Toon posts:

Operation Flashpoint - Modemmers, opgepast!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 558 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien hij net uit is in de wel bekende iso scene (en ik heb'em net gespeeld heb) open ik een OFP topic.. :)

K'heb net een flinke snipe sessie 8er de rug en ik kan je zeggen dat hij zekers de moeite waard is!! Ik heb zelfs het multiplayer gedeelte kunnen testen maar dat ging niet echt soepel omdat er telkens storingen tussen zaten (lees z'n pc is gaar... :) ). Ik ga'm iig zekers halen 22 juni want ik ben helemaal verslaafd aan'et truck racen in dit spel... :D

Alleen met een helicopter vliegen gaat ook niet echt lekker... Alhoewel het wel leuk is om je eigen basis te bestoken met rakketten en dan frontaal tegen een berg aan vliegen... :D

Verder moet ik wel zeggen dat ik'em grafisch niet echt zo spectaculair vond als toen ik de demo speelde... Maar dat ligt vast aan mai.. :D

Verwijderd

kga hem zo wel eff fikken >:)

hij lijkt me echt heel cool die demo was echt heel erg brak dat was wel jmmr :( het lijkt me echt leuk met heli's te vliegen over mensjes heen rijden >:) hehe
En over het LAN lijkt me het echt wel fun ( just like CodenameEagle ) :)

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-02 11:15

Kvn

Ja die demo zoog echt, niks werkte :(

Verwijderd

Draait 'ie nu wel een stuk sneller met T&L aan?

Verwijderd

Ik haal em nu ff binnen :)
Ik laat wel weten wat ik ervan vind als ik em binnen & gefikt (&gespeeld) heb.

Verwijderd

Ik ben zeker benieuwd :) Maar moet je geen legale versie hebben om het online te kunnen spelen?

Verwijderd

Wat is het überhaupt voor een game?

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 11:56 schreef HlpDsK het volgende:
Wat is het überhaupt voor een game?
Een soort Delta-Force toch ?

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

Delta Force zegt me ook weinig :)

Verwijderd

je bent een soldaatje ( David nog wat ) en je moet missies uitvoeren etc...

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
kga um ook maar eens zoeken.
as die cool is ga ik hem legaal kopen

Verwijderd

OFP is een geheel nieuwe aanpak van Online Warsims. Delta Force komt er nog wel het dichtste bij maar is eigenlijk ook niet te vergelijken met OFP.

In de meeste(lees=alle) 1st person shooters kan je dus lopen en lekker om je heen sproeien zonder je echt druk te maken over zaken zoals bv recoil. Dat kan je bij OFP dus wel vergeten.

Lopend schieten is onmogelijk, je kogels vliegen alle kanten op. Het spel is super realistisch. Je moet wel een echte warfreak zijn om dit spel leuk te vinden.(zoals ik:-)

Het spel speelt zich af op een fictief eiland en je kan spelen in tanks, vliegtuigen en als soldaat.(of combineren met een maat: 1 in de turret van een tank en de andere de driver)

Als je into wargames bent is dit het beste spel tot nu toe. Alleen WW2 Online kan er een beetje aan tippen maar dat kost maandelijks geld om online te spelen. OFP niet.

Tactieken en Teamplay is essentieel in dit spel dus je zal ook weinig kidz van 13 zien die je alle hoeken van het spel laten zien met hun snelle reflexen..:-))

Je moet natuurlijk wel een stevige PC hebben en een snelle internet verbinding maar dat geldt voor alle mooie games.

22 juni ligt ie in de winkel maar kan je nog niet via internet spelen. Dat kan pas in Augustus. (volgens de site)

Verwijderd

Topicstarter
Game is een soort halo... als je die niet kent... schaam je diep!! :)

Maar goed. kreeg net letterlijk eem bombardament bij icq... nee.. ik ga geen linkjes lopen geven... :)

Maar goed, Ik merk om eerlijk te zijn wel een vershil tussen D3D en T&L, de bomen zien er veel beter uit met T&L.. Maar voor de rest nix boeiends.

Alleen ik denk dat ze een enorme fout hebben gemaakt door een IP game mogelijk te laten maken... Want nu gaan mensen gewoon kopiëren en via IP game online gamen. Maar de multiplayer maps die ik tot nu toe heb gezien zijn nog maar voor 8 man tegelijk... :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 12:39 schreef mason het volgende:

Wel goed uitgelegd gebrabbel over OFP... :)

22 juni ligt ie in de winkel maar kan je nog niet via internet spelen. Dat kan pas in Augustus. (volgens de site)
Bullshit... Ik speelde'et gisteravond nog, alleen waren nog wat probbies, dat wel. Maar het kan dus wel. Alleen nog maar via IP en dus public... hmm... vandaar dat er nog maar 8 man kan dan... Misschien dat codemasters (of whatever.. :) ) zelf een server (ala novalogic) gaat oprichten met 50 man of meer... k'hoop'et.. :)

Verwijderd

Heb jij het spel dan al, Raven?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:03

Vos

AFCA

ik weet url wel :D

Verwijderd

Nah. ik heb 'm net ook gekocht. Maar ik denk dat ik 'm maar SHIFT-DEL, want het is zo te horen niet helemaal mijn soort spel.

Verwijderd

Ik wil hem wel overnemen.....:-)))

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 13:31 schreef HlpDsK het volgende:
Nah. ik heb 'm net ook gekocht. Maar ik denk dat ik 'm maar SHIFT-DEL, want het is zo te horen niet helemaal mijn soort spel.
Was dan wel jou soort spel? :)

Maar goed... ik gaat weer verder spelen... :D

Verwijderd

wel leuk

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
Ik weet lekker ook waar je hem kan halen :) .

Alleen mijn kaasema werkt nooit mee. Heb hem ongeveer over een weekie.

Steam

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb hem net binenn, ik ga hem eens testen.. Al wordt ie mooier als ik volgende week me'n Geforce2 binnen heb denk ik :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Stelling: OF is een combinatie tussen Codename Eagle (teamplay, voertuigen) en Delta Force (FPS, soldaatje spelen).

Ik haal hem nu ook binnen, ben benieuwd.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ik heb em binnen, maar hij werkt niet :(
Bij het opstarten krijg ik een wazig schermpje van codemasters en thats it. :(

• Speedy
  • Laatst online: 16:05
Hij werkte bij mij ook niet op mijn normale pc, na invoeren van serial een of andere vage fout, op mijn andere werkt hij prima. Maar goed, had me de tijd kunnen besparen, vind er echt geen zak aan. Door die mindere graphics zie ik geen hol (zeer slecht te onderscheiden op afstand), pas als het te laat is zie ik mijn enemy (die imho veel beter/sneller richt), beetje heftig moeilijk.

Flickr | Lego collectie

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hij werkt hier perfect.. hij ziet er alleen niet uit !!

Naja ik zal hem eerst eens goed spelen voordat ik met een conclusie kom :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

Teamplay sucks. Ik wil snipen.

(jajaja . .een echt snipeteam is 4 man of zo .. weet ik)

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 13:31 schreef HlpDsK het volgende:
HE HlpDsK je kunt ook wel gewoon zeggen dat je de ISO hebt gedownload, en niet zeggen dat je het net gekocht hebt. (*Hint: release is pas 22 juni officieel)(Het is nu 17 juni)..........

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:14
Op zondag 17 juni 2001 16:13 schreef EZ het volgende:
Hij liep hier ook vast onder WinMe..
Na reboot naar Win2k was alles ok :)

Geen zwart scherm meer..

Verwijderd

Topicstarter
K'heb wat screenshots van de multiplayer OFP om'et te bewijzen:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/raven_wcw/ofp1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/raven_wcw/ofp2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/raven_wcw/ofp3.jpg

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 19:02

SG

SG surft naar info hardewaren

Doet me ook denken aan hidden & dangerous kon je ook rijden en lopen schieten maar dan in WWII senario.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 17:01 schreef HlpDsK het volgende:
Teamplay sucks. Ik wil snipen.

(jajaja . .een echt snipeteam is 4 man of zo .. weet ik)
Op laatste screenshot heb ik hele tijd lopen snipen... Naja.. niet echt met een snipe gun.. maar met een ak47 maar als je echt 8er die gun zit dan lijkt het net snipen... :D

En snipen in dit spel is trouwens enoooooooorm moeilijk hoor.... je moet enorm veel rekening houden met de wind enzo... :)

• Hoyden
ik heb net ff geprobeerd op lan
is dat van jou ook lan of internet ??
hoe speel je over internet ? met gamespy ?

bij de ene pc zag ik bij create lan game geen maps staan en bij de andere wel...beetje vaag...

(ik heb de ISO versie)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 18:01 schreef The Fox het volgende:
ik heb net ff geprobeerd op lan
is dat van jou ook lan of internet ??
hoe speel je over internet ? met gamespy ?

bij de ene pc zag ik bij create lan game geen maps staan en bij de andere wel...beetje vaag...

(ik heb de ISO versie)
Mijne is i-net. Gewoon op remote drukken en IP in vullen (moet'ie OFP wel draaiende hebben he.. :) ).

Dus Multiplayer --> remote --> ip adres invullen -- > gamen maar.. :)

• Hoyden
ok...ook enig id hoe je zeg maar games van andere players kunt zien ??

en wat voor reso speel jij ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 18:05 schreef The Fox het volgende:
ok...ook enig id hoe je zeg maar games van andere players kunt zien ??

en wat voor reso speel jij ?
Me reso? 1024x768 d8 ik met alles op maximum. En games van andere players zouk niet weten.. misschien gamespy ofzo? Ik weet dat alleen van direct connection (via ip dus)... voor de rest niet.

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 10:58
Op zondag 17 juni 2001 12:39 schreef Raven_ het volgende:
.
.
Maar goed, Ik merk om eerlijk te zijn wel een vershil tussen D3D en T&L, de bomen zien er veel beter uit met T&L.. Maar voor de rest nix boeiends.
.
.
uhm vergelijking D3D en T&L :? :?
jaja. T&L = optie in d3d dus wat jij nu lult is bull....

Maaru de demo is al vet dus ik denk dat ik hem ook maar eens ga downloaden ergens.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 18:42 schreef drZymo het volgende:

[..]

uhm vergelijking D3D en T&L :? :?
jaja. T&L = optie in d3d dus wat jij nu lult is bull....

Maaru de demo is al vet dus ik denk dat ik hem ook maar eens ga downloaden ergens.
Ja, Ik bedoel dan T&L aan en T&L uit... so blij? Ik zie gewoon alleen dat verschil punt.

• Captain Pervert
Hmmm die screenshots zien er niet uit, die bomen zijn :r maar ik laat mij niet ontmoedigen, ik ga het proberen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Hoyden
heb net ff multiplayer gedaan......geeft je wel een kick om als klein "mensje" in zo'n grote wereld rond te lopen....vet gaaf

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zelf vind ik het wel een vet spel, hecht niet zo extreem veel waarde aan de graphics.
wel enorm lollig zo online tegen elkaar :)

39

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 18:55 schreef Captain Pervert het volgende:
Hmmm die screenshots zien er niet uit, die bomen zijn :r maar ik laat mij niet ontmoedigen, ik ga het proberen.
Wat wil je liever.. perfect mooi uit ziende bomen en dan een gare framerate en dus je gameplay omlaag... OF miljoenen *ik maak geen grapje.. die bossen zijn echt :9~ * bomen in beeld voor lekkere gameplay die er lelijk uit zien en dus je framerate omhoog houden. Makkelijke keuze denk ik... :)

Verwijderd

Ik ben er ook dik tevreden over de game, ziet er strak uit en is goed op 1280x1024x32 te spelen. Hardware T&L scheelt een stuk.

Ik heb alleen nog geen internet game kunnen spelen. We zien elkaar wel, maar vlak voor het starten van de game valt de connectie weg. Weet iemand hoe dit kan? Weet iemand toevallig de portmapping setting van deze game?

• Hoyden
heeft iemand al dat voice gedoe geprobeerd ?
zo ja werkt het ?

Verwijderd

Topicstarter
Btw. Als mensen nog met me mee willen gamen, contact me via ICQ. Ik gaat morgen denk ik weer een host oprichten .. :)

Verwijderd

"Ik wil snipen!"

"Maar 8 spelers..."
Dan maak je toch een sniper level? Ben nu ook bezig met een leveltje "bouwen"..die paar lvl's/opties die er in zitten is niet zo veel aan, maar dat zelf maken :9~

Volgens mij kunnen er makkelijk meer dan 8 spelers spelen. Ik weet niet hoeveel het spel/iemands verbinding aan kan, maar je zet gewoon wat meer "playable" voertuigen/mannetjes neer!

Ik wil trouwens ook wel meedoen met een potje OFP.

Verwijderd

Operation Flashpoint mulitplayer is nog niet af. Er komt nog een multiplayer demo na de release!

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 17:33 schreef Raven_ het volgende:
K'heb wat screenshots van de multiplayer OFP om'et te bewijzen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm, kan dit niet echt erg bewonderen, de grafische kant ziet er niet echt super uit

één en al bitmappen die bomen :)

• Captain Pervert
Holy shit, ik heb een muislag dat wil je nie weten!

Hoe los ik dit op? Heb ik teveel detail aangevinkt ofzo? Te hoge framerate?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 juni 2001 23:28 schreef Captain Pervert het volgende:
Holy shit, ik heb een muislag dat wil je nie weten!

Hoe los ik dit op? Heb ik teveel detail aangevinkt ofzo? Te hoge framerate?
Hebik ook soms... Volgens mij zit het in de game, Maar je went eraan. Vooral in voertuigen is'et erg.
Op zondag 17 juni 2001 21:34 schreef CommDante het volgende:

Ik wil trouwens ook wel meedoen met een potje OFP.
Mkay dan.. als jij en captain pervert (als'ie mee wlt doen) mij ff contacten via ICQ regelen we wat.. :) Xit nu bijna op de 8 man... :D
/me red het wel met z'n lijntje dus don't worry about lag... :)

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 17:01 schreef Hitpoint het volgende:

[..]

HE HlpDsK je kunt ook wel gewoon zeggen dat je de ISO hebt gedownload, en niet zeggen dat je het net gekocht hebt. (*Hint: release is pas 22 juni officieel)(Het is nu 17 juni)..........
Ik weet precies wanneer hij uitkomt kerel.

Verwijderd

Topicstarter
Mkay.. de mensen die mij nu gecontact hebben om morgen een multi-player sessie te houden, ga morgen niet op invisible staan he! Denk dat ik rond 6 á 8 uur een host ga oprichten en dan gaak dus iedereen contacten. Het gaat wel wat duren maar als we eenmaal in de game zitten kunnen we een leuk verslagje hier doen... :)
So make some screenshots... ;) ... :)

• Captain Pervert
Hahaha! Ik heb het 2 minuten gespeeld in totaal nu, onspeelbaar door die muis/controls lag, heb alles al op lowdetail staan etc.

Ik heb een Celeron333@416 320mb GeForce 2 MX

Zou moeten kunnen lijkt me, maar zelfs op 640x480x16 heb ik die lag.

Damn *^%*&%! What's this shit?

• Martijnos
  • Laatst online: 24-03-2025
Ik heb net de sniper single missie gespeeld. Dit spel is echt enorm gaaf! Van een aardige afstand kan je nog aardig snipen. Bij een headshot zegt het personage: "Strike one, bad guy!"
En het gevoel dat je opgejaagd wordt door een bende russen met tanks. Beetje dezelfde sfeer als bij Hidden & dangerous (ja, had wat bugs, maar die sfeer, onovertroffelijk, tot nu dan ;) )

Raven, zet mij ook maar op dat lijstje. Heb ik wel zin in, met wat medetweakers een multiplayergame te spelen >:)

"Choose life"

• Hoyden
ik kan met de iso versie geen single missions doen.....hebben meer dit probleem ???
(how to fix ?)

• Captain Pervert
Op zondag 17 juni 2001 16:13 schreef EZ het volgende:
Kut heej, nu heb ik dat ook. Die muislag heb ik alleen onder Win2k, dus dat is nu opgelost, maar nu wordt ik na dat Codemasters scherm teruggeschopt naar Windows :(:(

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Ik en dssie hebben gister al even een coop missie geprobeert (in combinatie met BattleCom), dit is echt gruwelijk tof. Scheuren met jeepjes etc. Man dit heerst :D

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet levend worden als ik dood ben gegaan. vage zooi &*#%*#(.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-02 16:40
ik heb gisteravond ook maar even zitten spelen. Ik vind het echt een matig spel. Gewoon niet toffe graphics, wat dat betreft vond ik de laatste Delta Force beter! Ook het scheuren in die jeepjes of het vliegen in de helicopter vind ik matig. Kun je gewoon beter 3 aparte spellen nemen die gewoon goed zijn in 1 van de 3 zaken, of snipen, of in een jeep rijden of in een helicopter vliegen. Mwah, ik was niet echt overtuigd. Geef mij maar Emperor of Original War....

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op maandag 18 juni 2001 09:49 schreef dssie het volgende:
Ik kan nog steeds niet levend worden als ik dood ben gegaan. vage zooi &*#%*#(.
Joh, dat heb ik ook wel eens :P .

Steam

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:01
laat vandaag even weten of je al problemen hebt met het spel...

want de kopieer beveiliging FADE zal rond die tijd wel in werking treden.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
ALs iemand ieets weet over die serial code en online code (als die bestaan) kan hij dat hier ff melden, wan dan weet ik of ik de legaal of de ille moet kopen.
thanx

;)

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Die kopier Beveiliging FADE is al gekraakt hoor

www.gamers.nl

maare ik koop dit spel zowieso, tis gewoon zo rulend, ik ben full time delta force speler, en Operation Flashpoint vind ik leuker kwa single player, multi player moet ik nog mening over vormen (heb dat nog niet zo vaak gedaan)

Het vreed namelijk voor de host erg veel upload per persoon (ongeveer 3,7 kb/s), dus heb je een zeer goede host nodig om on-line te spelen. In delta force is dit per persoon slechts (1/1,3) kb/s.

Gaan ze dit nog proberen te reducen?, als dit namelijk zo hoog blijft kan je het wel vergeten met de squads, er is geen host die dan ongeveer 5 vs 5 kan hosten..., of je moet een T1 verbinding hebben, maarja, dat hebben maar enkele vaak...

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

OF rulez!!! En werkt perfect op een PIII 800 met een Geforce 2 en 512 MB RAM!!!! 1024x768 en gaan met die banaan!!

May the force be with you!!

• JeroenNietDoen
Op maandag 18 juni 2001 14:06 schreef meijer het volgende:

www.gamers.nl

maare ik koop dit spel zowieso, tis gewoon zo rulend, ik ben full time delta force speler, en Operation Flashpoint vind ik leuker kwa single player, multi player moet ik nog mening over vormen (heb dat nog niet zo vaak gedaan)

Het vreed namelijk voor de host erg veel upload per persoon (ongeveer 3,7 kb/s), dus heb je een zeer goede host nodig om on-line te spelen. In delta force is dit per persoon slechts (1/1,3) kb/s.

Gaan ze dit nog proberen te reducen?, als dit namelijk zo hoog blijft kan je het wel vergeten met de squads, er is geen host die dan ongeveer 5 vs 5 kan hosten..., of je moet een T1 verbinding hebben, maarja, dat hebben maar enkele vaak...
wat men niet kan vinden kan ook illusie zijn, ik werk zelf op een ofp site en garandeer je dat FADE erin zit, 1 van de mensen op mijn site werkt zelf ook voor BIS en die heeft het ook bevestigd.

en dan, gamers.nl staat er tegenwoordig om bekend om de meest excentrieke waardeloze stories te posten, plus dat ze al het nieuws nog rippen van anderen ook, soms zet ik echt mijn vraagtekens bij de items die zij posten.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 18 juni 2001 14:06 schreef meijer het volgende:

www.gamers.nl

Tss tss, bad boy ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 16:46 schreef Kaap het volgende:

[..]

wat men niet kan vinden kan ook illusie zijn, ik werk zelf op een ofp site en garandeer je dat FADE erin zit, 1 van de mensen op mijn site werkt zelf ook voor BIS en die heeft het ook bevestigd.

en dan, gamers.nl staat er tegenwoordig om bekend om de meest excentrieke waardeloze stories te posten, plus dat ze al het nieuws nog rippen van anderen ook, soms zet ik echt mijn vraagtekens bij de items die zij posten.
Dan moet je mij eens vertellen wanneer die fade in werking treed want ik zie nog steeds geen verschil... zal wel aan mai liggen ofzo... :?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ach ja, Clone-CD roelt >:)

• JeroenNietDoen
dat is volgens mij random.
er is 1 iemand op mijn icq lijst waar het spel na zo'n 10 uur opeens weird ging doen en na verloop van nog enkele uren begon het te crashen.

op isonews kan je trouwens ook problemen van mensen vinden.

ik denk dat we af zullen moeten wachten...

het spel komt vrijdag uit, ik sta om 09:30 bij Dynabyte op de stoep.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 17:09 schreef Kaap het volgende:
dat is volgens mij random.
er is 1 iemand op mijn icq lijst waar het spel na zo'n 10 uur opeens weird ging doen en na verloop van nog enkele uren begon het te crashen.

op isonews kan je trouwens ook problemen van mensen vinden.

ik denk dat we af zullen moeten wachten...

het spel komt vrijdag uit, ik sta om 09:30 bij Dynabyte op de stoep.
Goh.. t'is random... Dan ben ik zeker gelukkig (en de rest die ik ken die'em heeft). Maar goed. Ik gaat'em ook nog orgineel halen dus wrom doek moeite om je tegen te spreke nu... :)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer mensen die mee willen doen? ik heb tot nu toe maar 2 contactjes gehad die mee willen doen en die zijn weer eens niet online...

Verwijderd

ben met 2 personen hier..

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb ook die muislag het ligt er aan dat ie in software mode gaat draaien stiekem. Soms als je hem een paar keer achter elkaar opstart krijg je ook "Cannot create D3D device" o.i.d. Dit was onder W2K met een GeForce DDR, een Athlon 1200 en 256 MB RAM.

Onder WinME Ging het wel goed.

Waarschijnlijk ligt het aan de drivers, onder W2K heb ik de 12.41 det. onder ME weet ik zo niet 6.34 hercules ofzo. (Zit nu niet thuis.) Ik ga onder W2K nog downgraden wat betreft drivers. Misschien helpt dat.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig om een soort screenshot verhaal te maken... maar de modem liep net vast... :'(

maar ik heb iig 1 enorm kewle screenshot gemaakt.. ik upload'em a.s.a.p .. :)

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen , zeg maar waarneer en ik ben van de partij.

Verwijderd

Topicstarter
Ja nu dus... contact me via ICQ.. hebik alleen maar 10x gezegd ofzo....

Verwijderd

Topicstarter
Na een flinke sessie multiplayer (en flink wat probbies met het beginnen ervan.... :( ) hebik flink wat kewle screens kunnen maken (met dank aan dssie voor het gebruik van z'n server):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/ofp4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/ofp5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/ofp6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/ofp7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/ofp8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/ofp9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/ofp10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/ofp11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/ofp12.jpg

Verwijderd

best wel droog, op tweede plaatje een beetje "salut" doen met een dode op de achtergrond >:)

Verwijderd

Heb m net zitten spelen.
Heel vet spel zeg.

De bovenstaande screens vind ik alleen t spel geen recht toe doen.

t ziet er echt stukken mooier uit op hoge res/hoog detail. Eventueel met FSAA

Eindelijk een echt realistische shooter met behoorlijke graphics en zover ik gezien heb een goed plot.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 22:14 schreef BAALBERITH het volgende:
Heb m net zitten spelen.
Heel vet spel zeg.

De bovenstaande screens vind ik alleen t spel geen recht toe doen.

t ziet er echt stukken mooier uit op hoge res/hoog detail. Eventueel met FSAA

Eindelijk een echt realistische shooter met behoorlijke graphics en zover ik gezien heb een goed plot.
Ik ga meer voor vloeiende gameplay dan graphics... als jij'et kewl vind om met 20 frames per seconde en dan met FSAA aan wilt gamen en dan ook nog lekker kunnen hosten voor de andere... be my guest. Ik heb toch echt alles op maximum staan... Alle textures op maximum enz. enz. Alleen geen FSAA of zoiets fancies.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 22:18 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Ik ga meer voor vloeiende gameplay dan graphics... als jij'et kewl vind om met 20 frames per seconde en dan met FSAA aan wilt gamen en dan ook nog lekker kunnen hosten voor de andere... be my guest. Ik heb toch echt alles op maximum staan... Alle textures op maximum enz. enz. Alleen geen FSAA of zoiets fancies.
Nee FSAA wil bij mij ook niet echt vlot lopen, maar met alles op max settings op 1280x1024x32 is t bij mij echt prima te spelen. zal rond de 35-40 fps zitten denk ik zo. Zat voor single player.

Begrijp me niet verkeerd, soepele gameplay is t belangrijkste, maar wel graag met zo mooi mogelijke graphics :)

Verwijderd

Ik vindt het echt een moeilijk spel maar ach misschien ben ik er te dom voor maar ik had gelijk iedereen uit mn eigen kamp dood geschoten waren die andere lui die er aan kwamen niet blij mee dus werd ik geweoon vermoord. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 22:22 schreef BAALBERITH het volgende:

[..]

Nee FSAA wil bij mij ook niet echt vlot lopen, maar met alles op max settings op 1280x1024x32 is t bij mij echt prima te spelen. zal rond de 35-40 fps zitten denk ik zo. Zat voor single player.

Begrijp me niet verkeerd, soepele gameplay is t belangrijkste, maar wel graag met zo mooi mogelijke graphics :)
Naja mkay.. t'is al goed... :P ... :D
Maar goed. Ik vind'et zo lekker spelen en wel redelijk mooi uit zien... niet zo mooi als bijv.. erm.. ik zeg maar wat, project IGI maar mooi genoeg.. :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik ben bezig met dow... eh kopen, ik denk dat ik hem vanavond binne.. uhh betaald heb.

• BackSlash
  • Laatst online: 07-02 10:18
Ik sta ook op de screenshots! 8-)
Die graphics zijn bij mij volgens mij niet zo mooi, bij mij is dat groen wat lichter lijkt het wel.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 22:40 schreef Morpheus_ het volgende:
Ik sta ook op de screenshots! 8-)
Die graphics zijn bij mij volgens mij niet zo mooi, bij mij is dat groen wat lichter lijkt het wel.
Misschien komt het omdat ik'em op 32 bit draai en jij op 16 bit :? (kan'et verkeerd hebben... :) ).

• ddZ
  • Laatst online: 17:43

ddZ

/offtopic

Deze game ziet helemaal kewl uit: Hidden & Dangerous 2

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.giesing/hidden2.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 22:49 schreef dadinanduZ het volgende:
/offtopic

Deze game ziet helemaal kewl uit: Hidden & Dangerous 2

[afbeelding]
T'heeft volgens mij niet de zelfde gameplay als OFP... Dus lama zitten... (ziet er wel goed uit btw. maar denk niet dat'ie lekker loopt op bijv. een PIII 400, en daar loopt OFP ook wel redelijk op).

Verwijderd

Spel valt me een beetje tegen op online gebied.

(Ik heb niet alles gedaan)

COOPERATIVE: maar 1 missie, vrij moeilijk, je mag maar 1 keer doodgaan. Om opnieuw te beginnen moet je map restarten (je spawned niet opnieuw, echt irri)

DEATHMATCH: spel is totaal _NIET_ gemaakt voor deathmatch. Veels te traag daarvoor en behoorlijk saai :( . Je wordt wel constant ge-respawned.

HOLD THE CITY: hebben we op het laatst gedaan. 1 team moet een dorp verdedigen, ander moet aanvallen. Tanken staan tot je beschikking. Ben alleen niemand tegengekomen in 30 minuten (LOL). Ook hier mag je maar 1 keer dood gaan.

Er was 1 leuke gametype en dat was capture de Flag. Vlag veroveren uit de vijand zijn basis en terugbrengen naar je eigen basis. Je hebt een shitload aan voertuigen tot je beschikking en je respawned een korte tijd nadat je dood bent gegaan.

Tot zover mijn korte review.

• ddZ

ddZ

Op maandag 18 juni 2001 22:51 schreef Raven_ het volgende:

[..]

T'heeft volgens mij niet de zelfde gameplay als OFP... Dus lama zitten... (ziet er wel goed uit btw. maar denk niet dat'ie lekker loopt op bijv. een PIII 400, en daar loopt OFP ook wel redelijk op).
Gameplay is inderdaad anders dan bij OFP, maar het valt wel in hetzelfde genre. Vandaar dat ik het er even bij heb gepakt ;)

Verwijderd

H&D2 ziet er lekker uit idd maar gameplay is nog afwachten.

zo ziet OFP er trouwens bij mij uit.
redelijk mooi vind ik.

http://people.a2000.nl/atejedor/OFPscr1.jpg

• ddZ

ddZ

Op maandag 18 juni 2001 22:57 schreef BAALBERITH het volgende:
H&D2 ziet er lekker uit idd maar gameplay is nog afwachten.

zo ziet OFP er trouwens bij mij uit.
redelijk mooi vind ik.

[url="http://http:/people.a2000.nl/ofpscr1.jpg"]http:/people.a2000.nl/atejedor/ofpscr1.jpg[/url]
Link is bij mij dood :( , maar bij mij zal het er geheid net zo kewl uit zien als bij jou ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja.. m'n review.. :) Ik vul wel aan op de jouwe.. :D
COOPERATIVE: maar 1 missie, vrij moeilijk, je mag maar 1 keer doodgaan. Om opnieuw te beginnen moet je map restarten (je spawned niet opnieuw, echt irri)
Daarom vind ik dat niet leuk.. je mag maar 1x dood gaan. Dus nix voor mij.. :)
DEATHMATCH: spel is totaal _NIET_ gemaakt voor deathmatch. Veels te traag daarvoor en behoorlijk saai :( . Je wordt wel constant ge-respawned.
Ik vind persoonlijk DM heel erg leuk in OFP, T'is gewoon kewl om door stadje te huppelen.. paar mensen neer knallen.. tractortje pakken en ermee tractorgeddonen .. :D
HOLD THE CITY: hebben we op het laatst gedaan. 1 team moet een dorp verdedigen, ander moet aanvallen. Tanken staan tot je beschikking. Ben alleen niemand tegengekomen in 30 minuten (LOL). Ook hier mag je maar 1 keer dood gaan.
reden wrom je ons niet tegen kwam, is omdat we bezig waren met die screenshots maken (waar we zo bij mekaar zitten en met die jeep... :) ), en toen we eindelijk bij dat dorpje waren reed ik "per ongeluk" op een gebouw in... 2 van ons waren ter plekke dood en 1tje had z'n been gebroken en kruipte daaro naar de hospital tent... :D
Er was 1 leuke gametype en dat was capture de Flag. Vlag veroveren uit de vijand zijn basis en terugbrengen naar je eigen basis. Je hebt een shitload aan voertuigen tot je beschikking en je respawned een korte tijd nadat je dood bent gegaan.
Dat is idd leuk.. Ik bestuurde in me uppie hele tijd een enorme tank totdat mailman die opblaasde (DAMN YOU... :D ). Alleen wel jammer dat jullie telkens weg waren (lees weg kwijt waren... :D )

Je vergat "flagfight" btw. Hier respawn je gelukkig wel en is best hectisch al zeg ik het zelf. Er is maar 1 vlag en die moet je dan naar een dorpje brengen... alleen dat dorpje is wel erg ver weg dus 9 van de 10 keer word je neer geschoten... :)

Het is gewoon death match maar dan met een vlag d'r bij (aangezien bijna niemand voor de vlaggen gaat omdat je toch iedere keer neer geknalt wordt.. :) ).

Verwijderd

OPFP is erg euk, voor de single speler zit lekker goed in elkaar, maar op Multiplayer gebied ben ik toch niet helemaal kapot, omdat het teveel bandbreedte kost voor de host.

http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=8019

(ik kom weer met gamers, sorry) hehehe, maar ik denk dat dit spel het ook behoorlijk gaat maken!!!!!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 22:59 schreef Raven_ het volgende:

[KNIP]

Alleen wel jammer dat jullie telkens weg waren (lees weg kwijt waren... :D )
Ja, we liepen de gewoon een kwartier lang de verkeerde kant op! wij liepen naar het oosten en moesten naar het westen. Gelukkig had ik een LAW op mijn rug dus blies ik ons tweeën ff op zodat we respawnde. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 23:12 schreef dssie het volgende:

[..]

Ja, we liepen de gewoon een kwartier lang de verkeerde kant op! wij liepen naar het oosten en moesten naar het westen. Gelukkig had ik een LAW op mijn rug dus blies ik ons tweeën ff op zodat we respawnde. ;)
Ow ja.. ik d8 al... wrom kil jij je eigen team genoot (ja.. ik weet'et.. ik deed'et ook een paar keer bij mijn teamgenoot... maar ik zie'et verschil _ECHT_ niet... :D ). Maar ik ken die map al goed dus ik raak de weg niet kwijt... niet meer iig. :) alleen wel brak dat de USA kant alleen maar 2 gare tankjes heb met machine geweren.. en de russen 2 enorme tanks hebben met alles d'r op en d'r aan (die wij (usa kant) bij de laatste ctf gejat hebben... :) Toen reed ik er meeste van de tijd mee rond totdat mailman mij trakteerde op een law... :) ).

• BackSlash
  • Laatst online: 07-02 10:18
Op maandag 18 juni 2001 22:59 schreef Raven_ het volgende:
...reden wrom je ons niet tegen kwam, is omdat we bezig waren met die screenshots maken (waar we zo bij mekaar zitten en met die jeep... :) ), en toen we eindelijk bij dat dorpje waren reed ik "per ongeluk" op een gebouw in... 2 van ons waren ter plekke dood en 1tje had z'n been gebroken en kruipte daaro naar de hospital tent... :D
[..]
Ik was dus diegene met de gebroken poot :) Ik denk dat ik die crash overleefde omdat ik achterop de jeep stond met de gun in mijn klauwen, en daarom niet zo'n harde klap kreeg van de crash als mijn voorste 2 maatjes :) Heb helaas nooit de hospital tent bereikt, halverwege hield mijn ventje ermee op, hij was levensmoe :)

edit:
Ik was trouwens ook diegene die met ds meeliep en ook werd opgeblazen :) Klote map, je staat er zelf niet eens op :) En we hadden ook geen compas :)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

damn zeg ik heb al op (bijna) alle knopjes lopen raggen om te kunnen typen naar andere maar er gebeurt niks, damn welke toets is het nou?

Wel vollop leuk hoor dat capture the flag, reed ik in zo'n rode daf weg naar dee basis van de tegenstander, *BROEM* met slippende en gierende banden slip ik met 7km/h weg, WOESH daar ga ik, prut prut prut, me maten halen me nog in met lopen :D maar goed, ik kom bij de basis uiteindelijk, samen met de 2 man die op de achterbank zitten te swingen op de muziek die draait op de locale walkie talkie radio :) en jahoor staan daar drie tanks, *KABLAMO!*, Whoppa werdt ik vet gelanceerd :) kwam pas ofzo 5km/h verderop pas neer. alles, inclusief mannetjes kon je afschrijven :)
Maar ik pak ze nog wel terug *D
Kijk dat vind ik nou coole humor in het spel :)
echt geweldig het spel.

39

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 23:27 schreef Homedisc het volgende:
damn zeg ik heb al op (bijna) alle knopjes lopen raggen om te kunnen typen naar andere maar er gebeurt niks, damn welke toets is het nou?
Ga naar controls en zoek "chat" op. Kijk ff aan welke knop je het hebt gebind..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 23:22 schreef Morpheus_ het volgende:

[..]

Ik was dus diegene met de gebroken poot :) Ik denk dat ik die crash overleefde omdat ik achterop de jeep stond met de gun in mijn klauwen, en daarom niet zo'n harde klap kreeg van de crash als mijn voorste 2 maatjes :)
Damn... er is zelfs aan car damage enzo ged8 in dit spel... Want je hebt nog gelijk ook. Firefly en ik (die zaten voorin... zonder gordel.. ;) ) die waren dood... alleen jij vloog dan waarschijnlijk in de lucht en brak je poot... Ik begin dit spel steeds leuker te vinden... :D
Pagina: 1 2 3 4 Laatste