Etuuuuuh!
Verwijderd
Ik heb een nieuwe aanvraag gedaan.
geregeldHybmaster schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:19:
Er is denk ik iets fout gegaan... mijn aanvraag was niet aangekomen.
Ik heb een nieuwe aanvraag gedaan.
Ik ontbreek ookmiicker schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:26:
heb de TS weer bijgewerktPost hier een bericht met je ingame naam en platform als je niet in de TS staat
Nickname: MrHillNL
Platform: PC
BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Primary is matte yellow, met pearlescent glitch race yellow er overheen.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Je hebt een inviteiAdema schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:19:
Ik heb een request voor een invite gestuurd, lijkt me leuk een beetje freeroamen!
Wat een extreem vette bak! Maarre hoe rijdt die?Fanta schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:20:
Vandaag even een kleine shoot gedaan met mijn Z-Type.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ziet er gaaf uit.Fanta schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:20:
Nu ik wat vrije dagen heb moet ik ook maar eens wat gaan levelen en geld bij elkaar rapen voor wat wapens.
Is het nog nuttig om 2 huizen te kopen? Of heb je dan alleen maar 2x 10 parkeerplekken?
Eergisteren mijn eerste hacker gezien...
Ik werd bedolven onder geldzakken en de hele tijd spawnde hij onder mijn auto.
Ben er maar snel mee gestopt want er waren er 2 in godmode alles aan het vernielen en had geen zin in een ban door dat soort gasten.
Voor geen meter! Hij gaat wel loeihard, maar trekt niet al te best op. Met veel rechte stukken of volgas zoals op criminal records heb je een winnaarsauto, maar als je meer moet sturen ben je beter af met een pigalle of casco.Blue_Guy schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:49:
[...]
Wat een extreem vette bak! Maarre hoe rijdt die?
Als je in elke klasse een custom car wilt, dan is je garage zo vol. Ik heb bij de lsc in het oosten een extra garage voor 10 auto's gekocht, dat is de goedkoopste oplossing volgens mij.Not_Amused schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:22:
[...]
Die ziet er gaaf uit.
Nu ik wat vrije dagen heb moet ik ook maar eens wat gaan levelen en geld bij elkaar rapen voor wat wapens.
Is het nog nuttig om 2 huizen te kopen? Of heb je dan alleen maar 2x 10 parkeerplekken?
Ben er maar snel mee gestopt want er waren er 2 in godmode alles aan het vernielen en had geen zin in een ban door dat soort gasten.
HAHA dat is nu nog niet van toepassing want ik moet eerst nog custom geld bij elkaar zien te rapen.Fanta schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:28:
[...]
Als je in elke klasse een custom car wilt, dan is je garage zo vol. Ik heb bij de lsc in het oosten een extra garage voor 10 auto's gekocht, dat is de goedkoopste oplossing volgens mij.
Met 400.000 kom je niet zo heel ver.
Ik heb een invite gestuurd! ik ben level 19.
Heb hiervoor ook op PS3 gespeelt! Nu ben ik bezig op de PC!
Wat een super vette bak is het zo! Heel erg vette kleur!Fanta schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:20:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind alleen een logo er op niet mooi, die zou ik er persoonlijk afhalen.
Kan ik volkomen begrijpen, maar ik weet uit ervaring (en heel veel mensen in deze crew met mij) dat je hier echt geen ban voor krijgt. Op de PS3 was er ook een GTA Tovenaar die veel leuke trucs kon (lees: vliegen met auto's, geld voor het leven, etc), en niemand heeft hier ooit iets van ondervonden. Het is alleen niet helemaal netjes.Not_Amused schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:22:
[...]
Die ziet er gaaf uit.
YO! fucknuts! It's Probing time!

Gruwelijk gejatte Icoon!
Mede tweakrt Ambrose boven op mijn musclecar xD http://rsg.ms/d4d8103
[ Voor 19% gewijzigd door Freakiebeakie op 11-06-2015 08:37 ]
Verwijderd
Zaterdagavond gaat helaas niet lukken, zit dan op een feestje.
Ik heb nu een klein dingetje op de motorkap.
Of moet ik dan een hoger level hebben? Ben al bijna level 20...
Nope. De crew logo's hebben een vaste hoogte en breedte.Not_Amused schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:19:
Kan dat logo ook groter op een auto?
Door de kleine vleugels wordt het schild van het logo kleiner..
Ik zou graag willen joinen.
Dat is helaas het nadeel van dit soort ontwerpen. Het logo is theoretisch een vierkant. Omdat het huidige logo behoorlijk breed is (en dus niet hoog), pakt het logo erg klein uit. Daarbij komt dat de vleugels op het huidige logo zwart zijn, en deze vrijwel niet opvallen op bijvoorbeeld een auto.Not_Amused schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:19:
Kan dat logo ook groter op een auto?
request accepted, welkom bij de crew en veel plezier!Jejskov schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:41:
Ik meld mij bij deze ook aan. Speel op pc en nick is zoals hier Jejskov.
ps. Geen update content in dit filmpje
Echt een leuk filmpje.
Even een vraagje...
Wat is de beste 4 persoons auto om full armor op te doen en wanneer speel je dat vrij?
Ben nog geen level 20 dus ik moet nog even maar dan ga ik even geld sparen.
[ Voor 53% gewijzigd door Not_Amused op 13-06-2015 13:05 ]
hij is te koop nadat je de eerste heist (the fleeca job) heb gedaan. deze heist is beschikbaar vanaf lvl 12 en om hem zelf te starten heb je wel een high end appartment nodig. natuurlijk kan je ook gewoon iemand anders joinen en hem doen, dan unlock je de auto ook.
[ Voor 36% gewijzigd door Freakiebeakie op 13-06-2015 13:40 ]
Klinkt vrij simpel haha.
Waar komen eigenlijk de foto`s te staan die je maakt als je online bent?
Ik heb er een paar gemaakt maar kan ze nergens vinden.
[ Voor 40% gewijzigd door Not_Amused op 14-06-2015 21:35 ]
je foto`s worden in de galery geplaatst die vind je door op esc te drukken en dan ff pijltje naar links geloof ik. daar selecteer je een foto en dan kan je hem uploaden naar de social clubNot_Amused schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:34:
Oke dus even die 125.000 extra sparen (heb al 400.000) en een heist doen.
Klinkt vrij simpel haha.
Waar komen eigenlijk de foto`s te staan die je maakt als je online bent?
Ik heb er een paar gemaakt maar kan ze nergens vinden.
Ik wist dat sommige van die gasten veel konden maar ook van buitenaf iets in een spelers huis was wel heel apart om mee te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Not_Amused op 15-06-2015 06:03 . Reden: foto`s ]
Foto 1:Not_Amused schreef op maandag 15 juni 2015 @ 06:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wist dat sommige van die gasten veel konden maar ook van buitenaf iets in een spelers huis was wel heel apart om mee te maken.

Foto 2:

*proest*Noctonix schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:38:
Dat is pas een inval *padum tsss*

Het leuke was dat in die politieauto nog gewone spelers zaten.
Wel jammer dat die stripper op mijn char leek maar ik zag nu dat ik goed kan dansen haha.
Verwijderd
Zitten ze allemaal op tweakers dan?Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:23:
Hallo iedereen, ik ben een fossiel van GOTF (console, PS4) en op de PC speelde ik met mijn oude pc-crew (UGEU is de tag). Vandaag heb ik GOTF op actief gezet en wil eigenlijk UGEU samenvoegen met GOTF. In andere woorden, dat members van UGEU voortaan GOTF members worden. Dit zijn bijna allemaal Nederlanders, op eigenlijk één na: Gary. Hij is ons meest royale member en zeer ervaren. Voor hem wil ik graag een uitzondering vragen.
Rechtermuisknop op de afbeelding > Afbeeldings url kopiëren en die tussen IMG tags zetten.Not_Amused schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:14:
Hoe doe je dat met die links?
Het leuke was dat in die politieauto nog gewone spelers zaten.
Wel jammer dat die stripper op mijn char leek maar ik zag nu dat ik goed kan dansen haha.
Welcome!Christian schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:00:
Request is gedaan

PSN: MrMistral
Ik had vandaag 2 miljoen op me gedropt gekregen door hackers, maar blijkbaar gaan ze nu ook achter mensen aan die puur het geld krijgen. Ik heb zelf niets gedaan, dus nu maar hopen dat ze naar aanleiding van een ticket met je verhaal je gewoon weer unbannen.
Dat ze eindelijk eens achter de hackers aan gaan vind ik goed.... je komt nauwelijks een lobby in waar je niet neergemaaid wordt met zn allen als je passive mode niet aan zet. Maar dan moeten ze niet mensen die er verder niets aan kunnen doen ook aanpakken.
Ik heb net even gekeken en ik ben nog niet gebanned.flippiej schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:49:
Nou ik heb zojuist een ban gekregen voor het online gedeelte. Ik was rustig aan het racen en toen werd ik opeens uit Online gegooid met de melding dat ik gebanned ben.
Ik had vandaag 2 miljoen op me gedropt gekregen door hackers, maar blijkbaar gaan ze nu ook achter mensen aan die puur het geld krijgen. Ik heb zelf niets gedaan, dus nu maar hopen dat ze naar aanleiding van een ticket met je verhaal je gewoon weer unbannen.
Dat ze eindelijk eens achter de hackers aan gaan vind ik goed.... je komt nauwelijks een lobby in waar je niet neergemaaid wordt met zn allen als je passive mode niet aan zet. Maar dan moeten ze niet mensen die er verder niets aan kunnen doen ook aanpakken.
Ze hebben mijn auto ook onder het geld gegooid en ik heb ook bewust wat opgepakt maar we zullen zien.
Tot nu toe gaat het goed. Dat beetje geld dat ik heb kan ik goed investeren om sneller te levelen.
Ik had het zelf gebruikt om een osiris te kopen, was het geld ook weer in 1x op.Not_Amused schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:11:
[...]
Ik heb net even gekeken en ik ben nog niet gebanned.
Ze hebben mijn auto ook onder het geld gegooid en ik heb ook bewust wat opgepakt maar we zullen zien.
Tot nu toe gaat het goed. Dat beetje geld dat ik heb kan ik goed investeren om sneller te levelen.
Ik zie net zelf dat het een 2 weken ban is die op de 30e verloopt, maar een verdere reden voor de ban hebben ze me nog niet gegeven en/of gereageerd op mn ticket. Op reddit zie ik wel meer topics van mensen die een ban hebben gekregen waarvan er enkele ook claimen dat ze alleen geld gehad hebben en verder niets gedaan hebben, maar ook mensen die actief hebben zitten modden in de server en ook een stuk langere ban hebben ontvangen.
Ik ben vooral benieuwd wat er nu gebeurd stel dat ik over 2 weken pas het spel weer in kan, en direct dezelfde dag weer een miljoen op mn hoofd krijg gedropt. Wat willen ze precies dat ik daar zelf tegen doe? Alle mogelijke hackers in een lobby reporten? De lobby direct verlaten en de volgende inschuiven waar ongetwijfeld ook een hacker actief is?
Ik vernam zelf gisteren van Freaky volgens mij dat een hacker onder Freaky's naam mensen aan het killen was en het dus leek of hij schuldig was, terwijl hij er verder ook niets mee te maken had. Mensen reporten onder wiens naam er wordt gemoord lijkt me dus ook vrij weinig zin hebben, omdat je dan vast alsnog de verkeerde te pakken hebt.
Pheh nouja ik wacht wel mn ticket af en ga maar eens de singleplayer verder spelen. Hebben ze het in ieder geval voor elkaar gekregen dat ik die eens ga afmaken.

Dan kunnen mensen zelf kiezen
Het is een soort sport voor die lui, die hou je niet tegen met een Unlimited sessie ofzo.miicker schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:17:
waarom maken ze niet gewoon lobby's waarin het modden toegestaan wordt, en alles wat je daar levelt/verdient niet meegenomen wordt naar andere lobby's, lijkt me niet heel moeilijk..
Dan kunnen mensen zelf kiezen
Bij deze ook een request, heet Kecinn op de R* socialclub en Kecin ingame, ik game via de PS4.
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze crew en de TweakscrewPS4?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Maak zodra dit gebeurt een ticket aan bij R* met de melding dat je geld (hoeveelheid) hebt ontvangen van een hacker en of ze dit van je account willen verwijderen.flippiej schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:56:
[...]
Wat willen ze precies dat ik daar zelf tegen doe?
Van meerdere kanten gehoord dat deze manier voorkomt dat je gebanned wordt.
Zal dat dan voortaan wel doen, maar ik las juist op reddit dat dit blijkbaar ook niet voor iedereen geldt:Noctonix schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:58:
[...]
Maak zodra dit gebeurt een ticket aan bij R* met de melding dat je geld (hoeveelheid) hebt ontvangen van een hacker en of ze dit van je account willen verwijderen.
Van meerdere kanten gehoord dat deze manier voorkomt dat je gebanned wordt.
Ik zie trouwens ook net staan dat als je geld ontvangt van hackers je dit niet hoeft te reporten om maar niet in de problemen te komen.I also got money from hackers, but I didn't ask for it and made reports about them, at the same time asking to remove the hacked money from me. Few days later - ban.
Question: Do I need to report to Rockstar Games the fact that I was given a huge amount of modded money I didn’t want?
Answer: No, you do not need to report this. We are able to tell the difference, automatically through gameplay data, between the cheaters and the players who received this money innocently. Players who were willingly cheating are notified about any action taken against their account. If you were not cheating, you do not need to do anything further.
[ Voor 36% gewijzigd door flippiej op 17-06-2015 11:24 ]
WTF!! op het support forum van rockstar zeggen ze zelf dat mensen die zelf niet cheaten nooit gebanned zullen worden en dat geld wat van hackers afkomstig is alleen van je account af word gehaald.flippiej schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:49:
Nou ik heb zojuist een ban gekregen voor het online gedeelte. Ik was rustig aan het racen en toen werd ik opeens uit Online gegooid met de melding dat ik gebanned ben.
wat een idioten zijn het daar toch ook. straks lopen alle eerlijke spelers weg en blijven er alleen hackers over lol. ik wacht nu ook op een ban xD heb minstens 15 miljoen opgepakt ongeveer 10 waar ik niks aan kon doen want dat werd echt op mijn character gegooid en ik kon rennen wat ik wou maar ik bleef het automatisch oppakken. de rest heb ik bewust gedaan omdat ik wel wat geld kon gebruiken en het als een compensatie zie voor alle elende die die hackers veroorzaken.
[ Voor 13% gewijzigd door Freakiebeakie op 17-06-2015 13:24 ]
wth dubbele post , hoe delete ik deze xDflippiej schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:49:
[ Voor 21% gewijzigd door Freakiebeakie op 17-06-2015 13:28 ]
Kan niet. gewoon wijzigen inFreakiebeakie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:26:
[...]
wth dubbele post , hoe delete ik deze xD
-dubblepost-
Dus?Freakiebeakie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:11:
[...]
WTF!! op het support forum van rockstar zeggen ze zelf dat mensen die zelf niet cheaten nooit gebanned zullen worden en dat geld wat van hackers afkomstig is alleen van je account af word gehaald.
wat een idioten zijn het daar toch ook. straks lopen alle eerlijke spelers weg en blijven er alleen hackers over lol. ik wacht nu ook op een ban xD heb minstens 15 miljoen opgepakt ongeveer 10 waar ik niks aan kon doen want dat werd echt op mijn character gegooid en ik kon rennen wat ik wou maar ik bleef het automatisch oppakken. de rest heb ik bewust gedaan omdat ik wel wat geld kon gebruiken en het als een compensatie zie voor alle elende die die hackers veroorzaken.
Dat is toch goed?
Mensen die zelf niet cheaten worden NOOIT gebanned zoals je zelf aangeeft, enkel het geld wordt van de accounts gehaald. Ik zie het probleem niet.
Met wat ze zeggen is niets mis nee, maar toch doen ze het blijkbaar wel aangezien ik ook gebanned ben. Waarschijnlijk zal het wel een combinatie zijn van pas anderhalf-2 weken aan het spelen zijn in Online en opeens zoveel geld hebben gehad waardoor het systeem me er uit pikte. Waarom ik dan alsnog gebanned ben en me niet geld is afgenomen is me dan weer een raadsel. Het wachten is op een ticket response.miicker schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:31:
[...]
Dus?
Dat is toch goed?
Mensen die zelf niet cheaten worden NOOIT gebanned zoals je zelf aangeeft, enkel het geld wordt van de accounts gehaald. Ik zie het probleem niet.
Waarom op een publieke sessie spelen terwijl men van te voren kan weten dat ze bedolven worden onder miljoenen ingame dollars? Klagen dat er zoveel cheaters in het spel zijn is deels terecht... maar als je bewust situaties op gaat zoeken waar je zogenaamd "per ongeluk" tegen geld oploopt ben je net zo'n cheater.
Binnen de Tweakers-community zou in principe genoeg spelers moeten rondhangen om meerdere closed crew/friend sessions vol te kunnen krijgen en er geen noodzaak zou moeten zijn om in publieke sessies te gaan spelen.
Ik hoop dat Rockstar snel ingrijpt... bijvoorbeeld door geen enkele publieke sessie meer toe te staan. Dit totdat er een goed systeem is om cheaters buiten de deur te houden.
Ook hoop ik ik dat Tweakers.net hierin een standpunt inneemt. Ik had gehoopt hier eerlijke spelers tegen te komen en niet een kudde cheaters.
Wat je zegt is nogal omgedraaide wereld en slaat nergens op. Met randoms spelen is soms juist leuk. Anders zou je ook niet random mensen kunnen gaan killen, want dat maakt je een crew killer.Hybmaster schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:07:
Ik weet dat het een beetje de omgekeerde wereld is met het volgende wat ik zeg, maar ik zeg het toch maar...
Waarom op een publieke sessie spelen terwijl men van te voren kan weten dat ze bedolven worden onder miljoenen ingame dollars? Klagen dat er zoveel cheaters in het spel zijn is deels terecht... maar als je bewust situaties op gaat zoeken waar je zogenaamd "per ongeluk" tegen geld oploopt ben je net zo'n cheater.
Binnen de Tweakers-community zou in principe genoeg spelers moeten rondhangen om meerdere closed crew/friend sessions vol te kunnen krijgen en er geen noodzaak zou moeten zijn om in publieke sessies te gaan spelen.
Ik hoop dat Rockstar snel ingrijpt... bijvoorbeeld door geen enkele publieke sessie meer toe te staan. Dit totdat er een goed systeem is om cheaters buiten de deur te houden.
Ook hoop ik ik dat Tweakers.net hierin een standpunt inneemt. Ik had gehoopt hier eerlijke spelers tegen te komen en niet een kudde cheaters.
Punt twee: cheaten is leuk. Hoe je het ook draait of keert, ik vind het ook leuk om het spel te tweaken we zitten toch op tweakers. Ik zou gewoon als ik rockstar was, sessies maken waarin zo'n beetje alles toegestaan is, maar je de cash niet mee neemt naar andere sessies. Dan heb je denk ik al een groot deel van de cheaters die daar wel in zullen blijven, een deel zal het altijd in public sessies blijven doen.
Punt drie: we zijn de Freedom crew. Iedereen mag doen wat ie wil. Ook als ie kiest voor cheaten/glitchen oid
Blijkbaar een bug. Na net weer online te zijn gegaan alle wapens keurig in hun slotjebr00ky schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:07:
al mijn wapens weg waren had ik het wel even gezien. Meer dan genoeg geld om alles weer te kopen, maar erg vervelend.
Over de Ammu-nation vent gesproken, ze hebben hem echt geweldige dialog's gegevenbr00ky schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:39:
[...]
Blijkbaar een bug. Na net weer online te zijn gegaan alle wapens keurig in hun slotje. Jammer voor de Ammu-Nation winkelier die ik blij had willen maken
.

Wat jij zegt slaat nergens op.... Iedereen mag doen wat ie wil, maar niet crew killen? Beetje dubbel lijkt me?miicker schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:20:
[...]
Wat je zegt is nogal omgedraaide wereld en slaat nergens op. Met randoms spelen is soms juist leuk. Anders zou je ook niet random mensen kunnen gaan killen, want dat maakt je een crew killer.
Punt twee: cheaten is leuk. Hoe je het ook draait of keert, ik vind het ook leuk om het spel te tweaken we zitten toch op tweakers. Ik zou gewoon als ik rockstar was, sessies maken waarin zo'n beetje alles toegestaan is, maar je de cash niet mee neemt naar andere sessies. Dan heb je denk ik al een groot deel van de cheaters die daar wel in zullen blijven, een deel zal het altijd in public sessies blijven doen.
Punt drie: we zijn de Freedom crew. Iedereen mag doen wat ie wil. Ook als ie kiest voor cheaten/glitchen oid
En sinds wanneer is tweaken hetzelfde als cheaten? Ingame dollars zijn ook te koop en daarmee zou cheaten dus het verdienmodel van Rockstar ondermijnen... diefstal dus. Ik vind het nogal vreemd dat links naar No-CD-cracks op T.net verwijderd worden, maar het genereren van ingame geld (en dus gemiste inkomsten voor een uitgever) wel mag.
Ook lijkt me dat het voeren van termen zoals "Freedom" of "Vrijheid" nog niet wil zeggen dat alles klakkeloos is toegestaan. Binnen de (ruime) regels is alles toegestaan, daarbuiten niet... dat zou namelijk betekenen dat ik bejaarde vrouwtjes mag aftuigen en beroven zolang ik van dat geld maar ingame dollars koop bij Rockstar.
Het bespreken van deze cheats/glitches om aan geld te komen is binnen T.net ook niet toegestaanHybmaster schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:52:
[...]
Wat jij zegt slaat nergens op.... Iedereen mag doen wat ie wil, maar niet crew killen? Beetje dubbel lijkt me?
En sinds wanneer is tweaken hetzelfde als cheaten? Ingame dollars zijn ook te koop en daarmee zou cheaten dus het verdienmodel van Rockstar ondermijnen... diefstal dus. Ik vind het nogal vreemd dat links naar No-CD-cracks op T.net verwijderd worden, maar het genereren van ingame geld (en dus gemiste inkomsten voor een uitgever) wel mag.
Daarbij, als jij je garage zo "tweakt" of het spel "tweakt" dat je al je auto's met een knop kunt dupliceren, dan ben je een tweaker. Als je ze vervolgens verkoopt een cheater?
Van mij mag je zoveel oude vrouwtjes aftuigen als je maar wil, dat mag van iedereen hier, zolang je het maar binnen GTA doetHybmaster schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:52:
Ook lijkt me dat het voeren van termen zoals "Freedom" of "Vrijheid" nog niet wil zeggen dat alles klakkeloos is toegestaan. Binnen de (ruime) regels is alles toegestaan, daarbuiten niet... dat zou namelijk betekenen dat ik bejaarde vrouwtjes mag aftuigen en beroven zolang ik van dat geld maar ingame dollars koop bij Rockstar.
Daarbij is het inderdaad freedom, binnen de algemene regels die van toepassing zijn binnen GoT.
Lekker kort door de bocht. Dus omdat ik dankzij een hacker een wandelende geld spawnpoint ben, ben ik nu ineens de cheater? Ik kreeg niet eens de kans om uit de lobby te gaan, vanwege een foutmelding van social club die mijn transacties niet bij kon houden. En het idee om dan als statement maar geen public sessions te spelen slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik betaal voor de game, dus dan bepaal ik zelf wel of ik crew only speel of public. Even terug naar de basis, de hacker is fout, niet degene die gehackt wordt.Hybmaster schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:07:
Ik weet dat het een beetje de omgekeerde wereld is met het volgende wat ik zeg, maar ik zeg het toch maar...
ja ik was mijn wapens ook een keer allemaal kwijt nadat ik een paar spelers had lopen irriteren met mijn kuruma. ik had opeens alleen nog sneeuwballen als wapen xD.br00ky schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:39:
[...]
Blijkbaar een bug. Na net weer online te zijn gegaan alle wapens keurig in hun slotje. Jammer voor de Ammu-Nation winkelier die ik blij had willen maken
.
en zo is het inderdaad, de eerste keer dat er geld op mij werd gespawned was het echt op mijn character en probeerde ik er voor weg te rennen, het lukte hem toch om zo`n 9 miljoen op me te gooien. eergister gebeurde dat weer en kreeg ik inderdaad ook continue een error dat de transactions niet bijgehouden konden worden. ik ben zo langzamerhand zo gefrustreerd door alle hackers en errors dat ik de moneybags een beetje als een compensatie ben gaan zien.Fanta schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:14:
[...]
Lekker kort door de bocht. Dus omdat ik dankzij een hacker een wandelende geld spawnpoint ben, ben ik nu ineens de cheater? Ik kreeg niet eens de kans om uit de lobby te gaan, vanwege een foutmelding van social club die mijn transacties niet bij kon houden. En het idee om dan als statement maar geen public sessions te spelen slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik betaal voor de game, dus dan bepaal ik zelf wel of ik crew only speel of public. Even terug naar de basis, de hacker is fout, niet degene die gehackt wordt.
als mijn halve avond verpest is door Unknown network errors en D3D GFX errors + hackers die de hele sessie 10 keer achter elkaar opblazen en ik i.p.v 1,5 miljoen te hebben verdient 100k kwijt ben aan ammo vind ik het best prettig als een gast moneybags spawned en ik mijn verloren geld kan goedmaken.
ik probeer het niet goed te praten hoor want ik ben echt tegen hackers en cheaters maar soms word ik er echt moedeloos van en vergeet ik mijn normen en waarden.
Ik heb contact met R*support en heb het ook eerlijk toegegeven aan ze en dat was geen probleem volgens die kerel.
Ik moet eerst in storymode inloggen en dan kan ik pas naar online.
Ook moet ik elke keer die eula zooi accepteren en dan begint hij over of ik mijn account wil inloggen en koppelen ofzo...
Iemand anders dit ook gehad en kunnen oplossen?
Maar nu zojuist toen ik de singleplayer opende kreeg ik een melding dat bij mn online char de RP zijn aangepast naar een specifiek aantal.... en werkt mn online char weer.
Zonder verder ook maar enige verklaring waarom de ban dan nu weg is en of hij er sowieso op zat wegens de 2 miljoen die ik op me gedropt had gekregen.
Opzich mooi dat de ban nu weg is... maar enige reactie over mijn situatie vanuit R* zou toch wel mooi zijn.
Edit:
Toch nog wel een reactie dus zojuistHello flippiej,
Thank you for contacting Rockstar Support.
We examined your account and determined that it had been flagged for irregular behavior by our cheat detection system. After further review, the ban has been reversed and we apologize for any inconvenience.
If you have any further questions, please let us know.
Best regards,
Sam V.
Rockstar Support
[ Voor 26% gewijzigd door flippiej op 18-06-2015 14:45 ]
Dit zorgt er dus voor dat je automatisch GTA Online start.
Kwa account koppelen enzo kan ik je helaas niet helpen.
Hierbij wil ik ook graag de Crew joinen.
Ben Mitchel
23 jaar
Speel vaak nog GTA online, alleen heel veel met randoms, veel vrienden van mij zijn er namelijk klaar mee naar alle bugs etc.
Hoop door deze Crew een beetje de fun terug te krijgen van GTA.
[ Voor 30% gewijzigd door Doxiz op 18-06-2015 14:08 ]
Morgen, Vrijdag de 19e om 20.00 Stunters VS RPG!!!! wie doet er mee.
veel mensen betekend meer geld bij deze LTS dus kom allemaal, als dit slaagd ga ik vaker leuke dingen hosten.

Dat is wel een mooie kleur en ook het logo komt zo mooi uit.Fanta schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:42:
Nieuwe kleurstelling aan het uitproberen, ik denk dat ik al mijn auto's zo ga laten spuiten.
Nice, vooral die Infernus (denk ik), welke kleuren zijn het?Fanta schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:42:
Nieuwe kleurstelling aan het uitproberen, ik denk dat ik al mijn auto's zo ga laten spuiten.
[afbeelding]
Trouwens, is het joinen van een sessie met crewmembers buggy ofzo? Hij zegt altijd (PS4) dat het niet gelukt is. Vervolgens moet ik het maar weer doen met wat randoms..
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Als je ons ff in je Friends list gooit gaat het beter, dan kun je via start>friends>join<naam speler> ook joinenKtenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:14:
Ik sta niet op de lijst van PS4 members op de eerste pagina
Trouwens, is het joinen van een sessie met crewmembers buggy ofzo? Hij zegt altijd (PS4) dat het niet gelukt is. Vervolgens moet ik het maar weer doen met wat randoms..
Ah top! Thanks. Doen jullie ook weleens een heist samen? Heb wel zin om dat eens te proberen.DigitalError schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:18:
[...]
Als je ons ff in je Friends list gooit gaat het beter, dan kun je via start>friends>join<naam speler> ook joinen
ik heb grotendeels van de heistst samen met crewmembers gedaan, en we helpen elkaar vaak met missies en zoKtenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:21:
[...]
Ah top! Thanks. Doen jullie ook weleens een heist samen? Heb wel zin om dat eens te proberen.
Je staat in de TS
Uiteraard. Ik ben altijd wel in om een heist te doen!Ktenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:21:
[...]
Ah top! Thanks. Doen jullie ook weleens een heist samen? Heb wel zin om dat eens te proberen.
Voeg ons even toe aan je Friendslist, ben regelmatig online doordeweeks in de avonden.
PSN of SC?Noctonix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:32:
[...]
Uiteraard. Ik ben altijd wel in om een heist te doen!
Voeg ons even toe aan je Friendslist, ben regelmatig online doordeweeks in de avonden.
Ik zit een beetje met de platform names van de PS4 lijst te zoeken op SC, maar een aantal vind ie niet. ;9
BeideKtenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:35:
[...]
PSN of SC?
Ik zit een beetje met de platform names van de PS4 lijst te zoeken op SC, maar een aantal vind ie niet. ;9
PSN = XC_Whisky
SC = WhiskyNL
Belangrijkste is toevoegen op PSN.Ktenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:35:
[...]
PSN of SC?
Mensen die regelmatig online zijn op psn:
Crypter55
Edzeau
GoodxFella
hopeisdope
rubensaurus
stimuli45
XC_Whisky
M1icker (ik dus
Dat zijn de mensen die iig in mijn vriendenlijst staan en waarmee ik vaak samen game. Iedere avond zijn er wel een paar online waar je samen mee kunt spelen
Mooie PSN avatar trouwens.
Edit: thanks micker. Heb ze allemaal ff toegevoegd.
[ Voor 12% gewijzigd door Ktenolix op 19-06-2015 08:46 ]
De link naar de Rockstar Social Club