Zo, ik heb eens getest......Viper II gewisseld voor Viper 555 en opeens draait het als een trein....ligt dus echt aan die klote Viper II. Operation Flashpoint wordt bij mij dus meteen een nieuwe video kaart
Dat heb ik nou dus ook, heb de iso al weer een paar dagen, en het spel alweer uitgespeeld.Op woensdag 20 juni 2001 20:18 schreef twiekert het volgende:
OF loopt een beetje bagger bij mij. mischien FADE symptonen?
-teamgenoten in auto/truck die heel slecht luisteren en als je ze 'to formation' roept rijden ze spontaan de andere kant uit.
-vijanden die jou niet zien (bijv 10 meter van jou af maar jij staat stil), als ik had gewild kon ik er 2 knifen.
-sturen gaat bagger. soms beweegt stuur maar minder als 15 graden naar links en naar rechts.
-radio die soms vastloopt, je geeft een commando, die ventjes reageren niet en je blijft het ruisen van de radio horen en kan geen enkel commando meer geven. het spel werkt dan nog wel alleen de radio dus niet.
iemand die dit nog meer heeft gehad? of zijn het de laatste bugjes?
ik heb em euh.. gekocht bij de winkel 'deviance'.
Vele multiplay sessie's gespeeld, en ik denk persoonlijk dat de final release minder problemen zal hebben.
Heb begrepen dat er dedicated servers komen.
Ik pak me matje maar weer eens uit de kast want ik wil donderdagnacht vooraan liggen bij de winkels
Dit spel is z'n geld zeker waard.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
* Stacium kan niet w8en op die dedicated servers want singleplay is veels te saai voor mij
En volgens mij is die iso gewoon de volledige versie
er is namelijk een goeie iso en een beta iso
It seemed like a good idea at the time
Ik heb de nieuwste versie maar bij een game scan vind hij geen flashpoint weet iemand hoe het wel werkt?Op woensdag 20 juni 2001 15:25 schreef Mister_X het volgende:
ik ben beta tester van het spel () dus ik heb hem ook al, wie wilt er vanavond effe spelen? gister zat ik op een dutch only server, maar bij het connecten restarte me pc ineens, ow ik CONNECT via GAMESPY is wel een aanrader!!! gamespy ondersteunt deze game namelijk al! en je kan dan gewoon servers zoeken.
Als ik zo dit lees koopt maar 1 op de 30 het spel .De makers van het spel doen er 4 jaar over om dit spel te maken en wat doen jullie? jullie halen het ff van het web voor nix
beetje zielig...
Zulke titels moet je kopen. Laat de makers ook wat credit hebben door dat spel te kopen man.
-Ammie
Zulke titels moet je kopen. Laat de makers ook wat credit hebben door dat spel te kopen man.
-Ammie
Goeie vriend, als hij niet uit is kan je hem moeilijk kopen, niet?
Ik download ook altijd eerst mijn spellen voor ik iets koop.
Ik download ook altijd eerst mijn spellen voor ik iets koop.
ik vind het ook een beetje dat je uit je nek lult, ik bedoel weet je wel niet hoeveel mensen een illigale versie van UT of Q3 of Halflive hebben?????Op donderdag 21 juni 2001 00:40 schreef Ammie het volgende:
Als ik zo dit lees koopt maar 1 op de 30 het spel .De makers van het spel doen er 4 jaar over om dit spel te maken en wat doen jullie? jullie halen het ff van het web voor nixbeetje zielig...
-Ammie
en de makers van die spellen bestaan toch ook nog steeds?
ook al download 1 op de 30 dit spel ipv kopen, hun winst is al binnen hoor!!!!!! volgens mij begrijp je zo'n verkoop van een spel niet echt, zo gaat dat:
spel gaat van de: makers -> distributie bedrijf -> groothandel -> WINKELS,
(hoeft niet persee op deze manier hoor, maar dit is gewoon een algemeen voorbeeld)
zodra het spel bij het distributie bedrijf is, hebben de makers hun geld al gevangen, het enige die er onder kunnen leiden (illigaal downloaden) zijn de winkels die grote aantalen in kopen en misschien weinig verkopen,
maar dan nog halen zelfs de winkels hun winst-percentage er nog uit!
dacht je dat M$ zich zorgen maakt over al die kopien van hun producten? microsoft haalt gewoon de winst echt wel uit de "BEDRIJVEN" want die zijn makkelijk controleerbaar! dus die MOETEN het wel legaal kopen! wat de particulier doet boeit ze niet echt, als ze het kopen is het mooi, anders pech gehad. argument daarvan: als MS het WEL zou boeien dat particulieren hun producten kopieren en illigaal verhandelen, dan hadden ze er echt wel wat aan gedaan! als ze willen kunnen ze zo met de NSA samenwerken om alle windows versies die online komen te loggen! (ze werken al met NSA maar niet om illigale gebruikers op te sporen)
snappie?
en nog het mooiste van allemaal, hoe kan je een spel kopen dat nog niet uit is?
even over OFP,
ik speel de compaign mode nu, en zit in level 3 geloof ik, dat level waar jij voor het eerst met je team die M113 ingaat om een paar gasten uit nood te helpen.
op een gegeven moment moet je die truck in als die andere team er aan komt, moet dat? of moet je eerst die russen die vanuit de bossen schieten neermaaien? want als ik in die truck zit (met de rest, behalve team mate nr1, die word bevolen om ook oop die gasten te schieten) gaat ie niet rijden, en op een gegeven moment krijg ik gewoon een bullet door me hoofie.
nog wat:
ik kan echt niet wachten tot er wat goeie servers zijn waar je met het max. aantal spelers op kan om dan vervolgens zo'n groot bos in te sluipen en daar in een flinke vuurgevecht te houden, en het lijkt me rete gaaf om een vliegtuig neer te maaien! of een heli, met zo'n law wapen (moet je wel goed kunnen mikken en mzzl hebben
MartNL, met het installeren van OF, krijg je in je startmenu ook een linkje naar gtamespy, die moet je aanklikken en dan gaat het perfect!!
May the force be with you!!
Verwijderd
Mensen, deze versie MOET de Beta wel zijn, want er word gesproken over een leveleditor knopje in de readme die er nog helemaal niet in zit!
En dacht je nu echt dat er maar 1 CTF level inzat (van alles 1 level???), en dat ze de upload ongeveer 3,7 kb/s per persoon houden? Dan is dit spel gedoemt te sneuvelen op Multiplayer gebied..., omdat geen 1 squad servers hebben die zulke hoeveelheden Data aankunnen.
En dacht je nu echt dat er maar 1 CTF level inzat (van alles 1 level???), en dat ze de upload ongeveer 3,7 kb/s per persoon houden? Dan is dit spel gedoemt te sneuvelen op Multiplayer gebied..., omdat geen 1 squad servers hebben die zulke hoeveelheden Data aankunnen.
Ik weet niet wat voor vage versie jij hebt, maar mijn versie heeft wel degelijk een level editor knop in de readme en mijn upload ligt ook zeker wel hoger.
Verwijderd
dat bedoel ik niet, ik bedoel er ontbreekt een knop in de leveleditor waar ze in de readme over spreken.
En over je upload, een beetje clangame moet zeker 5 vs 5 zijn, dan zou jij op dit moment 10x3,7= 37 kb/s upload moeten hebben zou je redelijk kunnen hosten.
Dus dat lijkt me sterk...
(in delta force landwarrior is dit ongeveer 1,3 kb/s per persoon, dan ben je met 13 kb/s upload al klaar (dit is voorbeeld), en zelfs heel veel mensen hebben dit niet eens.
En als je bekijkt dat Mxtream 25 kb/s upload is....
Dan heb ik het over het hosten van games, niet als joiner "gebruiker"
En over je upload, een beetje clangame moet zeker 5 vs 5 zijn, dan zou jij op dit moment 10x3,7= 37 kb/s upload moeten hebben zou je redelijk kunnen hosten.
Dus dat lijkt me sterk...
(in delta force landwarrior is dit ongeveer 1,3 kb/s per persoon, dan ben je met 13 kb/s upload al klaar (dit is voorbeeld), en zelfs heel veel mensen hebben dit niet eens.
En als je bekijkt dat Mxtream 25 kb/s upload is....
Dan heb ik het over het hosten van games, niet als joiner "gebruiker"
Dit vind ik een beetje overdreven,Op donderdag 21 juni 2001 00:40 schreef Ammie het volgende:
Als ik zo dit lees koopt maar 1 op de 30 het spel .De makers van het spel doen er 4 jaar over om dit spel te maken en wat doen jullie? jullie halen het ff van het web voor nixbeetje zielig...
-Ammie
(bijna) iedereen die het spel nu heeft, heeft em gedownload. Ik dus ook, dan probeer ik het spel uit en als tie bevalt kOOp ik het spel.
Gelukkig heb ik dat ook zo gedaan met B&W, anders stond die doos nu ergens ver achter in m'n kast
Ik dus ook.Op donderdag 21 juni 2001 12:04 schreef Strumxector het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje overdreven,
(bijna) iedereen die het spel nu heeft, heeft em gedownload. Ik dus ook, dan probeer ik het spel uit en als tie bevalt kOOp ik het spel.
Gelukkig heb ik dat ook zo gedaan met B&W, anders stond die doos nu ergens ver achter in m'n kast
Ga geen 89,95 of zo uitgeven voor een spel dat bagger is.
Dat is gokken, dus hopen dat ie goed is.
Demo's zeggen mij te weinig over een spel.
Dus isootje downen op te proeven, daarna als ie bevalt kopen
Dit spel wordt mijn opvolger van Counterstrike, eindelijk mag ie in de kast plaats nemen.
Hehe,Op donderdag 21 juni 2001 12:35 schreef Bajo het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Ga geen 89,95 of zo uitgeven voor een spel dat bagger is.
Dat is gokken, dus hopen dat ie goed is.
Demo's zeggen mij te weinig over een spel.
Dus isootje downen op te proeven, daarna als ie bevalt kopen
Dit spel wordt mijn opvolger van Counterstrike, eindelijk mag ie in de kast plaats nemen.
ik heb net ff OFP online gespeeld en ik kan al heeeeel goed met die meeuw rondvliegen
Tis dus best lastig
Verwijderd
heeft iemand hem al , bij sommige winkels verkopen ze hem vandaag al ? verschilt hij met de iso?
Ik heb vanaf nu dus nieuwe username, ik blijf herkenbaar door me icon...
Maar effe over die meeuw, die van mij die vliegt heel hoog, dan stort die weer helemaal naar beneden, dan weer helemaal omhoog. etc..
kan je dat ook besturen?
Maar effe over die meeuw, die van mij die vliegt heel hoog, dan stort die weer helemaal naar beneden, dan weer helemaal omhoog. etc..
kan je dat ook besturen?
BF1: Don-Panio
ja, met als je q om de zoveel tijd indrukt blijft tie in de lucht hangenOp donderdag 21 juni 2001 13:07 schreef Predator_NL het volgende:
kan je dat ook besturen?
met a en d kan je em besturen
//offtopic//Op donderdag 21 juni 2001 13:07 schreef Predator_NL het volgende:
kan je dat ook besturen?
Shit dat die @ niet kan he?
//offtopic//
Maar is dat met teamgames ook dan, ik bedoel geen respawn?
Je dat kan in bepaalde gamesoorten wel en in andere niet geloof ik, maar wat ik dus ook het vage vind is dat je als host nog Helemaal Niks kan instellen (*ja, hoelang de game duurt etc), maar teamkills, tijd tot respawn, welke wapens allowed?, etc. zit er allemaal nie in)
Misschien vergelijken we wel teveel met DFLW en verwachten teveel?
Lijkt me sterk, haast in elke multiplayer game kan je dat soort dingen instellen, maar ik blijf de schuld geven aan de versie die ik heb (*iedereen heeft), helaas kan ik het spel volgende week pas kopen en uitproberen, omdat ik dan terug komt van vakantie
Nah ik ga Operation Flashpoin gewoon kopen. Ik vond de demo al heel erg gaaf en het lijkt mij gewoon een enorm wreed LAN game.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Wat een vet spel!!
Kennelijk ben ik een prutser want ik sommige Single Missions vind ik nog best pittig.
Die ene bijv, waar je een stad moet uitroeien, mijn God, wat een mannetjes!!
en wat een tanks!!
soms zit je een huis te schuilen en probeert die tank zich gewoon een weg te banen door de voordeur!!!
Echt vet!!
Kennelijk ben ik een prutser want ik sommige Single Missions vind ik nog best pittig.
Die ene bijv, waar je een stad moet uitroeien, mijn God, wat een mannetjes!!
en wat een tanks!!
soms zit je een huis te schuilen en probeert die tank zich gewoon een weg te banen door de voordeur!!!
Echt vet!!
Gewoon net doen of je niet thuis bentOp donderdag 21 juni 2001 14:01 schreef Red devil het volgende:
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik zit ook bij zo'n missie klem, dat je een soort gurieallla (of hoe je dat schrijft) groepje geoint bent in de campaign, en dan de civilians moet redden, het is opzich niet moeilijk, maar ik vind het nooit leuk om altijd achteraan te blijven, dus word ik vaak neergenald (heb dan wel 90% zelf weggeschoten)..., maar zelfs als ik dan achteraan blijft raakt een verdwaalde kogel wel weer mijn hoofd 
Ook wel cool dat als je geraakt bent je gewoon kan zeggen van dat je gewond bent, en de leader zegt waar de medic enzo is, hehehe, ik heb toen eens gehad dat die medic tijdens dat ik gemediced werd zelf werd neergenald, ik had toen eigenlijk wel een beetje medelijden met hem
Ook wel cool dat als je geraakt bent je gewoon kan zeggen van dat je gewond bent, en de leader zegt waar de medic enzo is, hehehe, ik heb toen eens gehad dat die medic tijdens dat ik gemediced werd zelf werd neergenald, ik had toen eigenlijk wel een beetje medelijden met hem
hehe ik lig dan meestal erg angstig onder de vensterbank te beven. Je hoort precies hoe dicht bij ze zijn.Op donderdag 21 juni 2001 14:03 schreef tazzman het volgende:
[..]
Gewoon net doen of je niet thuis bent
Hebben jullie ook altijd de neiging om zo snel mogelijk de AK47 te pakken van de tegenstander en dan zoveel magazijnen te verzamelen omdat je op Auto mode zoveel verknald????
hehe, die hamsterdrift van mij heeft me al te vaak mijn leven gekost.
hahahahhaa, dat herken ik maar al te goed, een soort Rambo willen spelen en dan maar uit huisje rennen en echt stuk of 2/3 achter elkaar neer te knallen (veel verder kom ik nooit)
Op donderdag 21 juni 2001 14:38 schreef Predator_NL het volgende:
hahahahhaa, dat herken ik maar al te goed, een soort Rambo willen spelen en dan maar uit huisje rennen en echt stuk of 2/3 achter elkaar neer te knallen (veel verder kom ik nooit)
Ja, ik ben veel te egoistisch, denk nooit aan mijn teammates, die liggen dan een beetje midden in het zicht terwijl ik zelf sneaky in een hoekje lig.
hahaha, ik kroop eens in een hoekje omdat er een tank aankwam en mijn teamgenoot kroop achter me aan maar dat paste niet meer dus die tank maakte even 5 rondjes over mijn teamgenoot terwijl ik fluitend toekeek!
hehe ik ken dat ook, je moet altijd in formatie lopen, en dan dat vierkantje blijven volgen, nou als ze op de viijand aflopen blijf ik mooi 100 meter achter ze aan sluipen hoor, noway dat ik in formatie blijft, of je mag alleen schieten als er bevel voor gegeven is, dikke snikkel als ik een poppejte ziet knal ik hem mooi neer, en dan heb je nog dat je een bevel krijgt omdat target neer te maaien, nou als die target 200 meter verderop zit en je midden door de vuurlinie moet om hem neer te schieten mag ie het mooi zelf doen
Verwijderd
bekend, bekendOp zondag 17 juni 2001 12:39 schreef Raven_ het volgende:
Maar goed. kreeg net letterlijk eem bombardament bij icq... nee.. ik ga geen linkjes lopen geven...
Op donderdag 21 juni 2001 14:52 schreef Mister_X het volgende:
of je mag alleen schieten als er bevel voor gegeven is, dikke snikkel als ik een poppejte ziet knal ik hem mooi neer, en dan heb je nog dat je een bevel krijgt omdat target neer te maaien, nou als die target 200 meter verderop zit en je midden door de vuurlinie moet om hem neer te schieten mag ie het mooi zelf doen
dikke harry, ik ga mooi lekker zelf rambo spelen.
Zitten er eigenlijk ook vlammenwerpers in Flashpoint? 
Overigens een vriend van me heeft hem zojuist voor mij gekocht... dat wordt dus effe niet meer het huis uit dit weekend.
Overigens een vriend van me heeft hem zojuist voor mij gekocht... dat wordt dus effe niet meer het huis uit dit weekend.
Verwijderd
Waar ?????Op donderdag 21 juni 2001 15:14 schreef tazzman het volgende:
Zitten er eigenlijk ook vlammenwerpers in Flashpoint?
Verwijderd
jaaaaaaaaaaaaah, ik heb em eindelijk(gekocht)
ben bezig met het installen
en waar?
Discovery Enschede
/me Helixz is
en waar?
Discovery Enschede
/me Helixz is
Verwijderd
hmmm....te ver weg voor mijOp donderdag 21 juni 2001 15:30 schreef Lord Helixz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaah, ik heb em eindelijk(gekocht)
en waar?
Discovery Enschede
/me Helixz is
Lord, report en test ook gelijk met multiplayer enzo?, heb jij de iso ook gehad>
PCMedia in Driebergen (bij Zeist..... dat weer bij Utrecht ligt). Ze hadden iets van 30 stuks besteld en deze waren een dag eerder dan gepland binnen gekomen. Op *1* na waren ze allemaal al gereserveerd.. dus ik had mooi mazzel.Op donderdag 21 juni 2001 15:20 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
Waar ?????
Verwijderd
Hmmm....ja, ik ken pcmedia...daar haal ik veel van m'n games....hmmm....dus ik kan er van uit gaan dat ze voor vandaag niks meer hebbenOp donderdag 21 juni 2001 15:46 schreef tazzman het volgende:
[..]
PCMedia in Driebergen (bij Zeist..... dat weer bij Utrecht ligt). Ze hadden iets van 30 stuks besteld en deze waren een dag eerder dan gepland binnen gekomen. Op *1* na waren ze allemaal al gereserveerd.. dus ik had mooi mazzel.
Probeer single player, mission sniper eens.
Eerst de bemanning van de tanks uitschakelen en dan de rest van die mieren en officieren neermaaien, voor je klaar bent moet je eens naar de tijd kijken
Tijdroofend spelletje zeg
Eerst de bemanning van de tanks uitschakelen en dan de rest van die mieren en officieren neermaaien, voor je klaar bent moet je eens naar de tijd kijken
Tijdroofend spelletje zeg
Ik heb hem!!!!! (origineel) Gewoon bij de Free Record Shop in Groningen!!!
Ik ga ervoor, ik spreek jullie maandag wel weer!
Ik ga ervoor, ik spreek jullie maandag wel weer!
En? is ie anders/beter dan de iso/demo???
daar probeer ik ook achter te komen
Verwijderd
beter dan de demo, iso heb ik niet gespeeld(kon ik pas vandaag aankomen)
multiplayer heb ik nog niet kunnen testen
maar ik ga maar weer verder speulen
atjow
multiplayer heb ik nog niet kunnen testen
maar ik ga maar weer verder speulen
atjow
De CD is qua inhoud in ieder geval groter en multiplayer loopt soepeler. Ook bij het opstarten van het spel kreeg ik een banner die ik nog niet eerder had gezien. Dus volgens mij is ie wel anders.
Verwijderd
Wat is het versie-nummer van het orgineel?
En hoeveel scheelt het in MB?
Ik moet het spel maar weer eens gaan spelen en een besluit nemen of ik hem wil kopen of niet....scheelt weer ruimte op HD als ik hem toch niet hoef!
En hoeveel scheelt het in MB?
Ik moet het spel maar weer eens gaan spelen en een besluit nemen of ik hem wil kopen of niet....scheelt weer ruimte op HD als ik hem toch niet hoef!
Verwijderd
Yeah, ik heb hem nu ook (legaal). En ik moet zeggen: V-E-T!
Maarre zit nu in een bos, ben verdwaald... Wel leuke missies zitten erbij zeg.
Maarre zit nu in een bos, ben verdwaald... Wel leuke missies zitten erbij zeg.
Hmz.. ik denk dat ik even w8 met orgineel kopen tot ik wat meer info heb... want als multiplayer niet goed wordt dan hoefik het niet.
Dit zullen jullie mij niet in dank afnemen:
Wat een bagger spel is dit zeg, kolere graphics, en speelbaar is het nog net, maar als er zo'n blokje ergens op je staat te schieten en je zit je helemaal lam te zoeken naar hem, dan lig je al voor pampers.
(maarjah zoals zoveel in het leven is het afhankelijk van iemands persoonlijke smaak, dus lees dit nu niet als een flame.)
Wat een bagger spel is dit zeg, kolere graphics, en speelbaar is het nog net, maar als er zo'n blokje ergens op je staat te schieten en je zit je helemaal lam te zoeken naar hem, dan lig je al voor pampers.
(maarjah zoals zoveel in het leven is het afhankelijk van iemands persoonlijke smaak, dus lees dit nu niet als een flame.)
| I've got permission to color outside the lines |
nee, allee half-life spelers en close combat freaks (quake etc), zullen dit niet leuk vinden (al die realisme 
Ik ga daarlijk op vakantie, en ik ga jullie volgende week weer zien!
Bye bye!
Bye bye!
Verwijderd
WTF? nu voel ik mij beledigdOp donderdag 21 juni 2001 22:13 schreef Predator_NL het volgende:
nee, allee half-life spelers en close combat freaks (quake etc), zullen dit niet leuk vinden (al die realisme
Bye bye!
Ik speel half-life + quake (ok, ben ik mee gestopt omdat het saai werd
Er is al een patch uit dan?
Ik heb hem net geinstalleerd (gekocht) enneuh ik vind hem wel leuk hoor. Graphics zijn best okay. Ik heb liever wat mindere graphics en goede gameplay dan andersom. Overigens vind ik het juist heel goed dat je op grote afstanden de andere soldaten enzo niet zo goed ziet.. en zeker niet als ze vanuit de bosrand komen.
Tis gewoon een leuk, origineel spel.. tis weer es wat anders dan CS of UT.
Ik heb hem net geinstalleerd (gekocht) enneuh ik vind hem wel leuk hoor. Graphics zijn best okay. Ik heb liever wat mindere graphics en goede gameplay dan andersom. Overigens vind ik het juist heel goed dat je op grote afstanden de andere soldaten enzo niet zo goed ziet.. en zeker niet als ze vanuit de bosrand komen.
Tis gewoon een leuk, origineel spel.. tis weer es wat anders dan CS of UT.
Verwijderd
direct sound hapert zo af en toe
als ik in een truck zit knettert het, maar dat ligt aan me Live denk ik
man ik zit in een kolere missie, moet ik in me uppie wel 20 km naar het rendevous point, met tanks en artilerie om me heen, several times K.I.A
als ik in een truck zit knettert het, maar dat ligt aan me Live denk ik
man ik zit in een kolere missie, moet ik in me uppie wel 20 km naar het rendevous point, met tanks en artilerie om me heen, several times K.I.A
Waar blijven de screenshots?
Ik wil meer
Ik kan pas morgen naar de winkel en dat zal wel te laat zijn
De demo ben ik inmiddels wel zat.
Nu de realthing
Ik wil meer
Ik kan pas morgen naar de winkel en dat zal wel te laat zijn
De demo ben ik inmiddels wel zat.
Nu de realthing
Het versie nummer is gewoon nog 1.00 maar de inhoud van de CD scheelt ongeveer 100 MB! En de multiplayer werkt bij mij wel perfect hoor! Gewoon lekker via gamespy of op het LAN bij me thuis.
Super ruig, een beetje online oorlogje spelen, ik voel me weer een beetje kind....:P
Super ruig, een beetje online oorlogje spelen, ik voel me weer een beetje kind....:P
Verwijderd
Whoehahaha! Vanacht om 2.00u een paar missies met een Duitser gedaan via Voice-Over-Net. Was echt VET!
Is er nu wel of niet verschil met de iso versie?Op vrijdag 22 juni 2001 08:17 schreef Skywalker het volgende:
Het versie nummer is gewoon nog 1.00 maar de inhoud van de CD scheelt ongeveer 100 MB! En de multiplayer werkt bij mij wel perfect hoor! Gewoon lekker via gamespy of op het LAN bij me thuis.
Super ruig, een beetje online oorlogje spelen, ik voel me weer een beetje kind....:P![]()
Wel!! Ongeveer 100 MB op de CD.......
In game bedoel ik, die 100 Mb kan gewoon troep zijn (copy protection) die niet in de iso zit..Op vrijdag 22 juni 2001 13:16 schreef Skywalker het volgende:
Wel!! Ongeveer 100 MB op de CD.......
Dus merk je verschil, xtra knoppen e.d. ??
Verwijderd
Ik ben nu al een een goede 10 minuten aan het zoeken naar de cd-key , waar staat die op de doos of op de cd of in het boekje?
[stom] Ik zie hem al [/stom]
Verwijderd
joh, de vraag is toch al lang beantwoord. Die 100mb dus. Een iso is een perfecte kopie van de retail. Als de iso dus 100mb kleiner is, is het dus geen perfecte kopie meer. Kortom, de iso is niet de echte.
ik ken het probleemOp vrijdag 22 juni 2001 13:23 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik ben nu al een een goede 10 minuten aan het zoeken naar de cd-key , waar staat die op de doos of op de cd of in het boekje?
Ehh nee dus, want bij een iso versie zit dus geen rotzooi bijop om copy-en te voorkomen.Op vrijdag 22 juni 2001 13:24 schreef ds het volgende:
joh, de vraag is toch al lang beantwoord. Die 100mb dus. Een iso is een perfecte kopie van de retail. Als de iso dus 100mb kleiner is, is het dus geen perfecte kopie meer. Kortom, de iso is niet de echte.
Weet je wel wat ik bedoel? Van die bs files waar alleen maar bagger in staat....
Als je iso versies goed bekijkt zie je dus dat het geen 1 op 1 copies zijn......geen kloontjes dus, vaak ziet er een crack bijop e.d.
Verwijderd
Stel dat jij gelijkt hebt. Deviance heeft geen sporen van FADE gevonden dus hoefde er ook niks uit te rippen. Het enige wat ze hebben gedaan is dat je een zelf bedachte cd-key kon intypen. Jij maakt mij niet wijs dat dat 100mb scheelt. Dus waar komt die 100mb dan vandaan?Op vrijdag 22 juni 2001 13:26 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Ehh nee dus, want bij een iso versie zit dus geen rotzooi bijop om copy-en te voorkomen.
Weet je wel wat ik bedoel? Van die bs files waar alleen maar bagger in staat....
Waarschijnlijk was het dus toch een beta versie en Deviance heeft het dan toch mis.
Maarja, ook dat geloof ik niet dus ik weet het niet.
Omdat er juist 100 Mb scheelt wil ik het graag weten, want ik denk n.l. wel dat het dezelfde versie is. Want de Versie nummers zijn beide 1.0Op vrijdag 22 juni 2001 13:31 schreef ds het volgende:
[..]
Stel dat jij gelijkt hebt. Deviance heeft geen sporen van FADE gevonden dus hoefde er ook niks uit te rippen. Het enige wat ze hebben gedaan is dat je een zelf bedachte cd-key kon intypen. Jij maakt mij niet wijs dat dat 100mb scheelt. Dus waar komt die 100mb dan vandaan?
Waarschijnlijk was het dus toch een beta versie en Deviance heeft het dan toch mis.
Maarja, ook dat geloof ik niet dus ik weet het niet.
Dus dan zal die 100 Mb wel bagger zijn, of die persoon had de rip en niet de iso..
Verwijderd
Dan stond het wel in de .NFO wat niet het geval is.Op vrijdag 22 juni 2001 13:34 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Omdat er juist 100 Mb scheelt wil ik het graag weten, want ik denk n.l. wel dat het dezelfde versie is. Want de Versie nummers zijn beide 1.0
Dus dan zal die 100 Mb wel bagger zijn, of die persoon had de rip en niet de iso..
Staat er ook: copy protection removed...Op vrijdag 22 juni 2001 13:36 schreef ds het volgende:
[..]
Dan stond het wel in de .NFO wat niet het geval is.
Maar lama, geen zin in heen en weer quoten..
Verwijderd
Ik zie totaal geen verschil met de is o , niet bij het multiplayer gedeelte in ieder geval , alleen een nieuwe opstart banner , die 100mb kan ook de muziek zijn of de spraak , die niet standaard in sommige warez versie's zitten.
Daar heb ik wat aan! Ook niet meer multiplay mogelijkheden? zoals map e.d. ?Op vrijdag 22 juni 2001 13:39 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik zie totaal geen verschil met de is o , niet bij het multiplayer gedeelte in ieder geval , alleen een nieuwe opstart banner , die 100mb kan ook de muziek zijn of de spraak , die niet standaard in sommige warez versie's zitten.
Verwijderd
Nee , precies hetzelfde , ook geen andere single missions , jezus , hier baal ik zelf ook wel een beetje van hoor , is het de bedoeling dat ik zelf allemaal missies gaan toevoegen , want daar heb ik totaal geen zin in , ik vind het maar mager hoor .
Verwijderd
wat ik heb gehoord is dat je ook gewoon kan online spelen met iemand die de iso heeft en iemand die de originele heeft en zelfs iemand die de rip heeft.
Dat wordt dus in september 50 Mb of meer Dloaden aan patches en updatesOp vrijdag 22 juni 2001 13:43 schreef minipolopikoler het volgende:
Nee , precies hetzelfde , ook geen andere single missions , jezus , hier baal ik zelf ook wel een beetje van hoor , is het de bedoeling dat ik zelf allemaal missies gaan toevoegen , want daar heb ik totaal geen zin in , ik vind het maar mager hoor .
Verwijderd
hooguit 30 min neerhalen, daarna pleur jem op cd ofzo hoef jem nooit meer neer te halenOp vrijdag 22 juni 2001 13:50 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Dat wordt dus in september 50 Mb of meer Dloaden aan patches en updates
is toch leuk!Op vrijdag 22 juni 2001 13:50 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Dat wordt dus in september 50 Mb of meer Dloaden aan patches en updates
hebben we hier te maken met een 56k-er?
ik weet hoe het voelt
Jawel...ik weet nog dat ik met mijn verse ISDN aansluiting die 80MB 3DFX Update moest downloaden voor Interstate 76... hmm dat was pas een vet spel
/Quote
Omdat er juist 100 Mb scheelt wil ik het graag weten, want ik denk n.l. wel dat het dezelfde versie is. Want de Versie nummers zijn beide 1.0
\Quote
Ik had wel zeker de ISO versie en ik kan er niks aan doen dat er 100 MB verschil inzit. Het origineel loopt in ieder geval soepeler als de ISO.
En over dat multiplayer geouwehoer: Ze gaan dedicated servers opzetten die je via de site dan kunt benaderen en dan kunt spelen.
En ik vind het spel waanzinnig! Alleen de bomen zijn niet perfect, maar voor de rest roeleert het echt wel!
\Quote
Ik had wel zeker de ISO versie en ik kan er niks aan doen dat er 100 MB verschil inzit. Het origineel loopt in ieder geval soepeler als de ISO.
En over dat multiplayer geouwehoer: Ze gaan dedicated servers opzetten die je via de site dan kunt benaderen en dan kunt spelen.
En ik vind het spel waanzinnig! Alleen de bomen zijn niet perfect, maar voor de rest roeleert het echt wel!
Mager?? Vind jij 60 miljoen vierkante kilometer terein mager??Op vrijdag 22 juni 2001 13:43 schreef minipolopikoler het volgende:
Mja vind ik een beetje weinig, is zo groot als onze achtertuin ongeveer (het bos niet meegerekend)Op vrijdag 22 juni 2001 14:15 schreef Skywalker het volgende:
[..]
Mager?? Vind jij 60 miljoen vierkante kilometer terein mager??
Verwijderd
Ik vind het een goed idee voor een spel , maar ik vind het aantal missies behoorlijk mager , die paar multiplayer maps zijn ook niet fantastisch (behalve flagfight).
Verwijderd
60 miljoen ?? wordt steeds meer zeg. Las vanmorgen in een review 14 vierkante kilometer per eiland.....later in een review rond de 50 vierkante kilometer in het spel, maar 60 miljoen is wel erg overdreven lijk me.....heel erg overdreven.Op vrijdag 22 juni 2001 14:15 schreef Skywalker het volgende:
[..]
Mager?? Vind jij 60 miljoen vierkante kilometer terein mager??
Maar het maakt ook niet uit, spel is super.
iemand vanavond online ?
Verwijderd
Sommige mensen hebben hier geloof ik niet door dat er ook nog een campaign is!
Ennuh, het is 60 miljoen vierkante meter, dus 14 vierkantie km per eiland, dus 3 eilanden is ongeveer 50 vierkante km. Duh...
Ennuh, het is 60 miljoen vierkante meter, dus 14 vierkantie km per eiland, dus 3 eilanden is ongeveer 50 vierkante km. Duh...
Nou ik vind dit toch wel 1 van de beste bomen die er zijn. Okay ze zijn 4 kant maar goed.. dat zie je van een afstand niet. En het lopen door het bos.. en het zien van andere mannetjes die door het bos rennen.. waanzinnig goed gedaan hoor.Op vrijdag 22 juni 2001 14:10 schreef Skywalker het volgende:
Helemaal top dat spel. Nu maar hopen dat er een no cd patch uitkomt.. ik moet nu telkens die originele CD er weer in stoppen.
oké, 60 miljoen vierkante meter, maar het blijft veel. Die missie komen er vanzelf op het net. Zijn er al heel veel trouwens en de multiplayer op dedicated servers wordt het helemaal.
Ja, ik vind het er ook heeeeeeel strak uitzien, Aleen de schaduwen zien er niet goed uit, maar dat komt door m'n driversOp vrijdag 22 juni 2001 14:53 schreef tazzman het volgende:
[..]
Nou ik vind dit toch wel 1 van de beste bomen die er zijn. Okay ze zijn 4 kant maar goed.. dat zie je van een afstand niet. En het lopen door het bos.. en het zien van andere mannetjes die door het bos rennen.. waanzinnig goed gedaan hoor.
Helemaal top dat spel. Nu maar hopen dat er een no cd patch uitkomt.. ik moet nu telkens die originele CD er weer in stoppen.
Kan je nu niet de crack die op de iso stond gebruiken als no-cd patch?
Geen idee. ik heb de ISO niet (ik heb alleen ISDN dus ik leech geen newsgroups).. ik heb het spel gewoon gekocht.
Zou het illegaal zijn als iemand mij aan deze patch zou willen helpen? Ik bezit het spel gewoon legaal.. ik wil dat ook best bewijzen.
Zou het illegaal zijn als iemand mij aan deze patch zou willen helpen? Ik bezit het spel gewoon legaal.. ik wil dat ook best bewijzen.
Ik wil nog iets toevoegen.
Heb nu de orginele versie.
Zoals vele al weten is de ISO precies hetzelfde als de orginele versie.
Zitten veel bugs in, maar niet echt om het spel af te schrijven, sommige zullen het niet eens opmerken.
Blijkt dat sommige win2000 gebruikers problemen hebben bij het starten, hier een patch om het op te lossen: http://www.codemasters.com/_tech/fppatch.htm
Mijn mening over die 'bosjes'; gewoon gigantisch goed gedaan, ja ze zijn plat vierkant en nog meer van zulk soort negatieve geluiden, maar als je het spel al langer speeld valt het dan niet op dat je erdoor heen kunt kijken? wat dus weer voordeel heeft voor jouw!!
En als alle bosje, bomen en weet ik veel wat nog meer er uitzien als in het echt, valt dit spel niet meer te spelen op onze huidige cpu'tjes, dus wees blij dat er bosjes en bomen in zitten.
Van het multiplay gedeelte had ik ook meer verwacht, altans iets uitgebreider qua missies en opties had wel gemogen, denk dat we nog een hele hoop upgrades mogen verwachten.
Ook ik ga me tijd niet verdoen met missies aanmaken.
Heb nu de orginele versie.
Zoals vele al weten is de ISO precies hetzelfde als de orginele versie.
Zitten veel bugs in, maar niet echt om het spel af te schrijven, sommige zullen het niet eens opmerken.
Blijkt dat sommige win2000 gebruikers problemen hebben bij het starten, hier een patch om het op te lossen: http://www.codemasters.com/_tech/fppatch.htm
Mijn mening over die 'bosjes'; gewoon gigantisch goed gedaan, ja ze zijn plat vierkant en nog meer van zulk soort negatieve geluiden, maar als je het spel al langer speeld valt het dan niet op dat je erdoor heen kunt kijken? wat dus weer voordeel heeft voor jouw!!
En als alle bosje, bomen en weet ik veel wat nog meer er uitzien als in het echt, valt dit spel niet meer te spelen op onze huidige cpu'tjes, dus wees blij dat er bosjes en bomen in zitten.
Van het multiplay gedeelte had ik ook meer verwacht, altans iets uitgebreider qua missies en opties had wel gemogen, denk dat we nog een hele hoop upgrades mogen verwachten.
Ook ik ga me tijd niet verdoen met missies aanmaken.
ik heb de legale versie vandaag gekocht
IK ook en het spel bevald mij heel erg goed
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik heb hem gister legaal gekocht.
Er was hier net iemand en die had in het leger gezeten en was 1 of andere tank-expert en hij vondt het een tof spel! Woehahaha! Had ook best veel te vertellen over de UH-60 en de Abrams... Hij zei ook nog dat Navy SEALS ei'k hele domme jongens waren. Jerry Springer volk noemde 'ie het!
Zonder hun leider konden ze nix...
Verwijderd
whaaaa dit is echt een wreed spel!
Net ff een singleplayer sniper missie gespeelt, het eerste wat ik deed was m'n 2 teammaten neermaaien, hun wapens pakken en in dat jeepje rondcrossen tot ik bij een vrachtwagen aankwam.
toen sprong ik achterin bij de machinegeweer en heb ik een zooi vijanden neergemaait... heb het uiteindelijk niet overleefd, maar het was wel een erg coole actie
Net ff een singleplayer sniper missie gespeelt, het eerste wat ik deed was m'n 2 teammaten neermaaien, hun wapens pakken en in dat jeepje rondcrossen tot ik bij een vrachtwagen aankwam.
toen sprong ik achterin bij de machinegeweer en heb ik een zooi vijanden neergemaait... heb het uiteindelijk niet overleefd, maar het was wel een erg coole actie
Ik heb em gistermiddag ook gekocht,
het grote verschil met de iso is dat ik onder
win2k geen vage error krijg over een of ander missende font (win98 deed de iso het wel).
Verder geweldig spel, en wat zeuren al die mensen toch over die graphics, Ik ken geen enkel spel dat ook maar in de buurt komt.
het grote verschil met de iso is dat ik onder
win2k geen vage error krijg over een of ander missende font (win98 deed de iso het wel).
Verder geweldig spel, en wat zeuren al die mensen toch over die graphics, Ik ken geen enkel spel dat ook maar in de buurt komt.
Helemaal gelijk in. Ik ken weinig spellen waar ik "zo in op ga" als OpFP. Echt geweldig gewoon... Gameplay zo dik dat het je monitor uitloopt... ken weinig spellen die dit gameplay en fun niveau hebben.
hey, als je me ff icq-t kan ik je de crack wel sturen (3,5MB)Op zaterdag 23 juni 2001 11:37 schreef tazzman het volgende:
Helemaal gelijk in. Ik ken weinig spellen waar ik "zo in op ga" als OpFP. Echt geweldig gewoon... Gameplay zo dik dat het je monitor uitloopt... ken weinig spellen die dit gameplay en fun niveau hebben.
lijkt me sterk als dit illegaal is
ik heb een probleempje...
Op mijn 2de pc heb ik dus ook ofp geinstalleerd:
specs:
AMDduron 700 (niet overclockt)
128MB Ram pc-133 ik heb er al 196 ingehad)
32MB TNT2 Video + nieuwe drivers
WindowsME (ook al win98 geprobeert)
4GB Hdd
op een Aopen AK73 pro MoBo + Via 4 in 1
Als ik het spel opstart dan blijft hij hangen bij het codemasters scherm, Gelijk in het begin dus. Dit is dus sjit. want hij moet wel OFP draaien op de volgende lan.
Wie heeft dit probleem nog meer? en heeft hem verholpen?
PLZ help me!!!!!!!!!!!!
Op mijn 2de pc heb ik dus ook ofp geinstalleerd:
specs:
AMDduron 700 (niet overclockt)
128MB Ram pc-133 ik heb er al 196 ingehad)
32MB TNT2 Video + nieuwe drivers
WindowsME (ook al win98 geprobeert)
4GB Hdd
op een Aopen AK73 pro MoBo + Via 4 in 1
Als ik het spel opstart dan blijft hij hangen bij het codemasters scherm, Gelijk in het begin dus. Dit is dus sjit. want hij moet wel OFP draaien op de volgende lan.
Wie heeft dit probleem nog meer? en heeft hem verholpen?
PLZ help me!!!!!!!!!!!!
Ik zag op gamers.nl staan dat er een w2k patch voor uit is.. maar hier werkt hij prima zonder. En het leuke van die patch is, is dat er niet bij staat wat ie fixt
.
Weet iemand dit?
Weet iemand dit?
Verwijderd
heeft iemand wat tips om als tank commander een tank te besturen? De tank lijkt bij mij een eigen leven te lijden...