gepromofeert :) ) en moet samen met het team een aantal shilka's uitschakelen, (tanks, 2 stuks ) allebei staan ze in een eigen dorp, weet iemand de manier om die uit te spelen, na het eerste dorp is de meer dan de helft van me team al dood, dus dan word het 2e dorp te moeilijk, wel tof trouwens dat die heli's je komen helpen dat dorp uit te roeien (echt heel gaaf, kan je lekker toekijken hoe ze met grof geweld het dorp platgooien en die laaste tank neerknallen)

bvb bedankt,

ow multiplayer suckt hoop dat er nog een patch voor uitkomt
Je kan natuurlijk ook een click naar het westen loppen en daar in het dorpje Provins een wagentje gappen. :)

Moet he wel oppassen voor een BMP en een patrouille van 3 amn. Die 3 amn uitschakelen en die BMP ziet je niet zo gauw als je kruipt dus... (duurt wel lang kruipen >:) )

Maarre...supervet spelleke. Ik moet nu met James. James (Bond) Gastovski terug op Everon een tankdepotje mollen. Commando roelt, ik kanj niet w88 op mijn Cobra. :9~

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik zit dus al een tijdje vast met het level waar je dat konvooi moet begeleiden langs controle posten!! ik ga steeds dood en weet echt niet wat ik moet doen :'(!! iemand een tip? :)

I

Pagina: 1 2 3 4 Laatste