Toon posts:

[Samsung Galaxy S6 (Edge)] Scherm ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-01 09:16
Ik heb besloten m'n toestel ook te ruilen, met onderstaande reden:

Ik stuur 'm terug naar Coolblue en hoop zo snel mogelijk een nieuwe te hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21-01 21:45
Wat maken jullie hiervan :

Foto is genomen met mijn Note 3 in een donkere ruimte. Beeld is van een grijs vlak getoond op de S6 Edge. Die diagonale lijnen komen van de camera. Ik zie links 3 roze bogen op de foto. En op een volledig witte achtergrond zie ik onderin het scherm (portrait) een rozige gloed/waas. Heeft dit nog een andere verklaring, behalve defect scherm?

[Voor 20% gewijzigd door Sansar op 27-05-2015 06:57. Reden: Fout gelinked naar plaatje]

• joostq90
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18-02-2020
Ben zelf ook een van de gelukkige met een clearview cover en een spontaan gebarsten scherm.
Aangemeld bij Samsung geven ze aan dat dit gebruikersschade is.
Terwijl ik zeker ben dat dit niet het geval kan zijn.
En een scherm vol met putjes en krassen, en een barst over het scherm. :-(

• thriller
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 19:41
Bij deze 2 foto's van mijn scherm (Samsung Galaxy S6 edge Plus 32 GB Zilver) in samenwerking met een "Samsung Galaxy S6 Edge Plus S View Cover Zilver"

Ik ben erg zuinig om mijn telefoon en mijn Note 3 had na 2 jaar geen enkel krasje.

Ik ga zowel bij coolblue als bij samsung navragen of ik een nieuwe telefoon kan krijgen.

https://tweakers.net/ext/f/mJ9AtISxFmUcrVZky0uP8A2p/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/5CwpFE627Aq2jpKRjDBy1mI9/thumb.jpg

Hoe kan ik trouwens Samsung bereiken? Ik heb net via de website de online chat geprobeerd, maar die blijft staan op 2de in rij. Ga ik vervolgens naar email sturen kom ik niet voorbij stap 2. De knop volgende werkt gewoon niet.

[Voor 15% gewijzigd door thriller op 27-06-2016 19:42]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee