Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:07
apollo13 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:27:
[...]

Zo te horen/lezen, hebben we er een verslaafde bij O-) ....enjoy :*)

P.s, voor ik het vergeet: Als je bij de onderste drie eindigd dan wordt je gedegradeerd. Dus een level teruggezet.
8)7 :F ;w Ben bang dat ik daar voor ga! Why o why rijdt ik in die crap opel rond.
Kan je je auto ook weer verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apollo13 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:27:
[...]

Zo te horen/lezen, hebben we er een verslaafde bij O-) ....enjoy :*)

P.s, voor ik het vergeet: Als je bij de onderste drie eindigd dan wordt je gedegradeerd. Dus een level teruggezet.
Haha, ja, ik ben aardig enthousiast over Dirt Rally... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:42
Big-Opti schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:43:
[...]

8)7 :F ;w Ben bang dat ik daar voor ga! Why o why rijdt ik in die crap opel rond.
The sale is final, no refunds! ;w

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:54
Big-Opti schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:43:
[...]

Dat had ik met de Sierra. De M3 rijd veel makkelijker doordat hij geen turbo heeft die veel te laat op spoelt :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:29
Ik heb het spel al paar maanden en ik moet wel zeggen dat beste rally spel is tot nu toe.
Ongelooflijk moeilijk en uitdagend :o, ik zweet zelf na paar races door zo gefocust op alles.
Graphics is zelf ook erg goed naar mijn mening. Ik kijk uit naar toekomstige ontwikkelingen.
Ik maak trouwens gebruik van Logitech G27 met H shift mode en manueel clutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shift mode en manuaal clutch... Poeh... Dat wordt wel heel erg veel werk! Rij je dan ook veel in oudere autos's? Want tegenwoordig rijden ze toch meestal met sequential gears en gebruiken ze de clutch vooral bij de start. Ik wil het graag realistisch aanpakken (geen assists, geen HUD, alleen incar view, etc.) maar het moet wel leuk blijven. ;) Jammer dat ze geen clutch bij de sequential gear hebben.

Ik vind het grafisch ook echt top. Loopt alles een tierelier met alle settings, inclusief AA, op z'n hoogst. Heerlijk sfeervol soms. Ook fijn dat het weer etc. niet vast zit aan de baan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:18:
Shift mode en manuaal clutch... Poeh... Dat wordt wel heel erg veel werk! Rij je dan ook veel in oudere autos's? Want tegenwoordig rijden ze toch meestal met sequential gears en gebruiken ze de clutch vooral bij de start. Ik wil het graag realistisch aanpakken (geen assists, geen HUD, alleen incar view, etc.) maar het moet wel leuk blijven. ;) Jammer dat ze geen clutch bij de sequential gear hebben.

Ik vind het grafisch ook echt top. Loopt alles een tierelier met alle settings, inclusief AA, op z'n hoogst. Heerlijk sfeervol soms. Ook fijn dat het weer etc. niet vast zit aan de baan!
Wat is je steam? Kunnen we even tijden vergelijken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Emperalhero op 27-10-2015 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09

Je kan in je profielinstellingen clutch override aanzetten waardoor je je koppeling kan indrukken bij haarspeldbochten of clutch kicks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag ook Dirt Rally opgepikt tijdens de CM sale. Eerste indruk is zeer goed. Ook al zit het nog in EA, eea voelt al aardig polished aan. Het draait soepel en ziet er puik uit. Wel ben ik nog zoekende naar de optimale ffb settings voor mijn G27. Ik heb al zitten Googelen en wat filmpjes gezien maar ik zie dat veel spelers, veel verschillende settings gebruiken. Maar ja, kwestie van tijd. Gewoon blijven uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emperalhero schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:39:
[...]

Wat is je steam? Kunnen we even tijden vergelijken ;)
Meuh... ik heb een hekel aan online gaming en aan online sharen van tijden en zo: interesseert me totaal niet (en frustreer alleen maar, hahaha!). Dus sorry, mijn tijden geef ik niet prijs. Ga er maar vanuit dat jij sneller bent. ;)
Linus_BE schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:52:
[...]

Je kan in je profielinstellingen clutch override aanzetten waardoor je je koppeling kan indrukken bij haarspeldbochten of clutch kicks :)
Ja, weet ik, alleen gebruik ik momenteel m'n clutch pedal als rem... :X Als ik dat niet doe, verschuift dat pedalending steeds naar rechts. En bovendien zit het niet zo lekker als ik constant met m'n linkervoet in het midden boven de rem hang. Moet daar nog even iets van een oplossing voor vinden.

Zit ondertussen er trouwens aan te denken, omdat ik geen hardware sequential shift heb, misschien toch met de H-shifter en clutch te gaan rijden, en dan misschien in oudere auto's (Group B 4WD) waarin dat nog gebruikelijk was. Wordt allemaal een stuk moeilijker maar wel leuker en interessanter. Ik hoef niet meteen alles te winnen en zo. ;) Jammer dat de G27 geen sequential shiftpook heeft. Op Steam las ik over een oplossing met elastiek maar hm... Maar goed, als ik de H-shifter ga gebruiken, moet ik nog iets verzinnen voor de handbrake...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Deeltje 3 komt waarschijnlijk bij de november release van Games With Gold op de 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:37:
[...]

Meuh... ik heb een hekel aan online gaming en aan online sharen van tijden en zo: interesseert me totaal niet (en frustreer alleen maar, hahaha!). Dus sorry, mijn tijden geef ik niet prijs. Ga er maar vanuit dat jij sneller bent. ;)

[...]

Ja, weet ik, alleen gebruik ik momenteel m'n clutch pedal als rem... :X Als ik dat niet doe, verschuift dat pedalending steeds naar rechts. En bovendien zit het niet zo lekker als ik constant met m'n linkervoet in het midden boven de rem hang. Moet daar nog even iets van een oplossing voor vinden.

Zit ondertussen er trouwens aan te denken, omdat ik geen hardware sequential shift heb, misschien toch met de H-shifter en clutch te gaan rijden, en dan misschien in oudere auto's (Group B 4WD) waarin dat nog gebruikelijk was. Wordt allemaal een stuk moeilijker maar wel leuker en interessanter. Ik hoef niet meteen alles te winnen en zo. ;) Jammer dat de G27 geen sequential shiftpook heeft. Op Steam las ik over een oplossing met elastiek maar hm... Maar goed, als ik de H-shifter ga gebruiken, moet ik nog iets verzinnen voor de handbrake...
Haha

De nieuwe class is trouwens de r4 class.
er komen in totaal denk 5 nieuwe auto's , 3 r4's en 2 andere, maar dat weet ik niet zeker.

De ford focus wrc is trouwens confirmed ( de 2007 versie dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Valt toch wel mee? Ik kan net niet rijden met een vol-automaat, en sequentieel kan een G27 zoals ik heb niet schakelen...

Ik vind het reuze handig, gewoon even op gang komen, dan in versnelling 4 rammen en daar kan ik de grootste gedeeltes van Finland wel in rijden in m'n Audi Quattro, soms even 3, soms even 5. Turbo spoelt wel echt zo traag op dat het om te huilen is, maar zo was dat vroeger toen we (hoor me, heb bouwjaar 1998 :'( ) nog geen VGT's hadden.

Finland vind ik wel veruit het leukste, Griekenland of waar die zandbak ook is kan ik niet mee mee overweg, schiet constant van de weg af.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 00:57

Koenvh

Hier tekenen: ______

Zelf gebruik ik de H-shifter zonder koppeling. Ik gebruik de koppeling wel, maar het gebeurde me net te vaak dat de koppeling niet pakte (waarom weet ik niet, want Dirt Rally is het enige spel waarbij dit frequent gebeurt)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Koenvh schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:33:
Zelf gebruik ik de H-shifter zonder koppeling. Ik gebruik de koppeling wel, maar het gebeurde me net te vaak dat de koppeling niet pakte (waarom weet ik niet, want Dirt Rally is het enige spel waarbij dit frequent gebeurt)
Had dat niet te maken dat de koppeling te digitaal werkt? Je moet hem echt (bijna) 100% indrukken anders mis je een shift. Dat is dus inderdaad een Dirt Rally dingetje, want andere sims zijn daar wat losser in. Een bandaid oplossing is het koppelingspedaal een deadzone te geven aan het eind, dat je met 60% indrukken al de 100% haalt. Dit had bij mij het missen van schakelen voornamelijk opgelost. Ik ben dan niet zo actief met Dirt Rally dus als dat al veranderd is.. Correct me if im wrong ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

kevz schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:42:
[...]

Had dat niet te maken dat de koppeling te digitaal werkt? Je moet hem echt (bijna) 100% indrukken anders mis je een shift. Dat is dus inderdaad een Dirt Rally dingetje, want andere sims zijn daar wat losser in. Een bandaid oplossing is het koppelingspedaal een deadzone te geven aan het eind, dat je met 60% indrukken al de 100% haalt. Dit had bij mij het missen van schakelen voornamelijk opgelost. Ik ben dan niet zo actief met Dirt Rally dus als dat al veranderd is.. Correct me if im wrong ^^
Zou wel kunnen, want ik schakel echt niet anders dan in andere sims. :P De huidige oplossing werkt ook

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
kevz schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:42:
[...]

'Saturation' van het koppelingspedaal op 60% instellen en voilà!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge, wat een pret. Zonet de derde rally van m'n eerste Clubman championship gereden in Germany. Gloeiende gloeiende, m'n Group B Peugot Evo gleed all over the place! Ellende! Ik kreeg toen door dat ik teveel aan de handrem zat in scherpe bochten waardoor ik vaak rondtolde. Dus na 2 stages, ik stond toen iets van 5e, besloot ik 1. de handrem niet meer te gebruiken, 2. scherpe bochten als een oude oma te rijden en 3. te focussen op het op de weg blijven. Hard waar hard makkelijk kon maar bij bochten vanaf 3 en zeker 1 en acute gewoon goed oppassen.

Al snel bleek ik nu veel beter de scherpe bochten door te komen: ik kon makkelijker de auto om de bocht gooien en met het gas spelen. En zowaar... ik won METEEN voor het eerst een stage!!! :) Volgende stage miste ik een call van de co-driver want ik vloog de bocht uit, werd alsnog 3e maar de stage daarna: weer gewonnen! Uiteindelijk werd ik 2e in de rally. Heeeeeeeeeeeeerlijk.

Les van vandaag: ceep it cool en probeer niet te gooien en smijten om maar zo snel mogelijk door de bochten te komen: beter ietsje voorzichtiger en zonder fouten de finish halen dan ontzettend veel tijd verliezen met dom scheuren.

Ik hou het trouwens bij sequential shift met flaps: heb even de H-shifter geprobeerd maar dat is knudde, helemaal met clutch, en ik krijg ik ook klachten van m'n medebewoners over de herrie die ik dan maak. ;)

Zo, en nu op naar de volgende rally.

EDIT
Meteen maar even doorgereden via Monaco naar Finland. In Monaco 3e geworden en in Finland ook, al won ik daar wel de eerste stage (toch even eerste gestaan! ;) ) en de tweede op een halve seconde na tweede maar toen in de derde stage toch weer dom foutje waardoor ik moest reseten. Maar goed, alsnog met redelijk gemak nu toegang gekregen tot het Professionele championship. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:43:
Tjonge, wat een pret. Zonet de derde rally van m'n eerste Clubman championship gereden in Germany. Gloeiende gloeiende, m'n Group B Peugot Evo gleed all over the place! Ellende! Ik kreeg toen door dat ik teveel aan de handrem zat in scherpe bochten waardoor ik vaak rondtolde. Dus na 2 stages, ik stond toen iets van 5e, besloot ik 1. de handrem niet meer te gebruiken, 2. scherpe bochten als een oude oma te rijden en 3. te focussen op het op de weg blijven. Hard waar hard makkelijk kon maar bij bochten vanaf 3 en zeker 1 en acute gewoon goed oppassen.

Al snel bleek ik nu veel beter de scherpe bochten door te komen: ik kon makkelijker de auto om de bocht gooien en met het gas spelen. En zowaar... ik won METEEN voor het eerst een stage!!! :) Volgende stage miste ik een call van de co-driver want ik vloog de bocht uit, werd alsnog 3e maar de stage daarna: weer gewonnen! Uiteindelijk werd ik 2e in de rally. Heeeeeeeeeeeeerlijk.

Les van vandaag: ceep it cool en probeer niet te gooien en smijten om maar zo snel mogelijk door de bochten te komen: beter ietsje voorzichtiger en zonder fouten de finish halen dan ontzettend veel tijd verliezen met dom scheuren.

Ik hou het trouwens bij sequential shift met flaps: heb even de H-shifter geprobeerd maar dat is knudde, helemaal met clutch, en ik krijg ik ook klachten van m'n medebewoners over de herrie die ik dan maak. ;)

Zo, en nu op naar de volgende rally.

EDIT
Meteen maar even doorgereden via Monaco naar Finland. In Monaco 3e geworden en in Finland ook, al won ik daar wel de eerste stage (toch even eerste gestaan! ;) ) en de tweede op een halve seconde na tweede maar toen in de derde stage toch weer dom foutje waardoor ik moest reseten. Maar goed, alsnog met redelijk gemak nu toegang gekregen tot het Professionele championship. :)
1 tip, half gas uit scherpen bochten als je ze met de handram doet, dan krijg je nl minder weelspin.

[youtube]YouTube: dirt drift[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emperalhero schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:00:
[...]

1 tip, half gas uit scherpen bochten als je ze met de handram doet, dan krijg je nl minder weelspin.

[youtube]YouTube: dirt drift[
Thx voor de tip. Ja, de scherpe bochten kosten me nog de meeste moeite, al wordt ik dus alsnog makkelijk derde. Was ook de eerste keer dat ik op asfalt reed met die kar: had misschien ook eerst wat moeten oefenen. Ik denk dat ik het nu voorlopig ook bij deze auto houd: je went er toch aan, het gaat steeds beter, je upgrade 'm ook, dus om nou straks weer met een andere auto opnieuw te beginnen...

Ben nu dus weer benieuwd hoeveel moeilijker dat Pro championship is. Uiteindelijk was Clubman een fractie moeilijker dan Open maar dat kwam vooral doordat ik een veel snellere auto reed nu en wat meer schade opliep (alhoewel nooit erg veel). Maar derde worden was niet echt een kunst, ook doordat m'n grootste concurrent een rally verknalde.
Enfin, dat zien we morgen wel weer want na 18 stages op rij op het puntje van m'n stoel heb ik het wel gezien voor vandaag: ik wil ook niet dat ik het spel te snel zat ga worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Ik zit inmiddels in het Masters championship met de Ford Focus (met Colin Mcrae skin uiteraard). Heb Monaco achter de rug en ik sta tweede. Het is wel verdomd moeilijk om een stage te winnen. Ik stijg meestal in het klassement omdat de AI crasht tijdens een stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net pas ontdekt dat de nummer 1 op alle niveaus ongeveer dezelfde tijden rijdt: het zijn de andere rijders die op de hogere niveaus steeds dichter in de buurt van nr. 1 komen waardoor het dus moeilijker wordt hoog te eindigen: je krijgt steeds minder marge. Ik heb tot nu toe op Clubman niveau 3 stages gewonnen en dat betekent dus dat ik dat op Master niveau ook moet kunnen.

Wat betreft de eindplaats: het hangt soms inderdaad van geluk af: gisteren werd ik met twee vingers in m'n neus derde in de eindstand op Clubman niveau doordat mijn enige directe concurrent een stage compleet verprutste. Ben erg benieuwd hoe dat gaat op Pro level.

EDIT
Over geluk gesproken LOL _/-\o_ Ik heb zonet de eerste rally van het Pro kampioenschap gereden en gewonnen! Dankzij de nummer 1 die in de 3e stage problemen kreeg met z'n bak! Die achterstand (dikke 4 minuten) kon hij niet meer goedmaken! Moet daarbij wel zeggen dat ik de eerste en derde stage gewonnen heb, de eerste op eigen kracht, was iets van 7 seconden sneller dan nummer 1 (ik vergeet z'n naam altijd maar het is altijd dezelfde kerel) en de 3e doordat hij pech had, maar de 2 stage eindigde ik 2e op 0.3 seconden, dus aardig close. Daarna verknalde ik zelf twee stages maar door alle andere stages als 2e te beeindigen, werd ik dus de winnaar. Je moet dus echt mazzel hebben dat die nummer 1 uitvalt, haha! Zonder dat zou het me nooit lukken, denk ik. Ik verwacht ook niet echt ooit een kampioenschap te winnen dus ik heb nu al eigenlijk het hoogst haalbare gehaald naar mijn idee. Nou ja, een rally winnen op Elite of Master is misschien ook nog leuk. Nu moet ik wel zeggen dat Finland me ligt: is ook de makkelijkste, denk ik. Dit gaat me niet lukken in Greece!

Enfin, ik werd dus eerste en de nummer 2 eindigde op 1.14, nummer 3 op 4 minuten, dus als het een beetje zo doorgaat moet ik sowieso wel weer 3e kunnen worden in het kampioenschap. Nou ja, tenzij ik natuurlijk echt compleet uitval in bijvoorbeeld Griekenland. Maar mijn 'techniek' om niet als een dolle de snelste te willen zijn maar gewoon op de weg proberen te blijven, werkt!

De complete rally duurde 40 minuten en ik kreeg de twee langste stages (zo lijkt mij) achter elkaar: duurde 8.21 en 7.36 minuten... zweten!!! Heerlijk!!! Maar ik ga nu niet zoals gisteren meteen weer een kampioenschap doen, pfffffffff... Is 8 stages de max of krijg je in Elite en Master nog meer stages (10 en 12...?). Dan wordt het toch echt een klus om dat in 1 sessie te doen...!

Had ik al gezegd dat ik dit een topspel vind? 8) Toch wel lekker ook om al een keer een rally gewonnen te hebben.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
In Elite en Master wordt het inderdaad 10 en 12 stages per rally :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linus_BE schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:28:
In Elite en Master wordt het inderdaad 10 en 12 stages per rally :)
Tjonge, dat zijn best wel lange rallies...!!!

EDIT
Nou, net de 2e rally gereden: Monaco. Ik haat ijs. Zie nu al op tegen Zweden: dat gaat niets worden. Heb een halve stage zonder rechterachterband gereden (gelukkig niet een van de lange stages en vlak voordat ik de garage in mocht duiken). Alsnog redelijk makkelijk 3e geworden in de rally. Ik heb nu 10 punten voorsprong op mijn grootste concurrent voor de 3e plek: 1 en 2 haal ik toch niet dus richt ik me daarop. Dit betekent dat als mijn directe concurrent geen mazzel heeft en gewoon niet hoger als 3e eindigt, ik 3 keer 4e mag worden om alsnog met 1 punt verschil te eindigen als 3e en zo toegang te krijgen tot het Elite championship. Ja ja, altijd handig als je kan rekenen. Ik ga er echter natuurlijk vanuit dat ik zelf minsten nog een keertje 3e wordt. ;) Maar die gewonnen 1e rally is toch wel lekker, hoor: heb je gelijk een bak punten meer!

EDIT 2
Vanavond zowel de rally in Germany als Wales gewonnen. De eerste op eigen kracht (7 van de 8 stages gewonnen, maar ik begrijp dat de AI van Germany gewoon echt slecht is) en de tweede dankzij een retire van de gebruikelijke nummer 1. Maar anders was ik op eigen kracht alsnog 2e geworden. En dat ondanks twee verknalde stages.

De AI is wel erg wisselend... Die co-driver zuigt trouwens ook zwaar in bijvoorbeeld Duitsland: veel te laat met z'n acute en 1 bochten en op een bepaald moment zei hij niets over een acute left waardoor ik keihard rechtdoor schoot. De loser. In Finland is 'ie altijd te vroeg. Alleen in Wales lijkt hij wel okay...

Enfin, sta nu eerste met 90 punten met nog 1 rally te gaan (Greece) en nummer 2 heeft 59 punten dus eh... dat volgende level moet ik wel halen.

Ondanks diverse gebreken een heeeeeeeerlijk spel! ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
De nieuwe auto's zijn geconfonfirmed.
R4 impreza
R4 mishubishu evo x

Citroen c4
Focus rs wrc.

https://www.dirtgame.com/uk/blog/5181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 19:52

Impry

Rallymedia.nl

Gaaf hoor! Impreza en vooral Evo X R4 zijn gaaf, laatste rijdt ook in Nederland/België volop rond, leuk om deze in een spel te zien.
Maar vooral die C4 en Focus WRC zijn echt vet! Ben benieuwd.

Overigens voor de liefhebbers, draait al even, maar deze week net weer een nieuw seizoen begonnen. Dé league voor Nederlandstalige DiRT fans: https://www.dirtgame.com/uk/leagues/league/17653/nbrk
Leuk om je tijden te vergelijken met anderen.
Je hebt tot a.s. woensdag 12u de tijd om deel te nemen, daarna weer een week de tijd voor de volgende rally.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Impry schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:13:
Gaaf hoor! Impreza en vooral Evo X R4 zijn gaaf, laatste rijdt ook in Nederland/België volop rond, leuk om deze in een spel te zien.
Maar vooral die C4 en Focus WRC zijn echt vet! Ben benieuwd.

Overigens voor de liefhebbers, draait al even, maar deze week net weer een nieuw seizoen begonnen. Dé league voor Nederlandstalige DiRT fans: https://www.dirtgame.com/uk/leagues/league/17653/nbrk
Leuk om je tijden te vergelijken met anderen.
Je hebt tot a.s. woensdag 12u de tijd om deel te nemen, daarna weer een week de tijd voor de volgende rally.
Ja alleen de r4 impreza heeft de grote vleugel in plaats van de kleine wat wel een beetje jammer is want volgens mij is er geen r4 impreza met een grote vleugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat o.a. de Group B Peugeot een update krijgt en waarschijnlijk een stuk lastiger wordt... Ik denk dat ik dit weekend voordat de update uitkomt mijn kampioenschap afmaak en dan wacht op de update. Ik heb geen zin om middenin een kampioenschap opeens met een oncontroleerbare Peugeot te zitten. ;) Wellicht dat ik dan overstap naar een van de nieuwe auto's. De R4 Subaru lijkt me wel wat maar ik heb eigenlijk niet veel kennis van het hele rally gebeuren dus misschien ga ik al die nieuwere auto's maar eens uitproberen voordat ik er eentje kies voor een kampioenschap. Ik ben eigenlijk echt een 1-auto-persoon en hou niet zo van rondrijden in steeds weer andere bakken: ik kies er liever een die ik dan helemaal onder de knie ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Emperalhero schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:59:
[...]

Ja alleen de r4 impreza heeft de grote vleugel in plaats van de kleine wat wel een beetje jammer is want volgens mij is er geen r4 impreza met een grote vleugel.
Klopt ja, R4 heeft dakspoilertje ipv de grotere raamspoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:15
Gisteren aangeschaft, wat een vette game! :D

Het valt me wel op dat de besturing erg traag lijkt. Met sensitivity op 100% en de vloeidendheid op 0% voelt het allemaal niet vlot aan. Vaak is het lastig om bij overstuur snel te corrigeren. Meer mensen hier last van?

Ik speel met een Dualshock 4.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Uffeltje schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:11:
Gisteren aangeschaft, wat een vette game! :D

Het valt me wel op dat de besturing erg traag lijkt. Met sensitivity op 100% en de vloeidendheid op 0% voelt het allemaal niet vlot aan. Vaak is het lastig om bij overstuur snel te corrigeren. Meer mensen hier last van?

Ik speel met een Dualshock 4.
Dan zou je even moeten kijken op internet moeten kijken voor goede settings, ik vond persoonlijk de standaard xbox controller settings wel goed aanvoelen, maar dat was wel een paar maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een simpele track guide gemaakt, vooral om te zien (ik kan heel nieuwsgierig zijn) hoe de stages in real life met elkaar verbonden zijn (ja, de stages bestaan echt en ze zijn allemaal met elkaar verbonden, ook de twee lange 'basis stages' per land) maar ook om makkelijk een custom rally te kunnen maken zonder al te veel herhaling in stages. Tijdelijk hier te downloaden:

http://we.tl/QlwqANta9P

Mocht je fouten vinden, laat het even weten. Alle maps staan trouwens met het noorden naar boven (zoals het hoort ;) ): de in game maps zijn meestal wat vreemd gedraaid: ze zien er dus misschien wat anders uit dan je gewend bent.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je de controller settings kan resetten? Ik heb zitten klooien met m'n G27 maar het bevalt niet en nu wil ik alles weer terug naar zoals het was maar dat lukt niet...! Er lijkt op een dieper level iets veranderd te zijn of zo. Is er een bestand dat ik kan deleten om mijn stuur 100% te resetten naar hoe het was voordat ik het spel installeerde? Het rijdt van geen kanten nu... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:38:
Iemand enig idee hoe je de controller settings kan resetten? Ik heb zitten klooien met m'n G27 maar het bevalt niet en nu wil ik alles weer terug naar zoals het was maar dat lukt niet...! Er lijkt op een dieper level iets veranderd te zijn of zo. Is er een bestand dat ik kan deleten om mijn stuur 100% te resetten naar hoe het was voordat ik het spel installeerde? Het rijdt van geen kanten nu... :'(
Je kunt als t goed is gewoon restoren naar default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emperalhero schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:08:
[...]

Je kunt als t goed is gewoon restoren naar default.
Ja, dat dacht ik ook, maar als ik de G27 kies en alles reset zijn bijvoorbeeld de FF settings nog gewoon m'n eigen instellingen. En het voelt gewoon niet zoals het was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:25:
[...]

Ja, dat dacht ik ook, maar als ik de G27 kies en alles reset zijn bijvoorbeeld de FF settings nog gewoon m'n eigen instellingen. En het voelt gewoon niet zoals het was...
Had je die niet wat getweaked dan? Ik had het zelf ook maar na een tijdje wende ik er wel weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de FF alleen op 75% gezet. Gekke is dat als ik de default G27 settings herstel, die FF settings onveranderd blijven. (EDIT O, dat had ik al gezegd. ;) ) Zo langzamerhand, ook na het herstarten van de PC, lijkt alles weer iets in de buurt te komen van hoe het was maar het voelt toch anders. Zal er vast wel aan wennen maar vind het toch wat vreemd...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotrski71
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-08 03:38
Hij staat bij mij nu 6,5 GB te downloaden als update :-)

Ben benieuwd naar de nieuwe auto's!!

[ Voor 26% gewijzigd door pjotrski71 op 02-11-2015 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW! Holy shit! Ik ben helemaal WILD van de nieuwe R4 Subaru Impreza!!! Alsof die auto voor mij gemaakt is! Ik heb tot nu toe met de Group B Peugeot gereden maar die is nu geupgrade naar v2 (was eigenlijk te makkelijk maar nu wellicht te moeilijk) en ik kreeg hem sowieso al niet echt lekker onder controle: ik bleef maar moeite houden met hairpins en scherpe bochten: handrem, clutch, scandinavian flick, niets lukte echt. Of ik vloog eruit of ik viel stil, hopeloos. Afgelopen weekend heel veel auto's geprobeerd maar niets beviel echt.

Vanavond de update gedaan, de auto's geprobeerd en die Subaru klikte meteen! Ik voelde direct dat ik er goed controle over had en de hairpins waren opeens geen probleem is! Meteen begonnen aan m'n eerste Elite kampioenschap en de eerste rally eindigde ik na 10 stages in Wales als 3e! Helemaal happy mee!!! Ik kan die auto elke bocht ingooien, zo lijkt het, en hij doet precies wat ik wil! Ik heb de hele rally de clutch override niet nodig gehad: kon alles doen wat ik wilde met de handrem wat met die andere auto's alleen maar ellende gaf. Ik heb de rally zelfs zonder reset uit kunnen rijden, wat ook heel wat is nu er 10 stages zijn.

Echt, wat een super auto!

Ik vind het ook echt leuk dat je nu zelf de ruitenwissers kan gebruiken: lijkt zoiets kleins en simpels maar is echt top.

Ik ben trouwens afgelopen weekend geswitcht van de incar view met stuur etc. naar de incarview vooraan (of hoe je die ook noemt): geeft beter beeld op de weg, mooier uitzicht op de natuur, groter gevoel van snelheid ook, lijkt het, alleen heb ik daarvoor wel de indicator van de HUD moeten aanzetten om te checken in welke versnelling ik rij. Maar op zich rijdt dit leuk! Wellicht dat ik alsnog de nieuwe optie om je gezichtspunt te veranderen nog even ga uitproberen met die standaard incar view. Alleen ben ik wat huiverig om dat te doen omdat ik lees dat ze vergeten zijn een reset daarvoor in te stellen, dus zodra je iets veranderd is het knap lastig exact terug te komen naar je originele view.

Maar goed, al met al een top update wat mij betreft: helemaal blij met die nieuwe auto! :)

P.S. O ja, toch ook maar m'n stuur op 900 graden gezet en in DR gecalibreerd: was even wennen in het begin maar uiteindelijk rijdt dat toch een stuk fijner. En realistischer!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 13:27
Ik ben het ook steeds meer aan het spelen, gaat steeds beter.

Is er al een GoT league eigenlijk ? misschien leuk om tijden te vergelijken.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Dit is de GoT league, maar die is aardig dood.
https://www.dirtgame.com/...gue/15055/-got--welsh-80s

Dus je zou evt. deze kunnen joinen: https://www.dirtgame.com/uk/leagues/league/17653/nbrk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Oeps, helemaal vergeten :X

Over ca. een uur begint de league weer (elke keer een week de tijd, 5 events lang)

Dus voor de goede orde:

GoT DiRT League

Elke week een andere plaats, met een nieuwere auto. Elk event bestaat uit vier stages, twee lange, twee korte. Elke week is er een nieuw event. Er zijn vijf events in totaal, dus tot de feestdagen hoef je je niet te vervelen. Service kan om de stage, dus niet elke... Aan de andere kant, houd je auto gewoon heel :P

https://www.dirtgame.com/...gue/15055/-got--welsh-80s

[ Voor 35% gewijzigd door Koenvh op 03-11-2015 16:13 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Top! Ik doe weer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Afgelopen vrijdag heb ik een pc gebouwd en heb daarna direct Dirt Rally geïnstalleerd. Inmiddels 12 uur in de game zitten, erg vermakelijk. Mijn besturingsproblemen werden veroorzaakt doordat de analoge triggers van mijn DS4 niet goed werden gedetecteerd, het was dus nog steeds óf vol gas óf vol in de remmen. In combinatie met weinig tractiecontrole ging dat al snel fout natuurlijk. :P Nu door middel van een tool de DS4 als een 360-controller ingesteld en het werkt allemaal prima.

Ik ben zojuist ook lid geworden van de GOT-league. :D

[ Voor 46% gewijzigd door Uffeltje op 03-11-2015 15:52 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Uffeltje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:50:
Afgelopen vrijdag heb ik een pc gebouwd en heb daarna direct Dirt Rally geïnstalleerd. Inmiddels 12 uur in de game zitten, erg vermakelijk. Mijn besturingsproblemen werden veroorzaakt doordat de analoge triggers van mijn DS4 niet goed werden gedetecteerd, het was dus nog steeds óf vol gas óf vol in de remmen. In combinatie met weinig tractiecontrole ging dat al snel fout natuurlijk. :P Nu door middel van een tool de DS4 als een 360-controller ingesteld en het werkt allemaal prima.

Ik ben zojuist ook lid geworden van de GOT-league. :D
Leuk! Je kunt direct beginnen :)
Jaren '70 in Griekenland

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Laat dat nou net het land zijn waar ik de grootste hekel aan heb. :P Maar ik ga het gewoon proberen, erg leuk dat we het zo tegen elkaar op kunnen nemen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Uffeltje op 03-11-2015 16:20 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Uffeltje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:20:
Laat dat nou net het land zijn waar ik de grootste hekel aan heb. :P Maar ik ga het gewoon proberen, erg leuk dat we het zo tegen elkaar op kunnen nemen. :)
Alle landen komen aan bod komende weken (behalve Pikes Peak) :)
En ik hoop dat je tegen je verlies kunt :+

Eerste tijd is binnen: 26:31.219 :)

[ Voor 13% gewijzigd door Koenvh op 03-11-2015 16:53 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Koenvh schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:25:
[...]

En ik hoop dat je tegen je verlies kunt :+
Zeker, vooral omdat ik nog een beginneling ben die ook nog eens met controller speelt (wel met alle assists op standje 1 van 5). Desondanks toch een mooie tijd weten neer te zetten: 22:41.260. :*)

De tweede stage heeft vlak voor het einde een rotbocht zitten, hij lijkt niet scherp te zijn, maar toch donderde ik van de baan af. :P De laatste stage is ook mooi zo in het donker.

[ Voor 23% gewijzigd door Uffeltje op 03-11-2015 20:14 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Hier ook gefinished! 20:34:883 :)
Blijft absoluut mijn minst favoriete rally, die richeltjes langs de kant waardoor de auto in één keer wegspringt. Maar aardig foutloos kunnen rijden, paar keer half gespind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uffeltje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:39:
[...]

Zeker, vooral omdat ik nog een beginneling ben die ook nog eens met controller speelt (wel met alle assists op standje 1 van 5). Desondanks toch een mooie tijd weten neer te zetten: 22:41.260. :*)

De tweede stage heeft vlak voor het einde een rotbocht zitten, hij lijkt niet scherp te zijn, maar toch donderde ik van de baan af. :P De laatste stage is ook mooi zo in het donker.
Ik denk dat ik weet welke bocht je bedoelt: je krijgt een caution 4 right en dan de finish maar dat is dus een acute right. Of minstens een 1 right. Foutje van CM. Ik dacht dat dit verholpen zou worden met de laatste upgrade maar niet dus. Ik ben bezig met een rally in Griekenland en vanavond had ik die bocht twee keer: voor het eerst kon ik het me nu herinneren en ging het goed: de voorgaande keren vloog ik keihard het ravijn in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impry schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:41:
Hier ook gefinished! 20:34:883 :)
Blijft absoluut mijn minst favoriete rally, die richeltjes langs de kant waardoor de auto in één keer wegspringt. Maar aardig foutloos kunnen rijden, paar keer half gespind.
Ja, vervelend en soms niet goed gewoon. Ik reed vanavond een heel cleane rally daar maar schoot opeens van de baan door een richeltje van een centimeter of zo. Is haast een loterij... Soms klopt het gewoon niet. Gelijk tig seconden verloren doordat ik moest resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Sorry dat ik direct met de vervelendste begon :x

Mijn tactiek is langzaam en soepel in Griekenland, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Finland, daar ben ik een stuk agressiever

[ Voor 94% gewijzigd door Koenvh op 04-11-2015 00:10 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, ondanks die richeltjes vind ik Griekenland heerlijk, hoor! ;) Ik had gisteravond jammergenoeg weinig tijd maar de 6 stages die ik gereden heb daar waren heerlijk! Ik zit echt helemaal te genieten achter m'n stuurtje! Vooral nu ik die nieuwe R4 Subaru heb: dat ding is echt PERFECT voor mijn rijstijl! Ik baal echt als ik na dik 7 minuten de finish alweer haal. Wat een lekker spel dit.

Ik zal ook eens gaan kijken naar die GoT-league, alleen geen idee hoe dat werkt...? Moet ik zelf die races instellen of zo? Of moet ik een account aanmaken, inloggen en staat alles dan klaar? Geen idee, zoals ik al zei. ;) En kan je ook een stage herstarten? Dat zou ik namelijk jammer vinden. Lijkt me het leukst dat iedereen echt één poging doet, zoals in het echt. Ik doe nooit een herstart.

Zit nu even naar de tijden te kijken: 20 minuten, 22 minuten... Ik denk niet dat ik dat haal met m'n R4 kar. Maar goed, het gaat om de lol, natuurlijk. Ben eigenlijk wel benieuwd! :) 4 stages is ook makkelijk even te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Als je op de site van Dirt Rally inlogt met je account (even aanmaken als je die niet hebt) kan je lid worden van de League. De events verschijnen dan automatisch in de game. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uffeltje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:12:
Als je op de site van Dirt Rally inlogt met je account (even aanmaken als je die niet hebt) kan je lid worden van de League. De events verschijnen dan automatisch in de game. :)
Ah, mooi, dank je!

Ik zie nu alleen dat je verplicht bent een 70's auto te gebruiken... }:O Zo'n auto moet je eerst leren kennen, natuurlijk, en dat gaat dus tijd kosten... geen idee of ik daar wel zin in heb want ik ben meer iemand van één auto. Nou ja, ik ga wel ff kijken. Anders rij ik gewoon wel hopla met een onbekende auto: dat voorkomt dat iemand anders de schande van de laatste plek moet dragen... :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:15:
[...]

Ah, mooi, dank je!

Ik zie nu alleen dat je verplicht bent een 70's auto te gebruiken... }:O Zo'n auto moet je eerst leren kennen, natuurlijk, en dat gaat dus tijd kosten... geen idee of ik daar wel zin in heb want ik ben meer iemand van één auto. Nou ja, ik ga wel ff kijken. Anders rij ik gewoon wel hopla met een onbekende auto: dat voorkomt dat iemand anders de schande van de laatste plek moet dragen... :+ 8)
Klopt, anders kiest iedereen altijd een auto uit de 2000 of Group B klasse :p

Geen zorgen, volgende week een andere klasse (jaren '80) in Duitsland :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb me ondertussen al aangemeld. Ik bleek al een account te hebben: geen idee waarvan, maar goed. En schijnbaar zijn via Steam (?) ook alle gegevens over gebruikte auto's, aantal events, aantal crashes :X etc. al doorgegeven want ondanks dat ik in geen jaren ben ingelogd op Racent, zie ik vrolijk allemaal gegevens online staan, haha! Grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Koenvh schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:20:
[...]

Klopt, anders kiest iedereen altijd een auto uit de 2000 of Group B klasse :p

Geen zorgen, volgende week een andere klasse (jaren '80) in Duitsland :)
Dat is nog onbekent terrein voor iedereen door de v2 update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 01:41
Heb me voor beide leagues aangemeld. Hopelijk kom ik ook nog aan spelen toe.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Finland heeft ook van de nare randjes aan de rand van de baan waardoor je van de ban af wordt gelanceerd heb ik net ondervonden. :| Ook het landen na een jump gaat helaas niet altijd even soepel, net alsof er geen vering is. (Ik reed in de nieuwe Impreza.)

[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 04-11-2015 15:23 ]

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Uffeltje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:23:
Finland heeft ook van de nare randjes aan de rand van de baan waardoor je van de ban af wordt gelanceerd heb ik net ondervonden. :| Ook het landen na een jump gaat helaas niet altijd even soepel, net alsof er geen vering is. (Ik reed in de nieuwe Impreza.)
Finland vind ik wel fijn, een stuk breder dan de andere tracks. De truc hoe je een auto stabiel houd met jumps is zorgen dat je niet op alle 4 de wielen tegelijk hard neer komt, dan krijg je dat veer effect en dan is de kans groot dat je de bomen in stuitert. Je wil eigenlijk altijd soort van oneven landen, wat je kan doen door extra gas te geven voor een jump of heel even liften/remmen. Zo creëer je gewicht verschuiving en dat beetje scheef de lucht in gaan zorg er voor dat je rustiger neer komt.
Ik heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen maar dit video'tje zal het een stuk beter uitleggen (wel in engels):

YouTube: Dirt Rally Tutorial - Basics of rally driving

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Emperalhero schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:51:
[...]

Dat is nog onbekent terrein voor iedereen door de v2 update :)
Ach, zal wel snel wennen. En ze blijven sneller dan de meeste andere wagens. Niemand kiest voor de jaren '60

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
kevz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:04:
[...]

Finland vind ik wel fijn, een stuk breder dan de andere tracks. De truc hoe je een auto stabiel houd met jumps is zorgen dat je niet op alle 4 de wielen tegelijk hard neer komt, dan krijg je dat veer effect en dan is de kans groot dat je de bomen in stuitert. Je wil eigenlijk altijd soort van oneven landen, wat je kan doen door extra gas te geven voor een jump of heel even liften/remmen. Zo creëer je gewicht verschuiving en dat beetje scheef de lucht in gaan zorg er voor dat je rustiger neer komt.
Ik heb het zo goed mogelijk proberen uit te leggen maar dit video'tje zal het een stuk beter uitleggen (wel in engels):

YouTube: Dirt Rally Tutorial - Basics of rally driving
Ah, zo zit dat dus. :P Zeer goede video, veel wist ik nog niet.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Zo, net de GoT-league van deze week volbracht in mijnStratos. Een nette vijfde plek tot nu toe.
Voor diegene die net zijn begonnen met Dirt Rally: Deze auto is een bitch, maar als je hem/haar eenmaal hebt ge-upgraded en je de auto doorhebt, is het een heerlijke om mee te rijden.
Nimble, zoals de Engelsen dat zeggen, maar oh zo gevoelig en wat heeft dat ding een vermogen!

Een leuk stukje Top Gear over de Stratos:

[ Voor 10% gewijzigd door apollo13 op 04-11-2015 19:52 . Reden: Typ-o ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me iets herinneren over het repareren van een lekke band... Kan dat nou wel of niet? Ik heb zonet, na Wales (3e) en Griekenland (3e) de eerste 6 stages van Finland gereden... wat aan draaaaaaamaaaaaaaa... Moest twee of drie keer resetten, ramde paar keer een rots, stond paar keer omgekeerd en heb zowat een hele stage, uitgerekend zo'n lange, met de 'tire on the rim' gereden. Nou ja, gereden... Pffffffff... Ik was blij dat de band automatisch was gerepareerd bij de start van de stage erna! Maar goed, ik dacht dus dat dat op een of andere manier te fiksen was: schijnbaar niet? Ik sta na al dit drama 7e met nog 4 stages te gaan: dat gaat geen 3e plek meer worden en daarmee is uitzicht op de Masters (dit is m'n eerste kampioenschap op Elite) ver uit zicht verdwenen: moet denk ik minstens een keer 2e worden en hopen dat iemand uitvalt. ;)

Maar eh... wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk spel!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Je kan pas je band verwisselen als je helemaal stil staat, dan pas komt er een tip tevoorschijn en/of via het menu om te repareren.

Geen idee of er ook een limiet aan zit. Hoeveel extra banden nemen rally auto's mee per stage? :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
In Dirt Rally heb ik nooit meer dan één reservewiel in de achterbak zien liggen. Het lijkt me trouwens sterk dat ze in 1:30 een band kunnen wisselen.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Nou dat doen ze best snel hoor haha, er staan vast wel wat filmpjes op utube :P

Zelf ook even de GoT League gedaan net. Was ff geleden sinds ik wat rally had gedaan en dat was te merken lol. Heb mijzelf voorgehouden niet meer dan 1x te restarten om toch een soort warming up te krijgen. Ging wel aardig, maar heb nog ff te gaan vergelijken met de huidige #1 :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:24:
Je kan pas je band verwisselen als je helemaal stil staat, dan pas komt er een tip tevoorschijn en/of via het menu om te repareren.

Geen idee of er ook een limiet aan zit. Hoeveel extra banden nemen rally auto's mee per stage? :P
Ah, stilstaan, ok, ja, dat is niet het eerste dat bij me opkomt als ik middenin een stage zit... :X En dat kost dus 1.30 minuut...? Hmmmmm, vraag me af of doorrijden dan soms niet slimmer is...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:14:
[...]

Ah, stilstaan, ok, ja, dat is niet het eerste dat bij me opkomt als ik middenin een stage zit... :X En dat kost dus 1.30 minuut...? Hmmmmm, vraag me af of doorrijden dan soms niet slimmer is...!
Geloof me maar, je wil niet met een kapot wiel doorrijden...
Het gaat de eerste minuut nog wel, maar daarna loopt de band eraf en met een beetje geluk knal je iedere bocht van de baan af. 1:30 moet trouwens best te doen zijn, in mijn eigen autotje moet de motor zelfs in 42 seconden vervangen kunnen worden :+ YouTube: VW Beetle Engine change Guiness world record Das natuurlijk wel een uitzondering, maar toch haha...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:18:
[...]

Geloof me maar, je wil niet met een kapot wiel doorrijden...
Het gaat de eerste minuut nog wel, maar daarna loopt de band eraf en met een beetje geluk knal je iedere bocht van de baan af. 1:30 moet trouwens best te doen zijn, in mijn eigen autotje moet de motor zelfs in 42 seconden vervangen kunnen worden :+ YouTube: VW Beetle Engine change Guiness world record Das natuurlijk wel een uitzondering, maar toch haha...
Nou... het verbaasde mij juist hoe goed dat nog ging. Nou ja, niet echt goed, natuurlijk, maar de paar keer dat het mij gebeurde heb ik gewoon de finish gehaald. Vanavond was dat vanaf nog vóór de helft van een lange stage en ik eindigde toen alsnog als 9e (Elite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:14:
[...]

Kort gezegd: Nee. Ik heb het in Finland geprobeerd (rechtsachter). Lek gaat nog wel, maar zonder band spin je bij elke keer remmen :P

Toch leuk om die verscheidenheid aan tijden te zien. Ik ga zelf zaterdag 't proberen denk ik, eens kijken waar ik eindig. (Niet geoefend verder :P)

De score is ook te zien op de website: https://www.dirtgame.com/...gue/15055/-got--welsh-80s, en ook per stage.

Even kort een toelichting over de indeling: Ik heb de klasse oplopend genomen (dus eerst '70, dan '80 etc), en land twee lange stages en twee korte stages genomen. Elke tweede stage heeft een service optie. Daarnaast is het weer normaal gesproken middag/ochtend en helder, met elke keer één stage die anders is (donker, sneeuw, regen etc). Dat klopt niet helemaal, zo te zien heb ik niet helemaal goed bijgehouden welk weer ik al gehad had. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Koenvh op 04-11-2015 22:29 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Kijk hier hoe legende Loeb in 1,5 minuut zijn band wisselt. ;)

Wiel wisselen moet je al redelijk snel doen, als je eenmaal op de velg rijdt moet het tempo wel heel erg naar beneden en dan als je dan nog een paar keer spint ben je echt meer dan 1,5 minuut kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Koenvh schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:12:
[...]

Ach, zal wel snel wennen. En ze blijven sneller dan de meeste andere wagens. Niemand kiest voor de jaren '60
Dat is wel waar ja, maar je merkt nu vooral in de bochten dat het lastiger is met de group b auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Ik zal ook weer eens meedoen met de GoT league. De website is wel down volgens mij. Ik krijg HTTP Error 500.0 - Internal Server Error. Zonet Wales geëindigd als 4e in het Masters Championship met de Focus RS 2001. Ik sta nu 3e in het algemene klassement met 1 punt achterstand op de 2e. Moet nog Griekenland, Duitsland en Finland door. Na 5 of 6 stages merk ik wel dat mijn concentratie drastisch achteruit gaat en ik geen goede stage meer kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Linus_BE schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:02:
Ik zal ook weer eens meedoen met de GoT league. De website is wel down volgens mij. Ik krijg HTTP Error 500.0 - Internal Server Error. Zonet Wales geëindigd als 4e in het Masters Championship met de Focus RS 2001. Ik sta nu 3e in het algemene klassement met 1 punt achterstand op de 2e. Moet nog Griekenland, Duitsland en Finland door. Na 5 of 6 stages merk ik wel dat mijn concentratie drastisch achteruit gaat en ik geen goede stage meer kan rijden.
Nu is die weer online.. En succes ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Koenvh schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:26:
[...]

Nu is die weer online.. En succes ;)
Bij mij ziet het er toch nog steeds zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Neen, dat geeft dezelfde foutmelding. Heb ook al met andere browser en gsm geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Linus_BE schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:31:
[...]

Neen, dat geeft dezelfde foutmelding. Heb ook al met andere browser en gsm geprobeerd.
Vreemd, maar ja, lost zichzelf wel weer op.

Volgende seizoen staat waarschijnlijk in het teken van winter wonderland, omdat die als het goed is dan een week uit is. Wel wat korter ivm de feestdagen. :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Gisteren ook de stages gedaan, mooi in de middenmoot met een 6e plek. :) Ben circuits gewend, dus het is wel even wennen. Ik zag ook dat het mogelijk is om stages opnieuw te doen. Nu ben ik net nieuw en weet niet of het al ergens is besproken, maar mij lijkt het leuker om dit uit te zetten. Ik weet niet hoe de rest daar over denkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ik kwam er pas achteraf achter. :D Bij veel leagues staat dat inderdaad uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
MRCL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:29:
Gisteren ook de stages gedaan, mooi in de middenmoot met een 6e plek. :) Ben circuits gewend, dus het is wel even wennen. Ik zag ook dat het mogelijk is om stages opnieuw te doen. Nu ben ik net nieuw en weet niet of het al ergens is besproken, maar mij lijkt het leuker om dit uit te zetten. Ik weet niet hoe de rest daar over denkt?
Ikzelf restart/reset nooit een stage, doen ze IRL ook niet. Op deze manier dwing ik mijzelf goed te focussen en geen onnodige risico's te nemen. Het scheelt je ook weer credits in je championships en online games, je reparaties kosten nu eenmaal credits.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

MRCL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:29:
Kan... De reden dat het wel aanstaat is omdat je ook save en quit kunt doen, de league opnieuw opzoeken en dan de stage over kunt doen. :)

Misschien zet ik 'm volgend seizoen uit, maar dat duurt nog 5 weken :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Ik ben ook gejoind :) wel eerst even oefenen met de '70 wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, ik ben door naar Master! Dacht eergisteren nog m'n Elite kampioenschap verknald te hebben maar ondanks nog een paar blunders en weer een lekke band (ben alsnog toch weer ermee doorgereden en werd nog tweede ook }:O ) werd ik uiteindelijk vierde: daardoor behield in m'n tweede overall plek. Toen in 1 ruk meteen de hele Germany rally gereden (de tijd vliegt net zo hard voorbij als het landschap 8) ) en daarin werd ik tweede (wel dankzij een mankement bij de nummer 1 van het kampioenschap). Nummer 1 heeft nu 75 punt, ik 60, nummers 3 53 en nummer 4 33. Ik kan dus onmogelijk lager dan 3e eindigen dus de Masters zit 'in the pocket'! Toch wel lekker om alle levels steeds in 1 keer er doorheen te jassen. :)

Mss dat ik komend weekend een jaren 70 auto ga proberen voor de GoT league. En als het een beetje bevalt ga ik die league ff rijden. 4 stages, da's een eitje als je Elite kampioenschappen gewend bent. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:43:
Jaja, ik ben door naar Master! Dacht eergisteren nog m'n Elite kampioenschap verknald te hebben maar ondanks nog een paar blunders en weer een lekke band (ben alsnog toch weer ermee doorgereden en werd nog tweede ook }:O ) werd ik uiteindelijk vierde: daardoor behield in m'n tweede overall plek. Toen in 1 ruk meteen de hele Germany rally gereden (de tijd vliegt net zo hard voorbij als het landschap 8) ) en daarin werd ik tweede (wel dankzij een mankement bij de nummer 1 van het kampioenschap). Nummer 1 heeft nu 75 punt, ik 60, nummers 3 53 en nummer 4 33. Ik kan dus onmogelijk lager dan 3e eindigen dus de Masters zit 'in the pocket'! Toch wel lekker om alle levels steeds in 1 keer er doorheen te jassen. :)

Mss dat ik komend weekend een jaren 70 auto ga proberen voor de GoT league. En als het een beetje bevalt ga ik die league ff rijden. 4 stages, da's een eitje als je Elite kampioenschappen gewend bent. 8)
Ik zeg: Doen :P
Duurt inderdaad maar 20~30 minuten, maar niet iedereen heeft evenveel tijd en zin.

Ik kan 'm ook wel met 10 lange stages doen, met de originele Mini Cooper >:)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Wat gebeurt er eigenlijk als je het Master's Championship wint? Kan je dan gewoon Masters opnieuw doen of begint het terug vanaf Open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gebeurt er helemaal niets. Je doet gewoon mee op het hoogste niveau en dat blijf je doen zolang je maar wilt. Enige dat kan gebeuren is dat je een keer bij de laatste drie eindigt en je teruggezet wordt naar het Elite level. Er zit wat dat betreft verder geen doel of goal in het spel. Wat ik prima vind. Het gaat puur om het racen en niet om allerlei flauwe bijzaken. ;)

Wat ik top vind van dit spel is dat je zelf kan kiezen met welke auto je een kampioenschap rijdt (en wat dat betreft kan je een kampieoenschap nog heel vaak spelen en het gevarieerd en spannend houden) en elk kampioenschap wordt at random samengesteld. Dat laatste heeft ook een nadeel (dat je soms exact hetzelfde stuk track vaker achter elkaar rijdt) maar het houdt het wel gevarieerd.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, even de league gereden. LOL Is best grappig! Ik had geen zin en tijd om te oefenen dus ik heb 1 short stage gedaan met de eerste de beste 70's auto en daarna ben ik meteen de league ingedoken. Poeh, viel niet mee met zo'n wiebelige auto! Dat ding ging alle kanten op LOL maar zo ongeveer in de 3e stage voelde ik 'm wel aardig aan, denk ik. Ik merk wel dat ik toch wat voorzichtiger rij omdat je het nu echt niet wilt verknallen want iedereen kan het resultaat zien, haha, en dat geeft wel een leuke spanning. Enige wat ik wel echt HEEEEEEEEEL jammer vind, is dat je kan restarten!!! Ik heb nu geen idee wie zijn tijd met en zonder restarts heeft gedaan en dat neemt toch wel heel veel van de lol weg. Kan dat nog veranderd worden voor de volgende rally? Want eigenlijk haalt dat de uitdaging en lol er vanaf. Ik heb mijn tijd in ieder geval zonder restarts gereden.

De volgorde van de stages mag ook nog wel naar gekeken worden, want stage 4 was het tweede deel van stage 3 en da's ook weer wat jammer. ;) Maar goed, al met al best leuk om te doen, ook omdat de rallies kort zijn: dat wel graag zo houden. Maar die restarts moeten er echt uit. ;)

EDIT
Sta nu zesde trouwens en ik zie dat ik maar 1 seconde achter mijn bijna naamgenoot sta LOL Als ik nou in die tweede stage niet achterstevoren had gestaan, was ik 5e geweest, haha! Ja, best wel leuk, zo'n league! ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:57:
Zo, even de league gereden. LOL Is best grappig! Ik had geen zin en tijd om te oefenen dus ik heb 1 short stage gedaan met de eerste de beste 70's auto en daarna ben ik meteen de league ingedoken. Poeh, viel niet mee met zo'n wiebelige auto! Dat ding ging alle kanten op LOL maar zo ongeveer in de 3e stage voelde ik 'm wel aardig aan, denk ik. Ik merk wel dat ik toch wat voorzichtiger rij omdat je het nu echt niet wilt verknallen want iedereen kan het resultaat zien, haha, en dat geeft wel een leuke spanning. Enige wat ik wel echt HEEEEEEEEEL jammer vind, is dat je kan restarten!!! Ik heb nu geen idee wie zijn tijd met en zonder restarts heeft gedaan en dat neemt toch wel heel veel van de lol weg. Kan dat nog veranderd worden voor de volgende rally? Want eigenlijk haalt dat de uitdaging en lol er vanaf. Ik heb mijn tijd in ieder geval zonder restarts gereden.

De volgorde van de stages mag ook nog wel naar gekeken worden, want stage 4 was het tweede deel van stage 3 en da's ook weer wat jammer. ;) Maar goed, al met al best leuk om te doen, ook omdat de rallies kort zijn: dat wel graag zo houden. Maar die restarts moeten er echt uit. ;)

EDIT
Sta nu zesde trouwens en ik zie dat ik maar 1 seconde achter mijn bijna naamgenoot sta LOL Als ik nou in die tweede stage niet achterstevoren had gestaan, was ik 5e geweest, haha! Ja, best wel leuk, zo'n league! ;)
Van meer mensen hoor ik dat de restarts jammer zijn. Helaas kan ik ze niet meer uitschakelen voor dit seizoen. Stage restarts gaan er in ieder geval uit, en event restarts misschien... Je kunt ook gewoon pech hebben (controller verliest verbinding oid), en dan is het wel zo leuk dat je nog een kans maakt. Zal ik nog over nadenken.

De volgorde zal ik ook naar kijken, maar er is niet heel veel keuze. Meestal probeer ik een stage die omgekeerd is te kiezen, maar dat kan niet altijd. :) Als het goed is zijn die van volgende week in Duitsland namelijk de andere kant op. (en anders heb ik iets verkeerd gedaan :X ). Helaas zijn er niet heel veel aparte stages (maar twee per land), dus sommige dingen zijn wel dubbel.

[ Voor 5% gewijzigd door Koenvh op 07-11-2015 15:21 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:16:
[...]

Van meer mensen hoor ik dat de restarts jammer zijn. Helaas kan ik ze niet meer uitschakelen voor dit seizoen. Stage restarts gaan er in ieder geval uit, en event restarts misschien... Je kunt ook gewoon pech hebben (controller verliest verbinding oid), en dan is het wel zo leuk dat je nog een kans maakt. Zal ik nog over nadenken.

De volgorde zal ik ook naar kijken, maar er is niet heel veel keuze. Meestal probeer ik een stage die omgekeerd is te kiezen, maar dat kan niet altijd. :) Als het goed is zijn die van volgende week in Duitsland namelijk de andere kant op. (en anders heb ik iets verkeerd gedaan :X ). Helaas zijn er niet heel veel aparte stages (maar twee per land), dus sommige dingen zijn wel dubbel.
Ok, denk maar goed na. 8) ;)

Wat de volgorde van stages betreft: simpelweg twee verschillende lange stages nemen en dan steeds twee korte van beide de andere kant op. Bijvoorbeeld A lang, B kort (reverse), A kort (reverse), B lang. Dan rij je in ieder geval nooit twee keer over hetzelfde stukje achter elkaar. En alhoewel die korte natuurlijk wel herhaling zijn, zijn ze dat in ieder geval reverse en niet meteen na elkaar. En dan kan je ook nog de volgorde omdraaien en alles nog weer reverse of en ga zo maar door. Opties zat met een 4 stage rally. ;) Als je deze basisvolgorde aanhoudt, kan je eindeloos door varieren zonder directe herhaling!

A kort, B lang, A lang reverse, B kort reverse
A kort, B lang reverse, A lang reverse, B kort
A lang, B lang reverse, A kort reverse, B kort
A lang, B lang, A kort reverse, B kort reverse
A kort reverse, B lang reverse, A lang, B kort
A kort reverse, B lang, A lang, B kort reverse
A kort, B kort, A lang reverse, B lang reverse
A kort, B kort reverse, A lang reverse, B lang
...

Nou ja, en ga zo maar door... :+

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:35:
[...]

Ok, denk maar goed na. 8) ;)

Wat de volgorde van stages betreft: simpelweg twee verschillende lange stages nemen en dan steeds twee korte van beide de andere kant op. Bijvoorbeeld A lang, B kort (reverse), A kort (reverse), B lang. Dan rij je in ieder geval nooit twee keer over hetzelfde stukje achter elkaar. En alhoewel die korte natuurlijk wel herhaling zijn, zijn ze dat in ieder geval reverse en niet meteen na elkaar. En dan kan je ook nog de volgorde omdraaien en alles nog weer reverse of en ga zo maar door. Opties zat met een 4 stage rally. ;) Als je deze basisvolgorde aanhoudt, kan je eindeloos door varieren zonder directe herhaling!
Goed idee. Ik heb nu A lang A kort (reverse) B lang B kort (reverse) gedaan (al is dat reverse gedeelte niet altijd even goed gelukt :P)

Mocht je zin hebben om te helpen, kan ik je ook de rechten geven om het volgende seizoen aan te maken ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:40:
[...]

Mocht je zin hebben om te helpen, kan ik je ook de rechten geven om het volgende seizoen aan te maken ;)
Nou, met miijn bovenstaande edit (het rijtje met enkele van de vele mogelijkheden) en vooral deze pdf: http://we.tl/MpWxargjzM waarin je in één oogopslag kan zien welke stages je hebt en welke reverse zijn, moet het toch makkelijk lukken! ;)

Voorbeeld, binnen paar seconden gemaakt m.b.v. pdf:
Finland rally
- Pitkajarvi
- Paskuri
- Kotajarvi
- Kontinjarvi

Op elke pagina staan twee kaarten met twee blokken namen. Kies een korte of lange stage uit 1 blok bij de ene kaart, doe hetzelfde bij het andere blok bij dezelfde kaart. Kies vervolgens bij de andere kaart in dezelfde volgorde de tegenovergestelde lengte als ie boven hebt gedaan. (Bij korte stages maakt het niet uit welke van de twee je neemt.) Kan niet fout gaan. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:43:
[...]

Nou, met miijn bovenstaande edit (het rijtje met enkele van de vele mogelijkheden) en vooral deze pdf: http://we.tl/MpWxargjzM waarin je in één oogopslag kan zien welke stages je hebt en welke reverse zijn, moet het toch makkelijk lukken! ;)
Die PDF had ik nog niet :P

Maar ik die tips onthouden voor volgend seizoen, al is tegen die tijd ook Winter Wonderland al weer uit.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Koenvh schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:44:
[...]

Die PDF had ik nog niet :P

Maar ik die tips onthouden voor volgend seizoen, al is tegen die tijd ook Winter Wonderland al weer uit.
En nieuwe 2010 cars ;) i20 is confirmed ondertusse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Emperalhero schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:50:
[...]

Lijkt me sterk, aangezien Codemasters niet de licentie heeft voor de huidige WRC-wagens. Heb je een bron hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Emperalhero schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 20:50:
[...]

Moet ik eerst even kijken hoe goed de combinatie 2010 en Winter Wonderland werkt. :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
CaptainPanda schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:23:
[...]

Lijkt me sterk, aangezien Codemasters niet de licentie heeft voor de huidige WRC-wagens. Heb je een bron hiervoor?
Bron : https://m.reddit.com/r/di...we_going_to_have_i20_wrc/

En codies mogen wel gewoon versies van 2/3 jaar geleden gebruiken.
Koenvh schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:39:
[...]

Moet ik eerst even kijken hoe goed de combinatie 2010 en Winter Wonderland werkt. :)
Ik weet wel dat je weer speciale banden krijgt met ijzeren stekels in je banden.

[ Voor 26% gewijzigd door Emperalhero op 08-11-2015 09:28 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste