Toon posts:

[ZT] Situatie Computerhulp Groesbeek

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-09 21:18
Fijn om te horen dat een aantal het geld terug hebben. Mij is in de afgelopen 8 dagen. 4 x verteld dat ik dan en dan het geld zou krijgen.

Maar helaas nog steeds niks op de rekening te zien:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 10:44
Het geld wordt blijkbaar overgemaakt door iemand anders? Kreeg weer te horen dat ik het dit weekend kreeg en weer niet ontvangen. "Niet netjes" noemt hij het dat ik het nog niet heb, waarom zou iemand anders dan hijzelf het geld overmaken? Ik snap er weinig van. Er zijn dus nu 2 mensen hier die hun geld terug hebben van de 20 slechte reviews die op Tweakers staan? De vaart zit er nog niet heel erg in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:48:
[...]

Hij heeft het mij enkele minuten voor mijn tweakers bericht hier overgeschreven.
Geen idee van welke bank het komt, ik kan de IBAN niet ontcijferen. NL**KNAB0...
Wat was de omschrijving van/bij de betaling?
'terugbetaling' of iets algemeners?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:28:
[...]

Wat was de omschrijving van/bij de betaling?
'terugbetaling' of iets algemeners?
"TERUG BOEKING "
was de tekst.
Succes iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou mijn geld volgens Vincent paar dagen geleden krijgen. Is er nog steeds niet. Ik word echt moe van dit gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon4red8
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-09 18:59
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:39:
Ik zou mijn geld volgens Vincent paar dagen geleden krijgen. Is er nog steeds niet. Ik word echt moe van dit gedoe.
Same here...
Hij vertelde mij dat ik tot donderdag (vandaag) moet wachten maar het is er nog steeds niet. Eerst zou het geld er maandag zijn. Vincent vertelde mij ook dat hij nu 'weg' was en dat ie vrijdag terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Iemand verder een update? Er werd vorige week weer beweerd dat er contact opgenomen werd met degene die het zou overmaken etc., maar uiteraard nog niks ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
Ik zou het vorige week woensdag of donderdag krijgen, toen afgelopen maandag dinsdag. Toen weer woensdag of gister.

Nu zou ik het de 23ste krijgen.

Goedemiddag.

je betaling word nog uitgevoerd.. beetje teveel werk geweest voor de instanties schijnbaar. maar je kunt voor de 23e het bedrag verwachtrn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yourideboer
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Heb het volgende mailtje 18-06-2015 gehad:

Geachte klant,

U heeft bij ons bedrijf nog een openstaande vordering.
Helaas hebben wij binnen een redelijk gesteld termijn alle vorderingen kunnen terug betalen
Omdat uw vordering hier ook onder valt. Willen we met deze mail u op de hoogte stellen van verdere gang van zaken.
Het beschikbare bedrag dat er was voor de terug betaling van de vorderingen is niet voldoende gebleken.
Wij krijgen voor de openstaande vorderingen een nieuw bedrag tot onze beschikking.
Dit bedrag zal omstreeks 19 juni 2016 arriveren. U word direct terug betaald bij ontvangst van dit bedrag.
Dit houdt in dat u voor 23 juni 2016 van ons het bedrag met zekerheid kunt terug verwachten.

Hoogachtend,

*knip*

Vervolgens mail gehad dat 2016 foutje was en 2015 moet zijn.

Zelf vraag ik al weken lang wanneer ik mijn geld krijg. Elke keer word er gezegd geld overgemaakt, foutje bij die blah blah

[ Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 21-06-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou me niet verbazen als het uiteindelijk 2016 wordt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
blitzah schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:23:
Ik zou het vorige week woensdag of donderdag krijgen, toen afgelopen maandag dinsdag. Toen weer woensdag of gister.

Nu zou ik het de 23ste krijgen.

Goedemiddag.

je betaling word nog uitgevoerd.. beetje teveel werk geweest voor de instanties schijnbaar. maar je kunt voor de 23e het bedrag verwachtrn
Zoveelste x dat het bedrag erop zou staan en weer de zoveelste x dat het bedrag weer niet op de rekening staat.

Word er een beetje erg moe van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
blitzah schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:31:
[...]

Zoveelste x dat het bedrag erop zou staan en weer de zoveelste x dat het bedrag weer niet op de rekening staat.

Word er een beetje erg moe van....
Ik heb ook nog niks. Weer een mail gestuurd. Ik wil geen loze beloftes meer dat "het geld wordt overgemaakt" op dag xx. Dat is namelijk ondertussen al drie keer beloofd en elke keer uitgesteld? Ik ben er al sinds april moe van aangezien mijn product toen "ook echt morgen" zou komen en uiteindelijk 3 weken later niet geleverd was. Zo blijft deze man werken, je aan het lijntje houden en steeds de boel 1 a 2 weken opschuiven met nieuwe beloftes die keer op keer niet kloppen. Ondertussen ben ik mijn geld al bijna 3 maanden kwijt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:36

paQ

Dat wordt weer wachten tot de 15e als de belastingdienst de voorschotten weer gaat uitbetalen dan.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie1985
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-08 22:15
Ik denk persoonlijk dat hij elke maand wat mensen afbetaald met geld dat hij ergens verdiend. Waar al ons geld is gebleven zou ik niet weten. Ik ben blij dat ik het gelukkig weer heb gekregen vorige maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon4red8
Heeft iemand nog iets gehoord van Vincent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Nou al 3 keer "dat hij ging checken bij degene die nu over het geld gaat waar het blijft". Verder krijg ik niks terug, dus hij heeft er weer gewoon lak aan. Waar dat geld nu is? Maarja, wij moeten beschaaft en netjes blijven, want iemand een "oplichter" noemen is uit den boze in het proces. Gewoon nog maar even 3 maandjes wachten, of nog langer? Ach wat is het probleem, want ja ik heb het geld niet ergens anders voor nodig hoor? Ik word een beetje gek hiervan langzamerhand, maarja nog meer frustraties uiten zal ik maar niet doen hier, anders word ik straks neergeslagen door een mod ofzo.
Ondertussen is er nog steeds een paar luttele tienduizenden euro's ergens..

Het zou echt fijn zijn als er bewijs zou zijn wat er is gebeurd en hoe dingen nou geregeld worden, want ik heb dus het gevoel dat er niks gebeurd vanaf Vincent zijn kant, alleen maar loze beloftes. Dat zou heel wat helpen, nu zitten we al zo'n 3 maanden in het donker.

[ Voor 17% gewijzigd door Santee op 30-06-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie1985
Vraag contact gegevens op van die desbetreffende meneer bij vincent. Als deze meneer teminste bestaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Nu wordt er gezegd dat iedereen vóór aankomende dinsdag wordt betaald, maar deze belofte heb ik al een keer of 5 gehoord de afgelopen 2 maanden. Nog steeds niks zwart op wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, dit begint hopeloos te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon4red8
Ik heb hem 2 keer gevraagd naar de contactgegevens van de meneer die de betalingen 'regelt' en toen heeft Vincent niet gereageerd, toen ik hem daarna vroeg wat de stand van zaken was reageerde Vincent dat deze meneer die dag vrij was (vrijdag) en dat alles wel goed zou komen omdat mijn naam in en Excel sheet stond van de bestellingen. Vincent heeft al meerdere keren zulke beloftes gedaan dus ik geloof er geen flikker van. Waarschijnlijk bestaat de meneer die de betalingen regelt dus niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santee schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:20:
Nu wordt er gezegd dat iedereen vóór aankomende dinsdag wordt betaald, maar deze belofte heb ik al een keer of 5 gehoord de afgelopen 2 maanden. Nog steeds niks zwart op wit.
Hetzelfde hier. Ik verwacht niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog steeds op m'n geld voor een SSD die ik in februari 2015 bestelde, nooit is aangekomen. Maar als Vincent zo nu en dan mensen terugbetaald, dan is dat in hem te prijzen en heb ik nog een beetje hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie1985
Jullie moeten er gewoon ech achter aan zitten, dagelijks mailen en bellen dit heb ik ook gedaan. Succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag, "dinsdag wordt alles afgerond".
Dinsdag, "hoort geregeld te zijn met bevestiging".
Vandaag, "het is eigenlijk niet geregeld, er was niks betaald." Hij zal zogenaamd aan bewindvoering laten weten dat het moet worden afgerond. Bedrag komt deze week op rekening.

Elke week herhaald het verhaaltje zich weer met dezelfde patronen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon4red8
Ik heb nog steeds geen geld gezien, heeft iemand anders het al teruggestort gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
Is weer het verhaal elke week dat het dan en dan betaald word ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:37
Het is triest dat dit nóg steeds niet is opgelost voor velen hier, erg jammer hoe dit toch steeds kan gebeuren en het steeds weer wordt uitgesteld.. Sterkte en ik hoop voor iedereen hier dat hij ooit zijn geld terugziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg maandag van Vincent te weten dat het geld op die dag of de dag daarna wordt overgemaakt. Daarna duurt het max drie dagen voordat het is afgerond.

Als ik aanneem dat het dinsdag werd overgemaakt en op z'n laatst vrijdag bij mij aankomt dan zijn we alweer een weekje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 01:19:
Kreeg maandag van Vincent te weten dat het geld op die dag of de dag daarna wordt overgemaakt. Daarna duurt het max drie dagen voordat het is afgerond.

Als ik aanneem dat het dinsdag werd overgemaakt en op z'n laatst vrijdag bij mij aankomt dan zijn we alweer een weekje verder.
Haha laat me lachen, dit heeft hij echt al zo vaak gezegd maar het feit is gewoon dat ik het geld ook nog steeds niet terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauwmaceje schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:10:
[...]

Haha laat me lachen, dit heeft hij echt al zo vaak gezegd maar het feit is gewoon dat ik het geld ook nog steeds niet terug heb.
Inderdaad, in plaats van "over een weekje" zegt hij het op een creatieve manier gepaard met de talloze spellingsfouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Heb een nieuwe mail gekregen over zn fallietsement? Het maakt mij allemaal geen flap uit als ik mn geld maar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dit is dus niet de bedoeling, lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 107% gewijzigd door gambieter op 15-07-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Ik ben ook een van de gedupeerde. In eind maart een videokaart besteld. Daarna het zelfde verhaal als jullie allemaal. Ook veelvuldig er op lopen hameren dat ik mijn geld terug wil, en eigenlijk aan de late kant ook aangifte gedaan. Tot op heden nog geen geld gezien, dus net weer een mailtje verstuurd met het volgende antwoord.

''Goedemiddag.

ik heb gisteren een failliessement zitting gehad deze is aangehouden tot 28 juli. nu word alles in werking gezet voor de andere schuldeisers en ook u eord gewoon spoedig terug betaald. zodra de instantie mij contacteerd dan hoort u het en dan kunnen we het afronde. dit zal z.s.m zijn.''

Ik begin steeds meer te denken dat de rest, met uitzondering van de paar die wel terugbetaald zijn, kunnen fluiten naar ons geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Bij een faillissement van eenmanszaak kan vanalles gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:31
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 19:37:
Hallo allemaal.

Ik ben ook een van de gedupeerde. In eind maart een videokaart besteld. Daarna het zelfde verhaal als jullie allemaal. Ook veelvuldig er op lopen hameren dat ik mijn geld terug wil, en eigenlijk aan de late kant ook aangifte gedaan. Tot op heden nog geen geld gezien, dus net weer een mailtje verstuurd met het volgende antwoord.

''Goedemiddag.

ik heb gisteren een failliessement zitting gehad deze is aangehouden tot 28 juli. nu word alles in werking gezet voor de andere schuldeisers en ook u eord gewoon spoedig terug betaald. zodra de instantie mij contacteerd dan hoort u het en dan kunnen we het afronde. dit zal z.s.m zijn.''

Ik begin steeds meer te denken dat de rest, met uitzondering van de paar die wel terugbetaald zijn, kunnen fluiten naar ons geld.
'instantie', dan verwacht ik dat hij bedoelt: 'de door de gemeente waar ik woon voor WSNP aangewezen instantie'. Ik kan het mis hebben, maar in de regel is dat de reden waarvoor een faillissementszitting aangehouden wordt.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit echt een ongelooflijk bizarre manier van handelen. Een transparante uitleg en planning in de lange termijn aan de gedupeerden voor te stellen had ik veel beter gewaardeerd. In plaats daarvan krijgen we wekelijks een lege belofte dat zich maanden (voor sommigen zelfs een jaar) constant herhaalt.

Oplichting of niet, in mijn ogen wekt het niets anders dan wantrouwen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 15:24

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Yup, dan kunnen de gedupeerden vermoedelijk fluiten naar hun centen. De 2 weken aanhouding klinkt wel heel erg naar WSNP: de rechtbank heeft de plicht om bij een faillissementsverzoek het verzoek 2 weken aan te houden, om de verweerder in de gelegenheid te stellen een WSNP-toelatingsverzoek in te dienen: als hij dat doet en hij wordt toegelaten, dan wordt het faillissementsverzoek niet meer behandeld.

Heeft iemand de KvK gegevens? Als je genoeg gegevens hebt, kun je zelf (+/- 7 dagen na de 28e) in het insolventieregister kijken wat de uitslag van de zitting geweest is. Daarin komt dan ook te staan wie de curator dan wel de bewindvoerder wordt, en kun je je zelf melden bij deze persoon.

Indien iemand écht inhoudelijk bezwaar heeft tegen een eventuele toelating tot de WSNP, moet hij dat nú kenbaar maken aan de behandelend rechter. Echter van wat ik tot op heden gezien heb in dit topic, is er niet direct sprake van een reden waarom hij niet toegelaten zou mogen worden tot de WSNP. De rechter moet ervan overtuigd zijn dat Groesbeek de laatste 5 jaar te goeder trouw is geweest, d.w.z.
* dat hij niet met opzet schulden heeft aangegaan/laten ontstaan waarvan hij wist dat hij deze niet zou kunnen betalen
* dat hij alles in zijn macht heeft gedaan om te voorkomen dat de schulden zijn ontstaan, alles heeft gedaan om deze af te betalen
* dat hij ook de komende 3-5 jaar zich volledig zal inzetten om zijn schulden af te betalen
* dat hij de afgelopen jaren een zorgvuldige administratie heeft gevoerd en een complete schuldenlijst aanlevert.

Vraagje aan de mods: mag er tzt een linkje naar de uitspraak geplaatst worden? In principe is dat openbare informatie, maar ik kan me voorstellen dat er net iets te veel persoonlijke info in staat.

Als er een faillissement of WSNP wordt uitgesproken, kan ik hier wellicht nog wat informatie en/of advies geven aan gedupeerden.

Overigens: in beide gevallen, faillissement en WSNP hoeven gedupeerden niet te rekenen op geld. Wellicht bij een WSNP wel, maar dan moet je sowieso 4-6 jaar wachten op je geld... Het voordeel (voor de schuldeisers dan) van een faillissement boven een WSNP is dat bij een faillissement schulden niet teniet gaan, terwijl aan het einde van een WSNP de schulden omgezet worden in een natuurlijke verbintenis, d.w.z. dat de schuldeisers deze niet meer in rechte kunnen opeisen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
In aanvulling op Ardana: het aannemen van betalingen maar uiteindelijk niet kunnen leveren omdat het geld op is, is niet voldoende om van 'niet te goeder trouw' in het kader van de WSNP te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Computerhulp Groesbeek
KVK: 60703008
BTW: NL073077793B02

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

StevenK schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:13:
In aanvulling op Ardana: het aannemen van betalingen maar uiteindelijk niet kunnen leveren omdat het geld op is, is niet voldoende om van 'niet te goeder trouw' in het kader van de WSNP te spreken.
Helemaal correct :)

Dit kan nl. nog steeds ook gewoon overmacht zijn geweest, in combinatie met een zeer slecht beleid/ontbrekende vaardigheden en inzicht, maar er hoeft dus geen sprake te zijn van opzettelijk of bewust anderen benadelen. Domheid is, bot gezegd, geen reden voor afwijzing, stomheid kan een reden zijn voor afwijzing (zou dit bijv. niet zijn eerste keer zijn, maar zijn 2e of 3e keer), kwaadaardigheid is een dwingende reden voor afwijzing.

Voor zo'n verzoek aan de rechter moet je dus met meer komen dan enkel "hij heeft niet geleverd". Dat weet de rechter ook wel, anders stond Groesbeek daar nu niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Ik heb net gekeken op http://insolventies.rechtspraak.nl/ naar het kvk nummer, maar er Is niks gevonden? Hoe kan ik zien of er überhaupt fallietsement is aangevraagd? Wie weet is dit de zoveelste smoes van deze man?

[ Voor 3% gewijzigd door Santee op 08-08-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Santee schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 11:05:
Ik heb net gekeken op http://insolventies.rechtspraak.nl/ naar het kvk nummer, maar er Is niks gevonden? Hoe kan ik zien of er überhaupt fallietsement is aangevraagd? Wie weet is dit de zoveelste smoes van deze man?
Dat kun je niet zien. Alleen een uitgesproken faillissement of schuldsanering is openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
Zijn er nog andere mensen die hun geld al terug hebben. Ik zit nog steeds erop te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
blitzah schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:30:
Zijn er nog andere mensen die hun geld al terug hebben. Ik zit nog steeds erop te wachten....
Nee en ook nog geen faillissement..? Wanneer mogen we spreken van "oplichting"? Waarom worden de veroorzakers altijd beschermd voor de slachtoffers in Nederland? Vuurtje gaat langzaam uit en Vincent loopt fluitend weg met tienduizenden euro's wellicht? Heb namelijk nog steeds 0 inzage in al zijn beweringen van de oplichting vanuit zijn Duitse leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Santee schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:14:
...
Nee en ook nog geen faillissement..? Wanneer mogen we spreken van "oplichting"? Waarom worden de veroorzakers altijd beschermd voor de slachtoffers in Nederland? Vuurtje gaat langzaam uit en Vincent loopt fluitend weg met tienduizenden euro's wellicht? Heb namelijk nog steeds 0 inzage in al zijn beweringen van de oplichting vanuit zijn Duitse leverancier.
Hoe is de voortgang van je rechtszaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik kan nu niets opzoeken, want ik heb de achternaam niet. Mocht iemand mij die kunnen, mogen en willen geven, dan kan ik iets verder zoeken.

[edit]
Vermoedelijke achternaam wel gevonden (vdL), daarop is, op zijn adres, niets te vinden.

Een betrokkene zou morgen met de KvK kunnen bellen: het KvK nummer is bekend, en dan zou je wellicht wat informatie kunnen krijgen. Ook zou je informatie kunnen opnemen met de afdeling schuldhulpverlening in Groesbeek. Ook al mogen ze je geen directe informatie geven, wellicht kun je toch wat achterhalen wat de meeste WSNP-aanvragen verlopen via de schuldhulpverlening.

[ Voor 69% gewijzigd door Ardana op 19-08-2015 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Jongens, jullie kunnen wel allemaal blijven klagen, maar de enige manier om dit varkentje te wassen en definitief de WSNP of schuldsanering in te duwen, is door - al dan niet gezamenlijk - het faillissement daadwerkelijk aan te vragen.
Iemand zoals deze jongen is niet onder de indruk van gemopper op een forum, maar ook niet van boze incassobrieven of andere dreigementen. Hij zit al lang in een situatie dat hij allerlei mensen (ongetwijfeld niet alleen klanten, maar ook leveranciers) niet kan betalen en is zo langzamerhand murw geworden voor elke actie die niet concreet genoeg is.
Toevallig had ik gisteren een faillissementszitting tegen ook zo iemand, waar elke leverancier die ik sprak ook nog geld te goed had en de hoop opgegeven had. Beide personen, vader en zoon, waren zowel door de Rechtbank per aangetekende brief als door mij via de deurwaarder opgeroepen voor de zitting. De aangetekende brief was op één adres ook in persoon aangenomen, er was een handtekening-voor-ontvangst in het dossier van de Rechtbank, maar geen van beiden verscheen op de zitting. En dus werden ze failliet verklaard.
Voor mijn klant betekent dat fluiten naar zijn 7k, maar het betekent ook dat het de mannen nu veel moeilijker, zo niet onmogelijk, is gemaakt nog meer ellende aan te richten.
Mijn ervaring is ook dat bij een faillissementsaanvraag de persoon om wie het gaat als hij nog wel enig geld heeft echt wel betaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Precies, ik snap dat gemopper, met name dat over het Nederlandse rechtsstelsel, in dit topictitel niet echt. Het is natuurlijk heel zuur als je overeenkomst niet wordt nagekomen en nog veel zuurder als je geld vooruit hebt betaald (iets wat mensen misschien minder makkelijk zouden moeten doen trouwens, IMHO is het met name bij webshops veel te normaal) en dat geld komt niet terug, maar het is gewoon best duidelijk wat je kan doen. Of je daarmee je geld terugkrijgt is maar de vraag, maar alleen klagen op Got en geen actie ondernemen heeft uiteindelijk geen zin. Wat actiemogelijkheden zijn is op zich in het topictitel wel al beschreven, doen alsof die er niet zijn lijkt me niet zinnig.

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 19-08-2015 08:48 ]

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 09:23
*knip*Ik wil verder geen namen noemen of iets suggereren*knip*

Doe dat dan ook niet.

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 20-08-2015 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*, spam

[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 25-08-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die recentelijk nog contact heeft gehad met de heer computerhulp groesbeek? Is er iets bekend over de staat van zijn bedrijf? failliet of niet? In ieder geval kan ik het bedrijf niet meer vinden in de database van de KvK, en de website is dicht.

Ik heb mijn les voorlopig in ieder geval wel weer geleerd. Indien mogelijk, altijd acceptgiro.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opnieuw een email gestuurd naar meneer computerhulp groesbeek met daarop de volgende reactie:

''ik heb me aangemeld via gemeente wageningen bij sociaal.nl dst moest van de rechter. ik wacht nu op bericht dat alles in werking is gezet en dat is binnen nu en 1.5 week.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:14:
Ik heb opnieuw een email gestuurd naar meneer computerhulp groesbeek met daarop de volgende reactie:

''ik heb me aangemeld via gemeente wageningen bij sociaal.nl dst moest van de rechter. ik wacht nu op bericht dat alles in werking is gezet en dat is binnen nu en 1.5 week.''
Sociaal.nl is een erkende WSNP bewindvoeringsorganisatie. Dit betekent dat het reëel is uit te gaan van een faillissementsaanvraag. De rechtbank stuurt dan een brief waarin je twee weken de tijd krijgt om aan te geven of je de WSNP in wil. Geef je dat aan, dat wordt de faillissementsaanvraag stil gelegd, tot er definitief beslist is over het WSNP verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwmaceje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-11-2024
Heeft iemand nog een update gehad van Vincents kant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:53
uitspraken faillissement

- op 22 september 2015 inzake (F.5/15/768) Vincent *knip*, hodn COMPUTERHULP GROESBEEK; PCHULP GROESBEEK. Cur: mr. E. Smit, Postbus 1546, 6501 BM Nijmegen, tel. 024-3607560. RC: mr. E. Schippers
Bron: http://insolventies.rechtspraak.nl/bekendmakingen.aspx , overzicht van do 24-9

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 25-09-2015 18:26 ]

Verwijderd

En wat kunnen we nu nog doen nu het failissement is uitgesproken?

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:36
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:33:
Bij de aangestelde curator je eventuele claim indienen, verder verwacht ik weinig, het lijkt er niet echt uit te zien dat bij deze jongen echt iets te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dennism schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:36:
[...]

Bij de aangestelde curator je eventuele claim indienen, verder verwacht ik weinig, het lijkt er niet echt uit te zien dat bij deze jongen echt iets te halen valt.
https://www.consuwijzer.n...ordering-na-faillissement

Voorbeeldbrief voor claim, adres staat hierboven al.
Is het enige wat je zelf kan doen, maar daar gaat sowieso een poos overheen en verwacht er ook maar niets van. Ga er maar vanuit dat je je geld kwijt bent, en komen er ooit nog een paar euro terug dan is dat nog meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:33:
Niet alleen je vordering indienen, wat waarschijnlijk niets oplevert, maar ook in de gaten blijven houden wat er met het faillissement gebeurt. Als het omgezet wordt in WSNP is er de kans dat hij uiteindelijk een 'schone lei' krijgt en de schulden niet langer opeisbaar zijn.

Volgt geen omzetting maar uiteindelijk wat genoemd wordt 'opheffing wegens gebrek aan baten', dan worden de schulden opnieuw opeisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het faillissement is in beroep weer vernietigd op 12 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
sambalbaj schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:12:
Het faillissement is in beroep weer vernietigd op 12 oktober.
Niet in beroep, maar in verzet. Dat betekent dat hij bij de eerdere zitting niet verschenen is, maar daarna binnen veertien dagen via een advocaat, alsnog verweer heeft gevoerd *en* heeft aangetoond dat hij als zijn op dat moment bekende schulden kon betalen of althans regelingen daarvoor had getroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Interessant, is de afhandeling ergens in te zien? Ik ben benieuwd naar wat de schuldeisers (waarom) hebben gedaan en naar wie voor de kosten op moest draaien. Verder is het hier stil gebleven, dus ik neem aan dat de schuldeisers hier geen geld hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
begintmeta schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:57:
Interessant, is de afhandeling ergens in te zien? Ik ben benieuwd naar wat de schuldeisers (waarom) hebben gedaan en naar wie voor de kosten op moest draaien. Verder is het hier stil gebleven, dus ik neem aan dat de schuldeisers hier geen geld hebben gezien.
Nee, die afhandeling is niet in te zien, maar degenen die hun vordering bij de curator ingediend hebben moeten er bericht van hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie1985
Even weer ophoesten als dat mag?

Hoe is het hier afgelopen, hebben mensen nog producten of hun geld terug gekregen? Of ben ik 1 van de weinige die het geluk moch hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1983
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09-2024
Hallo Allemaal,

Ik zou me ook graag willen melden. Tot op heden wacht ik ook nog steeds op geld. Het zou al meerdere malen overgemaakt moeten zijn. Helaas niet het geval.

Mvg,

M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
Ik wacht al vanaf mei-juni 2015... nog steeds niks en ook niks meer van die dude gehoort

In november kontakt opgenomen via whatsapp, van dat het alweer 2 maanden verder is enzovoort. krijg ik een bericht terug. Wie bent u?

erna nog een berichtje gestuurt en kreeg k op terug. alles ligt nu bij instantie..schuldinstantie.. die handelen het af momenteel omdat ik nergens bij kan komen.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
In december kreeg ik een mail dat hij werk had en "binnenkort" alles zou worden terug betaald. Vrees dat het lastig is, zelfs als je 1000 euro per maand over houdt moet hij nog zoveel geld terug moeten betalen dat het nog even duurt. Heb geen tijd om hier zelf diep op in te gaan en waarschijnlijk ook niet de energie waard om hier verder achteraan te gaan. De boel is gewoon belazert door ofwel hem ofwel zijn "leverancier" die al sinds november 2014 geen producten meer leverde. Ik ben nog steeds erg kwaad over de hele situatie, wel weer wat van geleerd met aankopen op het internet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

voor alle openstaande dossiers zijn er terug betaal middelen. Het terug betalen is sinds januari voor een aantal mensen al hervat.

email en website is down.

Voor de gene die op tweakers zitten en niks meer hebben vernomen. verzoek ik u contact op te nemen via computerhulpgroesbeek@gmail.com

dit email adres werkt nog en hierop zal netjes worden gereageerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrick
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:15
Ik vroeg me af hoe het met de gedupeerden is?
Is er al betaald of wachten jullie nog steeds op betaling na vele beloftes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blitzah
Zoveelste x dat hij me het geld over zou maken. Gebeurd steeds niet. Ik wacht nu al 12 maanden erop....

Hij heeft mij een tijdje geleden gezegd van dat hij niet iedereen in 1 x terug kan betalen. Maar

Ondertussen wel 2 weken terug gaan trouwen... Wat natuurlijk ook geld genoeg kost...

Als ik dat zo zie op fb,...

[ Voor 52% gewijzigd door blitzah op 11-07-2016 00:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:21

servies

Veni Vidi Servici

blitzah schreef op zondag 10 juli 2016 @ 10:44:
Zoveelste x dat hij me het geld over zou maken. Gebeurd steeds niet. Ik wacht nu al 12 maanden erop....

Hij heeft mij een tijdje geleden gezegd van dat hij niet iedereen in 1 x terug kan betalen. Maar

Ondertussen wel 2 weken terug gaan trouwen... Wat natuurlijk ook geld genoeg kost...

Als ik dat zo zie op fb,...
Dan hoop ik voor haar dat ze niet trouwen in gemeenschap van goederen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
had deze week via mail nog een bericht gestuurd en gister via whatsapp en fb. Vandaag maar gebeld en ik kreeg hem aan de telefoon.

Volgrns hem zou de betalingen zijn gedaan aangezien er al 2-3, het geld hebben ontvangen.

Hij gaat er nog achteraan en laat me bog via de mail wat weten. Ben benieuwd of het na de zoveelste x nu wel geregeld word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen,
vandaag maar weer eens een mailtje naar dhr. Vincent verstuurd.
na anderhalf jaar wordt het wel eens tijd dat ik m'n geld terug krijg.
we blijven hopen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou donderdag 11de een schuldhulpverlener krijgen van hem maar het is nu 20ste en nog steeds niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb via whatsapp eindelijk reactie gekregen en hij is me de zoveelste keer vergeten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het blijkt dat de eigenaar het nodig vond hier onder een schuilaccount weer dingen te gaan verkopen, die verre van voldoen aan wat omschreven is. Dat er sprake is van 'een ongelukkige situatie' is dan ook ondenkbaar.

Ik wil iedereen adviseren aangifte te doen, en zich te melden op http://www.opgeletopinternet.nl
https://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=26656.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:51:
Ik zou donderdag 11de een schuldhulpverlener krijgen van hem maar het is nu 20ste en nog steeds niks...
Ach dat smoesje heb ik ondertussen ook al 3 keer gehoord, vorig jaar was die er volgens mij ook al.
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:02:
Het blijkt dat de eigenaar het nodig vond hier onder een schuilaccount weer dingen te gaan verkopen, die verre van voldoen aan wat omschreven is. Dat er sprake is van 'een ongelukkige situatie' is dan ook ondenkbaar.

Ik wil iedereen adviseren aangifte te doen, en zich te melden op http://www.opgeletopinternet.nl
https://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=26656.0
Alweer? Het was mij allang duidelijk dat dit niet zomaar een "onglukkige situatie" is, in november 2014 kon hij bepaalde harde schijven al niet geleverd krijgen bij iemand van Tweakers en mijn producten heb ik pas eind Maart 2015 gekocht, dus hij zou bij een andere winkel dingen hebben gekocht die na 4 maanden (!!!!) nog niet geleverd waren en daar opnieuw vanalles besteld hebben die "opnieuw niet zouden leveren". Het is mij allang duidelijk dat meneer met smoesjes, verhaaltjes en leugens alles en iedereen geduldig probeert te houden en eigenlijk iedereen heeft bestolen, echter mag dat nooit worden gezegd want ja dat mensen honderen € kwijt zijn is minder belangrijk blijkbaar dan dat meneer heel misschien weg wordt gezet als oplichter terwijl hij dat niet is.
Denk dat hij nog even een paar maanden wacht en dan zijn 3e 1 persoons "bedrijfje" op zet om de volgende lading mensen op te lichten.

Ik heb trouwens al vorig jaar aangifte gedaan, maar daar is niks nada mee gedaan, moet ik het dan opnieuw doen?

[ Voor 70% gewijzigd door Santee op 09-09-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, je aangifte staat als het goed is in het bestand. Er zouden ook documenten zijn die aangeven dat er terugbetalingen lopen. Maar als ik het hier zo lees, komt daar niet van terecht wat wordt afgesproken. En lijkt het ook niet dat alle mensen die aangifte hebben gedaan daarvan op de hoogte zijn.

Ik heb nu ook bericht gekregen dat er de wil is documenten te overleggen, maar we weten uit het verleden dat er ook gewoon dingen verzonnen en gemaakt zijn die gewoon niet waar waren. Het zal moeten komen van mensen die bevestigen dat geld terug is en problemen worden opgelost.

Met het nieuwe account werden dingen verkocht die blijkbaar niet aan de specificatie voldeden. Dat is op zich wellicht geen oplichting afhankelijk hoe dat verder verloopt, maar het simpele feit is dat hij zich van een valse naam bedient en bewust niet zijn eigen bankrekeningnummer. Dat het lastig is handelen met een slechte reputatie, maakt het niet dat je je zomaar van een valse naam kan bedienen - want ook dat is bij wet niet toegestaan, al helemaal niet als je dat vanuit een handelaarspositie doet.

Hij mag het heel vervelend vinden om oplichter genoemd te worden, maar zolang dit soort dingen gedaan worden, is dat wel heel erg begrijpelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2016 13:26 ]

• Santee
Ik heb trouwens wel wat positief nieuws, ik heb enkele maanden terug een deel van het bedrag gekregen, was maar 1/8e deel maar toch. Afspraak was elke maand een deel te doen maar 2e betaling werd eerst uitgesteld en toen was het stil.
Nu zijn er weer nieuwe berichten van betaling maar vorige week was het nog info over de schuldhulp dus het is allemaal een beetje verwarrend..

• ---Roel---
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-07 04:30
Hoe kan deze man nog geen dagvaarding hebben ontvangen?
Deze zaak heeft toch wel prioriteit? Tenslotte is er ook meer dan voldoende bewijs naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenK
---Roel--- schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:38:
Hoe kan deze man nog geen dagvaarding hebben ontvangen?
Deze zaak heeft toch wel prioriteit? Tenslotte is er ook meer dan voldoende bewijs naar mijn mening.
Dit heeft ongetwijfeld geen prioriteit, omdat het primair als een civiel geschil aangemerkt wordt (educated guess).

Wat je als slachtoffer kunt doen, is het contact opnemen met het slachtofferloket en vragen of ze druk kunnen zetten op de vervolging. Je kunt ook aan de Officier van Justitie een brief sturen van die strekking.

• ---Roel---
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-07 04:30
StevenK schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:36:
[...]

Dit heeft ongetwijfeld geen prioriteit, omdat het primair als een civiel geschil aangemerkt wordt (educated guess).

Wat je als slachtoffer kunt doen, is het contact opnemen met het slachtofferloket en vragen of ze druk kunnen zetten op de vervolging. Je kunt ook aan de Officier van Justitie een brief sturen van die strekking.
Ik ben zelf geen slachtoffer maar ik was het wel bijna. Echter vind ik het heel raar dat deze meneer een bruiloft houdt wanneer hij zoveel schulden heeft. Naar mijn mening is het écht belachelijk dat dit door het gezag getolereerd* wordt.

Ik wens het beste aan alle slachtoffers van deze persoon.

*: Wettelijk gezien mag het natuurlijk niet wat deze persoon doet, maar mensen die de regels overtreden moeten ook vervolgd worden. Zonder een vervolging hebben regels geen zin.

Naar mijn mening is dit niet geen civiel geschil te noemen aangezien tientallen particulieren aangeven dat ze geen product hebben ontvangen maar wel hebben betaald en het geld niet terugkrijgen., maar ik zit ook maar op HAVO 4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenK
---Roel--- schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:13:
[...]

Ik ben zelf geen slachtoffer maar ik was het wel bijna. Echter vind ik het heel raar dat deze meneer een bruiloft houdt wanneer hij zoveel schulden heeft. Naar mijn mening is het écht belachelijk dat dit door het gezag getolereerd* wordt.

Ik wens het beste aan alle slachtoffers van deze persoon.

*: Wettelijk gezien mag het natuurlijk niet wat deze persoon doet, maar mensen die de regels overtreden moeten ook vervolgd worden. Zonder een vervolging hebben regels geen zin.

Naar mijn mening is dit niet geen civiel geschil te noemen aangezien tientallen particulieren aangeven dat ze geen product hebben ontvangen maar wel hebben betaald en het geld niet terugkrijgen., maar ik zit ook maar op HAVO 4 :)
Om van een civiel geschil ('wel betaald, niet geleverd') naar een strafrechtelijk verwijt te komen moet er bewezen kunnen worden dat hij die betalingen heeft ontvangen, terwijl hij niet van plan was te leveren. En dat dat structureel was. Het enkele niet nakomen is niet strafbaar, net zoals het structureel niet meer kunnen betalen (failliet zijn), dat vroeger wel strafbaar was maar tegenwoordig niet meer.

Dat hij daarna onder een andere naam opnieuw is gaan handelen en daarbij opnieuw slachtoffers heeft gemaakt, lijkt mij op voorhand een situatie die zich eerder leent voor een strafvervolging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blitzah
Bahbah meerdere keren zou het geld zijn overgemaakt door een andere partij in september...

Natuurlijk zoals altijd nog steeds niks op de rekening

Ik begin de moed een beetje op te geven en te denken dat ik het geld nooit meer krijg ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_En4CeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 11:10
Houdt u maar op met hopen op uw geld of goederen. Helaas ken ik deze heer en heeft hij het zusterbedrijf de grond in geboord. Deze jongen herhaalt hetzelfde kunstje keer op keer.

Hij belooft elke keer beterschap, maar is (zover ik weet) nu al 5 jaar met deze praktijken bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
Jammer te lezen dat ook ik vrees, eigenlijk door het lezen van dit forum inmiddels weet dat ik mijn geld als verloren dien te beschouwen. De verhalen die hier geschreven staan kan ik een op een op die van mij leggen.
Ik heb van de week aangifte gedaan tegen de man.
De verhalen laten zich raden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blitzah
Modbreak:Dreigen om langs te gaan bij de verkoper is niet de bedoeling. Helemaal niet als je al een keer bent gewaarschuwd omdat je het eerder ook van plan was.

[ Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 13-11-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo forum leden.
Zojuist een mail ontvangen van een grote verkoper via internet. De gegevens en het account waarmee betrokkene opereert is door deze site afgesloten. Ik neem morgen contact met de politie op om te informeren over de status van de aangifte.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2016 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blitzah
Ik zou eerst bij hem langsgaan. Ging niet door, door zijn schuld...

Uiteindelijk heeft hij zijn 1000ste belofte waargemaakt. Het geld staat sinds net op mijn rekening.

Eind goed al goed voor mij na1 jaar en 5-6 maanden.

Verder hoop ik nooit meer iets te maken te hebben met hem. Dingen regelen en onthouden is niet zijn sterkste kant. Ook al is het voor een deel niet Helemaal zijn schuld

Voor de andere suc6 ermee

[ Voor 10% gewijzigd door blitzah op 14-11-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:09:
Beste mensen,
Jammer te lezen dat ook ik vrees, eigenlijk door het lezen van dit forum inmiddels weet dat ik mijn geld als verloren dien te beschouwen. De verhalen die hier geschreven staan kan ik een op een op die van mij leggen.
Ik heb van de week aangifte gedaan tegen de man.
De verhalen laten zich raden.
Wanneer is dit gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké
14-10-2016 vraag aan verkoper of hij software kon leveren. ( startdatum )
Status nu, aangifte gedaan en gemeld bij opgeletopinternet.nl.
De man zou geld terug storten maar doet dat niet. Eigenlijk wordt het een herhaling van de verhalen die je hier leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzah
Ik zie het op opgeletopinternet staan, die banknummer wat je hebt genoteerd is de banknummer waarvan ik mijm. Geld heb terug gekregen. Dus dat gaat zoals ik zie om dezelfde persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:22
Dus hij betaalt mensen terug met het geld van nieuwe slachtoffers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
Jullie zullen het niet geloven, ik heb een krap uurtje geleden mijn €65,= terug gestort gekregen.

Ik ben een man van mijn woord, heb de aangifte ingetrokken.

Mijn speciale dank gaat uit naar de mensen achter de website OPGELETopINTERNET.
Helemaal top, perfect geholpen door hen.
Ik kan het iedereen aanbevelen, doe aangifte en meld het op website OPGELETopINTERNET

http://www.opgeletopinternet.nl/

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,23088.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrick
Ik vroeg me af of er nog meer gedupeerden zijn zoals ik, die tot op de dag van vandaag nog geen geld hebben teruggezien. Graag een DM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coronertodiefor
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-05 09:29
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik ook via Marktplaats een artikel bij hem besteld na telefonisch contact.
Bij mij ging het precies zo, zoals anderen het ook beschreven, dus het product kwam niet. Uiteindelijk heb ik een vergelijkbaar product kunnen ophalen in Groesbeek. De koffie (en koekje) zouden klaar staan.
En verdomd. Hij was er, deed open en had zowaar koffie met een koekje. Het product zat in een doos.
Ik ga er verder niet teveel op in, maar voor de afgesproken prijs heb ik het product opgehaald, maar moest ik echter teveel moeite voor doen, een dikke 150 km heen en 150 km terug (ik heb een zuinige auto, echt).
Eenmaal thuis moest ik helaas constateren dat het product niet nieuw was, aangezien er kattenharen in zaten. Dat heb ik hem laten weten en heb ik aangegeven dat ik teleurgesteld was en vond dat ik recht had op een klein deel van het aankoopbedrag terug te ontvangen, te weten €50. Hij ging akkoord en zowaar had ik dat ook binnen een week terug op mijn rekening.
Al die tijd had ik mij voorgenomen netjes te blijven en kwam ik zelf met voorstellen over hoe verder alles af te handelen. Dit heeft mij geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matrick
Ook ik heb ongeveer 2 jaar geleden artikelen bij www.computerhulpgroesbeek.nl besteld, maar tot de dag van vandaag heb ik geen geld of producten gezien.
Er worden veel loze beloften gedaan, die ook worden toegeven door de verkoper.

Ik ben benieuwt hoeveel mensen daadwerkelijk zijn terugbetaald.
Voor de mensen die nog niet zijn terugbetaald is het misschien een idee om collectief, juridisch de schade te verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heeft Vincent het geld voor mijn in febr. 2015 bestelde maar nooit ontvangen ssd teruggestort. Er is dus nog hoop ...... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Deze zaak is bevestigd door de poster als opgelost

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2017 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satslope
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-06-2024
is nog steeds Aktief. kan iemand me pm sturen met dat contact bij de politie?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is per heden Zero Tolerance. Reageer alleen als je iets toe te voegen hebt. Zaken die niet getolereerd worden:
  • Beschuldigingen van oplichting of andere strafbare feiten die voorbehouden zijn aan een rechter, hoe subtiel ze ook verpakt mogen zijn.
  • Discussie over het beleid gaat niet in dit topic maar mag via DM / apart topic. De situatie is al lastig genoeg zonder ruis.
  • Het vermelden van volledige namen of andere persoonsgegevens voegt niet toe. Het gaat over porblemen met een zakelijke rechtspersoon tenzij door een rechter anders bepaald.
  • Oproepen tot acties die als bedreiging gezien kunnen worden