Wel weird hoor. Het lijkt erop dat ik de US-game niet op m'n Europese account kan spelen. Cannot use content, zegt de PS4, omdat ik geen license heb

[ Voor 5% gewijzigd door Cardwizard op 21-12-2015 20:16 ]
3th?Paulus07 schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:26:
heb vandaag ook voor het eerst de game in 3th person mode zitten spelen.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
ja, third person, was via mijn telefoon aan het typen
Heeft allebei wel iets. Met first person zit je er wel meer in. Aantal kills maakt niet echt veel uit in beide views.
It's dogged that does it
ik verander continu, heb meerdere card setups gemaakt. Voor de kleinere maps heb ik een granaat based card setup en gebruik de reduced explosive damage trait. Voor de grotere maps gebruik ik een card setup met scout (dus onzichtbaar op de map) plus een homing shot card of pulse canon (omdat simpelweg iedereen dat doet, dus dan moet je wel meegaan met die locking ellendeRebbelx schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:39:
Vraagje, spelen jullie telkens met dezelfde star cards of veranderen jullie afhankelijk van game mode of map ?
Die diepgang ontdek je alleen pas als je voldoende gespeeld hebt om voldoende cards te unlocken. Ik vond de bèta pas echt leuk toen ik de jetpack had, maar ik vermoed dat de meeste spelers het al voor dat punt hadden opgegeven. En nu krijg je de jetpack zelfs pas bij level 13... Nee, dikke pret als je net begint en de hele tijd besprongen wordt door jetpacks met bowcasters...robinez schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:21:
[...]
ik verander continu, heb meerdere card setups gemaakt. Voor de kleinere maps heb ik een granaat based card setup en gebruik de reduced explosive damage trait. Voor de grotere maps gebruik ik een card setup met scout (dus onzichtbaar op de map) plus een homing shot card of pulse canon (omdat simpelweg iedereen dat doet, dus dan moet je wel meegaan met die locking ellende) en een jump pack om snel weg te kunnen boosten als er weer 1 van de miljoenen homing shots op je afgevuurd wordt.
Verder heb ik wat apartere setups (bijvoorbeeld met de scan card) voor specifieke game modes en maps, zoals die jungle map is een scan card een must als je tegen de rebels speelt die dan praktisch onzichtbaar zijn. Voor dropzone en cargo gebruik ik vaak een shield card zodat je simpel de drop pod of cargo can capturen.
Als je eenmaal al die cards goed weet in te zetten levert je dat best veel voordeel op. Ik ben het dus ook totaal niet eens met de vele opmerkingen dat er geen diepgang in de game zit. Dat is naar mijn mening totaal niet het geval, er zit juist heel veel diepgang in doordat er eigenlijk voor elke map / gamemode / speelstijl van het andere team wel een counter card setup is.
ik vind eigenlijk alles wel goed aan de game, het enige dat ze nu nog aan zouden kunnen pakken is die continu enemy lock van de homing shot bij elke stap die je buiten de cover zet. Dat maakt namelijk dat je veel meer cover based moet gaan spelen, wat ik zelf toch iets minder vindt passen bij de arcade run en gun gameplay van battlefront.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Precies..Shabbaman schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:07:
[...]
Die diepgang ontdek je alleen pas als je voldoende gespeeld hebt om voldoende cards te unlocken. Ik vond de bèta pas echt leuk toen ik de jetpack had, maar ik vermoed dat de meeste spelers het al voor dat punt hadden opgegeven. En nu krijg je de jetpack zelfs pas bij level 13... Nee, dikke pret als je net begint en de hele tijd besprongen wordt door jetpacks met bowcasters...
2 hands meenemen in een game, maar je kan er daarnaast meer maken en een naam geven.pixels66 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:26:
Ik dacht dat je maar 2 setups kon maken? Maar meerdere zou erg prettig zijn!!!
Hahahaha geniaalcowbell schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:40:
[...]
Kan ook in de companion app Handig tijdens een saai kerstdiner, kan je je setup alvast voorbereiden
ja daar heb je gelijk in, maar dat heb je met bijna elke skill based game, zodra je daar later instapt en spelers de maps en alle items vrijgespeeld hebben dan heb je het als beginner natuurlijk vrij lastig. Overigens valt het bowcaster gebruik in de praktijk wel mee, dat is toch wat lastiger dan een homing shot of pulse canon, dus met name homing shot en pulse canon cards worden gebruikt, die kaarten speel je al vrij snel vrij, dus je kunt al vrij snel meedoen.Shabbaman schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:07:
[...]
Die diepgang ontdek je alleen pas als je voldoende gespeeld hebt om voldoende cards te unlocken. Ik vond de bèta pas echt leuk toen ik de jetpack had, maar ik vermoed dat de meeste spelers het al voor dat punt hadden opgegeven. En nu krijg je de jetpack zelfs pas bij level 13... Nee, dikke pret als je net begint en de hele tijd besprongen wordt door jetpacks met bowcasters...
Verwijderd
ik zou er op wachten, heb hem zelf nog niet gekocht, is nog niks van bekend afaiks0kkie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:51:
Heeft de Season Pass nu eigenlijk al toegevoegde waarde?
Of is het beter om te wachten tot de details van alle DLC?
[ Voor 22% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-12-2015 13:38 ]
ja, dat is vrij eenvoudig als je weet hoe het werkt en wanneer je dit kunt doen in de Walker assault mode. Wat je moet doen is met een vliegtuigje wachten aan de zijkant van de map (of als je goed genoeg bent gewoon rondvliegen en meedoen met de battles) tot de walker bij het laatste control point is (eerder wil niet, dan kun je namelijk nog geen tow cable afvuren), dan zodra deze via de control points kwetsbaar wordt (dus als die stroom erop staat) dan met je a-wing er op af vliegen en de tow cable om de poten heen wikkelen (dat werkt hetzelfde als in die solo missie). Wel opletten dat je tijdens die tow cable sessie niet neergeschoten wordt, of als je het ziet gebeuren, vuur in dat geval zelf een ion torpedo af of raak die a-wing zo vaak mogelijk om te voorkomen dat je walker neergaat.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:59:
[...]ook die walker assault mode is gaaf met die gigantische dingen.
iemand al gelukt om met je vliegtuigje zo'n ding neer te halen? of gaat dat niet zoals in de missies (tutorial geloof ik).
Ik snap er ook weinig van. Je begint als elkaars ingame partner, maar na verloop van tijd ben je elkaar kwijt. En ook als je later een game joined en elkaar als partner instelt, wordt je ook niet automatisch bij elkaar gezet als het potje is afgelopen.bejaim schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:39:
Vandaag probeerde ik met een maatje te spelen maar ik snap het partner systeem niet helemaal.
Je kan elkaar joinen en dan ben je elkaars partner maar na verloop van tijd heb je opeens een andere of geen partner en soms is je partner groen gemarkeerd. Wat houd het in als je partner groen gemarkeerd is en wat doen wij verkeerd?
Het partner systeem is eigenlijk vrij eenvoudig, in het hoofdscherm kun je je partner kiezen, hiermee forceer je dat je partner altijd bij elke keuze die jij maakt kwa gamemode een melding krijgt op zijn scherm waarin die mee kan gaan in die game.bejaim schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:39:
Vandaag probeerde ik met een maatje te spelen maar ik snap het partner systeem niet helemaal.
Je kan elkaar joinen en dan ben je elkaars partner maar na verloop van tijd heb je opeens een andere of geen partner en soms is je partner groen gemarkeerd. Wat houd het in als je partner groen gemarkeerd is en wat doen wij verkeerd?
Als je partner bent, heb je als het goed is bij cards, 3 sets staan waarvan de laatste van je partner isTwixie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:46:
Hoe gebruik je eigenlijk de andere zijn kaarten ? Is me nog niet gelukt.
bl44t
Zodra je de game bent gejoined en besluit te wisselen kun je als je dood gaat wisselen... dat is dus niet helemaal het beginscherm waarin je je setup nog kan wisselen!Twixie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:05:
Is dat in-game of gewoon in het setup scherm ? Ik dacht dat het in-game was. Heb nog nooit zelf bewust een partner gekozen, maar wanneer ik er een had, omdat ik die in het geel zag, vond ik geen manier om aan zijn kaarten te geraken. Maar als het dus enkel in setup is, dan is het wel normaal dat ik dat niet vond dan.
bl44t
[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 24-12-2015 15:29 ]
Dit komt omdat ze op de menselijke gevoelens van waardering inspelen, als je goed doet krijg je unlocks dus waardering :-)Inflatable schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:06:
[...]
Precies..
En het is eens te meer een reden waarom ik een hekel heb aan dit soort zogenaamde "progression" unlock systemen in dit soort games tegenwoordig.. Wat is er gebeurt met online multiplayer shooters waar gewoon iedereen toegang heeft tot alle wapens etc? Waarom moet er zo'n "dom" timebased progression systeem in games als Call of Duty, Battlefield en deze Star Wars game zitten?!? Is de game zelf niet meer genoeg om de aandacht van gamers vast te houden? Als het dan nog skillbased was, maar zelfs dat is het niet, het is gewoon domweg lang genoeg spelen..Beetje triest allemaal..
Warhammer en PC games en lego
Ik heb er ook last van, Fifa16 werkt ook niet online. Vermoedelijk dus een probleem bij de EA-servers? (PS4 geeft aan gewoon verbinding te hebben met internet).Turani schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:39:
Zijn er nog meer mensen die niet kunnen verbinden op de PS4. Ik krijg steeds de melding 'you must be signed in to your EA account to access online features.' ?
VII dus, niet VIrudyman85 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:26:
Star Wars Battlefront krijgt geen content van Episode VI;
Bron;gamer.nl, twitter.com:
Star Wars Battlefront ontvangt geen content gebaseerd op de zevende Star Wars-film: The Force Awakens.
Wilde net zeggen, Jakku is 100% Episode VII.Twixie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:50:
[...]
VII dus, niet VI.
Anyway, Jakku komt volgens mij toch echt wel uit Episode VII, dus dit slaat m.i. nergens op.
Die waardering voel ik helemaal niet.. Meer een negatief gevoel dat ik weer moet grinden voordat ik 100% compatatief ben met de mensen die wel al alles unlocked hebben.. Dit soort "progressie" systemen horen thuis in MMO RPG's etc, niet in online shootrs imho.. En dan is het nog skillbased, moet je er dus echt iets voor doen behalve gewoon domweg veel spelen.. In online shooters zorgt het alleen maar voor unbalance tussen spelers en dus geen eerlijke competitie.. En als iets geen eerlijke competitie is dan ben ik er vrij snel klaar mee, kan daar heel slecht tegen..Arnevld schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:31:
[...]
Dit komt omdat ze op de menselijke gevoelens van waardering inspelen, als je goed doet krijg je unlocks dus waardering :-)
Dice moet eens gaan nadenken en stoppen de clans op pc te negeren, we hebben alsYonix schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:58:
Wordt dit spel nog wel gespeeld op de PC? Het duurt steeds langer voor ik een lobby vind die vol genoeg is en zelfs dan moet je nog wachten ... Dat was in de eerste week dat het spel uit was wel anders.
Verwijderd
Dat heb ik ook gemerkt ja, aantal spelers lijkt langzaam naar beneden te gaan op de PC. Zie swbstats.com.Yonix schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:58:
Wordt dit spel nog wel gespeeld op de PC? Het duurt steeds langer voor ik een lobby vind die vol genoeg is en zelfs dan moet je nog wachten ... Dat was in de eerste week dat het spel uit was wel anders.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik heb een beetje hetzelfde, het komt vooral omdat het zo casual is dat je gewoon als een kop zonder kop all guns blazing rond kan rennen, ga je dood? Binnen 2 sec respawn je dus dat geeft niets....Aslanboy1905 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:27:
Ben ik de enige die de populairste spelmode walker assault niet leuk vind? Na een paar weken spelen vind ik er nog steeds niks aan. Er is weinig tot geen teamplay, wordt iedere keer van alle kanten beschoten en het is me niet altijd duidelijk waar de enemy vandaan komt. Kortom 1 groot chaos.
Turning point is wel leuk maar daar heb je helaas 1 map van. Speel dus max per dag een uurtje. Geen wonder dat het aantal spelers omlaag gaat zo.
De slag om Jakku speelt zich een jaar na VI af. Je ziet ook niet de nieuwe stormtroopers bijvoorbeeld.Trasos schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:02:
[...]
Wilde net zeggen, Jakku is 100% Episode VII.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Weet nu niet of je ons probeert te bevestigen of tegen te spreken, maar onderaan bij Appearances in je link staat dus duidelijk dat van de films enkel in Episode VII een referentie is naar de Battle of Jakku.Gundogan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:03:
[...]
De slag om Jakku speelt zich een jaar na VI af. Je ziet ook niet de nieuwe stormtroopers bijvoorbeeld.
http://starwars.wikia.com/wiki/Battle_of_Jakku
Tegen te spreken. In VII is het niet de slag om Jakku maar wat er van over gebleven is: Graveyard of Giants. Dat staat ook duidelijk bij 'Appearances' bij de Jakku pagina (Wreckage only). De echte slag komt niet in een film voor en speelt zich relatief kort na VI af. Het is dus geen VII content, maar kan je, door het gebruik van IV-VI assets eerder classificeren onder de oude trilogie content ook al is het op een locatie die alleen in filmvorm in VII voorkomt.Twixie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:43:
[...]
Weet nu niet of je ons probeert te bevestigen of tegen te spreken, maar onderaan bij Appearances in je link staat dus duidelijk dat van de films enkel in Episode VII een referentie is naar de Battle of Jakku.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
LET OP: Pagina bevat spoilers voor de film..Gundogan schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:03:
[...]
De slag om Jakku speelt zich een jaar na VI af. Je ziet ook niet de nieuwe stormtroopers bijvoorbeeld.
http://starwars.wikia.com/wiki/Battle_of_Jakku
Idem hier. Ik speel voornamelijk heroes vs. villains. Walker assault speel ik weinig omdat er gewoon te weinig teamplay is. Ik moet zeggen dat Battlefront mij een beetje tegenvalt. Ik had stiekem toch gehoopt op een Battlefield maar dan in Star Wars settingsAslanboy1905 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 01:27:
Ben ik de enige die de populairste spelmode walker assault niet leuk vind? Na een paar weken spelen vind ik er nog steeds niks aan. Er is weinig tot geen teamplay, wordt iedere keer van alle kanten beschoten en het is me niet altijd duidelijk waar de enemy vandaan komt. Kortom 1 groot chaos.
Turning point is wel leuk maar daar heb je helaas 1 map van. Speel dus max per dag een uurtje. Geen wonder dat het aantal spelers omlaag gaat zo.
Vaak bu'j te bang!
En inmiddels zijn ze weer offline (PS4).cowbell schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:49:
Servers zijn weer online. Krijg 5000 credits cadeau
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
It's dogged that does it
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
It's dogged that does it
Zelfs DICE zegt dat het 29 of 30 jaar voor de nieuwe film afspeeltTwixie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 09:43:
[...]
Weet nu niet of je ons probeert te bevestigen of tegen te spreken, maar onderaan bij Appearances in je link staat dus duidelijk dat van de films enkel in Episode VII een referentie is naar de Battle of Jakku.
Misschien camp je de hele tijd.Paulus07 schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:55:
mwa heb nog steeds het 1e wapen wat je krijgt in de game
En het lukt mij zelfs om tussen de level 50 gasten op 1 te komen
[afbeelding]
Had ik ook last van.Arunia schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:22:
Op de laptop van mijn vrouw met discrete gpu blijft er geklaagd worden dat iig de drivers te laag zijn en dat hij geen DirectX 10 ondersteund. Blijkbaar ook als je forceert, valt hij terug op de Intel. Lekker dan.
Maar eens kijken hoe we dat weer op gaan lossen.
[ Voor 4% gewijzigd door Dekaasboer op 28-12-2015 11:28 ]
Die kan ik eens proberen. Thanks.Dekaasboer schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:27:
[...]
Had ik ook last van.
Bij amd als volgt opgelost:
-Ga naar het AMD control panel.
-Ga onder voorkeuren naar aanvullende readon instellingen
-Ga onder power naar Switchable application settings.
-Voeg een nieuwe applicatie toe (NIET DE BATTLEFRONT.EXE, gebruik een andere lichte applicatie. Ik gebruik bijv. notepad ++ portable
Start nu voordat je het spel start de applicatie op welke je laptop forceert de 3d kaart te gebruiken.
Start daarna Battlefront op.
(als je battlefront zelf in deze lijst opneemt werkt het niet. De detectie van de videokaart draait nog voordat je laptop kan switchen)
Vergeet naderhand de "3d applicatie" niet af te sluiten anders gaat het hard met de accu
Neuh ren me juist altijd helemaal kapotjmignolet schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:20:
[...]
Misschien camp je de hele tijd.![]()
Gisteren ook nog eens gespeeld na een 3-tal weken het niet meer aangeraakt te hebben. Op dat moment ben ik weer vertrokken voor een paar daagjes fun, maar het wordt wel rap saai. De nieuwe map voegt weinig toe, maar het is een leuk extraatje.
Wel nog maar rank 15 .. 't Gaat traag.
Hier ook met het standaard wapenPaulus07 schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:55:
mwa heb nog steeds het 1e wapen wat je krijgt in de game
En het lukt mij zelfs om tussen de level 50 gasten op 1 te komen
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Cardwizard op 28-12-2015 17:56 ]
Verwijderd
Moet ik m'n monitor op de kop houden?cardwizard schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:39:
[...]
Hier ook met het standaard wapen
[afbeelding]
Voelt toch goed als je eerste bent na een tof potje
Toch wel knap dat precies je deaths niet meer zichtbaar zijn door de "flits"cardwizard schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:39:
[...]
Hier ook met het standaard wapen
[afbeelding]
Voelt toch goed als je eerste bent na een tof potje
It's dogged that does it
Hoe krijg je bonus dan? Ik krijg namelijk geen dubbel xpFlesdop schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:11:
Xp gaat goed met de bonus
PSN: Von_Smallhausn
Bonus is weer voorbij, was met kerst. Dan staat er 'bonus' in de hoek van het multiplayerscherm.Mon0lith schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:45:
[...]
Hoe krijg je bonus dan? Ik krijg namelijk geen dubbel xp![]()
Weet iemand trouwens hoe je bij je Pulse Canon het chargen cancelt op de PS4?
Als ik tijdens het chargen wil cancelen (omdat de enemy bijv. dekking zoekt) en switchen naar m'n primary weapon schiet hij alsnog waardoor de starcard opnieuw moet rechargen
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 03-01-2016 17:41 ]
De E-11 is het default wapen voor de stormtroopers, voor de rebellen is dat de A-280C geloof ik, deze is per factie dus altijd beschikbaar. Vanaf het genoemde level kun je hem ook unlocken voor de andere factie.DarkElement schreef op zondag 03 januari 2016 @ 17:36:
Ben pas begonnen met Battlefront maar begrijp nog iets niet, ik speel zo nu en dan 'Blast' en ik ben intussen geranked tot rank 5 en kan al wat meer wapens unlocken.
Nu heb ik echter het ene potje WEL toegang tot m'n E-11 (vind dat een fijne gun) en het potje daarop opeens niet, dan staat er 'Unlockable at rank 8' o.i.d.
Ene potje als stormtrooper gespeeld en het potje daarop als een ander mannetje, verschillen de beschikbare wapens per ras of zo?
It's dogged that does it
Probeer eens Walker Assault mode, dat is echt knokken.aaaido schreef op zondag 03 januari 2016 @ 23:13:
Vind het spel wat tegenvallen voor de prijs die je ervoor betaald.
SP is er niet, op enkele missies na. Als de MP dan geweldig was dan zou dat opzich prima zijn maar dat is het helaas niet.
Wellicht dat er nog een add-on komt met een SP. De rest valt helaas tegen...
Bij mij worden de credits die ik win met de companion app wel toegevoegd, er zit wel een flinke vertraging in. Voor een aantal star cards moet je aantal keer met een hero hebben gespeeld en die werden bij mij pas een dag later genoteerd.aaaido schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:44:
Vraagje: net die compagnon app gedownload. Hiermee kan je (via de app) credits verdienen welke je kan gebruiken in het echte spel. Nu heb ik al meerdere credits verdiend maar zie ik deze niet worden bijgeschreven in de app (bij career).
Klopt dit?
Lege virente, virent cuncta
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq