Knap, maar het zag eruit als een tomaatRaven schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:00:
Wat vond je trouwens van dat verboden fruit? Zoiets aan het begin van week 2 maken
Alles is een beetje gezegd na het vierde seizoen en dan kunnen ze beter het vijfde seizoen gebruiken als een passend einde ipv te veranderen in een 'case of the week'-serie, want deze serie heeft voldoende bewezen dat het meer dan dat is.
Klopt maar of alle verhaallijnen genoeg tijd krijgen om goed af te ronden... Ik weet het niet, laatste seizoen zou niet erg zijn maar dan liever wel 22 afleveringen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Johnathan Nolan verhaal had voor 6 seizoenen en het dan ook echt klaar zou zijn. Kan alleen maar hopen dat hij dat alsnog krijgt want het blijft een vermakelijke serie om te kijken!
Ik vond het wel aardig in de buurt komen, moet je nagaan hoe het eruit gaat zien als ie géén tijdsdruk heeft
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als je ziet wat voor werk er soms in zit, dan is het zonde om het op te eten 
Farkle: All this time, I've been trying to love and appreciate her, but all it took was this big hunking rock.
Maya: Make a note Riley. They put one of these in front of our face, and we get hypnoticed by the sparkles.
Farkle: Wait, you only said yes because of the ring? It had nothing to do with me?
Maya: That would be pretty shallow of me, wouldn't it?
Farkle: I don't care.
Maya: All right Farkle, you're a scientist, let's do an Experiment. Ask me without the ring.
Farkle: Would you marry me?
Maya: Die. Now ask me with the ring.
Farkle: Would you marry me?
Maya: I love you so much.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
With ^

Oscar Wilde
Niet? Die hebben ze al vaker gebruikt, en tosti's zijn redelijk gewoon in AustraliëVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:19:
Een tostiapparaat @MasterChef, zag die echt niet aankomen
CBS heeft wat meer info over Supergirl vrij gegeven

De show zal vanaf begin november op de maandagavond uitgezonden gaan worden.SUPERGIRL is an action-adventure drama based on the DC Comics character Kara Zor-El (Melissa Benoist), Superman’s (Kal-El) cousin who, after 12 years of keeping her powers a secret on Earth, decides to finally embrace her superhuman abilities and be the hero she was always meant to be. Twelve-year-old Kara escaped the doomed planet Krypton with her parents’ help at the same time as the infant Kal-El. Protected and raised on Earth by her foster family, the Danvers, Kara grew up in the shadow of her foster sister, Alex (Chyler Leigh), and learned to conceal the phenomenal powers she shares with her famous cousin in order to keep her identity a secret. Years later at 24, Kara lives in National City assisting media mogul and fierce taskmaster Cat Grant (Golden Globe Award winner Calista Flockhart), who just hired the Daily Planet’s former photographer, James Olsen (Mehcad Brooks), as her new art director. However, Kara’s days of keeping her talents a secret are over when Hank Henshaw (David Harewood), head of a super-secret agency where her sister also works, enlists her to help them protect the citizens of National City from sinister threats. Though Kara will need to find a way to manage her newfound empowerment with her very human relationships, her heart soars as she takes to the skies as Supergirl to fight crime. Greg Berlanti (“The Flash,” “Arrow”), Ali Adler, Sarah Schecter and Andrew Kreisberg are executive producers for Berlanti Productions in association with Warner Bros. Television. The pilot was directed by Glen Winter (“Arrow”).
National City is een vreemde, is dit een nieuwe fictieve stad waarmee ze weg willen blijven uit de bekende en bestaande steden (Metropolis, Gotham, Starling en Central City)? Of gaat het zich in de daadwerkelijke National City afspelen, een klein plekkie onder San Diego, zodat ze in de buurt van LA kunnen filmen en niet te ver bij de studio's weg hoeven?
Nouja, we krijgen ook twee nieuwe afbeeldingen, een van Kara Danvers in haar normale kleding samen met de nieuwe Jimmy Olsen, en een shot van Calista Flockhart in de rol van Cat Grant.

Ook gaat er een nieuwe afbeelding rond van Kara haar Supergirl outfit, deze keer zijn er gelukkig WEL kleuren aanwezig

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 13-05-2015 19:13 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Vond het gewoon opmerkelijk te zien als onderdeel van de immunity challengeSpike_wolf schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:05:
[...]
Niet? Die hebben ze al vaker gebruikt, en tosti's zijn redelijk gewoon in AustraliëZe noemen ze daar jaffles....
Ik zei vanaf het begin al dat Netflix dit moest overnemen. Ze hebben er poen genoeg voor en Clarkson had al eens aangegeven dat hij de toekomst van dit soort Media ziet bij bedrijven als Netflix.
Gaan met die banaan zou ik zeggen, al is "house of Cars" wel erg afgezaagd.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze gaan CSI - Crime Scene Investigation een waardig afscheid geven van 2 uur. De originele cast komt bijeen. 27-09-2015
Zie
http://tvbythenumbers.zap...umbers%20(TVbytheNumbers)
Zie
http://tvbythenumbers.zap...umbers%20(TVbytheNumbers)
Yippie kayak, other buckets!
Gelukkig is CSI nr. 4 er nog
Oscar Wilde
Vanavond eerste aflevering van Grace and Frankie gekeken, vond het vermakelijk genoeg om nog wat meer te gaan kijken binnenkort
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Supergirl ziet er wel erg leuk uit. Een wat meer vrolijke Smallville

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Supergirl - First Look. 6 minuten durende trailer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Lm46-envrHo]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Lm46-envrHo]
Humankind… be both.
Ik ga de pilot kijken maar ik ben nog niet overtuigd. Melissa Benoist deed het aardig in Glee maar ik vind haar hier vrij houterig overkomen. Plus de matig tot redelijke sfx, een cliché vriendje, de arrogante baas, vliegtuig waar spontaan nóg een motor in brand vliegt, en nog wat kleine dingetjes... Maar goed, misschien valt het straks 100% mee, we zullen zien.
Nomen nescio
Persoonlijk had ik wat meer moeite met haar super overdreven stunteligheid, qua SFX kun je aan het begin van eer serie nooit te veel verwachten, maar voor een nieuwe CBS show ziet het er zeker niet slecht uit.
Ook hoop ik dat het continu naar Clark refereren als "my cousin" alleen in het begin of voor de trailer is om voor iedereen duidelijk te maken dat ze familie is, maar waarom zou ze hem tegenover haar zus of Jimmy in hemelsnaam niet gewoon Clark noemen...
Maargoed, tot zover aangenaam verrast, ik ben benieuwd
Ook hoop ik dat het continu naar Clark refereren als "my cousin" alleen in het begin of voor de trailer is om voor iedereen duidelijk te maken dat ze familie is, maar waarom zou ze hem tegenover haar zus of Jimmy in hemelsnaam niet gewoon Clark noemen...
Humankind… be both.
Vandaag weer een Wayward Pines. De eerste aflevering viel mij een beetje tegen. Misschien ook wel omdat het enorm gehyped was als 'de nieuwe Twin Peaks'. E02 ook nog maar eens kijken en dan besluiten of ik het uit ga kijken.
Dan is Raven niet meer op de buisVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:00:
Cyber? Van mij mogen ze die per direct slopen.

Oscar Wilde
Wat ziet dit er waardeloos uit zeg, typisch een CBS serieSpike_wolf schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 07:26:
[video]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Waardeloos? Ik vind het hartstikke leuk. Ben er wel enthousiast van geworden.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Waarom staat IMDB: Dark Matter (TV Series 2015– ) niet in de startpost? 

Syfy Greenlights Drama Series ‘Dark Matter’ From ‘Stargate’ WritersThe six-person crew of a derelict spaceship awakens from stasis in the farthest reaches of space. Their memories wiped clean, they have no recollection of who they are or how they got on board. The only clue to their identities is a cargo bay full of weaponry and a destination: a remote mining colony that is about to become a war zone. With no idea whose side they are on, they face a deadly decision. Will these amnesiacs turn their backs on history, or will their pasts catch up with them?
Syfy has greenlit the drama series “Dark Matter,” which comes from Joseph Mallozzi and Paul Mullie, the writers behind “Stargate.” The 13 one-hour episodes will be based on the graphic novel of the same name. Prodigy Pictures, the team behind “Lost Girl” and “Xiii,” is set to produce. The series will premiere sometime in 2015. Also read: End of ‘Stargate': Syfy Cancels ‘Universe’ “Dark Matter” is based on the popular Dark Horse Comics series of the same name, which follows, “the crew of a derelict spaceship (that) is awakened from stasis with no memories of who they are or how they got on.
[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 14-05-2015 16:51 ]
Oscar Wilde
Omdat die niet in mijn lijst stond waar alle nieuwe serie starts staan. En ik was ergens in juni opgehouden met gegevens invullen dus kan ook nog niet bij die datum zijn geweestRaven schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:46:
Waarom staat IMDB: Dark Matter (TV Series 2015– ) niet in de startpost?![]()
[...]
Syfy Greenlights Drama Series ‘Dark Matter’ From ‘Stargate’ Writers
[...]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ik zie op verschillende sites 21 mei staan?B2 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:47:
Vandaag weer een Wayward Pines. De eerste aflevering viel mij een beetje tegen. Misschien ook wel omdat het enorm gehyped was als 'de nieuwe Twin Peaks'. E02 ook nog maar eens kijken en dan besluiten of ik het uit ga kijken.
Hmm, ok.wontcachme schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:36:
[...]
Omdat die niet in mijn lijst stond waar alle nieuwe serie starts staan. En ik was ergens in juni opgehouden met gegevens invullen dus kan ook nog niet bij die datum zijn geweest
D'r zitten trouwens 2 bekende gezichten in

en iemand die o.a. bekend is van IMDB: Kingdom Hospital (TV Series 2004– )

en er in Dark Matter zo bij loopt

Oscar Wilde
Hm heb ik het mis dan? Want ik las ergens 14 mei.
Oh inderdaad, 21 mei pas episode 2. Voor vanavond staat episode 1, maar die was al eerder uitgezonden o.i.d.
Hier nog meer aardappel kwaliteit footage van Supergirl:
Waarom is haar heat vision blauw?
Dat straalt voor de kijker het tegenovergestelde van hitte uit 
En nog wat Behind the scenes
Waarom is haar heat vision blauw?

En nog wat Behind the scenes
[ Voor 18% gewijzigd door Spike_wolf op 14-05-2015 20:15 ]
Humankind… be both.
Tuurlijk is de werkelijkheid anders, maar visueel is het eerste wat iedereen bij blauw denkt "koud, ijs, water" Niet "hitte, vuur en vlammen".Bra-Jo schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:43:
Denk dat dat best mee zal vallen hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
We weten allemaal dat visuele media zich zelden aan de werkelijkheid vast grijpen, maar juist op het gevoel spelen om emotie en gedachten over te brengen. Een blauwe Heat Vision straal lijkt me een hele vreemde keus. Helemaal omdat elke vorm van heat vision in welke andere media dan ook altijd rood is
Humankind… be both.
Heb wel mn vraagtekens bij supergirl, hopelijk stelt t niet teleur
[ Voor 44% gewijzigd door Musta op 14-05-2015 20:53 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Legends of Tomorrow ziet er heel tof uit!
[ Voor 32% gewijzigd door Jorgen op 14-05-2015 21:21 ]
Het ziet er meer uit als een CW serie, dus ja, waardeloos.Phyxion schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:08:
[...]
Wat ziet dit er waardeloos uit zeg, typisch een CBS serie![]()
![]()
Nee, The CW heeft wel leuke series zo nu en dan.tinzarian schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 01:51:
[...]
Het ziet er meer uit als een CW serie, dus ja, waardeloos.
Verwijderd
Jorgen schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:13:
Waardeloos? Ik vind het hartstikke leuk. Ben er wel enthousiast van geworden.

ik had meer getypt, maar dit zegt eigenlijk alles...
Nee, spike wolf, je hebt zo'n goede boekensmaak, dit kan je toch niet menen.Spike_wolf schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 08:38:
[ Voor 210% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 12:08 ]
Tja, Dikkiedikdik, gelukkig mogen smaken verschillen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:56:
[...]
![]()
![]()
ik had meer getypt, maar dit zegt eigenlijk alles...
[...]
Nee, spike wolf, je hebt zo'n goede boekensmaak, dit kan je toch niet menen.
Hart of Dixie was niet waardeloostinzarian schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 01:51:
[...]
Het ziet er meer uit als een CW serie, dus ja, waardeloos.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Penny Dreadful S02 is geloof ik al even uit, wat een verdomd goede serie toch. Net E1 gezien en het kan zich absoluut meten met season 1.
Man net of je naar een US versie van Mega Mindy zit te kijken.Spike_wolf schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 07:26:
[video]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Tatau is inmiddels afgelopen, maar ik ben er inmiddels een stuk minder optimistisch over, het verhaal is niet denderend goed, de personages lijken zonder enige reden spontaan van kant te verwisselen, om een halve aflevering later om onbekende reden weer terug te stappen naar de andere kant.Spike_wolf schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:55:
Ook heb ik de eerste paar afleveringen van Tatau gezien, dat is ook best interessant, het verhaal is erg tof, hoewel ze wat te vaak ontsporen en zich te lang met nutteloze dingen bezig houden. Op de een of andere manier heb ik ook steeds het gevoel dat het door een stel beginners in elkaar gedraaid is, de shots zijn vaak net een tikkie scheef, de kleuren zijn net niet prettig en verschillen hier en daar te veel, en ook het acteer talent is niet overal even lekker.
Het is wel leuk om onverwacht wat bekende gezichten te zien zoals Barry Atsma en Temuera Morrison, waarbij het ook erg tof is dat ze Barry's personage niet onnodig uitleggenGewoon een personage dat Dries heet en daar woont, hier en daar wat Nederlandse woorden gebruikt en na een stuk of 4 afleveringen wordt hij pas een keer de "Dutch Guy" genoemd en valt de naam Amsterdam een keer, maar ze gaan zeker niet uit hun weg om dat duidelijk te maken wat je veel en veel te veel ziet gebeuren
Het acteerwerk van die Maui gozer is echt belabberd, net als de instelling van dat personage, constant woedend om niets, loopt altijd met een belachelijk chagrijnige kop rond waar niemand wat van lijkt te merken.
Het einde was verder ook niet echt spectaculair, kan niet zeggen dat het voldoening gaf. Jammer, want het idee leek leuk.
Als je nog niet begonnen bent zou ik er geen tijd aan besteden.
Humankind… be both.
Verwijderd
De ep van Whose Line van afgelopen zaterdag was weer top
Zelfs Aisha had haar stukje improv

Die was inderdaad erg goed, iedereen ging lekker los.
En ook Scott deed het geweldig
Humankind… be both.
Verwijderd
Leuk te zien hoe anders hij is dan in zijn rol in Hart of DixieSpike_wolf schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:37:
Die was inderdaad erg goed, iedereen ging lekker los.
Hier 1 en ander om de zomer door te komen voor als het slecht weer is.
Home Fires IMDB: Home Fires (TV Series 2015– ) een 6-delig ITV WWII drama. Is net gestart, heb ik nog niet gezien maar mijn vrouw vind het erg mooi.
The Enfield Haunting IMDB: The Enfield Haunting (TV Mini-Series 2015) een 3-delige horror miniserie van SKY, gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fM0CF-0Egpk]
The Team IMDB: The Team (TV Series 2015– ) een 8-delig co-productie tussen ZDF, SVT, Arte, ORF, VTM, DR, SRF en RTS. Deze serie is reeds door de ZDF uitgezonden maar er zijn DVD's "in de omloop" waarbij je niet die irritante nasynchronisatie hebt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bwoZdgyc3WY]
Les Témoins IMDB: Les témoins (TV Mini-Series 2014) een prachtige Franse detective met die mooie sfeer die ik ook bij bijv Les Revenants tegen kwam en tegelijk het Broadchurch gevoel geeft. Niet elke scene is even geloofwaardig en soms zelfs slecht maar het is een erg mooie wegkijker.
Marie Dompnier heeft een opvallende gelijkenis met Marianne Thieme, dus 1 met 'n paar prachtige ogen.
Deze serie is dateert reeds uit 2014 maar kwam ik onlangs pas tegen.
Home Fires IMDB: Home Fires (TV Series 2015– ) een 6-delig ITV WWII drama. Is net gestart, heb ik nog niet gezien maar mijn vrouw vind het erg mooi.
The Enfield Haunting IMDB: The Enfield Haunting (TV Mini-Series 2015) een 3-delige horror miniserie van SKY, gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fM0CF-0Egpk]
The Team IMDB: The Team (TV Series 2015– ) een 8-delig co-productie tussen ZDF, SVT, Arte, ORF, VTM, DR, SRF en RTS. Deze serie is reeds door de ZDF uitgezonden maar er zijn DVD's "in de omloop" waarbij je niet die irritante nasynchronisatie hebt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bwoZdgyc3WY]
Les Témoins IMDB: Les témoins (TV Mini-Series 2014) een prachtige Franse detective met die mooie sfeer die ik ook bij bijv Les Revenants tegen kwam en tegelijk het Broadchurch gevoel geeft. Niet elke scene is even geloofwaardig en soms zelfs slecht maar het is een erg mooie wegkijker.
Marie Dompnier heeft een opvallende gelijkenis met Marianne Thieme, dus 1 met 'n paar prachtige ogen.
Deze serie is dateert reeds uit 2014 maar kwam ik onlangs pas tegen.
In the OP staat Sam Hunter echter is dat volgens mij de serie Hunted van 3 jaar geleden.
http://wdhd.nl/show/36519
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Sam Hunter is de opvolger van Hunted.Tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:34:
In the OP staat Sam Hunter echter is dat volgens mij de serie Hunted van 3 jaar geleden.
Ik snap ook niet waarom die serie er nog instaat, Sam Hunter is allang gecancelled door Cinemax
Ik heb die nu handmatig aangepast in de database. Blijkbaar is er nooit een status update voor de serie geweest op tvrage
Verwijderd
Zit je met spanning de uitslag van de immunity challenge te kijken van MasterChef Australia, zou ze??? zou het?????
Man man man wat een domper
Zal maar niet herhalen wat ik tegen mijn scherm brulde
Man man man wat een domper
John Stephenson: Death of a Voice Acting Icon
O.a. bekend als Mr. Slate
O.a. bekend als Mr. Slate
From Mark Evanier:
"Voice actor John Stephenson died Friday night at the age of 91. He had been suffering from Alzheimer's for some time and living in a nursing home. Several years ago, reports of his declining health somehow led to a series of erroneous Internet reports that he had passed. This time, sadly, it's so.
Stephenson's long, prolific career began in 1948 when he moved to Hollywood from his native Wisconsin. He quickly became a working actor on radio dramas and began landing roles in film and on television. In fact, it would be hard to find a TV show filmed in Hollywood between 1953 and about 1968 that he didn't guest on. You can catch him on reruns of The Lone Ranger, The Beverly Hillbillies, F Troop, Get Smart, Green Acres, Hogan's Heroes, Perry Mason, That Girl, The George Burns and Gracie Allen Show, The People's Choice, The Many Loves of Dobie Gillis and so many more. In the sixties though, he was getting so much work in voiceovers that he abandoned his "on camera" career.
He did hundreds of commercials and announcing jobs. His was the voice that announced the verdicts at the end of the sixties' Dragnet series.
And he worked incessantly in cartoons, mainly for Hanna-Barbera. He was heard often on the original Flintstones series, voicing Fred's boss Mr. Slate and dozens of supporting characters. On the series Top Cat, he spoke for the character Fancy-Fancy and, again, dozens of supporting characters. On Jonny Quest, he was Dr. Benton Quest. On other H-B shows, he played recurring and guest roles to the extent that he may have been the most-heard actor on their shows. Joe Barbera loved him and the feeling was mutual. (I took the above photo of him at a party for Mr. Barbera.)
He was efficient and professional and a very good actor, much respected by his peers. We will all miss him but we will continue to hear him."
Oscar Wilde
Ik heb de immunity challenge nog niet gezien maar kleine hint wat er gebeurde? De gast chef heeft zo te horen weer gewonnenVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:12:
Zit je met spanning de uitslag van de immunity challenge te kijken van MasterChef Australia, zou ze??? zou het?????
Man man man wat een domperZal maar niet herhalen wat ik tegen mijn scherm brulde
nvm: ga hem straks snel kijken!
[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 20-05-2015 16:40 ]
Door de grote hoeveelheid Season finales afgelopen week (en de "Maandag series" die ik opspaar voor vakantie) heb ik vandaag Wayward pines gekeken en was echt aangenaam verrast.
De hoofdrol speler viel me reuze mee (ken hem alleen als B acteur eigenlijk) eigenlijk. De rest van de kast zag je nog niet zo heel veel van maar het verhaal greep me meteen. Je voelt vanaf het moment dat hij in het "ziekenhuis" wakker wordt dat er iets aan de hand is. Heerlijke spanning alleen vond ik het wel wat jammer dat wij als kijker het al direct vanaf Ep 1 weten. Ik had graag ook nog wel in spanning gebleven tot een aantal episodes verder.
Ben benieuwd waar dit naar toe gaat, ik kijk in ieder geval uit naar vrijdag al vermoed ik wel dat dit geen lang lopende serie zal worden. Daarvoor is het gegeven mij iets te klein.
De hoofdrol speler viel me reuze mee (ken hem alleen als B acteur eigenlijk) eigenlijk. De rest van de kast zag je nog niet zo heel veel van maar het verhaal greep me meteen. Je voelt vanaf het moment dat hij in het "ziekenhuis" wakker wordt dat er iets aan de hand is. Heerlijke spanning alleen vond ik het wel wat jammer dat wij als kijker het al direct vanaf Ep 1 weten. Ik had graag ook nog wel in spanning gebleven tot een aantal episodes verder.
Ben benieuwd waar dit naar toe gaat, ik kijk in ieder geval uit naar vrijdag al vermoed ik wel dat dit geen lang lopende serie zal worden. Daarvoor is het gegeven mij iets te klein.
Nee word nu langzaam uitgezonden. Ze zijn pas bij Ep3 in de US. EU via Netflox loopt ongeveer anderhalve week achter.ThomasXIV schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:54:
Penny Dreadful S02 is geloof ik al even uit, wat een verdomd goede serie toch. Net E1 gezien en het kan zich absoluut meten met season 1.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Merkte het na E2 jaTouchdomex schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:50:
[...]
Nee word nu langzaam uitgezonden. Ze zijn pas bij Ep3 in de US. EU via Netflox loopt ongeveer anderhalve week achter.
Ja en eigenlijk pas vrijdag in de ochtend. Heb ook Netflix maar vorige week donderdag zei die ook de 14e maar ik kon hem hier pas de 15e kijken.ThomasXIV schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:51:
[...]
Merkte het na E2 ja. Morgen E3 op Netflix.
Toen ben ik hem maar gaan downloaden. Had namelijk in eerste instantie de rated versie

[ Voor 17% gewijzigd door Touchdomex op 20-05-2015 21:52 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Jammer is dat ja, Netflix NL loopt idd 5 dagen achter alleen de kwaliteit is wel wat hoger, afgelopen maandag kon ik alleen nergens een echt mooie 1080p versie vinden (alleen 1080p wat er uitzag als 720p), dat doet Netflix dan weer wel beter.
Zeker maar als ze zeggen dat ik hem 14 mei kan kijken dan wil ik hem 14 mei ook in de avond met een bordje voeder op schoot kijken.Donstil schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:57:
Jammer is dat ja, Netflix NL loopt idd 5 dagen achter alleen de kwaliteit is wel wat hoger, afgelopen maandag kon ik alleen nergens een echt mooie 1080p versie vinden (alleen 1080p wat er uitzag als 720p), dat doet Netflix dan weer wel beter.
Kwaliteit beter of niet. Ik ga downloaden als ik hem wil kijken en hem niet kan kijken ook al zegt de website zelf van wel.
Oh en iets anders jammer dat Ash vs Evil Dead niet deze zomer komt maar pas ergens in de herfst
Masterchef US is ook weer begonnen 
edit: MasterChef: Meet 'scary but friendly' new judge Christina Tosi
edit: MasterChef: Meet 'scary but friendly' new judge Christina Tosi
The Milk Bar owner and pastry chef joins Fox's cooking competition series tonight.
[ Voor 78% gewijzigd door Raven op 21-05-2015 10:23 ]
Oscar Wilde
Xcuse me? Matt Dillon een B-acteur? Dit wel eens bekeken: Matt Dillon - Awards ?Donstil schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:41:
.. heb ik vandaag Wayward pines gekeken en was echt aangenaam verrast.
De hoofdrol speler viel me reuze mee (ken hem alleen als B acteur eigenlijk) eigenlijk.
Ja leuk maar dat gevoel heb ik er toch altijd bij hem. Hier doet hij het prima verder hoor.arsimo schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:02:
[...]
Xcuse me? Matt Dillon een B-acteur? Dit wel eens bekeken: Matt Dillon - Awards ?
Er komt een nieuwe serie van de maker van The Wire. Het start 16 augustus op HBO. Bron: http://www.theverge.com/2...-miniseries-premiere-date
De 1080p versie van Penny Dreadfull is echt bizar goed, 13 GB voor 1 uur aan beeld.Donstil schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:57:

Vooral voor een donkere serie merk ik echt wel verschil dat er veel minder blok vorming ontstaat in duistere en donkere achtergronden.
Ik vind het ook een goede serie, het is net allemaal anders en allemaal zo onwijs mooi en sfeervol in beeld gebracht.
[ Voor 8% gewijzigd door Tijntje op 21-05-2015 17:03 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Nice! Die was er nog niet toen.Tijntje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:01:
[...]
De 1080p versie van Penny Dreadfull is echt bizar goed, 13 GB voor 1 uur aan beeld.
[afbeelding]
Vooral voor een donkere serie merk ik echt wel verschil dat er veel minder blok vorming ontstaat in duistere en donkere achtergronden.
Ik vind het ook een goede serie, het is net allemaal anders en allemaal zo onwijs mooi en sfeervol in beeld gebracht.
Voor de fans. Wayward pines komt hier op Fox op Donderdag, dus voor de USA i.pv. erna zoals met The Walking Dead.
Between IMDB: Between (TV Series 2015– ) een Netflix serie is gestart. Het verhaal spreekt me erg aan. Ben benieuwd want in mijn beleving zijn goede Canadese series op 1 hand te tellen.
Ik vond S02 zeer de moeite waard ondanks de B-acteursDonstil schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:53:
Voor de fans. Wayward pines komt hier op Fox op Donderdag, dus voor de USA i.pv. erna zoals met The Walking Dead.

Verwijderd
Liever B-acteurs dan de zoveelste bekende gezichten waarvan de verveling duidelijk afstraald
Ik kijk overigens erg uit naar Aquarius dat volgende week start en die iedereen wel op z'n lijstje heeft staan.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aVTdizy0Wds]
En The Whispers wat een week later start heb ik ook met stip genoteerd.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aVTdizy0Wds]
En The Whispers wat een week later start heb ik ook met stip genoteerd.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:22:
Liever B-acteurs dan de zoveelste bekende gezichten waarvan de verveling duidelijk afstraald
[ Voor 24% gewijzigd door mowa op 22-05-2015 10:32 ]
is ook slimmer.Donstil schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:53:
In de US zitten ze ook niet te wachten op rips met allerlei ondertitels er in voor de Europese markt die net een paar uur eerder zijn.
De pilot van Supergirl is er ook al maar dat is me het niveautje wel hoor.
Daar ga ik niets eens aan beginnen.
Ik vond Supergirl aardig te doen, tuurlijk is er genoeg op aan te merken, maar er is wel potentie, de verhaallijn is niet denderend, maar in ieder geval nu al beter dan de huidige story line die met de New 52 geïntroduceerd werd 
Mijn voorliefde voor Kara zal de boel natuurlijk wel verachten, maar ik zie potentie
Maar die lompe Zooey Deschanel gebaren mogen ze er gauw uit slopen, dat past echt niet.
Dean Cain en Helen Slater als haar adoptie-ouders waren wel leuk gedaan

Mijn voorliefde voor Kara zal de boel natuurlijk wel verachten, maar ik zie potentie
Maar die lompe Zooey Deschanel gebaren mogen ze er gauw uit slopen, dat past echt niet.
Dean Cain en Helen Slater als haar adoptie-ouders waren wel leuk gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 22-05-2015 22:48 ]
Humankind… be both.
Shit wat is het toch moeilijk om wat nieuwe series te vinden.
Mijn scifi/achtige series (Under the Dome, The Last Ship, Falling Skies) beginnen weer eind juni. De sitcoms die ik samen met vriendin kijk zijn allemaal wel op (behalve Modern Family).
Nu heeft zij The Mindy Project gevonden, maar ik zoek iets wat ik ook leuk vind en wat niet te lang duurt (22min sitcom dus).
Eigenlijk zoek ik ook een leuke spannende serie die vorig jaar ofzo is begonnen zodat ik lekker voorraadje episodes heb. Keek naar het 2014/2015 topic maar ook daar vind ik het beetje tegenvallen. Zeker van de scifi series zijn de verhalen totaal niet nieuw, gewoon herkauwen van oude series (soms zelfs voor de zoveelste keer, ik zag 2x een serie in de lijst met zelfde verhaallijn als 4400).
Jammer dat ze in het verleden veel goede series hebben gekilled. Ik wacht nog altijd op een nieuw seizoen van The Sarah Connor Chronicles
Misschien Stargate weer opnieuw gaan kijken als ik echt heel lui wordt en de zomer nog langer op zich laat wachten.
Ben wel blij met de overzichten in dit topic en het andere topic. Goed gedaan.
Mijn scifi/achtige series (Under the Dome, The Last Ship, Falling Skies) beginnen weer eind juni. De sitcoms die ik samen met vriendin kijk zijn allemaal wel op (behalve Modern Family).
Nu heeft zij The Mindy Project gevonden, maar ik zoek iets wat ik ook leuk vind en wat niet te lang duurt (22min sitcom dus).
Eigenlijk zoek ik ook een leuke spannende serie die vorig jaar ofzo is begonnen zodat ik lekker voorraadje episodes heb. Keek naar het 2014/2015 topic maar ook daar vind ik het beetje tegenvallen. Zeker van de scifi series zijn de verhalen totaal niet nieuw, gewoon herkauwen van oude series (soms zelfs voor de zoveelste keer, ik zag 2x een serie in de lijst met zelfde verhaallijn als 4400).
Jammer dat ze in het verleden veel goede series hebben gekilled. Ik wacht nog altijd op een nieuw seizoen van The Sarah Connor Chronicles
Misschien Stargate weer opnieuw gaan kijken als ik echt heel lui wordt en de zomer nog langer op zich laat wachten.
Ben wel blij met de overzichten in dit topic en het andere topic. Goed gedaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Jazco2nd op 22-05-2015 17:42 ]
Misschien vind je hier iets van je gading: "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic
Verwijderd
Alleen om die reden ga ik het even kijkenSpike_wolf schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:49:
...

Ze moet nog even haar best doen om echt dat niveau te halen, maar het is al veel en veel te veel.
Maar de meeste momenten zijn al in de trailer te zien, dus als het je alleen daar om gaat zou ik je die drie kwartier besparen
Humankind… be both.
Verwijderd
23 minuten in de serie en laat ook maar, het is nog erger dan nagels op een schoolbord, een vork op een bord

Geen niveau van Arrow of The Flash, dus?
Voor wie Forever een leuke serie vond, FOX komt nu met *exact* de omgekeerde variant: een gangsta-type neger die nog maar een paar jaar te leven heeft. Wel nog steeds een know-it-all:
IMDB: Rosewood (TV Movie 2015)
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Die man van Rosewood is toch geen gansta...? Of mis ik de grap?link0007 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:48:
Voor wie Forever een leuke serie vond, FOX komt nu met *exact* de omgekeerde variant: een gangsta-type neger die nog maar een paar jaar te leven heeft. Wel nog steeds een know-it-all:
Yippie kayak, other buckets!
Vergeleken Henry Morgan? Echt weljmk schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:12:
[...]
Die man van Rosewood is toch geen gansta...? Of mis ik de grap?
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Mary-Kate And Ashley Olsen Won't Be In 'Fuller House'
We didn't expect Mary-Kate and Ashley Olsen to appear in the new "Full House" reboot, and it turns out the 28-year-old fashion designers will not reprise their shared role as Michelle Tanner, according to The Hollywood Reporter.
“Although Ashley and Mary-Kate will not be a part of Fuller House, I know how much Full House has meant to them and they are still very much considered family," executive producer Robert L. Boyett said in a statement. "It has been exciting to see how they have built their professional careers, and I support their choice to focus on their fashion brands and various business endeavors. I appreciate their support and good wishes towards Fuller House."
The news comes weeks after John Stamos, who is both producing and slated to appear in the Netflix series, called "bullshit" on the sisters, after they told Women's Wear Daily they weren't in the loop regarding the new show. Stamos later tweeted that he and Mary-Kate has smoothed things out after having a "sweet talk," but he apparently wasn't able to sweet-talk the twins into appearing on the show.
In addition to Stamos, fans of the ABC original series can expect Andrea Barber, Jodie Sweetin, Candace Cameron Bure, and Dave Coulier to appear on the revival. which will follow Bure's D.J. Tanner as a widow with three kids.
Earlier this month, Bure spoke about "Fuller House" on the "Today" show, saying that the Netflix series won't be the same as the original. "It's definitely a fresh take," she said. "We're not doing the old show, it's not a reunion. It's a spinoff show."
UPDATE: On Friday night, John Stamos retweeted this very article and then wrote that he was "#heartbroken" over the news:
Oscar Wilde
Wat is het niveau van Arrow en The Flash dan precies?Jorgen schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:12:
Geen niveau van Arrow of The Flash, dus?
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 23-05-2015 14:39 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:28:
Huren ze Elizabeth toch in.
Zit Supergirl te kijken, zie gelijk 2 bekende gezichten: Ally McBeal en Lexi van Greys Anatomy. Eens kijken of ik nog meer bekende gezichten zie
Oscar Wilde
Verwijderd
ally mcbeal, shit, moet ik toch supergirl gaan kijken. Want Ally is goud.
13 GB? Vaag dat het zo gereleased is. Ik zit niet echt te wachten op tv series die per aflevering 10+ GB gaan zijn, dan is mijn nas supersnel vol. Dat is helemaal niet te doen als je niet dezelfde week kijkt.Tijntje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:01:
De 1080p versie van Penny Dreadfull is echt bizar goed, 13 GB voor 1 uur aan beeld.
[afbeelding]
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2015 18:37 ]
Dean Cain en Helen Slater opgevallen?Raven schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:06:
[...]
![]()
Zit Supergirl te kijken, zie gelijk 2 bekende gezichten: Ally McBeal en Lexi van Greys Anatomy. Eens kijken of ik nog meer bekende gezichten zie
Humankind… be both.
13GB voor 1 episode. Beetje te gek.Tijntje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:01:
[...]
[afbeelding]
Ik kijk alles nog gewoon in SD, passen er meer afleveringen op de NAS
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Met een 50" televisie en een surround systeem kun je niet anders dan zulke grote bestanden downloaden/streamen. Nu is 13 GB wat veel, maar dan heb je wel de beste kwaliteit die er is. Rips van 1,5 GB groot hebben bijvoorbeeld meestal een belabberde kwaliteit als het komt op audio (AAC/MP4) en de framesnelheid is soms onstabiel. Ik kan trouwens dankzij mijn Dune HD mediaspeler ook het verschil niet meer zien tussen een 1,5 GB en bijvoorbeeld een 5GB groot videobestand. Als ik dan die videobestanden bekijk op mijn computer (waar tevens K-lite codec pack geïnstalleerd is) is dat effect van mijn Dune HD als sneeuw voor de zon verdwenen. Alleen jammer dat die optimalisatie niet werkt bij het audio-gedeelte, want het is een ramp als het daar op komt. Iedere keer als ze spreken dan moet ik het volume omhoog zetten totdat ik letterlijk van mijn zetel wordt geblazen bij het eerste lawaai na de dialogen (of soms in combinatie met de dialogen).
Ik vind het nog redelijk te kijken, op 48 inch is het in ieder geval geen blokkendoos.Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:00:
SD kijk alleen nog noodgedwongen als er niets beters te vinden is
[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 23-05-2015 21:19 ]
Verwijderd
Gewoon een AC3 stream, maar van een onstabiele framerate heb ik nooit last gehad. Kijken doe ik via MPC-HC.Le Enfant! schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:12:
... Rips van 1,5 GB groot hebben bijvoorbeeld meestal een belabberde kwaliteit als het komt op audio (AAC/MP4) en de framesnelheid is soms onstabiel. ...
Mwah, ik zit op ca. 50cm van mijn 32" scherm en dan zie je het echt welMegaTronics schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:17:
[...]
Ik vind het nog redelijk te kijken, op 48 inch is het in ieder geval geen blokkendoos.
Ja, als ik er met mijn neus op ga zitten is zelfs full hd brak. Zit er ongeveer 3 meter vanaf.
Dit topic is gesloten.