Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Ties86 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:32:
Ik kreeg ook precies dezelfde email. Heb jij misschien ook je bestelling bij Vodafone geannuleerd?
Zit/zat inderdaad wel bij Vodafone. Heb ik zelf niet geannuleerd, zou T-Mobile doen.
Een uur later kreeg ik namelijk wel een SMS dat nummerbehoud was goedgekeurd door Vodafone, dus dat lijkt dan weer wel goed te gaan.
SMSje kreeg ik al voordat ik op de fiets terug naar huis zat, dus was blij. Half uur erna die mail, was minder blij.

Wat een ramp trouwens om te browsen zonder ad-blocker. Onwaarschijnlijk veel sites zijn werkelijk infested met die meuk. Als er één reden is om te rooten is dat het wel.

Verder vind ik het scrollen op de (stock) G4 waardeloos. Je geeft een zwieper, scrollt ie een klein stukje. Zal wel gewenning zijn aan de AOSP roms. De camera, bij wat minder licht, is wel zwaar superieur aan de G3. De snelheid van het toestel niet zozeer, merk daar erg weinig van. Wel van de stock dpi waarde, die is natuurlijk waanzin.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Heeft er iemand al enig idee wanneer de pc suite voor de G4 komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
luigi87 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:16:
[...]

woon je in Keizershof dan?
Ik woon ik pijnacker noord (bij de Lidl) en heb prima bereik, maar geloof ook dat de antennes in het sportpark staan.
ja, Keizershof. Een drama wat Tmobile betreft. Wel grappig dat de enige winkel van een provider hier van tmobile is hahaha. Maar voor mij dus nog maar ff 2 jaar een duurder abo van Vodafone. Ach, die 45 per maand is nog steeds 14 euro minder dan mn huidige abo.
Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:45:
[...]

Zit/zat inderdaad wel bij Vodafone. Heb ik zelf niet geannuleerd, zou T-Mobile doen.

[...]

SMSje kreeg ik al voordat ik op de fiets terug naar huis zat, dus was blij. Half uur erna die mail, was minder blij.

Wat een ramp trouwens om te browsen zonder ad-blocker. Onwaarschijnlijk veel sites zijn werkelijk infested met die meuk. Als er één reden is om te rooten is dat het wel.

Verder vind ik het scrollen op de (stock) G4 waardeloos. Je geeft een zwieper, scrollt ie een klein stukje. Zal wel gewenning zijn aan de AOSP roms. De camera, bij wat minder licht, is wel zwaar superieur aan de G3. De snelheid van het toestel niet zozeer, merk daar erg weinig van. Wel van de stock dpi waarde, die is natuurlijk waanzin.
Dus Brad, blij met de aanschaf?? ;-)

[ Voor 45% gewijzigd door MetalManic op 03-06-2015 21:03 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nandroid restoren schijnt hevige problemen op te leveren vooralsnog. Even nog niet doen dus..!
MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:01:
[...]
Dus Brad, blij met de aanschaf?? ;-)
Voorlopig uiteraard nog niet nee :) Is op de camera na een upgrade van niets natuurlijk :P

[ Voor 57% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:05:
Nandroid restoren schijnt hevige problemen op te leveren vooralsnog. Even nog niet doen dus..!

[...]

Voorlopig uiteraard nog niet nee :) Is op de camera na een upgrade van niets natuurlijk :P
Ik ga voor t eerst in mn leven eens een paar maanden aankijken hoe een android toestel zonder custom roms, dus helemaal stock bevalt. wellicht wel rooten om wat meer te kunnen maar toch eens afwachten hoe het toestel blijft draaien als ik de lg updates afwacht. (tot het gaat kriebelen en dat gaat het zeker een keer hahaha) Tijd voor een LG g4 root topic. Wat zijn de betere LG rombakkers? Ik ben nog niet op de hoogte. Ik zit momenteel nog met htc custom roms...

Voor mij is het trouwens een camera upgrade van jawelste, maar daar hebben we het al over gehad. bye bye ultrapixelexperiment :-)

[ Voor 7% gewijzigd door MetalManic op 03-06-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:10:
[...]
Wat zijn de betere LG rombakkers?
@ zero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:04
bij gsmweb .. onbeperkt bel/sms + 120 eu + 3gb ... 26,50 per maand. +1malig 95 euro.

is wel heel erg goedkoop? of is er goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:43:
bij gsmweb .. onbeperkt bel/sms + 120 eu + 3gb ... 26,50 per maand. +1malig 95 euro.

Holy shit. Abnormaal dat 8)7 Da's weer honderdvijftig goedkoper dan via T-Mobile. Mega veel spijt nu }:|

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
jaa en geen aansluitkosten en er zit nog een sd kaartje bij ....
en voor 29 euro heb je 6gb

[ Voor 17% gewijzigd door Aggressor op 03-06-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Aggressor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:43:

Heb je iets meer details? (provider etc)
Da's inderdaad wel erg cheap... interessant... :D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:49
Heb via gsmweb 302 betaald met abonnement 17,50 pm. 3Gig tmobile met onbeperkt bellen en sms en 120 minuten eu

Heb wel verlengd. Maandag besteld en bevestigd via sms en woensdag in huis. Ik had geluk zei helpdesk ivm met de voorraad. 64 gb kaart krijg ik nog apart thuisgestuurd

[ Voor 43% gewijzigd door Monkeydancer op 03-06-2015 21:58 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:51:
jaa en geen aansluitkosten en er zit nog een sd kaartje bij ....
en voor 29 euro heb je 6gb
Gelukkig in de winkel gehaald dus geen recht op retour en doomed nu. Helemaal geweldig weer dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

Brad Pitt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:56:
[...]

Gelukkig in de winkel gehaald dus geen recht op retour en doomed nu. Helemaal geweldig weer dit :)
Hahha, het kan altijd goedkoper zie je wel. Toch zou ik het persoonlijk lekker houden zo en genieten van al het moois dat de LG G4 te bieden heeft 8) 8)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Winkel biedt wel meer zekerheid als je problemen hebt met toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steeffoon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:58:
Hahha, het kan altijd goedkoper zie je wel. Toch zou ik het persoonlijk lekker houden zo en genieten van al het moois dat de LG G4 te bieden heeft 8) 8)
Kan sowieso niet meer terug vanwege die brakke unlocked melding bij het booten. Was de G3 een verademing.
Ties86 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:32:
Ik kreeg ook precies dezelfde email. Heb jij misschien ook je bestelling bij Vodafone geannuleerd?

Een uur later kreeg ik namelijk wel een SMS dat nummerbehoud was goedgekeurd door Vodafone, dus dat lijkt dan weer wel goed te gaan.
Net weer wat mails van T-Mobile, ziet er uit dat het helaas toch allemaal doorgaat :)

[ Voor 36% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
luigi87 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:43:
[...]

Welke heb jij gekocht? en verpest deze niet de helderheid van het scherm?

Wil in ieder geval wel een scherm protectie toepassen. maar niet een hoesje is zo zonde van die lederen look.
Nee hoor, helderheid nog geen problemen mee gehad.

Deze heb ik besteld bij Amazon.de http://www.amazon.de/dp/B..._37038021_TE_3p_M3T1_dp_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
luigi87 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:43:
[...]

Welke heb jij gekocht? en verpest deze niet de helderheid van het scherm?

Wil in ieder geval wel een scherm protectie toepassen. maar niet een hoesje is zo zonde van die lederen look.
Nee hoor, helderheid nog geen problemen mee gehad.

Deze heb ik besteld bij Amazon.de http://www.amazon.de/dp/B..._37038021_TE_3p_M3T1_dp_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Vandaag ging een stuk beter,

15 uur 31 min
3 uur 54 mij SOT

En heb veel meer op internet gezeten en nog iets van 45 min muziek geluisterd.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gielske
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-12-2020
Even uit nieuwsgierigheid. Kan iemand mij uitleggen waar die contactpuntjes aan de binnenkant van zowel de leren als kunststoffen backcover voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gielske
Dat is antwoord op mijn vraag, neem ik aan? NFC is voor verbinden (file share en derg) met andere apparaten over hele korte afstanden, zonder bluetooth of iets toch?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ja, near field communication :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy.B
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-08-2024
Monkeydancer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:56:
Heb via gsmweb 302 betaald met abonnement 17,50 pm. 3Gig tmobile met onbeperkt bellen en sms en 120 minuten eu

Heb wel verlengd. Maandag besteld en bevestigd via sms en woensdag in huis. Ik had geluk zei helpdesk ivm met de voorraad. 64 gb kaart krijg ik nog apart thuisgestuurd
Ik heb precies dezelfde, maar dan 27 per maand en eenmalig 95 euro besteld!
Bij dat verlengen moest je zo'n bevestigings smsje invullen achteraf. Ik deed dit en toen kwam er wel een dun groen lijntje om de meeste invulhokjes, maar ik kreeg geen scherm dat zei "het is gelukt" ofzo. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Jordy.B schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 01:13:
[...]

Ik heb precies dezelfde, maar dan 27 per maand en eenmalig 95 euro besteld!
Bij dat verlengen moest je zo'n bevestigings smsje invullen achteraf. Ik deed dit en toen kwam er wel een dun groen lijntje om de meeste invulhokjes, maar ik kreeg geen scherm dat zei "het is gelukt" ofzo. Klopt dit?
Probeer nogmaals de link die je gekregen hebt van de sms te openen. Als je alles hebt ingevuld krijg je te zien dat je aanvraag al reeds bevestigd is.

Als alles verwerkt is krijg je een mail (later tijdstip)
Gielske schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 01:00:
[...]

Dat is antwoord op mijn vraag, neem ik aan? NFC is voor verbinden (file share en derg) met andere apparaten over hele korte afstanden, zonder bluetooth of iets toch?

Thanks!
Ja, ik bedoelde near field communication, bedoeld voor onder andere contactloos betalen, rfid tags uitlezen en etc.

[ Voor 74% gewijzigd door Monkeydancer op 04-06-2015 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
kan iemand vertellen hoe dat met gsmweb zit?
krijg je contracten via de mail? of bellen ze ? snelle levering of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Aggressor schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 05:14:
kan iemand vertellen hoe dat met gsmweb zit?
krijg je contracten via de mail? of bellen ze ? snelle levering of?
Via mail en post krijg je contract als ik me goed herinner. Meestal wel goede ervaring bij ze, behalve toen voor m'n m7, duurde veel te lang en communicatie was waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romaap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik heb mijn G4 gepreordered bij studentmobiel. Er werd een 64GB microSD kaart beloofd maar toen ik het toestel maandag binnen kreeg zat die er niet bij. Die avond heb ik gelijk een mail gestuurd naar studentmobiel maar tot op heden geen antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Bij mij bij GSM.nl zat er een brief bij dat die niet op voorraad was en zou worden nageleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LG G4 is binnen! Wat een prachtig ding. Toen ik hem uit de doos haalde was ik gelijk verliefd. Via NFC gegevens overzetten vanaf de LG G2. Leren achterkant is superstrak. Ook zit er een extra achterkantje in de doos als je leer niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:04:
LG G4 is binnen! Wat een prachtig ding. Toen ik hem uit de doos haalde was ik gelijk verliefd. Via NFC gegevens overzetten vanaf de LG G2. Leren achterkant is superstrak. Ook zit er een extra achterkantje in de doos als je leer niet wilt.
Als ik thuis kom uit mijn werk wacht mij hopelijk hetzelfde :-). Ik kan er haast niet van slapen hier achter m'n bureau, zóó spannend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij wel opvalt nu met de LG G4 32Gig dat er nog maar 20,77 Gig beschikbaar is. Vers uit de doos en dan zo veel bloatware. Applicaties 1,68 GB. System Data 9,20 GB. Dat vind ik dan wel weer zonde van de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zo. Wachten op de eerste downloadbare KDZ. Bootloop en game over it is. Terug naar de G3 voor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Watskeburt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Teveel rommelen. Boot wel weer maar Play Services gedoe. Krijg niet meer aan de praat. Gelukkig elke keer na een reboot weer de brightness op maximaal, je bent snel wakker op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

MetalManic schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Als ik thuis kom uit mijn werk wacht mij hopelijk hetzelfde :-). Ik kan er haast niet van slapen hier achter m'n bureau, zóó spannend ;-)
BIj mij komen ze zo langs op me werk voor het contract en de telefoon :D zal je altijd zien dat ik net een klant aan de lijn heb als ze er zijn

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, wat een mooi toestel. Vormgeving is echt fantastisch. Camera is veel strakker dan die van de LG G2. Zeer scherpe foto's maar ook een hele snelle focus. Met de volumetoets 2 keer naar beneden drukken als hij op slot staat en hij opent direct de camera en schiet gelijk de eerste foto. Front camera is ook super kwaliteit. Wi-Fi werkt super. Jammer dat T-Mobile de SIM kaart binnen 48 uur nog moet activeren na levering.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gielske
Aah is het hem dat? 2x volumetoets. Dus daar kwamen die twee zwarte foto's in mijn galerij vandaan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Gielske schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:02:
Aah is het hem dat? 2x volumetoets. Dus daar kwamen die twee zwarte foto's in mijn galerij vandaan!!!
Je kunt het gelukkig uitzetten, als je dat fijner vindt. De camera opent dan nog wel met 2x voldown, maar zal niet direct een foto maken:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/larger/public/article_images/2015/05/shortcut-key-g4.jpg?itok=BKVD0D5h

(vinkje linksonderaan in dit screenshot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Wauw wat een mooi toestel. hij net afgeleverd bij me op het werk. pracht ding is het.
En nu moet ik nog 2 uur werken :S voordat ik ermee kan spelen.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat sommigen klagen over de accuduur in de reviews want deze gaat bij mij net zo lang mee als die van de LG G2. Ik heb al flink wat gedaan vanaf vanochtend 9:50 af en nu nog 84% over. Niets mis met de gebruiksduur dus van de LG G4. LG G2 staat op 81% vanaf 07:00 en weinig mee gedaan.

Even nog erbij zetten wat ik regelmatig op een dag gebruik:
  • Exchange e-mail voor zakelijk
  • Pop3 e-mail van Caiway
  • Google Drive
  • Onedrive
  • Whatsapp
  • Facebook
  • Facebook messenger
  • Instagram
  • Telegram
  • Rabo bankieren

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
luigi87 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:27:
Wauw wat een mooi toestel. hij net afgeleverd bij me op het werk. pracht ding is het.
En nu moet ik nog 2 uur werken :S voordat ik ermee kan spelen.
Die van mij ligt thuis op me te wachten :-) en over een klein uur mag ik daar ook heen :-) :-) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

MetalManic schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:12:
[...]

Die van mij ligt thuis op me te wachten :-) en over een klein uur mag ik daar ook heen :-) :-) :-)
Lastig is dat wachten dan he. en dan zo meteen naar huis racen :P
Ik ben nu mijn werkgevers stroom aan het gebruiken om hem even volledig te laden ;)

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:39
Weet iemand, of kan ik ergens vinden hoe lang die t-mobile actie nog duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:05:
Ik snap niet dat sommigen klagen over de accuduur in de reviews want deze gaat bij mij net zo lang mee als die van de LG G2. Ik heb al flink wat gedaan vanaf vanochtend 9:50 af en nu nog 84% over. Niets mis met de gebruiksduur dus van de LG G4. LG G2 staat op 81% vanaf 07:00 en weinig mee gedaan.

• Pop3 e-mail van Caiway
  • Google Drive
  • Onedrive
  • Whatsapp
  • Facebook
  • Facebook messenger
  • Instagram
  • Telegram
  • Rabo bankieren
Ik vind batterij duur niet echt mee of tegenvallen. Ik ben gewoon hetzelfde al jaren gewend. Om 6:30 uur 's ochtends van de oplader en zo tussen 19:00 en 22:00 is de batterij volledig leeg. Dat is bij mij met menig mobieltje zo. Standaard iedere nacht op de oplader. Het maakt mij dan ook niet zoveel uit.

Als de telefoon de ene dag 06:30 van de oplader gaat en pas de volgende dag rond 20:00 leeg is, dan is dat ideaal. Alleen geen enkele telefoon gaat dat voor mij redden, dan is het 's nachts opladen gewoon standaard werk en voor de rest prima.

Hij is wel ietsjes beter dan mijn vorige telefoon de Lumia 930. Die gaf ik altijd op werk nog wat energie, omdat ik daarmee soms de 19:00 niet eens haalde en onderweg naar huis al diep in het rood stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ik heb m . Baggerding, na 2 minuten nog maar 49 % over. LOL. eerst maar eens aan de stroom. De sd card zit er niet bij. Maar weer eens bellen met Vodafone. Voor de rest straks maar eens kijken ernaar. Eerst maar eens gezellig met vrouw en kinderen eten. Al is het toestel nog zo mooi, de dames hier in huis zijn mooier :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Morgen de mijne,na jaren htc toch dit jaar voor lg g4.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
mcbacon0 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:27:
Weet iemand, of kan ik ergens vinden hoe lang die t-mobile actie nog duurt?
zie grote letters:

https://www.t-mobile.nl/transfermarkt

Vind het echt een heel mooie toestel. ben alleen bang dat de nep chromen randjes niet zo krasbestendig is als de leren achterkant :+

[ Voor 21% gewijzigd door Monkeydancer op 04-06-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frapant
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-04 21:48
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:05:

• Pop3 e-mail van Caiway
  • Google Drive
  • Onedrive
  • Whatsapp
  • Facebook
  • Facebook messenger
  • Instagram
  • Telegram
  • Rabo bankieren
Ik had de eerste 2 dagen nog best matige batterijduur 2 tot 3 uur sot ongeveer, maar het wordt steeds beter omdat de batterij zich nog moet inwerken dus misschien zeggen ze daarom dat de batterijduur slecht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vergeet ook niet de OP = OP

De iPhone is inmiddels niet meer beschikbaar. Ik denk alleen dat de G4 in een groter volume wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongo825
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-08-2016
1. De knockcode werkte bij me ook niet altijd,en een keer helemaal niet meer.
2. Als ik gebeld wordt is de eene keer moet ik de ronde groen cirkeltje naar rechts schuiven om op te nemen en de andere keer is er geen groene cirkel,dan doe ik de toestel tegen mijn oor en dan kan al praten,wat op zich handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongo825
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-08-2016
weet iemand op welke manier kan ik de inhoud van mijn LG G4 zien, als ik hem op de pc aasluit (iMac)?
Want de applicatie PcSuite voor de LG G4 komt voolopig nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Monkeydancer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:07:
[...]

zie grote letters:

https://www.t-mobile.nl/transfermarkt

Vind het echt een heel mooie toestel. ben alleen bang dat de nep chromen randjes niet zo krasbestendig is als de leren achterkant :+
Helaas niet zo krasbestendig heb ik ondervonden, bovenkant kreeg al snel krasjes bij weekje gebruik. Raar want ben mega zuinig erop. Nu casje omheen dus daar geen zorgen meer over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ben ik nou gek of zit er geen enkele vorm van equalizer op dit ding? Ik moet erg wennen aan 1 speaker na mn m7 en het geluid over m'n koptelefoon laat ook zeer te wensen over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

MetalManic schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:07:
Ben ik nou gek of zit er geen enkele vorm van equalizer op dit ding? Ik moet erg wennen aan 1 speaker na mn m7 en het geluid over m'n koptelefoon laat ook zeer te wensen over...
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ailhmf.png

Die is er zeker wel. Zelfs snelheid en hoogte is aan te passen. Misschien dat je gebruik maakt van de google muziek app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Spotify... Ik ben gewend dat je ook je overall speaker en koptelefoon geluid kan regelen. Maar blijkbaar kan dat alleen als je de muziek app gebruikt? Dan maar even een goedeequalizer app vinden 😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouroboros
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 23:38
bongo825 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:58:
weet iemand op welke manier kan ik de inhoud van mijn LG G4 zien, als ik hem op de pc aasluit (iMac)?
Want de applicatie PcSuite voor de LG G4 komt voolopig nog niet uit.
Android File Transfer tenminste die start bij mij automatisch op als ik mijn vriendin d'r G4 aan de iMac hang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Hoe kan ik een foto posten op deze site? Waar staat er uitleg? :)

[ Voor 4% gewijzigd door wilke77 op 04-06-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gielske
Sorbo schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:07:
[...]

Je kunt het gelukkig uitzetten, als je dat fijner vindt. De camera opent dan nog wel met 2x voldown, maar zal niet direct een foto maken:

[afbeelding]

(vinkje linksonderaan in dit screenshot)
Tnx!!!

Ben nog steeds heel happy! Batt valt ook mij zeker niet tegen... Veel beter dan S3!
Heb het nog niet voor elkaar gekregen om het hem moeilijk genoeg te maken dat ik haperingen kon merken...
GPS, bluetooth, bestanden kopieren tussen intern, sd en andere apparaten gaat soepel en snel. Toestel voldoet tot nu toe prima aan al mijn eisen!!! (zie mobile aankoopadviestopic)

Moet wel een simpele calculator app zoeken, want die lijkt er geen standaard op te zitten... Beetje aparte keuze van LG imo, maar als dat alles is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Gielske schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:27:
[...]

Tnx!!!

Ben nog steeds heel happy! Batt valt ook mij zeker niet tegen... Veel beter dan S3!
Heb het nog niet voor elkaar gekregen om het hem moeilijk genoeg te maken dat ik haperingen kon merken...
GPS, bluetooth, bestanden kopieren tussen intern, sd en andere apparaten gaat soepel en snel. Toestel voldoet tot nu toe prima aan al mijn eisen!!! (zie mobile aankoopadviestopic)

Moet wel een simpele calculator app zoeken, want die lijkt er geen standaard op te zitten... Beetje aparte keuze van LG imo, maar als dat alles is...
Er zit wel een calculator app op mijn toestel standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gielske
Monkeydancer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:31:
[...]

Ok weird... Net nog bij instellingen-applicaties-alles gekeken, maar geen calculator bij de C en geen rekenmachine bij de R... :?
Maar ben dan ook blond, dus kan nog steeds aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Monkeydancer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 23:31:
[...]

Instellingen - Algemeen - Over Telefoon - Update Center

Daar kun je ontbrekende apps downloaden , ook de calculator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Grappig de G4 is 50€ goedkoper geworden vanaf de 28ste... 7 dagen tijd 50€ goedkoper. Even kijken wat hij op me vakantie adres kost. Hij verliest sneller waarde dan de g3. Ik wacht nog even tot ~september... no hurry.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Spijt dat ik niet voor de T-Mobile deal ben gegaan... Zou het nog mogelijk zijn om Tele2 op te zeggen en naar T-mobile te switchen? Ik heb via Coolblue besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb vandaag 20 uur 24 min op de accu gezeten met een SOT van 3 uur 5 min.
Accu zit nu op 23%

Het is best acceptabel. Maar niet zo lang als de note 3/4 kan halen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gielske
Razer schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:07:
[...]

Instellingen - Algemeen - Over Telefoon - Update Center

Daar kun je ontbrekende apps downloaden , ook de calculator.
Did the trick! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Nafi schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 01:16:
Spijt dat ik niet voor de T-Mobile deal ben gegaan... Zou het nog mogelijk zijn om Tele2 op te zeggen en naar T-mobile te switchen? Ik heb via Coolblue besteld.
Je. Ook al is je abonnement al aangesloten. Dan heb je nog 14 dagen om je contract te ontbinden. Dan betaal je alleen de aansluitkosten. En de paar dagen dat je het abonnement hebt gebruikt. (Wettelijk verplicht)

Zou ik wel snel zijn
Grappig de G4 is 50€ goedkoper geworden vanaf de 28ste... 7 dagen tijd 50€ goedkoper. Even kijken wat hij op me vakantie adres kost. Hij verliest sneller waarde dan de g3. Ik wacht nog even tot ~september... no hurry.
Als ik jou was zou ik nu een nieuwe g4 kopen via Tweakers of marktplaats voor 440a450euro.
Momenteel is het toestel supergoedkoop te krijgen icm tmobile abonnement... En nu is het aanbod nog veel.
Straks als de tmobile actie is afgelopen dan zal het toestel wel iets duurder worden aangeboden op Tweakers/marktplaats enz.

Dit zegt mijn gevoel zomaar.
Want goedkoper dan 450 zie ik niet gebeuren

[ Voor 38% gewijzigd door Aggressor op 05-06-2015 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 05:46:
Je. Ook al is je abonnement al aangesloten. Dan heb je nog 14 dagen om je contract te ontbinden. Dan betaal je alleen de aansluitkosten. En de paar dagen dat je het abonnement hebt gebruikt. (Wettelijk verplicht)

Zou ik wel snel zijn
In de voorwaarden bij bijv. T-Mobile staat dat de 14 dagen bedenktermijn niet meer gelden zodra je connectie heb gehad met hun netwerk. Geen idee hoe dat bij andere providers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 19:49
Heeft iemand een idee of (en hoe) het mogelijk is om het LG keyboard uit te schakelen? Ik gebruik swiftkey en elke keer als het toetsenbord tevoorschijn komt, dan krijg ik een notificatie of ik wil wisselen tussen toetsenborden.

Ik had al wel gelezen dat dit met Root mogelijk is (bij voorkeur niet). Als ik het toestel root, heeft dat dan gevolgen voor de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ties86 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:19:
Heeft iemand een idee of (en hoe) het mogelijk is om het LG keyboard uit te schakelen? Ik gebruik swiftkey en elke keer als het toetsenbord tevoorschijn komt, dan krijg ik een notificatie of ik wil wisselen tussen toetsenborden.
Kan alleen met root/custom roms inderdaad.
Ik had al wel gelezen dat dit met Root mogelijk is (bij voorkeur niet). Als ik het toestel root, heeft dat dan gevolgen voor de garantie?
Met de huidige root methode (unlock bootloader) wel ja. Zal niet gelden voor hardwarematige garantie issues (denk ik) maar een slecht werlend apparaat met een Unlocked melding bij het opstarten is geen succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Mijn tempered glass protector vertoont in alle 4 de hoeken een soort ronde luchtbellen die ik er niet uit krijg. Iemand een tip? Het ontsiert mijn mooie mooie mooie g4... Met een bank pas heb ik het al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

Eerder werd gevraagd naar Horizon Go na root, en daarop werd weer gezegd root kan niet..
Mijn BBS (betterbatterystats) denkt toch echt dat SuperSU (root) prima werkt, en Horizon Go werkt ook! Bootloader unlocked dankzij LG, TWRP draaien en rooten maar..

[ Voor 30% gewijzigd door fewips op 05-06-2015 11:33 ]

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

MetalManic schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:30:
Mijn tempered glass protector vertoont in alle 4 de hoeken een soort ronde luchtbellen die ik er niet uit krijg. Iemand een tip? Het ontsiert mijn mooie mooie mooie g4... Met een bank pas heb ik het al geprobeerd.
Foto helpt...
Ik had ooit een Casebase tempered glass op de OnePlus One, 1 hoek een bubbel, maar met behulp van een föhn en een beetje druk was hij na 2 minuten weg :)
Misschien helpt dit :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenVerweij
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:02
Goedemorgen allen! Heb het toestel sinds vorige week vrijdag al via Vodafone, maar vandaag dan ook echt in gebruik genomen (dwz simkaart erin!). Ik en mijn collega's zijn erg enthousiast over het toestel, en hij blijkt ook nog een 'verborgen' feature te hebben:

http://androidworld.nl/nieuws/lg-g4-vs-water-de-winnaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

Ties86 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:19:

Inderdaad mogelijk met root (Titanium Backup):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pK5si65t.jpg

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Brad Pitt schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:04:
[...]

In de voorwaarden bij bijv. T-Mobile staat dat de 14 dagen bedenktermijn niet meer gelden zodra je connectie heb gehad met hun netwerk. Geen idee hoe dat bij andere providers is.
https://service.t-mobile....2934/annuleren-bestelling

Ik zal anders hun even opbellen. Ik kreeg gek genoeg extra korting, toen ik als reden opgaf dat een concurrent/winkel beter kon aanbieden. (maar korting was nog steeds niet voldoende). Bespreek het met ze, je kan het altijd proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Monkeydancer op 05-06-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Monkeydancer schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:59:
[...]

https://service.t-mobile....2934/annuleren-bestelling

Ik zal anders hun even opbellen. Ik kreeg gek genoeg extra korting, toen ik als reden opgaf dat een concurrent/winkel beter kon aanbieden. (maar korting was nog steeds niet voldoende). Bespreek het met ze, je kan het altijd proberen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/tmob.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt wel, maar je moet bij ingebruikname van het abo in de eerste 14 dagen de aansluitkosten en dagen abo tot terugsturen + eventueel gebruik van servicenummers betalen. Abo niet gebruikt blijft niks betalen.

Maar dit is nogal offopic hier geloof ik.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wow. Iemand op XDA heeft de gehele firmware geüploadt. Werkt feilloos. Eindelijk weer een werkende G4 *O*

Er moest wel een bestand in de zip bijgewerkt worden, heb dit gedaan en de zip online gezet :)

Voor het geval er meer mensen (te) veel hebben zitten rommelen :)

[ Voor 58% gewijzigd door Brad Pitt op 05-06-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Ik krijg een nieuwe zwart lederen backcover n.a.v. mijn origineel geleverde versie met een geul op de achterkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Wie heeft gepreordered bij Vodafone en heeft een manier gevonden om de beloofde sd card te krijgen? Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
MetalManic schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:13:
Wie heeft gepreordered bij Vodafone en heeft een manier gevonden om de beloofde sd card te krijgen? Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Dit is nou een van de redenen dat ik gewoon voor zekerheid ga en bij Coolblue bestel. Altijd correct te woord gestaan. Altijd netjes de zaken leveren, mocht er onverhoopt toch iets mis zijn dan wordt dat altijd snel en netjes hersteld. Ja je betaald misschien ietsjes meer, maar alleen al het gezeur om achter iets aan te gaan waar je recht op hebt met een paar belletjes, en dan nog van het kastje naar de muur wordt gestuurt, dat is mij het al niet meer waard.

Zit je in de situatie dat iedere euro zwaar weegt, oke, zo niet, dan is service mij echt wel iets waard.

Ik heb straks sneller een extra backcover dan anderen antwoord hebben over een sd kaartje die er gewoon bij had moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ok, bedankt voor de mededeling hoe ik het had moeten doen, ik schiet er echter niets mee op 😤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bedankt, zou je dit de volgende keer willen melden via een TR?

[ Voor 79% gewijzigd door PaT op 05-06-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navigatie op de LG G4 doet het ook perfect. Gelijk maar getest. Stabieler als bij de LG G2 want die was vaak de satellieten kwijt. Bij de LG G2 kon ik hem ook niet voor de pook leggen want dan was hij ook zijn signaal kwijt door de autoradio. Met de LG G4 helemaal geen last van gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb het toestel nu een week, en na een flinke periode niet te kunnen wennen aan HET toestel voor mij is de G4 het toch echter wel. (resp nexus,galaxy s4,iphone 6,htc one m9)

Mijn pro's:

Accu, deze is prima, hele dag heavy duty gaat.
Snelheid
Camera
Geluid is verrassend goed!
looks!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Wat een geweldig toestel,hele dag mee bezig geweest.scherm,camera,accu, top.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
RubenVerweij schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:50:
Goedemorgen allen! Heb het toestel sinds vorige week vrijdag al via Vodafone, maar vandaag dan ook echt in gebruik genomen (dwz simkaart erin!). Ik en mijn collega's zijn erg enthousiast over het toestel, en hij blijkt ook nog een 'verborgen' feature te hebben:

http://androidworld.nl/nieuws/lg-g4-vs-water-de-winnaar/
Aangezien het water overal er in komt is het denk ik meer geluk dat het goed gaat. Wie weet waar nog meer water naar binnen gekomen is.
Bij toestellen zoals de Z3 komt het water helemaal niet in het toestel en wordt alles buiten gehouden.

Dus mooi dat hij niet meteen dood gaat maar ik zou het toch niet als een feature zien als ik jou was :) vooral niet gebruiken tenzij het per ongeluk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Astennu schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:53:
[...]

Aangezien het water overal er in komt is het denk ik meer geluk dat het goed gaat. Wie weet waar nog meer water naar binnen gekomen is.
Bij toestellen zoals de Z3 komt het water helemaal niet in het toestel en wordt alles buiten gehouden.

Dus mooi dat hij niet meteen dood gaat maar ik zou het toch niet als een feature zien als ik jou was :) vooral niet gebruiken tenzij het per ongeluk is ;)
Vaak merk je schade inderdaad veel later. Water, als in dat ene druppeltje dat toch net niet helemaal is opgedroogd, welke gaat oxideren. Dat kan na verloop van tijd serieuze problemen. Gevolg schade is er bijna altijd wel, misschien niet direct zichtbaar, maar enige tijd later (kan paar maanden) duren van wel.

Mijn vriendin heeft haar G2 1x per ongeluk in het water laten vallen. Direct het scherm onbruikbaar. Mijn One X was qua wifi onbruikbaar na een paar maanden. Allemaal dankzij 1x een ongelukje met water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rooted, bloat a goner, dpi op 540, Nova, A Better Camera voor de night shots, geen ads meer, Lux brightness, Nandroid gemaakt, blij met toestel nu _/-\o_

Gisteren 5 uur SoT, viel me eigenlijk beetje tegen. Maar goed, even aankijken nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 06-06-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Hoe doe je dat rooten precies? En welke nova heb je erop? En DPI... Dan is het mooier?/heb je misschien een paar foto's en uitleg? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Aggressor schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:10:
Hoe doe je dat rooten precies? En welke nova heb je erop? En DPI... Dan is het mooier?/heb je misschien een paar foto's en uitleg? Thanks
Dit is allemaal vrij basic Android info...
Ik zou hier eens beginnen:

http://forum.xda-develope...0-touch-recovery-t3125859

Vanaf daar kom je een eindje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Heeft er iemand al enig idee wanneer de lg pcsuite geschikt word gemaakt voor de g4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MamaMouse
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Sinds afgelopen dinsdag ook een G4. En ik kon het ook niet laten... Ge-unlocked, geroot en TWRP erop ;-)

De handleiding vd officiele unlock van LG is trouwens op exact dezelfde manier/handleiding zoals je de Moto G 4g (2014) unlocked (en die valt wel te relocken, dus waarom LG zegt dat je de G4 niet kunt relocken, geen idee). De bootloader unlocked melding van de G4 is piepklein en sober, zeker als je de bootloader unlocked melding van de Moto G 4g ernaast houdt :-)

Ik durf t alleen nog niet aan om Xposed erop te krijgen, aangezien iemand anders op XDA daar grote opstartproblemen mee kreeg...

Root is voorlopig goed, ad-away erop, een goede firewall en proberen app-ops te activeren (als dat lukt op lollipop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Laatst online: 15-08 16:29
Ik heb net even de knock code vervangen door een pincode en nu wil ik weer terug naar de knock code, dit gaat niet omdat de knock code is "uitgeschakeld door de beheerder, encryptie beleid of referentie opslag".

Kan me niet herinneren dat ik iets dergelijks heb aangepast. Iemand een idee wat er is gebeurd en hoe ik dat weer terug draai?

Afbeeldingslocatie: http://i150.photobucket.com/albums/s95/lexo_bucket/Screenshot_2015-06-06-22-17-52_zps1e51kbzd.png

[edit] Ik heb bij "instellingen", "algemeen", "beveiliging", "certificaatbeheer", voor "opslag wissen" gekozen en ik kon de knock-code weer activeren. Wazig verhaal...

Ik vind in het beveiligingsmenu ook een optie "apps met gebruikerstoegang" en dan kan ik "thuis" aan/uit zetten, wat betekend dat? "trust agents"en dan "smart lock (google)" kan ook aan/uit, zegt me ook niks???

{edit 2] trust agents zijn blijkbaar applicaties die de telefoon mogen ontgrendelen, smart lock van google doet dat bijvoorbeeld op locatie of met een bluetooth device.

[ Voor 38% gewijzigd door Lexo op 06-06-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Carfanatic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:13:
[...]

gisteren een mailtje gestuurd en dezelfde dag nog antwoord, bedrag is bij mij aangepasst naar €40 :)
Gister ook maar een mailtje aan gewaagd.

Maandag wordt mijn G4 bezorgd. (Had vorige week vrijdag al bezorgd kunnen worden, maar was de hele week op reis voor studie.)

Ik ben heel benieuwd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Leg mij nu eens uit waarom jullie zo geil worden van dat unlocken. Waarom zou je dan de g4 willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
MarkHero schreef op zondag 07 juni 2015 @ 04:11:
Leg mij nu eens uit waarom jullie zo geil worden van dat unlocken. Waarom zou je dan de g4 willen
Anders kun je het toestel niet rooten. En zonder root kun je geen andere roms installeren of gebruik maken van een app zoals adaway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Iemand tips voor een goede tempered glass protector...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Amaze86 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 09:41:
Iemand tips voor een goede tempered glass protector...
Zijn er reeds een aantal genoemd. Zelf een Nillkin besteld omdat ik die op de G3 ook erg okay vond. Hetgeen natuurlijk geen garantie is voor succes maar dat terzijde. Alleen twee/drie weken wachten nu, da's minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Oh lange levertijd,lees er positieve ervaringen mee.Hoe is die casebase protector...heeft iemand die al?

Pagina: 1 ... 10 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic