Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn unboxing video van de bruin lederen editie staat online (int Engels), hoop dat jullie hem geslaagd vinden. Enjoy ;)

https://youtu.be/2NcI_3UfHLg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Klinkt eerder als een probleem met de digitizer, knock-on heeft weinig met de proximity sensor te maken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouroboros
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 23:38
Hai Tweakers
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen met iets heel stoms ;-)

M'n vriendin heeft vanmiddag een G4 gekocht en alles instellen zoals ze het wilde ging (soms na een beetje zoeken) makkelijk op een ding na...
Waarschijnlijk ben ik gewoon kippig en kijk ik er overheen maar ze wil graag dat (net als bij mijn Moto G) het scherm aangaat als ze een melding krijgt, dit krijg ik maar niet voor elkaar.
Zoeken op google met bijvoorbeeld "screen on notification lg g4" levert me wel een hoop pagina's op met tips over instellingen maar net dat deel staat er niet in, heeft iemand enig idee hoe ze dat voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Ceze85 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:22:
Klinkt eerder als een probleem met de digitizer, knock-on heeft weinig met de proximity sensor te maken lijkt me.
Toch wel, knock zou bijvoorbeeld niet mogen werken als de telefoon in je zak zit. Of met je hand op de sensors bovenaan het toestel.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ik vind het een beetje irritant dat er 2 browsers gebruitk worden.. Vanuit de google widget pakt hij niet chrome, wat ik heel vreemd vind. Kan ik de standaard LG browser (althans ik denk dat dat de lg browser is) dat blauwe icoontje met internet, stopzetten of uitschakelen? Zodat alleen Chrome gebruit wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik zou nog even posten als de batterij bij 5%is. Ik heb een soT van 5h en 15 min, 3sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:22

Steeffoon

Smartphone-nerd

wilke77 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:47:
Ik zou nog even posten als de batterij bij 5%is. Ik heb een soT van 5h en 15 min, 3sec
Dat is echt heel netjes!
Ouroboros schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:27:
Hai Tweakers
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen met iets heel stoms ;-)

M'n vriendin heeft vanmiddag een G4 gekocht en alles instellen zoals ze het wilde ging (soms na een beetje zoeken) makkelijk op een ding na...
Waarschijnlijk ben ik gewoon kippig en kijk ik er overheen maar ze wil graag dat (net als bij mijn Moto G) het scherm aangaat als ze een melding krijgt, dit krijg ik maar niet voor elkaar.
Zoeken op google met bijvoorbeeld "screen on notification lg g4" levert me wel een hoop pagina's op met tips over instellingen maar net dat deel staat er niet in, heeft iemand enig idee hoe ze dat voor elkaar kan krijgen?
Zoek in de Play Store even op Glimpse Notifications. Die app doet hetgeen wat je zoekt. :)

Overigens, ik kom van de Samsung Galaxy S6, daarvoor HTC One M8. Die S6 was bagger qua accu (niet alleen qua accu maar los daarvan). Wat een geweldig ding Is die LG G4. Die camera kwaliteit is indrukwekkend goed en er ook de accu lijkt zijn werk perfect te doen. Had vanmiddag rond half vijf nog zeventig procent over. Vanmorgen om zeven uur van de lader. Zit nu ondertussen op zo'n vier uur screen on time.moet wel zeggen dat de accu nu op twintig procent staat en ik hem de laatste uren veel heb gebruikt.

Alleen de stille stand in combinatie met Android Wear zoals ik eerder aangaf...een heikel opstakel waar ik tegenaan loop. Prioriteit modus vervangt niet de stille modus helaas.:'(((

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouroboros
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 23:38
Thanks Steeffoon ik zal 'm morgen meteen even uitproberen, zo de beschrijving lezend lijkt het inderdaad precies te zijn wat ze vroeg en nog meer :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

T-mobile heeft nu een mooie actie lopen met de LG G4
Waarbij je twee jaar lang 37,50 betaald voor je abbo en telefoon. in je abbo zit obeperkt bellen en smsen, en 3gig data op het 4g netwerk.
o.a. verkrijgbaar bij Belsimpel.

Zijn er mensen hier die al ervaring hebben met het toestel icm T-mobile en 4G? zijn jullie ervaringen goed?

[ Voor 11% gewijzigd door luigi87 op 02-06-2015 09:08 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Steeffoon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:53:
[...]

Dat is echt heel netjes!

[...]

Zoek in de Play Store even op Glimpse Notifications. Die app doet hetgeen wat je zoekt. :)

Overigens, ik kom van de Samsung Galaxy S6, daarvoor HTC One M8. Die S6 was bagger qua accu (niet alleen qua accu maar los daarvan). Wat een geweldig ding Is die LG G4. Die camera kwaliteit is indrukwekkend goed en er ook de accu lijkt zijn werk perfect te doen. Had vanmiddag rond half vijf nog zeventig procent over. Vanmorgen om zeven uur van de lader. Zit nu ondertussen op zo'n vier uur screen on time.moet wel zeggen dat de accu nu op twintig procent staat en ik hem de laatste uren veel heb gebruikt.

Alleen de stille stand in combinatie met Android Wear zoals ik eerder aangaf...een heikel opstakel waar ik tegenaan loop. Prioriteit modus vervangt niet de stille modus helaas.:'(((
Ik heb het idee dat ik lang niet zo lang met de accu ga doen.
Ik heb hem vandaag pas voor de eerste dag volledig in gebruik. Ik ben gestart % 95% accu om 8 uur. Ik zit nu al op 90% met slechts 10 min SOT.

Ik ben benieuwd hoe het er aan het einde van de dag voor staat maar ik vrees dat ik wat apps heb die de boel te hard drainen.
Idle doet de telefoon het heel goed. Maar als hij iets moet doen gaat de accu wel snel leeg.

Misschien de boel toch maar eens rooten en de SOC flink undervolten.
Heb ik met de Note 2 toen ook gedaan. Ging van 1 dag en 3 dagen STB naar 2 dagen en 7/8 dagen STB.

Dat was met een Custom rom, Custom kernel en UV settings. Max clocks waren nog even hoog als voorheen. Vooral onder zware load werd hij veel minder warm.

Als de Clocks van de LG G4 wat lager zouden moeten is dat opzich ook niet erg maar ik denk dat er veel winst te halen valt met een undervolt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Astennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:09:
[...]
Misschien de boel toch maar eens rooten en de SOC flink undervolten.
Heb ik met de Note 2 toen ook gedaan. Ging van 1 dag en 3 dagen STB naar 2 dagen en 7/8 dagen STB.
Dit resultaat is onmogelijk toe te schrijven aan undervolten. UV'en is iets in de marge, niet van deze grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Dit resultaat is onmogelijk toe te schrijven aan undervolten. UV'en is iets in de marge, niet van deze grootte.
Dat heb ik ook niet gezegd. Het is de combinatie van de die samen. UV hielp vooral bij load maar ook idle ging hij daar door langer mee. De custom rom en kernel hadden hier ook een groot aandeel in (betere powermanagement voor BT en Wifi)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Astennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:15:
Dat heb ik ook niet gezegd. Het is de combinatie van de die samen. UV hielp vooral bij load maar ook idle ging hij daar door langer mee. De custom rom en kernel hadden hier ook een groot aandeel in (betere powermanagement voor BT en Wifi)
"maar ik denk dat er veel winst te halen valt met een undervolt."

Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:16:
[...]

"maar ik denk dat er veel winst te halen valt met een undervolt."

Nope.
Ik weet uit mijn eigen tests in het verleden dat er een heel groot verschil maken.
Het verschil in temperatuur bij full load tests en hoe snel de accu daalde was heel groot.

Kijk ook naar het undervolten van CPU's en GPU's in desktop en laptop systemen en de winst in % die je daar haalt.
Bij dit soort chips zijn de verschillen wat kleiner omdat bij het design al meer op verbruik gelet is en de lekstroom lager is. maar zeker bij high end chips is er nog behoorlijke winst te halen.

Ik verwacht zeker geen verdubbeling zoals met de Note 2. Want tegenwoordig zijn veel van die andere optimalisaties die in de Rom en Kernel zaten standaard. En zijn de chips designs ook al efficienter geowrden. Maar bij zwaardere belasting verwacht ik toch wel 10% verschil er uit te kunnen halen (als niet nog wat meer)

Zodra er goede tools beschikbaar zijn voor de LG G4 zal ik eens een poging wagen en het laten weten wat er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Astennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:51:
Ik weet uit mijn eigen tests in het verleden dat er een heel groot verschil maken.
Het verschil in temperatuur bij full load tests en hoe snel de accu daalde was heel groot.
Been there. UV'en doet vreselijk weinig.
Kijk ook naar het undervolten van CPU's en GPU's in desktop en laptop systemen en de winst in % die je daar haalt.
Dat kan je niet vergelijken.
Ik verwacht zeker geen verdubbeling zoals met de Note 2.
Ook met een Note2 haal je geen verdubbeling door te UV'en, da's onmogelijk.
Maar bij zwaardere belasting verwacht ik toch wel 10% verschil er uit te kunnen halen (als niet nog wat meer)
Ook dat lijkt mij optimistisch, maar al een stuk realistischer :)
Zodra er goede tools beschikbaar zijn voor de LG G4 zal ik eens een poging wagen en het laten weten wat er uit komt.
Die komen er uiteraard sowieso. Incl. "woowww amazing my phone is so smooth now!" magische kernels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:56:
[...]

Been there. UV'en doet vreselijk weinig.
Natuurlijk verschilt het per chip maar mijn ervaringen zijn anders dan die van jou.
Dat kan je niet vergelijken.
Ja en nee. Ik geef ook aan dat de verschillende architecturen en de markt waar ze voor gemaakt zijn een grote rol spelen. Dus ik vergelijk ze niet 1:1. Ik geef alleen aan dat er aanzienlijke winst te behalen is. Net als met overclocken. En natuurlijk leent de ene architectuur zich er meer voor dan de ander. We hebben genoeg soc's gezien waar het niet echt interessant was om OC toe te passen en er waren er ook die zich 40% lieten opvoeren. Hoe dat voor de 808 zal zijn moet nog blijken. Even als het nut van UV en UC.
Ook met een Note2 haal je geen verdubbeling door te UV'en, da's onmogelijk.
Dat was ook niet alleen UV dat was inc de kernel en rom die aardig wat optimalisaties gekregen hebben.
Ook dat lijkt mij optimistisch, maar al een stuk realistischer :)
We gaan het wel zien. Iedereen heeft het recht op een eigen mening
Die komen er uiteraard sowieso. Incl. "woowww amazing my phone is so smooth now!" magische kernels :P
Er zijn veel kernels die niets speciaals doen. Maar ik heb er in het verleden ook een paar gehad die echt goed in elkaar zaten en qua prestaties en verbruik aanzienlijk beter waren dan de standaard kernel.

Nu zijn telefoon makers wel veel serieuzer bezig met hun mee geleverde software en worden aanpassingen die de community voorheen maakte nu wel standaard geïmplementeerd. Maar dat betekend niet dat er geen kans is dat er vroeg of laat een kernel voor de G4 komt die wel iets toevoegt. Het kan ook makkelijk dat die er niet komt.

De LG G4 is geen S6 die veel meer verkocht wordt. De kans dat daar dan echt interessante dingen voor gemaakt worden door de community is dan veel groter. Zie ook de HTC HD2, Desire en voor de voorgaande Samsung Galaxy S toestellen. Daar was echt veel voor te krijgen. En zelfs nu worden er nog wel eens dingen voor ontwikkeld waar dit bij andere minder populaire toestellen al lang niet meer gedaan wordt (op zich erg logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Even een klein vraagje , maar heeft er iemand lg pcsuite aan de gang gekregen met de G4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luigi87 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:08:
T-mobile heeft nu een mooie actie lopen met de LG G4
Waarbij je twee jaar lang 37,50 betaald voor je abbo en telefoon. in je abbo zit obeperkt bellen en smsen, en 3gig data op het 4g netwerk.
o.a. verkrijgbaar bij Belsimpel.

Zijn er mensen hier die al ervaring hebben met het toestel icm T-mobile en 4G? zijn jullie ervaringen goed?
Ik zag hem ook vandaag. Knettergekke aanbieding. Ik zit eraan te denken om Telfort af te kopen en over te stappen want ze kunnen niet tippen aan deze aanbieding na 6 jaar trouwe klant te zijn. Ik weet niet wat te doen 8)7 :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:00:
[...]

Ik zag hem ook vandaag. Knettergekke aanbieding. Ik zit eraan te denken om Telfort af te kopen en over te stappen want ze kunnen niet tippen aan deze aanbieding na 6 jaar trouwe klant te zijn. Ik weet niet wat te doen 8)7 :*) :*)
zit dus met een zelfde soort probleem. mijn contract is de 22 Juni open om overstappen. Alleen deze actie loopt tot en met 21 Juni. Nu dus in dubio of ik dan maar 2 maanden overlap van abbonementen wil accepteren. en ik hoop dat ik nog achteraf nadat ik een nieuwe nummer van tmobile heb een nummerbehoud kan uitvoeren op mijn huidige nummer.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luigi87 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:15:
[...]

zit dus met een zelfde soort probleem. mijn contract is de 22 Juni open om overstappen. Alleen deze actie loopt tot en met 21 Juni. Nu dus in dubio of ik dan maar 2 maanden overlap van abbonementen wil accepteren. en ik hoop dat ik nog achteraf nadat ik een nieuwe nummer van tmobile heb een nummerbehoud kan uitvoeren op mijn huidige nummer.
Ik had net Telfort gebeld. Hun schrokken van de aanbieding van Tmobile. Zo goedkoop waren ze niet van op de hoogte haha. Die van mij loopt 3-11-2015 af bij Telfort maar kan nu al verlengen. Alleen de prijzen voor de LG G4 bij Telfort zijn veel hoger dan bij Tmobile. Zelfs als trouwe klant kunnen ze niet tippen aan deze aanbieding. Afkopen kost 5 x 22,50 = 112,5 euro. Dan zou ik nummerbehoud kunnen doen. Zeer moeilijk dus want bij Tmobile heb je nu onbeperkt bellen en 3Gig internet. Bij Telfort zou ik 83 euro bij moeten betalen en 47,50 per maand maar dan heb je maar 1 Gig internet en 300 belminuten met de LG G4. Kut dus bij Telfort.

Bekijk het maar. Ik ga Telfort nu bellen voor afkopen. Als ik soortgelijk iets wil bij Telfort is het dit:
LG G4 leer
24 maanden
Maandelijkse kosten
Toestelbundel28,-
onbeperkt belminuten18,-
Korting-4,-
2500 MB internet17,-
4G InternetVersneller5,-
Korting-2,50
onbeperkt smsGratis
Prijs per maand 61,50
Na 24 maanden 33,50
Eenmalige kosten
Totaal eenmalig 53,22

Afkoop formulier wordt opgestuurd. Per maand 61,50 en dan nog 53,22 eenmalig betalen met verlengen bij Telfort. Dat wordt dus T-Mobile als nieuwe provider.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 19:49
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:00:
[...]

Ik twijfel er ook over mijn Vodafone bestelling te annuleren en bij T-mobile af te sluiten. Ik heb dan wel een maand opzegtermijn, maar waarschijnlijk kan ik de G4 al wel gebruiken op mijn oude Vodafone contract

p.s. Nog helemaal geen bericht van Vodafone over de levering. Wat is dan het nut van een pre-order.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:20:
[...]

Ik had net Telfort gebeld. Hun schrokken van de aanbieding van Tmobile. Zo goedkoop waren ze niet van op de hoogte haha. Die van mij loopt 3-11-2015 af bij Telfort maar kan nu al verlengen. Alleen de prijzen voor de LG G4 bij Telfort zijn veel hoger dan bij Tmobile. Zelfs als trouwe klant kunnen ze niet tippen aan deze aanbieding. Afkopen kost 5 x 22,50 = 112,5 euro. Dan zou ik nummerbehoud kunnen doen. Zeer moeilijk dus want bij Tmobile heb je nu onbeperkt bellen en 3Gig internet. Bij Telfort zou ik 83 euro bij moeten betalen en 47,50 per maand maar dan heb je maar 1 Gig internet en 300 belminuten met de LG G4. Kut dus bij Telfort.

Bekijk het maar. Ik ga Telfort nu bellen voor afkopen. Als ik soortgelijk iets wil bij Telfort is het dit:
tabel

Afkoop formulier wordt opgestuurd. Per maand 61,50 en dan nog 53,22 eenmalig betalen met verlengen bij Telfort. Dat wordt dus T-Mobile als nieuwe provider.
Kan je niet gewoon beide behouden, en op moment dat je contract vrij komt voor overstap een nummerbehoud uitvoeren. dus achteraf eigenlijk.
zou moeten kunnen als je het via deze weg doet.

[ Voor 20% gewijzigd door luigi87 op 02-06-2015 13:40 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luigi87 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:39:
[...]

Kan je niet gewoon beide behouden, en op moment dat je contract vrij komt voor overstap een nummerbehoud uitvoeren. dus achteraf eigenlijk.
zou moeten kunnen als je het via deze weg doet.
Ja, net gebeld met Tmobile. LG G4 leer is besteld. Nummer porteren kan binnen 4 maanden nog na bestelling. Voorlopig krijg ik eerst een nieuwe SIM kaart van Tmobile met een tijdelijk nummer. Afkopen kan net zo goed over 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Ja, net gebeld met Tmobile. LG G4 leer is besteld. Nummer porteren kan binnen 4 maanden nog na bestelling. Voorlopig krijg ik eerst een nieuwe SIM kaart van Tmobile met een tijdelijk nummer. Afkopen kan net zo goed over 3 maanden.
heb je inderdaad nog ff waar voor je geld ;)

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luigi87 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:48:
[...]

heb je inderdaad nog ff waar voor je geld ;)
Het is makkelijk rekenen. T-Mobile vraagt 20 euro per maand voor de LG G4 bruin leer 2 jaar lang. Dat is 480 euro totaal. Toestel los is veel duurder. pricewatch: LG G4 Leather Bruin Abonnement is 17,50 per maand voor 3Gig data, onbeperkt bellen in Nederland en 120 EU belminuten iedere maand.

Daar kan geen één provider tegenop.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:54:
Het is makkelijk rekenen. T-Mobile vraagt 20 euro per maand voor de LG G4 bruin leer 2 jaar lang. Dat is 480 euro totaal. Toestel los is veel duurder. pricewatch: LG G4 Leather Bruin Abonnement is 17,50 per maand voor 3Gig data, onbeperkt bellen in Nederland en 120 EU belminuten iedere maand.

Daar kan geen één provider tegenop.
Vind persoonlijk, als non-beller, dan weer de 6GB + 120 minuten voor 2 tientjes per maand erg interessant. Heb op het moment een Vodafone 4GB per maand abo van €20, ook erg okay.
Nu gaat de G4 natuurlijk nooit twee jaar mee maar je kan hem tussentijds dan wel weer verkopen uiteraard.

Dilemma nu! :(

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 02-06-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:27
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:09:
[...]

Vind persoonlijk, als non-beller, dan weer de 6GB + 120 minuten voor 2 tientjes per maand erg interessant. Heb op het moment een Vodafone 4GB per maand abo van €20, ook erg okay.
Nu gaat de G4 natuurlijk nooit twee jaar mee maar je kan hem tussentijds dan wel weer verkopen uiteraard.

Dilemma nu! :(
Gewoon doen! Join the club!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Unrooted, alles nog locked, fun @ nul hè! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:13:
[...]

Unrooted, alles nog locked, fun @ nul hè! ;)
Even doorheen bijten ;) Maandje stock en dan komt het wel goed. Hou je je G3 nog er naast om beetje te custom rommen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:09:
[...]

Waarom denk je van niet? Vriend van mij heeft de LG G2, doet het nog perfect na 1,5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
Casebase erop aangebracht, uiteraard eerst eentje verpest.

Welke Quickcharger hebben jullie in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
JoostEshof schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:35:
Dat komt me bekend voor ;(

Net mijn circle case ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 19:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag krijg ik de LG G4 bruin leer binnen. Wat wordt dat genieten :9~ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Zie onderstaand linkje, 2 foto's van mijn zwart lederen backcover. Als je even goed kijkt zie net iets onder het midden een lijn van links naar rechts lopen. Daar zit bij mij een soort van deuk in het plastic of een dunner stukje leer (wat al dun is). binnenzijde is puntgaaf dus zal denk ik in leer zitten.

http://1drv.ms/1M1EvVD

Wat zouden jullie doen, reclameren?

edit: even foto bijgevoegd met 2 pijltjes. Lastig om het goed op de foto te krijgen.

Je betaald er wel 50 euro voor, dus tja, dan mag je toch een punt gaaf perfect covertje verwachten.

[ Voor 20% gewijzigd door Seaofregrets op 02-06-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seaofregrets schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:34:
Zie onderstaand linkje, 2 foto's van mijn zwart lederen backcover. Als je even goed kijkt zie net iets onder het midden een lijn van links naar rechts lopen. Daar zit bij mij een soort van deuk in het plastic of een dunner stukje leer (wat al dun is). binnenzijde is puntgaaf dus zal denk ik in leer zitten.

http://1drv.ms/1M1EvVD

Wat zouden jullie doen, reclameren?

edit: even foto bijgevoegd met 2 pijltjes. Lastig om het goed op de foto te krijgen.

Je betaald er wel 50 euro voor, dus tja, dan mag je toch een punt gaaf perfect covertje verwachten.
Als je niet heel je telefoon hoeft te retourneren dan alleen hoesje omruilen ja. Je geeft het zelf al aan voor dat bedrag dat het niet hoort.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik ben vanmorgen begonnen met 95% accu.
13 uur 23 min later zit ik op 15% met slechts 2:59 uur SOT.

Ik vind dit toch wel tegen vallen. Zeker als ik zie dat sommige 7 uur SOT halen. Ik ben wel benieuwd naar de instellingen die gebruikt worden.

Scherm stond op auto brightness 65-80%. Wifi stond de hele dag aan. Maar ik maakte gebruik van de dataverbinding.

Ik heb wel wat gebruik gemaakt van internet maar niet schrikbarend veel (slechts 3uur screen time dus niet veel op de telefoon gedaan) Paar kleine apps gedownload.

Ik ga wat apps er af gooien die hoog scoren bij verbruik. Kijken of ik er morgen meer uit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Astennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:15:

Ik vind dit toch wel tegen vallen. Zeker als ik zie dat sommige 7 uur SOT halen. Ik ben wel benieuwd naar de instellingen die gebruikt worden.

Scherm stond op auto brightness 65-80%. Wifi stond de hele dag aan. Maar ik maakte gebruik van de dataverbinding.

Ik heb wel wat gebruik gemaakt van internet maar niet schrikbarend veel (slechts 3uur screen time dus niet veel op de telefoon gedaan) Paar kleine apps gedownload.

Ik ga wat apps er af gooien die hoog scoren bij verbruik. Kijken of ik er morgen meer uit haal.
Ik heb hem vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald. Vandaag echt wel intensief gebruikt inclusief Android Wear koppeling. Gamen is funest voor de accu :) . Scherm stond tussen de 30- 50% (automatisch). Ik heb 4 uur SOT. Paar minuten geleden is tie uitgevallen omdat de accu op 0% stond... vind het beter dan bij de Galaxy S6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Weet iemand al een goede auto lader, mijn lader voor de g3 werkt wel ... maar de g4 stopt constant met
laden en gaat dan na 3 a 4 seconden weer verder... alsof hij de lader niet meer ziet en daarna weer wel. ?
Is trouwens een 2 ampere universele lader.

Is een 2.1 ampere lader wel genoeg of moet je een 2.4 ampere lader hebben ?

[ Voor 13% gewijzigd door jodel99999 op 02-06-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Hoe heb je die screenprotector erop gedaan? Dan weet ik hoe ik het het beste kan doen, als ik die deze week vermoedelijk binnenkrijg ;)

heb je misschien ook foto's van hoe die er bij jou op zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
Steeffoon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:45:
[...]

Hoe heb je die screenprotector erop gedaan? Dan weet ik hoe ik het het beste kan doen, als ik die deze week vermoedelijk binnenkrijg ;)

heb je misschien ook foto's van hoe die er bij jou op zit? :)
Heel makkelijk erop te krijgen, zit ook een goede uitleg bij. Past perfect op het scherm en als de protector er op ligt de hoeken naar beneden drukken. De rest gaat vanzelf, alleen even de belletjes eruit halen naderhand.
Zal er morgen even een foto van maken en uploaden. Hij is naar mijn idee wel vrij dik, maar niet hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Steeffoon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:41:
[...]

Ik heb hem vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald. Vandaag echt wel intensief gebruikt inclusief Android Wear koppeling. Gamen is funest voor de accu :) . Scherm stond tussen de 30- 50% (automatisch). Ik heb 4 uur SOT. Paar minuten geleden is tie uitgevallen omdat de accu op 0% stond... vind het beter dan bij de Galaxy S6 :)
Accu zo ver leeg maken doe ik niet meer. Ik het verleden slecht gebleken voor de accu. Ik weet niet of bedrijven zelf nog een marge inbouwen. Maar de accu echt leeg maken is bij LIPO en LION niet al te best voor de levensduur.

Jou accu duur is al aanzienlijk beter dan die van mij. Ik heb het idee dat mijn Note 3 het nog net wat langer vol hield en die had nog een oude Snapdragon 800 en niet de veel zuinigere 801 en 805.

Maar wie weet gaat het morgen beter. Heb er een app af gehaald die mogelijk veel accu gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 02-06-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gielske
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-12-2020
Ik ben na mijn eerste dag heel happy!!! Geen lagging en nog niks aan te merken op batt. En whoah wat een geluid na mijn s3!!! (Verbonden dmv 3,5mm aan de aux van mijn autoradio...)

Nuttigere beschrijving volgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel door Facebook komen. Dat is een slurper. Maar net zoals de LG G3 zullen ze dadelijk een accu verkopen van 5000mAh voor de LG G4. Dat is het voordeel van verwisselbare accu's. Vooral op vakantie als je een dagje foto's wilt schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:17:
[...]

Zal wel door Facebook komen. Dat is een slurper. Maar net zoals de LG G3 zullen ze dadelijk een accu verkopen van 5000mAh voor de LG G4. Dat is het voordeel van verwisselbare accu's. Vooral op vakantie als je een dagje foto's wilt schieten.
Die heb ik er niet op staan :)
Ik heb een live wallpaper er af gehaald. Nu gewoon een saaie static wallpaper. (maar die zelfde live wallpaper had Ik ook op mijn note 3)

En screen brightness nu op 35% auto. Accu is vol op geladen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

7 uur SOT? Geloof er niks van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
En heeft iemand hier de G4 al geroot? zo ja werken dan de apps zoals:
netflix, foxsports go en Horizon tv nog?

Ik zit te twijfellen om het nu te doen of om nog even te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Ruudox schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:55:
En heeft iemand hier de G4 al geroot? zo ja werken dan de apps zoals:
netflix, foxsports go en Horizon tv nog?

Ik zit te twijfellen om het nu te doen of om nog even te wachten.
Toestel is nog niet te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Carfanatic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:07:
[...]

Toestel is nog niet te rooten.
http://forum.xda-develope...0-touch-recovery-t3125859

jawel hoor.

[ Voor 41% gewijzigd door Ruudox op 03-06-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Nou gisterenavond de knoop maar doorgehakt en een abbo afgesloten met Tmobile en de Brown leather G4 :). Nu is het de komende dagen even wachtterapy uitvoeren en hopen dat die vrijdag afgeleverd gaat worden :D

Ben erg benieuwd naar het toestel, ik hoop op een waardige vervanger van de Nexus 5.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

JoostEshof schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:10:
[...]

Heel makkelijk erop te krijgen, zit ook een goede uitleg bij. Past perfect op het scherm en als de protector er op ligt de hoeken naar beneden drukken. De rest gaat vanzelf, alleen even de belletjes eruit halen naderhand.
Zal er morgen even een foto van maken en uploaden. Hij is naar mijn idee wel vrij dik, maar niet hinderlijk.
Dan ben ik heel benieuwd naar de foto's :)
Goed te horen dat er een goede uitleg bij zit, dat is bij die van Mobiparts wel anders. Daarbij, die wil ik juist door de Casebase vervangen omdat ik die van Mobiparts zo dik vind :X
Astennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:31:
[...]

Accu zo ver leeg maken doe ik niet meer. Ik het verleden slecht gebleken voor de accu. Ik weet niet of bedrijven zelf nog een marge inbouwen. Maar de accu echt leeg maken is bij LIPO en LION niet al te best voor de levensduur.

Jou accu duur is al aanzienlijk beter dan die van mij. Ik heb het idee dat mijn Note 3 het nog net wat langer vol hield en die had nog een oude Snapdragon 800 en niet de veel zuinigere 801 en 805.

Maar wie weet gaat het morgen beter. Heb er een app af gehaald die mogelijk veel accu gebruikt.
Heb je gelijk in, was even alleen niet in de buurt van de oplader (lees: lui O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk maar een hoesje besteld. De Spigen Neo Hybrid LG G4 Case. pricewatch: Spigen Neo Hybrid LG G4 Case - SGP11521 - Goud

Dit was de enige met een mooie schuine afwerking naar binnen toe bij de knoppen achterop. Op Youtube goede review erover.

Afbeeldingslocatie: http://lghttp.16708.nexcesscdn.net/80849A/spigen/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/_/i/_id_g4_nh_03_gold.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Spigen heeft zeker mooie hoesjes. Goede keus!

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
H-S schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:48:
[...]

Kan het ook niet meer terug vinden dus denk dat ik het verkeerd gelezen heb.

Ik heb er vandaag 3 uur op zitten met 43min SOT en zit nu op 90%. Gaat tot nu toe goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Welke heb jij gekocht? en verpest deze niet de helderheid van het scherm?

Wil in ieder geval wel een scherm protectie toepassen. maar niet een hoesje is zo zonde van die lederen look.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
luigi87 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:43:
[...]

Welke heb jij gekocht? en verpest deze niet de helderheid van het scherm?

Wil in ieder geval wel een scherm protectie toepassen. maar niet een hoesje is zo zonde van die lederen look.
Dat heb ik dus ook. Maar als hij nu valt is hij waarschijnlijk kapot. Met een tpu case niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Astennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:59:
[...]

Dat heb ik dus ook. Maar als hij nu valt is hij waarschijnlijk kapot. Met een tpu case niet.
Mee eens.
Ik denk wel dat het bereiken van de knoppen net een beetje minder fijn is, met zo'n tpu case. Vind het leder wel mooi om dat niet te verbergen onder het hoesje. Ben wel heel benieuwd of LG die covers nog los gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
H-S schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:48:
Kan nog veel beter, 7 uur is voor losers :P

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=3345185&d=1433288034
<clickable>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:26:
[...]

Kan nog veel beter, 7 uur is voor losers :P

[afbeelding]
<clickable>
1 vraagje.. Hoe?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sja, wellicht op 300MHz met brightness op nul en syncs uit en zo.

Hecht nooit zoveel waarde aan dit soort fantasy resultaten. In de praktijk zal het gewoon 4-5 uur zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Damm dat is wel veel zeg.
Zonder data verbindingen en scheelt het al veel.

Ik denk dat ik vandaag tussen de 4-5 uit ga komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Astennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:59:
[...]

inderdaad dat denk ik ook, maar je moet hem ook niet laten vallen ;) (*klopt af op onbewerkt hout)
Steeffoon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:20:
[...]

Mee eens.
Ik denk wel dat het bereiken van de knoppen net een beetje minder fijn is, met zo'n tpu case. Vind het leder wel mooi om dat niet te verbergen onder het hoesje. Ben wel heel benieuwd of LG die covers nog los gaat verkopen.
Knoppen zijn je volgens het eerder geposte filmpje niet nodig te hebben. twee keer tappen op het scherm is scherm uit. en van boven naar beneden swipen zou hem kunnen unlocken.

[ Voor 45% gewijzigd door luigi87 op 03-06-2015 13:04 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
luigi87 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:03:
[...]

inderdaad dat denk ik ook, maar je moet hem ook niet laten vallen ;) (*klopt af op onbewerkt hout)
Haha makkelijk gezegd. Ik ben best zuinig op mijn telefoon maar mijn note 2 en 3 zijn nog schade vrij dankzij die covers. Een De note 2 had die Val anders niet overleefd (scherm zou kapot geweest zijn)

Zit soms in een klein hoekje hoeft dan maar 1x fout te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Astennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:06:
[...]

Haha makkelijk gezegd. Ik ben best zuinig op mijn telefoon maar mijn note 2 en 3 zijn nog schade vrij dankzij die covers. Een De note 2 had die Val anders niet overleefd (scherm zou kapot geweest zijn)

Zit soms in een klein hoekje hoeft dan maar 1x fout te gaan.
Haha ja herkenbaar, heb me nexus 4 laten vallen bijna zichtschade maar scherm deed het niet meer :P
moest ik verplicht naar de Nexus 5.

als ik de lederlook zat ben ga ik wel eens kijken voor een een hoesje met bumper denk ik, of een bookstyle hoesje die ik nu voor de nexus 5 heb.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dammit nu het rooten en custom recovery er al zijn toch interesse in de G4 :( Nu even naar Den-Haag, hopelijk is 'ie ergens in real life te zien. Dat wordt dan alsnog orderen vanavond als het een beetje mee zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:26:
Dammit nu het rooten en custom recovery er al zijn toch interesse in de G4 :( Nu even naar Den-Haag, hopelijk is 'ie ergens in real life te zien. Dat wordt dan alsnog orderen vanavond als het een beetje mee zit :P
Met de T-Mobile aanbieding? Ik was echt tevreden over G3... Tot ik de G4 in de winkel in de handen had. Abonnement liep volgende maand af, dus maar meteen bij T-Mobile meegenomen. Nog elke seconde verliefd... (op het trippende scherm in zonlicht na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja vind die echt bizar netjes. Wel de 6GB versie, ook weer een kleine upgrade met de 4GB nu :P
Ik was echt tevreden over G3... Tot ik de G4 in de winkel in de handen had.
Oh je kan dat ook meteen afhandelen in de shop! Da's wel een goeie! T-Mobile shop zoekt nu :*) Zijn er drie dus dat komt goed. Jammer genoeg geen SD-card dan natuurlijk maar ja, sparen voor een 128GB dan maar :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb ook t-mobile 6gb genomen. Was amper duurder dan 3gb.

Ben tot nu toe wel tevreden over de G4. Net wat compacter dan de Note3 en toch een redelijk groot scherm. Maar merk wel dat het scherm kleiner is. 5,5 is nog wel te doen maar heb liever weer wat groter bij het volgenden toestel. Dan wel met dunnere randen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 28-07 19:03
Vandaag eindelijk de bevestiging dat het toestel vanuit Vodafone is verzonden. Eindelijk.... Ik brand van nieuwsgierigheid :-)

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:28:
Vandaag eindelijk de bevestiging dat het toestel vanuit Vodafone is verzonden. Eindelijk.... Ik brand van nieuwsgierigheid :-)
Wat ga je daar betalen per maand dan? De prijzen zijn daar aardig hoog in vergelijking met de aanbieding van T-Mobile nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Astennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:07:
Ik heb ook t-mobile 6gb genomen. Was amper duurder dan 3gb.

Ben tot nu toe wel tevreden over de G4. Net wat compacter dan de Note3 en toch een redelijk groot scherm. Maar merk wel dat het scherm kleiner is. 5,5 is nog wel te doen maar heb liever weer wat groter bij het volgenden toestel. Dan wel met dunnere randen :)
Hoeveel betaal je voor die 3 gig extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
yannickie111 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:43:
Vandaag de G4 besteld icm het t-mobile abonnement. 17.50 per maand en telefoon ineens afbetalen.
Ook via cashbackxl.nl gedaan, zou 40 euro cashback krijgen, maar in de bevestigingsmail hiervan staat 30 euro. Op zich nog steeds snel verdiend, maar toch... Iemand die wel 40 euro in deze mail heeft staan?
gisteren een mailtje gestuurd en dezelfde dag nog antwoord, bedrag is bij mij aangepasst naar €40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik gebruik thuis wifi. Nu als ik thuis kom en ik de G4 wil gebruiken, valt mij op dat het toestel niet met wifi verbind. Dan moet ik het zelf doen. Hebben meer mensen dit. Hoe hebben jullie de instellingen bij wifi staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:39:
[...]

Wat ga je daar betalen per maand dan? De prijzen zijn daar aardig hoog in vergelijking met de aanbieding van T-Mobile nu.
45 p/m voor 7 Gieg en onbeperkt bellen en sms (al gebruik ik de laatste 2 zeer weinig)

Probleem bij mij is dat Tmobile in mn woonplaats zeer weinig tot geen bereik heeft,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Laatst online: 15-08 16:29
MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:26:
[...]

45 p/m voor 7 Gieg en onbeperkt bellen en sms (al gebruik ik de laatste 2 zeer weinig)

Probleem bij mij is dat Tmobile in mn woonplaats zeer weinig tot geen bereik heeft,.
Hier dezelfde constructie, ik ontving ook net de bevestigingsmail van Vodafone, mijn G4 is ook onderweg :*)
Had hem zaterdag al bekeken bij een telefoonwinkel, net toestel, minimaal groter als mijn G3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
H-S schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:12:
[...]

Hoeveel betaal je voor die 3 gig extra?
Met die actie 2,50 en als je 12 gb kost het 7,50 meer dan het 3gb ambo. Goed te doen.

Totaal 40 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Astennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:44:
[...]

Met die actie 2,50 en als je 12 gb kost het 7,50 meer dan het 3gb ambo. Goed te doen.

Totaal 40 per maand.
Over 24 maanden ga ik nog maar eens kijken of T-Mobile m'n nieuwbouwwijk in Pijnacker al heeft verbonden met de bewoonde wereld ;-) en dan goedkoop een high end toestel via hen aanschaffen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:49:
[...]

Over 24 maanden ga ik nog maar eens kijken of T-Mobile m'n nieuwbouwwijk in Pijnacker al heeft verbonden met de bewoonde wereld ;-) en dan goedkoop een high end toestel via hen aanschaffen :-)
Ik ga juist naar t-mobile omdat ik dat issue met Vodafone heb waar ik nu woon. Binnen 0 bereik op balkon 1 streepje en met slecht weer valt 3g ook weg.

Dus na een half jaar dit contract beëindigd en nu over naar t-mobile. Nummer gaat over 10 dagen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:49:
[...]

woon je in Keizershof dan?
Ik woon ik pijnacker noord (bij de Lidl) en heb prima bereik, maar geloof ook dat de antennes in het sportpark staan.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 13:50
Helaas geen 64gb kaartje erbij gekregen maar wel de korting teruggestort op mn rekening.
Dus krijg 50 euro teruggestort! Toch weer mooie meegenomen zo. Goed opgelost door Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
G4 in m'n handen, krijg tijdens het fietsen een smsje dat alles is goed gegaan. Paar minuten erna dat de bestelling is geannuleerd wegens een te hoog risico. Okay dan. Nou dan sluiten ze het abo niet af, heb toestel contant betaald dus whatever ook allemaal. Moet je per brief om uitleg vragen, handig allemaal :)

Alle G3's in de winkel vreselijke artificial sharpening dus van een nieuw paneel dat beter is geloof ik niets :P

Kon in de winkel trouwens €150 euro terug krijgen voor de (in nieuwstaat zijnde) 32GB G3. Okay man, thx :X

[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:46:
G4 in m'n handen, krijg tijdens het fietsen een smsje dat alles is goed gegaan. Paar minuten erna dat de bestelling is geannuleerd wegens een te hoog risico. Okay dan. Nou dan sluiten ze het abo niet af, heb toestel contant betaald dus whatever ook allemaal. Moet je per brief om uitleg vragen, handig allemaal :)

Alle G3's in de winkel vreselijke artificial sharpening dus van een nieuw paneel dat beter is geloof ik niets :P

Kon in de winkel trouwens €150 euro terug krijgen voor de (in nieuwstaat zijnde) 32GB G3. Okay man, thx :X
Welcome to the G4 club!!! Wil jij straks even in het zonnetje het scherm testen of die ook je kleuren extra flets gaat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:07:
Welcome to the G4 club!!! Wil jij straks even in het zonnetje het scherm testen of die ook je kleuren extra flets gaat maken?
Zal doen! Maar nu eerst twrp er op :)

Even snel gekeken. Scherm is één maal heel vaag en "gelig"/dof geworden, niet meer kunnen herhalen.

Zal morgen opnieuw testen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2015 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:28:
Ik heb ook de bevestiging gekregen van Vodafone, maar ik ga hem aan de deur terugsturen. Zo kan ik het abonnement annuleren en overstappen naar T-mobile (vandaag afgehaald in de winkel), scheelt gewoon 200€ over de hele looptijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:21:
[...]

Zal doen! Maar nu eerst twrp er op :)

Even snel gekeken. Scherm is één maal heel vaag en "gelig"/dof geworden, niet meer kunnen herhalen.

Zal morgen opnieuw testen :)
Je kon het niet laten toch een genomen :+
Veel plezier ermee.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fakeflamingo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 23:06
Zo na veel gebel naar Vodafone en Coolblue gaat mijn LG G4 Black Leather terug naar Coolblue. Om later toch een abonnement te nemen met de G4 van T-Mobile. Dit omdat Vodafone hier echt niet tegen op kon. Zelfs niet na de extra korting die ze mij boden. Hopelijk krijg ik mijn geld snel terug(293 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:42
kan dat zo maar?

heb je niet al getekend voor je abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fakeflamingo
Aggressor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:06:
kan dat zo maar?

heb je niet al getekend voor je abonnement?
Je kan 14 dagen zonder reden retourneren. Ook het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevil
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Steeffoon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:20:
[...]

Mee eens.
Volgens mij wel. Ik had het ergens van de week gezien op een verkoopsite dat ze originele lederen covers los verkopen. Ik dacht dat de prijs rondom 60-80 euro lag. De bron kan ik helaas (nog) niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Ja, ik heb hem via de website van lg kunnen unlocken.
Heb nu een geunlockte bootloader en hij is geroot:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
fakeflamingo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:08:
[...]

Je kan 14 dagen zonder reden retourneren. Ook het contract.
maar als je er al gebruik van hebt gemaakt?
hoe zit het dan?

bv afgelopen zaterdag contract getekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevil
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Welk type micro SD-kaart is geschikt voor LG G4? Ik bedoel hiermee dat de smartphone niet hoeft te wachten voordat 1 (groot) foto is weggeschreven. Het gaat dus om de snelheid.

Zelf heb ik een Nikon camera waarvan een SD kaart tot 95 MB/s kan opslaan.

En aangezien Android M (Milkshake) het mogelijk maakt dat de apps in z'n geheel op een SD kaart kan worden gezet en dat de apps van daaruit zijn werk kan verrichten, wil ik weten wat LG G4/micro SD slot aankan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fakeflamingo
Aggressor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:20:
[...]

maar als je er al gebruik van hebt gemaakt?
hoe zit het dan?

bv afgelopen zaterdag contract getekend...
Maakt niet uit. je hebt 14 dagen de tijd. Zie ook:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/consument-en-recht
en
https://www.coolblue.nl/klantenservice/44/alle-informatie-over/ruilen-en-retouren.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
super dankjewel!
en tmobile is het goedkoopst denk ik?
vodafone is overal nog duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
Aggressor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:26:
super dankjewel!
en tmobile is het goedkoopst denk ik?
vodafone is overal nog duur?
Het verschil zit voornamelijk in de toestelprijs. T-Mobile rekent slechts €450,- in tegenstelling tot 650-699 bij de andere providers. Dat zorgt dus zeker voor 200 euro verschil (naast nog minimaal verschil in abonnementskosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:46:

Ik kreeg ook precies dezelfde email. Heb jij misschien ook je bestelling bij Vodafone geannuleerd?

Een uur later kreeg ik namelijk wel een SMS dat nummerbehoud was goedgekeurd door Vodafone, dus dat lijkt dan weer wel goed te gaan.
Pagina: 1 ... 9 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic