Logo 2 krijgt mn voorkeur !
Goed initiatief. Ben benieuwd naar de uitslag. Feedback puntje, volgende keer alvast een eind tijd noemen.miicker schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:58:
Ik heb er geen probleem mee als mensen op foxy stemmen, dan gaan we daar ook voorik stuur nog wat members die niet gestemd hebben een bericht, ik heb nu mensen van de PS 4 dit gestuurd:
"Beste Crew lid (GTA V Freedom Crew).
We zijn aan het stemmen over een nieuw logo op het forum (zie deze post: miicker in "[Multi] GTA V Crew: Freedom Crew" )
Ik stuur een berichtje naar alle PS4 members die nog niet gestemd hebben. Zou je even op het forum je stem uit willen brengen
Bedankt alvast.
Miicker"
Als er zo veel logo's zijn dan lijkt hij altijd wel ergens op, en je moet toch ook ergens je inspiratie vandaan halen?Huuskes schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:30:
Logo 3 is toch gewoon regelrecht gejat van Wolverhampton Wanderers?

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Stemmen zijn bijgewerkt tot zo ver.
Anders geven we iedereen tot morgen avond 20:00 uur de tijd om te stemmen? Is dat een idee, ik snap dat niet iedereen zijn.haar DM leest binnen 2 uur nadat die binnen is gekomen.
Anders geven we iedereen tot morgen avond 20:00 uur de tijd om te stemmen? Is dat een idee, ik snap dat niet iedereen zijn.haar DM leest binnen 2 uur nadat die binnen is gekomen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Logo 2 is mijn favoriet
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Is goedmiicker schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:05:
Mmm keuzes keuzes... Logo 2 is leuk, maar neigt te veel naar 'Tweakers' denk ik. Maar goed, doe voor mij toch maar 2
Don't forget your roots!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dat lijkt mij een prima ideemiicker schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:05:
Anders geven we iedereen tot morgen avond 20:00 uur de tijd om te stemmen?
Voor nu is het prima om het zo te doen; dan is het straks ook maar gedaan
Van de nieuwe varianten vind ik subtiel en kaal het mooiste.
En al wat missies kunnen doen online?br00ky schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:15:
Invite de deur uit gedaan.
Nick: br0oky
Platform: PC
Multiplayer noob, dus ik ben benieuwd.
Het wordt spannend:
miicker in "[Multi] GTA V Crew: Freedom Crew"
Nu ligt logo 2 weer 2 stemmen voor.
Btw: een aantal mensen stemden per DM. Als jullie me niet geloven wil ik best screenshots sturen
Btw: een aantal mensen stemden per DM. Als jullie me niet geloven wil ik best screenshots sturen
Verwijderd
Puik plan!miicker schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:05:
Ik geloof je wel hoormiicker schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:01:
Het wordt spannend:
Logo 2
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
auto660 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:43:
[...]
Als er zo veel logo's zijn dan lijkt hij altijd wel ergens op, en je moet toch ook ergens je inspiratie vandaan halen?Net een beetje als een gevalletje "lijkt op de iPhone"
[afbeelding]

Zo naast elkaar valt het nog mee, ja. Ik zelf zou denken dat jullie een stel voetbalfans zijn iig
Gentoo BTW
Zal vast de inspiratie zijn geweest idd! Maakt hem niet minder mooi thoughHuuskes schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:41:
[...]
[afbeelding]
Zo naast elkaar valt het nog mee, ja. Ik zelf zou denken dat jullie een stel voetbalfans zijn iig
PSN: MrMistral
Stemmen zijn bijgewerkt
huidige logo, waarom veranderen???
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
de stemmen zeggen genoeg toch?killbillfast schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:34:
huidige logo, waarom veranderen???
2 Stemmen (inclusief die van jou) op het huidige logo...
alles verwerkt.
De Freedom Crew is net zo goed een Tweakers crew als de tweakscrew series. Het iRacing team hoort ook niet minder bij Tweakers omdat het niet aangesloten is bij GoT Racing van Project CARS (of andersom).auto660 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:24:
…alleen nu is het tweakers element er in weg. … Freedom crew eigenlijk niet echt een onderdeel is van alle andere tweakcrews en er dus eigenlijk ook weinig met tweakers te maken hebben … waarbij het wel een beetje vreemd is dat we nog steeds een tweakers logo hebben.
Zou een beetje raar zijn als er niet meer dan één crew kon zijn

Ik ga voor logo 2
Walking on the bright side of life
Het lijkt er op dat logo 2 gaat winnen zo te zien!
Hoe gaat het dan verder? Gaan we daarna stemmen op welke variant?
Wat mij betreft kunnen we daar ook nog wel even over stemmen jaEdzeau schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:17:
Het lijkt er op dat logo 2 gaat winnen zo te zien!Hoe gaat het dan verder? Gaan we daarna stemmen op welke variant?
Wellicht dat we hem kunnen publiceren in een test crew zodat iedereen er daar mee kan klooien in de editor? Dan maken we daar iedereen even commissionair en kan iedereen dat ding gewoon dupliceren.
Dat lijkt mij overigens een goed idee ongeacht welk logo er wint.
Zou kunnen, maar gaat het dan niet veel te lang duren?Good Fella schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:37:
Wellicht dat we hem kunnen publiceren in een test crew zodat iedereen er daar mee kan klooien in de editor? Dan maken we daar iedereen even commissionair en kan iedereen dat ding gewoon dupliceren.
BTW: Als hij in de huidige crew ingesteld wordt kan ook iedereen hem bewerken (dan kunnen ze hem opslaan in hun eigen library).
Beter iets langer en dan voorlopig goed dan over twee weken er weer op uitgekeken zijnmiicker schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:41:
[...]
Zou kunnen, maar gaat het dan niet veel te lang duren?
Dat is een goeie. In dat geval stel ik voor dat de normale versie van het logo dat wint wordt ingesteld en dat mensen daar dan zelf een kloon van kunnen maken. Is er daarna een week om te stemmen op de resultatenBTW: Als hij in de huidige crew ingesteld wordt kan ook iedereen hem bewerken (dan kunnen ze hem opslaan in hun eigen library).
Ik vind het prima, ik stel dan voor dat ik deze publiceer naar de crew:Good Fella schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:54:
[...]
Beter iets langer en dan voorlopig goed dan over twee weken er weer op uitgekeken zijn
[...]
Dat is een goeie. In dat geval stel ik voor dat de normale versie van het logo dat wint wordt ingesteld en dat mensen daar dan zelf een kloon van kunnen maken. Is er daarna een week om te stemmen op de resultaten

Dan kun jij die instellen als logo, en kan iedereen die bewerken.
De reden dat ik deze voorstel is omdat ik in deze de kern (waar de T in staat) geoptimaliseerd heb, daar is hij een stuk netter dan degene met meer vleugels.
Ik vind het prima, maar er kan nog 7 uur gestemd wordenmiicker schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:58:
[...]
Ik vind het prima, ik stel dan voor dat ik deze publiceer naar de crew:
[afbeelding]
Dan kun jij die instellen als logo, en kan iedereen die bewerken.
De reden dat ik deze voorstel is omdat ik in deze de kern (waar de T in staat) geoptimaliseerd heb, daar is hij een stuk netter dan degene met meer vleugels.
ja precies, ik zeg ook niet nu
Hehe. Niet om het één of ander trouwens, maar ten tijden van mijn toetreden tot crew-leider-in-naam heb ik gezegd dat ik bij een verkiezing altijd blanco zou stemmen; mijn stem zal dus verwijderd moeten worden.
Sorry, maar het is niet anders
Handig ook dat ik mij dat herinner nadat ik heb gestemd
Sorry, maar het is niet anders

[ Voor 10% gewijzigd door MoietyMe op 29-05-2015 13:34 ]
Ik heb mij ook even aangemeld:
Mrsillywalk78 en ik speel op de PC
Mrsillywalk78 en ik speel op de PC
wou je net inviten maar dat was al gebeurd. Veel plezier!!
YO! fucknuts! It's Probing time!
Crew emblem personaliseren
Nou het is 8 uur geweest, het is dus logo 2 geworden met best een grote meerderheid. Zie hier de stemmen:Nickname | Logo 1 (huidige logo)![]() | Logo 2 (schild)![]() | Logo 3 (hoofd)![]() |
miicker | X | ||
Crypter | X | ||
Edzeau | X | ||
DigitalError | X | ||
Stimuli | X | ||
Ktenolix | X | ||
MrMistral | X | ||
ChopTheDog | X | ||
tokko1 | X | ||
NickH | X | ||
eelcok | X | ||
Starke | X | ||
MikeHuberts | X | ||
Whisky | X | ||
Annetjes | X | ||
Frits Flits | X | ||
aicaramba | X | ||
auto660 | X | ||
ZasX | X | ||
NinjaTrek2891 | X | ||
dafour | X | ||
SmashingJummy | X | ||
BaRF | X | ||
wuppie007 | X | ||
ShittyNL | X | ||
Cyw00d | X | ||
Marsmillo | X | ||
change1001 | X | ||
GiantLeap | X | ||
pimskie | X | ||
Valuco | X | ||
Raketje | X | ||
JulianSL | X | ||
killbillfast | X | ||
Defqonwolf | X | ||
Blexje | X | ||
servival7 | X | ||
Fe® | X | ||
Totaal | 2 | 22 | 14 |
Ik heb deze zojuist gepubliceerd naar de crew:

Michiel zal (als het goed is) deze als emblem instellen. Iedereen kan deze nu bewerken en (subtiel) aanpassen. Bijvoorbeeld andere vleugels. Als je deze opslaat wordt dit in je eigen library opgeslagen. Post deze vervolgens hier.
Ik stel voor dat we maandag avond (20:00 uur) de inzendingen op een rij zetten, dan een stemming openen op welk logo we het beste vinden. Dat logo stellen we dan (voor lange tijd) in als crew logo.
Hopelijk zijn jullie het hiermee eens, anders hoor ik het graag
[ Voor 67% gewijzigd door miicker op 29-05-2015 21:02 ]
Wil allereerst iedereen bedanken voor het stemmen dusver, Crypter voor het originele ontwerp van het winnende logo, en miicker voor al zijn inzet bij het organiseren van dit hele gebeuren en het maken van Crypters ontwerp in de—pain of the ass to use—Rockstar Embled Editor 
Zojuist het logo aangepast op Social Club, het kan nog wel even duren voordat deze actief is. Zoals miicker zegt kan iedereen deze nu klonen en aanpassen naar hartelust. Maandag lijkt mij wat kortdag dus ik zou woensdag of donderdag doen; dan hebben mensen iets meer tijd. Acht uur is verder prima
Ben benieuwd waar mensen mee komen
Zojuist het logo aangepast op Social Club, het kan nog wel even duren voordat deze actief is. Zoals miicker zegt kan iedereen deze nu klonen en aanpassen naar hartelust. Maandag lijkt mij wat kortdag dus ik zou woensdag of donderdag doen; dan hebben mensen iets meer tijd. Acht uur is verder prima
[ Voor 30% gewijzigd door MoietyMe op 29-05-2015 21:52 ]
Prima, dan zetten we het op donderdag 20:00 uurGood Fella schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:50:
[...]
Maandag lijkt mij wat kortdag dus ik zou woensdag of donderdag doen; dan hebben mensen iets meer tijd. Acht uur is verder prima
Volgens mij is die vrij snel afgevallen omdat er weinig positieve reacties warenGravitar schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:09:
Wat is er eigenlijk met het Henk logo gebeurd?
Hallo
Mijn naam is robbert en kan ook eindelijk weer gta spelen op me laptop
Mijn social club naam is GtaboyNL
Ben nu level 10 bijna 11 maar zou het wel leuk vinden om met mensen online te spelen
Mijn naam is robbert en kan ook eindelijk weer gta spelen op me laptop
Mijn social club naam is GtaboyNL
Ben nu level 10 bijna 11 maar zou het wel leuk vinden om met mensen online te spelen
Nou ik heb gisteren voor het eerst GTA online gespeeld. Maar ik denk toch echt dat je samen moet spelen met andere. Het laden duurt lang, echt heel lang. Daarnaast wordt je bij heists gekicked omdat je een laag level hebt en op dit moment heb ik nog alleen maar races kunnen spelen, omdat in de andere MP modes geen spelers waren. Ja TDM met 1 vs 1. Meer mensen hier last van?
Ja, die lange laadtijden is een probleem (binnenkort krijg ik m'n snelle SSD, maar zal online ws niet veel uitmaken). En dat je er idd soms uitgekicked wordt, af en toe zelfs naar de story mode... erg irritant.
Voor de rest vind ik GTA online HET spel der spellen
Gistermiddag hebben Freakiebeakie, RZor, Ambrose en ikzelf (Grunneger) een paar uur heists en missies gedaan. Met Teamspeak natuurlijk, bijna onmisbaar als je goed wil samenwerken. Echt top
Voor de rest vind ik GTA online HET spel der spellen
Gistermiddag hebben Freakiebeakie, RZor, Ambrose en ikzelf (Grunneger) een paar uur heists en missies gedaan. Met Teamspeak natuurlijk, bijna onmisbaar als je goed wil samenwerken. Echt top
Nah, dan kom ik een keertje mee joinen. Dan werkt het misschien wel en maakt het ook leuk!Anton_NL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:22:
Ja, die lange laadtijden is een probleem (binnenkort krijg ik m'n snelle SSD, maar zal online ws niet veel uitmaken). En dat je er idd soms uitgekicked wordt, af en toe zelfs naar de story mode... erg irritant.
Voor de rest vind ik GTA online HET spel der spellen![]()
Ur welcome
Ik kan zelf alleen 's middags trouwens.
Heb je een headset en teamspeak? Scheelt enorm, dat je ingame kan communiceren zonder getyp. En in dit geval ook nog in de eiguh moerstaal
Ik kan zelf alleen 's middags trouwens.
Heb je een headset en teamspeak? Scheelt enorm, dat je ingame kan communiceren zonder getyp. En in dit geval ook nog in de eiguh moerstaal
Tuurlijk headsetje. (Steelseries Siberia Elite). Teamspeak kom ik dan wel ff op. Ik ben pro-mumble en anti-teamspeak, maar af en toe maak ik een uitzondering
@ShittyNL, doe even 1 dag contact missions en je bent zo lvl 25, zodra je lvl 25 ben wordt je veel vaker toegelaten in heists omdat je dan betere armor kan dragen en dus minder snel dood gaat. mij maakt het overigens niet uit je mag mijn heist altijd joinen mits er plaats is
Sowieso is het handig om in ieder geval iets aan je strenght te doen; anders ben je na twee kogels meteen dood
M'n strenght gemaxxed door een missie te starten zonder Politie en vervolgens op het strand iedereen neer te slaanGood Fella schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:03:
Sowieso is het handig om in ieder geval iets aan je strenght te doen; anders ben je na twee kogels meteen dood
Welke is dat? Ik moet mijn tweede karakter ook nog voorzien van wat strengthNoctonix schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:56:
[...]
M'n strenght gemaxxed door een missie te starten zonder Politie en vervolgens op het strand iedereen neer te slaanWas maar een uurtje of anderhalf bezig ghehe
werkt dat trucje niet meer om 20 minuten op een auto te rammen waar een andere player in zit?Good Fella schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:00:
[...]
Welke is dat? Ik moet mijn tweede karakter ook nog voorzien van wat strength
Zo heb ik mijn strenght gemaxxed
Het lijkt mij leuk om 's met iemand (mag ook een beginner zijn) in een 'private game' flink rond te klooien in Los Santos en omgeving. Daarmee bedoel ik bijv. allerlei stunts maken, de cops uitdagen, crazy skydives, iets doen met een rijdende trein, allebei in een plane of chopper en dan maar zien etc. Noem maar op, er is zoveel te verzinnen.
Pb'tje is
Oh ja, heel belangrijk: headset verplicht
Platform: PC.
Pb'tje is
Platform: PC.
[ Voor 6% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 06-06-2015 10:12 ]
Eindelijk aan de online versie begonnen, maar wat een gekluns zeg. Headset is inderdaad een must. Schiet me dus niet meteen door de kop als je smallrukkerswing tegenkomt.
Dit gebeurd dagelijks, dus nu is de grote vraag: welk platform?Anton_NL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:46:
Het lijkt mij leuk om 's met iemand (mag ook een beginner zijn) in een 'private game' flink rond te klooien in Los Santos en omgeving. Daarmee bedoel ik bijv. allerlei stunts maken, de cops uitdagen, crazy skydives, allebei in een plane of chopper en dan maar zien etc. Noem maar op, er is zoveel te verzinnen.
Pb'tje is![]()
Inmiddels ge-edit:Good Fella schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:52:
Dit gebeurd dagelijks, dus nu is de grote vraag: welk platform?
Platform PC
[ Voor 9% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 01-06-2015 22:28 ]
Rondje golf werkte ook altijd. Geen idee of dit nog zo is. Geloof dat ik hole 6 een keer of 40 gedaan heb destijds. Die is vrij kort. 2 keer slaan.miicker schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:43:
[...]
werkt dat trucje niet meer om 20 minuten op een auto te rammen waar een andere player in zit?
Zo heb ik mijn strenght gemaxxed
Geen idee of dat werkt, nog nooit geprobeerdPannekoek81 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:36:
[...]
Rondje golf werkte ook altijd. Geen idee of dit nog zo is. Geloof dat ik hole 6 een keer of 40 gedaan heb destijds. Die is vrij kort. 2 keer slaan.
Ik ga vanavond de laatste setup doen voor de heist 3 (Deliver EMP)
En ook de heist Final dus de Humane Raid heist doen.
Ik heb nu al 3 keer die setup geprobeerd, maar telkens zijn er kneusjes die denken dat ze met unsilenced wapens die missie kunnen halen, en van te voren moet je 4 mile rijden naar de armored wagen, en vervolgens nog 3 mile met die armored wagen...
Dus hoop dat er wat mensen zijn die mee willen helpen
Ben best bereid te helpen, hoe laat wil je gaan hosten? Heb die setup al een aantal keer gedaan.miicker schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:42:
[...]
Geen idee of dat werkt, nog nooit geprobeerd
Ik ga vanavond de laatste setup doen voor de heist 3 (Deliver EMP)
En ook de heist Final dus de Humane Raid heist doen.
Ik heb nu al 3 keer die setup geprobeerd, maar telkens zijn er kneusjes die denken dat ze met unsilenced wapens die missie kunnen halen, en van te voren moet je 4 mile rijden naar de armored wagen, en vervolgens nog 3 mile met die armored wagen...
Dus hoop dat er wat mensen zijn die mee willen helpen
rond 8 / 9 uur, liefst zo vroeg mogelijk, dan kan ik daarna nog wat missies doen 
Hoe laat kan je?
Hoe laat kan je?
Ik wil je ook wel helpen!miicker schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:13:
rond 8 / 9 uur, liefst zo vroeg mogelijk, dan kan ik daarna nog wat missies doen
Hoe laat kan je?
Heb die heist ook al meerdere keren gehaald, en ram inmiddels redelijk rap door die stealth missie heen
Hoop dat je hem wel op hard zet, want ik kom regelmatig lobbies tegen die deze set-up op normal zetten, terwijl dat in stealth al helemaal nergens voor nodig is
R* id: tk0wnz
PS4?tK0wnZ schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:53:
[...]
Ik wil je ook wel helpen!
Heb die heist ook al meerdere keren gehaald, en ram inmiddels redelijk rap door die stealth missie heen![]()
Hoop dat je hem wel op hard zet, want ik kom regelmatig lobbies tegen die deze set-up op normal zetten, terwijl dat in stealth al helemaal nergens voor nodig is![]()
R* id: tk0wnz
Ik en Whisky spelen op de PS4 iig.
Maar ik zet hem wel op hard
Hmm dan wordt het wat lastig, ik zit op de PCmiicker schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:01:
[...]
PS4?
Ik en Whisky spelen op de PS4 iig.
Maar ik zet hem wel op hard
Ik wil ook wel meedoen.... maar ik ben er pas tussen 21:00 en 22:00
Etuuuuuh!
Hoe laat ben jij online dan?Noctonix schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:09:
[...]
Ben best bereid te helpen, hoe laat wil je gaan hosten? Heb die setup al een aantal keer gedaan.
Dan ben ik vast nog wel met een missie bezig, maar hoop die dan al afgerond te hebben, maar dan kunnen we wel samen verder wat missies aanklotenCrypter schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:46:
Ik wil ook wel meedoen.... maar ik ben er pas tussen 21:00 en 22:00
Moet wel kunnen denk ik. Ben rond uurtje of 7/half 8 wel onlinemiicker schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:13:
Hoe laat kan je?
[ Voor 8% gewijzigd door Noctonix op 02-06-2015 14:58 ]
Nice!Noctonix schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:57:
[...]
Moet wel kunnen denk ik. Ben rond uurtje of 7/half 8 wel online
Helaas moet ik vanavond overslaan.. er is iets tussen gekomen wat meer prio heeft
Misschien ben ik later op de avond on, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
No problemo, ik ben het toen ik klaar was met werken direct nog even gaan proberen (met 3 debielenrandoms), ik heb de hele missie alleen gedaan, 1 iemand had 2 mensen vermoord, ik de rest. De anderen hadden niet een silenced weapens. Maar het is me gelukt! Zometeen eens de heist proberen voor de eerste keerNoctonix schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:39:
[...]
Helaas moet ik vanavond overslaan.. er is iets tussen gekomen wat meer prio heeft![]()
Misschien ben ik later op de avond on, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
Zojuist eens mogen meespelen met een paar van jullie. Erg gaaf, maar met lvl 9 nog maar een beetje voor spek en bonen. Nu lopen de levels best snel op, maar mijn stats gaan echt tergend langzaam. Herkennen jullie dat? Uurtje vliegschool en er is amper een streepje bij. Om over stamina, shooting maar niet te spreken.
Had ook een aanvraag gedaan en was geaccepteerd.
Speel op de PC en ben te vinden onder Zwolly
Heb geen headset en een tamelijke noob in het hele online gebeuren.
Ben net level 14 maar dat zal gestaag groeien neem ik aan.
Speel op de PC en ben te vinden onder Zwolly
Heb geen headset en een tamelijke noob in het hele online gebeuren.
Ben net level 14 maar dat zal gestaag groeien neem ik aan.
Gewoon naar een shooting range gaan om je shooting skill te maxenNMNN schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:59:
Zojuist eens mogen meespelen met een paar van jullie. Erg gaaf, maar met lvl 9 nog maar een beetje voor spek en bonen. Nu lopen de levels best snel op, maar mijn stats gaan echt tergend langzaam. Herkennen jullie dat? Uurtje vliegschool en er is amper een streepje bij. Om over stamina, shooting maar niet te spreken.
Met 2 uurtjes shooting range had ik mijn shooting wel op max geloof ik.
heb de TS weer bijgewerkt 
beginnen met de Series A heist (inclusief setups).
Zijn er mensen die zin hebben om mee te doen?
<PS4>
Post hier een bericht met je ingame naam en platform als je niet in de TS staat
Ik ga trouwens vanavond (uurtje ofZijn er mensen die zin hebben om mee te doen?
<PS4>
Ik heb me net aangemeld voor de crew, dus ik zal me hier ook even melden.
Name: flippiej
platform: pc
Ben pas redelijk recent met het spel begonnen dus ik ben druk aan het unlocken en langzaam wat aan het opbouwen in online. Mocht je graag willen racen, dat is momenteel mijn focus.... winnen wil nog niet echt lukken dus het unlocken zal wel een tijdje duren, maar ik heb graag gezelschap
Name: flippiej
platform: pc
Ben pas redelijk recent met het spel begonnen dus ik ben druk aan het unlocken en langzaam wat aan het opbouwen in online. Mocht je graag willen racen, dat is momenteel mijn focus.... winnen wil nog niet echt lukken dus het unlocken zal wel een tijdje duren, maar ik heb graag gezelschap
Alle invites zijn geaccepteerd, welkom bij de club!
niemand die trouwens tot nu toe een aanpassing heeft gestuurd op het huidige crewlogo?
Andere vleugels of zo? Of iets anders?
Deadline zou eigenlijk voor vanavond 8 uur zijn...
Andere vleugels of zo? Of iets anders?
Deadline zou eigenlijk voor vanavond 8 uur zijn...
Het lijkt erop alsof ik in de lijst nog ontbreek, mijn ingame naam is copperek, en ik speel op de pc.miicker schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:26:
heb de TS weer bijgewerktPost hier een bericht met je ingame naam en platform als je niet in de TS staat
Ik ga trouwens vanavond (uurtje ofbeginnen met de Series A heist (inclusief setups).
Zijn er mensen die zin hebben om mee te doen?
<PS4>
nu ontbreek je niet meereelcok schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:51:
[...]
Het lijkt erop alsof ik in de lijst nog ontbreek, mijn ingame naam is copperek, en ik speel op de pc.
Heb mij zojuist ook aangemeld voor de crew. Heb GTA V al een tijdje maar speel normaal met een goede vriend en zijn wederhelft, in ons 3 man crewtje. Gaat nergens over natuurlijk. Dus hier ben ik dan!
Op moment level 42 geloof ik uit mijn hoofd zo. Ik kan werkelijk niks van racen, maar ben volgens mij wel bruikbaar voor heists en fun. ;-)
Naam: Lamathief
Op moment level 42 geloof ik uit mijn hoofd zo. Ik kan werkelijk niks van racen, maar ben volgens mij wel bruikbaar voor heists en fun. ;-)
Naam: Lamathief
Heb gisteren een aantal heist setups gedaan met de crew. Was erg gezellig
. Finale kon helaas niet doorgaan omdat 1 member steeds een Dx3d error kreeg.
Zet mij daarom ook maar op de lijst:
Nickname: HeliosNL
Level: 72
Headset: ja
Teamspeak: ja
Zet mij daarom ook maar op de lijst:
Nickname: HeliosNL
Level: 72
Headset: ja
Teamspeak: ja
directx ingame op 10.1 zetten i.p.v 11 werkt voor een hoop mensen, ikzelf heb die error nooit meer gekregen nadat ik dat heb aangepast
De Lampadati Pigalle.. wat een wagen!
Vannacht even creatief geweest met verschillende camera hoeken.
p.s. Klik voor een grotere foto

Verwijderd
Misschien een leuk idee om met de crew a.s. woensdagavond of donderdagavond Stunters vs. Rpg's te spelen. Hoe meer mensen, hoe leuker! Dit brengt hilarische momenten met zich mee. Wie oh wie heeft hier zin in? Ik host hem dan wel.
Het is inderdaad een schitterende wagen, helaas heb ik hem ooit eens weggedaan en is hij vrij prijzig in de aanschafNoctonix schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 01:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn request is verstuurd. Mijn ingame en socialclub naam is funkz_. Op de PC uiteraard.
[ Voor 13% gewijzigd door Fanta op 06-06-2015 11:44 ]
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Je invite is geaccepteerd, van harte welkom!
Noctonix schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 01:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: MrMistral
Ik heb me zojuist aangemeld.
Mijn ingame naam is ook Hybmaster en speel op PC
Mijn ingame naam is ook Hybmaster en speel op PC
Toevallig iemand die vanmiddag nog zin heeft om wat te gaan racen met zn 2en om zo snel wat te kunnen unlocken? - flippiej
Dat had je vanmiddag ff moeten vragen toen ik bij je in de lobby zat! Ben altijd te porren voor een paar rondjes Rodeo Loop.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
ik had uiteindelijk nog iemand gevonden om een aantal rondjes mee te doenFanta schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:56:
Dat had je vanmiddag ff moeten vragen toen ik bij je in de lobby zat! Ben altijd te porren voor een paar rondjes Rodeo Loop.
Let op:
De link naar de Rockstar Social Club
De link naar de Rockstar Social Club