Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 49 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste
Acties:
  • 35.417 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 11:38
CORVETTE schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:56:
Volgens mij is de T30 exact dezelfde tank, alleen met een gun die meer damage doet, of zijn er nog andere verschillen ? De T30 trekt mij wel, omdat ik die eigenlijk wil gaan spelen als mijn T34. Maar vaak zie ik gasten met een T30 zich achterin het veld houden. Is dat nodig ?
Een T30 speelt niet hetzelfde als een T34, er zijn veel overeenkomsten. Zoals sterke turret armor en slechte UFP. Maar de soft stats, snelheid waarmee de T30 rijdt en de reload tijd van de gun op de t30 maakt het een ander beestje.
Als jij een op een staat met een medium met een T34 kan je het wellicht winnen. Maar een T30 getracked en met een reload van 18 seconden (met rammer, vents en BIA) redt je het niet van tegen tier 9 medium.

Door de lange reload moet je de tank niet 1ste lijns spelen. Speel het als tweede lijns support of hulldown op plekken waar je niet gemakkelijk geflanked kan worden.
Helemaal achteraan campen kan de T30 ook niet omdat de gun waardeloze accu heeft en op weakspots mikken gaat al helemaal niet lukken op afstand.

Zo speel ik de T30, support assault gun.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-06 21:48
Vickiieee schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:14:
[...]

Zag dit topic voorbij komen onder 'Actieve Topics' en heb de laatste paar posts gelezen. Ook mijn 'WN8' eens opgezocht (laatste keer dat ik echt gespeeld heb is al tijden terug, denk dan aan een jaar minstens). En zie hier, een WN8 van 1807.52! :D

Er is nog werk aan de winkel bij jou ;).
Dat is er zeker en dat weet ik ook wel. maar heb nu pas 100 potjes gespeeld dus heb nog meer dan genoeg tijd om het op te krikken.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-06 13:59

Fordox

00101010

Vickiieee schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:14:
[...]

Zag dit topic voorbij komen onder 'Actieve Topics' en heb de laatste paar posts gelezen. Ook mijn 'WN8' eens opgezocht (laatste keer dat ik echt gespeeld heb is al tijden terug, denk dan aan een jaar minstens). En zie hier, een WN8 van 1807.52! :D

Er is nog werk aan de winkel bij jou ;).
Zeker niet slecht voor iemand die niet op stats let en na 5k battles. Ik zou je bijna een natuurtalent noemen :p

* Fordox staat nog maar net over de 1900 na 12k battles en vind dat al goed :9

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-05 15:56

Vickiieee

Kritische lezer.

Fordox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:27:
[...]

Zeker niet slecht voor iemand die niet op stats let en na 5k battles. Ik zou je bijna een natuurtalent noemen :p

* Fordox staat nog maar net over de 1900 na 12k battles en vind dat al goed :9
Heb het spel al in de Closed Beta gespeeld dus had wel een redelijk voorsprong op de rest van de spelers toen de game live ging, hehe. Wat betreft die stats: ik probeer(de) altijd wel om gewoon goed te spelen en te winnen. Maar voor mij ging de lol er grotendeels af toen er meer en meer landen bij kwamen.. Het summum voor mij was toch echt nog de tijd dat je alleen Russische en Duitse tanks had :D

Wat betreft die WN8, die stijgt op een gegeven moment ook maar trager en trager hé.. Dat schiet op een gegeven moment niet meer op :9

Ps, hoe bedoel je nog dat ik 'niet op de stats let'? :o

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wat betreft die WN8, die stijgt op een gegeven moment ook maar trager en trager hé.. Dat schiet op een gegeven moment niet meer op :9
Ja dat klopt, maar je overall stats moeten in het begin dus wel aardig zijn. De eerste 5k battles (als het er niet meer zijn) was ik gewoon aan het rond derpen :p
Ps, hoe bedoel je nog dat ik 'niet op de stats let'? :o
Zelf speel ik beter als ik mijn stats regelmatig bijhoud.

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-05 15:53
Rianata schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:37:
[...]

7x lijkt me stug, 5 times per account...
Nee bedoel, bij de stats zie ik dat ik 86 potjes heb gedaan, daarvan zijn dan 70+ wel in de top 10 beland dus heb 7x de missie volbracht ergens, maar max voor de 5k bonus is 5 ja :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-05 15:56

Vickiieee

Kritische lezer.

Fordox schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Ja dat klopt, maar je overall stats moeten in het begin dus wel aardig zijn. De eerste 5k battles (als het er niet meer zijn) was ik gewoon aan het rond derpen :p

[...]

Zelf speel ik beter als ik mijn stats regelmatig bijhoud.
Ik weet ook niet vanaf wanneer precies WG begonnen is met het meten van de stats. Zou goed kunnen dat sommige stats die er tussen staan nog uit de Closed Beta zijn. Hoewel dit aan de andere kant weer niet echt logisch zou zijn natuurlijk... Ik heb met spellen sowieso altijd wel dat ik ze gelijk vanaf het begin goed wil spelen, haha. Mezelf uitdagen om het beter en beter te doen en mijzelf een betere speler te maken :).

Wat betreft die stats: zoals ik zei zijn ze van tijden terug. Laatste potje is geloof ik wel een jaar terug geweest.. Bijhouden doe ik dan ook niet meer omdat ik WoT niet meer speel :9
Hoewel WoT, WoWp en WoWs (Ja ik heb access uit Alpha! :D) wel op mijn computer geïnstalleerd staan :+

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:45
Ik weet niet welke tank ik eerst zal unlocken met de AMX1390. Heb nu bijna genoeg voor 1 van de 2, maar ik twijfel. Heb voorlopig nog geen free exp om 1 van van beiden te upgraden en zal dus stock moeten beginnen.

Naar de T10 tanks heb ik nog niet gekeken. Volgens mij zijn ze beiden wel tof, maar de BChat lijkt mij het leukst. Is dat voorgevoel juist?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:46

CORVETTE

---- American V8 ---

mhindrik schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:16:
[...]

Een T30 speelt niet hetzelfde als een T34, er zijn veel overeenkomsten. Zoals sterke turret armor en slechte UFP. Maar de soft stats, snelheid waarmee de T30 rijdt en de reload tijd van de gun op de t30 maakt het een ander beestje.
Als jij een op een staat met een medium met een T34 kan je het wellicht winnen. Maar een T30 getracked en met een reload van 18 seconden (met rammer, vents en BIA) redt je het niet van tegen tier 9 medium.

Door de lange reload moet je de tank niet 1ste lijns spelen. Speel het als tweede lijns support of hulldown op plekken waar je niet gemakkelijk geflanked kan worden.
Helemaal achteraan campen kan de T30 ook niet omdat de gun waardeloze accu heeft en op weakspots mikken gaat al helemaal niet lukken op afstand.

Zo speel ik de T30, support assault gun.
Goede informatie. Dank je.

Wat is het exacte verschil tussen de 03 en 04 , weet je dat ook ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:57
03 geen turret (zoals de STuG e.d) en de 04 heeft een 180 graden (90graden links, 90 graden rechts) turret

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En de E4 heeft een turret waar je makkelijk foorheen kan schieten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhindrik
03 Veel armor, frontaal zeer moeilijk te pennen. 04 Minder armor, makkelijker frontaal te pennen, maar krijgt een stuk flexibiliteit er voor terug in vorm van een turret.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-05 13:57
TheBrut3 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:29:
Ik weet niet welke tank ik eerst zal unlocken met de AMX1390. Heb nu bijna genoeg voor 1 van de 2, maar ik twijfel. Heb voorlopig nog geen free exp om 1 van van beiden te upgraden en zal dus stock moeten beginnen.

Naar de T10 tanks heb ik nog niet gekeken. Volgens mij zijn ze beiden wel tof, maar de BChat lijkt mij het leukst. Is dat voorgevoel juist?
BChat is uniek, AMX 30b is vergelijkbaar met de Leopard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:03
Het verschil is dat 90% van de spelers de T110E4 kiezen omdat het een turret heeft - en daardoor denken dat het beter is, terwijl de T110E3 in vrijwel alle aspecten zoveel beter is dan de E4.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Of veel mensen gaan ervoor omdat ze liever de T28 Prot en de T30 hebben dan de T28 en T95?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhindrik
Hellcat is dan ook een van de beste tier 6, dan wel niet de beste, TD in het spel. En die zit in de grind van de t110e4.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 20:33

jdh009

FP ProMod
Vergeet de T67 niet, ook een leuke tank om te spelen. Denk dat de gehele lijn veel noob vriendelijker en vergefelijker is om te spelen.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD
mhindrik schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:52:
Hellcat is dan ook een van de beste tier 6, dan wel niet de beste, TD in het spel. En die zit in de grind van de t110e4.
doch vroeger hij nog beter was.. :'(

in 9.3
- stock tracks accuracy on the move and when turning nerfed by 60 percent
- terrain resistance for stock tracks nerfed (soft/medium/hard) by 9/14/9 percent
- elite tracks accuracy on the move and when turning nerfed by 57 percent
- terrain resistance for elite tracks nerfed (soft/medium/hard) by 10/17/10 percent
- maxium reverse speed nerfed from 20 to 12 km/h
- 76mm M1A2 AT accuracy loss from turning the turret nerfed by 12 percent
- 90mm M3 reload time nerfed from 8s to 8,5s, accuracy loss from turning the turret nerfed by 25 percent

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 19:58
Ik heb die 04 lijn gespeeld en als je er eenmaal aan gewend bent is de t28 Prot wat mij betreft de beste uit de lijn.

De t30 is ook fijn om te spelen. De T110E04 is een tank waar ik echt niks mee kan. Je bent te traag en de reload is echt lang. De armor is meh.

Alleen als je een van de weinig T10's bent is het nog te doen, maar voor de rest maakt bijna iedere ander T10 tank gehakt van je 😞

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

- maxium reverse speed nerfed from 20 to 12 km/h
Dat was nog wel de ergste nerf :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvdveer
Welke knop is voor reverse? #yololife

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
wvdveer schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:16:
Welke knop is voor reverse? #yololife
Bij de russen kan je die knop niet eens gebruiken. Die kunnen echt alleen maar vooruit.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvdveer
jdh009 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:18:
[...]

Bij de russen kan je die knop niet eens gebruiken. Die kunnen echt alleen maar vooruit.
En bij de fransen is het 'W' :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:20
mhindrik schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:52:
Imho is de beste TD in het spel toch wel de Borsig >:)

Heb nu de WF auf PZIV. Ik dacht dat die hetzelfde ging spelen zoals de Borsig. 't is toch aanpassen. 'k vind het een rare tank waar ik nog niet over uit ben of ik em leuk vind of niet.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Catscratch schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:23:
[...]

Imho is de beste TD in het spel toch wel de Borsig >:)

Heb nu de WF auf PZIV. Ik dacht dat die hetzelfde ging spelen zoals de Borsig. 't is toch aanpassen. 'k vind het een rare tank waar ik nog niet over uit ben of ik em leuk vind of niet.
WF auf PZIV is super alleen hij is een stukje hoger( vertouw dus niet teveel op stealth.) en zelfs achterstevoren is je gun depressions nog soms kak. Maar de gun zelf is gewoon super fijn lekkere precies en super reload. ik zelf heb of super goede potjes in die tank met 3k+ damage of gewoon haast niks ligt vaak aan de map en de team maarja 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:47

Rianata

Have you played Atari today?

Verder geen reclame ofzo, maar ik kwam toevallig vandaag een streamer tegen, die ik zelf nog niet ken en een goede speler is, maar belangrijker nog heel goed tijdens zijn spel uitlegt wat en waarom hij wanneer doet. Voor mij, maar ik denk ook voor een groot aantal anderen hier wellicht, een goede aanvulling van de reeds bekende streamers. marty_vole is zijn stream en ingame naam, hij is Tjech en hij streamt in het Engels, soms ook in het Tjechisch. Dit is zijn Twitch stream: http://www.twitch.tv/marty_vole

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-01-2022

Bigsexy3

Planner

Altijd handig! Bedankt Rianata! d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:53
Gisteren is de Beta van WoT Generals open gegaan, paar potjes gespeeld.

Best leuke casual (en op gsm speelbare) combi tussen WoT en Magic the gathering, al valt deze niet onder het unified account verhaal geloof ik?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-06 21:55
_Anvil_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:24:
Gisteren is de Beta van WoT Generals open gegaan, paar potjes gespeeld.

Best leuke casual (en op gsm speelbare) combi tussen WoT en Magic the gathering, al valt deze niet onder het unified account verhaal geloof ik?
Ik heb geen idee, maar ik heb de closed beta gespeeld, ik vond er persoonlijk niet echt heel veel aan. Maar ik heb het eigenlijk ook niet echt met kaartspellen, vooral niet op de computer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 13:50

p0st

Dutch Reefer

YES vanaf morgen eindelijk weer verder met de missies, nu die lamme SPG/Light missies niet meer persé in platoon missies hoeven :)

Oh en natuurlijk weer modpackje updaten, ligt het aan mij of is 9.8 wel erg snel na 9.7?! :S

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:05
Vanaf morgen LT15 en HT 12/15 van de HTC ook maar eens inkoppen ja, volgens mij is er niets veranderd aan SPG15. Maar ik ben benieuwd, volgens mij gaan we super veel STUGs en HTC's zien nu.

Zou de SD client behalve kleiner ook minder zwaar zijn op je CPU/GPU, omdat hij mindere textures displayed?

[Voor 22% gewijzigd door Titus op 27-05-2015 01:02]

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 00:49
Dus morgen komt 9.8 uit? (Ik hou wargaming.eu niet echt in het oog en overdag zit ik achter een ijzeren gordijn). Dat lijkt me inderdaad snel.

Tot op heden altijd met een Standard Account gespeeld. Ik overweeg nu toch een Premium account; die hogere tiers zijn me te pijnlijk in grind en cost...

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10-2022
9.8 Komt vandaag uit. Servers zijn op dit moment down voor onderhoud.
Meestal kun je tegen lunchtijd de client weer updaten.

• sQuarecoW
Die patches zijn al een tijdje van tevoren ingepland. En 9.7 was erg uitgelopen. Dus nu zit het dicht op elkaar idd.

De tijd dat de server niet beschikbaar zijn is wel vroeger dan vorige keren voor mn idee. Vorige keer iig duurde het tot 1400u ofzo.

• J0rn
Server is inderdaad weer online, nu ff downloaden

• ThomasG
J0rn schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:51:
Server is inderdaad weer online, nu ff downloaden
De game servers zijn anders nog steeds offline hoor.

• Rianata

Rianata

Nog snel even 5 replays gecaptured voor mogelijke toekomstige filmpjes. Die updates zijn toch vaak funest voor replay files van eerdere versies. Uberhaupt is dat replay systeem in de laatste versies buggie, met name hoe je crosshair af en toe (niet) beweegt... of zou dat toch aan custom crosshairs / mods liggen?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• J0rn
ThomasG schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:11:
[...]
De game servers zijn anders nog steeds offline hoor.
:$ Sorry, klopt, kan wel de client updaten, de website doet het ook weer maar de gameservers inderdaad nog niet.

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34
p0st schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:05:
Oh en natuurlijk weer modpackje updaten, ligt het aan mij of is 9.8 wel erg snel na 9.7?! :S
Wat, is 9.8 nu al? Dat is echt BIZAR snel na 9.7 ja. Tussen 9.7 en 9.6 zat volgens mij minstens 3x zo veel tijd. Fucking updates altijd..
Rianata schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:20:
Nog snel even 5 replays gecaptured voor mogelijke toekomstige filmpjes. Die updates zijn toch vaak funest voor replay files van eerdere versies. Uberhaupt is dat replay systeem in de laatste versies buggie, met name hoe je crosshair af en toe (niet) beweegt... of zou dat toch aan custom crosshairs / mods liggen?
Damn, ik heb ook nog wat replays liggen die ik nog moet capturen. Ik wist echt niet dat vandaag al de update zou komen. Kijken of ik vanavond, voordat ik de nieuwe client download, nog ff snel via de oude client wat replays kan capturen ;) Ik heb namelijk ook de ervaring dat replays niet elke update backwards compatible zijn. Hoewel ik volgens mij wel een 9.6 replay in 9.7 kon afspelen, dus wellicht gaat het nu beter.

• sQuarecoW
Wanneer wordt XVM eigenlijk geüpdate normaal gesproken?

• snowD
Mr_Size schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:47:
Damn, ik heb ook nog wat replays liggen die ik nog moet capturen. Ik wist echt niet dat vandaag al de update zou komen. Kijken of ik vanavond, voordat ik de nieuwe client download, nog ff snel via de oude client wat replays kan capturen ;) Ik heb namelijk ook de ervaring dat replays niet elke update backwards compatible zijn. Hoewel ik volgens mij wel een 9.6 replay in 9.7 kon afspelen, dus wellicht gaat het nu beter.
Rianata schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:20:
wellicht dat dit jullie uit de brand kan helpen: http://wot.djgappa.com/ of als je op google zoekt naar old wot versions

• Rianata

Rianata

En we zijn live:

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:21
sQuarecoW schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:47:
Wanneer wordt XVM eigenlijk geüpdate normaal gesproken?
http://nightly.modxvm.com/download/latest_xvm.zip
xvm versie voor 9.8

• sQuarecoW
tnx

• TheBrut3
Volgens mij is er iets niet goed gegaan met die missies.
Ik ben LT10, 13 en 14 kwijt. 15 is unavailable en 12 heb ik nog wel.
MT is nog gewoon helemaal compleet.
HT5 is weg, 9 started, 10 gehaald, 11, 12, 13, 14 weg en 15 unavailable.
TD klopt nog, 15 started
SPG was ik pas bij 4, maar ik kan nu plots tm 14 starten.

• HurpDerp
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-04 15:30
Zo gisternacht, onder het mom van 'nog een potje en dan ga ik echt slapen' me eerste Pools medal weten binnen te slepen in de Nashorn. *O* Zaten wel redelijk wat one-shot kills bij, maar dat mag de pret niet drukken ;) De mooiste kill was de Chaffee, waarbij ik half draaiend van een berg afpleur en hem snapshot. Stronk rng! 8)

[Voor 12% gewijzigd door HurpDerp op 27-05-2015 10:46]

• ThomasG
TheBrut3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:15:
Volgens mij is er iets niet goed gegaan met die missies.
Ik ben LT10, 13 en 14 kwijt. 15 is unavailable en 12 heb ik nog wel.
MT is nog gewoon helemaal compleet.
HT5 is weg, 9 started, 10 gehaald, 11, 12, 13, 14 weg en 15 unavailable.
TD klopt nog, 15 started
SPG was ik pas bij 4, maar ik kan nu plots tm 14 starten.
Een aantal missies zijn compleet veranderd. Zo zijn de artillerie detrack missies nu dat je {4,6,8,10} keer je eigen HP aan schade moet schieten. Dus aan de ene kant wel te begrijpen als je zulke missies opnieuw zult moeten halen. Ik weet niet of dat het geval is, op de test server volgens mij niet.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:23
Hoe zit het met die HD/SD client? Als ik de downloader aanzet vraagt hij dan automatisch welke van de twee je wilt hebben? Ik neem aan dat de HD client vergelijkbaar is aan wat nu alles op max is waarschijnlijk.

• TheBrut3
Ik heb HD gekozen, zie zo op het eerste oog niet veel verschil.

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

jantje 2 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:48:
Hoe zit het met die HD/SD client? Als ik de downloader aanzet vraagt hij dan automatisch welke van de twee je wilt hebben? Ik neem aan dat de HD client vergelijkbaar is aan wat nu alles op max is waarschijnlijk.
Check de WoT site eens regelmatig, staat een hoop op ;)
Hierbij de link: http://worldoftanks.eu/en.../hd-sd-client-separation/
Volgende keer is voor jezelf :9 O-)

• jantje 2
Bigsexy3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:52:
[...]

Check de WoT site eens regelmatig, staat een hoop op ;)
Hierbij de link: http://worldoftanks.eu/en.../hd-sd-client-separation/
Volgende keer is voor jezelf :9 O-)
Helaas, heb ik al gelezen maar vind ik nu niet echt duidelijk, jij wel? Er staat dat je daar kan kiezen tussen beide clients als je gaat installeren,( maar niet of je meer moet downloaden, of meer moet installeren dan normaal) en dat is over de testserver en niet de liveserver. WG kennende veranderd bij hun alles om de minuut, vandaar even de vraag aan de mensen die de nieuwe patch al hebben binnen gehaald.

[Voor 37% gewijzigd door jantje 2 op 27-05-2015 10:55]

• ThomasG
De "HD" versie is het zelfde zoals je gewent was in o.a. 9.7. De "SD" versie is een variant met nog slechtere graphics voor de oudere/tragere computers.

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

jantje 2 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:53:
[...]

Helaas, heb ik al gelezen maar vind ik nu niet echt duidelijk, jij wel? Er staat dat je daar kan kiezen tussen beide clients als je gaat installeren,( maar niet of je meer moet downloaden, of meer moet installeren dan normaal) en dat is over de testserver en niet de liveserver. WG kennende veranderd bij hun alles om de minuut, vandaar even de vraag aan de mensen die de nieuwe patch al hebben binnen gehaald.
De testserver hebben ze als voorbeeld gebruikt. Ze gaan niet voor alleen de testserver een uitleg maken denk ik. En ja ik vond het wel duidelijk. Gewoon ff afwachten tot je thuis ben en dan kan je het checken voor jezelf ;). En het lijkt mij dat de HD versie groter is qua MB's dan de SD versie.

• jantje 2
Bigsexy3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:04:
[...]

De testserver hebben ze als voorbeeld gebruikt. Ze gaan niet voor alleen de testserver een uitleg maken denk ik. En ja ik vond het wel duidelijk. Gewoon ff afwachten tot je thuis ben en dan kan je het checken voor jezelf ;). En het lijkt mij dat de HD versie groter is qua MB's dan de SD versie.
Ja dat de HD groter is dan de SD dat kon ik nog wel begrijpen :9 Maar of de HD versie nu meer HD is dan de huidige versie blijft een beetje in het ongewis. Ga vanavond inderdaad ff downloaden, en dan zien we het wel. :)

• TheBrut3
Ik vraag me ook af of de missies goed werken. Ik ben LT12 begonnen, ga met de AMX1390 in een bosje staan en ik doe over de 2000 spot damage zonder dat ik ben gezien, maar de missie is niet gehaald.

• J0rn
jantje 2 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:53:
[...]

How much will the size of the installed game client decrease, if the Standard (SD) Client is selected?

The installed game client will drop in size by approximately 6 GB. The downloaded client version will decrease by 3 GB.

Van de link die Bigsexy3 post :o

• Rianata

Rianata

Nog even voor de duidelijkheid dan:

- de SD client is nieuw, in die zin dat deze kleiner qua download en install is en tegemoet moet komen aan de spelers met slechte download mogelijkheden maar ook met lage performance systemen, omdat de gebruikte textures van tanks van mindere kwaliteit zijn.
- de HD client is gewoon zoals we die al kennen van 9.7. Verwacht hierbij dus dezelfde download omvang als voorheen en ook de installatie grootte zal zoals bekend zijn.
- het ooit aangeboden high quality texture pack wordt niet meer door Wargaming uitgebracht. Dat is een tijdje beschikbaar geweest en dat verhoogde de kwaliteit van de tank waarin je zelf reed nog verder.

• sQuarecoW
Van Rita's status report:

- "HD" client (announced today) will not bring any higher resolution textures, the current client will simply be renamed to HD client.

En hier nog iets meer info: http://ritastatusreport.b...confirmed-officially.html

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Betekend het nu ook dat als ik de SD versie download ik meer FPS haal op mijn laptop bijvoorbeeld?

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 15:08

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Bigsexy3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:51:
Betekend het nu ook dat als ik de SD versie download ik meer FPS haal op mijn laptop bijvoorbeeld?
Precies dat vraag ik mij ook af. Anders is het het beste voor mij om de SD versie te downloaden, ik heb nu toch alles al op low staan en haal dan tussen de 25-30. Wat meer fps zou niet verkeerd zijn. :P

Join het DPC Whatpulse team

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-04 12:07
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling ervan ja :)

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Vind het toch raar, draaide wot op bijna full settings en de client raad me aan de SD versie te installeren.

• J0rn
Ik heb inmiddels de SD client op mijn laptop draaien en de installatie ging een stuk sneller dan normaal.
Zal eens kijken of er veel verschil is (speel de meeste settings op low/uit.

• TheBrut3
Wss niet (veel). De HD versie heeft de Maximum settings erin zitten en de SD client niet. Volgens mij veranderd er dus weinig als je op Low speelt. Dat haal ik uit het verhaal van Wargaming.

Edit: Zou Westfield niet aangepast zijn? De brug is nogsteeds kapoet.

[Voor 8% gewijzigd door TheBrut3 op 27-05-2015 12:02]

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

jdh009 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:54:
Vind het toch raar, draaide wot op bijna full settings en de client raad me aan de SD versie te installeren.
Das zeker raar dan, maarja WG he ;)
J0rn schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:58:
Ik heb inmiddels de SD client op mijn laptop draaien en de installatie ging een stuk sneller dan normaal.
Zal eens kijken of er veel verschil is (speel de meeste settings op low/uit.
Ben benieuwd. Ik heb hetzelfde als jou
TheBrut3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:58:
[...]

Wss niet (veel). De HD versie heeft de Maximum settings erin zitten en de SD client niet. Volgens mij veranderd er dus weinig als je op Low speelt. Dat haal ik uit het verhaal van Wargaming.
We gaan het beleven, eerst nog even werken |:(

[Voor 23% gewijzigd door Bigsexy3 op 27-05-2015 12:00]

• J0rn
Ik zie weinig verschil op het eerste gezicht, tanks lijken wat minder detail te hebben.

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Geen extra FPS?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:40

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ben wel benieuwd idd, heb een laptop met i7, 6GB en een GTX850M. Draai nu op medium/high. +/- 40/50fps.
Is SD zoals het nu is (9.7)?

Whatever.

• Rianata

Rianata

Harmen schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:14:
Ben wel benieuwd idd, heb een laptop met i7, 6GB en een GTX850M. Draai nu op medium/high. +/- 40/50fps.
Is SD zoals het nu is (9.7)?
Even iets terug lezen is moeilijk... :X

Als je voorheen in 9.7 de standaard mode draaide in de grafische settings, dat is wat nu een aparte client is geworden om er voor te zorgen dat je minder hoeft te downloaden en te installeren! Je zult dus ook geen performance verbetering zien als je altijd al speelde in standaard mode met alles op low...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:40

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Rianata schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:17:
[...]
Even iets terug lezen is moeilijk... :X

Als je voorheen in 9.7 de standaard mode draaide in de grafische settings, dat is wat nu een aparte client is geworden om er voor te zorgen dat je minder hoeft te downloaden en te installeren! Je zult dus ook geen performance verbetering zien als je altijd al speelde in standaard mode met alles op low...
Thanks voor het antwoord, zit op het werk en deze reply flapte er zo maar uit. ;)

Whatever.

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 15:08

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Wel ruim 6GB meer schijfruimte over nu met de SD versie.

Zo op het eerste gezicht niet meer fps, maar zeker ook niet minder, nog geen drops onder de 20fps gehad.

[Voor 49% gewijzigd door mark de man op 27-05-2015 12:30]

Join het DPC Whatpulse team

• J0rn
Zit rond de 50 fps.
geen noemenswaardige verrandering. (normaal ook niet met mods (p0st & Aslain).

• TheBrut3
Blugh... Wat een tomatenkoppen dag vandaag. Ik heb echt maar een 20% winrate volgens mij.

Edit: Is de mod van p0st er al?

[Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 27-05-2015 13:01]

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34
TheBrut3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:00:
Wat denk je zelf? :O :z p0st heeft speciaal voor jou een dagje vrij genomen om zsm zijn modpack klaar te hebben!

Zodra hij af is, plaatst hij altijd een reply in dit topic. Gewoon geduld hebben dus ;)

• Fordox

Fordox

00101010

Gelukkig heb ik alleen maar een simpele XVM config :p

• snowD
TheBrut3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:00:
Blugh... Wat een tomatenkoppen dag vandaag. Ik heb echt maar een 20% winrate volgens mij.

wat verwacht je? dat iedereen vrij heeft ofzo?

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Samengevoegd.

[Voor 90% gewijzigd door jdh009 op 27-05-2015 13:16]

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Die badges ingame zijn wel fijn, je weet nu gewoon dat je goed bezig bent met spotten. Net bijna 4k spotting met mijn Cromwell, je gaat nu nog even terug omdat je weet dat het resultaat heeft.
snowD schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:12:
[...]

wat verwacht je? dat iedereen vrij heeft ofzo?
Ja! Patch day staat al weken zo niet maanden vast, dan moet je als mod/modpack maker toch gewoon je verantwoordelijkheid nemen en die dag vrij nemen. Daarom vraag je ook donaties, zodat het inkomen gecompenseerd kan worden. En daarnaast wil ik gewoon mijn mods zo snel mogelijk hebben.

Edit: Excuus van de dubbelpost

[Voor 26% gewijzigd door jdh009 op 27-05-2015 13:16]

• snowD
jdh009 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:14:
Die badges ingame zijn wel fijn, je weet nu gewoon dat je goed bezig bent met spotten. Net bijna 4k spotting met mijn Cromwell, je gaat nu nog even terug omdat je weet dat het resultaat heeft.

[...]

Ja! Patch day staat al weken zo niet maanden vast, dan moet je als mod/modpack maker toch gewoon je verantwoordelijkheid nemen en die dag vrij nemen. Daarom vraag je ook donaties, zodat het inkomen gecompenseerd kan worden. En daarnaast wil ik gewoon mijn mods zo snel mogelijk hebben.

Behalve als je afhankelijk bent van andere mods welke nog niet geüpdated zijn

• Rianata

Rianata

[...]

Haha, lol, misschien volgende keer een smiley erbij zodat de mindere leesgoden ook het cynisme herkennen >:)

• TheBrut3
Echt he... Zo moeilijk is het allemaal niet te regelen.
Werk is sowieso overrated.

[Voor 3% gewijzigd door TheBrut3 op 27-05-2015 13:32]

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Even gekeken naar de map changes en wat zijn ze slecht zeg muv Sand River, die is nog wel ok. De rest is gewoon weer in het voordeel van heavies en mediums met veel gun depression.

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Rianata schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:26:
[...]

Haha, lol, misschien volgende keer een smiley erbij zodat de mindere leesgoden ook het cynisme herkennen >:)
Nah, deze keer vond ik hem zo leuker overkomen. Smiley haalt de fun er soms ook uit. Maar ontopic: Snap niet dat sommige mensen denken recht te hebben op een zo snel mogelijke update van 'hun' modpack. Echt schandelijk hoeveel er gezeurd word op de OMC Facebookpagina 8)7. Ben blij dat ze het doen maar als ze nu zeggen dat ze er mee stoppen is het jammer, maar dan moet ik opzoek naar iets nieuws gezien ik te lui ben geworden om mijn eigen ding samen te stellen.

• mhindrik
Much love for russian tenk IS-7:

Dispersion on the move of the IS-7 suspension decreased by 10%.
Aiming time of the 130 mm S-70 gun for the IS-7 turret reduced from 3.4 s to 3.1 s.

Stronk tenk be stronker.

En het zal toch niet gekker worden. De T30 heeft gewoon een accu buff gekregen. Nu kan je wel derde lijns zitten.
Weakspot snipe FTW *O*

[Voor 25% gewijzigd door mhindrik op 27-05-2015 13:42]

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik hoorde al zoiets. Het was al een wereld tank, hij wordt dankzij WG alleen maar beter.
En dan gooien ze het er vast weer op dat dit meer in de buurt komt van de echte IS-7 ofzo :9

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 13:50

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:05:
Gelukkig heb ik alleen maar een simpele XVM config :p
Gelukkig heb ik alleen maar een simpel modpackje :p

I like the way you think sir :7 helaas is de werkelijkheid toch net wat anders :+
p.s. Hier zit maar 1 post hoor :>

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• snowD
Bigsexy3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:56:
Ik hoorde al zoiets. Het was al een wereld tank, hij wordt dankzij WG alleen maar beter.
En dan gooien ze het er vast weer op dat dit meer in de buurt komt van de echte IS-7 ofzo :9
iets met historische accuraatheid?

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

snowD schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:02:
[...]

iets met historische accuraatheid?
Dat woord zocht ik ja 8)7

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:53
goed, ik was zo ongeduldig een dev versie van xvm 9.8 hiervandaan te halen:

http://www.worldoftanks-wot.com/mods/xvm-9-8/

in battle alle kleuren en of markers verdwenen, enemies zijn vage zwarte vlekken op de minimap. Onspeelbaar nu pfff. welke folders moet ik ook al weer verwijderen nu? :)

• jdh009

jdh009

FP ProMod
mod_res

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

_Anvil_ schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:06:
goed, ik was zo ongeduldig een dev versie van xvm 9.8 hiervandaan te halen:

http://www.worldoftanks-wot.com/mods/xvm-9-8/

in battle alle kleuren en of markers verdwenen, enemies zijn vage zwarte vlekken op de minimap. Onspeelbaar nu pfff. welke folders moet ik ook al weer verwijderen nu? :)
res_mods ofzoiets ff legen en je hebt weer een schone client als ik me goed herinner :)

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2022
Beetje jammer. De missies zijn een klein beetje door elkaar gehusseld, hierdoor kan het zijn dat je rewards niet krijgt. Bijvoorbeeld MT-14, dit was voor T-55A A worthy opponent (kill a heavy tank 2 tiers higher), en nu is dit Team play geworden (oude MT-12).

MT-12 had ik echter al gehaald en MT-14 niet, nu loop ik dus de premium dagen mis omdat ik MT-14 nu wel heb gehaald en MT-12 nog niet. Er zijn verschillende missies die nu veranderd zijn en ik dus een aantal premium dagen en tanks slots misloop. Beetje jammer van WG, heb een ticket ingediend.

Offtopic: tijd voor een nieuw deeltje.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ben benieuwd naar de aangepaste missie, moet alleen LT 15 nog voor de stug. Niet echt meer voor gespeeld, want het heeft me al te veel moeite gekost. Kijken of die nu wel lukt

• Frunz
Enige compensatie voor de veranderde missie nummers krijgen we dus niet.
Hello Frans!

Thank you very much for contacting us.

I am sorry to hear you are not satisfied with the mission revamp.

Sadly, as these missions have already been completed, you cannot get their reward again, even if the reward itself changes.

Thanks a lot for trusting us with your issue, and good luck on the battlefield!

Best Regards,

Fernando Tommy

Wargaming.net Customer Service Representative
https://eu.wargaming.net/support/

• ThomasG
Conclusie, doe de missies ASAP of je bent fucked :+

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-06 21:28
TheBrut3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:58:
[...]

Edit: Zou Westfield niet aangepast zijn? De brug is nogsteeds kapoet.
Dat is alleen in een specifieke/bepaalde spelmode/modi. (vraag me niet welke)

• ThomasG
mkliko schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:18:
[...]

Dat is alleen in een specifieke/bepaalde spelmode/modi. (vraag me niet welke)
In assault was de brug heel, maar Assault mode heeft die map een hele lange tijd op disabled staan.

• Frunz
ThomasG schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:17:
Conclusie, doe de missies ASAP of je bent fucked :+
De patch is al uit, dus je bent al fucked. Dag tank slots en premium days.

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-06 21:28
TheBrut3 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:31:
[...]

Echt he... Zo moeilijk is het allemaal niet te regelen.
Werk is sowieso overrated.
[/sarcasme aan]
Wie werkt er nog? Dat is zo 2014.
Je kunt beter thuis zitten. Uitkering trekken en lekker de hele dag wotten.
No pun intended voor degene die gedwongen thuis zitten (en wotten).
[/sarcasme uit]

OT: Geef p0st wat slack. Hij is er altijd als de kippen bij. Dus ik denk niet dat we, net zoals voorgaande keren, lang hoeven te wachten. _/-\o_ :*)
p0st schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:00:
p.s. Hier zit maar 1 post hoor :>
lol :+

[Voor 11% gewijzigd door Kliko op 27-05-2015 15:26]

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee