En was je ingelogd of niet?Joindry schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:30:
[...]
This item is not available in your place of residence. Please browse the shop's website to find other interesting offers.
Woon je in Belgie mss? Iets met lootboxes en zo.Joindry schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:31:
[...]
Ja, want ik zie de 0.89 euro voor 10 guineas
Ik zie ze nu ook. Vanmorgen zag ik die nog niet te staan
k*t ja, ik woon in België jaSpamLame schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:32:
[...]
Woon je in Belgie mss? Iets met lootboxes en zo.
Eerste keer dat ik dit tegenkom.
Geo blocking lijkt het. Via Nederlandse proxy raak ik al op de pagina.
Maar dan raak ik niet meer ingelogd, gedver.
Maar dan raak ik niet meer ingelogd, gedver.
Ik heb nog geen idee van de prijs 
Via Union raak ik verder, maar van zodra ik inlog loopt het weer fout.
Mijn account staat gekoppeld aan België. En daarvoor vind ik momenteel het vinkje niet om het te veranderen.
Via Union raak ik verder, maar van zodra ik inlog loopt het weer fout.
Mijn account staat gekoppeld aan België. En daarvoor vind ik momenteel het vinkje niet om het te veranderen.
Wel vreemd met die Black schepen. Het zijn unieke schepen, zo begrijp ik. De missie die erbij zit is dan weer voor de non-Black schepen. Waarom zou ik een Black schip kopen als ik de reguliere al heb?! Geef mij dan een Black camo voor het reguliere schip ofzo.
yep die... maatje heeft er ook 2 schepen uit.SpamLame schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:29:
[...]
Black Friday OFC, waarschijnlijk deze bundle https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/11394/
Idem voor @TheBrut3
Marketing/sales.TheBrut3 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:46:
Wel vreemd met die Black schepen. Het zijn unieke schepen, zo begrijp ik. De missie die erbij zit is dan weer voor de non-Black schepen. Waarom zou ik een Black schip kopen als ik de reguliere al heb?! Geef mij dan een Black camo voor het reguliere schip ofzo.
Je krijgt zo'n black uit een kistje, krijgt de missie en denkt Ah 2500 dbln, mss toch ook de origineel halen.
Althans dat is hoe ik denk dat wg denkt.
[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 23-11-2018 17:04 ]
krijg je als je ze uit een kist haalt ook de 2500 dubloons missie?SpamLame schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:44:
[...]
Marketing/sales.
Je krijgt zo'n black uit een kistje, krijgt de missie en denkt Ah 2500 dbln, mss toch ook de origineel halen.
ik heb er nl 4 uit 12 kistjes lol
(tirp/mass/atago/asashio) maar ik heb maar 2 van die schepen das dan weer jammer lol (orginele dan)
die missies moet je spelen in de orginele schepen dus let op.Wognummer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:46:
[...]
krijg je als je ze uit een kist haalt ook de 2500 dubloons missie?
ik heb er nl 4 uit 12 kistjes lol
(tirp/mass/atago/asashio) maar ik heb maar 2 van die schepen das dan weer jammer lol (orginele dan)
dat snap ik lol maar de tirp en de atago heb ik dan nog welfozzie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:57:
[...]
die missies moet je spelen in de orginele schepen dus let op.
@Wognummer en dat is het dus ook >> https://worldofwarships.e...s-and-deals/black-friday/
Ik heb destijds in WoT ooit een tank gekocht, verder eigenlijk nooit echt geld uitgegeven aan WoT/WoWs, behalve soms voor een premium account. Snap het hele concept wel maar als je niet op past zitten er zo honderden euro's in haha. Kost gewoon meer dan een regulier spel van 60 euro waar je alle content in 1 keer krijgt 
Ik hou het wel lekker bij de stock game
Ik hou het wel lekker bij de stock game
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
@TgR_KILLER Ik speel WoWs sinds de Alpha, dus 4 jaar of zo. WoT ook jaren gespeeld. Welk spel speel jij jaren?
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 23-11-2018 19:26 ]
Tegenwoordig? Geen 1 meerPcDealer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:26:
@TgR_KILLER Ik speel WoWs sinds de Alpha, dus 4 jaar of zo. WoT ook jaren gespeeld. Welk spel speel jij jaren?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Denk voornamelijk andersom.SpamLame schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:44:
[...]
Marketing/sales.
als bezitter van de originele versie is er geen reden om deze bundel aan te schaffen. maar als je toch die black camo wil, dan kan je nog een deel van de kosten omzetten in doubloons (2500 vs 8k+? als je de orginele ingame via doubloons koopt).
Dus dat geeft de bezitters van de originele versie een reden om toch boxen aan te schaffen.
Vraag die ik zou hebben is of andere perma camo's die op het origineel werken (halloween tirpitz bv) ook op de black versie werken.
edit; uiteraard kan jouw redenatie ook werken, maar iemand die de originele niet in eerste instantie heeft gekocht heeft waarschijnlijk minder incentive om ook nogmaals het orgineel te kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door Stappieterug op 25-11-2018 11:19 ]
"I would like to cancel my subscription to your problems"
Hallo allemaal,
Ik kijk al een tijdje mee in dit topic. Ik seel Wow al sinds het begin maar heel onregelmatig. Ik heb niet altijd evenveel tijd (gezin en baan!).
Ik heb in verschillende clans gezeten, maar meestal liggen de eisen vrij hoog (voor mij). Daarom ben ik nu zelf een clan gestart: [GF-NL]. Gaming for Fun - NL.
Een clan voor de casual gamer. Als je niet zoveel tijd hebt, maar wel mee wil profiteren van clan voordelen die je hebt met een naval base.
Niets moet, alles mag. Iedereen is welkom.
Ik kijk al een tijdje mee in dit topic. Ik seel Wow al sinds het begin maar heel onregelmatig. Ik heb niet altijd evenveel tijd (gezin en baan!).
Ik heb in verschillende clans gezeten, maar meestal liggen de eisen vrij hoog (voor mij). Daarom ben ik nu zelf een clan gestart: [GF-NL]. Gaming for Fun - NL.
Een clan voor de casual gamer. Als je niet zoveel tijd hebt, maar wel mee wil profiteren van clan voordelen die je hebt met een naval base.
Niets moet, alles mag. Iedereen is welkom.
Een dag of tien, elf bezig nu.PcDealer schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:47:
@MarcoB66 Hoeveel members heb je? Hoe ver is je base?
Alleen ik op dit moment.
1 gebouw, bijna 2.
[ Voor 53% gewijzigd door MarcoB66 op 25-11-2018 15:11 ]
Die Armada bundle is ook afzetterij. Geen Belfast, geen Kamikaze R en geen enkele premium carrier.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Waarom kom je niet naar GoT2?MarcoB66 schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:07:
[...]
Een dag of tien, elf bezig nu.
Alleen ik op dit moment.
1 gebouw, bijna 2.
Ook geen Grem.Tijgert schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:05:
Die Armada bundle is ook afzetterij. Geen Belfast, geen Kamikaze R en geen enkele premium carrier.
[ Voor 33% gewijzigd door PcDealer op 25-11-2018 17:08 ]
Nou value voor money is erg hoog dus geen afzetterij.
CV is logisch die verkopen ze niet meer tot na de rework.
Kamikaze etc verkopen ze überhaupt niet meer dus ook erg logisch dat ze hier niet in zitten
CV is logisch die verkopen ze niet meer tot na de rework.
Kamikaze etc verkopen ze überhaupt niet meer dus ook erg logisch dat ze hier niet in zitten
Untappd: Louwke80
Ik heb me weleens aangemeld (niet toegelaten). En na een aantal clans heb ik toen besloten het dan maar zelf te doen. Koste me 1000 munten, dus ik stap niet zomaar weer over
Carriers is wel logisch, die worden helemaal overhoop gegooid, de techtree en hoe je ze speelt.[...]
Ook geen Grem.
edit: net te laat, wat Louwke zegt.
[ Voor 4% gewijzigd door MarcoB66 op 25-11-2018 17:23 ]
Vergist met GoT? In GoT2 geen eisen.MarcoB66 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:22:
[...]
Ik heb me weleens aangemeld (niet toegelaten).
Ok, het is al een tijd geleden.
Misschien bestond GOT2 nog niet ??
Kami R was ook een eventship, maar goed reguliere Kamikaze zit er ook niet in.Tijgert schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:05:
Zo'n beetje alle premiums die verwijderd zijn zitten niet in de Armada bundel; Kutuzov, Belfast, Gremm, Nikolai en de Kami zusters (3) ,
Vandaag 2 supercontainers vrijgespeeld via de IJN missies. Mother of all jackpots, 2*50 camo's Wow's anniversary... Ooit ga ik eens geluk hebben... Zelfs een coal drop zou ik op dit punt tevree mee zijn.
Zit nu op 70k, nog een goeie 60k tot de Musashi... eens benieuwd of ik dat ga halen. Deze week was wel een succes. Voor het eerst alle vier de RN missies kunnen afwerken en wat geluk gehad met de resource drops. Paar keer 800 coal uitgehaald.
Zit nu op 70k, nog een goeie 60k tot de Musashi... eens benieuwd of ik dat ga halen. Deze week was wel een succes. Voor het eerst alle vier de RN missies kunnen afwerken en wat geluk gehad met de resource drops. Paar keer 800 coal uitgehaald.
Ik speel alleen de USA tree atm.. ik mis best veel zo denk ik
maar boeien.. tis niet anders haha.
*edit*
Nou heb de north carolina binnen gehaald, raak de zijkant van een berg niet eens meer xD met de Colorado regelmatig citadels.. nu helemaal niks. redelijk hopeloos
*edit*
Nou heb de north carolina binnen gehaald, raak de zijkant van een berg niet eens meer xD met de Colorado regelmatig citadels.. nu helemaal niks. redelijk hopeloos
[ Voor 47% gewijzigd door TgR_KILLER op 26-11-2018 13:50 ]
Deze code had ik volgens mij nog niet voorbij zien komen: citadelslam
edit: maar wat het je nou oplevert
lijkt een losse flodder.....accepteert de code wel,maar lijkt een losse flodder
edit: maar wat het je nou oplevert
[ Voor 49% gewijzigd door ktov op 26-11-2018 18:10 ]
Personal Mission "Citadel Slam" >=T5 + 5 citadels = 10 ESCL signalsktov schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:44:
Deze code had ik volgens mij nog niet voorbij zien komen: citadelslam
edit: maar wat het je nou oplevertlijkt een losse flodder.....accepteert de code wel,maar lijkt een losse flodder
Nouja geen eisen... Het helpt wel als je reageert op een chat, en in het Nederlands...
En het helpt als je uberhaupt weet wat GoT is...
PS. Gefeliciteerd Marco
[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 27-11-2018 08:25 ]
Dank je[
PS. Gefeliciteerd Marco
Gefeliciteerd! Om even terug te komen op je Clan vraag/aanbod: ik snap dat het een investering is die jammer is, maar een clan vol en actief krijgen is een behoorlijke uitdaging. Helemaal als je niet actief en competitief wil worden. Een optie, maak een 2e/alt account, draag de clan over aan dit account en zet je main over naar Got2. De upgrades zijn duur en tijdrovend met veel spelers, laat staan alleen!
Dan kun je beter gebruik maken van de basis die daar al ligt (: als je graag actief bij die clan betrokken wil raken moet je @PcDealer vragen of hij je een actieve leiding rol wil geven binnen Got2. Just my 2 cents (:
Ligt het aan mij of zijn die black friday containers die je nu kan verdienen heel iets anders dan die die je kon kopen (muv Belgen)? Heb er nu 3 geopend en het was 3*5k free xp. Niet echt big whoop.
Klopt, er zijn normale 'gratis' black friday containers en premium black friday containers (in de shop).Joindry schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:03:
Ligt het aan mij of zijn die black friday containers die je nu kan verdienen heel iets anders dan die die je kon kopen (muv Belgen)? Heb er nu 3 geopend en het was 3*5k free xp. Niet echt big whoop.
FYI:
Voor WoWs spelers alhier die ook WoT spelen/hebben gespeelt in het verleden.
WOT is tien jaar dus kadootjes zijn nodig. https://worldoftanks.eu/e...l-news/10-years-giveaway/
Even inloggen is voldoende voor een popup message.
WOT is tien jaar dus kadootjes zijn nodig. https://worldoftanks.eu/e...l-news/10-years-giveaway/
[ Voor 12% gewijzigd door SpamLame op 28-11-2018 06:17 ]
Nice! Misschien weer eens downloaden en installeren.. maar hou het voor nu maar even bij WoWs voor ik nog meer games installeer haha. Denk dat ik de 4-5 jaar wel haal.. misschien meer.SpamLame schreef op woensdag 28 november 2018 @ 06:15:
FYI:
Is je cpt al volledig geupgrade? Neen, maar zo dichtbij is bijna een kunst...
Calculated!
Gelukkig bestaat er FCXP, dat zou mij het wel even waard zijn om het volgende potje maximaal te knallen.
Gelukkig bestaat er FCXP, dat zou mij het wel even waard zijn om het volgende potje maximaal te knallen.
Note voor nieuwjaar komt er weer een campaign aan.
Snel even je taken afmaken en geen langlopende taken starten.
Snel even je taken afmaken en geen langlopende taken starten.
Ben vanavond een DD lijn gestart om te kijken of dat wat is.. en om al die torp campains eens te doen. Nou, eerste conclusie is dat het frustrerend als fuck is xD. Hoe ik ook probeer te spelen, rustig of agressief.. bijna nooit komen mensen in mijn torp range. En als ze er al in komen ontwijken ze ze meestal. of dan ben ik te dichtbij en lig ik in 3 salvo's dood.
heb nog geen potje overleefd/gewonnen vandaag.. welk schip ik ook speel..
Kortom: Dan speel je verkeerd. Daarom begin je op de lage tiers, kan je wennen aan de DD's. Bij de hogere tiers stijgt de range van de torps tot maximaal 20km. Ook je concealment zakt uiteindelijk tot zo'n 5.5km ofzo. Dus het klopt wel dat de stijl op de lagere tiers anders is.TgR_KILLER schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:12:
Ben vanavond een DD lijn gestart om te kijken of dat wat is.. en om al die torp campains eens te doen. Nou, eerste conclusie is dat het frustrerend als fuck is xD. Hoe ik ook probeer te spelen, rustig of agressief.. bijna nooit komen mensen in mijn torp range. En als ze er al in komen ontwijken ze ze meestal. of dan ben ik te dichtbij en lig ik in 3 salvo's dood.
Moet zeggen dat de midtier DD's (4-6) bij mij ook niet zo'n hoge winrate hebben (tot 55%). In de hogere tiers gaat het beter, met als uitschieter Kitakaze met 80% (na 10 games pas).
Overigens heb ik maar 14 van de 41 DD's met 10 games of meer.
Lagere tiers hebben inderdaad een heel aparte speelstijl. Het grootste voordeel aan de lagere tiers is dat je geen sonar/hydro hebt bij de vijanden. Veilige afstand is dus veilige afstand. Wat betreft je torpedo bereik, de lage tiers leren je wel aan je te verbergen achter eilanden, geïsoleerde BB's te detecteren en wannee de kannonen de andere kant uitwijzen gewoon frontaal aan te vallen. Vaak raak je door secundairies de helft van je HP kwijt. Maar je kan wel een volle BB slopen.TgR_KILLER schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:12:
Gnevy met alle speedboosts erop doet 43 knopen. Wanneer het lukt gewoon frontale aanval en op 3 km ofzo torpedo's pas droppen (4km bereik). (Gnevy is natuurlijk meer gemaakt om andere DD op te jagen, weet ik wel)
Maar de speelstijl van DD's veranderd echt hard eens je met sonar/hydro te maken krijgt. Verbergen in smoke of achter een eiland is nooit écht veilig meer. Maar je kan wel eens meer gewoon een willekeurig gokje wagen met torpedo's op lange afstand.
Wel interessant, alle schepen vanaf T8 krijgen met snowflakes dus steel
. Nou dat word nog wat schepen erbij halen rond die tier.
https://worldofwarships.c...ublic-test/bulletin-0712/
De campaign The "Mighty Prinz" Campaign is dus enkel beschikbaar voor mensen die de P.E. Friedrich?
"rolling out a new temporary campaign that will be available for owners of battleship Prinz Eitel Friedrich."
Dat is niet hoe het normaal werkt toch? Normaal heb je enkel een paar missies die extra bonus geven als je de P.E.Friedrich koopt.
En de andere campaign The "Steel Monsters" Campaign. : "It will be available for purchase through the Premium Shop."
Het zal waarschijnlijk wel meevallen, maar het leest wel vreemd. Steel Monsters speel je vrij als je de Mighty Prinz hebt gehaald..ben benieuwd hoe het in elkaar steekt.
https://worldofwarships.c...ublic-test/bulletin-0712/
De campaign The "Mighty Prinz" Campaign is dus enkel beschikbaar voor mensen die de P.E. Friedrich?
"rolling out a new temporary campaign that will be available for owners of battleship Prinz Eitel Friedrich."
Dat is niet hoe het normaal werkt toch? Normaal heb je enkel een paar missies die extra bonus geven als je de P.E.Friedrich koopt.
En de andere campaign The "Steel Monsters" Campaign. : "It will be available for purchase through the Premium Shop."
Het zal waarschijnlijk wel meevallen, maar het leest wel vreemd. Steel Monsters speel je vrij als je de Mighty Prinz hebt gehaald..ben benieuwd hoe het in elkaar steekt.
[ Voor 62% gewijzigd door Case_C op 30-11-2018 09:45 ]
@Case_C lezûh min jung.
Eerst komt er een event, vergelijkbaar met RN, waar je de PE kan winnen als prijs.
Daarna is het wat onduidelijk, maar het lijkt er op dat je in productie de Steel Monsters moet kopen door de shop en dat je hem tijdens de test pas kan doen wanneer je Mighty Prinz klaar hebt.
Eerst komt er een event, vergelijkbaar met RN, waar je de PE kan winnen als prijs.
Daarna kan je die Mighty Prinz campaign gaan spelen met PE.The successful completion of the fourth Directive brings you the brand new German Premium Tier VI battleship—Prinz Eitel Friedrich!
Daarna is het wat onduidelijk, maar het lijkt er op dat je in productie de Steel Monsters moet kopen door de shop en dat je hem tijdens de test pas kan doen wanneer je Mighty Prinz klaar hebt.
Ik dacht ik skip gelijk even naar de campaignsTheBrut3 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:09:
@Case_C lezûh min jung.
[...]
Daarna kan je die Mighty Prinz campaign gaan spelen met PE.
HUMBLEGIVEAWAY code voor 10x Humble Bundle camo
Ik heb pas sinds een paar maand gezien dat hier op tweakers een WOWarships forum was, toch al enige info kunnen uithalen en alweer een code waarvoor dank
Np kom ook eens langs in het ingame channel en discord, naam resp. Link staan in de TSredzebrax schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:42:
Ik heb pas sinds een paar maand gezien dat hier op tweakers een WOWarships forum was, toch al enige info kunnen uithalen en alweer een code waarvoor dank
En een vlag!SpamLame schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:07:
HUMBLEGIVEAWAY code voor 10x Humble Bundle camo
Komt er misschien wel van. Ben een beetje een solo player atm in deze, met beperkt groepje f242. Ken uzelf, een keer ik begin in groep steek ik er teveel tijd in, maar ik geniet nu van de informatie hier.
[ Voor 6% gewijzigd door redzebrax op 01-12-2018 15:48 ]
Het is aan jou, een bezoek aan het channel/discord schept geen verplichting wat dat betreftredzebrax schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:39:
Komt er misschien wel van. Ben een beetje een solo player atm in deze, met beperkt groepje f242. Ken uzelf, een keer ik begin in groep steek ik er teveel tijd in, maar ik geniet nu van de informatie hier.
Kuch... @SpamLame kom ik even met m'n verzoek dat mensen die clanbattles spelen, ook aangeven welke dagen ze denken mee te doen
.
Dusja, ik heb op de discord even een planning opgezet, waarin je kan aangeven of je er bij bent of niet. Zo zien we in ieder geval welke dagen we voldoende man hebben om te spelen
.
Dusja, ik heb op de discord even een planning opgezet, waarin je kan aangeven of je er bij bent of niet. Zo zien we in ieder geval welke dagen we voldoende man hebben om te spelen
Ctrl C, Ctrl V went wrongFixed an issue that gave the armour on "Black Friday" ships different values to the original versions of ships. Both versions of the ships now have identical stats.
Tja wg coding for u
Ach ja das toch alleen vor @clanmembers? Niet zozeer van toepassing op redzebraxCase_C schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:34:
Kuch... @SpamLame kom ik even met m'n verzoek dat mensen die clanbattles spelen, ook aangeven welke dagen ze denken mee te doen.
Dusja, ik heb op de discord even een planning opgezet, waarin je kan aangeven of je er bij bent of niet. Zo zien we in ieder geval welke dagen we voldoende man hebben om te spelen.
[ Voor 59% gewijzigd door SpamLame op 05-12-2018 14:16 ]
Voor degene die Twitch hebben, gratis Twitch containers (geen idee wat er in zit):
https://worldofwarships.e...munity/twitch-containers/
ftfyTheBrut3 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:16:
Voor degene die Twitch hebben, gratis kans op Twitch containers (geen idee wat er in zit):
Gok waarschuwing
Santa's Gifts zijn weer te koop.
https://eu.wargaming.net/shop/wows/filter/?name2=ny_boxes
Expliciet vermeldt is dat;
-de droprate voor ships hoger is naarmate de box duurder wordt
-als je alle schepen al hebt je daar doubloons voor krijgt
Niet vermeld is wat er gebeurt als de container een ship geeft die je al wel hebt maar je hebt niet alle schepen uit onderstaande lijst.
Maar het blijft gokken en wellicht krijg je ook zaken waar je niet op zit te wachten (nog meer camo's die nooit opgaan of signals die je niet gebruikt).
Zelf alleen kijkend naar Premium tijd, schepen, doubloons en FXP was de ROI meer dan voldoende voor mij, maar goed iets met resultaten van vroeger enzo.
Let wel dat dit jaar er (itt voorgaande jaren) geen premium tijd uit de containers komt, coal lijkt daarvoor in de plaats te zijn gekomen.
Schepen die kunnen droppen zijn, bold zijn de schepen die niet meer verkrijgbaar zijn op een andere manier;
Santa's Gifts zijn weer te koop.
https://eu.wargaming.net/shop/wows/filter/?name2=ny_boxes
Expliciet vermeldt is dat;
-de droprate voor ships hoger is naarmate de box duurder wordt
-als je alle schepen al hebt je daar doubloons voor krijgt
Niet vermeld is wat er gebeurt als de container een ship geeft die je al wel hebt maar je hebt niet alle schepen uit onderstaande lijst.
- 2018 heeft nog geen artikel die mogelijk meer de details van rerolls, if any, uitlegt.
- 2017 kreeg je een reroll naar een schip dat je nog niet had >>https://worldofwarships.eu/en/news/sales-and-deals/secret-santa-2/
- 2016 geen source maar ik herinner me meerdere keren de Emden (dus doubloons) gekregen te hebben.
Maar het blijft gokken en wellicht krijg je ook zaken waar je niet op zit te wachten (nog meer camo's die nooit opgaan of signals die je niet gebruikt).
Zelf alleen kijkend naar Premium tijd, schepen, doubloons en FXP was de ROI meer dan voldoende voor mij, maar goed iets met resultaten van vroeger enzo.
Let wel dat dit jaar er (itt voorgaande jaren) geen premium tijd uit de containers komt, coal lijkt daarvoor in de plaats te zijn gekomen.
Schepen die kunnen droppen zijn, bold zijn de schepen die niet meer verkrijgbaar zijn op een andere manier;
- Tier IX Missouri
- Tier VIII Belfast
- Tier VIII Mikhail Kutuzov
- Tier VI Giulio Cesare
- Tier V Gremyashchy
- Tier V Kamikaze
- Tier IV Imperator Nikolai I
- Tier VIII Alabama
- Tier IX Kronshtadt
- Tier IX Musashi
- Tier VIII Gascogne
- Tier VIII Kii
- Tier VIII Massachusetts
- Tier VIII Roma
- Tier VIII Tirpitz
- Tier VIII Atago
- Tier VIII Prinz Eugen
- Tier VIII Asashio
- Tier VIII Kidd
- Tier VIII Le Terrible
- Tier VIII Loyang
- Tier VII Ashitaka
- Tier VII Duke of York
- Tier VII Hood
- Tier VII Scharnhorst
- Tier VII Atlanta
- Tier VII Boise
- Tier VII Duca degli Abruzzi
- Tier VII Indianapolis
- Tier VII Nueve de Julio
- Tier VII Błyskawica
- Tier VII Haida
- Tier VII Leningrad
- Tier VII Sims
- Tier VII Z-39
- Tier VI Arizona
- Tier VI Dunkerque
- Tier VI Mutsu
- Tier VI Warspite
- Tier VI Admiral Graf Spee
- Tier VI De Grasse
- Tier VI Duca d'Aosta
- Tier VI Huanghe
- Tier VI Molotov
- Tier VI Perth
- Tier VI Aigle
- Tier VI Anshan
- Tier VI Gallant
- Tier VI Monaghan
- Tier VI T-61
- Tier V Texas
- Tier V Marblehead
- Tier V Murmansk
- Tier V Krasny Krym
- Tier V Oktyabrskaya Revolutsiya
- Tier V Okhotnik
ftftfyFor linking your accounts, you will receive a special Twitch Welcome achievement and one of those fancy Twitch containers, too.
Gisteren gekoppeld, nog niks binnen.
Setje containers gekocht, 5 van de middelste santa crates.
1000 doubloons, 2 keer camo's. 2 schepen:
Tier VII Ashitaka
Tier V Krasny Krym
NoZoup had 1 schip uit een mix van 60 containers.
Naar mijn idee een slecht resultaat (shipwise) en maakt ie wat fouten in de redenatie waarom ie maar 1 schip heeft.
Jingles heeft er ook 60 geopenend en had geen reroll met de twee monaghan en 1 karsny krym die hij kreeg > dus doubloons gekregen. Daarna krijgt ie de Kronshtadt, zijn uitleg over waarom dat was vind ik ook maar zozo.
Maar goed de dataset mbt drops is nog klein.
[ Voor 29% gewijzigd door SpamLame op 06-12-2018 08:31 ]
In de loop van de dag zal wel een nieuws item komen op de site van WoWs over de kistjes.
En vast ook een item over de special van dit weekend... Ik hoop eindelijk weer eens 35 FXP per dubloon, ik heb nog wat dubloons gereserveerd daarvoor
En vast ook een item over de special van dit weekend... Ik hoop eindelijk weer eens 35 FXP per dubloon, ik heb nog wat dubloons gereserveerd daarvoor
Iemand enig idee wat camouflage XP is?
https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/10013/
"Extra credits for battles and +50% camouflage XP."
Ik zoek een meldpunt voor "foutjes"
Heb net die camo vrijgespeeld voor de Haida, ik dacht ik kijk eens wat voor een bootje die Haida eigenlijk is. Heeft best unieke vaardigheden zo te zien
"Extra credits for battles and +50% camouflage XP."
Ik zoek een meldpunt voor "foutjes"
Heb net die camo vrijgespeeld voor de Haida, ik dacht ik kijk eens wat voor een bootje die Haida eigenlijk is. Heeft best unieke vaardigheden zo te zien
Standaard premium ship type 10 camo perks.Joindry schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:40:
Iemand enig idee wat camouflage XP is?
Staat gewoon op de wiki http://wiki.wargaming.net...uflage#Premium_Camouflage
Het staat wel een beetje crappy uitgelegt.
Dat is bij de T61 https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/10316/ wat beter verwoord.
Een deel van de ships verwijst naar de wiki.
Moet zeggen dat WG niet consistent in dit soort zaken.
[ Voor 22% gewijzigd door SpamLame op 06-12-2018 08:53 ]
"and 50% more XP provided by the camouflage."SpamLame schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:47:
[...]
Standaard premium ship type 10 camo perks.
Staat gewoon op de wiki http://wiki.wargaming.net...uflage#Premium_Camouflage
Het staat wel een beetje crappy uitgelegt.
Dat is bij de T61 https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/10316/ wat beter verwoord.
Een deel van de ships verwijst naar de wiki.
Moet zeggen dat WG niet consistent in dit soort zaken.
Is inderdaad wel iets mooier geschreven dan "and +50% camouflage XP"
Jammere van die Haida is wel dat je nergens een tier X cpt op de kop kan tikken
Je bedoelt een 10[ts commander of dat er geen regulier Tx schepen zijn waar je de commander van nemen kan op je premium schipJoindry schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:55:
[...]
"and 50% more XP provided by the camouflage."
Is inderdaad wel iets mooier geschreven dan "and +50% camouflage XP"
Jammere van die Haida is wel dat je nergens een tier X cpt op de kop kan tikken
Zowel Commenwealth als Italian schepen hebben dat probleem wegens gebrek aan een tech tree.
Of je wacht totdat er een bundle komt of je probeert je geluk met de santa boxes.
[YouTube: WoWs - 2018 Christmas Containers!]
Voor mij een onbekende CC, had 4 schepen uit 60 mixed boxes.
Meldt dat een dubbel schip een reroll geeft naar een Super Container naar een schip wat je nog niet hebt.
Hier een RU CC waarin het lijkt dat de reroll mechanic aanwezig is.
Santa crate met ships getoond alsmede Super Containers met ships, wat een reroll zou inhouden.
[YouTube: World of Warships - kontenery Mikołajkowe 2018!]
[ Voor 13% gewijzigd door SpamLame op 06-12-2018 09:38 ]
Deze keer zijn de containers wél gewoon verkrijgbaar in België... Go figure...
Ik dacht, ik ga eens kijken hoe ver ik kom. Daar mijn Paypall nog gekoppeld stond diende ik enkel paypall aan te vinken en hopla, 20 euro armer...
En natuurlijk, skins en flags. Niks anders. Geen goud, kool of schepen... Nop, why do I even try.
Dan vandaag nog 2 supercontainers vrijgespeeld ook , 100 november foxtrots... (reload 5% sneller) en 50 gamescon skins...
écht...
Ik dacht, ik ga eens kijken hoe ver ik kom. Daar mijn Paypall nog gekoppeld stond diende ik enkel paypall aan te vinken en hopla, 20 euro armer...
En natuurlijk, skins en flags. Niks anders. Geen goud, kool of schepen... Nop, why do I even try.
Dan vandaag nog 2 supercontainers vrijgespeeld ook , 100 november foxtrots... (reload 5% sneller) en 50 gamescon skins...
écht...
[ Voor 17% gewijzigd door Joindry op 06-12-2018 14:07 ]
Uitleg is net online gezet.
https://worldofwarships.e...eals/santa-claus-postman/
Beetje jammer dat ze niet aangeven of je bij zo'n duurder kistje meer kans hebt op een schip, of dat alleen de andere drops (dubloons, vlaggen enz.) wat meer zijn.
https://worldofwarships.e...eals/santa-claus-postman/
Beetje jammer dat ze niet aangeven of je bij zo'n duurder kistje meer kans hebt op een schip, of dat alleen de andere drops (dubloons, vlaggen enz.) wat meer zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door TheBrut3 op 06-12-2018 14:23 ]
Staat er toch?
"the bigger the box, the more valuable loot it contains, and the higher the chances of getting one of the ships you've perhaps long been eager to obtain, "
"the bigger the box, the more valuable loot it contains, and the higher the chances of getting one of the ships you've perhaps long been eager to obtain, "
Mwa 5 kansjes op een schip voor 20 euro... Net ook weer een filmpje gekeken, 5 boxes enkel camo's en vlaggen... dat is mijn inziens gewoon zonde geld.
Beter hadden ze gewoon de garantie bij x containers een schip, wat dat dan is kan prima random zijn.
Beter hadden ze gewoon de garantie bij x containers een schip, wat dat dan is kan prima random zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 06-12-2018 15:07 ]
@TheBrut3 het staat niet alleen in de uitleg die je linked (zoals al aangegeven door @vassago ), het staat ook in de shop vermeld als je een grotere/duurdere container aanklikt.
Belangrijker in de uitleg is dat het reroll mechanic nu ook vanuit WG wordt bevestigt.
De vraag is echter of de value van de camo's/signals whatever de €20 waard was vergeleken met shop prijzen.
Vorig jaar was de value iig hoger dan wat je eraan besteedde.Voor dit jaar heb ik er nog niet zo naar gekeken
Persoonlijk is het mij dat niet waard, daar ik genoeg camo's signals heb voor mijn gevoel.
Voor een ander is het misschien wel waard al dan niet na verkopen van overstock voor credits (als je aan die kant krap zit).
Ik vind het ook erg jammer dat de premium tijd er niet meer inzit bijvoorbeeld.
En ik zie nu ook dat de speciale camo vergeleken met vorig jaar 5 stuks minder geeft in de medium container, de stats van die camo's zijn overigens wel anders ivm vorig jaar.
Dus als je genoeg camo's/ credits/ signals/doubloons hebt en dus primair voor de schepen gaat, dan kan je beter direct een schip kopen.
Zie nu net dat ik over de 750k fxp ben gekropen, mushimushi kopen mss.
Belangrijker in de uitleg is dat het reroll mechanic nu ook vanuit WG wordt bevestigt.
If you get a ship that you already own, it will automatically be swapped for a different ship from the list. In this situation, a Santa container dropped onto the transport ship in the Port will be changed for a supercontainer, and you will get a ship that comes with a Port slot and Commander with 10 skill points.
If you get a ship that is already anchored in your Port and have collected all the ships that have a chance of being dropped in Santa's containers, the transport ship will be displayed with a Santa container placed on its deck. Once you open the container, you will see the ship it initially carried. That ship, however, will not steer into your Port. Instead, you will receive the ship's price in doubloons, a Port slot, and a Commander with 10 skill points.
Dat is een vraag/voorstel wat bij elke lootbox actie weer terugkomt, maar het blijft gokken op succes natuurlijk.Case_C schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:06:
Mwa 5 kansjes op een schip voor 20 euro... Net ook weer een filmpje gekeken, 5 boxes enkel camo's en vlaggen... dat is mijn inziens gewoon zonde geld.
De vraag is echter of de value van de camo's/signals whatever de €20 waard was vergeleken met shop prijzen.
Vorig jaar was de value iig hoger dan wat je eraan besteedde.Voor dit jaar heb ik er nog niet zo naar gekeken
Persoonlijk is het mij dat niet waard, daar ik genoeg camo's signals heb voor mijn gevoel.
Voor een ander is het misschien wel waard al dan niet na verkopen van overstock voor credits (als je aan die kant krap zit).
Ik vind het ook erg jammer dat de premium tijd er niet meer inzit bijvoorbeeld.
En ik zie nu ook dat de speciale camo vergeleken met vorig jaar 5 stuks minder geeft in de medium container, de stats van die camo's zijn overigens wel anders ivm vorig jaar.
Dus als je genoeg camo's/ credits/ signals/doubloons hebt en dus primair voor de schepen gaat, dan kan je beter direct een schip kopen.
Zie nu net dat ik over de 750k fxp ben gekropen, mushimushi kopen mss.
Sorry, sorry... Verkeerd gelezen. Maar dan nog, hoeveel meer? Is het normaal 1% en bij de duurdere 1.1 en 1.2% of normaal 1% anders 5% en 10%?
Ik snap dat het RNG is, maar nu is de keus lastig. Ik zal het vanavond wel meemaken met Flamu op de achtergrond.
Ik snap dat het RNG is, maar nu is de keus lastig. Ik zal het vanavond wel meemaken met Flamu op de achtergrond.
@TheBrut3 Zo wat zij als WG de percentages vrijgeeft zodat je een gedegen beslissing kan nemen.
Gaat hem niet worden tenzij nieuwe wetgeving dat gaat regelen.
Vorig jaar was de medium box de best value
Ok ik heb wat resultaten voor
20X SANTA'S BIG GIFTS
-KrasnyKrym
-Gascogne
-10 Streamer camos
-15 dragon
-15 Red Dragon
-10 Streamer camos
-15 Basilik
-1000 dbln
-15 dragon
-10 Streamer camos
-6 type59 camo
-1000 dbln
-10 Streamer camos
-15 hydra
-15 Red Dragon
-15 dragon
-Abruzzi
-15 Red Dragon
-10 Streamer camos
-10 Streamer camos
Uiteraard met Flamus rant op de achtergrond
Gaat hem niet worden tenzij nieuwe wetgeving dat gaat regelen.
Vorig jaar was de medium box de best value
Ok ik heb wat resultaten voor
20X SANTA'S BIG GIFTS
-KrasnyKrym
-Gascogne
-10 Streamer camos
-15 dragon
-15 Red Dragon
-10 Streamer camos
-15 Basilik
-1000 dbln
-15 dragon
-10 Streamer camos
-6 type59 camo
-1000 dbln
-10 Streamer camos
-15 hydra
-15 Red Dragon
-15 dragon
-Abruzzi
-15 Red Dragon
-10 Streamer camos
-10 Streamer camos
Uiteraard met Flamus rant op de achtergrond
[ Voor 56% gewijzigd door SpamLame op 06-12-2018 16:52 ]
Niet verkeerd @SpamLame Gascogne lijkt me ook wel een leuke toevoeging. Ik ga het zien over een 2 uur...
Is geen verkeerd resultaat kijkend naar RoI.Louwke schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:44:
Niet verkeerd @SpamLame Gascogne lijkt me ook wel een leuke toevoeging. Ik ga het zien over een 2 uur...
Zijn evenwel niet echt schepen die ik zelf direct gekocht zou hebben, maar ga ze zeker proberen.
Ik heb me gewaagd aan 5x mega en 5x big, met de gedachte dat ik nog wat van die speciale economy flags kan gebruiken.
ik had blijkbaar mazzel.
uit de mega boxen kreeg ik
T-61
Roma
credit vlaggen
streamer camo's
fxp vlaggen
big boxes
2x 1000 doubloons
hunter camo
streamer camo
en nog iets.
dus zeker value for money gekregen, maar niet helemaal waar ik op gehoopt had.
al moet ik zeggen dat ik die T-61 wel kan waarderen.
Maar goed, vorig jaar had ik met eenzelfde aankoop geen enkel schip. Waar ik overigens toen ook niet op uit was.
ik had blijkbaar mazzel.
uit de mega boxen kreeg ik
T-61
Roma
credit vlaggen
streamer camo's
fxp vlaggen
big boxes
2x 1000 doubloons
hunter camo
streamer camo
en nog iets.
dus zeker value for money gekregen, maar niet helemaal waar ik op gehoopt had.
al moet ik zeggen dat ik die T-61 wel kan waarderen.
Maar goed, vorig jaar had ik met eenzelfde aankoop geen enkel schip. Waar ik overigens toen ook niet op uit was.
"I would like to cancel my subscription to your problems"
Kii
Massachusetts
Krasny Krym
4k Dubloon
160 NYS Camo
12.5k coal
60 Scylla
30 Dragon
30 Hydra
30 Wyvern
Massachusetts
Krasny Krym
4k Dubloon
160 NYS Camo
12.5k coal
60 Scylla
30 Dragon
30 Hydra
30 Wyvern
FYI Uit 20 mega boxen.TheBrut3 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:01:
Kii
Massachusetts
Krasny Krym
4k Dubloon
160 NYS Camo
12.5k coal
60 Scylla
30 Dragon
30 Hydra
30 Wyvern
Vind je het jammer dat de santaboxen geen premium tijd geven. Vandaag in de WoT (je leest het goed) advent calender kan je 1 jaar voor €68.25 kopen.
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/11514/
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/11514/
Uit de 20 had ik aardig wat camo's en doubloons verder:
Krasny Krim
Monaghan
Z-39
La Terrible
Roma
Krasny Krim
Monaghan
Z-39
La Terrible
Roma
Verwijderd
Mjah,
Ik kon het ook weer niet laten. Ik zou maar ens die mazzel hebben en die shiny Nikolai aan het einde van de regenboog op de kop tikken.
Dus, 5 mega kissies.
- Kasny Krym
- Monaghan (hopelijk schreef ik dat goed)
- 2x 2000 doob's
- Van die gele draak vlaggetjes die ik tijdens CB altijd opmaak
Ook niet verkeerd, maar ik mensen hier en uit mn clan het minder doen. Mag eigenlijk niet klagen.
Ik kon het ook weer niet laten. Ik zou maar ens die mazzel hebben en die shiny Nikolai aan het einde van de regenboog op de kop tikken.
Dus, 5 mega kissies.
- Kasny Krym
- Monaghan (hopelijk schreef ik dat goed)
- 2x 2000 doob's
- Van die gele draak vlaggetjes die ik tijdens CB altijd opmaak
Ook niet verkeerd, maar ik mensen hier en uit mn clan het minder doen. Mag eigenlijk niet klagen.
Het lijkt erop dat de boxen niet meer verkrijgbaar zijn in BE, gisteren heb ik er kunnen kopen.
Vandaag niet meer te bespeuren in de shop. iemand zelfde ervaring?
Ik heb volgende gekregen uit 20 van elk type box
Roma
Kasny Krym (of ik hier blij moet van worden is iets anders
)
Perth
T-61
50k free XP
12,5k doubloons
30k Coal
100 tal streamer camo
+ shitload signal flags
Vandaag niet meer te bespeuren in de shop. iemand zelfde ervaring?
Ik heb volgende gekregen uit 20 van elk type box
Roma
Kasny Krym (of ik hier blij moet van worden is iets anders
Perth
T-61
50k free XP
12,5k doubloons
30k Coal
100 tal streamer camo
+ shitload signal flags
@tesedar Belgie heeft een anti lootbox wet sinds kort. Deze mogen dus niet mer verkocht worden daar.
Kennelijk was het eventjes mogelijk.Louwke schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:41:
@tesedar Belgie heeft een anti lootbox wet sinds kort. Deze mogen dus niet mer verkocht worden daar.
Joindry in "[MMO] World of Warships"
Los daarvan.
@tesedar
VPN naar een ander land (NL bv) of vraag iemand uit een ander land die je redelijk goed kent je iets te giften als je intresse hebt.
Daarom dat ik zo verrast was dat ik überhaupt boxen kon kopen.Louwke schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:41:
Iemand bij WG iets vergeten aan- of afzetten?
Lijkt zo, nu kan ik er ook niet meer op. Gisteren ging het wel.tesedar schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:08:
[...]
Daarom dat ik zo verrast was dat ik überhaupt boxen kon kopen.
Zou ik eens proberen een mailtje te sturen om mijn geld terug te krijgen, de loot viel toch tegen
geoblocking oopsie, niet dat dat nu waterdicht is maar goed.tesedar schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:08:
[...]
Daarom dat ik zo verrast was dat ik überhaupt boxen kon kopen.
Niet enkel geoblocking, je account zelf wordt ook gelinkt aan een land, dat vlaggetje in je account, dat kan je niet zelf wisselen en verandert niet naar een Zweeds vlaggetje als je even aanlogd in Zweden.SpamLame schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:09:
[...]
geoblocking oopsie, niet dat dat nu waterdicht is maar goed.
Hmm nooit op gelet maar idd en niet aanpasbaar door de user, mss door support.Joindry schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:10:
[...]
Niet enkel geoblocking, je account zelf wordt ook gelinkt aan een land, dat vlaggetje in je account, dat kan je niet zelf wisselen en verandert niet naar een Zweeds vlaggetje als je even aanlogd in Zweden.
Volgens een clanmember kon hij ook niet op de web pagina iets kopen. Maar kwam hij wel in de shop via de ingame client. Echter had hij geen pay pall.
Wellicht zag de ingame client het net alsof je via Rusland de shop benaderd? Aangezien je ingelogd bent op een Russian server
Wellicht zag de ingame client het net alsof je via Rusland de shop benaderd? Aangezien je ingelogd bent op een Russian server
Ingame werkt het ook niet, je krijgt een error bij de bevestiging van de betaling.
anyway heb een ticketje aangemaakt richting WG, heb de vraag maar even gesteld wat de mogelijkheden zijn voor BE users. Ik post de reactie wel even wanneer ik ze ontvang.
anyway heb een ticketje aangemaakt richting WG, heb de vraag maar even gesteld wat de mogelijkheden zijn voor BE users. Ik post de reactie wel even wanneer ik ze ontvang.
Wat is je IGN? Wil je wel een box giften voor de test.tesedar schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:31:
Ingame werkt het ook niet, je krijgt een error bij de bevestiging van de betaling.
bedankt maar hoeft niet hoor
Gisteren toen het wel kon, genoeg boxen gekocht.