PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ow dat had ik over het hoofd gezien, ik speel PC...Ricloo86 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:16:
[...]
Oke kunnen we wel even een keer gaan doen, vanavond wordt misschien wel lastig.
BBQ vanavond en weet niet in welke toestand ik weer thuis kom
Voeg me anders iig even toe op psn
Anyway, iemand op de pc die nog races moet winnen?
Verwijderd
Ik heb een Friend request gestuurd op social club, in de loop van de avond heb ik wel tijd om wat reces te doen.wuppie007 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:42:
[...]
Ow dat had ik over het hoofd gezien, ik speel PC...
Anyway, iemand op de pc die nog races moet winnen?
Heb je morgenmiddag/avond tijd? Voeg me ff toe dan.Ricloo86 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:16:
[...]
Oke kunnen we wel even een keer gaan doen, vanavond wordt misschien wel lastig.
BBQ vanavond en weet niet in welke toestand ik weer thuis kom
Voeg me anders iig even toe op psn
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Heb vanmiddag ook wel even paar uurtjes tijd, zag dat je mij al had toegevoegd, top!Ktenolix schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:46:
[...]
Heb je morgenmiddag/avond tijd? Voeg me ff toe dan.
Gisteren een aantal deadmatches gespeeld allemaal verloren...shotgun vs rocketlauncher is niet echt eerlijk
Nu aan het sparen om garage te kopen zodat ik auto kan stallen en ook auto van RSC kan unlocken.
Dit weekend waarschijnlijk geen tijd, maar als iemand a.s. Maandagavond zin/tijd heeft om tegen elkaar te racen en zo alles te kunnen unlocken invite me: PSN: Garrow1978
anyway, toch even een paar vraagjes; is het verplicht om een crewlogo op je voertuigen te plakken? ik vind dat eerlijk gezegd gewoon niet mooi, ik hou van cleane uiterlijkheden.
en teamspeak, is dat niet enkel voor de pc? ik game met een ps4, dan kun je toch gewoon via dat koptelefoontje wat erbij geleverd werd met elkaar praten? (niet dat ik een prater ben, ben meer een doener, maar ik kan hem natuurlijk altijd even aansluiten als dat nodig is voor de crew, zij het niet al te lang
wat denken jullie? zou jullie crew dan geschikt voor mij zijn? het gaat me dus eigenlijk gewoon om zonder verplichtingen online te komen en lekker met de crew wat missies oid doen, zonder uren overleg etc.
Crew logo is zeker niet verplicht op de auto, ik vind het ook lelijkdawg schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:41:
ok. ik zit te denken om deze crew te joinen, ben tot nu toe een lone gunman in gta online.wel al level 150 ongeveer? maar met random online figuren is het toch niet helemaal, en de sfeer in dit topic staat me wel aan, dus dan lijkt me de crew ook die sfeer hebben.
anyway, toch even een paar vraagjes; is het verplicht om een crewlogo op je voertuigen te plakken? ik vind dat eerlijk gezegd gewoon niet mooi, ik hou van cleane uiterlijkheden.
en teamspeak, is dat niet enkel voor de pc? ik game met een ps4, dan kun je toch gewoon via dat koptelefoontje wat erbij geleverd werd met elkaar praten? (niet dat ik een prater ben, ben meer een doener, maar ik kan hem natuurlijk altijd even aansluiten als dat nodig is voor de crew, zij het niet al te lang).
wat denken jullie? zou jullie crew dan geschikt voor mij zijn? het gaat me dus eigenlijk gewoon om zonder verplichtingen online te komen en lekker met de crew wat missies oid doen, zonder uren overleg etc.
Teamspeak is idd voor de PC, wij op de ps4 gebruiken gewoon dat oortje van de ps4 of een headset.
Verder zijn er geen verplichtingen en kun je komen en gaan wanneer je wilt. Er zijn op de ps4 bijna elke avond wel een zooitje online. Hoop je snel een keer in GTA te zien
nice.DigitalError schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:03:
[...]
Crew logo is zeker niet verplicht op de auto, ik vind het ook lelijk![]()
Teamspeak is idd voor de PC, wij op de ps4 gebruiken gewoon dat oortje van de ps4 of een headset.
Verder zijn er geen verplichtingen en kun je komen en gaan wanneer je wilt. Er zijn op de ps4 bijna elke avond wel een zooitje online. Hoop je snel een keer in GTA te zien
ik heb een invite gestuurd. psn: dawgie79
ik moet nu weg, maar ik zal als ik straks thuiskom even kijken hoe en wat. crewmaagd.
ben vanavond waarschijnlijk wel online.
Is er hier een leuk kliekje dat soms heists doet?
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Daarover heb ik het niet, gewoon van die mensen die niet eens de demolition role bij de prison break tot een goed einde kunnen brengen voor ze zelfs met die heli in de lucht hangen...Fanta schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:08:
Ik verknal ook wel eens een Heist. Moet me bij de Fleeca Job altijd ontzettend inhouden om geen gijzelaars neer te schieten, ben nogal triggerhappy dankzij mijn overgevoelige Razer muis.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 11:18 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Good to know!garrow schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:35:
Double $ is pas dit weekend idd RP is vanaf gisteren 01-07 ingegaan. (althans op PS4)
Alle voertuigen hebben massief gouden wielen waardoor de waarde met 10mil omhoog gaat.miicker schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:21:
Ik ben erg benieuwd hoeveel de auto's gaan kosten uit de nieuwe uitbreiding, maar ik denk niet dat ik er een kan kopen met mijn 400.000
Ja dat inderdaad, of ze hebben gouden ventieldopjes waardoor de waarde op 20 M ligt, maar die kunnen er door andere spelers af gejat worden en verkocht wordenNoctonix schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:40:
[...]
Alle voertuigen hebben massief gouden wielen waardoor de waarde met 10mil omhoog gaat.
Iemand hier ook problemen mee ?
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Je invite is geaccepteerdReQuiem83 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:16:
Ook maar eens aangemeldReQ1983. Nog niet hoog en nog weinig ervaring.
Kan ook geen los vuurwerk kopen, gok dat het alleen de launcher is deze keerlordgandalf schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:07:
Gisteren gelijk de 4th of juli stuff gekocht. Het lijkt er alleen om de het plaatsbaar vuurwerk uit de voorgaande 4th of juli content niet is mee gekomen op de pc kan geen vuurwerk kopen bij de ammu-nation.
Iemand hier ook problemen mee ?
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
zoals ik eerder al zei: het lijkt er op dat je alleen de rockets kunt kopen, los vuurwerk is nergens te bekennenJelmer93 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:44:
Ik kan alleen rockets kopen maar geen normale fireworks.... iemand die weet hoe ik ze wel kan krijgen?
Het gekke is dat het wel in je inventory menu zit sinds kort, kwamen Whiskey en ik gister achter. We zijn bij verschillende ammunations geweest, maar niet te kopen.DigitalError schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:54:
[...]
zoals ik eerder al zei: het lijkt er op dat je alleen de rockets kunt kopen, los vuurwerk is nergens te bekennen
Ik zag dat toevallig een maand geleden of zo al, dus echt nieuw is het nietEdzeau schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 19:09:
[...]
Het gekke is dat het wel in je inventory menu zit sinds kort, kwamen Whiskey en ik gister achter. We zijn bij verschillende ammunations geweest, maar niet te kopen.
Mocht dat zo zijn, dan zou ik deze graag willen joinen op de PC
Ben hoogstwaarschijnlijk vanavond online.
Bij voorbaat dank!
SC: D0xizz
[ Voor 16% gewijzigd door Doxiz op 06-07-2015 11:00 ]
Dat had een maand geleden ook weinig zinmiicker schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 23:55:
[...]
Ik zag dat toevallig een maand geleden of zo al, dus echt nieuw is het niet

PSN: MrMistral
Ik denk dat je die krijgt als je alle ammo in een missie bijvoorbeeld koopt. Ik heb er 20 gekregen en een molotov cocktail. Denk dat het alleen onderdeel was van de actie van afgelopen week (ivm 4th of july in mmmmurica).Jelmer93 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:44:
Ik kan alleen rockets kopen maar geen normale fireworks.... iemand die weet hoe ik ze wel kan krijgen?
Vuurwerk is awesome man! Met z'n zessen bij de golf club allemaal vuurwerk neer pleuren en op timer aflaten gaan
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Die motor vind ik niet echt de moeite waard (ff in SP getest) en die kroket komt misschien later nog wel.
Heb hem niet 1 vs 1 getest tegenover andere motoren maar ik vond het gewoon niet goed genoeg om daar weer zoveel geld voor neer te leggen.lordgandalf schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:59:
hoe is de vindicator is het de nieuwe nummer 1 van de motoren of valt dat nog tegen ?
Die motor is 630k
[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 08-07-2015 19:15 ]
Samen met Whisky tot de conclusie gekomen dat de T20 niet sneller is dan de Zentorno, maar ook niet langzamer. Ze zijn even snel! De Adder is wel sneller, maar dat merk je alleen op rechte stukken. Met Slip stream en Catch up uit duurde het maar liefst 50 seconden voordat de Adder aan zij was met de T20. Ben benieuwd hoe de T20 het doet ten opzichte van de Osiris.DigitalError schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:45:
vanmiddag de brawler, chino en T20 gekocht! wat een heerlijke wagens!
Die motor vind ik niet echt de moeite waard (ff in SP getest) en die kroket komt misschien later nog wel.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Mijn broertje heeft sinds deze week ook (eindelijk) GTA, dus hij wil misschien wel om en om helpen.Good Fella schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:59:
Iemand zin om dit weekend op de PS4 een paar races te doen? Ik moet er nog heel wat winnen, kunnen wel om de beurt doen
Met een verhuizing, verkoop en een kleine is gamen er de afgelopen tijd niet echt van gekomen. Ik wil het nu weer oppakken, maar... ik zit niet meer in de crewTwan V schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:32:
Hier ook net een inviterequest ingeschoten
Nick: BillsGate The7wan
Platform: PC
Casual gamer, singleplayer nu voor 98,8% uitgespeeld (knife flights zijn lastig), multiplayer net level 10.
Nieuwe invite gedaan
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Nu speel ik weer af en toe op de PS4 (ingame: mitchztm)
Anyways, zijn er nog mensen hier voor een bike meetup? Beetje rondrijden met de motor etc.
Ik ben redelijk vaak nog online. Alleen wordt ik er om de haverklap uitgetrapt (ik zie bij iedereen left).Ktenolix schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:30:
- Dood hier -
Anyways, zijn er nog mensen hier voor een bike meetup? Beetje rondrijden met de motor etc.
Dus mijn potjes duren vaak niet langer dan 1 uur
Was gister avond nog op de motor op pad voor die events.
Dat heb ik ook regelmatig. Gisteren kwam ik uit een mod shop, ineens was ik de enige nog in de sessie.Noctonix schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:30:
[...]
Ik ben redelijk vaak nog online. Alleen wordt ik er om de haverklap uitgetrapt (ik zie bij iedereen left).
Dus mijn potjes duren vaak niet langer dan 1 uur
Was gister avond nog op de motor op pad voor die events.
Trouwens, ik zie nu regelmatig dat, als ik weer eens vermoord wordt, de persoon doodleuk met mijn motor ervandoor gaat. Ik heb m'n vehicle access op passengers staan.
[ Voor 12% gewijzigd door mike30 op 22-10-2015 22:42 ]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Je kunt volgens mij via het 'menu > online' een sessie zoeken met crew members erin. Alleen werkt dit bij mij nooit.Twan V schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:35:
Hoe zorg je er eigenlijk in GTA Online voor dat je bij crewmembers in een server komt? Ik heb het idee dat ik elke keer random ingedeeld word
Ik heb een request gestuurd en hoop eens iemand tegen te komen als de game weer wil werken bij mij.
Ik heb opeens wat opstart problemen maar dat los ik wel op en anders post ik hier wel.
Mijn game naam is: SirPulpje en ik speel alleen met de PC.
Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960
Ik zelf speel toch vaak 2 avonden per week wat GTA
Heb een office gekocht (Maze Bank) en heb een largewarehouse gekocht, nu nog eens vol proberen te krijgen
Mijn PSN : ak0nnmgn, ben meestal savonds wel online en in het weekend ligt het aan het weer.
vind dit gewoon smerige praktijken hoor.
Zo zijn er wel meer games waar je dergelijke items kunt kopen, voor dergelijke prijzen. Het is niet verplicht, en je kunt het makkelijk verdienen als je er wat tijd in stopt.DigitalError schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:44:
vind alles maar weer bizar duur hoor, die nieuwe X80 zou (als je het in shark cards zou kopen) 40 dollar zijn hebben ze uitgerekend. dat is bijna net zo veel als de complete game.
vind dit gewoon smerige praktijken hoor.
61 dagen en 2 uur, total earnings: 132,5 mln. heb er dus tijd zat in zitten, maar het gaat me gewoon om het principe dat het veel en veel te duur is.echtwaarisdatzo schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:59:
[...]
Zo zijn er wel meer games waar je dergelijke items kunt kopen, voor dergelijke prijzen. Het is niet verplicht, en je kunt het makkelijk verdienen als je er wat tijd in stopt.
heb overigens nog nooit overwogen een shark card te kopen, ik hou niet van die praktijken.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ben ik hier als casual player aan het goede adres?
Kleine toevoeging: ik hoop dat ik in het juiste topic zit hiervoor
Just do it.
Super, thanks! Ziet er weer gelikt uit!
Vanavond een rondje rijden met crew GOTF?
PSN: proditaki specs
van Mora?
MmhmmmDigitalError schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:09:
[...]
van Mora?je bent er ook gewoon lees ik net
PSN: MrMistral

[ Voor 51% gewijzigd door Edzeau op 16-04-2018 14:34 ]
De link naar de Rockstar Social Club