vanmorgen de Alchemy liquids opgehaald van het Postkantoor. Net even de Blue monday geprobeerd. En ik denk dat deze liquids een blijvertje zijn.
Kan iemand mij een tabak eliquid aanraden?
Ik rookte eerder analoog Silver ( makers van Drum ) en nu heb ik een Kbox Mini met wat smaakjes en zo maar zoek eigenlijk iets met tabak smaak..
Niet zoet iig.
Ik rookte eerder analoog Silver ( makers van Drum ) en nu heb ik een Kbox Mini met wat smaakjes en zo maar zoek eigenlijk iets met tabak smaak..
Niet zoet iig.
scroll ff een paar pagina´s terug daar heeft iemand mij gequoted met tabak liquids. Geloof dat het van goodlifevapors was. deadly sin en El Kamino oid ???M-Bullseye schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:25:
Kan iemand mij een tabak eliquid aanraden?
Niet zoet iig.
edit:
dubbeldekkert schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:34:
Wil ik nog even El Kamino aan toevoegen, ook van GoodLifeVapor.
Minder zoet en heftig dan Deadly Sin, al ruim een half jaar mijn ADV.
[ Voor 22% gewijzigd door Meulugar op 16-09-2015 17:34 ]
Ja ik had al even gekeken, super dat moet ik maar eens proberen.
Had net ook wat anders gevonden.
"De Dutch Tobacco van Diamond Flavours smaak zoals echte nederlandse tabak. Deze e-liquid bevat geen zoete elementen en de smaak is daarom te omschrijven als een neutrale tabakssmaak."
Moet maar eens wat proberen hier en daar!
Weet alleen nog niet welke hoeveelheid nicotine mg geschikt is.
Wat ik nu heb is 11mg en daar merk ik weinig van, maar het voldoet wel gewoon..
"De Dutch Tobacco van Diamond Flavours smaak zoals echte nederlandse tabak. Deze e-liquid bevat geen zoete elementen en de smaak is daarom te omschrijven als een neutrale tabakssmaak."
[ Voor 18% gewijzigd door M-Bullseye op 16-09-2015 17:39 ]
zoals de meesten hier weten modder ik af en aan tussen analoog en e-sig en nu met de subtank op 0.5 ohm tussen de 20 en 25watt zit ik tussen de 3 en 6 mg. met mijn ego combi van toen der tijd zat ik tussen 6 en 12mg. nu met de subtank lukt het redelijk alleen maar digitaal te roken. Alleen in de kroeg heb ik het nog wel eens lastig. op het werk kan ik alleen in de pauzes dampen en merk dat dat eigenlijk best goed gaat. Zoals iedereen damp je in het begin jezelf een ongeluk, maar als je eenmaal gewend bent damp je nog maar af en toe.M-Bullseye schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:38:
Ja ik had al even gekeken, super dat moet ik maar eens proberen.
Ja dat zal het ook wel zijn, kwestie van gewenning.
Deadly sin is iig geen tabak ook al staat het zo op de website.
El Kamino wel. Virus en wakonda van Nicoticket ook, ze hebben ook een NET genaamd strike, maar die heb ik nog niet gehad.
El Kamino wel. Virus en wakonda van Nicoticket ook, ze hebben ook een NET genaamd strike, maar die heb ik nog niet gehad.
hehe in de kroeg is het voor mij juist het makkelijkst....mag lekker binnen van de kroegbaas....heerlijk een biertje en een damper...:-)
In de wat kleinere kroegen is dat inderdaad een uitkomstbreagor schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:03:
hehe in de kroeg is het voor mij juist het makkelijkst....mag lekker binnen van de kroegbaas....heerlijk een biertje en een damper...:-)
Laatst de dj mee mogen helpen als rook(damp)machine
.
Hebben jullie hier ook steeds meer last van de douane? Mijn laatste 3 zendingen zijn er allemaal uitgepikt, niet eens grote bestellingen.
Stelletje ^$*%&#, 13 euro afhandeling en 1 a 2 euro BTW...
Stelletje ^$*%&#, 13 euro afhandeling en 1 a 2 euro BTW...
Geld moet ergens vandaan komen tegenwoordig. Zal me niet verbazen als de controle opgehoogd wordt om zo meer belastingen te gaan innen. Maar wat ik niet snap....als je uit USA besteld ben je tot 50USD gevrijwaard van belasting...geldt dat niet voor China? Dacht dat dat ook voor China telde?
Vroeger ego-c geprobeerd maar vond de smaak te zwak (terwijl ik echt lichte analoge rook, kent silver). Wil het nog een kans geven maar dit keer iets beter aanpakken, is bv dit setje goed om mee te starten? Met setje batterijen erbij?
http://www.myvaporstore.c...er-Kit-Black-p/krsbk1.htm
Totale orderwaarde onder de 22€ ipv 50$...Yzord schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:00:
Geld moet ergens vandaan komen tegenwoordig. Zal me niet verbazen als de controle opgehoogd wordt om zo meer belastingen te gaan innen. Maar wat ik niet snap....als je uit USA besteld ben je tot 50USD gevrijwaard van belasting...geldt dat niet voor China? Dacht dat dat ook voor China telde?
[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 19-09-2015 12:55 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Mijn zendingen kwamen uit Amerika.
Onder de 22 euro vrij van alle kosten.Tussen 22 en 150, vrij van invoerrechten, maar wel BTW.
Onder de 22 euro vrij van alle kosten.Tussen 22 en 150, vrij van invoerrechten, maar wel BTW.
Is sowieso een grote stap vooruit op een ego-c setjerewind. schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:53:
Vroeger ego-c geprobeerd maar vond de smaak te zwak (terwijl ik echt lichte analoge rook, kent silver). Wil het nog een kans geven maar dit keer iets beter aanpakken, is bv dit setje goed om mee te starten? Met setje batterijen erbij?
Zeer aan te raden, valt zelfs mee te sub ohmen. Heb er zelf ook 2 thuis.rewind. schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:53:
Als je hem op banggood haalt, free shipping en 50 euro (alleen even geduld hebben).
Heb net mijn lading efluids binnen die ik eerder gepost heb (hangsen 50ml, 5~7 euro).
De smaken zijn prima, echter het PG/VG verhaal leunt te ver naar PG toe.
van de week maar even langs de apotheek en een liter USP grade VG kopen om het wat minder throathit (geen fan van) te geven er aan.
Ook handig voor mijn volgende stap (leuk projectje); zelf mixen
Suggesties (of goede recepten/ervaringen) zijn welkom.
Ligt natuurlijk aan hoe complexe smaken je wilt maken, maar zelf ben ik al jaren aan de 1ml flavor eppisDarkangle schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:43:
[...]
Zeer aan te raden, valt zelfs mee te sub ohmen. Heb er zelf ook 2 thuis.
Als je hem op banggood haalt, free shipping en 50 euro (alleen even geduld hebben).
Heb net mijn lading efluids binnen die ik eerder gepost heb (hangsen 50ml, 5~7 euro).
De smaken zijn prima, echter het PG/VG verhaal leunt te ver naar PG toe.
van de week maar even langs de apotheek en een liter USP grade VG kopen om het wat minder throathit (geen fan van) te geven er aan.
Ook handig voor mijn volgende stap (leuk projectje); zelf mixen. Aardig op ingelezen, binnenkort bestel ik het glaswerk voor te kunnen meten en een mixer, en als het goed is heb ik dan over 4 weken mijn eerste batches.
Suggesties (of goede recepten/ervaringen) zijn welkom.
( http://www.savevape.nl/en...l-eppys/cdd-other-tastes/ )
Aangezien ze bijna allemaal 3% nodig hebben, hoef ik dan alleen maar een eppi en 29ml base in een 30ml flesje te donderen (ook erg makkelijk met een 20ML spuitje) en binnen een weekje is het dampbaar (afhankelijk van de smaak, de 'lichtere' smaken zijn binnen een dag of 2 al prima).
Gecombineerd met een paar literflessen 50/50 base hiero heb je dan HELE simpele sapjes.
Edit: en naast simpel, ben je net 1,30 kwijt per 30ml flesje
[ Voor 3% gewijzigd door Eeruku op 19-09-2015 21:01 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Met eppies ben je dan nog duurder uit ook, als je het op zen Hollands bekijkt 
Ik gebruik veel van de fruit smaken van CDD, damp deze altijd direct.
Eigenlijks doe ik dat met alle fruit smaken van alle merken.
Alleen als ik een dikkere vg liquid maak zet ik ze even in m'n yoghurt maker zodat ze goed te schudden zijn.
Alleen als ik een dikkere vg liquid maak zet ik ze even in m'n yoghurt maker zodat ze goed te schudden zijn.
Het scheelt je iets van 9 cent op de 30ml idd, maar ik werd zo MOE van mn 1~5ml spuitjes steeds kapot gaan, moeten schoonmaken, etc.Poesmij schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:19:
Met eppies ben je dan nog duurder uit ook, als je het op zen Hollands bekijkt
Werwerpnaalden zijn echt dat, wegwerp
Durft te wedden dat in the long run de eppies goedkoper zijn
ik heb een tijdje geleden een eGo-T CE4 gekocht, in dat beviel me in het begin wel maar na een tijdje (2 weken) begon deze al te lekken, rubbers die losraken en geen enkele goede "hijs" meer. Heeft er iemand een goede aanrader en website zodat ik verder kan dampen?
Als je nog niet op advanced gear wilt overstappen, zou ik gewoon een andere clearomizer kopen en die op je ego batterij gebruiken. Qua klein formaat en vapeproductie zou ik voor een Innokin iclear 16 gaan. Ik gebruik die nog steeds als het te onpraktisch is om een mod te gebruiken. De b/d versie heb ik al geprobeerd, is een bottom coil en vind ik persoonlijk geen verbetering. De coil is moeilijk schoon te maken en je hebt veel te snel een verbrande smaak te pakken.
Deze is m.i. prima.
http://goedkooproken.net/innokin-iclear-16.html
Anyway deze week ga ik een kanger subox mini aanschaffen. Ik ben die Vivi nova's nu wel zat, ik wil ook weleens subohmen. Ik zat eerst nog te twijfelen tussen deze en een Joyetech one mega. Maar ik denk dat de subox toch iets meer mogelijkheden heeft.
Ik heb een istick tc40w en nog een MVP 2.0 dus daar moet het vast mee lukken.
Deze is m.i. prima.
Anyway deze week ga ik een kanger subox mini aanschaffen. Ik ben die Vivi nova's nu wel zat, ik wil ook weleens subohmen. Ik zat eerst nog te twijfelen tussen deze en een Joyetech one mega. Maar ik denk dat de subox toch iets meer mogelijkheden heeft.
[ Voor 24% gewijzigd door Arsenius op 20-09-2015 13:25 ]
thanks, zal hem van de week eens proberenArsenius schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:21:
Als je nog niet op advanced gear wilt overstappen, zou ik gewoon een andere clearomizer kopen en die op je ego batterij gebruiken. Qua klein formaat en vapeproductie zou ik voor een Innokin iclear 16 gaan. Ik gebruik die nog steeds als het te onpraktisch is om een mod te gebruiken. De b/d versie heb ik al geprobeerd, is een bottom coil en vind ik persoonlijk geen verbetering. De coil is moeilijk schoon te maken en je hebt veel te snel een verbrande smaak te pakken.
Deze is m.i. prima.
Ik heb gisteren 'n Eleaf iStick TC 40W gekocht, nadat 1 van mijn Spinner II's kuren begon te krijgen en zijn lading niet meer lang vasthield. Meteen ook 'n metal mesh tankje meegenomen voor m'n Nautilus. Het uitvogelen van de juiste instellingen ben ik nog mee bezig. Atm ligt 12W (4,69V, 1,84 ohm) me wel.
Ik heb nu nog 1,8ohm BDC coils, maar ga denk ik naar 1,6 BVC coils overstappen.
Subohmen ben ik nog niet aan toe, maar wel al op voorbereid
Ik heb nu nog 1,8ohm BDC coils, maar ga denk ik naar 1,6 BVC coils overstappen.
Subohmen ben ik nog niet aan toe, maar wel al op voorbereid
ido schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:39:
[...]
thanks, zal hem van de week eens proberenzal ik dan de 1.5 of 1.8ohm nemen?
Dat. €5,- is een prima prijs voor zo'n iClear, maar ik zou als ik jou was een tientje of anderhalf extra neerleggen voor een Nautilus of Subtank (met de Subtank wel opletten dat je de coils gebruikt van 1.2ohm. De 0,5ohm gaat niet werken of sloopt je batterij met evt. wat rook en vlammen erbij als special effect418O2 schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:18:
Die zou ik laten liggen. Ga dan voor een subtank of nautilus.
Voor een beginner is die iclear 16 gewoon goed, het is de goedkoopste oplossing. Je krijgt echt wel een goede throathit.
1.5 of 1.8 maakt niet zo heel veel uit, met 1.5 heb je een betere verhitting maar je krijgt ook eerder een burned flavor.
Je ziet toch dat hij een beginner is en niet veel geld hier aan wil spenderen. Sub ohmen moet je niet aanbevelen aan zo een iemand.
Ik vape al jaren en tot nu toe is het allemaal prima gelukt zonder sub ohmen ( vivi nova tanks en iclear 16 / 30) Ik was toch echt een zware roker, 3/4 Javaanse jongens was mij niet vreemd. Al 3 jaar niet gerookt. Zo snel gaat de tijd.
1.5 of 1.8 maakt niet zo heel veel uit, met 1.5 heb je een betere verhitting maar je krijgt ook eerder een burned flavor.
Je ziet toch dat hij een beginner is en niet veel geld hier aan wil spenderen. Sub ohmen moet je niet aanbevelen aan zo een iemand.
Ik vape al jaren en tot nu toe is het allemaal prima gelukt zonder sub ohmen ( vivi nova tanks en iclear 16 / 30) Ik was toch echt een zware roker, 3/4 Javaanse jongens was mij niet vreemd. Al 3 jaar niet gerookt. Zo snel gaat de tijd.
[ Voor 24% gewijzigd door Arsenius op 20-09-2015 22:00 ]
Ik gebruik al een hele tijd geen spuiten meer. Ellende die dingen. Gebruik nu deze dingenEeruku schreef op zondag 20 september 2015 @ 00:13:
[...]
Het scheelt je iets van 9 cent op de 30ml idd, maar ik werd zo MOE van mn 1~5ml spuitjes steeds kapot gaan, moeten schoonmaken, etc.
Werwerpnaalden zijn echt dat, wegwerp
Durft te wedden dat in the long run de eppies goedkoper zijnzoniet, dan zal het elkaar niet veel schelen.
http://www.ebay.com/itm/1...?var=&hash=item2a4868f68e
En dan voor de kleine flesjes met dit soort kleine trechtertjes
http://nl.aliexpress.com/...oss-Free/32310552501.html
Ik stel bij deze voor dat we de term sub-ohm weer gewoon laten betrekken op mech mods, waar weerstand echt uitmaakte.
In deze tijd met stepdown, temp control en high powered VW mods, zegt de weerstand van de coil echt geen aars meer over de heftigheid.
In deze tijd met stepdown, temp control en high powered VW mods, zegt de weerstand van de coil echt geen aars meer over de heftigheid.
Net twee dagen El Kamino gevaped,Domino schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:26:
Deadly sin is iig geen tabak ook al staat het zo op de website.
Is idd wel goed.
Heb ook twee anderen geprobeerd : Hollandse tabak en nog een andere. Maja beiden weinig smaak.
Maar Al Kamino is goed te doen.
Ik ga hier verder niet op in, maar ik ben het er niet mee eens. Een subox kost de wereld niet en subohmen is ook niet iets spannends ofzo.Arsenius schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:55:
Voor een beginner is die iclear 16 gewoon goed, het is de goedkoopste oplossing. Je krijgt echt wel een goede throathit.
2nd that. mijn kanger subtank heb ik nu getest op de 1.2 en 0.5Ohm en toen ik van de 0,5 naar de 1,2 ging (uiteraard het wattage omlaag) ging ik zowat over mijn nek. Het is even wennen maar dat is zo gepiept.418O2 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:16:
[...]
Ik ga hier verder niet op in, maar ik ben het er niet mee eens. Een subox kost de wereld niet en subohmen is ook niet iets spannends ofzo.
vind het wel lekker eigenlijk. 6mg is net te doen op 0,5ohm en goed te doen op 1.2 Ohm. ik denk dat ik mijn 3mg en 0mg nicotine liquids lekker op subohm damp en de 6mg op 1.2
Als je niet zelf wilt wikkelen en een redelijk slanke tank wilt dan zou ik de subtank nano aanraden.
3rd that.418O2 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:16:
[...]
Ik ga hier verder niet op in, maar ik ben het er niet mee eens. Een subox kost de wereld niet en subohmen is ook niet iets spannends ofzo.
Als je niet moeilijk wilt doen, merk je er eigenlijk weinig van. de 0.5 coils (ver of horizontal) zijn zo na besteld (10 euro de 5) en kind kan de was doen.
Subox mini pik je al op voor onder de 50 euro, en als je 70/30 80/20 VG/PG stoomt is het allemaal zeer aangenaam... Geen gezeik meer met throat hits (hekel aan), goede smaak indien goede vloeistof word gebruikt en gaat lang mee.
Ik heb dus ook zo' n subox mini , wanneer vervang je de coils eigenlijk? Also er geen stoom meer uit komt denk ik. Aangezien er watten in zit. Maar er kwam ook watten bij geleverd met twee coils. Gaat een coil langer mee dan watten? Wat is de duur gemiddeld?
Heel wat vragen.
Heel wat vragen.
tja, je merkt het vanzelf wanneer je coil gaar is, ik weet dat je daar niets aan hebt qua antwoord. Maar er is geen vaste tijd voor. Het is afhankelijk van meerdere factoren. Als je coil aan vervanging toe is Dan heb je een nare smaak. Hoelang je coils meegaan is afhankelijk van je liquids. ik heb de mijne nu al 2 weken in de subtank. Er zijn mensen die de coil schoonkrabben en alleen nieuwe watten erin doen en er zijn mensen die het geheel vervangen.M-Bullseye schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:51:
Ik heb dus ook zo' n subox mini , wanneer vervang je de coils eigenlijk? Also er geen stoom meer uit komt denk ik. Aangezien er watten in zit. Maar er kwam ook watten bij geleverd met twee coils. Gaat een coil langer mee dan watten? Wat is de duur gemiddeld?
Heel wat vragen.
[ Voor 19% gewijzigd door Meulugar op 23-09-2015 11:05 ]
Ah oké, dat verhelderd de boel behoorlijk.Meulugar schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:03:
[...]
tja, je merkt het vanzelf wanneer je coil gaar is, ik weet dat je daar niets aan hebt qua antwoord. Maar er is geen vaste tijd voor. Het is afhankelijk van meerdere factoren. Als je coil aan vervanging toe is Dan heb je een nare smaak. Hoelang je coils meegaan is afhankelijk van je liquids. ik heb de mijne nu al 2 weken in de subtank. Er zijn mensen die de coil schoonkrabben en alleen nieuwe watten erin doen en er zijn mensen die het geheel vervangen.
Bedankt voor de reply
weet niet of het bij deze atty ook mogelijk is, maar als je de watten/katoen er uit kunt halen kun je ze vaak ook schoon branden, bij mijn taifun kan ik zo iig echt wel een half jaar met de coil, maar rewicken moet ik vaak elke week wel doen.
Gisteren m'n Muffin Man van OneHitWonder mogen ontvangen.
Dit is wel een héél fijne liquid, appel-kaneel muffin, precies zoals je verwacht dat hij zou smaken.
Maar niet té zoet zoals andere dessert smaakjes. Dit kan je de hele dag door dampen.
Dit is wel een héél fijne liquid, appel-kaneel muffin, precies zoals je verwacht dat hij zou smaken.
Maar niet té zoet zoals andere dessert smaakjes. Dit kan je de hele dag door dampen.
Zit het letterlijk nu te dampen. Mijn vrouw is helemaal gek ervan, misschien dat we zaterdag nog even milkman gaan halen, die is ook wel heel erg lekker.dubbeldekkert schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:30:
Gisteren m'n Muffin Man van OneHitWonder mogen ontvangen.
Muffin Man zou ik ook wel eens willen proberen; maar is ie alleen in zo'n grote fles te verkrijgen?
Ook gewoon in 10ml.Krypt schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:54:
Muffin Man zou ik ook wel eens willen proberen; maar is ie alleen in zo'n grote fles te verkrijgen?
edit; kom je wel eens in den haag?
[ Voor 7% gewijzigd door Darkangle op 24-09-2015 12:55 ]
Dat is ook waar ik hem in een PM heen stuurdePoesmij schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:47:
kan ook bij ecigsmart bestellen.
Hij heeft me wel aangestoken, en dus maar een milkman gekocht voor mijn vrouw (kadootje).
Heb de hele set maar besteld en weer een refil voor mn deadly sin. Kan ik weer even vooruit.
Thanks!
Thanks!
10 of 180ml?Krypt schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:29:
Heb de hele set maar besteld en weer een refil voor mn deadly sin. Kan ik weer even vooruit.
Thanks!
En mijn vrouw heeft net zo'n sample setje bij goodlife besteld, 4 x 50ml voor 75 euro. Relatief goedkoop voor dat merk (schandalig alleen hoe veel ze er op verdienen).
De 3 smaken van One Hit Wonder 10ml; en 10ml GLV Deadly Sin.
Deadly Sin gebruik ik zo nu en dan een avondje in mn dripper; dan eerst de OHW een proeven in n dripper, en als ie lekker is haal ik wel ergens een grote fles.
Maar inderdaad; ze verdienen er erg veel op. Zo meng ik zelf mn Red Astaire. Ik meng op massa ( vind ik minder knoeien) dus de waardes zullen enigszins verschillen in volume, maar niet veel. Meng zo 1/10.
Heb een tijd geleden 30ml concentrate gekocht voor 14 euro. Heb ik 300ml base voor nodig, wat ik heb voor 9 euro. Dus voor 23 euro heb ik 330ml. Per 10ml kost me dat dus 70 cent.
Premixed betaal je 5,50 voor 10ml
Deadly Sin gebruik ik zo nu en dan een avondje in mn dripper; dan eerst de OHW een proeven in n dripper, en als ie lekker is haal ik wel ergens een grote fles.
Maar inderdaad; ze verdienen er erg veel op. Zo meng ik zelf mn Red Astaire. Ik meng op massa ( vind ik minder knoeien) dus de waardes zullen enigszins verschillen in volume, maar niet veel. Meng zo 1/10.
Heb een tijd geleden 30ml concentrate gekocht voor 14 euro. Heb ik 300ml base voor nodig, wat ik heb voor 9 euro. Dus voor 23 euro heb ik 330ml. Per 10ml kost me dat dus 70 cent.
Inderdaad! Schandalig duur. Maarja, ze zijn geen filantropische instellingen (goodlife en OHW).Krypt schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:47:
De 3 smaken van One Hit Wonder 10ml; en 10ml GLV Deadly Sin.
Datzelfde zaakje bezorgt ook gewoon de 180ml versies mocht het bevallen.
[edit] je base lijkt duur te zijn....
Ligt eraan hoeveel nicotine je erin hebt denk ik: http://www.vapebase.de/Va...-50-VGPG-12mg-ml::24.html
Zonder nicotine was ik 20 euro goedkoper uit. Maar 3 euro per 100ml vind ik niet zo veel voor base.
Zonder nicotine was ik 20 euro goedkoper uit. Maar 3 euro per 100ml vind ik niet zo veel voor base.
[ Voor 11% gewijzigd door Krypt op 25-09-2015 15:04 ]
Ah, dat verklaart het. Ik maak nu zelf de 80/20-6mg. Da's weer goedkoper.Krypt schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:02:
Ligt eraan hoeveel nicotine je erin hebt denk ik: http://www.vapebase.de/Va...-50-VGPG-12mg-ml::24.html
Ik ben ook begonnen met zelf mixen. Ik heb bij Savevape 100ml base gekocht (om te proberen) en 4 smaken: Pink Spot Topless Beach, Pink Spot G-Spot, T-juice Vamp Vape en Mount Baker Strawbana. De eerste twee liquids van 10ml staan te steepen (testbatchje) en ik ben erg benieuwd! Ik heb nog geen tijd gehad om meer te maken, maar dat komt nog wel ergens dit weekend. Ik heb er ook een paar GLV liquids bij besteld om die uit te proberen: Black Fairy, Fairy Blood en Nana's Nuts. Ik had er nog één besteld, maar die hadden ze achteraf toch niet meer. Zat er keurig 3.95 in de doos erbij
En ook nog een extra flesje base. Ik had Club Basis 50/50 besteld en ze deden er nog 100ml Summer-Fresh bij. Erg netjes
Hier ook weer even 2 liter 50/50 3mg/ml besteld, leuk om te zien dat de vorige order van 2L meer dan een jaar geleden was (april 2014) en ik van die batch nog minstens een halve liter heb staan.
Stap ik in 2017 wel over naar nic-vrij
Heb zelf ook de 3 smaken maar even besteld, maak normaal gesproken alles zelf, maar moet weten waar alle lof over gaatDarkangle schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:26:
[...]
Dat is ook waar ik hem in een PM heen stuurde. Leuke zaak.
Hij heeft me wel aangestoken, en dus maar een milkman gekocht voor mijn vrouw (kadootje).
pff, hier gaat er in 2 maanden 5 liter doorgeen, verdeelt over 4Eeruku schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:51:
Hier ook weer even 2 liter 50/50 3mg/ml besteld, leuk om te zien dat de vorige order van 2L meer dan een jaar geleden was (april 2014) en ik van die batch nog minstens een halve liter heb staan.
[ Voor 34% gewijzigd door Poesmij op 25-09-2015 19:27 ]
lol, damp hier net iets meer dan 1 subtank mini vol per dag.Poesmij schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:26:
[...]
Heb zelf ook de 3 smaken maar even besteld, maak normaal gesproken alles zelf, maar moet weten waar alle lof over gaat.
[...]
pff, hier gaat er in 2 maanden 5 liter doorgeen, verdeelt over 4.
Voor de nicotine is het niet meer, nu damp ik in plaats van een snackje, of als ik anders iets te drinken zou pakken.
En natuurlijk voor het excuus om ergens van pauze te kunnen nemen zonder vragen
Ik heb zelf zonder nicotine, heb het meer voor de gewoonte en inderdaad om gewoon even een excuus om van je werk weg te lopen. Enige verschil; als ik 10 minuutjes pauze neem is mijn 5ml tank ook leeg
.
Allen,
Ik heb een jaar of 2 geleden een poging gedaan om over te stappen op elektronisch roken. Helaas zonder succes. Ik gebruikte een ego-c icm een viva nova. Destijds een prima set volgens mij. Ik wil een nieuwe poging gaan wagen en overweeg 2 opties.
- Mijn bestaande set ontdoen van het stof en een paar nieuwe liquids proberen
- Een nieuwe set en nieuwe liquids kopen. Voor een nieuwe set kom ik nu uit bij de Kanger subox.
De eerste optie is natuurlijk goedkoper. Maar ik ben bang dat die weer faalt. Ik hoop stiekem dat hier iemand ook gefaald heeft en nu wel succes heeft met de nieuwere generatie ecigs.
Ik heb een jaar of 2 geleden een poging gedaan om over te stappen op elektronisch roken. Helaas zonder succes. Ik gebruikte een ego-c icm een viva nova. Destijds een prima set volgens mij. Ik wil een nieuwe poging gaan wagen en overweeg 2 opties.
- Mijn bestaande set ontdoen van het stof en een paar nieuwe liquids proberen
- Een nieuwe set en nieuwe liquids kopen. Voor een nieuwe set kom ik nu uit bij de Kanger subox.
De eerste optie is natuurlijk goedkoper. Maar ik ben bang dat die weer faalt. Ik hoop stiekem dat hier iemand ook gefaald heeft en nu wel succes heeft met de nieuwere generatie ecigs.
Zeker voor optie twee gaan. De standaard valkuil van stoppende rokers (waaronder ik ruim een jaar geleden) is dat je met "simpele ego setjes" begint die niet de voldoening geven die je zou willen waardoor je gauw weer terug grijpt naar de analoge sigaret. Inmiddels ruim een jaar verder en heel wat, tankjes, batterijen en mods zit ik nu voornamelijk lekker te dampen met een iStick TC40 icm subtank mini of Aspire nautilus.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hallo mede tweakers,
Na 10 jaar aan de analoge sigaret te hebben gezeten ben ik van plan om over te stappen op het electronisch roken.
Het idee om elektrisch te roken heb ik al eerder gehad, heb toen een pikkepoelie e-sigaret gekocht bij het tankstation om het te proberen, dit viel echter zwaar tegen waarna ik geen aandacht meer aan deze vorm van dampen heb besteed.
Nu kwam ik enkele weken geleden dit topic tegen en ben ik in de tussentijd zover gekomen dat ik graag aan de gang wil met wat professioneler apparatuur.
Ondertussen ben ik op mijn zoektocht naar een damper het spoor volledig kwijt geraakt tussen de mods, wicks, batterijen, modboxen, liquids, atomizers, sets en ohms.
Ik heb diverse webshops bezocht en daar komen weer allerlei verschillende sets voorbij waarbij ik geen idee heb hoe en wat allemaal compatibel is.
Graag doe ik een beroep op jullie kennis om mij te ondersteunen in mijn zoektocht naar een nieuwe manier van dampen.
Ik heb begrepen dat het allemaal ook heel persoonlijk is wat fijn/lekker/goed dampt, dus hier wat informatie.
Momenteel rook ik per week 2 pakjes Gauloises blauw en 2 pakje Camel click blauw. (10 -15 stuks per dag)
Ik inhaleer de rook diep en ben tijdens mijn werk veel in beweging dus als het apparaat in mijn zak past is dat fijn.
sowieso een tweede accu.
Budget is 100-150E voor de set, hiernaast komen dan liquids.
Na 10 jaar aan de analoge sigaret te hebben gezeten ben ik van plan om over te stappen op het electronisch roken.
Het idee om elektrisch te roken heb ik al eerder gehad, heb toen een pikkepoelie e-sigaret gekocht bij het tankstation om het te proberen, dit viel echter zwaar tegen waarna ik geen aandacht meer aan deze vorm van dampen heb besteed.
Nu kwam ik enkele weken geleden dit topic tegen en ben ik in de tussentijd zover gekomen dat ik graag aan de gang wil met wat professioneler apparatuur.
Ondertussen ben ik op mijn zoektocht naar een damper het spoor volledig kwijt geraakt tussen de mods, wicks, batterijen, modboxen, liquids, atomizers, sets en ohms.
Ik heb diverse webshops bezocht en daar komen weer allerlei verschillende sets voorbij waarbij ik geen idee heb hoe en wat allemaal compatibel is.
Graag doe ik een beroep op jullie kennis om mij te ondersteunen in mijn zoektocht naar een nieuwe manier van dampen.
Ik heb begrepen dat het allemaal ook heel persoonlijk is wat fijn/lekker/goed dampt, dus hier wat informatie.
Momenteel rook ik per week 2 pakjes Gauloises blauw en 2 pakje Camel click blauw. (10 -15 stuks per dag)
Ik inhaleer de rook diep en ben tijdens mijn werk veel in beweging dus als het apparaat in mijn zak past is dat fijn.
sowieso een tweede accu.
Budget is 100-150E voor de set, hiernaast komen dan liquids.
Thanks! Dat zetje is voldoende en had ik even nodig! Nu nog het setje ;-)renzo4000 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:35:
Zeker voor optie twee gaan. De standaard valkuil van stoppende rokers (waaronder ik ruim een jaar geleden) is dat je met "simpele ego setjes" begint die niet de voldoening geven die je zou willen waardoor je gauw weer terug grijpt naar de analoge sigaret. Inmiddels ruim een jaar verder en heel wat, tankjes, batterijen en mods zit ik nu voornamelijk lekker te dampen met een iStick TC40 icm subtank mini of Aspire nautilus.
Ga ook even zoeken op de nautilus, die naam zie ik ook vaker voorbij komen.
http://www.gearbest.com/e...ttes/pp_187430.html?wid=3Pierre Sec schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:11:
[...]
Thanks! Dat zetje is voldoende en had ik even nodig! Nu nog het setje ;-)
die heb ik en zou ik zeker aanraden
Vergis je ook niet in de fluids. Wat ik tot nu toe gezien heb is dat de standaard sig shops echt smerige fluids verkopen, die zo ongeveer 100% PG zijn....Pierre Sec schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:11:
[...]
Thanks! Dat zetje is voldoende en had ik even nodig! Nu nog het setje ;-)
Zelfs een boel van de "vape" shops verkopen alleen poolse en andere niet te pruimen zooi.
Wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat je niet echt fout kan gaan met bv het merk goodlife of onehitwonder (leuk om mee te beginnen, let wel, onehitwonder is 80/20 VP/PG dus erg dik en stroperig dus je vape set moet dat wel aan kunnen).
Ik ben nou 3 maanden geleden begonnen met zo'n CE4 set en sig shop fluid, was alsof je aan satan's anus zoog, bijna direct over gestapt op een kanger subox mini met bombies/goodlife/ohw vloeistof en nooit meer terug gekeken. Zelfde laken een pak voor mijn vrouw.
Ik heb deze gevonden, dichter bij huis volgens mij:418O2 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:22:
[...]
http://www.gearbest.com/e...ttes/pp_187430.html?wid=3
die heb ik en zou ik zeker aanraden
http://www.e-wolk.nl/nl/kangertech-subtank-mini-v2.html
Dan nog een batterij en liquids. Volgens mij ben ik dan wel weer even klaar. Er is mij iets bijgebleven over een muffin puntje puntje. Dus ik ga nog even goed in dit topic zoeken wat dat ook alweer was. Thanks!
Da's alleen de tank, niet de box.Pierre Sec schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:01:
[...]
Ik heb deze gevonden, dichter bij huis volgens mij:
http://www.e-wolk.nl/nl/kangertech-subtank-mini-v2.html
Dan nog een batterij en liquids. Volgens mij ben ik dan wel weer even klaar. Er is mij iets bijgebleven over een muffin puntje puntje. Dus ik ga nog even goed in dit topic zoeken wat dat ook alweer was. Thanks!
Je kan ze (subox mini set) in den haag gewoon kopen. PM even als je geinterreseert bent.
Na 15 jaar roken en niet nader te noemen '1-3 maand' stop momenten, stop ik ook maar.
Heb vorig jaar een Justfog Maxi aangeschaft maar dit gaf me geen voldoening.
Nu besteld:
Joyetec eVic-VTC Mini
Aspire Nautilus Mini
Toebehoren en liquids
Ben benieuwd of dit setje me over de streep gaat trekken
Nu besteld:
Joyetec eVic-VTC Mini
Aspire Nautilus Mini
Toebehoren en liquids
de nautilus ga je iig geen spijt van krijgen.belfrink schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:40:
Na 15 jaar roken en niet nader te noemen '1-3 maand' stop momenten, stop ik ook maar.
Nu besteld:
Joyetec eVic-VTC Mini
Aspire Nautilus Mini
Toebehoren en liquids
De VTC mini ook nietMeulugar schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:45:
[...]
de nautilus ga je iig geen spijt van krijgen.
Daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee
Die nautilus heb ik eeuwig spijt van dat ik die tzt aan mijn broertje heb gegeven.
eindelijk heb ik base bij mijn favo vapestore gevonden.
[ Voor 19% gewijzigd door Meulugar op 29-09-2015 16:56 ]
Mijn eerste echte 'upgrade' was een nautilus mini zon 1.5 jaar geleden, geweldig ding.Meulugar schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:56:
[...]
Daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee![]()
Die nautilus heb ik eeuwig spijt van dat ik die tzt aan mijn broertje heb gegeven.
eindelijk heb ik base bij mijn favo vapestore gevonden.straks maar eens vg/pg halen en hazelnoot/tabakflavour
Mijn laatste mod is een vtc-mini
Zoek sinds de eerste istick al naar de 'perfecte' mod, die had niet veel eisen; verende 510, magnetisch batterijklepje, klein, goedkoop. In de loop van tijd is daar 'temp control' bijgekomen.
de VTC mini is in mijn ogen de eerste mod die aan al die eisen voldoet
Mocht je veel dampen dan zou ik een 5ml Aspire Nautilus BVC clearomizer aanraden. Ik kan niet meer zonder. M'n mini ligt al een hele tijd stof te happen. Hij moet natuurlijk wel een beetje bij je mod passen 
Bij FT is ie momenteel voor $21 te bestellen:
https://www.fasttech.com/...lus-bvc-clearomizer-5-0ml
Als je met bitcoin kan betalen, tenminste. Anders heb je pechemiel74 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:16:
Mocht je veel dampen dan zou ik een 5ml Aspire Nautilus BVC clearomizer aanraden. Ik kan niet meer zonder. M'n mini ligt al een hele tijd stof te happen. Hij moet natuurlijk wel een beetje bij je mod passen
Niet helemaal.. Zoek een (niet e-cig) product voor dezelfde prijs op FT. Bestel deze en cancel hem direct na de bestelling. Kies vervolgens voor een "gift certificate" als refund. Met een gift certificate kan je alle e-cig producten zonder problemen bestellen. Wellicht is het voor sommigen iets teveel moeite, maar zo bestel ik al een tijdje redelijk goedkoop m'n coils.
Of als je een iets heftigere clearo wilt proberen, raad ik de Subtank Mini aan, heeft zowel sub ohm coils als 1ohm coils, en een rba sectie als je ooit wilt expirimenteren:
https://www.fasttech.com/...-subtank-mini-clearomizer
Geen kloon, toch goedkoop
https://www.fasttech.com/...-subtank-mini-clearomizer
Geen kloon, toch goedkoop
Het nadeel van de originele Nautilus is imo de glazen tank met dat schroefding bovenop. Dat glas is breekbaar en dat schroef geval waar de driptip ingaat wil nog wel eens een klein beetje los gaan waardoor ie gaat pruttelen en lekken. Ik koop daarom altijd een losse base bij Aspire op Aliexpressemiel74 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:16:
http://nl.aliexpress.com/...2_71_72_73_74_75,201409_1
En een losse tank (Hollow-out tank). Die is ook van glas maar met bescherming daar omheen en je bent van die driptip schroef af.
https://www.fasttech.com/...us-clearomizer-hollow-out
(met giftcards zoals hierboven al uitgelegd)
Kost nog minder ook maar je hebt dan nog wel een driptip nodig en er zitten ook geen coils bij.
Dit boodschappenlijstje doet me dan weer twijfelen. Wil vanmiddag de Kanger subox mini halen, maar vind de Joyetech er toch ook wel goed uitzien. En de goede ervaring met de nautilus helpt ook niet ;-)belfrink schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:40:
Nu besteld:
Joyetec eVic-VTC Mini
Aspire Nautilus Mini
Toebehoren en liquids
Mag ik vragen waar je dit besteld hebt?
www.deelektronischesigaret.nlPierre Sec schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:14:
[...]
Dit boodschappenlijstje doet me dan weer twijfelen. Wil vanmiddag de Kanger subox mini halen, maar vind de Joyetech er toch ook wel goed uitzien. En de goede ervaring met de nautilus helpt ook niet ;-)
Mag ik vragen waar je dit besteld hebt?
Volgens mij hebben ze de Joyetec Mini nog niet op de site staan maar kan gewoon besteld worden via de mail.
[ Voor 11% gewijzigd door Dhrax op 30-09-2015 11:22 ]
Het verbaast mij dat die Nautilus nog steeds in trek is. Normaal komen en gaan een hoop modellen, maar die Nautilus blijft hangen bij iedereen 
Ik heb zelf geen Nautilus want ik bouw graag me eigen coils, maar toch... Wel leuk om te zien dat het een blijvertje is.
Ik heb zelf geen Nautilus want ik bouw graag me eigen coils, maar toch... Wel leuk om te zien dat het een blijvertje is.
Ik heb de Nautilus en herbouw originele coils door 2 luchtgaatjes uit te boren met een 2.5mm boor, alles wat in de coil zit eruit te halen en er dan een 2.5 mm horizontale coil in te zetten (gemaakt met zo'n ding https://www.fasttech.com/p/2066304 )met Japanse watten. Het voordeel t.o.v. een RTA is dat als je een nieuwe coil erin moet doen dit in 30 seconden is gebeurt (oude coil eruit, nieuwe erin en vervolgens de oude weer schoon maken/branden en er nieuwe watten in doen).Cybergamer schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:11:
Het verbaast mij dat die Nautilus nog steeds in trek is. Normaal komen en gaan een hoop modellen, maar die Nautilus blijft hangen bij iedereen
Interesting... Wat voor kanthal gebruik je, en welke weerstand?luckyjan schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:29:
[...]
Ik heb de Nautilus en herbouw originele coils door 2 luchtgaatjes uit te boren met een 2.5mm boor, alles wat in de coil zit eruit te halen en er dan een 2.5 mm horizontale coil in te zetten (gemaakt met zo'n ding https://www.fasttech.com/p/2066304 )met Japanse watten. Het voordeel t.o.v. een RTA is dat als je een nieuwe coil erin moet doen dit in 30 seconden is gebeurt (oude coil eruit, nieuwe erin en vervolgens de oude weer schoon maken/branden en er nieuwe watten in doen).
Deze met weerstand tussen de 1.3 en 1.6 ohm (zo'n 8 draaiingen).Cybergamer schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:49:
[...]
Interesting... Wat voor kanthal gebruik je, en welke weerstand?
https://shop.strato.de/ep...ubProducts/KANA1-0.32-50m
Ahh, grappig! Ik gebruik ook 32mm: https://www.fasttech.com/...ral-alloy-resistance-wireluckyjan schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:57:
[...]
Deze met weerstand tussen de 1.3 en 1.6 ohm (zo'n 8 draaiingen).
https://shop.strato.de/ep...ubProducts/KANA1-0.32-50m
Ik gebruik meestal 0.4mm/26awg.
Haal ik bij de crazy wire company in de uk. Zijn prettig goedkoop, maar wel ieys hogere verzendkosten.
Haal ik bij de crazy wire company in de uk. Zijn prettig goedkoop, maar wel ieys hogere verzendkosten.
ohja, voor de beginners wil ik van harte aanraden om een 2e batterij erbij te kopen! heb gister ook maar een 2e voor mijn box gehaald. Niks is er zo irritant als moeten zuigen als een volleerd prostituee om maar wat damp binnen te krijgen als je batterij bijna leeg is en niets is er irritanter als een helemaal lege batterij en 140km afstand tot je oplader/huis
Bedankt voor de tip! Heb de hollow-out tank besteld (een losse base heb ik nog in huis).luckyjan schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:18:
[...]
Het nadeel van de originele Nautilus is imo de glazen tank met dat schroefding bovenop. Dat glas is breekbaar en dat schroef geval waar de driptip ingaat wil nog wel eens een klein beetje los gaan waardoor ie gaat pruttelen en lekken. Ik koop daarom altijd een losse base bij Aspire op Aliexpress
http://nl.aliexpress.com/...2_71_72_73_74_75,201409_1
En een losse tank (Hollow-out tank). Die is ook van glas maar met bescherming daar omheen en je bent van die driptip schroef af.
https://www.fasttech.com/...us-clearomizer-hollow-out
(met giftcards zoals hierboven al uitgelegd)
Kost nog minder ook maar je hebt dan nog wel een driptip nodig en er zitten ook geen coils bij.
Met deze posting was het zelf maken van de coils voor de Nautilus begonnen ooit.
http://www.dampforum.nu/t...utilus+%2Brebuild+%2Btool
Je kon een "tooltje" kopen om hem te rebuilden maar snel bleek dat je dat ook makkelijk zonder die tool kon doen
http://www.dampforum.nu/t...utilus+%2Brebuild+%2Btool
Je kon een "tooltje" kopen om hem te rebuilden maar snel bleek dat je dat ook makkelijk zonder die tool kon doen
Wooow wacht is even,Eeruku schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:51:
waar haal je 2 liter?
Ik zit nu steeds 10ml te kloten per week gaat wel 1 flesje er doorheen.
Dus ik zou 4,8 liter nodig hebben.
Nu ik overgestapt ben op ecig denk ik trouwens eerder dat mijn alcohol consumptie 3 keer 2 liter per week een keer eerder schade opbrengt.. achja
Het stomme is dat ik nog maar een jaar rook.. op mijn 22ste begonne ( door nieuwsgierigheid ) en door geld tekort van filter cigaretten overgestapt op shaq.. en nu ECIGs omdat het gezonder is vooral ... ( en minder vies als wij even eerlijk zijn
Misschien kan ik het wel afbouwen, ben nog maar 3 weken overgestapt op ecig , ( van zware shaq ( Silver XL zwaar ) naar 12mg ... ja dat is licht ineens
[ Voor 24% gewijzigd door M-Bullseye op 30-09-2015 23:47 ]
Savevape.nl of twisted-vaping.de bijvoorbeeld.
Ik heb 520ml in de steep gezet vanavond. Eerste batch, ben benieuwd. Nu nog 1500ml base over. Eerst kijken hoe dit is gelukt en dan even inkopen op twisted
Ik heb 520ml in de steep gezet vanavond. Eerste batch, ben benieuwd. Nu nog 1500ml base over. Eerst kijken hoe dit is gelukt en dan even inkopen op twisted
[ Voor 27% gewijzigd door 418O2 op 01-10-2015 00:05 ]
Ik haal mijn 5 liter bestellingen altijd van avoria liquids duitsland.
Ook een grote en voordeligere base (20 per liter 50/50 met nicotine). En ze hebben wat dingen die ik nog wou (maatbekers, grote pipetten).Poesmij schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 00:04:
Ik haal mijn 5 liter bestellingen altijd van avoria liquids duitsland.
Ik haal mijn literflessen bij http://www.vapebase.de/ 18 euro voor een liter 50/50 met 3mg/ml ( http://www.vapebase.de/Va...9750ee8184a2feb85db7b01c2 )
Oké dus ik haal zo'n base liquid, gebruik zo'n pipet om een smaakje toe te voegen en dan wachten tot het geheel gemengd is door diffusie of schudden?
Hoelang duurt het proces?
Zal vast wel een guide zijn ergens, maar niet erg moeiljk lijkt mij.
Hoelang duurt het proces?
Zal vast wel een guide zijn ergens, maar niet erg moeiljk lijkt mij.
Dankzij de tip van Darkangle gister even langs gereden. Ik vind eerst zien en dan gelijk meenemen toch een stuk prettiger dan online bestellen en wachten. Dank!Darkangle schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:05:
[...]
Da's alleen de tank, niet de box.
Je kan ze (subox mini set) in den haag gewoon kopen. PM even als je geinterreseert bent.
Het is toch een Joyetech evic vt mini geworden. De Kanger subox was volgens mij heel vergelijkbaar. En ik vind de evic een bijzonder mooi ding. Dat gaf eerlijk gezegd toch de doorslag. Temperatuur zal ik voorlopig nog niet veel mee doen verwacht ik, maar is ook prima om erop te hebben. Nog geen andere tank gekocht. Dan hou ik nog een beetje ruimte voor verbetering. De nautilus is dan een prima upgrade. Vanavond maar even instellen en de eerste "peuk" roken met de standaardopstelling.
bij de vtc mini kit zitten toch alleen maar TC coils bij, Ni en Ti?
ZaanLan.nl
ik heb laast 5,80eu voor 118ml pg en hetzelfde voor 118ml vg van capella betaald 
Het is ook nog eens nico-vrije base. tevens dk tabak en hazelnoot flavour gehaald van TFA.
mijn liquids van Alchemy gaan hard. zitten nu allemaal onder de helft.
Blue monday - nice
Wild bramble - Nah kan ik nog niet echt de vinger op leggen
English Garden party - ADV potentie
Perchance to dream - Weinig gedampt, veel kaneel, maar niet pittig met de exhale
het zijn stuk voor stuk frisse liquids en ik heb het gevoel dat er nog iets mist het voelen ook als lichte liquids aan bij de exhale. maar voor zomers zijn ze perfect.
heeft iemand nog kortingscodes voor glv? sta op het punt een samplepack met
El kamino,
Deadly sin
High Five
Nana´s Nuts
te bestellen.
Het is ook nog eens nico-vrije base. tevens dk tabak en hazelnoot flavour gehaald van TFA.
mijn liquids van Alchemy gaan hard. zitten nu allemaal onder de helft.
Blue monday - nice
Wild bramble - Nah kan ik nog niet echt de vinger op leggen
English Garden party - ADV potentie
Perchance to dream - Weinig gedampt, veel kaneel, maar niet pittig met de exhale
het zijn stuk voor stuk frisse liquids en ik heb het gevoel dat er nog iets mist het voelen ook als lichte liquids aan bij de exhale. maar voor zomers zijn ze perfect.
El kamino,
Deadly sin
High Five
Nana´s Nuts
te bestellen.
Momenteel is er naar mijn weten geen (grote) kortingsactie bij GLV, maar de code VAPETV geeft altijd 10% korting. Mocht er een kortingsactie komen, dan maken ze dat meestal bekend op twitter.Meulugar schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:44:
El kamino,
Deadly sin
High Five
Nana´s Nuts
te bestellen.
https://twitter.com/goodlifevapor
Thanks418O2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:58:
volgens mij is alleen vapetv er (10%).
Thanks, dat had ik al door inderdaad. nouja toch 2 dollars erafemiel74 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:00:
[...]
Momenteel is er naar mijn weten geen (grote) kortingsactie bij GLV, maar de code VAPETV geeft altijd 10% korting. Mocht er een kortingsactie komen, dan maken ze dat meestal bekend op twitter.
https://twitter.com/goodlifevapor
1 x 10ml Sample Pack
(Strength: 3mg, Bottle One: Deadly Sin, Bottle Two: El Kamino, Bottle Three: Nana's Nuts, Bottle Four: High Five, Menthol: None)
Een 1.8 BVC coil pre-installed en een spare 1.6 BVC coil.mrdjey schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:40:
Klopt. Maar ik moet me nog verdiepen/uitvinden wat ik ermee ga doen.mrdjey schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:40:
ik ben nu wel benieuwd naar de deadly sin en el kamino. door alle goede ervaringen heb ik hoge verwachtingen. Heb een sample box besteld omdat het in dit geval 4 euro scheelde op de bestelling. Als deze 2 bevallen bestel ik met haloween / kerst 100ml flessen.
Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.