Ik ben tot nu toe ruim tevreden met de telefoon. Het is na je eerste paar dagen met vaak zeer veel verbruik altijd een beetje afwachten wat een telefoon met normaal batterij verbuik doet. Vandaag een eerste dag daarin voor mij dus het is afwachten, maar vooralsnog positief.
Normaal gesproken 20 minuutjes internetten/spelletje voordat ik van huis ga. Dan 1 uurtje muziek luisteren met een ruim half uurtje internet/spelletje in deze tijd. Tevens staat bluetooth standaard aan, gekoppeld aan mijn pebble (yes eindelijk kan ik hem weer gebruiken) Bij de Lumia 930 zat ik al gauw op 75% batterij over (zonder bluetooth). Bij de LG was dit 86%. Scheelt toch een slok op een borrel.
Scherm ziet er prachtig uit. Ik ben een amoled scherm van de Lumia 930 gewend. De LG doet qua zwartwaardes in de praktijk er echt niet veel voor onder. Prima tevreden mee tot nu toe.
Geluidskwaliteit qua audio beluisteren is prima. Redelijk gelijk niveau aan de Lumia 930. De standaard meegeleverde oordopjes vind ik persoonlijk een prima prijs/kwaliteit verhouding hebben. Als je niet audiofiel bent en dus geen grote bedragen aan een hoofdtelefoon of oordopjes uitgeeft is het echt prima kwaliteit voor een standaard meegeleverd oordopje (wel juiste seal vinden). Mijn standaard hoofdtelefoon, een marshall bied gelijke kwaliteit aan de lumia 930.
Positef puntje, wat eigenlijk belachelijk is dat ik het als positief zie. De standaard muziek speler van de Lumia 930 kon niet omgaan met discnummers. Dus 1/2 en 2/2 als 2 cd's achter elkaar spelen. Dat kon de Lumia niet aan. Dat werd 1 1 2 2 3 3 etc. Zeer irritant bij live concerten. Gelukkig doet de LG het zoals het hoort
Ik zal binnenkort de geluidskwaliteit nog eens testen met mijn shure 530 en B&W hoofd telefoon om echt te testen wat de telefoon in huis heeft.
Wat ik persoonlijk wel mis is een dedicated camera knop. Deze zat wel op de Lumia 930 en is heerlijk in gebruik. Misschien is dat uiteindelijk het enige minpuntje wat ik qua gebruik nu heb kunnen vinden.
[
Voor 8% gewijzigd door
Seaofregrets op 01-06-2015 07:57
]