Koenvh schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:16:
[...]
Van meer mensen hoor ik dat de restarts jammer zijn. Helaas kan ik ze niet meer uitschakelen voor dit seizoen. Stage restarts gaan er in ieder geval uit, en event restarts misschien... Je kunt ook gewoon pech hebben (controller verliest verbinding oid), en dan is het wel zo leuk dat je nog een kans maakt. Zal ik nog over nadenken.
De volgorde zal ik ook naar kijken, maar er is niet heel veel keuze. Meestal probeer ik een stage die omgekeerd is te kiezen, maar dat kan niet altijd.

Als het goed is zijn die van volgende week in Duitsland namelijk de andere kant op. (en anders heb ik iets verkeerd gedaan

). Helaas zijn er niet heel veel aparte stages (maar twee per land), dus sommige dingen zijn wel dubbel.
Ok, denk maar goed na.
Wat de volgorde van stages betreft: simpelweg twee verschillende lange stages nemen en dan steeds twee korte van beide de andere kant op. Bijvoorbeeld A lang, B kort (reverse), A kort (reverse), B lang. Dan rij je in ieder geval nooit twee keer over hetzelfde stukje achter elkaar. En alhoewel die korte natuurlijk wel herhaling zijn, zijn ze dat in ieder geval reverse en niet meteen na elkaar. En dan kan je ook nog de volgorde omdraaien en alles nog weer reverse of en ga zo maar door. Opties zat met een 4 stage rally.

Als je deze basisvolgorde aanhoudt, kan je eindeloos door varieren zonder directe herhaling!
A kort, B lang, A lang reverse, B kort reverse
A kort, B lang reverse, A lang reverse, B kort
A lang, B lang reverse, A kort reverse, B kort
A lang, B lang, A kort reverse, B kort reverse
A kort reverse, B lang reverse, A lang, B kort
A kort reverse, B lang, A lang, B kort reverse
A kort, B kort, A lang reverse, B lang reverse
A kort, B kort reverse, A lang reverse, B lang
...
Nou ja, en ga zo maar door...
[
Voor 34% gewijzigd door