Buitenlandse TV series zomer 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.680 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:35

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Donstil schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:38:
[...]

Wat is het niveau van Arrow en The Flash dan precies?
Dat weet ik ook niet, maar dat vind ik erg leuke series. Dus als Supergirl niet slechter is dan dat, vind ik het goed. ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:51:
[...]

...Dus als Supergirl niet slechter is dan dat, vind ik het goed. ;)
_O-

Ze zeggen dat het altijd erger kan, maar niet vrees ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ally mcbeal is leuk in supergirl / woman, maar ik trek het niet. Heb het 5 minuten na de vliegtuigredding uitgezet. een vrouwelijke superman die reageert als een 13 jarig meisje...

Ze hadden geeoon een leuke ally mcbealshow moeten maken en dit kind moeten laten voor wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

't is al 20 jaar geleden sinds IMDB: "Full House" Michelle Rides Again: Part 2 (TV Episode 1995) voorbij was.

Nu maar wachten op het vervolg/spinoff :)

IMDB: "Family Guy" PTV (TV Episode 2005)

The Naked Gun _/-\o_ _O-

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 24-05-2015 11:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:17

Tijntje

Hello?!

Ik merk het met name in donkere series dat de standaard 720p rips enorm blokken in de achtergrond hebben.
Nu was dat op mijn 60" plasma bijna niet te zien maar met de 65" LCD is dat echt heel duidelijk.
Zie bijvoorbeeld van het eerste seizoen van Penny Dreadful de eerste aflevering.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0F4KU8v.png

Als je dan inzoomt op de rechterzijde en dat bekijkt dan zie je enorme blokkige vlakken
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ucz8dSb.png

Met de 1080p versies heb je dat niet meer, de 13GB versie van Penny Dreadful is wel heel groot maar ik download tegenwoordig het liefst een 1080p versie van 5 a 6 GB.
UIteraard wel voor series waarvan ze beschikbaar zijn en natuurlijk de moeite waard zijn. Voor een simpele Sitcom is het niet nodig.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Supergirl een stukje van gezien.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8FgTHpE.gif (uit de pilot zelf)

Hoeveel afleveringen zal dit nodig hebben om gecancelled te worden? 8)7

Overigens is 720p vs 1080p een duidelijk verschil. Als je dit niet ziet wordt het tijd voor een betere monitor/tv :+

[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 24-05-2015 17:40 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tijntje schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:17:
Ik merk het met name in donkere series dat de standaard 720p rips enorm blokken in de achtergrond hebben.
Nu was dat op mijn 60" plasma bijna niet te zien maar met de 65" LCD is dat echt heel duidelijk.
Zie bijvoorbeeld van het eerste seizoen van Penny Dreadful de eerste aflevering.

[afbeelding]

Als je dan inzoomt op de rechterzijde en dat bekijkt dan zie je enorme blokkige vlakken
[afbeelding]

Met de 1080p versies heb je dat niet meer, de 13GB versie van Penny Dreadful is wel heel groot maar ik download tegenwoordig het liefst een 1080p versie van 5 a 6 GB.
UIteraard wel voor series waarvan ze beschikbaar zijn en natuurlijk de moeite waard zijn. Voor een simpele Sitcom is het niet nodig.
Ik kijk op een 65" plasma en wacht tegenwoordig zelfs op de 1080p versies als ik weet dat de rippers het aanbieden voor een bepaalde serie. Ook bij Sitcoms trouwens.

Ik vind het alleen wel jammer dat Sickbeard er niet heel goed mee omgaat. Soms pas dagen later terwijl de torrent sites ze wel aanbieden. Dat moeten de uploaders nog even oppikken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Donstil schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:30:
[...]

Ik kijk op een 65" plasma en wacht tegenwoordig zelfs op de 1080p versies als ik weet dat de rippers het aanbieden voor een bepaalde serie. Ook bij Sitcoms trouwens.

Ik vind het alleen wel jammer dat Sickbeard er niet heel goed mee omgaat. Soms pas dagen later terwijl de torrent sites ze wel aanbieden. Dat moeten de uploaders nog even oppikken.
Met SickRage heb ik er geen problemen mee en worden ze direct op gepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Clangers komt in juni terug op de BBC, iedereen van 40+ kent dat wel neem ik aan.
Donstil schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:30:
Ik pak standaard ook de 1080 versies mee met sickbeard, maar ze zijn niet zo groot gelukkig. Althans, voor zover ik het heb gecontroleerd (paar series even bekeken qua bestandsomvang).
Tijntje schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:17:
maar ik download tegenwoordig het liefst een 1080p versie van 5 a 6 GB.
Welke series hebben die grote 1080p versies? Dan kijk ik hier eens even wat mijn sickbeard doet. Ik heb wel 1080p web-dl als gewenst formaat ingesteld namelijk, ik snap niet waarom ik dan niet die grote versies krijg.

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:52:
The Clangers komt in juni terug op de BBC, iedereen van 40+ kent dat wel neem ik aan.

...
Nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ligt het wel aan mijn ouders, we keken vooral engelse en duitse tv vroeger, die sendung mit der maus en dat soort spul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Dat sommige files groot zijn komt ook door de hoeveelheid bewegingen en grain die in serie zit, sommige series van +-43min zijn dan ook variable in grote, zo zijn simmige 5GB groot of groter en andere maar 2a3GB, dit heeft alles temaken met de gebruikte settings van x264 en de variable bitrate die ze toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het eens nagekeken, die van mij zijn ook 3+ GB inmiddels. Ik download volgens mij veel series nu wel 3 keer door sickbeard, eerst een hdtv, dan een webdl 720 en dan een webdl 1080... Ik wil dat echter niet anders instellen, soms wil je hem namelijk gelijk zien en tussen al die versies zit soms wel een dag of twee voordat ze binnenkomen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arme kandidaten @Masterchef Australia ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Phyxion schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:40:
Overigens is 720p vs 1080p een duidelijk verschil. Als je dit niet ziet wordt het tijd voor een betere monitor/tv :+
Daar ben ik het sterk mee oneens. Zowel op de TV van mijn ouders (Sony 42") als op mijn monitor (Dell 2408WFP) vind ik het verschil vaak onvoldoende om het verschil in bestandsgrootte tussen de 1080p en 720p van dezelfde bron te rechtvaardigen.
Wat wel extreem veel scheelt is wegblijven van de HDTV-rips die de grote scenegroepen zo snel mogelijk na de release online plempen. Daarvan is de bitrate vaak veel te laag voor een encode van de gebruikte resolutie (800MB voor 45 minuten 720p).
De bitrate ligt op legale download/streamingsites al gauw 50% hoger, hetgeen in mijn ervaring veel eerder helpt bij het voorkomen van dit soort problemen.
Ik kwam bij snel zoeken bijvoorbeeld deze bron tegen, waar wordt uitgelegd dat er normaal dithering wordt toegepast om kleine kleurverschillen beter weer te geven (zoals minieme verschillen tussen grijstinten). Die dithering valt grotendeels weg bij een te lage bitrate, hetgeen de grote blokken in gradients verklaart.
De daar besproken oplossing is meer bits per pixel, waardoor dithering onnodig wordt, maar op die manier het maximale uit een codec persen is niet iets dat ik de media-industrie snel zie doen.

[ Voor 7% gewijzigd door marcieking op 25-05-2015 16:52 ]

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Ik download geen 1080P rips. Het zijn 4x zoveel pixels, maar de bestandsgrootte scheelt vaak maar een factor 1,5. Kwaliteit vind ik echt merkbaar slechter. Beetje vergelijkbaar met de megapixelrace bij phones/cams. Meer, maar slechtere pixels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

marcieking schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:50:
[...]

Daar ben ik het sterk mee oneens. Zowel op de TV van mijn ouders (Sony 42") als op mijn monitor (Dell 2408WFP) vind ik het verschil vaak onvoldoende om het verschil in bestandsgrootte tussen de 1080p en 720p van dezelfde bron te rechtvaardigen.
Wat wel extreem veel scheelt is wegblijven van de HDTV-rips die de grote scenegroepen zo snel mogelijk na de release online plempen. Daarvan is de bitrate vaak veel te laag voor een encode van de gebruikte resolutie (800MB voor 45 minuten 720p).
De bitrate ligt op legale download/streamingsites al gauw 50% hoger, hetgeen in mijn ervaring veel eerder helpt bij het voorkomen van dit soort problemen.
Ik kwam bij snel zoeken bijvoorbeeld deze bron tegen, waar wordt uitgelegd dat er normaal dithering wordt toegepast om kleine kleurverschillen beter weer te geven (zoals minieme verschillen tussen grijstinten). Die dithering valt grotendeels weg bij een te lage bitrate, hetgeen de grote blokken in gradients verklaart.
De daar besproken oplossing is meer bits per pixel, waardoor dithering onnodig wordt, maar op die manier het maximale uit een codec persen is niet iets dat ik de media-industrie snel zie doen.
1080p vs 720p. Het verschil is toch echt zeer duidelijk en ik zie het verschil met kijken ook duidelijk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Hier op mijn retina MacBook Pro wel, maar op mijn 55" TV op een afstand van 3 meter is dat een stuk minder te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:37:
Arme kandidaten @Masterchef Australia ;(
Net begonnen met die van vandaag, dacht even dat ze met de vrouwelijke Zumbo te maken kregen :+
Hoe heet ze ook alweer, Christy Tania?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:52:

[...]

Ik pak standaard ook de 1080 versies mee met sickbeard, maar ze zijn niet zo groot gelukkig. Althans, voor zover ik het heb gecontroleerd (paar series even bekeken qua bestandsomvang).

[...]

Welke series hebben die grote 1080p versies? Dan kijk ik hier eens even wat mijn sickbeard doet. Ik heb wel 1080p web-dl als gewenst formaat ingesteld namelijk, ik snap niet waarom ik dan niet die grote versies krijg.
Ik download de 1080p HDTV afleveringen. Die zijn vaak 1 dag later beschikbaar.
Hier bijvoorbeeld Game of Thrones
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QQ4xuJp.png
Het is met name de BATV release group met een goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijntje schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:34:
[...]

Ik download de 1080p HDTV afleveringen. Die zijn vaak 1 dag later beschikbaar.
Hier bijvoorbeeld Game of Thrones
[afbeelding]
Het is met name de BATV release group met een goede kwaliteit.
Mmm, die stomme sickbeard hier pakt altijd bij game of thrones eerst de 0sec versie (vorige aflevering zaten er notebene haperingen in :X ) en die zijn 1,3 GB groot. Paar dagen later pakt hij de NTb versie van 2 GB.

Maarja, dat krijg ik denk ik niet goed zonder zelf te gaan downloaden en voor tv series vind ik het gemak van mijn zelfwerkende nas wel ideaal. Jammer dat mijn sickbeard deze niet oppikt.

Een serie als Bosch kwam vorige week wel opeens in 1080p formaat binnen met files van 3 tot 4 GB, heel apart 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2015 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:55:
[...]

Mmm, die stomme sickbeard hier pakt altijd bij game of thrones eerst de 0sec versie (vorige aflevering zaten er notebene haperingen in :X ) en die zijn 1,3 GB groot. Paar dagen later pakt hij de NTb versie van 2 GB.

Maarja, dat krijg ik denk ik niet goed zonder zelf te gaan downloaden en voor tv series vind ik het gemak van mijn zelfwerkende nas wel ideaal. Jammer dat mijn sickbeard deze niet oppikt.

Een serie als Bosch kwam vorige week wel opeens in 1080p formaat binnen met files van 3 tot 4 GB, heel apart 8)7
Ik ben al tijden van sickbeard over gestapt naar SickRage en heb daar geheel geen problemen mee. De downloads gaan allemaal prima en automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ga ik binnenkort dan ook testen, thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Helemaal vergeten te vermelden dat vorige week de prachtige 7-delige serie Jonathan Strange and mr Norrell IMDB: Jonathan Strange & Mr Norrell (TV Series 2015– ) is gestart. Mij ontschoten omdat ik,vanwege tijdgebrek, de 1e 2 gisteren pas heb kunnen zien. Schitterend gefilmd en zeer overtuigend geacteerd. Nog de komende 5 zondagavonden op BBC1 te bewonderen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

mowa schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:27:
Helemaal vergeten te vermelden dat vorige week de prachtige 7-delige serie Jonathan Strange and mr Norrell IMDB: Jonathan Strange & Mr Norrell (TV Series 2015– ) is gestart. Mij ontschoten omdat ik,vanwege tijdgebrek, de 1e 2 gisteren pas heb kunnen zien. Schitterend gefilmd en zeer overtuigend geacteerd. Nog de komende 5 zondagavonden op BBC1 te bewonderen.

[video]
Dank je voor de tip! Het schijnt dat de boeken heel mooi zijn en dat de serie niet onderdoet voor de boeken. Dit is zeldzaam. Ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat er genoeg humor inzit.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:58:
[...]

Misschien ligt het wel aan mijn ouders, we keken vooral engelse en duitse tv vroeger, die sendung mit der maus en dat soort spul :D
Arrg die muis inderdaad, met die paarse olifant. Jeugdsentiment!

Wat zijn de meningen over Texas Rising?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote: @Estefaniaaa
@andreabarber if your first line in #FullerHouse isn't "Hola Tannerinos" then I'm flipping every table in sight
->
quote: @andreabarber
Noted. Will pass along to the writers. 😜😉😂
:D _/-\o_

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 08:25
Trouwens over jeugdsentiment en Duitse kinderprogramma's !
Zo heb ik af en toe nog wel eens de volgende text van een Duits kinderliedje in mijn kop 8)7 :ooo wehe ooo wehe die Hahn machte keine Eier ...................
Weet iemand nog van welk programma dit was ???

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

tita_tovenaar schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:40:
Zo heb ik af en toe nog wel eens de volgende text van een Duits kinderliedje in mijn kop 8)7 :ooo wehe ooo wehe die Hahn machte keine Eier ...................
Stelletje veertigers..!! Ahum, dat was toch de tekst van een liedje waar een kinderserie mee begon..?? Was volgens mij in het weekeinde met die Sendung mit der maus, lach und sachgeschichten en Karlsson vom Dach. En dan onze Q & Q..!! Die dingen vergeet je niet meer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik ken het lied, maar heb zo 123 geen idee waar het van was.

* MegaTronics is ook al ruim de 40 gepasseerd :p .

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:34
neues aus uhlenbusch Met oma piepenbrink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een 40+er maar dat liedje zegt mij helemaal niets. Maar ik keek ook helemaal geen Duitse meuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ja, Neues aus Uhlenbusch heette het, kon er niet opkomen. Net nog ff op Youtube gekeken maar ik herinner me eigenlijk alleen het liedje.
Pantau schoot me net te binnen (dat was dacht ik Tsjechisch van origine) en ik heb de dvd's van Catweazle die ik af en toe nog kijk. Lekker 4:3 formaat :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Laatst online: 06-09 08:25
@Krusher : In die tijd had je in mijn dorp alleen maar NL1 en 2 , een paar Duitse kanalen en de BRT als test kanaal waarvan 99% van de tijd alleen maar ruis te zien was.Dus ging je soms van ellende maar naar 1 of ander Duits kanaal kijken ,om je tijd te doden.

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hadden al redelijk vroeg kabeltv, waardoor zenders zoals BRT1&2 en de BBC (en niet veel later commerciële zenders) te zien waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Iemand Texas rising al gezien?

IMDB: Texas Rising (TV Mini-Series 2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:22:
[...]
Stelletje veertigers..!!
Broekies ...
Toevallig zaten we hier vanmiddag even herinneringen op te halen aan het REM-eiland. Bijv. 'Vier veren waterval' (Four Feather Falls) ... is nog te zien op Youtube tot m'n verbazing !
mowa schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:27:
Helemaal vergeten te vermelden dat vorige week de prachtige 7-delige serie Jonathan Strange and mr Norrell IMDB: Jonathan Strange & Mr Norrell (TV Series 2015– ) is gestart.
Yep, aanrader !!

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 27-05-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die security guys op het eind bij Jayne op zijn rug :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:23:
Die security guys op het eind bij Jayne op zijn rug :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KZOIQZeTGCC6VXjuNDoF5iKi/full.png

:')

Maar alweer 13 jaar geleden, kan het bijna niet geloven ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Mr. Robot IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– ) Een 10 delige crime drama van USA Networks. Start pas eind juni maar S01 is reeds beschikbaar. De trailer ziet er, ondanks wellicht wat soapy (met Christian Slater in de cast weet je dat eigenlijk wel zeker), goed uit.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ug4fRXGyIak]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Raymond schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:51:
Ik download geen 1080P rips. Het zijn 4x zoveel pixels, maar de bestandsgrootte scheelt vaak maar een factor 1,5.
Geen 4x maar 2,25x zoveel pixels. Dat komt toch al iets meer in de buurt van die 1,5x in bestandgrootte.

Al vind ik bij de meeste series het verschil in 720p en 1080p niet voldoende relevant. Bij mooi gefilmde actieserie als GoT gaat het uitmaken maar bij een gemiddeld misdaad-, ziekenhuis-, advocaten- etc drama of een comedy boeit het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is het al weer tijd om Stargate Atlantis; Stargate Universe en Las Vegas te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
wtf, zelfs jaren later komen mensen nog steeds met Las Vegas aan. Laat het toch eens uit ons collectief geheugen verdwijnen in plaats van die trauma keer op keer weer open te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat nou nodig om een bepaalde serie bij naam te noemen? :( :N ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als Firefly / Serenity mag, (na 13 jaar, zoals hier boven al werd opgemerkt) dan mag de rest natuurlijk ook. :P

Anyway, ik hoop nog steeds op een fatsoenlijk voor beide Stargate-series. Voor SG Atlantis zou dit een 2 uur durende film kunnen zijn. (Extinction?). Joseph Mallozzi (producer) heeft dat ooit eens geschreven in een blog. Alleen is het ondertussen zelfs op het front van de 3 nieuw geplande films al weer een tijdje stil. Dat we het allemaal jammer vinden dat onze favoriete series soms geen fatsoenlijk einde krijgen, lijkt me duidelijk.

Het is allemaal wel relatief natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Teckna schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:11:
wtf, zelfs jaren later komen mensen nog steeds met Las Vegas aan. Laat het toch eens uit ons collectief geheugen verdwijnen in plaats van die trauma keer op keer weer open te trekken.
Delinda :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:14
mowa schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:33:
Mr. Robot IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– ) Een 10 delige crime drama van USA Networks. Start pas eind juni maar S01 is reeds beschikbaar. De trailer ziet er, ondanks wellicht wat soapy (met Christian Slater in de cast weet je dat eigenlijk wel zeker), goed uit.

[video]
Ik heb de pilot ep gezien en ik ga zeker een aantal opvolgende eps kijken. De pilot is in ieder geval een aanrader wat mij betreft :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Heeft iemand het nieuwe seizoen van Airplane Repo al gezien? Ik heb er wel weer zin in, sommige repo's zijn best spannend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ben nu de eerste 2 ep's van IMDB: Aquarius (TV Series 2015– ) aan het binnenhalen, eens kijken of dat wat is.
A gritty 1960s cop drama about a cop who goes undercover to track Charles Manson and the Manson Family before their infamous murder spree.
Met Fox Mulder :o (en een leuke vampier :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 29-05-2015 09:35 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Raven schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:35:
Ben nu de eerste 2 ep's van IMDB: Aquarius (TV Series 2015– ) aan het binnenhalen, eens kijken of dat wat is.
[...]

Met Fox Mulder :o (en een leuke vampier :+ )
Was gisteren nog pending maar zie nu dat het 720p / ca 700mb is, dus wacht ik nog wel ff 'n dag.
The Whispers E01 is momenteel ook pending.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mis inderdaad nog The Strain Season 2 in de TS. Daar kijk ik nog het meeste naar uit momenteel :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oeh, over een paar dagen oude bekenden in Masterchef Australia *O*

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 29-05-2015 10:59 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gisteren 5e (van 6) episode van The Game op BBC. Wordt nu wel heel spannend ...
Voor de 70-er jaren spionage liefhebbers ; gauw inhalen en volgende week slot kijken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:32
Coenen schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 07:44:
Heeft iemand het nieuwe seizoen van Airplane Repo al gezien? Ik heb er wel weer zin in, sommige repo's zijn best spannend. :)
Je weet toch wel dat het nep is he?
Ik bedoel meer dat alles in scene is gezet : je mag sowieso niet opstijgen zonder een vluchtplan in te dienen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Arjantje72 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:11:
[...]

Ik bedoel meer dat alles in scene is gezet : je mag sowieso niet opstijgen zonder een vluchtplan in te dienen bijvoorbeeld.
Inderdaad.
Dit is een leuk stuk over scripted reality wat een verhelderende inkijk geeft :D
4 Lies Reality Shows Rely On (That Are Worse Than You Think)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:32
Tijntje schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:16:
[...]

Inderdaad.
Dit is een leuk stuk over scripted reality wat een verhelderende inkijk geeft :D
4 Lies Reality Shows Rely On (That Are Worse Than You Think)
Of zelfs op GOT.
Reality series: hoe fake zijn ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

mowa schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:33:
De computer sequenties zijn in ieder geval behoorlijk realistisch en de hacker slang ("Tor" en "endpoints" of "GNOME", "KDE" en "desktop environment" in 1 zin! Woot!) klopt ook aardig. Dat helpt al een heleboel meer mee om de serie vrij realistisch en serieus neer te zetten als pak 'm beet een Scorpion of CSI: Cyber waar de fantasie van de schrijvers echt compleet op hol geslagen lijkt te zijn, en als je bekend bent met de materie al snel facedeskend of facepalmend (naar keuze) aan het kijken bent :p

[ Voor 255% gewijzigd door mindcrash op 30-05-2015 01:46 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Arjantje72 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:11:
[...]

Ongetwijfeld, maar op een Zaterdagohtend met een kopje koffie kijkt het wel lekker weg.
Series als Gold Rush, Deadliest Catch, Fast ´n Loud, kan ik me ook goed mee vermaken.
Bij het kijken van Deadliest catch, ben ik toch wel blij ben met m´n kantoorbaantje. Bij Fast and Loud maken ze toch elke keer wel weer mooie dingen. Maar ook daar het gaat uiteindelijk om geld verdienen.

Ondertussen heb ik de nieuwe aflevering van Airplane repo nog niet gezien.....

[ Voor 5% gewijzigd door Coenen op 30-05-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Goner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:04:
Voor de 70-er jaren spionage liefhebbers ; gauw inhalen en volgende week slot kijken !!
Wist niet dat ie werd herhaald, werd vorig jaar al 's uitgezonden. Echter een must see.
mindcrash schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 01:11:
De computer sequenties zijn in ieder geval behoorlijk realistisch en de hacker slang ("Tor" en "endpoints" of "GNOME", "KDE" en "desktop environment" in 1 zin! Woot!) klopt ook aardig. Dat helpt al een heleboel meer mee om de serie vrij realistisch en serieus neer te zetten als pak 'm beet een Scorpion of CSI: Cyber waar de fantasie van de schrijvers echt compleet op hol geslagen lijkt te zijn, en als je bekend bent met de materie al snel facedeskend of facepalmend (naar keuze) aan het kijken bent :p
Kan 't zelf morgen pas checken. Als het maar verre is van pulp als Scorpion of CSI.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je kijkt Scorpion toch ook niet vanwege de serieuze zaken? Scorpion is licht verteerbaar en heerlijk vermakelijk. Dat de helft niet kan, maakt mij dan niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:39
Veel interesse in ballers, doet me wat denken aan entourage.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=15lfITfxMDI]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EpkxL9hb1Pw]

[ Voor 8% gewijzigd door Ghostface9000 op 30-05-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Jorgen schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:13:
Je kijkt Scorpion toch ook niet vanwege de serieuze zaken? Scorpion is licht verteerbaar en heerlijk vermakelijk. Dat de helft niet kan, maakt mij dan niet uit.
Scorpion is een beetje mijn favouriete soap. Dead serious. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:19:
[...]

Hier ook :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Scorpion is typisch zo'n serie die leuk en interessant is vanwege de karakters en dialogen. Hetzelfde heb ik met Hawaii 5-0. Dat niet alles kan of niet alles even realistisch is, so be it.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

De promo website van Mr. Robot is ook fucking awesome btw, en duidelijk gefocused op techies ;)

http://www.whoismrrobot.com/

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

jmk schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:19:
[...]

Goed gezegd. Bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ding bij Mr Robot is dat het nogal traag gaat en er niet echt veel verhaal in de aflevering zat. De karakters zijn ook niet bijster interessant, dus ik vraag me af of dit lang gaat lopen.

Realistisch lijkt het in ieder geval wel (al ben ik ook weer niet zo technisch). Vraag is of je daar niet teveel sfeer en amusement mee inlevert. (Al zijn CSI Cyber en Scorpion ook weer niet de beste voorbeelden, dat zit weer helemaal aan de andere kant van het spectrum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Goner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:04:
Ben wel fan van de setting.. Moet nog wel beginnen bij e01. Van de week eens doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

The Odd Couple is eigenlijk best een leuke luchtige komedie. Ben hem meteen gaan binge'n. Aardig wat bekende acteurs/actrices, maar Matthew Perry steelt de show. Eindelijk weer een komedie waar ik hardop van moet lachen (al helpt de drank ook wel een beetje ;) )
En ja voor de haters: er zit een lachband op.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2015 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:14
mindcrash schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 20:19:
De promo website van Mr. Robot is ook fucking awesome btw, en duidelijk gefocused op techies ;)

http://www.whoismrrobot.com/
Nice. Die houd ik in de gaten.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:47
Erg onder de indruk van Mr Robot, zit een goed verhaal in en erg interessant voor techies! Ik ga deze volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb net de eerste ep van Aquarius gezien, kijkt wel lekker weg :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:02
Raven schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:51:
Heb net de eerste ep van Aquarius gezien, kijkt wel lekker weg :)
Eerste twee gekeken, ziet er goed uit inderdaad ook de muziek keuze leuk. Al vind ik de Art Direction en het Production Design eigenlijk wel veel te modern. Het ziet en voelt gewoon veel te nieuw aan. Dat huis van die rijke gozer bijvoorbeeld in echt geen jaren '60 inrichting en ook de kleding is veel te modern in mijn ogen. Het voelt meer aan alsof het gewoon hedendaagse setting is i.p.v. jaren '60. In bijvoorbeeld Life on Mars hebben ze dat veel beter gedaan.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dit lijkt mij gave series, Blindspot, Limitless en Quantico. Blindspot komt echter met de herfst pas naar NBC:

Het concept spreekt me in ieder geval wel aan, net als Limitless, wat een navolging wordt van de film:

Quantico lijkt me ook wel heel gaaf, als deze nog niet voorbij was gekomen. :) Gaat over een FBI opleiding (in Quantico) waarbij een van de hoofdrolspelers verdacht wordt van een terroristische aanval:
Begint op 1 augustus, helaas is de zender ABC. :(

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

3 juni toch al ? :?
Op Sky in de UK.

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 01-06-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik denk dat je gelijkt hebt. Volgens TheTVDB begint het ook op 03-06.

Kennelijk moeten de Amerikanen bijna 2 maanden wachten...
Ik haal eigenlijk veel informatie van tvbythenumbers en die zijn nogal Noord-Amerikaans georiënteerd.

Maar dat is dus woensdag al! Yeah! oOo

CptChaos schreef op zondag 31 mei 2015 @ 23:18:
Dit lijkt mij gave series, Blindspot, Limitless en Quantico. Blindspot komt echter met de herfst pas naar NBC:
[video]
Het concept spreekt me in ieder geval wel aan, net als Limitless, wat een navolging wordt van de film:
[video]
[...]
lijkt me ook wel heel gaaf, als deze nog niet voorbij was gekomen. :) Gaat over een FBI opleiding (in Quantico) waarbij een van de hoofdrolspelers verdacht wordt van een terroristische aanval:
[video]Begint op 1 augustus, helaas is de zender ABC. :(
Dank je voor de tips! Toegevoegd!
Blindspot kan heel leuk zijn mits goed uitgevoerd.
Limitless was een fastastische film, moet de serie wel checken.

Waarom helaas ABC? Is dat een slechte zender voor een bepaalde reden?

[ Voor 62% gewijzigd door jmk op 01-06-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:42
Cancelen wel regelmatig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://resources3.news.com.au/images/2015/06/01/1227378/640407-ff28cf12-0807-11e5-8933-556e3a23c467.jpg :9 http://tenplay.com.au/cha...ipes/kylie-s-toffee-apple

Leuk die oude bekenden in Masterchef Australia :)

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 02-06-2015 18:29 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook een bekende, maar dat is de hele week zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar eens UnReal en The Whispers kijken of het wat is.

12 minuten van UnREAL gezien en ik was het wel zat. Next :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ga vanavond The Whispers proberen, geen idee wat ik moet verwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, overtuigen doet The Whispers nu nog totaal niet. Iets wat ik wel meteen had met de 1e ep van Wayward Pines. 2e ep maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Already Being Cancelled was het toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

We hebben hem gister samen gekeken, The Whispers mag blijven, dat is bij ons al heel wat. :)
Ik vond het wel wat hebben, ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

PLL S6 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis Stitchers in het overzicht, deze show is gisteren begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
[video]
[video]

Quantico lijkt me ook wel heel gaaf, als deze nog niet voorbij was gekomen. :) Gaat over een FBI opleiding (in Quantico) waarbij een van de hoofdrolspelers verdacht wordt van een terroristische aanval:
Dank, Blindspot en Limitless even in de lijst gezet.

Het wordt wel tijd dat er weer wat series verder gaan, ik hou tijd over op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:21:
Ik mis Stitchers in het overzicht, deze show is gisteren begonnen.
Best een geinige show voor tussendoor + Allison scagalawie scaglieeta... Scagliotti (dan maar copy pasta :F) EN Salli Elise Richardson, waar kennen we die twee toch van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Scags? Dat schrijft toch veel makkelijker :P

Heb d'r lang geleden ook wel eens in ER gezien :)

En natuurlijk WH13, Claudia O+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eureka!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[video]
[video]

Dat einde van Limitless deed me altijd al vermoeden dat er een vervolg zou komen. Dat dit een serie zou worden had ik niet snel verwacht.

Ik kan de trailer hier niet kijken maar is de serie ook met Bradley?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Iemand Strike Back al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Donstil schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 06:13:
[...]

Dat einde van Limitless deed me altijd al vermoeden dat er een vervolg zou komen. Dat dit een serie zou worden had ik niet snel verwacht.

Tegenwoordig doen series ook niet meer onder aan filmproducties qua budget :P Overigens had ik ook een nieuw film verwacht en geen serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Donstil schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 06:13:
[...]

Zo te zien is het enkel een gast rol van Bradley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:27
Coenen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:35:
We hebben hem gister samen gekeken, The Whispers mag blijven, dat is bij ons al heel wat. :)
Ik vond het wel wat hebben, ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
mee eens, gisteravond the Whispers gekeken, kijkt lekker, beetje horror/sci-fi achtig, vond het niet zoet-sappig, daar was ik wel bang voor omdat het over kinderen gaat. De hele eerie ondertoon bevalt mij goed.
Ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"That should come with a health warning" :X

Masterchef US s06e04

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb vandaag de eerste afleveringen van Stitchers en the Whispers eens bekeken, beide best interessant, Stitchers is geen pareltje, en ook weer iets waar je niet bij na moet denken want een hoop slaat echt nergens op natuurlijk, maar het ziet er wel geinig uit.
Wat ik daar wel enigsins jammer vind is dat ze een model dat amper acteerervaring heeft in de hoofdrol zetten en Scags een hele kleine bijrol geven :'(
Maar ik moet wel zeggen dat dat model haar rol best goed speelt :)

The Whispers is een leuk concept, benieuwd waar dat heen gaat.
Ik werd gelijk vrolijk toen Autumn in beeld kwam *O* Jammergenoeg is ze 4 minuten later bijna dood, en volgens IMDB zien we haar ook niet meer terug. Zonde :'(

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Voor de liefhebbers is S02 van Halt and Catch Fire van de week weer gestart. Laat ik aan me voorbij gaan, van S01 heb ik dacht ik 2 afl gezien.
Van Stiches zag de trailer er goed uit maar ik heb E01 na 10 min uitgezet, vond ik onaanvaardbaar slecht. The Whispers was wat de traileer beloofde, erg goed en blijf ik voorlopig volgen.

Erg jammer dat Modern Family is afgelopen maar zien we in september weer terug. De laatste 3 afl waren werkelijk briljant. Wat zag Sofía Vergara er in E22 lekker uit zeg. :9~
[video]
[video]

Had van Blindspot de trailer al gezien, met Jaimie Alexander :P Limitless nog niet, ziet er goed uit. Beide om naar uit te kijken. Quantico valt af. Alle 3 zullen in een volgende topic wel weer worden genoemd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb 'm wel binnen.
Misschien vanavond kijken, anders op m'n telefoon voor in de trein ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.