Mijn unboxing video van de bruin lederen editie staat online (int Engels), hoop dat jullie hem geslaagd vinden. Enjoy
https://youtu.be/2NcI_3UfHLg
https://youtu.be/2NcI_3UfHLg
Verwijderd
Toch wel, knock zou bijvoorbeeld niet mogen werken als de telefoon in je zak zit. Of met je hand op de sensors bovenaan het toestel.Ceze85 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:22:
Klinkt eerder als een probleem met de digitizer, knock-on heeft weinig met de proximity sensor te maken lijkt me.
Nickname does not reflect reality
Dat is echt heel netjes!wilke77 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:47:
Ik zou nog even posten als de batterij bij 5%is. Ik heb een soT van 5h en 15 min, 3sec
Zoek in de Play Store even op Glimpse Notifications. Die app doet hetgeen wat je zoekt.Ouroboros schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:27:
Hai Tweakers
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen met iets heel stoms ;-)
M'n vriendin heeft vanmiddag een G4 gekocht en alles instellen zoals ze het wilde ging (soms na een beetje zoeken) makkelijk op een ding na...
Waarschijnlijk ben ik gewoon kippig en kijk ik er overheen maar ze wil graag dat (net als bij mijn Moto G) het scherm aangaat als ze een melding krijgt, dit krijg ik maar niet voor elkaar.
Zoeken op google met bijvoorbeeld "screen on notification lg g4" levert me wel een hoop pagina's op met tips over instellingen maar net dat deel staat er niet in, heeft iemand enig idee hoe ze dat voor elkaar kan krijgen?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
[ Voor 11% gewijzigd door luigi87 op 02-06-2015 09:08 ]
- leeg -
Ik heb het idee dat ik lang niet zo lang met de accu ga doen.Steeffoon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:53:
[...]
Dat is echt heel netjes!
[...]
Zoek in de Play Store even op Glimpse Notifications. Die app doet hetgeen wat je zoekt.![]()
Overigens, ik kom van de Samsung Galaxy S6, daarvoor HTC One M8. Die S6 was bagger qua accu (niet alleen qua accu maar los daarvan). Wat een geweldig ding Is die LG G4. Die camera kwaliteit is indrukwekkend goed en er ook de accu lijkt zijn werk perfect te doen. Had vanmiddag rond half vijf nog zeventig procent over. Vanmorgen om zeven uur van de lader. Zit nu ondertussen op zo'n vier uur screen on time.moet wel zeggen dat de accu nu op twintig procent staat en ik hem de laatste uren veel heb gebruikt.
Alleen de stille stand in combinatie met Android Wear zoals ik eerder aangaf...een heikel opstakel waar ik tegenaan loop. Prioriteit modus vervangt niet de stille modus helaas.:'(((
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dit resultaat is onmogelijk toe te schrijven aan undervolten. UV'en is iets in de marge, niet van deze grootte.Astennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:09:
[...]
Misschien de boel toch maar eens rooten en de SOC flink undervolten.
Heb ik met de Note 2 toen ook gedaan. Ging van 1 dag en 3 dagen STB naar 2 dagen en 7/8 dagen STB.
Dat heb ik ook niet gezegd. Het is de combinatie van de die samen. UV hielp vooral bij load maar ook idle ging hij daar door langer mee. De custom rom en kernel hadden hier ook een groot aandeel in (betere powermanagement voor BT en Wifi)Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:14:
[...]
Dit resultaat is onmogelijk toe te schrijven aan undervolten. UV'en is iets in de marge, niet van deze grootte.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
"maar ik denk dat er veel winst te halen valt met een undervolt."Astennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:15:
Dat heb ik ook niet gezegd. Het is de combinatie van de die samen. UV hielp vooral bij load maar ook idle ging hij daar door langer mee. De custom rom en kernel hadden hier ook een groot aandeel in (betere powermanagement voor BT en Wifi)
Ik weet uit mijn eigen tests in het verleden dat er een heel groot verschil maken.Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:16:
[...]
"maar ik denk dat er veel winst te halen valt met een undervolt."
Nope.
Been there. UV'en doet vreselijk weinig.Astennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:51:
Ik weet uit mijn eigen tests in het verleden dat er een heel groot verschil maken.
Het verschil in temperatuur bij full load tests en hoe snel de accu daalde was heel groot.
Dat kan je niet vergelijken.Kijk ook naar het undervolten van CPU's en GPU's in desktop en laptop systemen en de winst in % die je daar haalt.
Ook met een Note2 haal je geen verdubbeling door te UV'en, da's onmogelijk.Ik verwacht zeker geen verdubbeling zoals met de Note 2.
Ook dat lijkt mij optimistisch, maar al een stuk realistischerMaar bij zwaardere belasting verwacht ik toch wel 10% verschil er uit te kunnen halen (als niet nog wat meer)
Die komen er uiteraard sowieso. Incl. "woowww amazing my phone is so smooth now!" magische kernelsZodra er goede tools beschikbaar zijn voor de LG G4 zal ik eens een poging wagen en het laten weten wat er uit komt.
Natuurlijk verschilt het per chip maar mijn ervaringen zijn anders dan die van jou.
Ja en nee. Ik geef ook aan dat de verschillende architecturen en de markt waar ze voor gemaakt zijn een grote rol spelen. Dus ik vergelijk ze niet 1:1. Ik geef alleen aan dat er aanzienlijke winst te behalen is. Net als met overclocken. En natuurlijk leent de ene architectuur zich er meer voor dan de ander. We hebben genoeg soc's gezien waar het niet echt interessant was om OC toe te passen en er waren er ook die zich 40% lieten opvoeren. Hoe dat voor de 808 zal zijn moet nog blijken. Even als het nut van UV en UC.Dat kan je niet vergelijken.
Dat was ook niet alleen UV dat was inc de kernel en rom die aardig wat optimalisaties gekregen hebben.Ook met een Note2 haal je geen verdubbeling door te UV'en, da's onmogelijk.
We gaan het wel zien. Iedereen heeft het recht op een eigen meningOok dat lijkt mij optimistisch, maar al een stuk realistischer
Er zijn veel kernels die niets speciaals doen. Maar ik heb er in het verleden ook een paar gehad die echt goed in elkaar zaten en qua prestaties en verbruik aanzienlijk beter waren dan de standaard kernel.Die komen er uiteraard sowieso. Incl. "woowww amazing my phone is so smooth now!" magische kernels
Verwijderd
Ik zag hem ook vandaag. Knettergekke aanbieding. Ik zit eraan te denken om Telfort af te kopen en over te stappen want ze kunnen niet tippen aan deze aanbieding na 6 jaar trouwe klant te zijn. Ik weet niet wat te doenluigi87 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:08:
T-mobile heeft nu een mooie actie lopen met de LG G4
Waarbij je twee jaar lang 37,50 betaald voor je abbo en telefoon. in je abbo zit obeperkt bellen en smsen, en 3gig data op het 4g netwerk.
o.a. verkrijgbaar bij Belsimpel.
Zijn er mensen hier die al ervaring hebben met het toestel icm T-mobile en 4G? zijn jullie ervaringen goed?
zit dus met een zelfde soort probleem. mijn contract is de 22 Juni open om overstappen. Alleen deze actie loopt tot en met 21 Juni. Nu dus in dubio of ik dan maar 2 maanden overlap van abbonementen wil accepteren. en ik hoop dat ik nog achteraf nadat ik een nieuwe nummer van tmobile heb een nummerbehoud kan uitvoeren op mijn huidige nummer.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:00:
[...]
Ik zag hem ook vandaag. Knettergekke aanbieding. Ik zit eraan te denken om Telfort af te kopen en over te stappen want ze kunnen niet tippen aan deze aanbieding na 6 jaar trouwe klant te zijn. Ik weet niet wat te doen![]()
![]()
- leeg -
Verwijderd
Ik had net Telfort gebeld. Hun schrokken van de aanbieding van Tmobile. Zo goedkoop waren ze niet van op de hoogte haha. Die van mij loopt 3-11-2015 af bij Telfort maar kan nu al verlengen. Alleen de prijzen voor de LG G4 bij Telfort zijn veel hoger dan bij Tmobile. Zelfs als trouwe klant kunnen ze niet tippen aan deze aanbieding. Afkopen kost 5 x 22,50 = 112,5 euro. Dan zou ik nummerbehoud kunnen doen. Zeer moeilijk dus want bij Tmobile heb je nu onbeperkt bellen en 3Gig internet. Bij Telfort zou ik 83 euro bij moeten betalen en 47,50 per maand maar dan heb je maar 1 Gig internet en 300 belminuten met de LG G4. Kut dus bij Telfort.luigi87 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:15:
[...]
zit dus met een zelfde soort probleem. mijn contract is de 22 Juni open om overstappen. Alleen deze actie loopt tot en met 21 Juni. Nu dus in dubio of ik dan maar 2 maanden overlap van abbonementen wil accepteren. en ik hoop dat ik nog achteraf nadat ik een nieuwe nummer van tmobile heb een nummerbehoud kan uitvoeren op mijn huidige nummer.
LG G4 leer |
24 maanden |
Maandelijkse kosten |
Toestelbundel28,- |
onbeperkt belminuten18,- |
Korting-4,- |
2500 MB internet17,- |
4G InternetVersneller5,- |
Korting-2,50 |
onbeperkt smsGratis |
Prijs per maand 61,50 |
Na 24 maanden 33,50 |
Eenmalige kosten |
Totaal eenmalig 53,22 |
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 13:34 ]
Ik twijfel er ook over mijn Vodafone bestelling te annuleren en bij T-mobile af te sluiten. Ik heb dan wel een maand opzegtermijn, maar waarschijnlijk kan ik de G4 al wel gebruiken op mijn oude Vodafone contractVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:00:
[...]
Ik zag hem ook vandaag. Knettergekke aanbieding. Ik zit eraan te denken om Telfort af te kopen en over te stappen want ze kunnen niet tippen aan deze aanbieding na 6 jaar trouwe klant te zijn. Ik weet niet wat te doen![]()
![]()
Kan je niet gewoon beide behouden, en op moment dat je contract vrij komt voor overstap een nummerbehoud uitvoeren. dus achteraf eigenlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:20:
[...]
Ik had net Telfort gebeld. Hun schrokken van de aanbieding van Tmobile. Zo goedkoop waren ze niet van op de hoogte haha. Die van mij loopt 3-11-2015 af bij Telfort maar kan nu al verlengen. Alleen de prijzen voor de LG G4 bij Telfort zijn veel hoger dan bij Tmobile. Zelfs als trouwe klant kunnen ze niet tippen aan deze aanbieding. Afkopen kost 5 x 22,50 = 112,5 euro. Dan zou ik nummerbehoud kunnen doen. Zeer moeilijk dus want bij Tmobile heb je nu onbeperkt bellen en 3Gig internet. Bij Telfort zou ik 83 euro bij moeten betalen en 47,50 per maand maar dan heb je maar 1 Gig internet en 300 belminuten met de LG G4. Kut dus bij Telfort.
Bekijk het maar. Ik ga Telfort nu bellen voor afkopen. Als ik soortgelijk iets wil bij Telfort is het dit:
tabel
Afkoop formulier wordt opgestuurd. Per maand 61,50 en dan nog 53,22 eenmalig betalen met verlengen bij Telfort. Dat wordt dus T-Mobile als nieuwe provider.
[ Voor 20% gewijzigd door luigi87 op 02-06-2015 13:40 ]
- leeg -
Verwijderd
Ja, net gebeld met Tmobile. LG G4 leer is besteld. Nummer porteren kan binnen 4 maanden nog na bestelling. Voorlopig krijg ik eerst een nieuwe SIM kaart van Tmobile met een tijdelijk nummer. Afkopen kan net zo goed over 3 maanden.luigi87 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:39:
[...]
Kan je niet gewoon beide behouden, en op moment dat je contract vrij komt voor overstap een nummerbehoud uitvoeren. dus achteraf eigenlijk.
zou moeten kunnen als je het via deze weg doet.
heb je inderdaad nog ff waar voor je geldVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:45:
[...]
Ja, net gebeld met Tmobile. LG G4 leer is besteld. Nummer porteren kan binnen 4 maanden nog na bestelling. Voorlopig krijg ik eerst een nieuwe SIM kaart van Tmobile met een tijdelijk nummer. Afkopen kan net zo goed over 3 maanden.
- leeg -
Verwijderd
Het is makkelijk rekenen. T-Mobile vraagt 20 euro per maand voor de LG G4 bruin leer 2 jaar lang. Dat is 480 euro totaal. Toestel los is veel duurder. pricewatch: LG G4 Leather Bruin Abonnement is 17,50 per maand voor 3Gig data, onbeperkt bellen in Nederland en 120 EU belminuten iedere maand.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 15:00 ]
Vind persoonlijk, als non-beller, dan weer de 6GB + 120 minuten voor 2 tientjes per maand erg interessant. Heb op het moment een Vodafone 4GB per maand abo van €20, ook erg okay.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:54:
Het is makkelijk rekenen. T-Mobile vraagt 20 euro per maand voor de LG G4 bruin leer 2 jaar lang. Dat is 480 euro totaal. Toestel los is veel duurder. pricewatch: LG G4 Leather Bruin Abonnement is 17,50 per maand voor 3Gig data, onbeperkt bellen in Nederland en 120 EU belminuten iedere maand.
Daar kan geen één provider tegenop.
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 02-06-2015 15:10 ]
Gewoon doen! Join the club!Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:09:
[...]
Vind persoonlijk, als non-beller, dan weer de 6GB + 120 minuten voor 2 tientjes per maand erg interessant. Heb op het moment een Vodafone 4GB per maand abo van €20, ook erg okay.
Nu gaat de G4 natuurlijk nooit twee jaar mee maar je kan hem tussentijds dan wel weer verkopen uiteraard.
Dilemma nu!
Unrooted, alles nog locked, fun @ nul hè!Razer schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:10:
Gewoon doen! Join the club!
Even doorheen bijten
Waarom denk je van niet? Vriend van mij heeft de LG G2, doet het nog perfect na 1,5 jaar.Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:09:
[...]
Nu gaat de G4 natuurlijk nooit twee jaar mee maar je kan hem tussentijds dan wel weer verkopen uiteraard.
Dat komt me bekend voorJoostEshof schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:35:
Casebase erop aangebracht, uiteraard eerst eentje verpest.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 18:47 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Seaofregrets op 02-06-2015 19:40 ]
Verwijderd
Als je niet heel je telefoon hoeft te retourneren dan alleen hoesje omruilen ja. Je geeft het zelf al aan voor dat bedrag dat het niet hoort.Seaofregrets schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:34:
Zie onderstaand linkje, 2 foto's van mijn zwart lederen backcover. Als je even goed kijkt zie net iets onder het midden een lijn van links naar rechts lopen. Daar zit bij mij een soort van deuk in het plastic of een dunner stukje leer (wat al dun is). binnenzijde is puntgaaf dus zal denk ik in leer zitten.
http://1drv.ms/1M1EvVD
Wat zouden jullie doen, reclameren?
edit: even foto bijgevoegd met 2 pijltjes. Lastig om het goed op de foto te krijgen.
Je betaald er wel 50 euro voor, dus tja, dan mag je toch een punt gaaf perfect covertje verwachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 20:25 ]
Ik heb hem vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald. Vandaag echt wel intensief gebruikt inclusief Android Wear koppeling. Gamen is funest voor de accuAstennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:15:
Ik ben vanmorgen begonnen met 95% accu.
13 uur 23 min later zit ik op 15% met slechts 2:59 uur SOT.
Ik vind dit toch wel tegen vallen. Zeker als ik zie dat sommige 7 uur SOT halen. Ik ben wel benieuwd naar de instellingen die gebruikt worden.
Scherm stond op auto brightness 65-80%. Wifi stond de hele dag aan. Maar ik maakte gebruik van de dataverbinding.
Ik heb wel wat gebruik gemaakt van internet maar niet schrikbarend veel (slechts 3uur screen time dus niet veel op de telefoon gedaan) Paar kleine apps gedownload.
Ik ga wat apps er af gooien die hoog scoren bij verbruik. Kijken of ik er morgen meer uit haal.
[ Voor 13% gewijzigd door jodel99999 op 02-06-2015 23:05 ]
Hoe heb je die screenprotector erop gedaan? Dan weet ik hoe ik het het beste kan doen, als ik die deze week vermoedelijk binnenkrijgJoostEshof schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:35:
Welke Quickcharger hebben jullie in gebruik?
Heel makkelijk erop te krijgen, zit ook een goede uitleg bij. Past perfect op het scherm en als de protector er op ligt de hoeken naar beneden drukken. De rest gaat vanzelf, alleen even de belletjes eruit halen naderhand.Steeffoon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:45:
[...]
Hoe heb je die screenprotector erop gedaan? Dan weet ik hoe ik het het beste kan doen, als ik die deze week vermoedelijk binnenkrijg
heb je misschien ook foto's van hoe die er bij jou op zit?
Accu zo ver leeg maken doe ik niet meer. Ik het verleden slecht gebleken voor de accu. Ik weet niet of bedrijven zelf nog een marge inbouwen. Maar de accu echt leeg maken is bij LIPO en LION niet al te best voor de levensduur.Steeffoon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:41:
[...]
Ik heb hem vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald. Vandaag echt wel intensief gebruikt inclusief Android Wear koppeling. Gamen is funest voor de accu. Scherm stond tussen de 30- 50% (automatisch). Ik heb 4 uur SOT. Paar minuten geleden is tie uitgevallen omdat de accu op 0% stond... vind het beter dan bij de Galaxy S6
[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 02-06-2015 23:32 ]
Verwijderd
Zal wel door Facebook komen. Dat is een slurper. Maar net zoals de LG G3 zullen ze dadelijk een accu verkopen van 5000mAh voor de LG G4. Dat is het voordeel van verwisselbare accu's. Vooral op vakantie als je een dagje foto's wilt schieten.Astennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:15:
Ik vind dit toch wel tegen vallen. Zeker als ik zie dat sommige 7 uur SOT halen. Ik ben wel benieuwd naar de instellingen die gebruikt worden.
Scherm stond op auto brightness 65-80%. Wifi stond de hele dag aan. Maar ik maakte gebruik van de dataverbinding.
Ik heb wel wat gebruik gemaakt van internet maar niet schrikbarend veel (slechts 3uur screen time dus niet veel op de telefoon gedaan) Paar kleine apps gedownload.
Ik ga wat apps er af gooien die hoog scoren bij verbruik. Kijken of ik er morgen meer uit haal.
Die heb ik er niet op staanVerwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:17:
[...]
Zal wel door Facebook komen. Dat is een slurper. Maar net zoals de LG G3 zullen ze dadelijk een accu verkopen van 5000mAh voor de LG G4. Dat is het voordeel van verwisselbare accu's. Vooral op vakantie als je een dagje foto's wilt schieten.
7 uur SOT? Geloof er niks vanAstennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:15:
Toestel is nog niet te rooten.Ruudox schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:55:
En heeft iemand hier de G4 al geroot? zo ja werken dan de apps zoals:
netflix, foxsports go en Horizon tv nog?
Ik zit te twijfellen om het nu te doen of om nog even te wachten.
http://forum.xda-develope...0-touch-recovery-t3125859
[ Voor 41% gewijzigd door Ruudox op 03-06-2015 09:11 ]
- leeg -
Dan ben ik heel benieuwd naar de foto'sJoostEshof schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:10:
[...]
Heel makkelijk erop te krijgen, zit ook een goede uitleg bij. Past perfect op het scherm en als de protector er op ligt de hoeken naar beneden drukken. De rest gaat vanzelf, alleen even de belletjes eruit halen naderhand.
Zal er morgen even een foto van maken en uploaden. Hij is naar mijn idee wel vrij dik, maar niet hinderlijk.
Heb je gelijk in, was even alleen niet in de buurt van de oplader (lees: luiAstennu schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:31:
[...]
Accu zo ver leeg maken doe ik niet meer. Ik het verleden slecht gebleken voor de accu. Ik weet niet of bedrijven zelf nog een marge inbouwen. Maar de accu echt leeg maken is bij LIPO en LION niet al te best voor de levensduur.
Jou accu duur is al aanzienlijk beter dan die van mij. Ik heb het idee dat mijn Note 3 het nog net wat langer vol hield en die had nog een oude Snapdragon 800 en niet de veel zuinigere 801 en 805.
Maar wie weet gaat het morgen beter. Heb er een app af gehaald die mogelijk veel accu gebruikt.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 09:56 ]
Kan het ook niet meer terug vinden dus denk dat ik het verkeerd gelezen heb.
Welke heb jij gekocht? en verpest deze niet de helderheid van het scherm?JoostEshof schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:35:
Welke Quickcharger hebben jullie in gebruik?
- leeg -
Dat heb ik dus ook. Maar als hij nu valt is hij waarschijnlijk kapot. Met een tpu case niet.luigi87 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:43:
[...]
Welke heb jij gekocht? en verpest deze niet de helderheid van het scherm?
Wil in ieder geval wel een scherm protectie toepassen. maar niet een hoesje is zo zonde van die lederen look.
Mee eens.Astennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:59:
[...]
Dat heb ik dus ook. Maar als hij nu valt is hij waarschijnlijk kapot. Met een tpu case niet.
1 vraagje.. Hoe?!!Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:26:
[...]
Kan nog veel beter, 7 uur is voor losers
[afbeelding]
<clickable>
Sja, wellicht op 300MHz met brightness op nul en syncs uit en zo.H-S schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:32:
.1 vraagje.. Hoe?!!
inderdaad dat denk ik ook, maar je moet hem ook niet laten vallenAstennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:59:
[...]
Dat heb ik dus ook. Maar als hij nu valt is hij waarschijnlijk kapot. Met een tpu case niet.
Knoppen zijn je volgens het eerder geposte filmpje niet nodig te hebben. twee keer tappen op het scherm is scherm uit. en van boven naar beneden swipen zou hem kunnen unlocken.Steeffoon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:20:
[...]
Mee eens.
Ik denk wel dat het bereiken van de knoppen net een beetje minder fijn is, met zo'n tpu case. Vind het leder wel mooi om dat niet te verbergen onder het hoesje. Ben wel heel benieuwd of LG die covers nog los gaat verkopen.
[ Voor 45% gewijzigd door luigi87 op 03-06-2015 13:04 ]
- leeg -
Haha makkelijk gezegd. Ik ben best zuinig op mijn telefoon maar mijn note 2 en 3 zijn nog schade vrij dankzij die covers. Een De note 2 had die Val anders niet overleefd (scherm zou kapot geweest zijn)luigi87 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:03:
[...]
inderdaad dat denk ik ook, maar je moet hem ook niet laten vallen(*klopt af op onbewerkt hout)
Haha ja herkenbaar, heb me nexus 4 laten vallen bijna zichtschade maar scherm deed het niet meerAstennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:06:
[...]
Haha makkelijk gezegd. Ik ben best zuinig op mijn telefoon maar mijn note 2 en 3 zijn nog schade vrij dankzij die covers. Een De note 2 had die Val anders niet overleefd (scherm zou kapot geweest zijn)
Zit soms in een klein hoekje hoeft dan maar 1x fout te gaan.
- leeg -
Met de T-Mobile aanbieding? Ik was echt tevreden over G3... Tot ik de G4 in de winkel in de handen had. Abonnement liep volgende maand af, dus maar meteen bij T-Mobile meegenomen. Nog elke seconde verliefd... (op het trippende scherm in zonlicht na).Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:26:
Dammit nu het rooten en custom recovery er al zijn toch interesse in de G4Nu even naar Den-Haag, hopelijk is 'ie ergens in real life te zien. Dat wordt dan alsnog orderen vanavond als het een beetje mee zit
Ja vind die echt bizar netjes. Wel de 6GB versie, ook weer een kleine upgrade met de 4GB nuRazer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:28:
Met de T-Mobile aanbieding?
Oh je kan dat ook meteen afhandelen in de shop! Da's wel een goeie! T-Mobile shop zoekt nuIk was echt tevreden over G3... Tot ik de G4 in de winkel in de handen had.
[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2015 13:36 ]
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Verwijderd
Wat ga je daar betalen per maand dan? De prijzen zijn daar aardig hoog in vergelijking met de aanbieding van T-Mobile nu.MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:28:
Vandaag eindelijk de bevestiging dat het toestel vanuit Vodafone is verzonden. Eindelijk.... Ik brand van nieuwsgierigheid :-)
Hoeveel betaal je voor die 3 gig extra?Astennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:07:
Ik heb ook t-mobile 6gb genomen. Was amper duurder dan 3gb.
Ben tot nu toe wel tevreden over de G4. Net wat compacter dan de Note3 en toch een redelijk groot scherm. Maar merk wel dat het scherm kleiner is. 5,5 is nog wel te doen maar heb liever weer wat groter bij het volgenden toestel. Dan wel met dunnere randen
gisteren een mailtje gestuurd en dezelfde dag nog antwoord, bedrag is bij mij aangepasst naar €40yannickie111 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:43:
Vandaag de G4 besteld icm het t-mobile abonnement. 17.50 per maand en telefoon ineens afbetalen.
Ook via cashbackxl.nl gedaan, zou 40 euro cashback krijgen, maar in de bevestigingsmail hiervan staat 30 euro. Op zich nog steeds snel verdiend, maar toch... Iemand die wel 40 euro in deze mail heeft staan?
45 p/m voor 7 Gieg en onbeperkt bellen en sms (al gebruik ik de laatste 2 zeer weinig)Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:39:
[...]
Wat ga je daar betalen per maand dan? De prijzen zijn daar aardig hoog in vergelijking met de aanbieding van T-Mobile nu.
Hier dezelfde constructie, ik ontving ook net de bevestigingsmail van Vodafone, mijn G4 is ook onderwegMetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:26:
[...]
45 p/m voor 7 Gieg en onbeperkt bellen en sms (al gebruik ik de laatste 2 zeer weinig)
Probleem bij mij is dat Tmobile in mn woonplaats zeer weinig tot geen bereik heeft,.
Met die actie 2,50 en als je 12 gb kost het 7,50 meer dan het 3gb ambo. Goed te doen.
Over 24 maanden ga ik nog maar eens kijken of T-Mobile m'n nieuwbouwwijk in Pijnacker al heeft verbonden met de bewoonde wereld ;-) en dan goedkoop een high end toestel via hen aanschaffen :-)Astennu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:44:
[...]
Met die actie 2,50 en als je 12 gb kost het 7,50 meer dan het 3gb ambo. Goed te doen.
Totaal 40 per maand.
Ik ga juist naar t-mobile omdat ik dat issue met Vodafone heb waar ik nu woon. Binnen 0 bereik op balkon 1 streepje en met slecht weer valt 3g ook weg.MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:49:
[...]
Over 24 maanden ga ik nog maar eens kijken of T-Mobile m'n nieuwbouwwijk in Pijnacker al heeft verbonden met de bewoonde wereld ;-) en dan goedkoop een high end toestel via hen aanschaffen :-)
woon je in Keizershof dan?MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:49:
[...]
Over 24 maanden ga ik nog maar eens kijken of T-Mobile m'n nieuwbouwwijk in Pijnacker al heeft verbonden met de bewoonde wereld ;-) en dan goedkoop een high end toestel via hen aanschaffen :-)
- leeg -
[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2015 16:56 ]
Welcome to the G4 club!!! Wil jij straks even in het zonnetje het scherm testen of die ook je kleuren extra flets gaat maken?Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:46:
G4 in m'n handen, krijg tijdens het fietsen een smsje dat alles is goed gegaan. Paar minuten erna dat de bestelling is geannuleerd wegens een te hoog risico. Okay dan. Nou dan sluiten ze het abo niet af, heb toestel contant betaald dus whatever ook allemaal. Moet je per brief om uitleg vragen, handig allemaal
Alle G3's in de winkel vreselijke artificial sharpening dus van een nieuw paneel dat beter is geloof ik niets
Kon in de winkel trouwens €150 euro terug krijgen voor de (in nieuwstaat zijnde) 32GB G3. Okay man, thx
Zal doen! Maar nu eerst twrp er opRazer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:07:
Welcome to the G4 club!!! Wil jij straks even in het zonnetje het scherm testen of die ook je kleuren extra flets gaat maken?
[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2015 17:42 ]
Ik heb ook de bevestiging gekregen van Vodafone, maar ik ga hem aan de deur terugsturen. Zo kan ik het abonnement annuleren en overstappen naar T-mobile (vandaag afgehaald in de winkel), scheelt gewoon 200€ over de hele looptijd...MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:28:
Vandaag eindelijk de bevestiging dat het toestel vanuit Vodafone is verzonden. Eindelijk.... Ik brand van nieuwsgierigheid :-)
Je kon het niet laten toch een genomenBrad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:21:
[...]
Zal doen! Maar nu eerst twrp er op
Even snel gekeken. Scherm is één maal heel vaag en "gelig"/dof geworden, niet meer kunnen herhalen.
Zal morgen opnieuw testen
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Je kan 14 dagen zonder reden retourneren. Ook het contract.Aggressor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:06:
kan dat zo maar?
heb je niet al getekend voor je abonnement?
Volgens mij wel. Ik had het ergens van de week gezien op een verkoopsite dat ze originele lederen covers los verkopen. Ik dacht dat de prijs rondom 60-80 euro lag. De bron kan ik helaas (nog) niet vinden.Steeffoon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:20:
[...]
Mee eens.
Ik denk wel dat het bereiken van de knoppen net een beetje minder fijn is, met zo'n tpu case. Vind het leder wel mooi om dat niet te verbergen onder het hoesje. Ben wel heel benieuwd of LG die covers nog los gaat verkopen.
Ja, ik heb hem via de website van lg kunnen unlocken.Nevil schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:09:
[...]
LG werkt hier ook aan mee. Toch?
http://www.allaboutphones...tool-vrij-voor-de-g4.html
maar als je er al gebruik van hebt gemaakt?fakeflamingo schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:08:
[...]
Je kan 14 dagen zonder reden retourneren. Ook het contract.
Maakt niet uit. je hebt 14 dagen de tijd. Zie ook:Aggressor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:20:
[...]
maar als je er al gebruik van hebt gemaakt?
hoe zit het dan?
bv afgelopen zaterdag contract getekend...
Het verschil zit voornamelijk in de toestelprijs. T-Mobile rekent slechts €450,- in tegenstelling tot 650-699 bij de andere providers. Dat zorgt dus zeker voor 200 euro verschil (naast nog minimaal verschil in abonnementskosten)Aggressor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:26:
super dankjewel!
en tmobile is het goedkoopst denk ik?
vodafone is overal nog duur?
Ik kreeg ook precies dezelfde email. Heb jij misschien ook je bestelling bij Vodafone geannuleerd?Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:46:
G4 in m'n handen, krijg tijdens het fietsen een smsje dat alles is goed gegaan. Paar minuten erna dat de bestelling is geannuleerd wegens een te hoog risico. Okay dan. Nou dan sluiten ze het abo niet af, heb toestel contant betaald dus whatever ook allemaal. Moet je per brief om uitleg vragen, handig allemaal
Alle G3's in de winkel vreselijke artificial sharpening dus van een nieuw paneel dat beter is geloof ik niets
Kon in de winkel trouwens €150 euro terug krijgen voor de (in nieuwstaat zijnde) 32GB G3. Okay man, thx
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq