Op zaterdag 23 juni 2001 20:52 schreef Evilernie het volgende:
Hi there,
shit man, ben ik met mijn campaign bezig, komt er eindelijk een missie waarbij je echt tactisch moet gaan spelen. DE missie begint in het bos en dan ben je in je eentje. Van alle kanten komen units en ik was dus een heel eind op weg, werd ik weer neergehaald, Weet iemand de ideale route hoe je moet lopen zonder al te veel units tegen te komen?
Thanx
ja vanaf dat level word alles alleen maar TOFFER! je moet eerst naar het noorden lopen, meteen als je begint gaan rennen! dan kom loop je het bos uit een hele groote vlakte op, nou word het link, je kan dan beter safen, ik ben toen naar de weggelopen op een heuvel, daar ga je liggen en snip je alle popjes die je ziet 1 voor 1 neer die het bos uitkomen, ze komen aan de linkerhoek het bos uit, maar pas op, na een minuut of 2 komen er aan de rechterkant ook 2, als je die niet op tijd ziet schieten ze jou neer, en nog een iets waar je op moet letten, helemaal links op een heuvel buiten het bos staat een tank opwacht, als je te dicht in de buurt komt knalt ie je neer.
ok, als je zo ver gekomen bent dat er niemand meer het bos uitkomt ga je weer het bos in! (pas op voor tank) gewoon zo snel mogelijk doorrennen, nu ga je dus weer richting het zuide (de plek waar je eigenlijk heen moet) die plek word verandert nog als het goed (hoor je over de radio) de plek gaat een stuk naar boven (noorden, hoe je dus minderver te lopen) die kant ga je dus op het bos in, in 1 rechte lijn zo snel mogelijk, maar als je goed oplet hoor je die HELI weer boven je , en als het goed is rijd er een tank rond om het bos, en een aantal mannetjes, luister goed, ga de confrentatie niet aan, loop een stukje om en ga er met een boog snel omheen daarna ga je aan de overkant het bos in waar de meeting point is, als het goed is tref je daar alleen dooie usa mannetjes aan, en word je gevangen genomen, maar weest gerust het komt allemaal goed,
daarna word het spel echt GAAF, wist iemand dat je meerdere karakters speelt?! je word ook nog een special unit, daarna ben ik een tankcommander geweest (hele toffe missies) en daarna weer soldaat,
ik zit zelf ook vast in een level, ik ben dan een machingunner (gepromofeert

) en moet samen met het team een aantal shilka's uitschakelen, (tanks, 2 stuks ) allebei staan ze in een eigen dorp, weet iemand de manier om die uit te spelen, na het eerste dorp is de meer dan de helft van me team al dood, dus dan word het 2e dorp te moeilijk, wel tof trouwens dat die heli's je komen helpen dat dorp uit te roeien (echt heel gaaf, kan je lekker toekijken hoe ze met grof geweld het dorp platgooien en die laaste tank neerknallen)
bvb bedankt,
ow multiplayer suckt hoop dat er nog een patch voor uitkomt