Verwijderd
Ergens bovenin everon is een vliegveld, daar is het makkelijkst om op te stijgen (die ik pas later ontdekte), ik heb dus in elk stadje een auto gepakkeerd zodat mocht ik een stad zien en ik eruit spring ik altijd vervoer heb terug naar volgende vliegtuig, hahahhaa
Echt tof spel hoor...!
Verwijderd
Verwijderd
Maarruh ik ga hem mooi legaal kopen, verdienen de makers. En is goed voor de Europeaanse game-industrie
Maar goed, nog iets, voor de mensen die dus mee willen doen (ga vanavond denk ik weer een multiplayer sessie houden..
Ik ga'em ook 22 juni halen want ik heb gehoord dat codemasters van die dedicated servers gaat op zetten... En dan kan je met ontiegelijk veel man d'r op gamen... Alleen ze moeten wel een patch uit brengen dat die upload die nodig is voor de soldiers vele malen lager is dan nu... Ik kan ook maar ong. 6 man tegelijk aan...Op dinsdag 19 juni 2001 10:08 schreef 007 het volgende:
Vette game dit!
Maarruh ik ga hem mooi legaal kopen, verdienen de makers. En is goed voor de Europeaanse game-industrie
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
En met page down dan weer naar beneden.
Verwijderd
dat mag natuurlijk ook alleen Q en Z is leuker :-)met page up opstijgen.....
En met page down dan weer naar beneden.
WHAHAHHAHA!!!!Op dinsdag 19 juni 2001 13:22 schreef ds het volgende:
aargh, kan iemand mij ff uitleggen hoe ik zo'n heli van de grond krijg. Op de 1 of andere manier eindig ik altijd op de kop.
[afbeelding]
Hoe hebbie dat nou weer geflikt?
Zeg.. als je nu de moter aan zet als je in die heli zit... zou dan de heli bewegen i.p.v de wieken of....
Maareuh.. ik weet wrom hij zo lelijk bij mij was.. de bomen enzo dan. Ik heb'et namelijk op high performence staan bij me geforce settings. Ik heb'em op high detail gezet en zie het verschil:

Nu zien de bomen er wel wat beter uit niet?
Maar als ik ga hosten dan zet ik'em wel weer terug op high performence want dan krijg je misschien lag...
| I've got permission to color outside the lines |
Afw8en hoe het eruit komt te zien en hoe het met de netcode gaat..
...met dank aan Predator@NL...
Mwaw... Ik vind'et tot toe wel okay... De officiële versie gaak ook kopen dus..Op dinsdag 19 juni 2001 16:04 schreef KillerAce_NL het volgende:
Hmm volgens een paar squadm8es is het NIET de officiele versie, maar een pressrelease..
Afw8en hoe het eruit komt te zien en hoe het met de netcode gaat..
...met dank aan Predator@NL...
Waar heeft predator dat vandaan dan als ik vragen mag...
oww w8 heb em
http://ofpnetwork.com/ubb/Forum1/HTML/003599.html
Het schijnt dat het de laatste beta preview versie is die op het warez circuit rondzwerft
edit
haha je was me net voor
/edit
2 minuutjes maar...Op dinsdag 19 juni 2001 16:11 schreef Jeroen Schamper het volgende:
Dat klopt idd: http://ofpnetwork.com/ubb/Forum1/HTML/003599.html
Het schijnt dat het de laatste beta preview versie is die op het warez circuit rondzwerft
edit
haha je was me net voor
/edit
Verwijderd
(ps: me predator)
Op dinsdag 19 juni 2001 16:19 schreef meijer het volgende:
Nee, hij word niet mooier, maar met Multiplayeren komen meer levels bij, betere performance, en er word minder kb/s upload gebruikt bij de host per speler (dat soort dingen), dit is een vroege Beta die hackers te pakken hebben gehad...
Wat doe jij hier? Ga terug naar ons board, ik ben nog niet klaar met jullie
Hmz... Naja. eerst zien dan geloven..Op dinsdag 19 juni 2001 16:19 schreef meijer het volgende:
Nee, hij word niet mooier, maar met Multiplayeren komen meer levels bij, betere performance, en er word minder kb/s upload gebruikt bij de host per speler (dat soort dingen), dit is een vroege Beta die hackers te pakken hebben gehad...
Ik laat'et wel doen. Maar goed. vanavond weer flink wat screenshots en wat verhalen over de multiplayer sessie.
Verwijderd
Da's Eric Draven, The CrowOp dinsdag 19 juni 2001 16:30 schreef meijer het volgende:
Effe tussendoor, is dat plaatje van de band "Kiss"?
Voor raven bedoel ik dit dan...:)
De film roelt!
Bijna goed.. t'is sting van de WCW. Maar die is afgeleid van the crow ja (hadik gister nog gezien op V8.. de serie dan..Op dinsdag 19 juni 2001 16:31 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Da's Eric Draven, The Crow
De film roelt!
Nu weer ff on-topic a.u.b ..
K'heb al 2x zoiets gepost... dus das niet meer orgineel...Op dinsdag 19 juni 2001 16:42 schreef meijer het volgende:
Ok, hier dan nog sreentje om het levendig te houden:
[afbeelding]
Zou eigenlijk ® voor moeten aanvragen..
haha eenOp dinsdag 19 juni 2001 16:00 schreef RPG_Fan het volgende:
dan heb jij kut pc :-)
thunderbird 1,33g@1,5g
elsa gf3
512mb aan pc2100 cas 2,2,2 op 150Mhz
da vind ik geen kut pc
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd

Sorry voor slechte kwalitiet, maar zo blijft het allemaal een beetje klein
Verwijderd
Weet iemand trouwens ook hoe je respawn kan aanzetten, of is dit alleen in final?
Verwijderd
Is waar ook, de bestuurder neerknallen is ook leuk. Damn, gelukkig vrijdag geen school. Heb dat spel al gereserveerd en dan spelen maar!Op dinsdag 19 juni 2001 17:46 schreef CommDante het volgende:
Iemand al problemen gehad met in auto's/trucks ed. te stappen van de tegenpartij nadat je de bestuurder hebt neergeschoten? Soms kom ik er niet in of stuurt 'ie maar 1 kant op.
Verwijderd
Hij roeleert hard, echt weer een spel om dagen achter elkaar op een lanparty te spelen
zeKERS!Op dinsdag 19 juni 2001 19:55 schreef T-man het volgende:
Damn ga dat spel echt wel kopen!
Hij roeleert hard, echt weer een spel om dagen achter elkaar op een lanparty te spelen
Verwijderd
ga denk toch een 1ghz PIII aanschaffen, mobo trekt dat gelukkig
En jongens, niet meer kijken naar de gunner zijn achterste...lol
Maar het kan zoveel gaver zijn als de lag wat minder wordt. Vooral tijdens de deathmatch met de vlag op het einde had ik veel last van lag. En ik heb toch een adsl lijntje.
Hopelijk is het gerucht dat dit slechts een beta versie waar en kan de final versie wat beter overweg met het multiplay gedeelte.
Btw, ik was scarface.
"Choose life"
Verwijderd
Tja, die lag hadden we omdat we met zijn zevenen waren. Er kunnen maar maximaal 5 in. OFP gebruikt iets van 3 kb/sec upload per speler. Raven heeft 16kb/sec max. 5x3 = 15Op dinsdag 19 juni 2001 20:37 schreef Martijnos het volgende:
De multiplay sessie was wel gaafLeuk met z'n allen in leuke voertuigen rijden
En jongens, niet meer kijken naar de gunner zijn achterste...lol
Maar het kan zoveel gaver zijn als de lag wat minder wordt. Vooral tijdens de deathmatch met de vlag op het einde had ik veel last van lag. En ik heb toch een adsl lijntje.
Hopelijk is het gerucht dat dit slechts een beta versie waar en kan de final versie wat beter overweg met het multiplay gedeelte.
Btw, ik was scarface.
Dus dat wil nog.. 7x3 = 21 kb/sec = LAG
Drom ben ik meer voor flagfight.
Wat ik wel heb gemerkt, je hebt _GEEN_ voordeel kwa lag als je server bent... Want ik had even veel lag als de andere... Moest telkens voor hun schieten en meer van dat soort zooi... Opzich is dat wel goed geregeld of ik heb'et verkeerd gezien en wat ik nu zeg kan bullshit zijn...
Dit gebeurd er dus als je de vlag hebt... 1 vijand met law ziet die richt op je team genoten in de tank, jij blij probeert te doen en ervoor gaat rijden net wanneer de vijand de law af schiet en voluit jou jeep raakt...

Dit gebeurd er als je een tank in handen hebt en een leuke truck ziet waar niemand in zit...

ff goed richten...

vuren maar!!!

Dat werkte niet.. dan maar sabot d'r bij

En dit gebeurd er dus wanneer je de vlag van de amerikanen hebt... een kwartier om heb lopen rijden om vervolgens met een rot vaart van de heuvel af te komen om dan in een slip te raken en om te slaan tegen 1 van de huizen van'et dorpje... Gecondeleerd mijn tankje!!

En dit gebeurd er als je een level door en door kent....

M.a.w (en plaatjes), t'was weer leuk vandaag..
Helaas weet ik niet of ik morgen weer een server op richt... ff afw88 hoe'et hier gaat lopen.
Verwijderd
net ook ff met iemand anders gemultiplayed lekker in sportwagen rond geraced
Verwijderd
Wapens oppakken duurt soms ook te lang, als dit in eigen basis is maakt het niet zoveel uit, maar met DeathMatch ff snel 2 clips pakkeh is onmogelijk!
Misschien is dit in de retail versie beter opgelost!
Verwijderd
Flagfight is wel het leukst , ik ga niet eens de vlag halen maar in dat huisje bij die vlag pak ik die sniper rifle en ga lekker in de heuvels liggen schieten.
Komt misschien omdat ik het per ongeluk op veteran ofzo heb staan.. dat KAN het wezen... maar weet niet zeker. ff kijken dan edit ik deze bericht ff....Op dinsdag 19 juni 2001 22:01 schreef CommDante het volgende:
Wel balen dat je niet ziet wie je teamgenoten zijn dmv zo'n ID met naam in het groen...of rood als het de vijand is ofzo.
Wapens oppakken duurt soms ook te lang, als dit in eigen basis is maakt het niet zoveel uit, maar met DeathMatch ff snel 2 clips pakkeh is onmogelijk!
Misschien is dit in de retail versie beter opgelost!
Jep... het lag daaraan... Ik had'et hele tijd op veteran staan...
Volgende keer kan je verschil zien, als je dan aimed boven de een soldaat, dan zie je groen of rood...
Verwijderd
[edit] Nope, webpage zit raar te doen!
dan weet ik welke ik moet forwarden. (goede firewall
dan kan ik ook een game hosten..
en over dat beta.. daar heb ik vandaag ook al meer over gehoord (gespeeld via gamespy arcade en daar hadden ze het er ook al over)
Ps. als dit een beta is ga ik het spel toch echt wel kopen.. (anders misschien ook wel)
Verwijderd
Verwijderd
aangezien de beveiliging gewoon bepaalde delen langzaam steeds slechter laat lopen dan valt het namelijk niet zo op.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Dat is dus een (zee)meeuw
Herinner me nog een interview van een van de producers, die zei: "After you have died, you will respawn as a seagul (met 2 l'en
hahaOp woensdag 20 juni 2001 01:32 schreef Vos het volgende:
[afbeelding]
als je dood bent ben je roofvolgel(die je zelf kan "besturen")
ik krijg steeds meer zin om het te spelen
maar ik zie dus alleen maar lucht en m'n geweer, alles wat zichtbaar zou moeten zijn is groen
It seemed like a good idea at the time
Hij doet het alweerOp woensdag 20 juni 2001 01:49 schreef Strumxector het volgende:
[..]
haha
ik krijg steeds meer zin om het te spelen
maar ik zie dus alleen maar lucht en m'n geweer, alles wat zichtbaar zou moeten zijn is groen
ff nieuwste radeon drivers geinstalleerd
kep nu alleen geen puf meer om te gaan spelen
doe ik dalek wel als ik weer wakker ben
ik d8 ook meeuw....zo ziet ie er ook beetje uit....maar hij maakt roofvogel geluiden....vast onzijdigEuh........
Dat is dus een (zee)meeuw
Herinner me nog een interview van een van de producers, die zei: "After you have died, you will respawn as a seagul (met 2 l'en )" of zoiets
Verwijderd
Dat is niet helemaal waar, kwa dat de server evenveel lag heeft wel, maar niet dat je voor een mannetje hoeft te schieten. Ik weet absoluut niet hoe Operation Flashpoint het doet, maar als jij een mannetje schiet op je beeldscherm, hoeveel lag er ook is, gaat hij altijd dood..., dat is opzich wel cool, maar soms ook minder...Wat ik wel heb gemerkt, je hebt _GEEN_ voordeel kwa lag als je server bent... Want ik had even veel lag als de andere... Moest telkens voor hun schieten en meer van dat soort zooi... Opzich is dat wel goed geregeld of ik heb'et verkeerd gezien en wat ik nu zeg kan bullshit zijn...
Zo liep ik namelijk door een straatje, en liep ik snel een huis in en naar boven en was ik oppeens dood..., terwijl ik niemand zag ofzo...
En andersom raak ik hun altijd als ik op ze schiet...
Laat mij jullie maar lekker rondfladderen in mijn Mi-8 of Mi-24
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
May the force be with you!!
Verwijderd
die screenies zijn echt goed. ik vogl het spel al iets van 3 maanden.
Op alle boards waar ik kom wordt deze game steeds gedelete na een paar uur. ik ben steeds net te laat!
daar wordt je dus allemaal dingen geleerd
maar dit spel roeleert echt
Ik zou ook wel graag willen weten hoe ik een verbinding kan maken. Ik zit achter een FreeSCO router. Gister even geprobeerd om Multiplayer te spelen en dus bij remote het ip adrs van iemand ingeklopt die een server had opgezet, maar ik krijg geen spel te zien die ik kan joinen???Op dinsdag 19 juni 2001 22:16 schreef SiErRa het volgende:
Iemand enig idee welke poorten opf gebruikt..
dan weet ik welke ik moet forwarden. (goede firewall)
dan kan ik ook een game hosten..
en over dat beta.. daar heb ik vandaag ook al meer over gehoord (gespeeld via gamespy arcade en daar hadden ze het er ook al over)
Ps. als dit een beta is ga ik het spel toch echt wel kopen.. (anders misschien ook wel)
Verwijderd
Dit kwam ik tegen op http://www.operationflashpoint.com en ik vond het wel grappig om te zien

Nu heb ik mijn versie besteld bij www.cd-express.nl en kreeg vandaag het mailtje dat ie vandaag op de post is gegaan en ik em morgen (donderdag) krijg!!! Dus iedereen die em al besteld heeft bij cd-express heeft mazzel, WE HEBBEN EM EEN DAG EERDER Wohoo!!
Verwijderd
Mijn Systeem:
PII 400
256 MB intern
Diamond Viper II met alle drivers al geprobeerd
Soundblaster live Value
dat waren denk ik wel de belangrijke dingen
OF rulz echt alles bij elkaar!!!
Gisteren ff online gespeeld via Gayspy
Verder heel veel rondgelopen en geschoten...ook cool om met een RPG op een huisje te schieten, zo zakt het helemaal scheef.
Ik wil weer spelen!! Maar ik zit nu op mijn werk
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
detonator drivers op een viper II (S3 chip)??? ik dacht dat de detonators alleen voor de NVidia drivers waren, of heb ik het nu mis ?Op woensdag 20 juni 2001 15:33 schreef Skywalker het volgende:
Gooi inderdaad eerst die diamond viper er maar uit!! Je kunt het nog proberen met de nieuwste detonator drivers, maar ik zou persoonlijk een nieuwe kaart kopen.
Verwijderd
kan ook met een law (mijn fav wapen) vraag maar aan ravenRPG op een huisje te schieten, zo zakt het helemaal scheef.
You are right, was in de war met de 770. Maar de 550 vind ik persoonlijk een zuig kaart!!Op woensdag 20 juni 2001 15:36 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
detonator drivers op een viper II (S3 chip)??? ik dacht dat de detonators alleen voor de NVidia drivers waren, of heb ik het nu mis ?
Nou eens wat anders, dit zijn wel de grappigste pics die ik tot nu toe van OF heb gezien
http://www.operationflashpoint.com/forums/showthread.php?s=11ae2bf089c7676b6e7e90cd12795bb1&threadid=704
HahahaOp woensdag 20 juni 2001 15:32 schreef Larzan het volgende:
LOL
Gisteren ff online gespeeld via Gayspy. Lekker scheuren met een vrachtwagen (per ongeluk 2 teamm8's platgereden, maar dat mocht de pret niet drukken
).
Verder heel veel rondgelopen en geschoten...ook cool om met een RPG op een huisje te schieten, zo zakt het helemaal scheef.
Ik wil weer spelen!! Maar ik zit nu op mijn werk.
het is mij nog niet gelukt om op het Inet te spelen, ga ik vanavond maar weer eens proberen
moet nu autorijden, dat is bijna net zo leuk als OFP
Hmmm zelf zeggen ze dat het wel de final betreft:Op dinsdag 19 juni 2001 16:14 schreef Raven_ het volgende:
Hmm... Dus hij wordt nog mooier in final version... yeah RIGHT. Naja.. ik kom er 22 juni wel 8er...
Bron: www.isonews.com de nfo file van Alone in the Dark 4RELEASE NEWS:
It seems some people think our release of OPERATION FLASHPOINT is not
FINAL. Well it is FINAL. In fact we had the BETA version several days
before we obtained the STORE FINAL. Its also the STORE FINAL as it
has SafeDisc on it and is a SILVER cd. The beta is a GOLD disk and
has no iso protection on it.
So, ours is FINAL, nuff said!
Verwijderd
Moet het perfect doen..Op woensdag 20 juni 2001 15:28 schreef FastDevil2000 het volgende:
Zou hem ook erg graag willen kopen, alleen de deomo flikkerd als een gek bij mij. Wat ik ook doe aan drivers....ik krijg het niet voor elkaar (heb dit probleem trouwens ook bij NFS Porsche). Ligt dit nou aan m'n Diamond Viper II ? Wie heeft hier ook last van gehad en het kunnen verhelpen?
Mijn Systeem:
PII 400
256 MB intern
Diamond Viper II met alle drivers al geprobeerd
Soundblaster live Value
dat waren denk ik wel de belangrijke dingen
Ik heb een good old:
PII 350
192 RAM
Voodoo II 12 mb
Demo deed het helemaal niet. Het spel zelf loopt als een trein.
tof, ik heb gister nog niet gespeelt, sorry dat ik ineens weg was, maar ik probeerde 2x te connecten, 2 keer naaide me pc vast, ikgaat het zodirect wel weer effe proberen uiteraard. en anders ga ik de single (compaing) player effe uitspelenOp woensdag 20 juni 2001 15:32 schreef Larzan het volgende:
LOL
Gisteren ff online gespeeld via Gayspy. Lekker scheuren met een vrachtwagen (per ongeluk 2 teamm8's platgereden, maar dat mocht de pret niet drukken
).
Ik wil weer spelen!! Maar ik zit nu op mijn werk.
Verwijderd
En kan je btw echt geen online games vinden zonder Gamespy? Want dat programmaatje is echt bagger
//edit
Ik lees net dat de ISO versie een bèta is, dus dat wordt sprinten vrijdag
//edit
Verwijderd
Sprinten? Ik haal je met een Uzi neer als je eerder dan mij bent!Op woensdag 20 juni 2001 16:40 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ik lees net dat de ISO versie een bèta is, dus dat wordt sprinten vrijdag
RELEASE NEWS:
www.isonews.com
Verwijderd
Ik mag Operation Flashpoint een dag eerder ophalen van Dimension Plus! Yes!
in de readme file staan de controls...die images kan je copyen in psp, oid....dan kan je wel printenWaarom kan ik de controls uit de helpmij niet printen?? Weet iemand waar ik deze nog meer kan vinden en wel kan printen???
nee iddOp woensdag 20 juni 2001 19:05 schreef Skywalker het volgende:
ISO is géén beta!!
RELEASE NEWS:
www.isonews.com
hoe kom je er dan bij xdeliriumx
Hoe loopt het eigenlijk bij de rest van jullie?
Bij mij loopt het redelijk maar om de zoveel tijd hapert het ff. Net als lag, maar dit is gewoon single player
(zie ev. m'n systeem eisen)
Verwijderd
Ik geloof dat die auto gewoon standaard in het spel zit hoor.Op woensdag 20 juni 2001 19:38 schreef Raafje het volgende:
whaha er wordt echt wreed wat afgemod voor deze game man
[afbeelding]
-teamgenoten in auto/truck die heel slecht luisteren en als je ze 'to formation' roept rijden ze spontaan de andere kant uit.
-vijanden die jou niet zien (bijv 10 meter van jou af maar jij staat stil), als ik had gewild kon ik er 2 knifen.
-sturen gaat bagger. soms beweegt stuur maar minder als 15 graden naar links en naar rechts.
-radio die soms vastloopt, je geeft een commando, die ventjes reageren niet en je blijft het ruisen van de radio horen en kan geen enkel commando meer geven. het spel werkt dan nog wel alleen de radio dus niet.
iemand die dit nog meer heeft gehad? of zijn het de laatste bugjes?
ik heb em euh.. gekocht bij de winkel 'deviance'.