Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21
aaaido schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:51:
Compagnon app doet het :)

Wat mij tegenvalt met de mp is dat je soms keihard wordt geowned door unbalanced teams etc. Dan speel ik walker assault en vind ik een token voor een vliegtuig, wordt je binnen 1 sec van achteren neergehaald door enemy vliegtuig. Zelfde als AT ST. Paar missle locks en weg. Daarnaast is die bobba fet ofzo echt OP.

Ik vind walker assault echt een toffe mode maar vaak is het echt niet te spelen. En dan heb ik het nog niet gehad over de dl-44....
Ik probeer inmiddels iets minder te rushen naar objectives in walker assault, waardoor je wat langer kan overleven en wat meer bewegende players van de tegenstander neer kan halen voor je zelf gaat. De radar is trouwens ook een erg goed middel om wat meer op te letten kwam ik gister achter ( xD lekker snel ja, ben nu lvl 21). Er zit een redelijke afstandsmeter voor tegenstanders in als je op de kleuren let. Zodra er iemand vrij dichtbij komt moet je zelf stoppen met rennen, zodat jij niet meer op hun radar voor kan komen en kan je ze wat meer verrassen. Zo had ik gister bij Endor opeens wat rebels door die achter me zouden moeten lopen, ik stond stil achter een boom en ze liepen me beiden voorbij zonder me te zien, waarna ik ze kon neerhalen. En dat ondanks mn witte stormtrooper pak ;)

Voorlopig sinds gisteren pas druk bezig geweest met de radar, dus veel conclusies kan ik er nog niet aan verbinden, maar ik leef er voorlopig een stuk langer door en mn k/d is ook wat hoger. Ik merk wel dat ik nu ongeveer de helft van de tijd bezig ben met rondlopen en om me heen kijken en daarnaast ook 50% van de tijd naar de radar zit te turen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
De radar gebruik ik net als in elke ander spel zeker :)

Gisteren nog wat andere modes gedaan en deze bevallen mij meer: supremacy, blast en drop zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 11:46

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

flippiej schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:04:
[...]

Ik probeer inmiddels iets minder te rushen naar objectives in walker assault, waardoor je wat langer kan overleven en wat meer bewegende players van de tegenstander neer kan halen voor je zelf gaat. De radar is trouwens ook een erg goed middel om wat meer op te letten kwam ik gister achter ( xD lekker snel ja, ben nu lvl 21). Er zit een redelijke afstandsmeter voor tegenstanders in als je op de kleuren let. Zodra er iemand vrij dichtbij komt moet je zelf stoppen met rennen, zodat jij niet meer op hun radar voor kan komen en kan je ze wat meer verrassen. Zo had ik gister bij Endor opeens wat rebels door die achter me zouden moeten lopen, ik stond stil achter een boom en ze liepen me beiden voorbij zonder me te zien, waarna ik ze kon neerhalen. En dat ondanks mn witte stormtrooper pak ;)

Voorlopig sinds gisteren pas druk bezig geweest met de radar, dus veel conclusies kan ik er nog niet aan verbinden, maar ik leef er voorlopig een stuk langer door en mn k/d is ook wat hoger. Ik merk wel dat ik nu ongeveer de helft van de tijd bezig ben met rondlopen en om me heen kijken en daarnaast ook 50% van de tijd naar de radar zit te turen :P
Dat is precies de reden dat ik de scan pulse star card gebruik, dat icm met op de radar kijken levert kills op. Op Jakku heel veel kills door 2 seconden over een duin te kijken, 2 schoten met de dl-44, en weer terug kruipen voordat iemand je gezien heeft.

Over de dl-44 in het algemeen, if you can't beat them, join them (vervelend als je nog geen level 25 bent). Ik werd ook gek van die gasten die me in 2 schoten dood hadden, en zo lang hij niet genurfd (spel je dat zo?) wordt gebruik ik hem ook maar.

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
B.Lensen schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:37:
[...]

Dat is precies de reden dat ik de scan pulse star card gebruik, dat icm met op de radar kijken levert kills op. Op Jakku heel veel kills door 2 seconden over een duin te kijken, 2 schoten met de dl-44, en weer terug kruipen voordat iemand je gezien heeft.

Over de dl-44 in het algemeen, if you can't beat them, join them (vervelend als je nog geen level 25 bent). Ik werd ook gek van die gasten die me in 2 schoten dood hadden, en zo lang hij niet genurfd (spel je dat zo?) wordt gebruik ik hem ook maar.
Kan die een beetje op range meekomen als je rustig aimed? Nerfed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

To easy schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:08:
[...]

Kan die een beetje op range meekomen als je rustig aimed? Nerfed :)
Medium range is geen probleem, echt op range werkt hij natuurlijk minder (het is tenslotte een blaster geen rifle). Ranged zijn de bowcaster en homing shot weer handig.

Grote map rebel: ion, scan pulse, bow/homing
Grote map imp: jet, shield, homing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Net weer paar potjes gedaan. Was weer dikke fun. :) Ook maar ff een AT-ST uit japan besteld. Nu wachten tot die binnen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
Paulus07 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:54:
Net weer paar potjes gedaan. Was weer dikke fun. :) Ook maar ff een AT-ST uit japan besteld. Nu wachten tot die binnen is :P
Een echte bedoel je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Een echte op schaal :P Past mooi tussen het duitse ww2 gebeuren :P

Afbeeldingslocatie: https://www.bigbadtoystore.com/images/products/in/large/BAN16207.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Nice,

Ik heb sinds het kijken van The Force Awakens en het spelen van Battlefront het virus ook weer aardig te pakken.

Ben gisteren tot rank 17 gekomen en het gaat telkens weer wat beter, ben er ook achter welke wapens ik wel moet hebben en welke ik zeker niet moet hebben. Ik vind de DLT-19 en de EE-3 erg fijn. De T21 vind ik het minste, die vuurt echt te traag en ik raak er geen pepernoot mee :)

Verder ben ik gisteren ook geswitched van first person naar 3rd person view. Ik vond dat altijd maar niks en speel shooters altijd in first person maar na een tijdje spelen ben ik er meer aan gewend, ook het inzoomen met L2 gaat veel beter omdat je minder ver inzoomt en dan dus toch beter overzicht hebt en naar mijn gevoel beter kunt mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Ik vind het ook een heerlijk spel, maar ik ben er zo slecht in, ik eindig steevast bij de onderste 3.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

thaMini

Tool !!

Kapot schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:27:
Ik vind het ook een heerlijk spel, maar ik ben er zo slecht in, ik eindig steevast bij de onderste 3.... :(
Dat gebeurde mij ook maar het slaat vanzelf om.
Het is bij mij nu wisselvallig. Soms bovenaan, soms middenmoot.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Oefening baart kunst, op een gegeven moment leer je de maps beter kennen en heb je ook meer power up kaarten. Die worden ook steeds krachtiger :)

Verder heb ik me nu alleen nog maar bezig gehouden met Blast, ik ga later de andere gamemodes wat meer verkennen maar daar werd ik eerst continue afgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ben zelf nog steeds fan van walker assault. Zeker als je 2 teams hebt die goed werken. Dan is het echt chaos en fun en springen mensen ook achter de blasters/turrets etc als je de walker kan aanvallen. En dan gaat het snel :D

Laatst een potje gedaan met die modus om de pods te claimen. Dat duurde een partij lang om die laatste pod te claimen. Zijn denk een half uur bezig geweest omdat het om de zovele seconde van team wisselde met claimen. Dat was pas chaos :D

Wel benieuwd wat ze eventueel zullen gaan doen met nieuwe maps en de settings.

Zitten trouwens wel paar mooie video's tussen: http://starwars.ea.com/st...efront-movies-of-the-week

:+

[ Voor 11% gewijzigd door Paulus07 op 08-01-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Waar maken ze die video's mee? Of zit er een movie editor die ik over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 20:04:
Waar maken ze die video's mee? Of zit er een movie editor die ik over het hoofd heb gezien?
Gok dat het allemaal via de PC gedaan wordt en dan via console etc bepaalde commands laten draaien.
Zit niet meer echt in de pc gaming. Maar vroeger ten tijde van call of duty 2 (ja vroeger :P) werkte dat via de console om bijvoorbeeld spectator mode te activeren, GUI uitschakelen, etc etc.

En deze tool lees ik:

http://bfcinematictools.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Paulus07 op 08-01-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hoe kan je in een AT-AT of AT-ST zitten? Heb paar keer Walker-Assault gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Grudgie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:04:
Hoe kan je in een AT-AT of AT-ST zitten? Heb paar keer Walker-Assault gespeeld.
Soms ligt er een badge zoals voor de vliegtuigen welke lijkt op een at-at of at-st.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://static4.techinsider.io/image/564b385d11231403018b5afb-1920-1080/screen%20shot%202015-11-17%20at%209.22.59%20am.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Arunia schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:08:
[...]

Soms ligt er een badge zoals voor de vliegtuigen welke lijkt op een at-at of at-st.
Als een nieuwe "ronde" begint zie je minimaal 5 man die kant op rennen en soms op elkaar schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03-2018
cardwizard schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:29:
[...]

Als een nieuwe "ronde" begint zie je minimaal 5 man die kant op rennen en soms op elkaar schieten :+
Valt me op dat ik die dingen steeds minder vaak te pakken heb. Volgensmij hebben mensen een beetje door waar ze spawnen.... of staan die plekken niet vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Zijn allemaal vaste plekken inderdaad , sommige wachten er gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dat vliegen is wel moeilijk zeg! En wat zijn die controls irritant van het vliegen. Als ik omhoog wil ga ik naar beneden en als ik naar beneden wil ga ik omhoog.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Dubbel

[ Voor 87% gewijzigd door SavageBrother op 10-01-2016 10:20 ]

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Settings -> controls -> invert flight control op yes zetten.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dat gaat idd een stuk beter! Wat is dit verslavend zeg hahaha.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:17
Vlassie1980 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:00:
Oefening baart kunst, op een gegeven moment leer je de maps beter kennen en heb je ook meer power up kaarten. Die worden ook steeds krachtiger :)
Klopt en dat geeft ook aan dat deze game helemaal niet zo noob-friendly of casual is als velen beweren.. Ik kan er aardig in meekomen, maar iemand met minder shooter ervaring zal het echt moeilijk hebben om mee te komen.. Alle standaard shooter-skills zijn zeker ook van toepassing op deze game.. Wat betreft de Star Cards en andere unlocks, dat is gewoon onderdeel van het "progressie" systeem wat de game ook minder toegankelijk maakt voor nieuwe spelers.. Ik snap dat veel mensen het leuk vinden dingen te moeten unlocken, maar ik blijf het niks vinden in player-v-player online shooters aangezien het dus een oneerlijk systeem is wat alleen maar voor onbalans zorgt tussen de spelers en teams.. Het maakt de game dus automatisch oneerlijk, mensen die langer spelen zijn vaak al beter en dan hebben ze ook nog eens toegang tot betere wapens en star cards etc.. Erg lastig om te accepteren als je competitief bent ingesteld.. Maar winnen en verliezen zegt me dus niet zoveel in dit soort games aangezien het is dus sowieso geen eerlijke competitie is.. Wat dat betreft was het vroeger toen iedereen gewoon altijd meteen toegang had tot alles een stuk eerlijker in dit soort games.. Fighter Squadron is wat dat betreft nog de eerlijkste gamemode, echter zijn daar de Rebels met de A-wing en shields weer te sterk..

Maar ondanks dat alles nog steeds een leuke game.. 100% Star Wars met geweldig mooie graphics en geluiden.. Ik blijf het spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
Heb een vraagje.. bij mij blijft de game maar opnieuw installeren. Soms kan ik de game zonder problemen starten en de andere keer gaat hij eerst helemaal de 1.03 patch downloaden en als ik de game dan start de hele game content opnieuw installeren....... iemand dit ooit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Gisteren die DL-44 unlocked, wat een wapen zeg. Eindig ook steeds vaker weer in de top 3, met soms een reeks mindere potjes waardoor m'n kd wat matig is. Ik heb er denk ik al weer 22 uur in gestoken en 't blijft leuk.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook blij met mn Solo-blaster :) Heeft me tot nu veel geholpen!

Nu paar dagen bezig met BFt, vermaak me er enorm mee. Het heeft idd niet de uitgebreidheid van Battlefield, maar is eigenlijk gewoon een heel ander spel. Battlefront speel ik dan ook liever alleen of met 2, terwijl ik nooit Battlefield speel in mn eentje, waarbij het juist leuk is om met zn allen te spelen!

Ik word echter compleet 'kriegel' (op Leno's manier ;)) van de homing-shot en personal shield. Mietjes die zodra ze een damage krijgen, snel schildje aan doen, wegrennen/vliegen, healen, en van afstand een homing op je mik gooien. Noobpussy level = 999 :F

Ik hoop dat ze t spel nog dik gaan uitbreiden met bekende models uit de films, zoals bijv Wookies, ATAT drivers, Tie-pilots, dat Heroes hun andere outfits krijgen etc etc..
De gewone gezichts models zijn saai en lelijk.. En ik snap niet waarom mensen als stormtrooper geen helm dragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BokitoD schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:51:
Heb een vraagje.. bij mij blijft de game maar opnieuw installeren. Soms kan ik de game zonder problemen starten en de andere keer gaat hij eerst helemaal de 1.03 patch downloaden en als ik de game dan start de hele game content opnieuw installeren....... iemand dit ooit meegemaakt?
Ik neem aan dat je zelf al een de-install hebt gedaan, en dan alles opnieuw vers installeert (ipv het spel het zelf laten doen, zoals ie dat nu doet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Viel mij ook op Leno, dat ik dit spel best graag alleen speel. Je hebt toch een stuk minder teamwork nodig dan bij BF4.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja idd, het voelt veel meer als een arcade shooter, waarbij minder team-tactiek nodig is waarbij overlegd moet worden.. Zoals 'vroegah' op de pc bij oude shooters, voor al het teamspeak/roger wilco/parties 'nodig' of beschikbaar was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
poor Leno schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:05:
[...]

Ik neem aan dat je zelf al een de-install hebt gedaan, en dan alles opnieuw vers installeert (ipv het spel het zelf laten doen, zoals ie dat nu doet?)
Heb de game verwijderd gewoon via het hoofdmenu, maar dan kan ik niet de gedownloade gamedata verwijderen... dat is volgensmij nog eens 20GB als je voor het eerst opstart.... maar waar ik dat dan kan vinden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BokitoD schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:30:
[...]

Heb de game verwijderd gewoon via het hoofdmenu, maar dan kan ik niet de gedownloade gamedata verwijderen... dat is volgensmij nog eens 20GB als je voor het eerst opstart.... maar waar ik dat dan kan vinden.. :/
Welk platform speel je eigenlijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
poor Leno schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:52:
[...]

Welk platform speel je eigenlijk op?
Oh misverstand... PS4 natuurlijk! Waar anders op ;) ;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
^ misschien helpt 'licenties herstellen'?
http://manuals.playstatio...ps4/settings/license.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je toevallig zelf een nieuwe HDD in je PS4 gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
poor Leno schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:59:
Ben ook blij met mn Solo-blaster :) Heeft me tot nu veel geholpen!

Nu paar dagen bezig met BFt, vermaak me er enorm mee. Het heeft idd niet de uitgebreidheid van Battlefield, maar is eigenlijk gewoon een heel ander spel. Battlefront speel ik dan ook liever alleen of met 2, terwijl ik nooit Battlefield speel in mn eentje, waarbij het juist leuk is om met zn allen te spelen!

Ik word echter compleet 'kriegel' (op Leno's manier ;)) van de homing-shot en personal shield. Mietjes die zodra ze een damage krijgen, snel schildje aan doen, wegrennen/vliegen, healen, en van afstand een homing op je mik gooien. Noobpussy level = 999 :F

Ik hoop dat ze t spel nog dik gaan uitbreiden met bekende models uit de films, zoals bijv Wookies, ATAT drivers, Tie-pilots, dat Heroes hun andere outfits krijgen etc etc..
De gewone gezichts models zijn saai en lelijk.. En ik snap niet waarom mensen als stormtrooper geen helm dragen..
ik wordt helemaal gek van die gasten die een bowcaster, jetpack personal shield combo gebruiken....
Enkel om deze reden raak ik op dit moment het spel bijna niet meer aan, zodra ze deze card wapens een beetje balancen zal ik denk ik weer wat meer gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordprimoz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:17:
[...]

ik wordt helemaal gek van die gasten die een bowcaster, jetpack personal shield combo gebruiken....
Enkel om deze reden raak ik op dit moment het spel bijna niet meer aan, zodra ze deze card wapens een beetje balancen zal ik denk ik weer wat meer gaan spelen.
Owja.. Vergeten.. Die &@€!&@€&!! Bowcaster/jumppack combo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik zit nu te wachten op wat nieuwe maps. Begin ze nu een beetje te vaak voorbij zien komen. Daarom nog steeds ook vaak wat afwisselen tussen modi om wat "andere" maps te krijgen :)

Heb die modi met de robots trouwens nog geen 1 keer aangeraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het valt me op dat er veel modi zijn welke gewoon totaal leeg zijn. Of iig dat ik er nooit een potje in heb gespeeld. Wilde met de luchtgevechten gaan doen zodat ik die via Steam Link beneden zou kunnen doen. Maar nooit een potje van kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Arunia schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:22:
Het valt me op dat er veel modi zijn welke gewoon totaal leeg zijn. Of iig dat ik er nooit een potje in heb gespeeld. Wilde met de luchtgevechten gaan doen zodat ik die via Steam Link beneden zou kunnen doen. Maar nooit een potje van kunnen starten.
Moet zeggen dat er in elke modi altijd wel iets te doen is op de PS4 (behalve dan die robot/Droid Run want die heb ik nog niet gespeeld :P )

De mode "Fighter Squadron" doe ik soms even tussendoor als afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Op de PS4 heb ik inderdaad altijd wel volle gamerooms, nog niet voorgekomen dat er niemand of weinig personen in zaten. Maar de PS4 community is ook veel groter als de PC en Xbox One community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
hier ook op de PS4 , zonder problemen binnen 5 seconden een volle pot om mee te kunnen doen (alle modes!)

top spel nog steeds , voor het eerst ook dat ik hoop op leuke uitbreidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
Ok ik moet toegeven dat je echt veel winst behaald met juist gebruik van traits etc. Gebruik nu scan icm radar en daarmee loop ik meestal 2,5 k/d. Ik ben niet echt objective dus doe meer blast etc.

De dl 44 is nog steeds te OP maar wel des te leuker om deze gasten van achteren te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Ok, behoorlijke bug in de pc versie. De walkers waren down, alle bombers waren nog beschikbaar en het spel bleef maar doorgaan. De top speler zat op 108 kills. Ik ben maar gestopt anders was ik vannacht nog bezig.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
poor Leno schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:35:
[...]

Owja.. Vergeten.. Die &@€!&@€&!! Bowcaster/jumppack combo :(
Dan was ik je eergisteren aan t rapen op endor denk ik haha... Idd, die combo is chaos en heeeel moeilijk tegen te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
poor Leno schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:48:
Heb je toevallig zelf een nieuwe HDD in je PS4 gestopt?
Nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 15:35
cardwizard schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:47:
hier ook op de PS4 , zonder problemen binnen 5 seconden een volle pot om mee te kunnen doen (alle modes!)

top spel nog steeds , voor het eerst ook dat ik hoop op leuke uitbreidingen
Precies ! Benieuwd naar de aankomende dlc's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:24
even een stomme vraag, ik kom met alles online met mijn ps4 maar zodra ik online spel wil gaan spelen zegt hij dat hij niks heeft gevonden qua server etc..

is dat normaal ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
De servers liggen hier om de haverklap op hun gat, ik krijg die melding ook wel eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Gandalf68 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:36:
even een stomme vraag, ik kom met alles online met mijn ps4 maar zodra ik online spel wil gaan spelen zegt hij dat hij niks heeft gevonden qua server etc..

is dat normaal ???
Nee nooit maar dan ook nooit last van
Kapot schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:44:
De servers liggen hier om de haverklap op hun gat, ik krijg die melding ook wel eens!
nog nooit meegemaakt hoor

[ Voor 25% gewijzigd door Cardwizard op 12-01-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
cardwizard schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:25:
[...]

Nee nooit maar dan ook nooit last van

[...]

nog nooit meegemaakt hoor
Dat PSN rot werkt op het moment lijkt me een feit:

http://allestoringen.nl/storing/playstation-network/kaart/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
geen problemen mee , en hij heeft alleen met Battlefront problemen schijnbaar dat ligt niet aan de PSN servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Begrijp ik het goed dat jij geen problemen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Kapot schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:45:
Begrijp ik het goed dat jij geen problemen hebt?
jawel maar niet met online spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BokitoD schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:54:
[...]

Dan was ik je eergisteren aan t rapen op endor denk ik haha... Idd, die combo is chaos en heeeel moeilijk tegen te gaan...
Dat betwijfel ik :>
(Of je moet een Finse nickname hebben)

Maar na 3x had ik t wel door, en was t daarna regelmatig duckhunt schieten op jetpackers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
poor Leno schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:46:
[...]

Dat betwijfel ik :>
(Of je moet een Finse nickname hebben)

Maar na 3x had ik t wel door, en was t daarna regelmatig duckhunt schieten op jetpackers >:)
Haha grapje man! Die jetpack verorzaakt vaak chaos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ook nog eens reset met de derde Bountyhunter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit spel echt super vet. Ben ook al een tijdje lvl50, heb alle unlocks, alle cards en ook allemaal geupgrade. Toch heb ik nu al twee weken niet meer gespeeld. alle game modussen heb ik nu wel vaak genoeg gespeeld, de maps ken ik nu wel aardig dus ik wacht op wat de uitbreiding gaat brengen en dan speel ik wel weer verder.

Wat mij wel mateloos iriteerd als PS4 trophy speler is de Blast trophy (playing the objective) waarbij je de meeste kills in een potje moet hebben om de trophy te unlocken. Ik heb al tig keer de meeste kills gehad maar door een bug krijg je de trophy alleen als je de meeste kills hebt wanneer de tijd is verstreken. Echter meestal heft 1 van beide teams al gewonnen voordat de tijd om is en kun je deze trophy dus bijna niet krijgen. Het is de enige die ik nog moet voor m'n platina. Dat moeten ze echt eens even patchen maar zal wel geen prioriteit hebben.

Wat ik hier bij de nieuwere spelers hier wel veel lees is dat de unlock wapens allemaal veel beter zijn. Hier ben ik het echt niet mee eens. Ja, de DL44 is wel een prima wapen en er zijn nog wel wat leuke varianten maar de beste resultaten en de wapens waar ik dus tot lvl 50 ben gekomen zijn toch echt de twee standard wapens die iedereen bij het begin krijgt. met name de A280c vind ik een fijne allrounder. Ik heb wel met alle wapens gespeeld en moet zeggen dat in een potje blast de DH17 en explosive shot card was wel redelijk OP maar dat is ook generfed. Nog steeds een heel fijn wapen en al snel beschikbaar voor iedere speler. Ik ontdekte de kracht van dit wapen pas laat toen ik al lvl 30 was, ik vond hem altijd zo lelijk lijkt wel een d*ldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Maar is er uberhaupt al een patch uitgerold dan? Kan me voorstellen dat een dergelijke fix bij de volgende patch zit, maar dat die er nog niet is uitgebracht (@ blast trophy). Je zult het overigens het makkelijkste kunnen krijgen bij lege potjes. Dus zelf een map kiezen is het makkelijkst en dan vooral eind van de avond (als ie ook niet meer zo snel vol komt)

[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 13-01-2016 12:14 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik al een aantal keren geprobeerd maar lukt dan steeds niet. best moeilijk om een bijna lege server te vinden als je dat een keer wil.

Er is al wel 1 patch geweest maar daarin is dit niet gefixt. Ik denk dat de volgende patch pas komt bij de nieuwe uitbreiding. daarin hebben dit sort trophy bugs dan geen prioriteit.
Ik ga het tegen die tijd nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Wat is het stil hier. Vd week de ee-3 blaster ontdekt. Gaat best hard.

Heeft iemand tips om de hero tokens te vinden met fighters squadron? Zoek me rot maar vind niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nog 1 level en dan eindelijk de DL-44. Ben benieuwd hoe het is om daarmee te spelen :)
Verder vind ik overigens de Homing Shot een irritante card, als je eenmaal gelocked bent is er vaak geen ontkomen meer aan. Sommige cards vind ik ook veel te OP.

Leukste game mode is toch wel gewoon Blast. Lekker simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

thaMini

Tool !!

Vlassie1980 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:12:
Nog 1 level en dan eindelijk de DL-44. Ben benieuwd hoe het is om daarmee te spelen :)
Verder vind ik overigens de Homing Shot een irritante card, als je eenmaal gelocked bent is er vaak geen ontkomen meer aan. Sommige cards vind ik ook veel te OP.

Leukste game mode is toch wel gewoon Blast. Lekker simpel.
Ik heb voor "join them" gekozen, ben in grote maps ook de Homing shot weer gaan gebruiken. Ook al vind ik het enigszins spelbedervend.
Bij de volgende update zal deze wel iets worden aangepast denk ik. Dat was bij de vorige ook zo.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Voor de ps4 spelers. Voeg mijn toe voor een potje: aaaido

Heb tevens level 25 gehaald. Maar damn wat zuigt die DL-44 zeg :P Sorry maar gebruik liever een blaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik heb de game sinds Zaterdag, had nog een partij ps3 games liggen en heb deze ingeruild bij Nedgame in Amersfoort voor Star Wars Battlefront. Ik had al enkele uren via EA acces gespeeld maar vond de prijs van € 60 net teveel van het goede.

Gisteren enkele uren gespeeld en het speelt heerlijk weg. :) Nog mensen die op de Xbox spelen?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
aaaido schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:35:
Voor de ps4 spelers. Voeg mijn toe voor een potje: aaaido

Heb tevens level 25 gehaald. Maar damn wat zuigt die DL-44 zeg :P Sorry maar gebruik liever een blaster.
Sinds gisteren ook lvl 25 en de DL44 aangekocht. Sterk wapen maar kan er totaal niet mee overweg op PS4. Schiet overal heen behalve op mn tegenstanders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Rebbelx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:12:
[...]

Sinds gisteren ook lvl 25 en de DL44 aangekocht. Sterk wapen maar kan er totaal niet mee overweg op PS4. Schiet overal heen behalve op mn tegenstanders
Ja, dat heb ik dus ook. Raak geen pepernoot met dat ding en ben maar weer teruggegaan de DLT-19. Die bevalt me nog steeds het beste.

Lijkt er verder ook op dat ik sinds ik level 25 ben alleen nog maar met super skilled spelers zit. Ik eindig altijd strak onderaan en die gasten hebben allemaal minimaal level 40~50. Kan je zien aan die alien / dark trooper / scout trooper skins.

Geen bal aan zo :P
Hopelijk gaat het vanavond wat beter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Vlassie1980 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Ja, dat heb ik dus ook. Raak geen pepernoot met dat ding en ben maar weer teruggegaan de DLT-19. Die bevalt me nog steeds het beste.

Lijkt er verder ook op dat ik sinds ik level 25 ben alleen nog maar met super skilled spelers zit. Ik eindig altijd strak onderaan en die gasten hebben allemaal minimaal level 40~50. Kan je zien aan die alien / dark trooper / scout trooper skins.

Geen bal aan zo :P
Hopelijk gaat het vanavond wat beter/
Denk toch niet dat hij het joinen van servers er rekening gehouden wordt met de levels van de spelers, ofwel ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Nou ik dacht dat het aan mij lag maar sinds ik level 40 ben , heb ik toch echt wel het idee dat er veel betere tegenstanders zijn.... normaal had ik toch wel een top 3 positie aan het einde van de ronde dat is nu een behoorlijk stuk lager en inderdaad ik zie veel meer gasten met hogere levels er tussen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hoe scoren jullie zo snel punten om naar level 50 te gaan? :P
Zit nu pas op level 25 ofzo en dat is incl een paar keer die dubbele xp weekenden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Veel spelen en hoog eindigen helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Heroes vs villains spelen werkt goed voor xp. Probeer als je de hero bent zoveel mogelijk kills te maken en veel damage op Heroes te doen.

Gisteren bijv met Leila 40-5 gehaald. Zoek wel even uit hoe de Heroes werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Rebbelx schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:15:
[...]

Denk toch niet dat hij het joinen van servers er rekening gehouden wordt met de levels van de spelers, ofwel ?!
Ik denk het wel, ik speel nu al anderhalf uur en ik wordt helemaal afgemaakt. Probeer die DL-44 onder de knie te krijgen maar ik blijf het een bagger wapen vinden, maar die andere gasten schieten me ermee af in no time. Zwaar frustrerend :P

Respect voor Han Solo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Vlassie1980 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:52:
[...]

Ik denk het wel, ik speel nu al anderhalf uur en ik wordt helemaal afgemaakt. Probeer die DL-44 onder de knie te krijgen maar ik blijf het een bagger wapen vinden, maar die andere gasten schieten me ermee af in no time. Zwaar frustrerend :P

Respect voor Han Solo :)
Ik denk het niet...ben zelf ook level 50+ en soms heb je ~10 in server en soms niet, gewoon random. Ik kan ook gewoon iemand aan party toevoegen (PS4...) die dan joined, ook al is die level 1.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Maichel schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:23:
[...]

Ik denk het niet...ben zelf ook level 50+ en soms heb je ~10 in server en soms niet, gewoon random. Ik kan ook gewoon iemand aan party toevoegen (PS4...) die dan joined, ook al is die level 1.
Ik had die avond inderdaad de pech dat ik telkens maar level 40+ players had.
Gisteren ging het heel wat beter :)

Maar ik blijf die DL-44 lastig vinden. Geef mij maar die DLT-19. Lekker sprayen met dat ding :)
Die RT-97C is ook rapid fire maar op de lange afstand heeft hij te veel recoil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Vlassie1980 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:48:
[...]

Ik had die avond inderdaad de pech dat ik telkens maar level 40+ players had.
Gisteren ging het heel wat beter :)

Maar ik blijf die DL-44 lastig vinden. Geef mij maar die DLT-19. Lekker sprayen met dat ding :)
Die RT-97C is ook rapid fire maar op de lange afstand heeft hij te veel recoil :(
T21-B gebruik ik zelf het meeste. Heeft uitstekende range, waardoor hij in de walker assault maps uitstekend te gebruiken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Rebbelx schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:57:
[...]

T21-B gebruik ik zelf het meeste. Heeft uitstekende range, waardoor hij in de walker assault maps uitstekend te gebruiken is
Ik speel vrijwel alle game modes, de ene keer gewoon Blast en de andere keer Walker Assault of Supremacy. In close combat zijn beide T21's niet echt fijn. Heb het idee dat ze ook een beetje traag zijn op lange afstand, alsof de beam er wat langer over doet...

Mijn voorkeur:

- DLT-19
- A280C
- E-11
- EE-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
de at-st uit japan is binnen. Dus ipv battlefront kan ik daaraan beginnen om te bouwen en airbrushen etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat heeft even geduurd, is ie lopend gekomen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
cowbell schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Dat heeft even geduurd, is ie lopend gekomen? :+
nee dat was de andere optie: huis aan huis service.

Kreeg er wel 2 snoepjes bij verzonden :P gekke japanners :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
En toen was Leno ook een jetpack/bowcaster hoertje ;)

Ik vermaark me ook prima met het spel, al kan het me ook goed het bloed onder de nagels uithalen. Wat me het meest irriteert zijn en blijven de spawnlocaties. Dan spawnt er 1 of meerdere enemies gewoon in je nek zonder dat je het doorhebt...

En DICE heeft toch een fetisch met auto-lock wapens... die Homing shot mag van mij uit het spel... of beter balancen, dat het locken een fractie langer nodig heeft. Dat bowcasteren irriteert me ook goed, maar dan meer omdat het nog enige skill vereist :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
spel blijft fun. maar kom nu wel op een punt dat wat nieuwe maps leuk zouden zijn. Geen idee wat voor iets maar weer wat afwisseling zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Ben nu een paar weken steeds top3 en merk dat ik het spel steeds minder speel. De uitdaging mist en gebrek aan content...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wat mij naast het tegenstanders in je nek het meeste irriteert zijn die tegenstanders die je meteen afknallen wanneer je een schip activeert en het level in komt vliegen.
Ik kom je helpen!! Boom! Ach ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:03:
Ze hebben de Bowcaster 'generfed' ;w

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://www.toyzoo.com/media/catalog/product/cache/1/image/500x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/images/product_f/114803f.jpg

Nerf >:)

[ Voor 27% gewijzigd door poor Leno op 24-01-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
poor Leno schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:58:
[...]

Ze hebben de Bowcaster 'generfed' ;w

spoiler:
[afbeelding]

Nerf >:)
_/-\o_

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

IGN heeft een mooie hero token locatie lijstje gemaakt: http://www.ign.com/wikis/...2015/Hero_Token_Locations

Ik ken de meeste locaties ondertussen wel maar je ziet echt dat sommige spelers rond die spots blijven campen en wachten tot hij beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Jeroenimoes schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:03:

Ik vermaark me ook prima met het spel, al kan het me ook goed het bloed onder de nagels uithalen. Wat me het meest irriteert zijn en blijven de spawnlocaties. Dan spawnt er 1 of meerdere enemies gewoon in je nek zonder dat je het doorhebt...

En DICE heeft toch een fetisch met auto-lock wapens... die Homing shot mag van mij uit het spel... of beter balancen, dat het locken een fractie langer nodig heeft. Dat bowcasteren irriteert me ook goed, maar dan meer omdat het nog enige skill vereist :)
Die homing shot is inderdaad vet irritant. Waarom ze die erin hebben gedaan is me een raadsel. Als je eenmaal gelocked bent ben je vaak de Sjaak.
Mag vet generfd worden of zelfs eruit, ik zal hem niet missen.

Is er al bekend wanneer we nieuwe DLC mogen verwachten. Ken alle maps nu wel.
Mag ook wel wat meer in deel 1, 2 en 3 settings komen. Droids en Clone Wars enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Vlassie1980 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:53:
[...]

Die homing shot is inderdaad vet irritant. Waarom ze die erin hebben gedaan is me een raadsel. Als je eenmaal gelocked bent ben je vaak de Sjaak.
Mag vet generfd worden of zelfs eruit, ik zal hem niet missen.

Is er al bekend wanneer we nieuwe DLC mogen verwachten. Ken alle maps nu wel.
Mag ook wel wat meer in deel 1, 2 en 3 settings komen. Droids en Clone Wars enzo.
beide de homing shot en de bowcaster mogen wat mij betreft generfd worden.
Gewoon de homing shot 80 damage laten doen en de bowcaster alleen dodelijk als deze een direct impact maakt als er op je geschoten wordt, of als een bolt hiervan zo goed als op je voeten terecht komt. Heb je direct al de h**rtjes uit de game die enkel met jetpacks/shields en deze cards rondrennen. Dan schiet men tenminste nog eens met de gewone guns.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
Ik heb wel een speelstijl dat ik zoveel mogelijk de cover gebruik en van daaruit blijf bewegen. Van cover naar cover en zoveel mogelijk ervoor zorgen dat de kant die ik niet op kijk gedekt is. Ik ga meestal ook dood van achteren of van de zijkant. Homing shots zijn zo ook eenvoudig te ontwijken (bij de zandduinen op Turning Point bijv. loop ik wat naar achter/ beneden).

Het is vaak ook veel te hectisch, maar dat heb ik in Battlefield ook :) Ben je goed bezig, wordt je nog neergemaaid door een Speeder of A wing ofzo.

Sullust vind ik nog de moeilijkste map; vrij schot voor homing shots, pulse rifles, AT-STs, AT-ATs, laser turrets, etc... je bent er enorm 'exposed'

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
B.Lensen schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:48:
IGN heeft een mooie hero token locatie lijstje gemaakt: http://www.ign.com/wikis/...2015/Hero_Token_Locations

Ik ken de meeste locaties ondertussen wel maar je ziet echt dat sommige spelers rond die spots blijven campen en wachten tot hij beschikbaar is.
Mja erg jammer want die dingen moeten ook echt overal op de map kunnen spawnen imo. Als je lekker met de modus bezig bent, dan zie je ze meestal niet omdat ze niet echt op plekken liggen waar je gebruikelijk komt of waar het logisch is om heen te gaan. Ze proberen een beetje de battle te verleggen tussen die dingen en de spawns of vlaggen, maar eigenlijk is dat wel wat nep want de normale soldaat zal ze niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
EA doet met de nieuws pagina ook niet meer echt veel volgens mij :(

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flarlarlar
  • Laatst online: 12-07-2022
beide de homing shot en de bowcaster mogen wat mij betreft generfd worden.
Gewoon de homing shot 80 damage laten doen en de bowcaster alleen dodelijk als deze een direct impact maakt als er op je geschoten wordt, of als een bolt hiervan zo goed als op je voeten terecht komt. Heb je direct al de h**rtjes uit de game die enkel met jetpacks/shields en deze cards rondrennen. Dan schiet men tenminste nog eens met de gewone guns.....
Homing shot is prima, omdat je er goed iets tegen kan doen.
Van een afstandje: Loop zijwaards van de raket en spring rond het moment dat ie aankomt. Hij mist je dan vaak volledig of de explosie schampt je.
2e is je Jetpack gewoon bewaren als escape tool (wat je sowieso zou moeten doen). Zodra er een homing shot aan komt jetpacken en klaar. Werkt ook van dichtbij.
Alternatief van dichtbij is natuurlijk gewoon raak schieten voordat ie m afvuurt en/of letten op cover :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het zou beter zijn als de homing shot minder snel kan sturen als dat jij kunt lopen. Dat ie dus wel mensen pakt die stilzitten, maar niet mensen die gewoon rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

Martinspire schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:36:
[...]

Mja erg jammer want die dingen moeten ook echt overal op de map kunnen spawnen imo. Als je lekker met de modus bezig bent, dan zie je ze meestal niet omdat ze niet echt op plekken liggen waar je gebruikelijk komt of waar het logisch is om heen te gaan. Ze proberen een beetje de battle te verleggen tussen die dingen en de spawns of vlaggen, maar eigenlijk is dat wel wat nep want de normale soldaat zal ze niet zien.
helemaal mee eens, geld overigens voor alle tokens. Ik denk echter dat random droppen van tokens erg bug gevoelig is. Zoals in walker assault waar het speelveld verschuift, en een hero token ergens aan het begin spawnt waar niemand meer is.
Martinspire schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:34:
Het zou beter zijn als de homing shot minder snel kan sturen als dat jij kunt lopen. Dat ie dus wel mensen pakt die stilzitten, maar niet mensen die gewoon rondlopen
als ik zou kunnen zien vanaf welke kant de homing vandaan komt zou ik er minder moeite mee hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Op zich vind ik de homing shot zeker niet irritant. Ik gebruik hem zelf ook en je kan er zeker mee scoren maar je kan hem echt wel goed ontwijken ook. Zoek meteen als iemand een lock op je heeft ergens cover en je bent safe. Vrijwel alle maps in Walker Assault is er meer dan ruimte genoeg om cover te zoeken. Sta je echt volledig in open terrein ben je er 9/10 aan voor de moeite. De jump pack kan je ook goed gebruiken om de homing shot te ontwijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Rebbelx op 25-01-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21
Rebbelx schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:11:
Op zich vind ik de homing shot zeker niet irritant. Ik gebruik hem zelf ook en je kan er zeker mee scoren maar je kan hem echt wel goed ontwijken ook. Zoek meteen als iemand een lock op je heeft ergens cover en je bent safe. Vrijwel alle maps in Walker Assault is er meer dan ruimte genoeg om cover te zoeken. Sta je echt volledig in open terrein ben je er 9/10 aan voor de moeite. De jump pack kan je ook goed gebruiken om de homing shot te ontwijken.
Ik vind homing shot zelf ook wel meevallen qua hoe vaak ik gelocked wordt en er ook daadwerkelijk door dood ga of damage krijg. Je moet er gewoon goed op reageren en sowieso nooit midden op een open vlakte gaan staan voor langere tijd. Dat is vragen om gesniped te worden of gelockt.

Zelf gebruik ik hem wel ook vaak. Des te mooier als je tijdens het locken de persoon al ziet jetpacken. Dan ontkomt hij vaak niet meer aan de rocket >:)
Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet