Is normaal met deze Schermen.
De NOTE 4 had dit ook al.
Wellicht vinden wij het als mens niet normaal, maar het is wel normaal voor dit scherm
Verwijderd
Had ik met de Note 4 ook inderdaad was best erg maar met de S6 Edge geen last van alleen als ik er echt heel schuin op kijk maja wanneer doe je datVerwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:31:
[...]
De NOTE 4 had dit ook al.
Wellicht vinden wij het als mens niet normaal, maar het is wel normaal voor dit scherm
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door dafmay op 19-04-2015 18:29 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Garret1410 op 19-04-2015 18:28 ]
Ja zie je, zoiets dacht ik alGarret1410 schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:27:
Hoe kun je nou een roze gloed hebben op een screenshot. Dan zou het een softwarematig iets zijn.
Je zult een foto moeten nemen.
[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 19-04-2015 18:30 ]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Cogitationis poenam nemo patitur
Door te vragen aan anderen of zij het scherm egaal wit vinden of nietTammesp schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:01:
Hoe kun je het beste zien of je een groene gloed hebt? Soms denk ik dat het aan mezelf ligt, lijkt wel of het de ene keer opvallender is dan de andere keer heel apart.
Heb de groene gloed onderin het beeldscherm.
Waar heb jij je toestel gekocht als ik vragen mag?4WardNL schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:33:
[...]
Door te vragen aan anderen of zij het scherm egaal wit vinden of niet
Ik dacht eerst ook dat ik het me verbeelde, maar toen ik eenmaal aan anderen vroeg of zij het scherm egaal wit vonden kreeg ik telkens na goed kijken als antwoord: 'het scherm lijkt links wat groeniger dan rechts'. Dat is precies wat ik ook zag en het ligt dus niet aan mij.
Mijn toestel wordt dus als het goed is binnenkort omgeruild voor een (hopelijk probleemloze) andere.
HoiBullet ik had mijn reactie achtergelaten in het levertijden&prijzen forumBullet NL schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:05:
[...]
Waar heb jij je toestel gekocht als ik vragen mag?
*bump* Ik dacht dat er meerdere personen hier via Coolblue een retour procedure hebben opgestart?dafmay schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:39:
Voor diegenen die een retour procedure hebben gedaan via Coolblue. Hoe hebben jullie het ingezet (eisen voor direkt een nieuw toestel enz) en hoe is dit verder verlopen en vooral hoe gaat de omruil in zijn werk. Hoe snel hadden jullie het nieuw toestel in huis?
Gisteren telefonisch contact gehad met Coolblue en men gaf aan nieuw toestel in principe binnen 1 week maar kan ook 2 a 3 weken duren. Uiteraard aangegeven daar geen genoegen mee te nemen, maar blijft natuurlijk afwachten...
Enfin ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen met Coolblue wat dit betreft.
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
[ Voor 84% gewijzigd door dafmay op 22-04-2015 18:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Excuses voor de late reactie.Bullet NL schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:05:
[...]
Waar heb jij je toestel gekocht als ik vragen mag?
[ Voor 20% gewijzigd door 4WardNL op 24-04-2015 17:40 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Tranquility op 24-04-2015 23:55 ]
Dat klinkt uitstekend...gefeliciteerd! Ja zoals je zegt misschien geluk gehad...dus niet verkeerd.Dolkistan schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:58:
Heb de 128 gb variant bij coolblue. Geen krassen, top kleuren.het een color en pixel test samen met mijn m8 en g3 gedaan en de edge kwam er als beste uit. Meest felle strakke en witte wit kleuren. De mijne komt uit Vietnam. Is 3 april gemaakt.
Heb er met een felle lamp op geschenen Geen krassen of iets. Heb geluk denk ik
Dit had ik ook, dat wolkerige patroon is clouding, gewoon mee terug gaan.RielN schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:16:
Ik zie bij het lezen van witte websites duidelijk dat de witte achtergrond aan de bovenkant groener is dan aan de onderkant.
Ook zie ik als ik donkere series kijk bij donkergrijze kleuren geen egaal beeld maar een iewat gestreept/wolkerig patroon.
Wat is abnormaal?
[ Voor 65% gewijzigd door Monkeydancer op 25-04-2015 18:40 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Boneka op 27-04-2015 23:22 ]
Dat is het echter welBoneka schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:15:
Lijkt me niet normaal.
Nickname does not reflect reality
[ Voor 5% gewijzigd door StWesleyT op 28-04-2015 00:58 ]
Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT
Ik vind van niet. Spul moet gewoon eens normaal getest gaan wordenVerwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:14:
Worden we niet een beetje pietluttig. Met een bouwlamp gaan zoeken naar krassen en draaien in alle richtingen totdat we kleurverschil zien. Ik vraag me af hoe lang zo iemand doet over de aflevering van een nieuwe auto. Daar mag je dan wel een week voor uit trekken
Verwijderd
... en misschien ook een gewoon normaal gebruikt ??Mikayu schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:42:
[...]Spul moet gewoon eens normaal getest gaan worden
De stand met de meest 'echte' kleuren is in ieder geval de Basis-stand. Naar mijn mening is dat dan ook de beste stand, maar jouw voorkeur kan natuurlijk ergens anders liggen.Boneka schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:06:
Vraag me af hoe je het beste kunt testen. Zoals dode pixels. Hoe kun je dat nu in hemelsnaam zien. Er zijn wel leuke apps maar die zeggen mij niks
Ik ben tevreden over het scherm. Kleuren zijn wel iets te verzadigd in vergelijking met mijn Sony Xperia. Wat de beste stand is weet ik nog niet. Ik zie alleen kleurverschil als ik het toestel licht kantelt, maar echt hinderlijk is het niet. In ieder geval geen roze te zien.
Dan gaat je accu langer mee.Boneka schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:05:
Weet niet wat daar nou echt de bedoeling van is.
Nickname does not reflect reality
[ Voor 81% gewijzigd door Boneka op 30-04-2015 17:37 ]
Het is toch raar dat er zomaar een flinterdunne barst ontstaat. Dus laat samsung maar eerst bewijzen dat het niet onder de garantie valt en dat door toedoen zo'n barst kan ontstaan, als jij verder niks met het toestel hebt gedaan.polware schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:46:
Ik heb een heel ander probleem, namelijk 's ochtends na het laden kwam ik er achter dat er een flinterdunne barst in het scherm zit van rechts boven tot links onder. Het toestel werkt nog verder prima. Contact met samsung hierover gehad en dit valt natuurlijk niet onder de garantie.... Zijn er misschien mensen met dit zelfde probleem?
Verwijderd
Bewijs jij maar eens dat je hem niet hebt laten stuiteren.bvbal79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:43:
[...]Het is toch raar dat er zomaar een flinterdunne barst ontstaat. Dus laat samsung maar eerst bewijzen dat het niet onder de garantie valt en dat door toedoen zo'n barst kan ontstaan, als jij verder niks met het toestel hebt gedaan.
Samsung geeft geloof ik twee jaar garantie op het glas. Samsung moet bewijzen dat jij onzorgvuldig bent omgegaan met het toestel. De omgekeerde bewijslast dus. Sowieso niet akkoord mee gaan.polware schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:46:
Ik heb een heel ander probleem, namelijk 's ochtends na het laden kwam ik er achter dat er een flinterdunne barst in het scherm zit van rechts boven tot links onder. Het toestel werkt nog verder prima. Contact met samsung hierover gehad en dit valt natuurlijk niet onder de garantie.... Zijn er misschien mensen met dit zelfde probleem?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 16:59 ]
Geen afwijkingen hier maar gewoon mee terug gaan. Toestel is duur genoegVerwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:52:
Ik heb helaas op het scherm van mijn S6 Edge 128GB zwart kleine spikkels op het scherm kunnen waarnemen. Hoe uiterst voorzichtig ik ook met het toestel omga, er komen steeds meer spikkels bij. Ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt? Zijn er meer die dit probleem hebben ervaren? Besteld bij The Phone House.
Zolang t van voren niet zichtbaar is, lijkt me prima toch? Ik heb dat groene en roze ook als ik schuin kijk, maar veel lichter, eigenlijk bijna niet waarneembaar. Als ik het scherm langzaam beweeg, terwijl ik op de zijkant kijk, lopen roze en groen beetje door elkaar. Van voren kan ik met veel fantasie iets roze zien aan de onderkant, maar ik vind t prima zo. Hoop trouwens dat er snel wat donkere thema's worden toegevoegd aan de store.ninasky11 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:12:
Is dit wat jullie met color-shift bedoelen?
Roze:
http://i.imgur.com/iE3NOnb.jpg
Beetje Groen:
http://i.imgur.com/NFR2EXr.jpg
Op een normale manier toestel vasthouden :P:
http://i.imgur.com/ma1ofjL.jpg
PSN: Mondaatje
Zoals Monda eigenlijk al aangeeft, kan ik mij daarbij aansluiten. Het gaat om de kleurafwijkingen bij recht naar het scherm kijken. Kantelen en kleurverschuivingen is een bekend fenomeen van de huidige amoled techniek (helaas...maar het wordt steeds beter dat wel).ninasky11 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:12:
Is dit wat jullie met color-shift bedoelen?
Roze:
http://i.imgur.com/iE3NOnb.jpg
Beetje Groen:
http://i.imgur.com/NFR2EXr.jpg
Op een normale manier toestel vasthouden :P:
http://i.imgur.com/ma1ofjL.jpg
[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 03-05-2015 22:27 ]
Mijn neef en zus hebben een S5. Ga ik dit weekend als ik ze zie gelijk vergelijkenvegetto1983 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:02:
eens, dat is denk ook wel zo. Had / heeft de s5 dit nou ook of in mindere mate? het is idd wel snel als je hem beetje draait is het al.. moet zeggen dat ik me nog niet enorm stoor..en denk ook als je hem om wisselt hetzelfde probleem is
Hier kan ik wel inkomen. Is van de voorkant bij jou wel duidelijk zichtbaar. Hoop dat je met je volgende toestel meer geluk hebt._gibeon_ schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:56:
Ik heb besloten m'n toestel ook te ruilen, met onderstaande reden:
[afbeelding]
Ik stuur 'm terug naar Coolblue en hoop zo snel mogelijk een nieuwe te hebben.
PSN: Mondaatje
Welke versie heb je? Ik heb een Edge 64GB die na 6 dagen ook spontaan een barst in het glas vertoonde. Is door de winkelier naar Dynafix gestuurd die uiteraard van mening waren dat het gebruikersschade betreft. Ik heb hier geen genoegen mee genomen. Contact opgenomen met Samsung; die geeft alleen aan dat een spontane barst niet mogelijk is (nooit van een Xperia Z3 gehoord blijkbaar). Teruggelegd bij de winkel (ik heb in feite natuurlijk niets met Samsung te maken, maar meerdere paden bewandelen kan geen kwaad) die in eerste instantie ook vasthield aan het "verslag" van Dynafix. Nu lijkt er echter bij de winkel een kwartje te zijn gevallen, want ze hebben naar eigen zeggen de laatste periode opvallend veel S6en met hetzelfde probleem binnengekregen. Zij hebben mij dus ook gevraagd of mijn toestel naar Samsung gestuurd mocht worden. Ik heb mijn toestel zelf teruggebracht bij de winkel en ze hebben toen zelf geconstateerd dat het toestel geen enkel val of stoot schade vertoonde (op het innameformulier aan laten tekenen), waardoor mijn toestel bij uitstek hiervoor geschikt zou zijn. Ik ben nog in afwachting van het oordeel.polware schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:46:
Verwijderd
Zal ik alvast de gebreken van dat toestel voor je opzoeken ??Bullet NL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:53:
Hmmmm, ik begin steeds meer over de S6 te twijfelen, misschien toch maar terug naar een Note 4
Het enige 'gebrek' dat ik mij kan herinneren van mijn Note4 was het nogal zware TW, en heel soms liep het toestel niet super-soepel (dezelfde ram issue als S6?). Maar...dat gezegd hebbende, heb ik er eigenlijk niet echt een probleem door gehad en vond ik de Note4 een uitstekend toestel! Sterker nog, ik wou dat ik 'm gehouden had ipv verkocht te hebben.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:46:
[...]
Zal ik alvast de gebreken van dat toestel voor je opzoeken ??
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 06-05-2015 13:23 ]
Que?Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:46:
[...]
Zal ik alvast de gebreken van dat toestel voor je opzoeken ??
[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 06-05-2015 13:36 ]
Verwijderd
Ik heb de Edge 128GB (zwart). Heb je er inmiddels al weer wat van gehoord? Ik ben ook terug naar de winkel geweest waar ze inderdaad zeiden dat het gebruikersschade was. Verder heb ik deze week nog niet zoveel tijd gehad om mijn mening daarover kenbaar te maken. Ik zal er volgende week nog eens mee naar de winkel. Bij mij zeiden ze overigens dat de reparatie zomaar 4 á 5 weken kon duren...hornet76 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:37:
[...]
Welke versie heb je? Ik heb een Edge 64GB die na 6 dagen ook spontaan een barst in het glas vertoonde. Is door de winkelier naar Dynafix gestuurd die uiteraard van mening waren dat het gebruikersschade betreft. Ik heb hier geen genoegen mee genomen. Contact opgenomen met Samsung; die geeft alleen aan dat een spontane barst niet mogelijk is (nooit van een Xperia Z3 gehoord blijkbaar). Teruggelegd bij de winkel (ik heb in feite natuurlijk niets met Samsung te maken, maar meerdere paden bewandelen kan geen kwaad) die in eerste instantie ook vasthield aan het "verslag" van Dynafix. Nu lijkt er echter bij de winkel een kwartje te zijn gevallen, want ze hebben naar eigen zeggen de laatste periode opvallend veel S6en met hetzelfde probleem binnengekregen. Zij hebben mij dus ook gevraagd of mijn toestel naar Samsung gestuurd mocht worden. Ik heb mijn toestel zelf teruggebracht bij de winkel en ze hebben toen zelf geconstateerd dat het toestel geen enkel val of stoot schade vertoonde (op het innameformulier aan laten tekenen), waardoor mijn toestel bij uitstek hiervoor geschikt zou zijn. Ik ben nog in afwachting van het oordeel.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 17:50 . Reden: aanvulling ]
Vanuit mijn persoonlijke ervaring met het toestel...recht op het scherm kijken geeft duidelijk een roze zweem, dit effect is erger bij een lagere helderheid dan bij hogere helderheid. Ik heb het niet over onder een hoek kijken...het is welbekend dat je kleurverschuivingen hebt met amoled schermen. Ook is bekend dat wit op een amoled scherm minder geweldig mooi wit is als bijv op een LCD (IPS) scherm. Daarentegen heeft amoled erg goede zwartwaardes (zwart = pixel uit).Boneka schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:31:
Weet niet of het wisselen van het toestel nou zoveel uitmaakt. Ik denk dat je weinig opschiet met de kijkhoek. Sommigen zeggen ik kijk er altijd recht op, maar dat is onzin. Hoe vaak ligt ie niet op tafel. Dan heb je al een andere hoek. Ik doe het er maar mee.
Ik heb nog niets gehoord. Ik vermoed dat hij op z'n vroegst 4 mei bij Samsung terecht zal zijn gekomen. Dat gecombineerd met bevrijdingsdag ga ik ervan uit dat het nog minimaal een aantal dagen gaat duren.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:48:
[...]
Ik heb de Edge 128GB (zwart). Heb je er inmiddels al weer wat van gehoord? Ik ben ook terug naar de winkel geweest waar ze inderdaad zeiden dat het gebruikersschade was. Verder heb ik deze week nog niet zoveel tijd gehad om mijn mening daarover kenbaar te maken. Ik zal er volgende week nog eens mee naar de winkel. Bij mij zeiden ze overigens dat de reparatie zomaar 4 á 5 weken kon duren...
Nope! Een gerenomeerd bedrijf als CB houdt er niet zulke praktijken op na. Alle 'afgedankte' toestellen gaan terug naar Samsung en worden gebruikt voor onderdelen.bvbal79 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:09:
http://www.marktplaats.nl...1356&startDateFrom=always
Zijn dit de afgedankte toestel bij coolblue
Het scherm kan met Gorilla Glass 4 een heleboel hebben. Ik heb de S6 sinds de launch en heb er geen enkele protector op zitten (ook geen cover dus) en heb gelukkig tot nu toe nul krassen. Kan het zijn dat er misschien wat zand aan de binnenkant van de clear view cover zit/zat? Lastig te zeggen natuurlijk, maar met mijn vorige toestel (Note 4) had ik wel een flipcover en binnen een paar dagen zaten er een paar krassen op het scherm en na de cover bekeken te hebben kwam ik inderdaad wat zand tegen aan de binnenkant. Vrees dat zand het altijd wint.stefan_el schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:25:
Color shift heb ik op de S6 Edge van mijn vriendin nog niet gezien maar dat ga ik morgen toch nog even goed checken. Het scherm krast daarentegen echt idioot snel. Ze heeft hem 2 dagen inclusief Clear View Cover maar er komen dagelijks krassen bij. Morgen contact opnemen met Samsung en Coolblue want dit is echt onacceptabel. Ik begrijp niet hoe dit kan met een Gorilla Glass scherm.
Gisteren haalde ik mijn S6 edge 32GB van de lader en zag ik ook ineens een barst lopen van rechtsboven naar linksonder Mijn S6 zit vanaf dag 1 in een hoesje en is niet gestoten of gevallen. Webwinkel zegt opsturen naar Dynafix, (verzending voor eigen rekening etc...) Vervolgens Samsung gebeld: breng hem naar een servicecenter. Ben dus vanmorgen naar de lokale phonehouse geweest, blijkt dat die hem ook opsturen naar DynafixVerwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:48:
[...]
Ik heb de Edge 128GB (zwart). Heb je er inmiddels al weer wat van gehoord? Ik ben ook terug naar de winkel geweest waar ze inderdaad zeiden dat het gebruikersschade was. Verder heb ik deze week nog niet zoveel tijd gehad om mijn mening daarover kenbaar te maken. Ik zal er volgende week nog eens mee naar de winkel. Bij mij zeiden ze overigens dat de reparatie zomaar 4 á 5 weken kon duren...
Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)
Verwijderd
Ik kom zojuist tot dezelfde conclusie. Een hele dunne barst die bijna niet te zien is vanaf rechts iets onder het midden naar linksboven. Het toestel is niet gevallen en daarnaast gebruik ik de clear S view flip cover. Polware, hoe heb je dit uiteindelijk opgelost?polware schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:46:
[ Voor 100% gewijzigd door DM89 op 26-05-2015 07:14 ]
Verwijderd
De groene/blauwe waas die jij ziet is de coating van het scherm, dit heeft te maken met het feit dat het scherm door de afgeronde kanten een andere breking van het licht heeft.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:12:
Gisteren een witte S6 ontvangen, kom zelf van een S4 af en het valt me op dat als je het scherm een beetje(1 a 2cm) kantelt wit veranderd in een soort blauw/groene waas. Stoor me hier dusdanig aan omdat dit bij me S4 veel minder tot niet aanwezig was. Gisteren gelijk maar even Coolblue gebeld, ligt vandaag een nieuw toestel voor me klaar. Eens even vergelijken.
Verwijderd
De normale S6 heeft geen afgeronde kanten. Ik ga het eerst even vergelijken met een andere s6, stoor me er dusdanig aan.Bullet NL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:24:
[...]
De groene/blauwe waas die jij ziet is de coating van het scherm, dit heeft te maken met het feit dat het scherm door de afgeronde kanten een andere breking van het licht heeft.
De kans is dus groot dat jou nieuwe telefoon het zelfde euvel heeft, bij schermfouten moet je denken aan rosé vlekken in het scherm of clouding op een lichte (witte/lichtgrijze) achtergrond.
Dat is goed nieuwshornet76 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:59:
De mijne is inmiddels door Samsung gecrediteerd aan de verkopende partij. Heb vanochtend een nieuw toestel kunnen ophalen. Het heeft lang geduurd, maar de aanhouder wint in dit geval.
keep it cool, keep it watercooled
Ik heb het ook, bovenste top laag beschadigd maar dat ga ik niet doen, gedoe allemaal.. heb mijn toestel verzekerd dusja maak daar wel een keer gebruik van.malbolgia schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:23:
Ik ben een van de gelukkigen die schade door de flipcover heeft.
Nu heb ik contact gehad met samsung. en die zeggen dat ik hem op mijn kosten moet opsturen naar een reparateur en als de schade aan de cover ligt ze hem gratis repareren en gratis terug sturen.
Wat ik raar vind omdat het toestel 2 week oud is en een officiële beschermcover heeft.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Wat kan ik het beste doen?
[ Voor 20% gewijzigd door Sansar op 27-05-2015 06:57 . Reden: Fout gelinked naar plaatje ]
[ Voor 1% gewijzigd door Sansar op 27-05-2015 10:39 . Reden: SwiftKey autocorrect... ]
Niets betalen is het beste, je kunt je telefoon eventueel inleveren bij The Phonehouse of bij een Samsung store bij je om de hoek. Je moet niet eerst geld voorschieten voor het gebrek aan hun telefoon of hun officiële accessoire.malbolgia schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:23:
Ik ben een van de gelukkigen die schade door de flipcover heeft.
Nu heb ik contact gehad met samsung. en die zeggen dat ik hem op mijn kosten moet opsturen naar een reparateur en als de schade aan de cover ligt ze hem gratis repareren en gratis terug sturen.
Wat ik raar vind omdat het toestel 2 week oud is en een officiële beschermcover heeft.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Wat kan ik het beste doen?
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 17:09 ]
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2015 15:00 . Reden: . ]
Verwijderd
sawtomyer schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:16:
Beste forum leden,
Ik heb al een tijdje een s6 edge en nu zit ik met het volgende probleem, ik ondervind lag bij iedere interactie, dwz lag/stottering bij het swipen op het home scherm tot aan het van boven naar beneden scrollen in het instellingen-menu. In dit geval worden veegbewegingen SOMS geregistreerd als een selectie/kiezen actie.. Het hele systeem hapert systeemwide,,,
Ik heb alle mogelijke ' oorzaken' zo veel mogelijk willen uitsluiten, dmv uitvoeren harde reset, fabrieksreset, swipen cache partitie, installeren nieuwste android update, het testen van vd display via *#0*#. Alle testen waren oke, ook displaytest zo lijkt het..
Ik weet het niet meer... weet iemand waar dit probleem aan kan liggen (wellicht eerder soortgelijke ervaringen??) en of wat ik het beste kan doen?
Alvast bedankt voor je hulp!
[ Voor 5% gewijzigd door Hadespuiter op 31-05-2016 19:12 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Hadespuiter op 31-05-2016 16:13 ]
[ Voor 15% gewijzigd door thriller op 27-06-2016 19:42 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq