Die Fulvia is gewoon een trage bak die alleen maar rechtuit wil...

Ik heb m'n eerste kampioenschap ook daarmee gereden. Daarna ben ik voor Clubman en Pro overgestapt naar de Group B Peugeot maar dat was vlak voor de laatste update en toen reed 'ie nog makkelijk. Was haast cheaten.

Na de update ben ik voor het Elite kampioenschap overgestapt naar de nieuwe R4 Subaru maar toen ik vervolgens klaar was met Elite heb ik nog weer wat andere auto's geprobeerd en nu heb ik de Ford Focus RS Rally 2007 gekocht omdat die gewoon een fijne handling heeft en erg goed op de weg ligt. Niet zo springerig en supersnel. Op zich niet echt handig om met een nieuwe auto het Masters kampioenschap te beginnen maar eerlijk gezegd kan de positie me geen ene moer meer schelen: ik vermaak me werkelijk uitstekend met het rijden op het hoogste niveau, ongeacht waar ik eindig. Ben nog nooit zo blij geweest met een 7e plek in de Wales rally en een 4e in Monaco, haha!
Ik ben trouwens in één keer van Open naar Masters gegaan terwijl ik echt niet de beste coureur ben: vooralsnog is het Masters kampioenschap wat lastiger, al was het alleen al omdat je 12 stages hebt en dus meer kansen op fouten etc. (en omdat ik met een nieuwe auto zonder upgrades ben begonnen). Maar echt heel moeilijk is het spel niet, tenminste niet om 'up te levelen'. Hebben jullie ook zo makkelijk het Masters niveau gehaald? Het zal echter wel een hele tijd duren totdat ik het Masters win... als dat ooit gaat gebeuren.
En o ja, ik heb nog nooit naar de setup gekeken: iemand hier die setups gebruikt? Is voor het spel op zich niet echt nodig, vind ik.
Ik vind dit echt de beste racer ooit, eigenlijk. Het heeft precies wat ik allemaal leuk vind aan racen op de computer!