Ja, die Fulvia blijft gewoon in je garage. Tenzij je je profiel compleet reset. Ik weet niet precies wat je bedoelt met een nieuwe start...? Als je nu in Clubman rijdt, moet je die wel eerst afmaken met die Fulvia anders heb je kans dat je gedegradeerd wordt naar Open. Maar je kan elke auto kopen die je wilt en ze worden allemaal (met upgrades, als je die haalt) bewaard. Je kan dan ook voor het begin van elk career championship met welke auto uit je garage je wilt rijden. (Groot voordeel van dit spel: je wordt niet gedwongen in van alles en nog wat te rijden!).
Als je bedoelt dat je echt compleet overnieuw wilt beginnen in Open met die Opel en je wilt toch de Fulvia behouden, dan moet je je huidige kampioenschap verlaten (Abandon championship) waarna je in Open terecht komt en in feite opnieuw kan beginnen maar wel met de Fulvia in je garage en je huidige team.
Die Fulvia is echt GE-WEL-DIG! Ik heb er zonet m'n eerste rally in het Masters kampioenschap mee gereden (m'n tweede Masters, had eerste profiel gereset en rij deze hele career alleen met de Fulvia) en heb de rally gewonnen. En ook fair and square met 6 stage overwinningen! Zwaar kicken! Ik moet wel zeggen dat ik de laatste stage met een voorsprong van 19 seconden toch niet echt helemaaaaal voluit durfde te gaan: stel je voor, één reset en je verliest de rally nog...! Aaaaaaah, wat een heerlijk spel. (Ik roep steeds dat het om de ervaring gaat en dat klopt ook maar het is dan ook des te leuker als je wint!)
Ik ben eigenlijk retebenieuwd hoe de volgende rally gaat maar na een dik uur gespannen scheuren door de bossen van Finland lijkt het me toch beter even niet meer te rijden... Je concentratie en reflexen wordt/worden toch minder, denk ik. Beter ff goed uitrusten en morgen verder.
Ik ben trouwens geswitched van de dash cam naar een aangepaste incar head cam: die dash cam heeft in de Fulvia een zwaar irritante cirkel van modder op de vooruit die vaak het zicht belemmerd. Ik heb nu de head cam helemaal naar vorden verplaatst en de VOF op 0.6 gezet: voordeel is dat de dash cam niet beinvloed wordt door die FOV dus ik kon beide views goed vergelijken en m'n huidige incar view lijkt er aardig op. Geen last meer van die modder (dat scheelt echt ontzettend!!!) en ik zie ook nog eens wat van dat prachtige dashboard. Jammer genoeg zie ik de gear indicator niet maar ach, zo'n digitaal ding past toch niet in zo'n oude auto en bovendien gebruik ik de H-shifter dus echt nodig is 'ie niet.
Wat die shifter betreft: als je daar eenmaal aan gewend hebt... heerlijk! Ik rij steeds vaker (waar nodig of handig) stukken met een hand op het stuur en de ander op de shifter. Geeft echt een heerlijk 'I am in control'-gevoel. Heerlijk om midden in een bocht in z'n 3 te kunnen schakelen naar 4 en voluit weg te scheuren.
Gebruikt iemand hier trouwens de setup opties...? Ik rij nog steeds met default. Ik heb het idee dat als ik wat verander, het er alleen maar slechter van wordt omdat ik zo gewend ben aan de auto zoals die nu is.
[
Voor 41% gewijzigd door
Verwijderd op 23-11-2015 20:12
]