Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:17
Uit de release notes haal ik dat de leagueorganisator nu kan kiezen of in de league alle cars fully upgraded zijn, of dat de speler het moet doen met wat ie in z'n garage heeft staan. We kunnen dus equal level vanaf nu in dat opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:51

Koenvh

Hier tekenen: ______

Chicane600 schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:28:
Uit de release notes haal ik dat de leagueorganisator nu kan kiezen of in de league alle cars fully upgraded zijn, of dat de speler het moet doen met wat ie in z'n garage heeft staan. We kunnen dus equal level vanaf nu in dat opzicht.
Waar o waar is die optie? :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
Dirt rally is officieel gereleased!!!

YouTube: DiRT Rally - The Road Ahead – PC Launch Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
Koenvh schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:33:
[...]

Waar o waar is die optie? :P
Sorry, nog geen idee.
Net 2 van de 4 lange stages gereden in de vertrouwde Ford Fiesta RS Rally. Het rijdt geweldig, vind ik. Mooie update! Gelijk in de eerste attempt op de eerste baan de Master AI tijd al te pakken, de Zweedse sneeuw went heel snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uffeltje schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:52:

Het zou mooi zijn als bovenstaande ook in de andere landen wordt geïmplementeerd. :P
Volgens mij zijn ze dat ook van plan, in ieder geval wat betreft de sneeuw in Monaco, maar het ging moeilijker dan gedacht en het lukte ze niet voor deze upgrade. Wie weet komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 23:44

Damian

Insane Obtrusion

10gb aan het downloaden? Download ie de hele game opnieuw o.i.d.?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
Nu alles gereden qua long stages. Aanwijzingen van de Co-driver zijn wel ok, af en toe een beetje conservatief. Geen Greece waar right 4 een right 2 had moeten zijn.

Verder nog voor de liefhebbers: er moet nu ook een optie zijn dat je afhankelijk van de car de H-shifter of de flippers moet gebruiken, wat maar bij die car hoort. Ikzelf hou het lekker bij de flippers.

En de Porkhammer reference als je de release notes leest... die gast is al bezig geweest. Had net een behoorlijke flawless ritje, en ik check dus alle online tijden (is ook nieuwe mogelijkheid), is ie al 14 sec sneller geweest. Maar het rijden zelf... dikke fun!!
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/392174704179543092/6ECACDAA52C679EFF4C0B2E90F84472FA9DE1692/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Chicane600 schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:08:

En de Porkhammer reference als je de release notes leest... die gast is al bezig geweest. Had net een behoorlijke flawless ritje, en ik check dus alle online tijden (is ook nieuwe mogelijkheid), is ie al 14 sec sneller geweest. Maar het rijden zelf... dikke fun!!
[afbeelding]
Ja tuurlijk, die gast gaat vanaf release elke stage minstens twintig keer rijden totdat de pacenotes niet eens meer nodig zijn. Zelf vind ik dat niet meer leuk, omdat het niet meer lijkt op de werkelijkheid waarin coureurs veel meer afhankelijk van pacenotes zijn en toch zo snel mogelijk te zijn zonder enorme risico's te nemen (zoals dus in dit spel wel kan worden gedaan door stages steeds overnieuw te doen). Juist die bijrijder is onderdeel van de hele kunst, maar op deze manier natuurlijk niet meer. Eigenlijk zou ik gewoon random gegenereerde tracks willen. >:)

Met andere woorden: dat gat van 14 s is dus helemaal niet zo groot en ik vind dat je zeker trots moet zijn met zo'n tijd. Ik doe het je iig niet na _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
CaptainPanda schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:44:
[...]

Ja tuurlijk, die gast gaat vanaf release elke stage minstens twintig keer rijden totdat de pacenotes niet eens meer nodig zijn. Zelf vind ik dat niet meer leuk, omdat het niet meer lijkt op de werkelijkheid waarin coureurs veel meer afhankelijk van pacenotes zijn en toch zo snel mogelijk te zijn zonder enorme risico's te nemen (zoals dus in dit spel wel kan worden gedaan door stages steeds overnieuw te doen). Juist die bijrijder is onderdeel van de hele kunst, maar op deze manier natuurlijk niet meer. Eigenlijk zou ik gewoon random gegenereerde tracks willen. >:)

Met andere woorden: dat gat van 14 s is dus helemaal niet zo groot en ik vind dat je zeker trots moet zijn met zo'n tijd. Ik doe het je iig niet na _/-\o_
precies, ik zat er 50 seconden naast :)

Hier zijn trouwens de changes zoals ze op steam staan.

Here’s the rundown of other stuff that’s new this month:

You can now tune your immersion levels by customising your OSD options, choosing between On, Countdowns Only and Off.
The Logitech G29 wheel is now correctly listed in the controller preset menu.
Custom Championships now reward you with the correct number of credits.
There’s a new EULA to sign when you boot the game, which asks you to kindly behave yourself when you’re playing with others.
Your favourite pet mouse has learnt a new trick, and can now change the livery on your car.
If you own an Owner’s Club event, you will now correctly own the Owned achievement.
If you pledge a wedge to an online Wager Event and the event ends while you’re on stage, we’ll give you your CR back.
Your Oculus Rift can now be toggled to lock the horizontal orientation. Look for a flag in the hardware configuration file.
Sliders on the Advanced Racing Wheel Options screen now increment at the same rate as the Steering and Pedal calibration screen.
Your Service Crews are back from their training course and will now correctly setup your car for multi-location events.
Stopped one set of Rallycross results from appearing on a Rally leaderboard.
You no longer need to hold the headlight control to activate your lights. You can now just tap that.
Windows accounts with accented and non-latin characters will now correctly save game settings.
Fixed a weird bug where the camera would briefly flick back to the default position at the start of a stage after customising the seat position.
@Kick_Up will now politely and calmly inform you if your wheels fall off, and if you’re going the wrong way.

+ Steam workshop support voor auto en Force FeedBack setups.

[ Voor 51% gewijzigd door Emperalhero op 07-12-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:02
helaas geen setup voor de g25

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:44

Tortelli

mixing gas and haulin ass

G920 werkte laatste ook nog niet helemaal lekker. Haal hem morgen wel op vanaf de XB1 naar boven denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
zo ben een beetje stage aan het rijden met diverse auto kijken welke mij bevalt.

Die 205 en die Hyundai bevallen me wel , en die polo ook wel trouwens , ben er nog niet echt uit wat ik ga nemen bij de volgende ...

die Abarth lijkt me ook wel alleen dan moet je hem wel met een hamer in de versnelling slaan

hier doen ze het ook .... tering wat een knallen

YouTube: 300bhp Fiat 131 Racing Proto - Paolo Diana Show @ 2015 IHC Camaiore

[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 07-12-2015 21:57 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:19
Voor diegene die er aan denken WRC5 te gaan kopen voor een goede sim-ervaring....nah.....nee.
Ik kwam onderstaande filmpje tegen, geluid is erg zacht!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=poobiqROndg]
Grafisch is het een stuk minder, de auto's klinken voor geen meter en de tracks zien er zo "vlak" uit.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

apollo13 schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:10:
Voor diegene die er aan denken WRC5 te gaan kopen voor een goede sim-ervaring....nah.....nee.
Ik kwam onderstaande filmpje tegen, geluid is erg zacht!
[video]
Grafisch is het een stuk minder, de auto's klinken voor geen meter en de tracks zien er zo "vlak" uit.
Het belangrijkste vind ik hoe 't rijdt, en volgens mij komt het meer in de richting van DiRT 3 dan DiRT Rally. :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Koenvh schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:16:
[...]

Het belangrijkste vind ik hoe 't rijdt, en volgens mij komt het meer in de richting van DiRT 3 dan DiRT Rally. :/
Ik heb hem gespeeld en dirt 3 speelt jammer genoeg nog beter dan wrc 5, en het geluid is gewoon ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

WRC 5 is wel echt een regelrechte flop inderdaad. Erg jammer, gezien ze wel alle echte namen erin hebben zitten en alle licenties bezitten...

Beetje zelfde met de F1 licentie, die is ook al veel te lang in de verkeerde handen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 16:42
Gister even een rondje gedaan met de 95 impreza, tjonge wat klinkt die goed van buiten. Alleen jammer dat je in de auto bijna niets van de klappen hoort uit de uitlaat. ;)

Hoe verdienen jullie geld? Ik wil graag eigen auto's kopen maar het geld wat je verdient met career is niet echt heel hoog per keer... Of spelen jullie alleen online challenges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
wuppie007 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:57:
Gister even een rondje gedaan met de 95 impreza, tjonge wat klinkt die goed van buiten. Alleen jammer dat je in de auto bijna niets van de klappen hoort uit de uitlaat. ;)

Hoe verdienen jullie geld? Ik wil graag eigen auto's kopen maar het geld wat je verdient met career is niet echt heel hoog per keer... Of spelen jullie alleen online challenges?
Gewoon Career spelen, en zo verdien je je centen, of je doet de weekly/monthly challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 01:41
wuppie007 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:57:

Dat geld is een probleem. Met RallyX ging het altijd wel redelijk snel, alhoewel nu de AI beter is geworden :o
Het is wel zo dat je in hogere klassen volgens mijn ervaring hogere bedragen opstrijkt als je wint, dus het loont wat dat betreft wel de moeite door te gaan binnen een carriere. Alleen duurt dat dus even.

En de Impreza 95 moet ik nog een keer hebben. Die is gewoon te lekker _/-\o_

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Komen er nog tracks bij of is dit het? Hoeveel verschillende landen zijn er?

[ Voor 33% gewijzigd door Tennisbal op 08-12-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:28:
Komen er nog tracks bij of is dit het? Hoeveel verschillende landen zijn er?
Officieel is dit het. De vraag is nu of er nog DLC gaat komen. De tracks zijn echter regelrechte kopieën van bestaande locaties (en nog mooi en exact ook) dus of ze zoiets 'snel' er 'even' bij gaan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:13:
[...]

Officieel is dit het. De vraag is nu of er nog DLC gaat komen. De tracks zijn echter regelrechte kopieën van bestaande locaties (en nog mooi en exact ook) dus of ze zoiets 'snel' er 'even' bij gaan maken...
ok helder. en hoeveel landen zijn het? Ik vind veel early play berichten op internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-08 12:29
Gisteren gedownload en vanochtend de eerste stukken gereden met de Mini. Wat mij direct opviel was dadt het echt heel lastig is! Meeste racegames (circuits) zijn geen probleem, maar dit is toch net even wat anders :).

Alleen draait het stuur van de Mini niet zo ver als dat ik mijn stuur zelf draai, geeft een gek beeld. Iemand hier een oplossing voor? Anders moet ik gewoon het stuur + handen uitzetten bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:44
Tennisbal schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:19:
[...]

ok helder. en hoeveel landen zijn het? Ik vind veel early play berichten op internet...
Griekenland, Wales, Monte Carlo, Finland, Zweden en Duitsland.

Daarnaast ook een aantal tracks voor Rallycross en Hillclimb.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Uffeltje schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:23:
[...]

Griekenland, Wales, Monte Carlo, Finland, Zweden en Duitsland.

Daarnaast ook een aantal tracks voor Rallycross en Hillclimb.
tnx

helaas is mijn R290 dood en terug naar fabriek dus kan niet spelen :( heb nu een hd4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
M0Dzilla schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:01:
Gisteren gedownload en vanochtend de eerste stukken gereden met de Mini. Wat mij direct opviel was dadt het echt heel lastig is! Meeste racegames (circuits) zijn geen probleem, maar dit is toch net even wat anders :).

Alleen draait het stuur van de Mini niet zo ver als dat ik mijn stuur zelf draai, geeft een gek beeld. Iemand hier een oplossing voor? Anders moet ik gewoon het stuur + handen uitzetten bij instellingen.
Ik heb hem uit staan maar meer omdat ik met fov 1 of 2 rijd
Dan zie je de bovenkant van het dashboard alleen maar ... ik heb een 29 inc monitor staan

En iok als je de fov lager zet worden de zicht op de wegen beter .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Op dit moment staat het nieuwe seizoen van één event open. Zes stages in Zweden.. Succes :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M0Dzilla schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:01:

Als je alleen handen uitzet maar het stuur wel laat zien, zal het stuur wél goed draaien. Schijnt een beperking van de engine te zijn of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Koenvh schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:33:
Op dit moment staat het nieuwe seizoen van één event open. Zes stages in Zweden.. Succes :)
Eerst nog even de polo upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:05:
[...]

Als je alleen handen uitzet maar het stuur wel laat zien, zal het stuur wél goed draaien. Schijnt een beperking van de engine te zijn of zo...
Ah ok! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Emperalhero schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:31:
[...]

Eerst nog even de polo upgraden :P
Als het goed is heeft iedereen nu alle upgrades ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Koenvh schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:33:
wat moet ik doen om mee te kunnen rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
ravw schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:22:
[...]

wat moet ik doen om mee te kunnen rijden?
Inloggen op dirtgame.com en dan hier gewoon op join league klikken.

https://www.dirtgame.com/...gue/15055/-got--welsh-80s
Koenvh schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:25:
[...]

Als het goed is heeft iedereen nu alle upgrades ;)
ooh, dan ga ik maar even kijken of ik nog even snel die zeer tijdelijke 1ste plaats kan pakken voordat impry weer aan de slag gaat

[ Voor 33% gewijzigd door Emperalhero op 08-12-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
brrr... Zweden... ik ben in mijn career met een kampioenschap bezig in de Lancia Stratos en kwam gisteren zonder ooit gespeeld te hebben in Zweden daar terecht als de volgende ronde.....

Ikke nog nie snap nie.... ik kan het gas niet aanraken of ik draai om.... Pfff..... Had ik dit maar eerder afgerond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:19

Arfman

Drome!

Ik deed gisteren de Zweden stages in de league maar had er na 4 stages wel genoeg van, maar blijkbaar kun je dan niet weer opnieuw de stages doen? Ik heb retire gedaan, was misschien ook niet zo slim :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Ik begon heel moedig aan Zweden in de Group B Lancia S4... dat was geen succes :+ Daarna ben ik met de R4 Evo X door Zweden gegaan en dat ging me wel aardig goed af.

Baal er alleen wel van dat het probleem met AMD videokaarten en de pixelige bomen alleen maar erger is geworden met update 1.0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 10:06
Ik hou deze game al een tijdje in de gaten, nu hij echt gereleased heb ik 'm zojuist ook maar gekocht op Steam :r, ben erg benieuwd. Ondertussen de G25 even afstoffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Arfman schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:56:
Ik deed gisteren de Zweden stages in de league maar had er na 4 stages wel genoeg van, maar blijkbaar kun je dan niet weer opnieuw de stages doen? Ik heb retire gedaan, was misschien ook niet zo slim :P
Je kunt de stage herstarten of helemaal opnieuw beginnen ;)
Retire is inderdaad vaak niet de beste oplossing :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 10:06
FastFred schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:16:
Ik hou deze game al een tijdje in de gaten, nu hij echt gereleased heb ik 'm zojuist ook maar gekocht op Steam :r, ben erg benieuwd. Ondertussen de G25 even afstoffen :)
Wat een gave game _O_

Heb eerst wat uitgeprobeerd, settings aangepast zoals ik ze wilde hebben, verschillende auto's geprobeerd. Een beetje de feel krijgen zeg maar.

Daarna begonnen met het eerste kampioenschap, met de Mini. In een keer het hele kampioenschap uitgereden met direct al een hoogtepunt op de eerste proef van Finland, een flauw bocht naar links waar ik verkeerd op af kwam rijden. Het ging hard richting de buitenbocht en kwam na de bocht in de greppel terecht, waar vervolgens de auto gelanceerd werd aan het rechtervoorwiel en een perfecte kurkentrekker in de lucht draaide, weer op z'n wielen terecht kwam, om vervolgens volgas door te rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 15:04
Ik heb deze ook net gekocht. Ik zoek alleen nog goede instellingen voor mijn stuurtje. Logitech DFGT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond voor het eerst eindelijk Zweden geprobeerd. Gaaf! Eerste indruk was slecht maar ik bleek het saaiste en lelijkste begin gekozen te hebben. Het is echt top! Weer heel wat anders! Die zachte sneeuw is ook schitterend!

Toch blijft Griekenland mijn favoriete land... Je kan daar zo heerlijk glijden over dat zand...

• Emperalhero
Faabjan schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:15:
Ik heb deze ook net gekocht. Ik zoek alleen nog goede instellingen voor mijn stuurtje. Logitech DFGT.
Ik weet het niet zeker maar mischien staan er goede settings in de steam workshop.

• Faabjan
UTwizard schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:01:
Baal er alleen wel van dat het probleem met AMD videokaarten en de pixelige bomen alleen maar erger is geworden met update 1.0 :(
Lag dus niet aan mij. Ik vind die bomen ook erg apart overkomen, beetje grid achtig met dots.
Verder valt me sowieso wel op dat de graphics niet helemaal wooow super zijn.

MAAR, het racen is erg gaaf en daardoor vind ik het grafische gedeelte ondergeschikt.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 16:38
Volgens mij zien die bomen er een stuk beter uit als je advanced blending hebt aanstaan. Alleen mijn videokaart trekt dat niet.

[ Voor 3% gewijzigd door paragon op 10-12-2015 20:12 ]

• Tennisbal
AMD bomen probleem speelt al lang. Zou er echt geen setting zijn in AMD driver zelf die dit probleem oplost? Ik vind het er echt niet uit zien die vegetatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
Ik heb MSAA 8x aangezet, nu lijkt de vegetatie wel normaal.

Hmm, nu zijn er weer andere problemen, met zwarte vlekken her en der. Of dat ik de hele weg niet meer zie, omdat die zwart is 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Faabjan op 11-12-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Faabjan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:30:
Ik heb MSAA 8x aangezet, nu lijkt de vegetatie wel normaal.

Hmm, nu zijn er weer andere problemen, met zwarte vlekken her en der. Of dat ik de hele weg niet meer zie, omdat die zwart is 8)7
Klinkt herkenbaar... Gaat pas weg na het herstarten van 't spel (R9 290 hier) :(

Gebeurt niet vaak, maar vervelend is het wel.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faabjan
Koenvh schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:12:
[...]

Klinkt herkenbaar... Gaat pas weg na het herstarten van 't spel (R9 290 hier) :(

Gebeurt niet vaak, maar vervelend is het wel.
Dat zulke bugs tijdens early access zijn, oke. Maar het spel is nu geheel uit }:|

En dan aan het begin van het spel heel groot AMD in beeld, maar het spel werkt niet goed op AMD kaarten :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Zijn er al fatsoenlijke Xbox One profielen uit voor dit spel? Een stuurtje valt helaas een beetje buiten budget, maar het lijkt me een super racespel/

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
Jeroenneman schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:23:
Zijn er al fatsoenlijke Xbox One profielen uit voor dit spel? Een stuurtje valt helaas een beetje buiten budget, maar het lijkt me een super racespel/
Zou het zonder stuurtje eigenlijk afraden, hoe leuk het spel ook is... Zelfs met stuurtje is het echt moeilijk (en daardoor ook héél leuk :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
stuur is voor deze game echt een must ....
maar je kan dan ook met andere race sims veel beter de rondes rijden ..
stuur is geen luxe bij een race sim maar eerder een noodzaak wil je echt de goede tijden rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Net even de stages van de league gereden. Dat zweden valt niet mee zeg als je er nog niet gereden hebt! Gelukkig zijn de randen zacht, anders had ik de auto wel een paar keer afgeschreven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
Voor de league had ik gekozen voor de GroupB rwd Lancia, want 'wel een van de snelste' , dacht ik. Hele hand vol aan het begin, maar aan het einde had ik wel mooie lijntjes door de bochten. Ik heb dus alles gereden maar nu zie ik mezelf niet in de rankings terug. Is dat omdat er alleen HF Integrales in staan of zie ik wat over het hoofd? Ingame staat er 'Event already completed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Proef 5 zie ik je nog wel staan, proef 6 niet meer.

Heb net de laatste proeven gereden. Lastig hoor! Sowieso nog nooit met de Integrale gereden (had die gekozen omdat hij 4WD is), dus dat was al even wennen.

Elke proef wel één of twee keer gespind denk ik door die happende sneeuw. Maar wel leuk!

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
Ik had na de eerste 2 stages mijn wagen al zodanig stuk dat het met repareren niet meer in orde te krijgen was.

Maar ja, ik blijk ook geen stuk rechtdoor te kunnen rijden zonder sneeuw te happen en te spinnen 8)7, dus ik denk dat het niet eens zo heel veel uitmaakte.

Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat ik blij wordt van Zweden. Ik vind hem wel erg lastig maar aan de andere kant is die zachte sneeuw wel echt prachtig gedaan zeg. Als het weer eens mis ging kon ik in ieder geval altijd mezelf weer als schuldige aanwijzen O-). Toch weer net te dicht langs een kantje gereden en voila, de neus weer gekeerd }:O Bij de laatste of voorlaatste stage kwam ik met een dubbele kale velg aan de finish :D

[ Voor 6% gewijzigd door AeoIus op 14-12-2015 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 11:14
weet iemand of je ook 2 user profiles kunt aanmaken? Zodat je 2 verschillende careers kunt starten?
Mijn zoon heeft namelijk ontdekt dat hij het ook wel erg gaaf vindt.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

@Rusky, geen idee.
AeoIus schreef op maandag 14 december 2015 @ 07:56:
Ik had na de eerste 2 stages mijn wagen al zodanig stuk dat het met repareren niet meer in orde te krijgen was.

Maar ja, ik blijk ook geen stuk rechtdoor te kunnen rijden zonder sneeuw te happen en te spinnen 8)7, dus ik denk dat het niet eens zo heel veel uitmaakte.

Ik ben er nog niet zo van overtuigd dat ik blij wordt van Zweden. Ik vind hem wel erg lastig maar aan de andere kant is die zachte sneeuw wel echt prachtig gedaan zeg. Als het weer eens mis ging kon ik in ieder geval altijd mezelf weer als schuldige aanwijzen O-). Toch weer net te dicht langs een kantje gereden en voila, de neus weer gekeerd }:O Bij de laatste of voorlaatste stage kwam ik met een dubbele kale velg aan de finish :D
In het begin zat ik ook veel te dicht op die sneeuwrand. Zeker met je neus moet je echt er van uit de buurt blijven.
Met de achterkant mag je hem zo nu en dan nog wel aantikken. Maar doe je dat te hard dan komt je neus er vanzelf weer in. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rusky schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:10:
weet iemand of je ook 2 user profiles kunt aanmaken? Zodat je 2 verschillende careers kunt starten?
Nee, dat kan niet. Je zou je zoon misschien alleen custom events kunnen laten rijden...? De enige andere oplossing is (denk ik) dat je je profile niet online laat bewaren maar lokaal, op je PC, en dan moet je de betreffende profile bestanden elke keer kopiëren als iemand anders wil... Dus je maakt dan een map met jouw profile en met die van je zoon (betreft uiteindelijk maar één map die je steeds moet kopiëren) en elke keer als je gaat spelen kopieer je de juiste map op de juiste plek en als je klaar bent, maak je er weer een kopie van (voordat je zoon je voortgang overschrijft). Beetje (kuch) omslachtig en dat ga je geheid een keer vergeten maar het is een oplossing. Je zou het natuurlijk ook allemaal via een .bat file kunnen regelen (kopiëren naar map, DR opstarten en weer terug kopiëren na afsluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:46
Rusky schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:10:
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:37:
[...]

Nee, dat kan niet. Je zou je zoon misschien alleen custom events kunnen laten rijden...? De enige andere oplossing is (denk ik) dat je je profile niet online laat bewaren maar lokaal, op je PC, en dan moet je de betreffende profile bestanden elke keer kopiëren als iemand anders wil... Dus je maakt dan een map met jouw profile en met die van je zoon (betreft uiteindelijk maar één map die je steeds moet kopiëren) en elke keer als je gaat spelen kopieer je de juiste map op de juiste plek en als je klaar bent, maak je er weer een kopie van (voordat je zoon je voortgang overschrijft). Beetje (kuch) omslachtig en dat ga je geheid een keer vergeten maar het is een oplossing. Je zou het natuurlijk ook allemaal via een .bat file kunnen regelen (kopiëren naar map, DR opstarten en weer terug kopiëren na afsluiten).
Misschien onder een andere windows username en steam account, dan met steam family sharing?

[ Voor 12% gewijzigd door haarbal op 14-12-2015 11:18 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Deze week in de league: Rallycross op Lydden Hill - Full Circuit.
Volgende week: Van elk land een stage, in een auto waarin Colin McRae ook heeft gereden :)

Ford Sierra Cosworth RS500
Subaru Impreza 1995
Peugeot 205 T16 Evo 2
Ford Focus RS Rally 2001

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:58
Koenvh schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:34:
Deze week in de league: Rallycross op Lydden Hill - Full Circuit.
Volgende week: Van elk land een stage, in een auto waarin Colin McRae ook heeft gereden :)

Ford Sierra Cosworth RS500
Subaru Impreza 1995
Peugeot 205 T16 Evo 2
Ford Focus RS Rally 2001

Even de noob uithangen: hoe werkt dat dan rallycross in de league? Enkel de final en dan op tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

stijn014 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:37:
[...]

Even de noob uithangen: hoe werkt dat dan rallycross in de league? Enkel de final en dan op tijd?
Nee, ik kan zelf instellen hoeveel rondes de semi-finals e.d. moeten hebben ;)
(Ik geloof dat ik 3 - 3 - 6 heb gekozen)

Uiteindelijk telt de totale tijd.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
dat m'n leaguetijd niet werd gepakt door Racenet was geen incident. Ik deed de 70's-Sweden weekly, [opschepmode] lag eeste na 4 stages[/opschepmode], pakt ie de tijd van de 5e stage niet, en wel weer van de 6e. Nou sta ik 891e :( Voor stage 5 is 20 minuten gerekend zo te zien. Ik ben toch niet de enige met deze bug? Steam was de hele tijd up, dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Chicane600 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:45:
dat m'n leaguetijd niet werd gepakt door Racenet was geen incident. Ik deed de 70's-Sweden weekly, [opschepmode] lag eeste na 4 stages[/opschepmode], pakt ie de tijd van de 5e stage niet, en wel weer van de 6e. Nou sta ik 891e :( Voor stage 5 is 20 minuten gerekend zo te zien. Ik ben toch niet de enige met deze bug? Steam was de hele tijd up, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb ook gehad dat online helemaal niet werkte, maar dat is nu opgelost.
Echter crasht DiRT Rally soms aan het einde van een stage... Probeer anders eens een integriteitscheck uit te voeren.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
Koenvh schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:50:
[...]

Ik heb ook gehad dat online helemaal niet werkte, maar dat is nu opgelost.
Echter crasht DiRT Rally soms aan het einde van een stage... Probeer anders eens een integriteitscheck uit te voeren.
Check uitgevoerd, 5,3MB gedownload, dus er was blijkbaar toch iets om te fixen. Wie weet is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Dirt Rally ziet er prachtig uit en super geoptimaliseerd. Zelfs op Ultra met 4x AA average 105 fps. Waar zie je dat nog? (R9 290 4GB)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jz2feuh.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door CMSTRR op 16-12-2015 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
CMSTRR schreef op woensdag 16 december 2015 @ 00:18:
Dirt Rally ziet er prachtig uit en super geoptimaliseerd. Zelfs op Ultra met 4x AA average 105 fps. Waar zie je dat nog? (R9 290 4GB)
[afbeelding]
Heb jij er geen last van dat bomen en gras er bij jou pixelig uit zien: http://images.akamai.stea...C237D3AA79FB225A2E0345C3/
De bomen iets links naast het Quiafe bord laten het probleem redelijk goed zien. De ene proef heeft het probleem erger dan de ander, maar op sommige plekken "verdwijnen" bomen zelfs bijna :/

Tot nu toe lijkt het alleen te gebeuren op AMD videokaarten, maar het zou helemaal vreemd worden als het bij jou opeens weer niet gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

UTwizard schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:50:
[...]

Heb jij er geen last van dat bomen en gras er bij jou pixelig uit zien: http://images.akamai.stea...C237D3AA79FB225A2E0345C3/
De bomen iets links naast het Quiafe bord laten het probleem redelijk goed zien. De ene proef heeft het probleem erger dan de ander, maar op sommige plekken "verdwijnen" bomen zelfs bijna :/

Tot nu toe lijkt het alleen te gebeuren op AMD videokaarten, maar het zou helemaal vreemd worden als het bij jou opeens weer niet gebeurt?
Och ja het pixelt inderdaad. Soms verdwijnt het wanneer ik dichterbij komt - maar inderdaad ziet er niet uit :+
Ik moet zeggen dat ik dit vaker zie in games. Crisis 3 had er soms last van Witcher 3 en Fallout 4 ook. Wat het precies is geen idee, maar lijkt wel alsof het niet wilt renderen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Heb ik ook last van, 2 x R9-280X Crossfire. Zal wel weer een ATI probleem zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Yup, is een AMD probleem. Moet zeggen dat ik het me verder nog bij geen enkel ander spel is opgevallen, maar bij Dirt Rally heb ik het wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
Koenvh schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:39:
[...]

Nee, ik kan zelf instellen hoeveel rondes de semi-finals e.d. moeten hebben ;)
(Ik geloof dat ik 3 - 3 - 6 heb gekozen)

Uiteindelijk telt de totale tijd.
Ik heb het net gereden, en het is alleen de finaletijd die telt. Dus die heats en semifinal moet je alleen maar door tegen de ai om je te kwalificeren voor die finale. Niet zo heel interessant voor de league, vind ik.
Mooie tijd trouwens Emperalhero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Chicane600 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:01:
[...]

Ik heb het net gereden, en het is alleen de finaletijd die telt. Dus die heats en semifinal moet je alleen maar door tegen de ai om je te kwalificeren voor die finale. Niet zo heel interessant voor de league, vind ik.
Mooie tijd trouwens Emperalhero.
Is dat zo? Excuus, dan had ik alleen de finale gedaan. :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane600
Net trouwens de andere weekly gedaan en m'n tijden zijn nu wel netjes geregistreerd, ook op racenet. Misschien te vroeg aan het juichen na 1 test, maar integritycheck door steam lijkt z'n vruchten af te hebben geworpen. Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Chicane600 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:59:
Net trouwens de andere weekly gedaan en m'n tijden zijn nu wel netjes geregistreerd, ook op racenet. Misschien te vroeg aan het juichen na 1 test, maar integritycheck door steam lijkt z'n vruchten af te hebben geworpen. Thanks voor de tip.
Ach, het spel is dan wel niet meer in Early Access, soms voelt 't nog wel zo :P :/

🠕 This side up

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:19
Pff, vandaag de weekly gereden in Zweden, met de Lancia Stratos.
Gelukkig was de Lancia de 2e auto die ik heb gekocht toen ergens in juni, ik weet dus wat een handvol deze auto is. Als je hem eenmaal onder de knie hebt is het een heerlijke auto.
Toch was het een zware klus om de auto op de "weg" te houden, iets van dansen op het ijs, was de gedachte die bij mij opkwam.
Ben wel redelijk tevreden over mijn prestatie, momenteel plek 1262, ergens in de middelste tier.

apollo13

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Er is een update volgens mij. Merken jullie verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
apollo13 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 19:25:
Pff, vandaag de weekly gereden in Zweden, met de Lancia Stratos.
Gelukkig was de Lancia de 2e auto die ik heb gekocht toen ergens in juni, ik weet dus wat een handvol deze auto is. Als je hem eenmaal onder de knie hebt is het een heerlijke auto.
Toch was het een zware klus om de auto op de "weg" te houden, iets van dansen op het ijs, was de gedachte die bij mij opkwam.
Ben wel redelijk tevreden over mijn prestatie, momenteel plek 1262, ergens in de middelste tier.
Haha, heb ik ook gedaan en ook in de Stratos en ik sta op een nette 1902e plek in de onderste tier. Ik vind dat al een prestatie... ik heb hem uitgereden 8)7 Ik had ook geen moment het idee dat ik echt sneller kon. Telkens als ik dit wel deed klapte ik de eerste bocht erna er uit ;w
Maar ja, het was wel erg leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Hmm interesting. Spel gekocht toen ie uitkwam (omdat het zeer veelbelovend was/is) en sindsdien niks mee gedaan, maar de afgelopen jaren reed ik niet onverdienstelijk mee in RSRBR (o.a een paar top 5 noteringen in de WRC :) ). Nu ik deze leagues zie, misschien mijn stuur weer eens afstoffen om eens te zien hoe dit spel werkelijk is (ik denk goed!)

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 18-12-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 18:30
Ik ben serieus geinterreseerd om weer Rally games te spelen, zeker nadat ik in het verleden op de PS2 de Colin McRae games helemaal grijs heb gespeeld (bakte er geen drol van, maar Rally is gewoon tof).

Dirt Rally ziet er magistraal uit in de beelden die ik heb gezien, en de realisme ziet er ook top uit. Maar is het waar dat het race-aanbod een beetje karig is, handjevol races met wat reverse courses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
deknegt schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:20:
Ik ben serieus geinterreseerd om weer Rally games te spelen, zeker nadat ik in het verleden op de PS2 de Colin McRae games helemaal grijs heb gespeeld (bakte er geen drol van, maar Rally is gewoon tof).

Dirt Rally ziet er magistraal uit in de beelden die ik heb gezien, en de realisme ziet er ook top uit. Maar is het waar dat het race-aanbod een beetje karig is, handjevol races met wat reverse courses?
Hier kun je vinden wat er in zit: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1153409
Is het weinig? (Rally, RallyX en Hillclimb)

Misschien lijkt dat wel zo, maar door de moeilijkheidsgraad en het verschil in weggedrag van de auto's kun je dezelfde stage 100 keer rijden en elke keer een andere beleving hebben.
Met de moeilijkheidsgraad bedoel ik dat ik met mijn (gebrek aan) racevaardigheden dezelfde bocht niet 2 keer op dezelfde manier genomen krijg.

Ik kan alleen maar zeggen dat je, wanneer je Colin McRae games leuk vond, je hiervan gegarandeerd gaat genieten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

deknegt schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:20:

Gewoon kopen. Het aantal stages is een nadeel, klopt, maar ze zijn alsnog vermakelijk.
Wel kan ik aanraden niet lang achter elkaar te spelen, anders leer je stages uit het hoofd, en dat is jammer. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-09 18:30
AeoIus schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:58:
[...]
Hier kun je vinden wat er in zit: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1153409
Is het weinig? (Rally, RallyX en Hillclimb)

Misschien lijkt dat wel zo, maar door de moeilijkheidsgraad en het verschil in weggedrag van de auto's kun je dezelfde stage 100 keer rijden en elke keer een andere beleving hebben.
Met de moeilijkheidsgraad bedoel ik dat ik met mijn (gebrek aan) racevaardigheden dezelfde bocht niet 2 keer op dezelfde manier genomen krijg.

Ik kan alleen maar zeggen dat je, wanneer je Colin McRae games leuk vond, je hiervan gegarandeerd gaat genieten!!
Kan je de hillclimbs doen met alle autos, of alleen met bepaalde autos? Lijkt me wel tof om met een Group B monster de heuvel op te razen.

RallyX doet mij zelf weinig, maar leuk dat het er in zit.

Wel leuk aanbod, ik kijk wel even of hij ergens in de sale komt en dan pik ik hem zeker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn inderdaad weinig (unieke) stages, in feite maar twee per land, maar wat voor mij heel veel goedmaakt, is dat het echt bestaande stages zijn. Maakt het toch een stuk leuker. Je merkt het ook aan de stages: oudere CM rally games hadden vaak wat saaie stages, beetje willekeurig links en rechts... Daarnaast maken de weersomstandigheden en tijd van de dag ook veel uit. Ik heb nu 72 uur in het spel zitten maar het gebeurt alsnog zo nu em dan dat ik denk 'Waar ben ik? Heb ik hier echt eerder gereden?'

Mijn voorkeur hebben rallies met alleen de korte stages en dan zonder herhaling (direct achter elkaar). Jammergenoeg kan je dat alleen regelen met custom events. Ik had laatst een custom career rally met maar 3 stages per land, in de hoop steeds unieke stages te rijden, maar ik reed toen een lange stage, daarna de tweede helft van die lange als korte stage in exact dezelfde richting en met dezelfde onstandigheden, en vervolgens die lange reverse. Toen was ik het wel even zat... Moet trouwens wel zeggen dat door het realistische karakter van de stages de reverse versies vaak nauwelijks herkenbaar zijn als zodanig. Dat dan wel weer. Maar van mij mogen ze extra unieke stages erbij maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
deknegt schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:06:
[...]
Kan je de hillclimbs doen met alle autos, of alleen met bepaalde autos? Lijkt me wel tof om met een Group B monster de heuvel op te razen.

RallyX doet mij zelf weinig, maar leuk dat het er in zit.
Ik geloof dat je Hill Climb op dit moment alleen kunt doen met de daarvoor bedoelde auto's en dit geldt ook voor RallyX. Ik heb met Custom Event niet gekeken of het anders kan. Misschien heeft iemand anders dit geprobeerd.

Overigens is RallyX verrassend leuk om even tussendoor een keer te doen... en frustrerend... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:13:
Moet trouwens wel zeggen dat door het realistische karakter van de stages de reverse versies vaak nauwelijks herkenbaar zijn als zodanig. Dat dan wel weer.
In het echt worden proeven soms in een jaar ook andersom gereden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
:) vandaag in een echte Fulvia gezeten :) wat een ding zeg , heerlijk dat geluid
helaas standaard uitvoering maar toch .... alleen het in en uitstappen ppfff lekker met mijn rug ....
maar wel leuk om er nu ook echt in gezeten te hebben .. helaas geen rijbewijs anders had ik hem denk ik ook even mogen losgooien

maar wat een charme heeft die auto zeg ... was wel even leuk om er even in mogen zitten , was die man tegen gekomen bij het winkelcentrum en had hem even aan gesproken.
was een oude heer .. maar hij vond het leuk om te horen dat ik zijn Fulvia waardeerde .. ook verteld dat ik hem in een rally sim vaak reed , en dat het een heerlijke auto was om in te rijden
dat vind hij zelf ook ... :)

[ Voor 37% gewijzigd door ravw op 18-12-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

ravw schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:23:
Ook verteld dat ik hem in een rally sim vaak reed , en dat het een heerlijke auto was om in te rijden
Leuk dat hij ook DiRT speelt! :+

Maar leuke ervaring, gaaf dat dat soort auto's nog regelmatig gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Impry schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:03:
[...]

Leuk dat hij ook DiRT speelt! :+

Maar leuke ervaring, gaaf dat dat soort auto's nog regelmatig gebruikt worden.
hij is geen dirt liefhebber maar meer de echte fulvia :)
ik was ook wel verbaast dat ik hem zag zo vaak worden ze niet meer gebruikt als gewoon auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke reviews inderdaad! :)
ravw schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:23:
:) vandaag in een echte Fulvia gezeten :) wat een ding zeg , heerlijk dat geluid
helaas standaard uitvoering maar toch .... alleen het in en uitstappen ppfff lekker met mijn rug ....
maar wel leuk om er nu ook echt in gezeten te hebben .. helaas geen rijbewijs anders had ik hem denk ik ook even mogen losgooien

maar wat een charme heeft die auto zeg ... was wel even leuk om er even in mogen zitten , was die man tegen gekomen bij het winkelcentrum en had hem even aan gesproken.
was een oude heer .. maar hij vond het leuk om te horen dat ik zijn Fulvia waardeerde .. ook verteld dat ik hem in een rally sim vaak reed , en dat het een heerlijke auto was om in te rijden
Beterrrrrr! Gaaf! Leuk dat je 'm gewoon aansprak! _/-\o_ Welk winkelcentrum was dat??? 8) :+ De Fulvia vind ik in DR de meest sfeervolle auto dus dat zal in het echt ook een topervaring zijn...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:39:
[...]

Leuke reviews inderdaad! :)

[...]

Beterrrrrr! Gaaf! Leuk dat je 'm gewoon aansprak! _/-\o_ Welk winkelcentrum was dat??? 8) :+ De Fulvia vind ik in DR de meest sfeervolle auto dus dat zal in het echt ook een topervaring zijn...!
van Hoogendorp kwartier - Vlaardingen
was helaas wel helemaal standaard , maar vaak zijn die mensen die in dat soort auto's rijden al helemaal gek van auto's dus zullen ze geen probleem hebben als je hen er op aan spreekt ..
waarderen ze vaak heel erg als je hun trots bewonderd.

vaak moet je wel als je niet veel verstand heb van een type auto , gewoon je mond houden anders krijg je uren lang alles te horen wat er in zit en hoe het er in zit .... mijn ervaring heeft mij wel geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:09:
[...]

van Hoogendorp kwartier - Vlaardingen
was helaas wel helemaal standaard , maar vaak zijn die mensen die in dat soort auto's rijden al helemaal gek van auto's dus zullen ze geen probleem hebben als je hen er op aan spreekt ..
waarderen ze vaak heel erg als je hun trots bewonderd.

vaak moet je wel als je niet veel verstand heb van een type auto , gewoon je mond houden anders krijg je uren lang alles te horen wat er in zit en hoe het er in zit .... mijn ervaring heeft mij wel geleerd :)
Haha, bedankt voor die laatste tip! :) Vlaardingen is wat ver, jammergenoeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:17:
[...]

Haha, bedankt voor die laatste tip! :) Vlaardingen is wat ver, jammergenoeg. ;)
het was dit model waar hij in reed
zo als ik begreep was het een Alfa fulvia 1.6 HF Coupe

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/84/2006_SAG_-_Lancia_Fulvia_Coup%C3%A9_I_1967-01.JPG

had hem nog nooit eerder gezien daar zo want ik let altijd wel op oude auto's

[ Voor 35% gewijzigd door ravw op 18-12-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
ik krijg bijna spijt dat ik de Mini heb gekozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
AeoIus schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:26:
ik krijg bijna spijt dat ik de Mini heb gekozen ;)
is ook een leuke bak maar de Fulvia is in het begin lastig , net een tank waar je in rijd , maar met upgrades :P heerlijk echt een auto die als je hem door heb naar je hand kan zetten
niet te veel power maar zeker niet te weinig

steile klim moet je wel eens wat terugschakelen .... maar voor de rest , lekker toeren met die car

kijk hier maar eens naar

YouTube: Lancia Fulvia Gr 4 Rally Portula (Biella)

alleen het geluid al van die Fulvia

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 18-12-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
Dar geluid is inderdaad wel errug lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Zat mij heel de tijd af te vragen hoe de league in elkaar zat. Is het gewoon op totaal tijd. Kwam ik pas achter na dat de compo er op zat. Race 1 namelijk aardig gebeukt en rustig gereden, andere races wel hard doorgereden. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7oYT1kw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Volgens mij telt alleen je tijd in de finale toch? Dat was 8 rondes, zit je op dik 5 minuten.

In ieder geval vond ik er geen reet aan, 30 rondes achter elkaar op de eerste plek rondtutteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Impry schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:45:
Volgens mij telt alleen je tijd in de finale toch? Dat was 8 rondes, zit je op dik 5 minuten.

In ieder geval vond ik er geen reet aan, 30 rondes achter elkaar op de eerste plek rondtutteren.
Natuurlijk ja. * Dacuuu gaat zich schamen in ee de hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Impry schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:45:

De AI stond op de hoogste moeilijkheidsgraad ;) :+

🠕 This side up

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste