PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ben benieuwd of je er nog zo over denkt als je daadwerkelijk een aantal keer samen gespeeld hebtRicloo86 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:07:
zal er ook eens even wat toevoegen vanavond! (Edzeau heb ik in mijn lijst volgens mij, dus kan niet moeilijk zijn;))
Samen spelen is het leukste

I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dan ligt het eerder aan de invulling van de mede-spelersmiicker schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:09:
[...]
Ben benieuwd of je er nog zo over denkt als je daadwerkelijk een aantal keer samen gespeeld hebt![]()
Wi sjel sie
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ah oke, ik gebruik meestal mijn Bati 801Ktenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:27:
Nice.Ik wil alleen de snelheid van m'n PCJ600 wat uppen, maar daarvoor moet ik bike races winnen en dat is kak.
Thanks. Links is de Pegassi Zentorno, rechts de Pegassi Osiris.miicker schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:09:
[...]
Nice, vooral die Infernus (denk ik), welke kleuren zijn het?
Primary color is 'cream' met 'race yellow' pearlescent, secondary is 'beechwood brown'. Op de velgen zit een laagje 'dark copper'.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Dat ga ik ook eens proberen op mijn ZentornoFanta schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:17:
[...]
Thanks. Links is de Pegassi Zentorno, rechts de Pegassi Osiris.
Primary color is 'cream' met 'race yellow' pearlescent, secondary is 'beechwood brown'. Op de velgen zit een laagje 'dark copper'.
Dat is vaag, geen idee nog niet eerder meegemaakt...Ktenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:53:
Ik krijg die pearlescent kleur niet op m'n motor. Ik heb metallic zwart (dat laat de editor ook zien), maar als ik pearlescent kies zegt ie dat ik eerst een metallic kleur moet spuiten.
Leuk, welkom kerel!Ricloo86 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:07:
zal er ook eens even wat toevoegen vanavond! (Edzeau heb ik in mijn lijst volgens mij, dus kan niet moeilijk zijn;))
Samen spelen is het leukste
Sinds een paar weken maakt mijn Akuma weer overuren, binnenkort dus maar even een motor tocht organiseren?Ktenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:21:
Zijn er nog mensen die hier veel met een motor rijden? Lijkt me wel lachen om als biker gang wat stores te beroven.
het zou leuk zijn als we met zn vele zijn want dan verdient het nog goed ook. We zitten op de alternatieve TS die vermeld staat in de topic start. voor de mensen die het nog niet kennen, het is echt lachen YouTube: Stunters vs RPGs (GTA V)
YO! fucknuts! It's Probing time!
Het werkt alleen als je de pearlescent gebruikt direct na het kiezen van een metallic lak. Het werkt niet als de metallic er al op zat voordat je naar LSC ging. Er is een nog werkende glitch om pearlescent te gebruiken op matte lak: selecteer een basiskleur, ga naar metallic, scroll langs wat kleuren zonder iets te selecteren, ga nu naar plate en wijzig daar iets, ga vervolgens naar pearlescent. Voila, parelmoer op je matte lak. Schijnt ook te werken op chroom, maar die moet ik nog unlocken.Ktenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:53:
Ik krijg die pearlescent kleur niet op m'n motor. Ik heb metallic zwart (dat laat de editor ook zien), maar als ik pearlescent kies zegt ie dat ik eerst een metallic kleur moet spuiten.
Oke thanks! Op matte lijkt me wel awesome.Fanta schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:15:
[...]
Het werkt alleen als je de pearlescent gebruikt direct na het kiezen van een metallic lak. Het werkt niet als de metallic er al op zat voordat je naar LSC ging. Er is een nog werkende glitch om pearlescent te gebruiken op matte lak: selecteer een basiskleur, ga naar metallic, scroll langs wat kleuren zonder iets te selecteren, ga nu naar plate en wijzig daar iets, ga vervolgens naar pearlescent. Voila, parelmoer op je matte lak. Schijnt ook te werken op chroom, maar die moet ik nog unlocken.
Het gaat echter niet om de plate maar om de custom tires wat je moet wijzigen.Ktenolix schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:21:
[...]
Oke thanks! Op matte lijkt me wel awesome.Dit weekend eens uitproberen.
Wij hebben het allemaal dus kunnen het van het weekend ofzo wel ff doorlopen met je op de ps4
Ik ben voor!Edzeau schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:12:
Sinds een paar weken maakt mijn Akuma weer overuren, binnenkort dus maar even een motor tocht organiseren?
Ik ben er helaas niet bij vanavond, maar daar wil ik binnenkort zeker een keer aan mee doenFreakiebeakie schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:14:
vanavond (iets later als eerder vermeld) rond 21.30 gaan we Stunters VS RPG hosten. (PC)
het zou leuk zijn als we met zn vele zijn want dan verdient het nog goed ook. We zitten op de alternatieve TS die vermeld staat in de topic start. voor de mensen die het nog niet kennen, het is echt lachen YouTube: Stunters vs RPGs (GTA V)
Maakt niet uit, het werkt allebei. Alleen de plate is een stukkie goedkoper.DigitalError schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:41:
[...]
Het gaat echter niet om de plate maar om de custom tires wat je moet wijzigen.
Wij hebben het allemaal dus kunnen het van het weekend ofzo wel ff doorlopen met je op de ps4

Persoonlijk niet helemaal mijn kleurencombinatie, maar op die osiris vind ik 'm wel héél leuk staan! Nice!Fanta schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:42:
Zo, mijn hele garage in dezelfde kleur. Dit zijn al mijn 'racers'.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals verwacht waren er maar een handje vol van tweakers maar met wat randoms erbij kwamen we toch op 10 mensen. en het was weer erg grappig om te doen, we doen het eerdaags nog wel eens.flippiej schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:20:
[...]
Ik ben er helaas niet bij vanavond, maar daar wil ik binnenkort zeker een keer aan mee doenMet z'n 8en was het al zeer vermakelijk, maar als je met 30 bent lijkt het me wel echt hilarisch (+ much money
)

Die kleurencombinatie in de foto's hiervoor zie ik wel vaker, heb het zelf ook (zoals je misschien kunt zien). Heb als primary bleached brown met silver pearlescent. Secondary is zwart en m'n velgen hebben een randje blazed red.
Ik zie alleen net dat m'n motor flink beschadigd is, misschien omdat het me een aantal pogingen kostte om op een gebouw te komen.
[ Voor 62% gewijzigd door Ktenolix op 20-06-2015 20:00 ]
Heeft er trouwens iemand zin om de laatste heist te spelen?
[ Voor 25% gewijzigd door DR!5EQ op 21-06-2015 13:54 ]
Wel bijzonder irritant dat je na elke setup weer terugkeert naar Freeroam. Ik moest gisteren geluk hebben dat die randoms mij weer voor de nieuwe setup uitnodigden.
[ Voor 9% gewijzigd door Ktenolix op 22-06-2015 07:37 ]
Ben wel in voor wat heists. Overigens is het makkelijker alvorens een heist te starten om met z'n allen in een closed crew sessie te zitten. Dan start alles makkelijker op en kom je sneller terug in de game.Ktenolix schreef op maandag 22 juni 2015 @ 07:21:
Ik ben sowieso wel in voor een heist. Gisteren heb ik de eerste twee setups van de laatste heist (Pacific Standard) gedaan. De andere heists heb ik ook nog niet gedaan, dus mocht iemand ook deze willen doen, laat maar weten.Ik heb de armored kuruma dus ook nog niet geunlocked, lijkt me wel een mooie bak.
Wel bijzonder irritant dat je na elke setup weer terugkeert naar Freeroam. Ik moest gisteren geluk hebben dat die randoms mij weer voor de nieuwe setup uitnodigden.
Ik kan de cash ook wel gebruiken, ben meestal 's avonds wel online.Noctonix schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:33:
[...]
Ben wel in voor wat heists. Overigens is het makkelijker alvorens een heist te starten om met z'n allen in een closed crew sessie te zitten. Dan start alles makkelijker op en kom je sneller terug in de game.
Wie heeft trouwens die paars-roze kuruma? Schande.
Dat is whisky hahaha, hij heeft een hele garage vol met auto's in die kleurKtenolix schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:24:
Zaterdag was ook wel nice trouwens. Die verschillende jobs achter tikte wel lekker aan. Zo heb ik eindelijk m'n dukes kunnen kopen.

Meer zoiets (middelste)

Ben er denk ik rond 8/9

Meer zoiets
Hij vloekt zo enorm dat hij in het donker, blauw kleurt. in de felle zon Roze en in normaal licht richting de paars gaat
[ Voor 15% gewijzigd door Noctonix op 22-06-2015 13:12 ]

Wat is er nu leuker dan trollen in een public sessie met een fel roze auto
Ik trol liever op een zwarte motor though. Altijd leuk om mensen uit te lokken om achter je aan te rijden, maar vervolgens door smalle straatjes te rijden en zij vast komen te zitten.
Iemand trouwens zin om bijvoorbeeld aankomende vrijdag met de motor te cruisen?
[ Voor 16% gewijzigd door Ktenolix op 22-06-2015 13:52 ]
Ben je gek, opblazen is veel te duurDoxiz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:26:
Leuk man, beetje met een paarse insurgent achter mensen aanrijden om ze vervolgens op te blazen met een sticky bomb! \o/
Zodat ik meer kan upgraden.
LOL
Misschien kunnen wij elkaar helpen. Ik moet ook nog een aantal races winnen.Not_Amused schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:16:
Iemand nog belang bij 40x verliezen met autoracen?
Zodat ik meer kan upgraden.
LOL
Ik heb geen idee of je bij allebeide moet vrijspelen.Ktenolix schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 07:26:
[...]
Misschien kunnen wij elkaar helpen. Ik moet ook nog een aantal races winnen.Het aantal wins telt globaal voor alle type voortuigen, toch? Dus als ik alles met bikes gewonnen heb, heb ik de unlocks ook voor m'n auto's?
Kunnen we wel proberen.
Je kan mij vinden op Zwolly
Ik speel op de pc zonder controller of headset.
Oh, PS4 hier.Not_Amused schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:42:
[...]
Ik heb geen idee of je bij allebeide moet vrijspelen.
Kunnen we wel proberen.

Gister in zoon rampage geweest online met me tank
En achteraf toch wel een beetje spijt van... want ik moet nu 48 uur lang alleen in een lobby zitten.
Ik zet GTA online maar aan en zet het op TV kijken.
En dan maar 48 uur wachten..
[ Voor 37% gewijzigd door Doxiz op 23-06-2015 11:13 ]
Ik wil wel race traden met je, m'n 2e char moet helaas ook alles nog unlockenNot_Amused schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:42:
[...]
Ik heb geen idee of je bij allebeide moet vrijspelen.
Kunnen we wel proberen.

R* / Steam: tk0wnz
Ok. heb je op socialclub al toegevoegd.tK0wnZ schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:35:
[...]
Ik wil wel race traden met je, m'n 2e char moet helaas ook alles nog unlocken
R* / Steam: tk0wnz
Je hoeft niet daadwerkelijk 48 uur te spelen.Doxiz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:03:
[afbeelding]
Gister in zoon rampage geweest online met me tank.. dat ik helaas de bad sport helm gekregen heb.
En achteraf toch wel een beetje spijt van... want ik moet nu 48 uur lang alleen in een lobby zitten.
Ik zet GTA online maar aan en zet het op TV kijken.
En dan maar 48 uur wachten..
Tenminste, toen ik een keer (in het begin) een bad sport was, heb ik gewoon 2 dagen niet gespeeld.
Daarbij speel je niet alleen, maar kom je in een lobby waarbij iedereen een bad sport is (geloof me, je wil liever alleen in een lobby)
Ben blij dat je het nog even meld want had ook wel eens zo`n neiging maar pas nu wel op.
Hoop zeer dat ik dan gewoon 48 uur kan wachten ipv afk in een lobby te zitten.
Not_Amused, je moet gewoon opletten. Ik ben inderdaad zelf een schietgraag figuur, maar je krijgt bad sport omdat je auto's van andere mensen kapot maakt. Als je ze bijv gewoon op straat kapot maakt, of uit hun auto rijd zul je dit niet krijgen.
Daarnaast was ik ook al een rood bolletje op de map, ik had dan gewoon ff geen mensen moeten afmaken in hun auto haha.
Verwijderd
Dan doe je het niet genoeg!Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:33:
Ik ben in lobbies ook redelijk schietgraag en knal nogal wat auto's overhoop maar heb nog nooit last gehad van bad sport.
Verwijderd
Ik speel de PC versie en mijn SC naam is: _Vulkan_
Done.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:16:
Voeg mij ook maar toe aan de Politie Database.
Ik speel de PC versie en mijn SC naam is: _Vulkan_
Yay!miicker schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:02:
[...]
Je hoeft niet daadwerkelijk 48 uur te spelen.
Tenminste, toen ik een keer (in het begin) een bad sport was, heb ik gewoon 2 dagen niet gespeeld.
Daarbij speel je niet alleen, maar kom je in een lobby waarbij iedereen een bad sport is (geloof me, je wil liever alleen in een lobby)
Het klopt inderdaad dat je gewoon 2 dagen offline kan, ipv dat je afk in zoon lobby moet zitten!
Hoef nu nog maar 24 uur
SirNeverLuck_NL
Speel sinds kort gta 5 voornamelijk online (gta 5 single player op de pc al uitgespeeld)
Game gekocht ivm aanschaf gtx 970 en dit leek mij een mooie titel om even de kaart goed te testen!
Ben 30 jaar uit Friesland (haters gonna hate) en neen ik loop niet op klompen!
Reden van aanmelding zou leuk zijn met wat meer mensen online te kunnen spelen dan met randoms zonder enige communcatie (ben in bezit van een headset en natuurlijk Teamspeak)
Meer vragen just ask! Zie een accept dan ook graag tegemoet!
Thanks! klopt het dat er weinig tot geen op TS zijn op dit moment?
[ Voor 16% gewijzigd door Looney1984 op 23-06-2015 23:01 ]

Leuke foto'sKtenolix schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:30:
M'n nieuwe Dukes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NetjesKtenolix schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:30:
M'n nieuwe Dukes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Update?DigitalError schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:04:
Is die volgende update er al?heb zin om nieuwe auto's te kopen hahaha
Ill gotten gains part 2, komt deze zomer nog
Oke, speel het zelf pas net dus alles is nog redelijk nieuw.DigitalError schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:09:
[...]
Ill gotten gains part 2, komt deze zomer nog
Eens checken ergens wat die update dan in gaat houden
Is nog niet bekend, zal wel weer overpriced meuk wordenRicloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:12:
[...]
Oke, speel het zelf pas net dus alles is nog redelijk nieuw.
Die sokken is dan het sparen wel waardmiicker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:26:
Ik denk een BMX voor 4 miljoen, een goude tank voor 20 M, en sokken voor 7M of zo.
Is er nooit wat bekend bij een update bij GTA?
Klote naam voor een update trouwens
Ze kunnen de update beter 'We try tot sell more sharkcards part 15' noemenmiicker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:39:
ze maken van te voren wel bekend wat er gaat komen, maar geen idee wanneer ILL GOTTEN GAINS 2 moet komen
Klote naam voor een update trouwens
Klopt inderdaad. Ik zou uit principe nooit zo'n kaart kopen.DigitalError schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:07:
[...]
Ze kunnen de update beter 'We try tot sell more sharkcards part 15' noemen
Nee ik ook niet, en als iedereen dat doet stoppen ze daar vanzelf mee.miicker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:09:
[...]
Klopt inderdaad. Ik zou uit principe nooit zo'n kaart kopen.
precies, dan moeten ze wel wat aantrekkelijkere prijzen gebruikenRicloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:36:
[...]
Nee ik ook niet, en als iedereen dat doet stoppen ze daar vanzelf mee.
Bij destiny wordt er echt wel veel met de feedback gedaan van de gamers, FIFA bijvoorbeeld totaal niet.miicker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:40:
[...]
precies, dan moeten ze wel wat aantrekkelijkere prijzen gebruiken
Hoe is dat bij GTA?
Ik weet dat er wel geluisterd wordt naar de feedback als het gaat om bugs en cheatersRicloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:45:
[...]
Bij destiny wordt er echt wel veel met de feedback gedaan van de gamers, FIFA bijvoorbeeld totaal niet.
Hoe is dat bij GTA?
Cheaters heb je op de PS4 volgens mij geen last.miicker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:45:
[...]
Ik weet dat er wel geluisterd wordt naar de feedback als het gaat om bugs en cheatersverder geen idee
meer een PC probleem.
Tuurlijk heb je wel last van Cheaters op de PS4. Deze week had ik nog een glitcher die GOD mode had ontdekt..... zeer naar.Ricloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:53:
[...]
Cheaters heb je op de PS4 volgens mij geen last.
meer een PC probleem.
Denk dat het in vele mate minder is dan op de PC.Christian schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:00:
[...]
Tuurlijk heb je wel last van Cheaters op de PS4. Deze week had ik nog een glitcher die GOD mode had ontdekt..... zeer naar.
Dat sowieso, bij PC heb je echt modders, dat kan gelukkig op de PS4 niet (persoonlijke mening)Ricloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:06:
[...]
Denk dat het in vele mate minder is dan op de PC.
1 van mijn belangrijkste reden dat ik ben overgestapt naar console.Christian schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:12:
[...]
Dat sowieso, bij PC heb je echt modders, dat kan gelukkig op de PS4 niet (persoonlijke mening)
Dat het er grafisch iets minder uitziet neem ik graag op de koop toe.
Dat inderdaad en eerlijk gezegd, merk ik het verschil niet eens. Ik heb ook op X360 gespeeld en daar merk ik het verschil niet eens, het spelen is mij belangrijker dan heb ik geen tijd om pixel perfectheid te bewonderen.Ricloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:14:
[...]
1 van mijn belangrijkste reden dat ik ben overgestapt naar console.
Dat het er grafisch iets minder uitziet neem ik graag op de koop toe.
Wat je zegt, ik vind het er ook prima uitzien.Christian schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:17:
[...]
Dat inderdaad en eerlijk gezegd, merk ik het verschil niet eens. Ik heb ook op X360 gespeeld en daar merk ik het verschil niet eens, het spelen is mij belangrijker dan heb ik geen tijd om pixel perfectheid te bewonderen.
Moet ik zeggen dat ik al redelijk snel tevreden ben hahaha
Zijn er toevallig drie tweakers die met mij mee willen doen?
Ik heb 's avonds en in het weekend vaak tijd en heb een microfoon. Ben level 50, heb een kumura en heb alle heists en setups al eens gedaan. user: kamihond.
edit: ik speel op de pc (thnx voor de tip Whisky, was ik even vergeten)
[ Voor 7% gewijzigd door kami124 op 24-06-2015 12:42 ]
Wellicht handig om aan te geven op welk platform je speelt.kami124 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:32:
Ik ben van plan alle heists in volgorde achter elkaar doen, met dezelfde mensen. Voor de 2 miljoen bonus, tevens zou ik de Criminal Mastermind Challenge willen proberen, maar als die niet lukt geeft dat niet.
Zijn er toevallig drie tweakers die met mij mee willen doen?
Ik heb 's avonds en in het weekend vaak tijd en heb een microfoon. Ben level 50, heb een kumura en heb alle heists en setups al eens gedaan. user: kamihond.
miicker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:26:
Ik denk een BMX voor 4 miljoen, een goude tank voor 20 M, en sokken voor 7M of zo.
[ Voor 17% gewijzigd door Noctonix op 24-06-2015 12:42 ]
Verwijderd
Persoonlijk verwacht ik supersnelle overpriced sportscar (denk 2 miljoen) en een dito motor (denk 1 miljoen).Ricloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:12:
[...]
Oke, speel het zelf pas net dus alles is nog redelijk nieuw.
Vind het wel irritant dat je auto's niet kan pimpen enzo als je niet een x aantal races hebt gewonnen.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:07:
[...]
Persoonlijk verwacht ik supersnelle overpriced sportscar (denk 2 miljoen) en een dito motor (denk 1 miljoen).
Ik vind het wel grappig maar niet leuk genoeg om vaak te doen en daarbij ben ik er niet erg goed in waardoor eerste niet vaak lukt.
Verwijderd
weekendje tegen randoms racen dan moet je al aardig op weg zijn. Zorg dat je zelf host en dat je custom op off zet.Ricloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:11:
[...]
Vind het wel irritant dat je auto's niet kan pimpen enzo als je niet een x aantal races hebt gewonnen.
Ik vind het wel grappig maar niet leuk genoeg om vaak te doen en daarbij ben ik er niet erg goed in waardoor eerste niet vaak lukt.
of je vraagt een member of ie criminal records met je wilt doen en je 45 keer laat winnen
Oke thnx voor de tip!Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:27:
[...]
weekendje tegen randoms racen dan moet je al aardig op weg zijn. Zorg dat je zelf host en dat je custom op off zet.
of je vraagt een member of ie criminal records met je wilt doen en je 45 keer laat winnen
Zoiets moet het maar worden dan.
Waar zie je eigenlijk een overzicht van wat je nog moet halen?
Verwijderd
In LS Customs. Belangrijkste is de turbo en daarna de engine upgradesRicloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:29:
[...]
Oke thnx voor de tip!
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2015 18:21 ]
Gisteren zat ik in een session waarbij een aantal gasten een bounty op een hoofd hadden. Heerlijk om die op m'n PCJ achterna te zitten en de bounty te claimen.
Ik moest trouwens voor Simeon een special vehicle jatten en terugbrengen. Ik wist niet dat dit een event was voor iedereen in de sessie. Daar kwam ik pas achter toen iemand anders de auto wilde inpikken (wie uiteraard doorzeeft werd met m'n kogels), en ik tijdens het terugbrengen achterna werd gezeten door een aantal gasten. Best awesome.
[ Voor 84% gewijzigd door Ktenolix op 25-06-2015 07:33 ]
Even terugkomend op je vraag over de paars-roze kuruma..Ktenolix schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:24:
Mijn whacky garage

ga naar socialclub en download mijn dragrace, duurt ongeveer 40 sec om deze race uit te rijden, spreek af met iemand anders die ook dingen wil unlocken en win om de beurt. 1 avond en je heb alle unlocksRicloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:11:
[...]
Vind het wel irritant dat je auto's niet kan pimpen enzo als je niet een x aantal races hebt gewonnen.
Je kan bij de custom shop zien hoeveel races je moet nog om het item te unlocken.Ricloo86 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:29:
[...]
Oke thnx voor de tip!
Ik moet ook nog ongeveer 25 races winnen om alles te unlocken, vanavond tijd?
De link naar de Rockstar Social Club