Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
418O2 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:16:
[...]

Dat boeit me vrij weinig. voor low power heb ik een cloupor mini 30watt (2 stuks), rdna 30 watt, ipv v1 35 watt en nog wat andere zooi.

Er komen dualcoils builds op die tussen de 0.3 en 0.5 ohm gaan zitten. En anders tempcontrol :)
Voor low power heb je ook niets aan de Cloupors :D Die heeft ook geen stepdown.

Maar ik ken je nu wel een beetje wat dampen betreft en ik zeg dat je je andere boxmods bijna niet meer gaat aanraken. :)

Geen stepdown op de D2 is te ondervangen. Ik zet m'n temp. op max, TC Ni mode en dan gewoon dampen in Joule mode met kanthal. En daar heb je je "stepwdown" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Trent900 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:54:
[...]

Voor low power heb je ook niets aan de Cloupors :D Die heeft ook geen stepdown.

Maar ik ken je nu wel een beetje wat dampen betreft en ik zeg dat je je andere boxmods bijna niet meer gaat aanraken. :)

Geen stepdown op de D2 is te ondervangen. Ik zet m'n temp. op max, TC Ni mode en dan gewoon dampen in Joule mode met kanthal. En daar heb je je "stepwdown" :P
Hoger dan 0.5ohm kom ik niet en zit nooit onder de 20 watt. Dus low power is 20 watt voor mij en dat lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Na veel hier gelezen te hebben over de Uwell Crown, gisteren avond toch maar besteld, direct met de RBA kit. Vandaag aangekomen :)
Een goede, echt uitgedachte clearomizer die heerlijk vaped!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3InLDaS.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Web-Brielle op 14-11-2015 12:23 . Reden: typvout ]

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:48
Gisteren eindelijk de Subtank mini ontvangen samen met een Istick 30w, enorme verbetering tov een miezerige Protank2 :P
Zojuist in Duitsland 50/50 PGVG base liquid besteld samen met 2 flesjes aroma. Iemand nog waardevolle tips voor het mixen voor ik het binnenkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mad-dog schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:02:
Gisteren eindelijk de Subtank mini ontvangen samen met een Istick 30w, enorme verbetering tov een miezerige Protank2 :P
Zojuist in Duitsland 50/50 PGVG base liquid besteld samen met 2 flesjes aroma. Iemand nog waardevolle tips voor het mixen voor ik het binnenkrijg?
Wachten... Vooral wachten.

Ik meet de aroma af met een injectiespuit en top hem dan af met base. Dan 5-14 dagen wachten (romige en volle smaken hebben langer nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
418O2 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 15:29:
[...]

Wachten... Vooral wachten.

Ik meet de aroma af met een injectiespuit en top hem dan af met base. Dan 5-14 dagen wachten (romige en volle smaken hebben langer nodig)
Thnx voor de info, ben er erg benieuwd naar. Heb het besteld met citroen en watermeloen.
Hoe bevalt de dampproductie van DIY mixing met 50/50 PGVG in vergelijking met generieke Liquid van bv rookwinkel(70/30 PG/VG) bij gebruik van een stevige clearomizer op 30W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mad-dog schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:15:
[...]

Thnx voor de info, ben er erg benieuwd naar. Heb het besteld met citroen en watermeloen.
Hoe bevalt de dampproductie van DIY mixing met 50/50 PGVG in vergelijking met generieke Liquid van bv rookwinkel(70/30 PG/VG) bij gebruik van een stevige clearomizer op 30W?
Ik heb nu volgens mij iets van 60/30/10 . prima damp imo. Meer vg is meer damp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
mad-dog schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:15:
[...]

Simpele fruitsmaken kan je bijna meteen dampen. Hoe meer VG erin zit des te meer damp en dikkere vloeistof. Hoe meer PG erin zit des te meer smaak en hoe dunner de vloeistof. Meestal zit er in de smaakstoffen PG dus dat verhoogt je PG in de uiteindelijke liquid die je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
En hoe meer vg, hoe langer je moet Steepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
mad-dog schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:02:
Ligt eraan per flave, zelf heb ik hier smaken van Flave zelf, zijn heel goed direct te roken. Rook alles hier zelf op 50/50, smaak ik prima en goede rook ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Heeft iemand een idee waar het enorme prijsverschil in zit tussen alle kant en klare liquids? Zit dat verschil in de base kwaliteit of in de aroma? Ik heb tot op heden niet echt waanzinnig prijsverschillen kunnen ontdekken tussen alle aroma's.
Wat ik wel zie is dat de prijzen van de base in Nederland een stuk hoger liggen dan in bv Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:16

Crusader

Arc Nature

Wat is op dit moment de beste en goed verkrijgbare clearomizer die je kunt krijgen? Ik heb de Aspire Nautilus en Nautilus Mini in bezit en gebruik nu een Sense Herakles. De Herakles lekt als de nete na iedere keer vullen en dat ben ik nu zat.
Sub-ohm of niet maakt me niet uit, heb een iStick TC40W mod dus kan alle kanten op. Wil natuurlijk wel de beste smaakbeleving. Moet wel goed beschikbaar zijn bij een nederlandse webshop.
Vergat nog te melden dat ik een mouth-to-lung damper ben en bijna altijd Flavourtec RY4 of Liqua-Q liquids met 6mg nicotine damp. Ik wil liever geen enorme dampwolken, dat boeit mij niks, wil gewoon lekker dampen zoals ik dat vroeger met peuken deed. Ben al ruim 2 jaar een happy damper en twee jaar vrijwel geen peuk aangeraakt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Crusader op 15-11-2015 17:39 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Bouw je zelf?

In nl ga je alleen max 2ml tanks vinden

[ Voor 62% gewijzigd door 418O2 op 15-11-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nee, liever niet.
2 ml tanks kan ik mee leven :)

[ Voor 48% gewijzigd door Crusader op 15-11-2015 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 08:24
De beste clearomizer die ik heb kunnen vinden (en ik heb een aardige verzameling) is de Kabuki van house of hybrids.....gebruikt de nautilus coils, maar de smaak is flink beter, tevens geen enkel issue met lekken, gorgelen, spitback etc. super kwaliteit en levenslange garantie......ik heb er inmiddels 4 en de enige tank met fabriekscoils die ik nog gebruik.

Hij is echter wel duur (maar naar mijn mening elke cent waard) en niet in nederland te krijgen. Wel in engeland (cremedevape), dus geen invoerrechten, bezorging duurt ongeveer 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Domino schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:12:
Ik ken er eigenlijk maar één in NL die dat nog verkoopt (onder de toonbank door). Dus je zult waarschijnlijk dezelfde shop voor ogen hebben.

Dan moet je toch uitwijken naar onze oosterburen. Via google: one hit wonder e-liquid site:.de
Diezelfde shop heeft het alweer binnen gekregen. Had nog 5 ml over, heb dus maar mijn vergane muffin man gemixed met een banggood appel smaakje (was behoorlijk lekker ook nog!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

breagor schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:47:
De beste clearomizer die ik heb kunnen vinden (en ik heb een aardige verzameling) is de Kabuki van house of hybrids.....gebruikt de nautilus coils, maar de smaak is flink beter, tevens geen enkel issue met lekken, gorgelen, spitback etc. super kwaliteit en levenslange garantie......ik heb er inmiddels 4 en de enige tank met fabriekscoils die ik nog gebruik.

Hij is echter wel duur (maar naar mijn mening elke cent waard) en niet in nederland te krijgen. Wel in engeland (cremedevape), dus geen invoerrechten, bezorging duurt ongeveer 3 dagen.
Thanks, heb nog zat Nautilus coils liggen dus dit is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

KAK! Ik heb net het RBA-deel van mijn Subtank verbogen. Ik heb altijd al moeite gehad met het RBA deck openmaken omdat die altijd erg vast gaat zitten en je moeilijk grip erop krijgt om hem open te kunnen maken. Nu heeft hij een lange tijd (maanden) in elkaar gezeten met een oude coil omdat het gemak van mijn later gekochte Subtank Nano met premade coils mij wel aanstond. Maar nu wilde ik weer zelf op gaan bouwen en kreeg ik hem niet open. Afijn, uiteindelijk een puntbektang erop gezet en de kamer verbogen. EN nog steeds muurvast zitten natuurlijk :') En nu komt de twijfel: een nieuw RBA-deck kopen voor mijn Subtank of toch een andere RBA tank kopen? Ik heb de Subtank nooit echt fijn gevonden met RBA. Ik heb het idee dat de juicekanalen te klein zijn namelijk.
EDIT: Het is me uiteindelijk toch gelukt, maar vullen met mijn DIY full VG liquid was natuurlijk geen best idee als ik eerder de juicechannels al te klein vond :') Ik ga op zoek naar een andere RTA...

[ Voor 11% gewijzigd door Krentenbol op 16-11-2015 01:02 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Krentenbol schreef op maandag 16 november 2015 @ 00:24:
KAK! Ik heb net het RBA-deel van mijn Subtank verbogen. Ik heb altijd al moeite gehad met het RBA deck openmaken omdat die altijd erg vast gaat zitten en je moeilijk grip erop krijgt om hem open te kunnen maken. Nu heeft hij een lange tijd (maanden) in elkaar gezeten met een oude coil omdat het gemak van mijn later gekochte Subtank Nano met premade coils mij wel aanstond. Maar nu wilde ik weer zelf op gaan bouwen en kreeg ik hem niet open. Afijn, uiteindelijk een puntbektang erop gezet en de kamer verbogen. EN nog steeds muurvast zitten natuurlijk :') En nu komt de twijfel: een nieuw RBA-deck kopen voor mijn Subtank of toch een andere RBA tank kopen? Ik heb de Subtank nooit echt fijn gevonden met RBA. Ik heb het idee dat de juicekanalen te klein zijn namelijk.
EDIT: Het is me uiteindelijk toch gelukt, maar vullen met mijn DIY full VG liquid was natuurlijk geen best idee als ik eerder de juicechannels al te klein vond :') Ik ga op zoek naar een andere RTA...
Protip: https://www.fasttech.com/...ubtank-mini-rba-plus-coil

Ik heb die ook gelijk besteld ter vervanging van de oudere RBA's. Vroeger had ik nooit problemen met de oude RBA, ding dampte puur op vermogen en ging wel goed (wel ietjes uitgeboord, blijf een tweaker :+ ). Maar nu ik op TC damp, merk je dat de juiceflow gewoon niet in orde is, waardoor de damp wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Trent900 schreef op maandag 16 november 2015 @ 01:25:
[...]

Protip: https://www.fasttech.com/...ubtank-mini-rba-plus-coil

Ik heb die ook gelijk besteld ter vervanging van de oudere RBA's. Vroeger had ik nooit problemen met de oude RBA, ding dampte puur op vermogen en ging wel goed (wel ietjes uitgeboord, blijf een tweaker :+ ). Maar nu ik op TC damp, merk je dat de juiceflow gewoon niet in orde is, waardoor de damp wat minder is.
Ik heb daar ook naar zitten kijken ja, maar ik dacht dat die alleen werkten met de Subtank Plus en Subtank Mini. Ik heb nog een gewone Subtank, zelfs zonder PEEK-insulators :+

EDIT: Zo niet is dit de shortlist (prijzen van FastTech, geen haast :z )
EHPro Billow v2 voor $25,56
UD Bellow voor $22,79
Uwell Crown voor $ 23.47 met een RBA Deck voor $4.43 wat dus totaal $27.23 zou worden.

De Bellus en Billow zijn RBA-only, de Uwell kan ook met stock coils werken. Maar voor het lui-zijn heb ik mijn Subtanks nog met kant en klare coils. De Billow heeft als voordeel dat hij 4 posts heeft voor het plaatsen van je dualcoils, maar ik weet niet of ik daaraan ga beginnen. De Bellus heeft maar 2 posts, maar ook een kek stukje siliconen voor als je in single coil wilt dampen. Ik weet het allemaal zo net nog niet...

[ Voor 42% gewijzigd door Krentenbol op 16-11-2015 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Die nieuwe subtank rba decks zijn erg goed. Juice flow te over :) ik heb er twee in gebruik. Bellus heb ik onderweg, zal je laten weten hoe die is.

NaLiN heeft de bellus al wel, maar die vond de airflow in single mode wat karig.

En nog een tip, als je een tank weg legt voor een tijdje ,maak hem schoon en draai hem losjes in elkaar

[ Voor 40% gewijzigd door 418O2 op 16-11-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

418O2 schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:10:
Die nieuwe subtank rba decks zijn erg goed. Juice flow te over :) ik heb er twee in gebruik. Bellus heb ik onderweg, zal je laten weten hoe die is.

NaLiN heeft de bellus al wel, maar die vond de airflow in single mode wat karig.

En nog een tip, als je een tank weg legt voor een tijdje ,maak hem schoon en draai hem losjes in elkaar
Thanks voor de tips d:)b Ik heb idd een tijdje terug al wat reviews gezien en toen werd ik vrij enthousiast, maar overal dacht ik te zien/horen dat hij alleen voor de Subtank Plus en Subtank Mini was. Dus mijn vraag blijft: past deze ook in de originele Subtank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Krentenbol schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:52:
[...]

Thanks voor de tips d:)b Ik heb idd een tijdje terug al wat reviews gezien en toen werd ik vrij enthousiast, maar overal dacht ik te zien/horen dat hij alleen voor de Subtank Plus en Subtank Mini was. Dus mijn vraag blijft: past deze ook in de originele Subtank?
Ik heb hem ook in de 'klassieke' subtank (de grijze ijzeren versie met 1 airhole)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

418O2 schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:06:
[...]

Ik heb hem ook in de 'klassieke' subtank (de grijze ijzeren versie met 1 airhole)
Thanks, ik ga even shoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:50
Godsallemachtig. Koop je een nautilus mini om een beetje probleemloos te dampen...wil ik hem net bijvullen, blijft bij het uit elkaar halen de helft van de coil in de schoorsteen zitten. Ben al een half uur aan het kutten met boortjes, schroevendraaiers, pincet en tangentjes maar zit echt muurvast.....:(

Iemand een tip?

[ Voor 3% gewijzigd door Dersan op 16-11-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 11:55
Heb ik al een aantal keer gehad met een waterpomptang lukte het mij om de coil eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:38
Nu bijna 7 weken aan het dampen, gestopt met analoog roken.
Los van het feit dat ik nog steeds enorm verlang naar het analoge roken, ik ben constant verkouden sinds ik digitaal rook.
Meerdere dampers hier ervaring mee?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ora et Labora schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:46:
Nu bijna 7 weken aan het dampen, gestopt met analoog roken.
Los van het feit dat ik nog steeds enorm verlang naar het analoge roken, ik ben constant verkouden sinds ik digitaal rook.
Meerdere dampers hier ervaring mee?
Niet voor zover ik weet (mijn weerstand is sowieso al laag omdat ik onregelmatig slaap ;) ), maar wat wel zo is, is dat dampen je keel meer uitdroogt dan roken. Hierdoor zou je weerstand iets lager kunnen zijn. Ik merk wel dat als ik nu last heb van mijn keel dat het een probleem is wat niet zomaar over gaat hierdoor. En door het onregelmatig slapen en regelmatig drinken dus ook O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Krentenbol op 16-11-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
TheJuul schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:27:
Heb ik al een aantal keer gehad met een waterpomptang lukte het mij om de coil eruit te krijgen.
Probleem lag denk ik iets anders dan jij dacht:

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/bc616651a165875d1fc5f79ba5a9fb45.jpg

Dit is 1 coil. Het rechtergedeelte was in de schoorsteen blijven zitten en was er nauwelijks uit te krijgen. Uiteindelijk de perfecte schroevendraaier gevonden en toen kreeg ik hem met wat moeite losgedraaid.

Probeer ik een nieuwe coil, bam, precies zelfde probleem. Het bovengedeelte zit veels te los op het ondergedeelte om het glas om de base te kunnen trekken. Standaard coil van 1.8 ohm die bijgeleverd is geprobeerd, en niks geen probleem...

Gaat om deze coils:

http://www.smokesmarter.n...-ni200-coils-5-stuks.html

Ik zal wel eens even de shop mailen hoe hun hier over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik heb trouwens de Uwell Crown al in gebruik met de iStick 100W. Echt een super tank. Je kunt gewoon liquid fillen vanaf de bovenkant. En de bouwkwaliteit vind ik beter dan de subtank. Met deze stainless steel version heb je ook geen last van paint chips die loskomen. Ben van plan om er nog eentje bij te nemen, niks op aan te merken. Ik gebruik trouwens 0.5 ohm coils. De 0.25 is mij te hard qua throat hit.

Mijn liquid is ook nog niet optimaal, gebruik nog kant en klare 70/30 PG/VG. Ik denk dat voor deze tanks 50/50 beter zou zijn.

Hier de Istick 100w met Uwell Crown en de Istick 40w met Subtank mini ( waar de verf al behoorlijk afgebladerd is!!)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LzyqVzg.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Arsenius op 16-11-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
Ja, die Vair-t Ni200 coils staan er om bekend dat ze bagger zijn...de enige redelijke Ni200 coils voor de nautilus zijn die van vaporshark, maar ja die zijn ook een stukje duurder.

Ik gebruik gewoon weer de kanthal Nautilus coils in mijn Kabuki, ik merk namelijk geen verschil in damp beleving tussen die en de vaporshark Ni200 coils op TC. Maar 8 euro op fasttech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
breagor schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:57:
Ja, die Vair-t Ni200 coils staan er om bekend dat ze bagger zijn...de enige redelijke Ni200 coils voor de nautilus zijn die van vaporshark, maar ja die zijn ook een stukje duurder.

Ik gebruik gewoon weer de kanthal Nautilus coils in mijn Kabuki, ik merk namelijk geen verschil in damp beleving tussen die en de vaporshark Ni200 coils op TC. Maar 8 euro op fasttech.
Ze dampten wel erg goed moet ik zeggen, alleen beetje jammer dat ze uit elkaar vielen en het geklooi om dat stuk coil er uit te krijgen is ook niet bevorderlijk voor het schroefdraad, ook al was ik erg voorzichtig hiermee.

Maargoed, reactie van smokesmarter gehad, ze kenden het probleem niet maar sturen mij als oplossing de Vaporshark coils kosteloos op _/-\o_ _/-\o_ .

http://www.smokesmarter.n...ensing-coils-5-stuks.html

Erg goede service moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Idd goede service! Wel vreemd dat die coils uit elkaar vallen. Je zou toch zeggen dat Aspire ondertussen wel nautilus coils kan maken ;)

Aangezien ik toch altijd weer terug kom bij de Nautilus heb ik deze besteld.

http://www.banggood.com/A...us-BVC-Coil-p-989741.html

Afbeeldingslocatie: http://www.anyvape.com/wp-content/uploads/2015/01/peakomizer_2.0_mega_black.jpg

Foto's die er bij staan zijn van de Peakomizer V2 met Atlantis coils maar deze is voor de Nautilus coils.
Ben benieuwd of het wat is. De eerste Peakomizer viel een beetje tegen namelijk (daar konden kanger coils en aspire bdc coils in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
Aspire maakt geen ni200 coils voor de Nautilus, dezen worden alleen door derde partijen gemaakt, dus de vair en vaporshark coils.
Met straks de lancering van de Triton mini komen er wel nautilus compatible ni200 coils van Aspire (en clapton coils...waar ik zelf erg nieuwsgierig naar ben)

[ Voor 3% gewijzigd door breagor op 16-11-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 16:46
Zijn er Gotters die 'Suicide bunny' Liquid dampen? Schijnt volgens de reviews toch wel erg goed te zijn, maar het hele 'diacetyl' verhaal staat me niet zo aan.

Hoe staan jullie hier tegenover? :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:46

Lagune

Its time for warp

na meerdere keren het glas te hebben gebroken nu geswitched naar compleet stalen tank, top

Afbeeldingslocatie: http://www.electroniccigarettelife.com.au/wp-content/uploads/2014/06/aspire-nautilus-replacement-tank-stainless.jpg

net ook terug van de USA, heerlijk zitten dampen in het vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Lagune schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:22:
na meerdere keren het glas te hebben gebroken nu geswitched naar compleet stalen tank, top

[afbeelding]

net ook terug van de USA, heerlijk zitten dampen in het vliegtuig
Je moet er ook alleen mee dampen, niet gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

mad-dog schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:27:
[...]

Je moet er ook alleen mee dampen, niet gooien ;)
Of overheen rijden. Zo heb ik mijn Kanger Protank Mini gesloopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Krentenbol schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:25:
[...]

Sja, maar da's niet bepaald een ramp te noemen. Zo fantastisch zijn die nu ook weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Krentenbol schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:25:
[...]

daar gaat niets tegen helpen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:01
Goed idee, dat ga ik met m'n Subtank Mini doen :p

MTL geprobeerd met de bijgeleverde 0.5 en 1.2 coils, met de airflow gespeeld, 30/70, 50/50 en 100/0 VG/PG liquids, en van 13 tot 28 watt, allemaal zonder succes (lucht happen en soms wat liquid, maar fatsoenlijk dampen is er voor mij niet bij met de subtank). Ik heb ook nog een 1.5 ohm Kanger dual coil (uit een EMOW) geprobeerd die er prima op past, maar ook daarmee slecht resultaat. De tank lijkt niet te lekken, al vormt zich wel snel juice in de driptip. Zou er iets mis zijn met de subtank, of is deze gewoon niet voor mij geschikt?

Met een Ego One Mini (en thuis een MVP 3.0 eronder op 14 - 17 watt) damp ik prima op 1 ohm met de airflow bijna dicht, maar ik wilde graag een grotere tank voor thuis. Nu de Ego One Mega maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

mad-dog schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:23:
[...]

Sja, maar da's niet bepaald een ramp te noemen. Zo fantastisch zijn die nu ook weer niet :+
Een paar Protanks was alles wat ik had toen. *zucht* Simpelere tijden.... :+
DnnSke schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:14:
Goed idee, dat ga ik met m'n Subtank Mini doen :p

MTL geprobeerd met de bijgeleverde 0.5 en 1.2 coils, met de airflow gespeeld, 30/70, 50/50 en 100/0 VG/PG liquids, en van 13 tot 28 watt, allemaal zonder succes (lucht happen en soms wat liquid, maar fatsoenlijk dampen is er voor mij niet bij met de subtank). Ik heb ook nog een 1.5 ohm Kanger dual coil (uit een EMOW) geprobeerd die er prima op past, maar ook daarmee slecht resultaat. De tank lijkt niet te lekken, al vormt zich wel snel juice in de driptip. Zou er iets mis zijn met de subtank, of is deze gewoon niet voor mij geschikt?
Ik heb met mijn gewone Subtank volgens mij ook vrij snel dat er liquid in de driptip komt, maar goed, dat hangt er maar net vanaf wat je snel en veel noemt ;) Verder is de Subtank volgens mij niet echt geschikt voor MTL dampen, van wat ik begrepen heb uit reviews. Ik damp zelf niet MTL, dus ik heb er verder geen mening over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dersan
Vaporshark TC coils binnen en die gaan ook wel als een trein. In het begin wel een smerig RVS smaakje, maar die is nu zo goed als weg. Coils lijken inderdaad kwalitatief wel een stuk beter dan de vAIR-t coils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Pakket 1/3 binnen, de eerste ipv d2. Fijn formaat en vuurt goed. Bellus zal een dezer dagen ook komen. Tweede d2 met crius zal nog wel even duren, want gearbest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 15:58
Krentenbol schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:46:

Ik heb met mijn gewone Subtank volgens mij ook vrij snel dat er liquid in de driptip komt, maar goed, dat hangt er maar net vanaf wat je snel en veel noemt ;) Verder is de Subtank volgens mij niet echt geschikt voor MTL dampen, van wat ik begrepen heb uit reviews. Ik damp zelf niet MTL, dus ik heb er verder geen mening over :)
De Subtank mini is prima als MTL tank te gebruiken. Ik zelf draai microcoils van +- 1.5Ohm op het RBA deck, kleinste airflow gaatje en gebruik dan wel een driptip met een strakkere draw. Dan doet hij z'n werk meer dan prima!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Zijn er mensen die interesse hebben om e-liquid van blue dot vaport over te nemen? Ik zit er over te denken het sample pack 3 keer te bestellen. (1,5% max vg, 3% max vg en 0% 30/70)
Dit om de shipping kosten te voorkomen. Hoef ik niet zelf te gaan klooien met mixen en heb ik van alles wat. Wel gelijk een dure grap, maar veel eliquid voor 100 euro (3x180ml)

Doe smaakjes wat mij betreft tegen kostprijs weg, maar wil eerst even pijlen of er interesse is.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02:01
Ik ken ze niet. Zie er wel wat positieve verhalen over, maar niet gek veel.

Ze hebben op Black Friday / Cyber Monday een uitverkoop (link). Overigens geeft 'reddit10' altijd 10% korting.

Ik heb denk ik wel interesse, maar alleen voor een 50 ml sample pack, niet alle 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb eindelijk "My Man" van OHW kunnen testen (6mg).

Een beetje hit en miss. Het smaakt inderdaad naar 3colore icecream. Ik vind hem zalig (en heel lekker zoet) maar mijn vrouw find er weinig aan. Lekker veel damp (20/80), zoet, vol van smaak. Alleen het choco gedeelte is nog een beetje "off". Maar ik heb nog geen fluid gevonden met goede choco smaak.

Naja, ook weer Milkman binnen, dus voorlopig weer een maandje lekker dampen daar op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Toen ik maandagnacht op mijn fiets stapte na een gezellige karaokeavond viel mijn CoolFire IV met Subtank Nano op de grond en volgens mij zo dat alle kracht op de schoorsteen kwam. Glas kapot :'( Dus nu maar weer de standaard coils in mijn Subtank gedaan die ik nog had liggen. Minder compact, maar vapet wel een stuk koeler. Bij de Nano had ik nog wel eens dat de schoorsteen heel snel warm werd. Met de gewone Subtank is dat geen enkel issue :) Ik was net mijn Subtank weer aan het vullen en ik zag dat ik snel maar weer eens moest gaan mengen, omdat ik bijna door mijn liquids heen zat. Ik had mijn Subtank net dicht gedraaid, staat DHL voor de deur met mijn bestelling uit Duitsland :D Ik was op zoek naar grotere verpakkingen Blue Magic van American Stars, maar die kon ik niet vinden. Art of Smoke heeft alleen wel een gelijknamige flavor en die mengen ze ook voor je. Dus 100ml liquid besteld en een flesje flavor erbij :) Gelijk ook ananassmaak en Red Astaire erbij besteld als flavor en nog een liter base. Kreeg ik er nog 10ml Grant's Vanilla Custard en Erdbeerjoghurt bij. Wordt weer lekker proberen dus :D
EDIT:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/czgEv8i1aH97luWKiBU5HsOw/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/X7IwbpvJz32RmPCY2Y4XIxef/medium.jpg

Verder lijkt het me wel handig om een dripper te kopen om mijn DIY skills te proeven. Iemand die een aanrader heeft voor een lage prijs? Liefst onder de 15 euro :)

[ Voor 18% gewijzigd door Krentenbol op 20-11-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Krentenbol schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:39:

Verder lijkt het me wel handig om een dripper te kopen om mijn DIY skills te proeven. Iemand die een aanrader heeft voor een lage prijs? Liefst onder de 15 euro :)
Authentic Sapor van Wotofo, zit onder de 15 euro (fasttech) en is wat mij betreft een goeie beginner dripper. Prima kwaliteit (zeker voor zen prijs) en top airflow dus geen lekken. Smaakbeleving is top, rookvorming goed/matig.

[ Voor 56% gewijzigd door Stitch! op 20-11-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Of een velocity van fasttech. Voor een paar centen een top dripper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Een algemene vraag.
We krijgen steeds meer mod's, liquids en meer..
Nu mijn vraag, hoe bewaard iedereen zijn mod's en meer?

Zelf zit ik te denken om een mooie stand te maken, zodat deze compleet naar mijn zin is.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d3/27/2b/d3272b6fdedc2a1dde04cd665dc9bb79.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik noem dat: totaal uit de hand gelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb minstens zoveel zooi, maar dat ligt in de la. Liquid in een doos, twee combos bij de hand.

Twee batterijen vol in de lader en een doosje met coilbouwspullen.

[ Voor 26% gewijzigd door 418O2 op 21-11-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
ik gebruik kleine kastjes van de ikea:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40216357/

elk type product (mods, batteijen, tanks etc.) zijn eigen laadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
KillerAce_NL schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:38:
Ik noem dat: totaal uit de hand gelopen ;)
Ik wil het eerder een verslaving noemen, nog erger dan de rookverslaving zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Hobby O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Web-Brielle schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:20:
Een algemene vraag.
We krijgen steeds meer mod's, liquids en meer..
Nu mijn vraag, hoe bewaard iedereen zijn mod's en meer?

Zelf zit ik te denken om een mooie stand te maken, zodat deze compleet naar mijn zin is.

Voorbeeld:
[afbeelding]
Ha! Van de week ben ik van die dingen tegengekomen bij GearBest. Moest je er niet zelf aan willen beginnen, kan je misschien daar wat naar je gading vinden...

En om te antwoorden op je vraag : ik bewaar mijn vapespul momenteel in een Ikea Skubb.
Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/us/en/images/products/skubb-box-with-compartments__0120846_PE277655_S4.JPG
Ik heb nog niet zoveel gear, dus voorlopig kom ik daar wel mee toe :)

Dat kastje dat iemand hierboven noemnde, heb ik vorige week ook nog in m'n handen gehad in de Ikea met de gedachte : heéééy, hier kan ik mooi al m'n vapespul in kwijt :)

[ Voor 24% gewijzigd door dodge_911 op 21-11-2015 15:06 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Heb gisteren van SaveVape spullen ontvangen(PG, VG, 50/50 PGVG 36%, hazelnoot aroma) en direct een mengsel gemaakt van 50/50 met 8mg en 3% aroma(van CdD) en het in een donkere kast weggezet. Na zo'n 24u is er qua kleur nog niks veranderd, kan dit kloppen?
SaveVape gaf zelf aan dat dit aroma ongeveer 3 dagen moest rijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kleur zegt niks. Kleurstof mengt gelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
418O2 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 17:56:
Kleur zegt niks. Kleurstof mengt gelijk wel.
De aroma was van zichzelf kleurloos, dit blijft dus gewoon zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mad-dog schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:30:
[...]

De aroma was van zichzelf kleurloos, dit blijft dus gewoon zo?
Waar zou het vandaan moeten komen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
418O2 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:54:
[...]

Geen idee, wellicht een chemische reactie. Is ook pas de 1e keer dat ik dit doe, maar de kleurverandering is dus alleen van toepassing bij aroma's waar al kleurstof in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mad-dog schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:57:
[...]

Geen idee, wellicht een chemische reactie. Is ook pas de 1e keer dat ik dit doe, maar de kleurverandering is dus alleen van toepassing bij aroma's waar al kleurstof in zit?
Jup :) chemische reacties zijn er niet als het goed is. Je ruikt wel of t goed is. Als je het wil testen, gewoon even een dripper pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Even een korte impressie van de liquids van Art of Smoke :)
Blue Magic is niet dezelfde als van American Stars, maar nog steeds wel lekker. Hij mist de menthol erin en een dash kant-en-klare menthol erbij gooien had niet het gewenste resultaat. Gelukkig heb ik hem ook als flavour en heb ik ook nog menthol base staan, dus eens kijken wat daaruit komt.
Aardbeienyoghurt is echt ziek lekker :D Hij mist het zure van echte yoghurt wat ik wel fijn vind.
De Grant's Vanilla Custard heb ik er net in zitten. Is ook wel lekker, maar komt niet bij mijn favorieten. Bakproducten zijn niet helemaal mijn ding denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Enorm goeie ervaring achter de rug met blue dot vapors, binnen een week geleverd vanuit amerika. 5 smaken getest en ze zijn allemaal echt top tot nu toe. (mars, ct cereal, milk of the poppy, santa cruz en obopom)
Ik had al 10% korting vanwege de reddit10 coupon, maar aangezien ze nu 25% hebben vanwege black friday heb ik het verschil in een gift cart gekregen! Hadden ze dus niet hoeven doen, maar toont wel dat de customer service geweldig is! Goeie prijzen voor goeie liquid dus. goblegoble geeft nu 25% korting voor de mensen die interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Stitch! schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:20:
Enorm goeie ervaring achter de rug met blue dot vapors, binnen een week geleverd vanuit amerika. 5 smaken getest en ze zijn allemaal echt top tot nu toe. (mars, ct cereal, milk of the poppy, santa cruz en obopom)
Ik had al 10% korting vanwege de reddit10 coupon, maar aangezien ze nu 25% hebben vanwege black friday heb ik het verschil in een gift cart gekregen! Hadden ze dus niet hoeven doen, maar toont wel dat de customer service geweldig is! Goeie prijzen voor goeie liquid dus. goblegoble geeft nu 25% korting voor de mensen die interesse hebben.
Ik zit te googlen welke partij je bedoelt met goblegoble maar ik kan niks vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dersan schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:27:
[...]

Ik zit te googlen welke partij je bedoelt met goblegoble maar ik kan niks vinden?
Ik *denk* dat dat de couponcode is die je bij Blue Dot Vapors moet ingeven.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
dodge_911 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:31:
[...]

Sorry, verkeerd gelezen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
dodge_911 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:31:
[...]

Bingo;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 22:25
418O2 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:54:
[...]

Onder invloed van licht kunnen kleuren toch gewoon veranderen?

Al mijn zelf gemaakte liquids veranderen echt wel van kleur over verloop van tijd. Sommige wat meer dan andere, afhankelijk van welke aroma's ik gebruik en hoeveel. Zelfs kant en klare liquids veranderen van kleur als ik ze een langere tijd niet aan raak.

Deze aroma's bevatten geen kleurstoffen, volgens de website van TFA.

[ Voor 6% gewijzigd door ThijsWTF op 25-11-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Laatst online: 22:37
Stitch! schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:20:
Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar klopt het dat de enige verzendmogelijkheden USPS first class ($15), priority ($25) en priority express ($50) zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ThijsWTF schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:40:
[...]

Onder invloed van licht kunnen kleuren toch gewoon veranderen?

Al mijn zelf gemaakte liquids veranderen echt wel van kleur over verloop van tijd. Sommige wat meer dan andere, afhankelijk van welke aroma's ik gebruik en hoeveel. Zelfs kant en klare liquids veranderen van kleur als ik ze een langere tijd niet aan raak.

Deze aroma's bevatten geen kleurstoffen, volgens de website van TFA.
Idd door licht, warmte en tijd worden ze wat donkerder tot zelfs heel erg donker (als je maar lang genoeg wacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
luckyjan schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:49:
[...]

Idd door licht, warmte en tijd worden ze wat donkerder tot zelfs heel erg donker (als je maar lang genoeg wacht).
Niet heel erg toch? Ik bewaar ze overigens altijd donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
emiel74 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:23:
[...]

Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar klopt het dat de enige verzendmogelijkheden USPS first class ($15), priority ($25) en priority express ($50) zijn?
Klopt, vanaf 100 dollar is priority gratis. Snap dat het ook niet echt de moeite waard lijkt om twee flesje te halen met die verzendkosten. Ik heb voor 101 dollar (na discount) besteld. Sample pack met alles en een paar grote flessen van de beste smaken. Bijna een liter ejuice :o Op dampforum hebben ze een doos die de ronte doet, misschien een idee voor hier, ik wil best een bende sample flesjes doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
418O2 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:53:
[...]

Niet heel erg toch? Ik bewaar ze overigens altijd donker.
Sommige bijna niet maar anderen (vooral waar vanille in zit, dus wellicht daar mee te maken) heel erg. Tot tegen het zwart aan.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Inderdaad. En het lijkt erop dat hoe donkerder de liquid, des te minder lang de coil het uithoudt.

Ik heb trouwens gisteren de center pins van twee van mijn Nautilussen vervangen. Die dingen dampen nu weer als nieuw. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Web-Brielle
  • Niet online
Gisteren me nieuwe box mod in ontvangst mogen nemen :)
Tijdelijk m'n iSub erop gezet, ook al is het een waardeloze clearomizer..
Wachten op m'n dripper, dan kan die erop :)

Left-to-Right:
Eleaf iStick TC40W - Uwell Crown
Yihi SX Mini - Smok FPV4 mini
Kangside Sea Wasp TC500 - Innokin iSub G

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h4BjvEQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Since kort mijn EVOD instapper vervangen voor een Eleaf iStick 100W met een Uwell Crown. Wow wat een verschil maakt dat :)

Nu heb ik een kort vraagje. Ik heb in het verleden wat spreadsheets voorbij zien komen voor de verschillende instellingen voor ohm/volt/watt's. Maar de UWell Crown die ik heb heeft subohm's van 0.30 en 0.15. Ik kan echter geen overzicht vinden met goede instellingen hiervoor.

Ik gebruik nu de 0.30 ohm op ongeveer 3v / 20w tot 30w (ben nog een beetje aan het zoeken) maar vergeleken met de EVOD proef ik de smaal van de eliquid minder (miller/liqua en flavourtec). Heeft iemand een suggestie voor instellingen of een overzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Helza schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:35:
Since kort mijn EVOD instapper vervangen voor een Eleaf iStick 100W met een Uwell Crown. Wow wat een verschil maakt dat :)

Nu heb ik een kort vraagje. Ik heb in het verleden wat spreadsheets voorbij zien komen voor de verschillende instellingen voor ohm/volt/watt's. Maar de UWell Crown die ik heb heeft subohm's van 0.30 en 0.15. Ik kan echter geen overzicht vinden met goede instellingen hiervoor.

Ik gebruik nu de 0.30 ohm op ongeveer 3v / 20w tot 30w (ben nog een beetje aan het zoeken) maar vergeleken met de EVOD proef ik de smaal van de eliquid minder (miller/liqua en flavourtec). Heeft iemand een suggestie voor instellingen of een overzicht?
wat je lekker vindt. Als je te hoog zit proeft het raar, zit je te laag, heb je geen damp. Die grafieken zeggen niets meer. Er zit zoveel variatie in juice- en airflow tussen tanks dat daar niets over te zeggen is.

Hell, met de vertical coil op de subtank op 0.5ohm ram ik er 45 watt doorheen, RBA 0.5 ohm coil damp ik op 22 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Heb zelf een crown met 0.5 ohm coils op mijn segelei zitten en vape daar max vg op 52 watt. Beste voor smaak wat mij betreft. Voor lagere ohm zou ik dus nog hoger gaan, maar werk je langsaam omhoog tot de smaak goed is.

Wat voor batterijen raden jullie trouwens aan? Heb nu een 25r 6 in mijn vtc mini zitten en een twee married 25r 5 in de segelei. Heb nu een setje samsung 30q's besteld voor een wat langere batterijduur in mijn toekomstige smok cube x 2. (voor 48 incl verzendkosten in een black friday sale weten te snaaien) Tot hoeveel watt kan ik hier veilig mee dampen? Kan hier weinig over vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Stitch! op 27-11-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
LG HE is nu populair volgens mij, 3000mAh. Maar als ik de specs zo bekijk zijn die sammies 30q gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Bellus is binnen. Wat een kanon joh. Voor 22 euro een steal. De crius komt ook een dezer dagen, ziet er ook veelbelovend uit.

En de ipv d2 bevalt ook goed.

Ik heb nog nooit verkleurende liquids gehad, maar ik heb altijd lichte flavors.

[ Voor 20% gewijzigd door 418O2 op 27-11-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:09:
Bellus is binnen. Wat een kanon joh.

Ik heb nog nooit verkleurende liquids gehad, maar ik heb altijd lichte flavors.
Tank ziet er mooi uit, hoor graag van je hoe die dampt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Web-Brielle schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:01:
[...]

Tank ziet er mooi uit, hoor graag van je hoe die dampt!
Nou. Als een dripper. Coils zitten direct voor de luchtinlaat, dus hij knalt hard. Ook mooi gebouwd (goede threads), top full werk goed. Wicking is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DnnSke
dubbeldekkert schreef op woensdag 18 november 2015 @ 00:17:
[...]

De Subtank mini is prima als MTL tank te gebruiken. Ik zelf draai microcoils van +- 1.5Ohm op het RBA deck, kleinste airflow gaatje en gebruik dan wel een driptip met een strakkere draw. Dan doet hij z'n werk meer dan prima!
Aangezien ik toch wat verhalen tegen kwam op Reddit en ECF over slechte OCC coils die bij de subtank worden geleverd, toch maar zelf aan de slag gegaan met de RBA deck. Resultaat: met 0.5Ohm op 20W met MTL heerlijk volle damp! Dus nu toch helemaal tevreden met m'n subtank, en het recoilen gaat makkelijker als verwacht en zeker even rewicken is zo gebeurd.

Gevolg is wel dat de Ego One voor onderweg nu tegen valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Persoonlijk moment van euforie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HCzPpVk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
DnnSke schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:52:
[...]

Aangezien ik toch wat verhalen tegen kwam op Reddit en ECF over slechte OCC coils die bij de subtank worden geleverd, toch maar zelf aan de slag gegaan met de RBA deck. Resultaat: met 0.5Ohm op 20W met MTL heerlijk volle damp! Dus nu toch helemaal tevreden met m'n subtank, en het recoilen gaat makkelijker als verwacht en zeker even rewicken is zo gebeurd.

Gevolg is wel dat de Ego One voor onderweg nu tegen valt :P
Waarom geen subtank onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DnnSke
mad-dog schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:51:
[...]

Waarom geen subtank onderweg?
Voor mij gewoonweg niet compact genoeg met een box of tube eronder.

Ik heb vandaag wel een Athena Envy17 en Subtank Nano besteld. De subtank integreer je in de mod, waardoor het bij elkaar even groot is als een sigarettenpakje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
DnnSke schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:42:
[...]

Voor mij gewoonweg niet compact genoeg met een box of tube eronder.

Ik heb vandaag wel een Athena Envy17 en Subtank Nano besteld. De subtank integreer je in de mod, waardoor het bij elkaar even groot is als een sigarettenpakje 8)
Da's wel een ideaal systeem! Zijn er ook vergelijkbare mods voor een Subtank mini? Nano is op zich leuk, maar het ontbreken van een RBA deck is voor mij wel een deal-breaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
Je hebt oa de Xvostick (dna40), passen alle tanks kleiner 23mm in, origineel is 200euro, clone 45 euro (oa fasttech en 3fvape). Ik heb beide. Het origineel is beter, maar de clone voldoet,. De clone heeft echter wat kleine kuurtjes (vraagt soms, zo'n eens per uur, random om "new coil up /same down", wil soms het wattage niet locken etc. allemaal minor, maar soms wat irritant.

Je hebt van die Athena Envy ook een 22mm versie met 75w en tc, daar past denk ik ook een subtank mini in, oa te koop op fasttech.

Ik heb op een ander forum een thread over dit type mods geopend:
https://www.e-cigarette-f...side-by-side-mods.706607/

[ Voor 27% gewijzigd door breagor op 29-11-2015 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Waarom zou je die clone nemen als je voor dat geld een originele evic mini of ipv d2 hebt? Ik heb t niet zo op clone chips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
418O2 schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:49:
Waarom zou je die clone nemen als je voor dat geld een originele evic mini of ipv d2 hebt? Ik heb t niet zo op clone chips
Idd ja. Als je op de clone-toer gaat voor atty's ok, maar mods met een hanky-panky chip erin: no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
tja waarom een clone? Er zijn heel veel verschillende redenen waarom iemand kiest voor een kloon van een duurder apparaat ipv een origineel van een goedkoper apparaat.
Ik ben helemaal weg van de form factor, voor mij geen box mods meer waar de tank bovenop gaat. Met de tank ernaast is het zoveel compacter, plus je tank is beschermd en ik vind het er ook mooier uitzien dan met zo'n "antenne" er bovenop.
Vandaar dat ik voor de Xvostick heb gekozen. In 1e instantie een origineel, maar een dure mod wil ik niet mee op vakantie etc. dus voor dat soort momenten heb ik er een kloon bijgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mja, mijn ervaring met clone chips is niet zo best. Maar goed, ieder zijn ding.
https://m.fasttech.com/pr...box-60w-tc-vw-apv-mod-kit

De kanger nebox ziet er ook goed uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
breagor schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:25:
tja waarom een clone? Er zijn heel veel verschillende redenen waarom iemand kiest voor een kloon van een duurder apparaat ipv een origineel van een goedkoper apparaat.
Ik ben helemaal weg van de form factor, voor mij geen box mods meer waar de tank bovenop gaat. Met de tank ernaast is het zoveel compacter, plus je tank is beschermd en ik vind het er ook mooier uitzien dan met zo'n "antenne" er bovenop.
Vandaar dat ik voor de Xvostick heb gekozen. In 1e instantie een origineel, maar een dure mod wil ik niet mee op vakantie etc. dus voor dat soort momenten heb ik er een kloon bijgekocht.
Tot dat ding een keer BOOM zegt door zo'n knakenchip. Maja, de mod was wel mooi. :D

Maar goed, your call, ik denk meer aan mijn eigen veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
breagor schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:47:

Heb gisteren de "goedkope" versie van de Kabuki besteld. Afwachten of het wat is :)

https://www.fasttech.com/...-sub-ohm-tank-clearomizer

(met code XMAS korting op alles bij Fasttech).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Trent900 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:05:
[...]

Tot dat ding een keer BOOM zegt door zo'n knakenchip. Maja, de mod was wel mooi. :D

Dat is niet eens waar ik bang voor ben, maar die chips presteren niet altijd even goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
Trent900 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:05:
[...]

en jij denkt echt dat de andere "goedkopere" chineze chipmakers betere chipsets maken?
Zou mij niets verbazen dat de chipsets bij dezelfde fabrikanten vandaan komen.
Ken je de verhalen met de ontploffende Istick 50's, smoke's, cloupor mini's..etc. etc.
Bij goedkopere mods loop je net zo goed risico, daar zitten ook vaak laag kwalitatieve bordjes in.
De bedrading van de Reuleaux al gezien? ook niet de hoogste kwaliteit.

Geen chipset/mod is 100% veilig, maar als je dat het belangrijkste vind moet je of een Provari of een Dicodes kopen, die besteden daar wat meer aandacht aan. Ook over de Yihi heb nog nooit dit soort verhalen heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
418O2 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:21:
[...]

Dat is niet eens waar ik bang voor ben, maar die chips presteren niet altijd even goed
Hier ben ik het dan wel weer mee eens....het verschil zit in de prestatie...ze hebben af en toe wat kleine kuurtjes (zo ook die in de Xvostick clone).....als je daar mee kunt leven zie ik het probleem niet.
Pagina: 1 ... 11 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.