Ik probeer inmiddels iets minder te rushen naar objectives in walker assault, waardoor je wat langer kan overleven en wat meer bewegende players van de tegenstander neer kan halen voor je zelf gaat. De radar is trouwens ook een erg goed middel om wat meer op te letten kwam ik gister achter ( xD lekker snel ja, ben nu lvl 21). Er zit een redelijke afstandsmeter voor tegenstanders in als je op de kleuren let. Zodra er iemand vrij dichtbij komt moet je zelf stoppen met rennen, zodat jij niet meer op hun radar voor kan komen en kan je ze wat meer verrassen. Zo had ik gister bij Endor opeens wat rebels door die achter me zouden moeten lopen, ik stond stil achter een boom en ze liepen me beiden voorbij zonder me te zien, waarna ik ze kon neerhalen. En dat ondanks mn witte stormtrooper pakaaaido schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:51:
Compagnon app doet het![]()
Wat mij tegenvalt met de mp is dat je soms keihard wordt geowned door unbalanced teams etc. Dan speel ik walker assault en vind ik een token voor een vliegtuig, wordt je binnen 1 sec van achteren neergehaald door enemy vliegtuig. Zelfde als AT ST. Paar missle locks en weg. Daarnaast is die bobba fet ofzo echt OP.
Ik vind walker assault echt een toffe mode maar vaak is het echt niet te spelen. En dan heb ik het nog niet gehad over de dl-44....
Voorlopig sinds gisteren pas druk bezig geweest met de radar, dus veel conclusies kan ik er nog niet aan verbinden, maar ik leef er voorlopig een stuk langer door en mn k/d is ook wat hoger. Ik merk wel dat ik nu ongeveer de helft van de tijd bezig ben met rondlopen en om me heen kijken en daarnaast ook 50% van de tijd naar de radar zit te turen