Toen ik maandagnacht op mijn fiets stapte na een gezellige karaokeavond viel mijn CoolFire IV met Subtank Nano op de grond en volgens mij zo dat alle kracht op de schoorsteen kwam. Glas kapot

Dus nu maar weer de standaard coils in mijn Subtank gedaan die ik nog had liggen. Minder compact, maar vapet wel een stuk koeler. Bij de Nano had ik nog wel eens dat de schoorsteen heel snel warm werd. Met de gewone Subtank is dat geen enkel issue

Ik was net mijn Subtank weer aan het vullen en ik zag dat ik snel maar weer eens moest gaan mengen, omdat ik bijna door mijn liquids heen zat. Ik had mijn Subtank net dicht gedraaid, staat DHL voor de deur met mijn bestelling uit Duitsland

Ik was op zoek naar grotere verpakkingen Blue Magic van American Stars, maar die kon ik niet vinden. Art of Smoke heeft alleen wel een gelijknamige flavor en die mengen ze ook voor je. Dus 100ml liquid besteld en een flesje flavor erbij

Gelijk ook ananassmaak en Red Astaire erbij besteld als flavor en nog een liter base. Kreeg ik er nog 10ml Grant's Vanilla Custard en Erdbeerjoghurt bij. Wordt weer lekker proberen dus

EDIT:
Verder lijkt het me wel handig om een dripper te kopen om mijn DIY skills te proeven. Iemand die een aanrader heeft voor een lage prijs? Liefst onder de 15 euro
[
Voor 18% gewijzigd door
Krentenbol op 20-11-2015 14:48
]