Een T30 speelt niet hetzelfde als een T34, er zijn veel overeenkomsten. Zoals sterke turret armor en slechte UFP. Maar de soft stats, snelheid waarmee de T30 rijdt en de reload tijd van de gun op de t30 maakt het een ander beestje.CORVETTE schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:56:
Volgens mij is de T30 exact dezelfde tank, alleen met een gun die meer damage doet, of zijn er nog andere verschillen ? De T30 trekt mij wel, omdat ik die eigenlijk wil gaan spelen als mijn T34. Maar vaak zie ik gasten met een T30 zich achterin het veld houden. Is dat nodig ?
Als jij een op een staat met een medium met een T34 kan je het wellicht winnen. Maar een T30 getracked en met een reload van 18 seconden (met rammer, vents en BIA) redt je het niet van tegen tier 9 medium.
Door de lange reload moet je de tank niet 1ste lijns spelen. Speel het als tweede lijns support of hulldown op plekken waar je niet gemakkelijk geflanked kan worden.
Helemaal achteraan campen kan de T30 ook niet omdat de gun waardeloze accu heeft en op weakspots mikken gaat al helemaal niet lukken op afstand.
Zo speel ik de T30, support assault gun.
Alle vragen hebben een antwoord