Toon posts:

[Samsung Galaxy S6 (Edge)] Scherm ervaringen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 23:30
malbolgia schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:23:
Ik ben een van de gelukkigen die schade door de flipcover heeft.

Nu heb ik contact gehad met samsung. en die zeggen dat ik hem op mijn kosten moet opsturen naar een reparateur en als de schade aan de cover ligt ze hem gratis repareren en gratis terug sturen.
Wat ik raar vind omdat het toestel 2 week oud is en een officiële beschermcover heeft.

Heeft iemand ervaring hiermee?
Wat kan ik het beste doen?
Ik heb het ook, bovenste top laag beschadigd maar dat ga ik niet doen, gedoe allemaal.. heb mijn toestel verzekerd dusja maak daar wel een keer gebruik van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12-06 13:51
Wat maken jullie hiervan :

Foto is genomen met mijn Note 3 in een donkere ruimte. Beeld is van een grijs vlak getoond op de S6 Edge. Die diagonale lijnen komen van de camera. Ik zie links 3 roze bogen op de foto. En op een volledig witte achtergrond zie ik onderin het scherm (portrait) een rozige gloed/waas. Heeft dit nog een andere verklaring, behalve defect scherm?

[Voor 20% gewijzigd door Sansar op 27-05-2015 06:57. Reden: Fout gelinked naar plaatje]

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:58
Duidelijk een roze gloed aan de onderkant van het scherm. Dat heeft mijn S6 ook, al is het in mindere mate. Ik kan niet opmaken of de bogen duiden op een defect scherm.

• Sansar
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12-06 13:51
Heb al een RMA in gang gezet. Weet alleen nog niet of Coolblue het vervangende toestel vooruit stuurt of pas na ontvangst van deze. Kan dus weer een paar dagen duren...

[Voor 1% gewijzigd door Sansar op 27-05-2015 10:39. Reden: SwiftKey autocorrect...]

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:55

Kiswum

Gadget reviewer

malbolgia schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:23:
Ik ben een van de gelukkigen die schade door de flipcover heeft.

Nu heb ik contact gehad met samsung. en die zeggen dat ik hem op mijn kosten moet opsturen naar een reparateur en als de schade aan de cover ligt ze hem gratis repareren en gratis terug sturen.
Wat ik raar vind omdat het toestel 2 week oud is en een officiële beschermcover heeft.

Heeft iemand ervaring hiermee?
Wat kan ik het beste doen?
Niets betalen is het beste, je kunt je telefoon eventueel inleveren bij The Phonehouse of bij een Samsung store bij je om de hoek. Je moet niet eerst geld voorschieten voor het gebrek aan hun telefoon of hun officiële accessoire.

Oprichter van de grootste NL realme en Xiaomi Facebook groepen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Soterius
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 27-02-2016
Ik ben benieuwd hoe het met de groene edge is kwa klachten. Deze kleur is nog niet zo lang verkrijgbaar, dus die toestellen zijn redelijk nieuw (aanname).

Zijn er mensen die problemen ervaren met een groene edge? Denken jullie dat de kans op klachten kleiner is bij die toestellen, omdat ze waarschijnlijk nieuwer zijn?

[Voor 21% gewijzigd door Soterius op 27-05-2015 17:09]

• pradadevil
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 22-04-2017
Gezien de vele negatieve reacties twijfel twijfel....

[Voor 90% gewijzigd door pradadevil op 01-06-2015 15:00. Reden: .]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JcK_85
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 29-11 10:42
Na wat heen en weer gechat via facebook met Samsung over de spontane barst in mijn scherm, hebben ze mijn imeinummer opgevraagd en wordt ik deze week gebeld. Ik hoop voor een afspraak om het toestel om te ruilen..... d:)b

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bertstoeten
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 03-07-2015
Ik heb zelf een Galaxy S6 Edge, die ik al 2 maand in gebruik heb. De eerder genoemde beschadigingetjes, heb ik inderdaad ook, met mijn clear vieuw Cover. Vorige week is er spontaan 1 barst in het scherm gesprongen, van links boven naar rechts iets naast de rand onder. daarna kwam er een barst, naar de linker onderhoek en een barst richting de home button, al met al heel vreemd. Telefoon wordt volgende week opgestuurd naar Samsung :(

• joostq90
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18-02-2020
Ben zelf ook een van de gelukkige met een clearview cover en een spontaan gebarsten scherm.
Aangemeld bij Samsung geven ze aan dat dit gebruikersschade is.
Terwijl ik zeker ben dat dit niet het geval kan zijn.
En een scherm vol met putjes en krassen, en een barst over het scherm. :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20-01 06:07
Zeer mooie toestel, maar door aanhoudende schermproblemen heb ik het geld retour gevraagd.

Toestel 1: glasplaat liet los bij de edge waardoor er een lange luchtbel zichtbaar was.
Toestel 2: Bovenste helft was roze en onderste groen.
Toestel 3: Dit keer andersom, boven groene plekken en onder roze.
Toestel 4: Ook weer geen uniform schermkleur...

Ik lees veel op wit en grijze sites en pdf's en dan is het zeer prominent.
Het betrof een groene 32gb Edge.

• Amboe
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 27-08-2019
Ik had het probleem dat het scherm van mijn S6 (64 gb Black Sapphire) in de linker bovenhoek loszat. Ik kon het scherm indrukken.

Vandaag naar de T-Mobile shop gegaan en zonder moeite kreeg ik een nieuwe. En deze is helemaal in orde! (geen roze, groene of grijze waas of loszittende home button of loszittend scherm).

Bovendien kreeg ik een originele S-View cover omdat het de nieuwe actie bij T-Mobile is! :D

• sawtomyer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:43
Beste forum leden,

Ik heb al een tijdje een s6 edge en nu zit ik met het volgende probleem, ik ondervind lag bij iedere interactie, dwz lag/stottering bij het swipen op het home scherm tot aan het van boven naar beneden scrollen in het instellingen-menu. In dit geval worden veegbewegingen SOMS geregistreerd als een selectie/kiezen actie.. Het hele systeem hapert systeemwide,,,

Ik heb alle mogelijke ' oorzaken' zo veel mogelijk willen uitsluiten, dmv uitvoeren harde reset, fabrieksreset, swipen cache partitie, installeren nieuwste android update, het testen van vd display via *#0*#. Alle testen waren oke, ook displaytest zo lijkt het..

Ik weet het niet meer... weet iemand waar dit probleem aan kan liggen (wellicht eerder soortgelijke ervaringen??) en of wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt voor je hulp!

• sawtomyer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:43
Hierbij een korte follow up nav onderstaand verhaal. De display is onder garantie door samsung vervangen.
sawtomyer schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:16:
Beste forum leden,

Ik heb al een tijdje een s6 edge en nu zit ik met het volgende probleem, ik ondervind lag bij iedere interactie, dwz lag/stottering bij het swipen op het home scherm tot aan het van boven naar beneden scrollen in het instellingen-menu. In dit geval worden veegbewegingen SOMS geregistreerd als een selectie/kiezen actie.. Het hele systeem hapert systeemwide,,,

Ik heb alle mogelijke ' oorzaken' zo veel mogelijk willen uitsluiten, dmv uitvoeren harde reset, fabrieksreset, swipen cache partitie, installeren nieuwste android update, het testen van vd display via *#0*#. Alle testen waren oke, ook displaytest zo lijkt het..

Ik weet het niet meer... weet iemand waar dit probleem aan kan liggen (wellicht eerder soortgelijke ervaringen??) en of wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09-10 22:48
Ik heb onlangs een S6 aangeschaft en zie op een wit scherm lichtroze verkleuringen in bepaalde gebieden.
Het is niet dramatisch maar een kritisch oog ziet het.

Heeft omruilen zin of hebben alle exemplaren hier last van. Volgens diverse forums, o.a. een inmiddels 100 pagina's tellend topic hierover op XDA, heeft omruilen weinig zin aangezien de meeste toestellen hier in min of meerdere mate last van hebben.

[Voor 5% gewijzigd door Hadespuiter op 31-05-2016 19:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09-10 22:48
Galaxy S6: The Ugly Truth About Its Screen.

https://www.buyfromwhere....y-truth-about-its-screen/

[Voor 24% gewijzigd door Hadespuiter op 31-05-2016 16:13]

• thriller
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 21:50
Bij deze 2 foto's van mijn scherm (Samsung Galaxy S6 edge Plus 32 GB Zilver) in samenwerking met een "Samsung Galaxy S6 Edge Plus S View Cover Zilver"

Ik ben erg zuinig om mijn telefoon en mijn Note 3 had na 2 jaar geen enkel krasje.

Ik ga zowel bij coolblue als bij samsung navragen of ik een nieuwe telefoon kan krijgen.

https://tweakers.net/ext/f/mJ9AtISxFmUcrVZky0uP8A2p/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/5CwpFE627Aq2jpKRjDBy1mI9/thumb.jpg

Hoe kan ik trouwens Samsung bereiken? Ik heb net via de website de online chat geprobeerd, maar die blijft staan op 2de in rij. Ga ik vervolgens naar email sturen kom ik niet voorbij stap 2. De knop volgende werkt gewoon niet.

[Voor 15% gewijzigd door thriller op 27-06-2016 19:42]

Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee