Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
Wel weird hoor. Het lijkt erop dat ik de US-game niet op m'n Europese account kan spelen. Cannot use content, zegt de PS4, omdat ik geen license heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Nog even die US account primary maken , dan zou het moeten lukken :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 21-12-2015 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Laatst online: 13-09 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
Thnx! Twijfelde al toen daar naar werd gevraagd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Paulus07 schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:26:
heb vandaag ook voor het eerst de game in 3th person mode zitten spelen. :)
3th? :X

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ja, third person, was via mijn telefoon aan het typen :P
Heeft allebei wel iets. Met first person zit je er wel meer in. Aantal kills maakt niet echt veel uit in beide views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Vraagje, spelen jullie telkens met dezelfde star cards of veranderen jullie afhankelijk van game mode of map ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ik wissel nog wel eens. of pak tijdens een potje ook wel een de cards zoals een team member ze heeft. Gewoon om af te wisselen en kijken naar andere combinaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Vanmorgen deze game toch ook maar aangeschaft, na lange tijd twijfelen. Ben benieuwd, heb me gemiddeld tot goed vermaakt met de Beta destijds, maar ik ben voor de komende weken echt op zoek naar een game welke een uurtje tot twee uur per dag gespeeld kan worden, zonder daardoor al te veel achter te lopen. Daar is Battlefront volgens mij bij uitstek geschikt voor!

It's dogged that does it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:23
Rebbelx schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:39:
Vraagje, spelen jullie telkens met dezelfde star cards of veranderen jullie afhankelijk van game mode of map ?
ik verander continu, heb meerdere card setups gemaakt. Voor de kleinere maps heb ik een granaat based card setup en gebruik de reduced explosive damage trait. Voor de grotere maps gebruik ik een card setup met scout (dus onzichtbaar op de map) plus een homing shot card of pulse canon (omdat simpelweg iedereen dat doet, dus dan moet je wel meegaan met die locking ellende :D) en een jump pack om snel weg te kunnen boosten als er weer 1 van de miljoenen homing shots op je afgevuurd wordt.

Verder heb ik wat apartere setups (bijvoorbeeld met de scan card) voor specifieke game modes en maps, zoals die jungle map is een scan card een must als je tegen de rebels speelt die dan praktisch onzichtbaar zijn. Voor dropzone en cargo gebruik ik vaak een shield card zodat je simpel de drop pod of cargo can capturen.

Als je eenmaal al die cards goed weet in te zetten levert je dat best veel voordeel op. Ik ben het dus ook totaal niet eens met de vele opmerkingen dat er geen diepgang in de game zit. Dat is naar mijn mening totaal niet het geval, er zit juist heel veel diepgang in doordat er eigenlijk voor elke map / gamemode / speelstijl van het andere team wel een counter card setup is.

ik vind eigenlijk alles wel goed aan de game, het enige dat ze nu nog aan zouden kunnen pakken is die continu enemy lock van de homing shot bij elke stap die je buiten de cover zet. Dat maakt namelijk dat je veel meer cover based moet gaan spelen, wat ik zelf toch iets minder vindt passen bij de arcade run en gun gameplay van battlefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:40
Ik dacht dat je maar 2 setups kon maken? Maar meerdere zou erg prettig zijn!!!

Ben wel erg benieuwd naar de uitbreidingen, wat er komen gaat. Jakku verveelt me nu al eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27

Shabbaman

Got love?

robinez schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:21:
[...]

ik verander continu, heb meerdere card setups gemaakt. Voor de kleinere maps heb ik een granaat based card setup en gebruik de reduced explosive damage trait. Voor de grotere maps gebruik ik een card setup met scout (dus onzichtbaar op de map) plus een homing shot card of pulse canon (omdat simpelweg iedereen dat doet, dus dan moet je wel meegaan met die locking ellende :D) en een jump pack om snel weg te kunnen boosten als er weer 1 van de miljoenen homing shots op je afgevuurd wordt.

Verder heb ik wat apartere setups (bijvoorbeeld met de scan card) voor specifieke game modes en maps, zoals die jungle map is een scan card een must als je tegen de rebels speelt die dan praktisch onzichtbaar zijn. Voor dropzone en cargo gebruik ik vaak een shield card zodat je simpel de drop pod of cargo can capturen.

Als je eenmaal al die cards goed weet in te zetten levert je dat best veel voordeel op. Ik ben het dus ook totaal niet eens met de vele opmerkingen dat er geen diepgang in de game zit. Dat is naar mijn mening totaal niet het geval, er zit juist heel veel diepgang in doordat er eigenlijk voor elke map / gamemode / speelstijl van het andere team wel een counter card setup is.

ik vind eigenlijk alles wel goed aan de game, het enige dat ze nu nog aan zouden kunnen pakken is die continu enemy lock van de homing shot bij elke stap die je buiten de cover zet. Dat maakt namelijk dat je veel meer cover based moet gaan spelen, wat ik zelf toch iets minder vindt passen bij de arcade run en gun gameplay van battlefront.
Die diepgang ontdek je alleen pas als je voldoende gespeeld hebt om voldoende cards te unlocken. Ik vond de bèta pas echt leuk toen ik de jetpack had, maar ik vermoed dat de meeste spelers het al voor dat punt hadden opgegeven. En nu krijg je de jetpack zelfs pas bij level 13... Nee, dikke pret als je net begint en de hele tijd besprongen wordt door jetpacks met bowcasters...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:17
Shabbaman schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:07:
[...]

Die diepgang ontdek je alleen pas als je voldoende gespeeld hebt om voldoende cards te unlocken. Ik vond de bèta pas echt leuk toen ik de jetpack had, maar ik vermoed dat de meeste spelers het al voor dat punt hadden opgegeven. En nu krijg je de jetpack zelfs pas bij level 13... Nee, dikke pret als je net begint en de hele tijd besprongen wordt door jetpacks met bowcasters...
Precies..

En het is eens te meer een reden waarom ik een hekel heb aan dit soort zogenaamde "progression" unlock systemen in dit soort games tegenwoordig.. Wat is er gebeurt met online multiplayer shooters waar gewoon iedereen toegang heeft tot alle wapens etc? Waarom moet er zo'n "dom" timebased progression systeem in games als Call of Duty, Battlefield en deze Star Wars game zitten?!? Is de game zelf niet meer genoeg om de aandacht van gamers vast te houden? Als het dan nog skillbased was, maar zelfs dat is het niet, het is gewoon domweg lang genoeg spelen..Beetje triest allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
pixels66 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:26:
Ik dacht dat je maar 2 setups kon maken? Maar meerdere zou erg prettig zijn!!!
2 hands meenemen in een game, maar je kan er daarnaast meer maken en een naam geven.
Kan ook in de companion app Handig tijdens een saai kerstdiner, kan je je setup alvast voorbereiden :+

Ik gebruik die k~%#* homingshot uit principe niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
cowbell schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:40:
[...]
Kan ook in de companion app Handig tijdens een saai kerstdiner, kan je je setup alvast voorbereiden :+
Hahahaha geniaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27
Net ook het spel gekocht...
Nu aan het installeren...
6,5 uur nog. Hoop dat zo het lijntje op speelbaar komt, lol.

Beta gedaan en trok me toch stiekem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Shabbaman schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:07:
[...]

ja daar heb je gelijk in, maar dat heb je met bijna elke skill based game, zodra je daar later instapt en spelers de maps en alle items vrijgespeeld hebben dan heb je het als beginner natuurlijk vrij lastig. Overigens valt het bowcaster gebruik in de praktijk wel mee, dat is toch wat lastiger dan een homing shot of pulse canon, dus met name homing shot en pulse canon cards worden gebruikt, die kaarten speel je al vrij snel vrij, dus je kunt al vrij snel meedoen.

Overigens zie ik het juist als een groot voordeel dat je dingen vrij moet spelen in games, het geeft je een doel om de game te spelen, natuurlijk heb je het lastiger als beginner, maar ik zie de eerste uren eigenlijk altijd als leer uren voor een game, hoe werken de maps kwa dynamiek, wat is een goede strategie, hoe spelen de andere spelers, etc. Kill Death en win loss ratios en zo interesseren mij totaal niet, dat zegt tegenwoordig helemaal niets meer over je eigen skill, maar meer over je speelstijl aangezien dat allemaal simpel te boosten is. Dus als je daar niets meer om geeft dan krijgen spellen een hele andere dimensie doordat je je meer op de gameplay zelf kunt focussen, de resultaten komen dan vanzelf wel doordat je het spel kwa taktiek gewoon goed in de vingers hebt.

Als je direct alles vrijgespeeld krijgt (zoals bijvoorbeeld in project cars) dan is voor mij de uitdaging een beetje weg, juist het levelen en de beloningen die je krijgt en het steeds weer kunnen ontdekken wat je met je zojuist verdiende beloning kan doen in de game is voor mij een belangrijk onderdeel van de game. Bij project cars had ik direct alles, wat dan overblijft is een overigens hele goede racegame waar je je rondjes kan rijden, maar de drive om te blijven spelen om net die auto of circuit te kunnen krijgen is dan volledig afwezig. Dus voor mij werkt het het beste om juist wel XP te kunnen verdienen en daar dan in-game beloningen voor te krijgen die je kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Heeft de Season Pass nu eigenlijk al toegevoegde waarde?
Of is het beter om te wachten tot de details van alle DLC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:51:
Heeft de Season Pass nu eigenlijk al toegevoegde waarde?
Of is het beter om te wachten tot de details van alle DLC?
ik zou er op wachten, heb hem zelf nog niet gekocht, is nog niks van bekend afaik

leuk die companion app, wist dat nog niet, tof om je stats te bekijken :)
ik vind het spel erg leuk, in COD erger ik me altijd kapot aan het feit dat ik zonder ammo zit (scavenger perk daargelaten)... in dit spel geen last van.

jet pack + bowcaster is erg sterk, homing missiles ben ik inmiddels nagenoeg immuun voor. quickcheck waar hij vandaan komt en ff stilstaan/ schuilen en die kant op kijken voor je enemy en hem kapot maken :D

vind met name die pod-drops mode leuk, soort roulerende zone control.
ook die walker assault mode is gaaf met die gigantische dingen.
iemand al gelukt om met je vliegtuigje zo'n ding neer te halen? of gaat dat niet zoals in de missies (tutorial geloof ik).

veel speelplezier allemaal deze kerst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyffellare
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-06-2023
Hoi,
Dit is mijn videoreview van star wars battlefront.
Deze is al stukken beter of de eerste review die ik maakte.
Maar heb fun met de video.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LHOPL-DC3bk&feature=player_embedded]

[ Voor 22% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-12-2015 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:59:
[...]ook die walker assault mode is gaaf met die gigantische dingen.
iemand al gelukt om met je vliegtuigje zo'n ding neer te halen? of gaat dat niet zoals in de missies (tutorial geloof ik).
ja, dat is vrij eenvoudig als je weet hoe het werkt en wanneer je dit kunt doen in de Walker assault mode. Wat je moet doen is met een vliegtuigje wachten aan de zijkant van de map (of als je goed genoeg bent gewoon rondvliegen en meedoen met de battles) tot de walker bij het laatste control point is (eerder wil niet, dan kun je namelijk nog geen tow cable afvuren), dan zodra deze via de control points kwetsbaar wordt (dus als die stroom erop staat) dan met je a-wing er op af vliegen en de tow cable om de poten heen wikkelen (dat werkt hetzelfde als in die solo missie). Wel opletten dat je tijdens die tow cable sessie niet neergeschoten wordt, of als je het ziet gebeuren, vuur in dat geval zelf een ion torpedo af of raak die a-wing zo vaak mogelijk om te voorkomen dat je walker neergaat.

Er zijn overigens meer handigheidjes in walker assault, zo kun je een walker veel sneller damage toebrengen als je de onderkant raakt met je kogels, de onderkant van een walker is namelijk zeer kwetsbaar en je damage zal velen malen hoger zijn als dat je er van de zijkant of voorkant of achterkant op schiet, als je dan ook nog ion kogels gebruikt gaat het nog harder. Zelfde geldt voor de AT-ST die (robotjes die rondlopen), als je daar een paar ion shots aan de achterkant inschiet (of een ion torpedo) dan is die ook vrij snel kapot.

Zo zit battlefront vol met dat soort handigheidjes kwa game mechanics. Ik ga ze niet allemaal vertellen omdat het ontdekken hiervan naar mijn mening juist een leuk onderdeel is van de game, maar het kan op die manier heel snel gaan met potjes. Zeker nu de gamers, (die het maar een slecht niet diepgaand spel met weinig maps vinden), afgehaakt zijn van de game kun je overduidelijk merken dat er wat meer geoefende spelers rondlopen in de game, dat heeft de game de laatste weken behoorlijk goed gedaan.

De team based games zijn behoorlijk gaaf inmiddels. Gisteren in supremecy bijvoorbeeld in een team gekomen die het andere team binnen 4 minuten verslagen had doordat ze strategisch punt voor punt goed in namen. Het niveau van de spelers is merkbaar hoger geworden in de afgelopen twee weken en het spel wordt beter en beter hierdoor. Ook zitten er veel potjes tussen waarbij de teams gelijkwaardig zijn, dan is het echt hard werken met goede verdedigings linies en aanval taktieken, zelfs zonder overleg tussen de teams, op de 1 of andere manier gaat dit vanzelf met de spelers die nu spelen.

Maar dat betekent inderdaad ook wel dat nieuwe spelers nu compleet van de kaart geveegd gaan worden, als je nu gaat instappen dan lijkt me dat behoorlijk lastig, dan zou ik eerst beginnen met het flink spelen van de solo missies om alles onder de knie te krijgen om niet alleen maar bij elke stap neergeschoten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Vandaag probeerde ik met een maatje te spelen maar ik snap het partner systeem niet helemaal.
Je kan elkaar joinen en dan ben je elkaars partner maar na verloop van tijd heb je opeens een andere of geen partner en soms is je partner groen gemarkeerd. Wat houd het in als je partner groen gemarkeerd is en wat doen wij verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Op de laptop van mijn vrouw met discrete gpu blijft er geklaagd worden dat iig de drivers te laag zijn en dat hij geen DirectX 10 ondersteund. Blijkbaar ook als je forceert, valt hij terug op de Intel. Lekker dan.

Maar eens kijken hoe we dat weer op gaan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
bejaim schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:39:
Vandaag probeerde ik met een maatje te spelen maar ik snap het partner systeem niet helemaal.
Je kan elkaar joinen en dan ben je elkaars partner maar na verloop van tijd heb je opeens een andere of geen partner en soms is je partner groen gemarkeerd. Wat houd het in als je partner groen gemarkeerd is en wat doen wij verkeerd?
Ik snap er ook weinig van. Je begint als elkaars ingame partner, maar na verloop van tijd ben je elkaar kwijt. En ook als je later een game joined en elkaar als partner instelt, wordt je ook niet automatisch bij elkaar gezet als het potje is afgelopen.
Wie verzint dit 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
bejaim schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:39:
Het partner systeem is eigenlijk vrij eenvoudig, in het hoofdscherm kun je je partner kiezen, hiermee forceer je dat je partner altijd bij elke keuze die jij maakt kwa gamemode een melding krijgt op zijn scherm waarin die mee kan gaan in die game.

Battlefront zal vervolgens proberen om je te koppelen aan dezelfde partner in de gamesessie zodat je bij elkaar kunt joinen en elkaars kaarten kunt gebruiken. Als dit lukt zie je je eigen partner in het geel gemarkeerd rondlopen in de game.

Af en toe lukt dit niet (geen idee waarom die het dan niet doet, maaar dat komt sporadisch voor), dan wordt je aan een andere partner gekoppeld of als er geen partner over is (oneven aantal) dan aan niemand. In die situatie zie je je partner uit het hoofdscherm (dus je friend) rond lopen in het groen. Je weet dan dat je op dat moment niet met je eigen partner samen speelt als koppel in de game.

Je kunt op elk moment in de game zelf switchen van partner, dus als je gekoppeld bent aan een andere partner en je friend loopt in het groen rond dan kun je in de game zelf je partner opnieuw kiezen en hij / zij krijgt dan een melding dat je een partner request in game hebt gedaan, als hij die accepteert dan zijn jullie weer gekoppeld in de game.

simpel en effectief :)

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Hoe gebruik je eigenlijk de andere zijn kaarten ? Is me nog niet gelukt.

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Twixie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:46:
Hoe gebruik je eigenlijk de andere zijn kaarten ? Is me nog niet gelukt.
Als je partner bent, heb je als het goed is bij cards, 3 sets staan waarvan de laatste van je partner is :)

bl44t

• Twixie
Is dat in-game of gewoon in het setup scherm ? Ik dacht dat het in-game was. Heb nog nooit zelf bewust een partner gekozen, maar wanneer ik er een had, omdat ik die in het geel zag, vond ik geen manier om aan zijn kaarten te geraken. Maar als het dus enkel in setup is, dan is het wel normaal dat ik dat niet vond dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Twixie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:05:
Is dat in-game of gewoon in het setup scherm ? Ik dacht dat het in-game was. Heb nog nooit zelf bewust een partner gekozen, maar wanneer ik er een had, omdat ik die in het geel zag, vond ik geen manier om aan zijn kaarten te geraken. Maar als het dus enkel in setup is, dan is het wel normaal dat ik dat niet vond dan.
Zodra je de game bent gejoined en besluit te wisselen kun je als je dood gaat wisselen... dat is dus niet helemaal het beginscherm waarin je je setup nog kan wisselen!

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Ok tnx! Moet dus beter opletten, want is wellicht gewoon duidelijk in beeld wanneer je dood gegaan bent. Alleen altijd direct op X gedrukt daarna. Had me al afgevraagd waarom ik telkens op knop moest drukken ipv automatisch te respawnen *facepalm*

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Tnx robinez voor de uitleg. Ik hoop dat ze dat systeem nog wat aan gaan passen zodat je na 1 keer joinen elkaars partner blijft. In bf4 heb je dit probleem namelijk helemaal niet en aangezien dit ook een dice game is zou dat ze toch moeten lukken.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Star Wars Battlefront krijgt geen content van Episode VI;
Bron;gamer.nl, twitter.com:

Star Wars Battlefront ontvangt geen content gebaseerd op de zevende Star Wars-film: The Force Awakens.

Via de officiële Twitter-pagina van Star Wars Battlefront wordt de vraag van een fan beantwoord of er content uit Episode VII gaat verschijnen in de game. Het antwoord luidt: “Ons team is zich momenteel aan het focussen op de originele trilogie voor deze release van Star Wars Battlefront.” Gekoppeld met eerdere berichten dat EA al werkt aan verdere Battlefront-titels, lijkt het duidelijk dat de nieuwe Star Wars-trilogie wordt bewaard voor een volgende game uit de serie.

Hopelijk nieuwe hero's in de komende dlc's, Yoda? :)

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 24-12-2015 15:29 ]

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Inflatable schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:06:
[...]

Precies..

En het is eens te meer een reden waarom ik een hekel heb aan dit soort zogenaamde "progression" unlock systemen in dit soort games tegenwoordig.. Wat is er gebeurt met online multiplayer shooters waar gewoon iedereen toegang heeft tot alle wapens etc? Waarom moet er zo'n "dom" timebased progression systeem in games als Call of Duty, Battlefield en deze Star Wars game zitten?!? Is de game zelf niet meer genoeg om de aandacht van gamers vast te houden? Als het dan nog skillbased was, maar zelfs dat is het niet, het is gewoon domweg lang genoeg spelen..Beetje triest allemaal..
Dit komt omdat ze op de menselijke gevoelens van waardering inspelen, als je goed doet krijg je unlocks dus waardering :-)

Warhammer en PC games en lego

• Turani
  • Laatst online: 23-08 17:34
Zijn er nog meer mensen die niet kunnen verbinden op de PS4. Ik krijg steeds de melding 'you must be signed in to your EA account to access online features.' ?

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Iemand die online geraakt met ps4? Krijg geen connectie met de ea servers...

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Turani schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:39:
Zijn er nog meer mensen die niet kunnen verbinden op de PS4. Ik krijg steeds de melding 'you must be signed in to your EA account to access online features.' ?
Ik heb er ook last van, Fifa16 werkt ook niet online. Vermoedelijk dus een probleem bij de EA-servers? (PS4 geeft aan gewoon verbinding te hebben met internet).

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 19:19

immetjes

HIER is BERN-E

Grote aanval op EA servers net als voorgaande jaren met kerstmis. BF4 doet het ook niet. Dezelfde melding.

http://map.norsecorp.com/

• Twixie
rudyman85 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:26:
Star Wars Battlefront krijgt geen content van Episode VI;
Bron;gamer.nl, twitter.com:

Star Wars Battlefront ontvangt geen content gebaseerd op de zevende Star Wars-film: The Force Awakens.
VII dus, niet VI ;).
Anyway, Jakku komt volgens mij toch echt wel uit Episode VII, dus dit slaat m.i. nergens op.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Twixie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:50:
[...]

VII dus, niet VI ;).
Anyway, Jakku komt volgens mij toch echt wel uit Episode VII, dus dit slaat m.i. nergens op.
Wilde net zeggen, Jakku is 100% Episode VII.

• cowbell
  • Niet online
Servers zijn weer online. Krijg 5000 credits cadeau

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Wordt dit spel nog wel gespeeld op de PC? Het duurt steeds langer voor ik een lobby vind die vol genoeg is en zelfs dan moet je nog wachten ... Dat was in de eerste week dat het spel uit was wel anders.

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik heb vandaag op het punt gestaan om dit spel te kopen, maar het nu al teruglopende aantal spelers op de pc heeft me daarvan weerhouden.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:17
Arnevld schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:31:
[...]

Dit komt omdat ze op de menselijke gevoelens van waardering inspelen, als je goed doet krijg je unlocks dus waardering :-)
Die waardering voel ik helemaal niet.. Meer een negatief gevoel dat ik weer moet grinden voordat ik 100% compatatief ben met de mensen die wel al alles unlocked hebben.. Dit soort "progressie" systemen horen thuis in MMO RPG's etc, niet in online shootrs imho.. En dan is het nog skillbased, moet je er dus echt iets voor doen behalve gewoon domweg veel spelen.. In online shooters zorgt het alleen maar voor unbalance tussen spelers en dus geen eerlijke competitie.. En als iets geen eerlijke competitie is dan ben ik er vrij snel klaar mee, kan daar heel slecht tegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Yonix schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:58:
Wordt dit spel nog wel gespeeld op de PC? Het duurt steeds langer voor ik een lobby vind die vol genoeg is en zelfs dan moet je nog wachten ... Dat was in de eerste week dat het spel uit was wel anders.
Dice moet eens gaan nadenken en stoppen de clans op pc te negeren, we hebben als
clan niets aan battlefront, het is puur een game voor console casuals.

Verwijderd

Yonix schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:58:
Dat heb ik ook gemerkt ja, aantal spelers lijkt langzaam naar beneden te gaan op de PC. Zie swbstats.com.
Console spelers lijken niet echt te zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ben ik de enige die de populairste spelmode walker assault niet leuk vind? Na een paar weken spelen vind ik er nog steeds niks aan. Er is weinig tot geen teamplay, wordt iedere keer van alle kanten beschoten en het is me niet altijd duidelijk waar de enemy vandaan komt. Kortom 1 groot chaos.

Turning point is wel leuk maar daar heb je helaas 1 map van. Speel dus max per dag een uurtje. Geen wonder dat het aantal spelers omlaag gaat zo.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik vond Walker Assault in het begin erg leuk, maar er wordt tegenwoordig zo weinig samengewerkt dat er eigenlijk als rebels bijna niet meer te winnen is..

Speel eigenlijk alleen maar Supremacy, en gek genoeg, vind ik de standaard maps leuker dan de Jakku, dat is een te groot slagveld met veel chaos.. Geen enkel gesloten deel of tunnels zoals de andere delen, je wordt er continue beschoten met Homing Shots of Pulse Cannons, waarna je vervolgens wéér 200 meter kunt lopen naar de locatie, om daar weer eens neergemaaid te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
Aslanboy1905 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:27:
Ben ik de enige die de populairste spelmode walker assault niet leuk vind? Na een paar weken spelen vind ik er nog steeds niks aan. Er is weinig tot geen teamplay, wordt iedere keer van alle kanten beschoten en het is me niet altijd duidelijk waar de enemy vandaan komt. Kortom 1 groot chaos.

Turning point is wel leuk maar daar heb je helaas 1 map van. Speel dus max per dag een uurtje. Geen wonder dat het aantal spelers omlaag gaat zo.
Ik heb een beetje hetzelfde, het komt vooral omdat het zo casual is dat je gewoon als een kop zonder kop all guns blazing rond kan rennen, ga je dood? Binnen 2 sec respawn je dus dat geeft niets....
Geen respawns met zoveel spelers is geen optie maar een langere wachttijd voordat je respawnd zorgt er denk ik wel voor dat het allemaal wat minder hectisch word, omdat iedereen dan iets voorzichtiger word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Trasos schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:02:
[...]

Wilde net zeggen, Jakku is 100% Episode VII.
De slag om Jakku speelt zich een jaar na VI af. Je ziet ook niet de nieuwe stormtroopers bijvoorbeeld.

http://starwars.wikia.com/wiki/Battle_of_Jakku

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Gundogan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:03:
[...]
De slag om Jakku speelt zich een jaar na VI af. Je ziet ook niet de nieuwe stormtroopers bijvoorbeeld.

Weet nu niet of je ons probeert te bevestigen of tegen te spreken, maar onderaan bij Appearances in je link staat dus duidelijk dat van de films enkel in Episode VII een referentie is naar de Battle of Jakku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Twixie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:43:
[...]

Weet nu niet of je ons probeert te bevestigen of tegen te spreken, maar onderaan bij Appearances in je link staat dus duidelijk dat van de films enkel in Episode VII een referentie is naar de Battle of Jakku.
Tegen te spreken. In VII is het niet de slag om Jakku maar wat er van over gebleven is: Graveyard of Giants. Dat staat ook duidelijk bij 'Appearances' bij de Jakku pagina (Wreckage only). De echte slag komt niet in een film voor en speelt zich relatief kort na VI af. Het is dus geen VII content, maar kan je, door het gebruik van IV-VI assets eerder classificeren onder de oude trilogie content ook al is het op een locatie die alleen in filmvorm in VII voorkomt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Gundogan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:03:
[...]

LET OP: Pagina bevat spoilers voor de film..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:19

-tom-562

Oliesjeik

Aslanboy1905 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:27:

Idem hier. Ik speel voornamelijk heroes vs. villains. Walker assault speel ik weinig omdat er gewoon te weinig teamplay is. Ik moet zeggen dat Battlefront mij een beetje tegenvalt. Ik had stiekem toch gehoopt op een Battlefield maar dan in Star Wars settings

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Niet online
Bij Walker Asault is teamplay inderdaad belangrijk (meer dan bij sommige andere modes).
Baal soms ook als ik in een team zit waar dat ontbreekt terwijl de tegenpartij massaal bij de uplinks zit (inclusief hero/villian...)

Ik wissel steeds van gamemodes. Kleinere maps met minder spelers zijn een aangename afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

cowbell schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:49:
Servers zijn weer online. Krijg 5000 credits cadeau
En inmiddels zijn ze weer offline (PS4).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Laatst online: 09:35
Vandaag weer een paar potjes gespeeld maar krijg best veel XP, is er nog een soort xp boost of ben ik gewoon beter gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Dubbel xp toch?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
Ze moeten wat om je bij kerst vandaan te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wat is dubbel points (niet xp :+) toch heerlijk. Had 15k punten in een ronde van Heroes vs Villians en ging gelijk van rank 27 naar 28 :D. Helaas geen tijd meer gehad daarna anders was ik nu wel rank 40 maar boeit me ook verder niet zoveel. Wil wel de bowcaster gaan halen want ik irriteer me dood aan die mensen die jetpack gebruiken en daarna hun bowcaster dus moet revanche nemen :D

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Blijft een heerlijke game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Vermaak mij er ook uitstekend mee , lang mee gewacht om te kopen (want meestal vallen shooters behoorlijk tegen) maar toffe game , de setting helpt natuurlijk heel erg mee als fan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Ook aangeschaft en na wat oefenen offline een paar potjes online gespeeld.

Wat mij opvalt is het grote verschil tussen skilled players en noobs. Sommige zijn te sterk door skills of door OP wapens als huming shots en andere bakken er echt niks van.

Daarnaast is 1vs1 onmogelijk als beginner wanneer de tegenstander een veel sterker wapen heeft. Dit is jammer. Balance van wapens mag wel wat beter..

Verder echt een tof spel. Iemand tips voor modes als beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
mwa heb nog steeds het 1e wapen wat je krijgt in de game :P
En het lukt mij zelfs om tussen de level 50 gasten op 1 te komen :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/10603943_1032933646745615_527076128453248082_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waar speel je op? Petje af als je dat met de controller doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Hopelijk krijg ik 'em morgen ook binnen, heb er enorm zin in!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Twixie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:43:
[...]

Zelfs DICE zegt dat het 29 of 30 jaar voor de nieuwe film afspeelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:01
Paulus07 schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:55:

[afbeelding]
Misschien camp je de hele tijd. :+

Gisteren ook nog eens gespeeld na een 3-tal weken het niet meer aangeraakt te hebben. Op dat moment ben ik weer vertrokken voor een paar daagjes fun, maar het wordt wel rap saai. De nieuwe map voegt weinig toe, maar het is een leuk extraatje.

Wel nog maar rank 15 .. 't Gaat traag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Deze game laatst ook aangeschaft, was in de aanbieding in de Playstation Store en ik zat ook nog goed in de Star Wars sfeer na het zien van The Force Awakens :)

Valt me zeker niet tegen, moet nog wel een beetje levellen om betere wapens te krijgen. Heb nu alleen nog die battle met pods gespeeld vanwege gebrek aan tijd de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 11:44
Arunia schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:22:
Op de laptop van mijn vrouw met discrete gpu blijft er geklaagd worden dat iig de drivers te laag zijn en dat hij geen DirectX 10 ondersteund. Blijkbaar ook als je forceert, valt hij terug op de Intel. Lekker dan.

Maar eens kijken hoe we dat weer op gaan lossen.
Had ik ook last van.

Bij amd als volgt opgelost:
-Ga naar het AMD control panel.
-Ga onder voorkeuren naar aanvullende readon instellingen
-Ga onder power naar Switchable application settings.
-Voeg een nieuwe applicatie toe (NIET DE BATTLEFRONT.EXE, gebruik een andere lichte applicatie. Ik gebruik bijv. notepad ++ portable

Start nu voordat je het spel start de applicatie op welke je laptop forceert de 3d kaart te gebruiken.
Start daarna Battlefront op.

(als je battlefront zelf in deze lijst opneemt werkt het niet. De detectie van de videokaart draait nog voordat je laptop kan switchen)

Vergeet naderhand de "3d applicatie" niet af te sluiten anders gaat het hard met de accu ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dekaasboer op 28-12-2015 11:28 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dekaasboer schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:27:
[...]

Had ik ook last van.

Bij amd als volgt opgelost:
-Ga naar het AMD control panel.
-Ga onder voorkeuren naar aanvullende readon instellingen
-Ga onder power naar Switchable application settings.
-Voeg een nieuwe applicatie toe (NIET DE BATTLEFRONT.EXE, gebruik een andere lichte applicatie. Ik gebruik bijv. notepad ++ portable

Start nu voordat je het spel start de applicatie op welke je laptop forceert de 3d kaart te gebruiken.
Start daarna Battlefront op.

(als je battlefront zelf in deze lijst opneemt werkt het niet. De detectie van de videokaart draait nog voordat je laptop kan switchen)

Vergeet naderhand de "3d applicatie" niet af te sluiten anders gaat het hard met de accu ;)
Die kan ik eens proberen. Thanks.
Had daar nog niet bij stil gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
jmignolet schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:20:
[...]

Misschien camp je de hele tijd. :+

Gisteren ook nog eens gespeeld na een 3-tal weken het niet meer aangeraakt te hebben. Op dat moment ben ik weer vertrokken voor een paar daagjes fun, maar het wordt wel rap saai. De nieuwe map voegt weinig toe, maar het is een leuk extraatje.

Wel nog maar rank 15 .. 't Gaat traag. :D
Neuh ren me juist altijd helemaal kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Paulus07 schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:55:

[afbeelding]
Hier ook met het standaard wapen

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/14ESzzlKQF2Ktms85tH2cS2w/medium.jpg

Voelt toch goed als je eerste bent na een tof potje >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Cardwizard op 28-12-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hoe is het trouwens geregeld met PC gamers en PS4 gamers? Kunnen die ook in dezelfde server terecht komen?

Dan heb je als PC gamer wel een voordeel met muis en toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Gelukkig niet (voor mij als PS4 speler in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:39:
[...]

[afbeelding]

Moet ik m'n monitor op de kop houden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:38:
[...]

Moet ik m'n monitor op de kop houden? :D
Je nek omdraaien :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
*fixed* , MacBook en iPhone gaven de foto goed weer de browser niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
Xp gaat goed met de bonus, merk van mezelf ook dat ik steeds vaker bovenaan de lijst sta, vooral stationary turruts gebruiken voor flink wat kills, ook probeer ik boba fett wat vaker te nemen maar meestal is iemand me voor. Ik ga nog ff wat potjes spelen, meespelen kan: Flesdoppie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
cardwizard schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:39:
[...]

[afbeelding]

Toch wel knap dat precies je deaths niet meer zichtbaar zijn door de "flits" ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Waren er 6 :)

Maar goed dat kun je inderdaad niet zien haha , wist niet eens dat je een screenshot kon maken , nu wel dus dat is voor de volgende keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Vraagje: net die compagnon app gedownload. Hiermee kan je (via de app) credits verdienen welke je kan gebruiken in het echte spel. Nu heb ik al meerdere credits verdiend maar zie ik deze niet worden bijgeschreven in de app (bij career).

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Gisteren eerste potjes gedaan. In totaal denk ik iets van 10 potjes en toch wel een keer of 6 als eerste geëindigd en 2 keer als tweede. Vet spel wel, de sfeer is echt zo tof.

Wat ik me nog wel afvraag: is er een manier om je controls voor alleen je star fighters te inverten in plaats van voor je star fighter en je poppetje op de grond?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hoe krijg je bonus dan? Ik krijg namelijk geen dubbel xp 8)7

Weet iemand trouwens hoe je bij je Pulse Canon het chargen cancelt op de PS4?
Als ik tijdens het chargen wil cancelen (omdat de enemy bijv. dekking zoekt) en switchen naar m'n primary weapon schiet hij alsnog waardoor de starcard opnieuw moet rechargen :(

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
Geen idee, ik speel op pc maar krijg altijd een berg xp ookal heb ik maar 300 ingame punten ofzo. Ik geloof het wel, nog een beetje en eindelijk lvl25 voor de DL44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Niet online
Mon0lith schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:45:
[...]

Hoe krijg je bonus dan? Ik krijg namelijk geen dubbel xp 8)7

Weet iemand trouwens hoe je bij je Pulse Canon het chargen cancelt op de PS4?
Als ik tijdens het chargen wil cancelen (omdat de enemy bijv. dekking zoekt) en switchen naar m'n primary weapon schiet hij alsnog waardoor de starcard opnieuw moet rechargen :(
Bonus is weer voorbij, was met kerst. Dan staat er 'bonus' in de hoek van het multiplayerscherm.

Pulse Canon en bowcaster cancel je op PS4 met driehoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Speel op PS4 maar merk wel dat ik nog heel veel ervaring mis en constant wordt afgeknald :P
Ben nu wel op Level 8 maar mijn Kill/Death ratio is 0,72.

Heb nu wel de CA-87 unlocked, die geeft een aardige punch qua damage maar wel lage rate of fire. Op afstand heb ik heel veel moeite met andere spelers te raken, ook met de andere wapens.

Maakt het nog uit of je rennend of lopend schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Wow ik had de Bounty Hunter trait echt veel sneller moeten kopen. Die is echt ideaal!

Gebruik gewoon nog altijd de E11, level 30. Voor short range de DL44. Hopelijk wordt die wat generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gietoo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-08 09:52
Long time lurker, heb me ook maar even toegevoegd aan de username list.

OT: Ik heb ook ergens gezien dat DL44 kan 2-shotten, en de rest 3-shot nodig heeft. Toch vind ik de SC-14C, zeker in combinatie met explosive shot een pak beter... EE-3 verkies ik ook boven E11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowbell
  • Niet online
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ben pas begonnen met Battlefront maar begrijp nog iets niet, ik speel zo nu en dan 'Blast' en ik ben intussen geranked tot rank 5 en kan al wat meer wapens unlocken.

Nu heb ik echter het ene potje WEL toegang tot m'n E-11 (vind dat een fijne gun) en het potje daarop opeens niet, dan staat er 'Unlockable at rank 8' o.i.d.

Ene potje als stormtrooper gespeeld en het potje daarop als een ander mannetje, verschillen de beschikbare wapens per ras of zo?

[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 03-01-2016 17:41 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 14:57
DarkElement schreef op zondag 03 januari 2016 @ 17:36:
Ben pas begonnen met Battlefront maar begrijp nog iets niet, ik speel zo nu en dan 'Blast' en ik ben intussen geranked tot rank 5 en kan al wat meer wapens unlocken.

Nu heb ik echter het ene potje WEL toegang tot m'n E-11 (vind dat een fijne gun) en het potje daarop opeens niet, dan staat er 'Unlockable at rank 8' o.i.d.

Ene potje als stormtrooper gespeeld en het potje daarop als een ander mannetje, verschillen de beschikbare wapens per ras of zo?
De E-11 is het default wapen voor de stormtroopers, voor de rebellen is dat de A-280C geloof ik, deze is per factie dus altijd beschikbaar. Vanaf het genoemde level kun je hem ook unlocken voor de andere factie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Als ik vanuit mijn hoofdmenu naar Collect -> Unlocks -> Blasters ga en ik switch eerst naar zowel Rebel/Imperial dan zijn op beide classes de E-11 gelocked. Terwijl ik toch geregeld met de gun kan schieten in multiplayer. Heel vaag allemaal.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Als je ze dan koopt kun je ze altijd equippen, ongeacht welke faction.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Vind het spel wat tegenvallen voor de prijs die je ervoor betaald.

SP is er niet, op enkele missies na. Als de MP dan geweldig was dan zou dat opzich prima zijn maar dat is het helaas niet.

Wellicht dat er nog een add-on komt met een SP. De rest valt helaas tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
aaaido schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:13:
Vind het spel wat tegenvallen voor de prijs die je ervoor betaald.

SP is er niet, op enkele missies na. Als de MP dan geweldig was dan zou dat opzich prima zijn maar dat is het helaas niet.

Wellicht dat er nog een add-on komt met een SP. De rest valt helaas tegen...
Probeer eens Walker Assault mode, dat is echt knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag weer even gespeeld. Werd iemand beschuldigd van christen en nu moet ik zeggen dat op een moment hij en ik de enige in de lucht waren op Hoth en hij me hoe dan ook heel snel lockte en een proton op me schoot en vlak daarna weer.
Dus ik gaf dit aan in de chat dat dit nooit kon. Reageerde iemand hierop met de uitspraak:"he's Poe Dameron". Ik lag echt helemaal in een deuk.

Maar al met al ben ik nog niet goed. Maar mijn level is nog 3. Dus weinig keuze uit equipment, behalve wat ik soms van een partner kan switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
@gman hmmm veel te druk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Misschien even wennen ? Ik speel eigenlijk zo goed als alleen maar Walker Assault , erg tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MxMayne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 11:46

MxMayne1

Blijf kalm en grappig

aaaido schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:44:
Vraagje: net die compagnon app gedownload. Hiermee kan je (via de app) credits verdienen welke je kan gebruiken in het echte spel. Nu heb ik al meerdere credits verdiend maar zie ik deze niet worden bijgeschreven in de app (bij career).

Klopt dit?
Bij mij worden de credits die ik win met de companion app wel toegevoegd, er zit wel een flinke vertraging in. Voor een aantal star cards moet je aantal keer met een hero hebben gespeeld en die werden bij mij pas een dag later genoteerd.

Base command spel zelf heeft vooral met geluk te maken, met de goede volgorde van kaarten haal je makkelijk 3 sterren en anders heb je pech.

Lege virente, virent cuncta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Compagnon app doet het :)

Wat mij tegenvalt met de mp is dat je soms keihard wordt geowned door unbalanced teams etc. Dan speel ik walker assault en vind ik een token voor een vliegtuig, wordt je binnen 1 sec van achteren neergehaald door enemy vliegtuig. Zelfde als AT ST. Paar missle locks en weg. Daarnaast is die bobba fet ofzo echt OP.

Ik vind walker assault echt een toffe mode maar vaak is het echt niet te spelen. En dan heb ik het nog niet gehad over de dl-44....
Pagina: 1 ... 23 ... 30 Laatste

Let op:
Usernames worden verzameld via deze spreadsheet