Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Op Aliexpress is er 1 shop te vinden met de Wireless charging sticker. Helaas alleen in combinatie met de nfc chip.
Wat dus inhoud dat je de originele moet verwijderen.

Bij een andere shop kan ie in de pre order.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
wackidth schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:20:
Op Aliexpress is er 1 shop te vinden met de Wireless charging sticker. Helaas alleen in combinatie met de nfc chip.
Wat dus inhoud dat je de originele moet verwijderen.

Bij een andere shop kan ie in de pre order.
Dat zal je toch sowieso wel moeten? Er zit ook een afscherming over die sticker heen, dan krijg je waarschijnlijk problemen met opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:01

Steeffoon

Smartphone-nerd

Aggressor schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:41:
okee ;) kan ook natuurlijk!

maar amazon is best wel snel hoor, en ze zijn niet duur :P meteen 2 stuks
Dan zit ik nog steeds met de creditcard haha. Ik denk dat ik voor deze ga; iemand ervaring met Mobiparts screenprotectors? https://www.telecomteleco...arts-tempered-glass-lg-g4

Ik kwam op YouTube nog een interessante video tegen overigens over het gebruik van leer. Deze is uitgebreider dan degene die LG eerder had uitgebracht. Wel interessant :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9T9ejKpcunE]

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Steeffoon schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:52:
[...]

Dan zit ik nog steeds met de creditcard haha. Ik denk dat ik voor deze ga; iemand ervaring met Mobiparts screenprotectors? https://www.telecomteleco...arts-tempered-glass-lg-g4
20 euro voor een screenprotector zal ik nooit doen. Heb 1 via ebay besteld, nog geen 5 euro. Was ook tempered glass.
Denk dat ik hem deze week binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

H-S schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:30:
[...]

20 euro voor een screenprotector zal ik nooit doen. Heb 1 via ebay besteld, nog geen 5 euro. Was ook tempered glass.
Denk dat ik hem deze week binnen heb.
Ja, ik was zelf te laat met bestellen van een screenprotector. Ik wil hem er liever dan ook direct op hebben, want ik ken mezelf 8)7 Wel iets om rekening mee te houden inderdaad, in de toekomst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
Ik heb mijn oog ook laten vallen op de G4 actie van T-Mobile. Scheelt toch €120 in de totaal prijs na 2 jaar.
Als de telefoon daadwerkelijk simlock vrij is zou het helemaal mooi zijn. Heb nog tot januari 2016 een T-mobile abbo lopen op mijn Galaxy S4.
Morgen of vrijdag toch even een kijkje nemen in de winkel.

Voor de geïnteresseerden, deze review heeft me over de streep getrokken:

https://www.youtube.com/watch?v=rpHThgw0spE

Wordt ook goed in uitgelegd hoe de verschillende functies werken. Er is volgens de video veel aan te passen aan het systeem, wat ik bij Samsung nog wel erg mis. Verder is vind ik die leren achterkant echt mooi.
Bij de S6 is dat van glas, en ik ken mezelf, dat gaat fout.

Nadeel is wel dat je met die leren achterkant geen flipcover kan halen, anders heb je niks aan dat leer.

[ Voor 45% gewijzigd door JoostEshof op 27-05-2015 22:46 . Reden: Typo, review added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Wat denken jullie? Die zwarte plastic versie nemen en dan deze (http://www.ebay.nl/itm/10...&var=&hash=item1e9ec12e9a) achterkant bestellen en dus zwarte knoppen of gewoon de leren versie maar nemen? Of doe ik nou heel moeilijk (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Vandaag de G4 besteld icm het t-mobile abonnement. 17.50 per maand en telefoon ineens afbetalen.
Ook via cashbackxl.nl gedaan, zou 40 euro cashback krijgen, maar in de bevestigingsmail hiervan staat 30 euro. Op zich nog steeds snel verdiend, maar toch... Iemand die wel 40 euro in deze mail heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Steeffoon schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:38:
Wat denken jullie? Die zwarte plastic versie nemen en dan deze (http://www.ebay.nl/itm/10...&var=&hash=item1e9ec12e9a) achterkant bestellen en dus zwarte knoppen of gewoon de leren versie maar nemen? Of doe ik nou heel moeilijk (A)
Let ook op de verzendkosten, kom je op ong 80 euro, dan moet je de rode doen die niet te krijgen is nu hier. Het zou mij de moeite niet waard zijn voor een paar knoppen die je 99% van de tijd niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisM
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

JorisM

Mosredna Kned terrorist

80 Euro is die lederen achterkant echt niet waard en is het buiten proporties imho. Ik heb hier de bruine versie liggen (meegekomen met mijn toestel), en als ik het zo bekijk is het maar een dun stukje leer, en is het vrij glad (heeft weinig relief).
Het ruikt overigens wel gewoon naar leer, maar om hier zulke hoge bedragen voor neer te leggen, nou nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
yannickie111 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:43:
Vandaag de G4 besteld icm het t-mobile abonnement. 17.50 per maand en telefoon ineens afbetalen.
Ook via cashbackxl.nl gedaan, zou 40 euro cashback krijgen, maar in de bevestigingsmail hiervan staat 30 euro. Op zich nog steeds snel verdiend, maar toch... Iemand die wel 40 euro in deze mail heeft staan?
same here, moet er nog een mailtje achteraan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
Iemand toevallig al hier iets gehoord van hun reservering bij Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forschelen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-07-2024
Nee nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
dat is balen, gaat ze morgen wel uitgeleverd worden daar?
iemand toevallig tijd om hun te appen/bellen en te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Ijsklont schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:49:
Nope nog niet. Ik ga er vanuit dat ik vanmiddag een belletje krijg voor morgen uitleveren. Anders morgen een belletje voor zaterdag levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
of volgende week?
Mochten wij het toestel deze week kunnen leveren dan zullen wij uiteraard rekening houden met u voorkeur. Het is helaas nog niet bekend of we het toestel daadwerkelijk deze week kunnen leveren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Ijsklont schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:49:
Heb daar gistermiddag nog over gebeld, ze staan nog steeds gepland voor de uitlevering zoals beschreven, men had nog niks anders gehoord. Daarom heb ik zelf gisteravond ook maar de order bij hun ingeschoten, dus ik ga er vanuit dat ik deze morgen geleverd krijg.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Nog een leuk filmpje gevonden.
Speedtest tussen de LG G4 en de Galaxy S6

https://www.youtube.com/watch?v=nD3NZDj1zt4

Zoveel scheelt het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
CasGas schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:22:
[...]

Heb daar gistermiddag nog over gebeld, ze staan nog steeds gepland voor de uitlevering zoals beschreven, men had nog niks anders gehoord. Daarom heb ik zelf gisteravond ook maar de order bij hun ingeschoten, dus ik ga er vanuit dat ik deze morgen geleverd krijg.
Lumia 930 had ik ook in de preorder gedaan bij coolblue. Belletje voor uitleveren kwam vrij laat de dag ervoor. Dus ik wacht het gewoon af. Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit of het nou vrijdag of zaterdag bijvoorbeeld wordt.

Op dit moment staat er nog steeds 29-5 voor leveren op hun website, dus ik wacht gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Morgen kunnen we wel vergeten bij coolblue ...
ze zijn nog niet eens binnen. en ze komen vandaag ook niet binnen...

waarschijnlijk morgen en dan worden ze zaterdag uitgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Aggressor schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:11:
Morgen kunnen we wel vergeten bij coolblue ...
ze zijn nog niet eens binnen. en ze komen vandaag ook niet binnen...

waarschijnlijk morgen en dan worden ze zaterdag uitgeleverd
Die 30e is volgens mij ook onlangs bekend gemaakt als officiele introductie dag. Voor mij prima, alleen een nadeeltje dat je iets minder vrij bent op een vrije zaterdag vanwege de afleverafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Mijn tweede dag met de G4. Nog steeds enthousiast.

Merk wel dat het toestel langzamer is/wordt wanneer er veel apps op de achtergrond draaien.
Dus af en toe wissen is wel aan te raden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Bij coolblue hebben ze nu ook ineens de foto's van de zwart lederen versie aangepast naar goud kleurige knoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Seaofregrets schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:53:
Bij coolblue hebben ze nu ook ineens de foto's van de zwart lederen versie aangepast naar goud kleurige knoppen...
scherp ;)
wat ga je nu doen dan? annuleren en de gewone nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Seaofregrets schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:53:
Staat goed... Heb je 'm al in het echt gezien?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Aggressor schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:56:
[...]

scherp ;)
wat ga je nu doen dan? annuleren en de gewone nemen?
Afwachten. Als het meevalt, dan houd ik hem wel, neigt het naar licht champagne dan kan het best meevallen. Bevalt het niet, omdat het de nadrukkelijk donker goud is, dan gaat die of retour of ze leveren maar zoals hij op de overzichtspagina staat met zwarte knoppen. Ik heb hem op basis van deze gegevens besteld.

Overzichtspagina zijn nog steeds zwarte knoppen. Details zijn nu sinds vandaag ineens goud. Ik vind het gewoon slordig. Ze kunnen er waarschijnlijk helemaal niets aan doen, maar het blijft slordig in de communicatie van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
wackidth schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:56:
[...]

Staat goed... Heb je 'm al in het echt gezien?
Nee, al even geleden besteld, toen er nog helemaal geen sprake was van eventueel goudkleurige knoppen. Heb ook geen behoefte om hem van te voren in de winkel te bekijken. Ik word graaf verrast als hij thuis binnenkomt.

Zoals gezegd, valt het mee, dan houd ik hem, zo niet, dan wil ik geleverd krijgen wat ik besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Ik heb de versie met goudkleurige knoppen in handen gehad. Ik zou het niet eens herkennen als goud. Champagne of platina is denk ik een betere benaming. Ik denk dat de meeste mensen zich niet zullen storen aan de kleur. Ik niet in ieder geval.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Ik ben gebeld door Coolblue. Leverafspraak gemaakt voor deze zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:12
Ik heb de g4 vandaag ook binnen gekregen. kom van een lumia 920
En de eerste indruk is goed.
De pluspunten zijn:
+ camera
+ lekker groot scherm ( vind nu mijn oude al weer klein:P)
+ leren acherkant is mooier dan verwacht
+ lekker vlot ingebruik(maarja dat mag je verwachten van elke telefoon anno 2015)
+ double tap to wake en glance screen, heb het ook op mijn lumia en als je het eenmaal hebt kan je niet meer zonder:P

De minpunten zijn
- de apps en daarmee bedoel ik RECLAME in de apps, want bij sommige apps kan je het ook niet uitzetten d.m.v. betaling of dergelijke.
- en je kan veel apps niet verwijderen

De minpunten zijn dus voornamelijk van android en ze zijn met een rootje te verhelpen, dus hopen dat dat snel mogelijk is.

Heb er gelijk een casebase temperred glass screen protector opgezet en hij past perfect.

en de "gouden" knoppen kan je idd niet echt goud noemen nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
@ rodux.. zou je misschien wat foto's kunnen posten van de telefoon? en ook van de screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 16:12
Ja, hoor.
https://onedrive.live.com...9a1cdba9baac160e%21267973
1e foto is een beetje wazig:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonk1ss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03 17:38
Iemand die via Vodafone de LG G4 heeft gepreordered?
Ik heb nog niets vernomen van een update van mijn bestelling en heb de neiging om weer erachteraan te bellen.
Valt me wel tegen zo. Geen enkele (tijds)winst ten opzichte van anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
Telefoon vandaag opgehaald bij T-Mobile. Die mooie actie die hier vermeld staat werkt inderdaad. Was niet de bedoeling, maar toch meegekregen.
Tot nu toe nog tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Via Vodafone zijn ze pas vanaf de 30ste beschikbaar. Dat staat er heel duidelijk. Moeten ze dat iedere dag via de mail bevestigen? Waarschijnlijk zal de bestelling dus morgen geüpdate worden en als het tegenzit worden ze pas maandag uitgeleverd... Had je tijdwinst gewild dan had je m afgelopen week moeten gaan halen in een T-Mobile winkel.

[ Voor 15% gewijzigd door MetalManic op 28-05-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Aggressor schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:39:
Nog een leuk filmpje gevonden.
Speedtest tussen de LG G4 en de Galaxy S6

YouTube: LG G4 vs Galaxy S6 - Detailed Speed Test + Benchmarks

Zoveel scheelt het allemaal niet.
Had dit filmpje ook al gezien. De g4 is net wat langzamer met games opstarten en verder is het verschil klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Vandaag binnen. Kom van een G2 af en hoefde niet perse iets nieuws, maar omdat ik 2 tientjes in de maand minder betaal nu per maand en een nieuwe G4 heb, ben ik toch erg blij. Mooi toestel, bruin leer schitterend en ik vind het niet zacht itt sommige andere.
1 ding krijg ik alleen niet voor elkaar, en dat is een snelkoppeling op mijn homescreen krijgen van bv de Tweakers site. Iemand tips? Bij de G2 kreeg ik het zo voor elkaar.

Edit..
Vanuit chrome krijg ik het wel gewoon voor elkaar, maar als ik naar een site ga via de widget van google dan niet.. Snap dat niet helemaal, maar dat is zeker een andere browser ofzo.

[ Voor 18% gewijzigd door MarkHero op 28-05-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
Ruudox schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:46:
double tap to wake en glance screen, heb het ook op mijn lumia en als je het eenmaal hebt kan je niet meer zonder:P
Glance??? Nice, waar vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heb net even gebeld met Coolblue, ze hebben het toestel inderdaad niet binnen gekregen.... zaterdag vanaf 12 uur zijn ze pas leverbaar :(((((( snik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

MarkHero schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:01:
[...]

Glance??? Nice, waar vind ik dat?
Als scherm geblokkeerd is: vinger op scherm houden, naar onder schuiven zonder vinger los te halen.

Zojuist beetje gerommeld met shutter speed, kan er leuke foto's mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Steeffoon schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:06:
Heb net even gebeld met Coolblue, ze hebben het toestel inderdaad niet binnen gekregen.... zaterdag vanaf 12 uur zijn ze pas leverbaar :(((((( snik
Dagje later maakt toch uit niet uit? Ik ben vanmiddag netjes door ze gebeld voor een leveringsafspraak op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Seaofregrets schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:16:
[...]

Dagje later maakt toch uit niet uit? Ik ben vanmiddag netjes door ze gebeld voor een leveringsafspraak op zaterdag.
Als gadgetliefhebber heb je hem toch het liefst zo snel mogelijk haha! Vreemd genoeg stond er in m'n coolblue account wel dat hij er morgen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Hey mensen, het toestel die jullie kregen bij het t-mobile abonnement, staan daar ook veel apps van t-mobile op? Of is het gewoon een los toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
Gewoon los, niks branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
wilke77 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 06:31:
Hey mensen, het toestel die jullie kregen bij het t-mobile abonnement, staan daar ook veel apps van t-mobile op? Of is het gewoon een los toestel?
Wat ik zo'n beetje hier gelezen heb, zijn het gewoon normale simlock vrije versies.

Ik zal als ik morgen mijn versie binnen heb even naar de versie kijken en deze posten. Misschien dat hier nog enigzins verschil in zit. Ik verwacht gewoon de normale NL of EU versie bij coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ohjee, slecht nieuws voor degenen die bij Coolblue hebben besteld:
http://www.pdashop.nl/pro...wart-leather-edition.html

Gouden knoppen... foto's zijn aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Steeffoon schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:08:
Ohjee, slecht nieuws voor degenen die bij Coolblue hebben besteld:
http://www.pdashop.nl/pro...wart-leather-edition.html

Gouden knoppen... foto's zijn aangepast.
Seaofregrets in "[LG G4] Ervaringen & Discussie"

Plus is alleen maar mooier 8)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Oh sorry, excuses. Helemaal overheen gekeken: O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
We gaan het zien :) De quick circle case zwart is ook veel meer grijs dan zwart. Dus als Goud veel meer champagne is, dan vind ik het wel oke :)

Foto's van die case staan in accessoires topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
ik denk dat alle lederen versies, de "goud" kleurige knoppen hebben....
maar goed. ik vind het niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Laatst online: 06-09 19:49
Dragonk1ss schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:06:
Iemand die via Vodafone de LG G4 heeft gepreordered?
Ik heb nog niets vernomen van een update van mijn bestelling en heb de neiging om weer erachteraan te bellen.
Valt me wel tegen zo. Geen enkele (tijds)winst ten opzichte van anderen...
Hier ook nog geen bericht van Vodafone. Ik hoop nog wel op een telefoontje waarmee de bezorging voor morgenavond wordt ingepland.... Zou toch mooi zijn als ik dit weekend al kan spelen met de G4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ties86 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:24:
[...]

Hier ook nog geen bericht van Vodafone. Ik hoop nog wel op een telefoontje waarmee de bezorging voor morgenavond wordt ingepland.... Zou toch mooi zijn als ik dit weekend al kan spelen met de G4
Dat hoopt elke vodafoner op dit forum die m al besteld heeft ;-). Ik refresh ook regelmatig mn bestellingsstatuspagina maar er blijft maar staan: uw bestelling wordt verwerkt. Dat wordt ie al anderhalve week, maar vandaag moet daar toch eens een wijziging in komen. Verwacht ik :-). Dan kan ik daarna met mn htc one M7 me gaan richten op de Sent me to heaven app. :-) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Steeffoon schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 23:10:
[...]

Als gadgetliefhebber heb je hem toch het liefst zo snel mogelijk haha! Vreemd genoeg stond er in m'n coolblue account wel dat hij er morgen lag.
Ik vind het een slechte zaak, op de site is er nog steeds niks aangepast, gisteren ook een mailtje gestuurd wanneer ik het toestel wel kan verwachten maar nog geen reactie..

Als je weet dat het er niet op tijd zal zijn, stuur dan in ieder geval een mailtje dat het langer duurt of iets dergelijks.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
CasGas schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:54:
[...]

Ik vind het een slechte zaak, op de site is er nog steeds niks aangepast, gisteren ook een mailtje gestuurd wanneer ik het toestel wel kan verwachten maar nog geen reactie..

Als je weet dat het er niet op tijd zal zijn, stuur dan in ieder geval een mailtje dat het langer duurt of iets dergelijks.
Ik ben gewoon netjes gebeld door Coolblue op donderdag om de afspraak te maken. Dat die leverafspraak zaterdag is i.p.v. vrijdag. Dat is dan jammer. Onlangs werd ook gewoon bekend gemaakt dat de introductiedatum 30 mei was i.p.v. 29 mei in Nederland.

Niets bijzonders voorlopig voor mij in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Hoe ervaren de andere gebruikers de respons wanneer je snel schakelt tussen apps?
Of wanneer je iets wil tikken terwijl er nog een internet pagina aan het laden is?

Merk toch wel dat ie het dan zwaar heeft. Voor als er nog veel apps op de achtergrond draaien.

En de SOT valt ook nog beetje tegen 2 1\2 uur met 50% auto brightness.

En het groene ledje, wanneer hij aan het laden is... Is superfel. Moet m echt op zijn kop leggen anders een groene vuurtoren in de slaapkamer.

[ Voor 29% gewijzigd door wackidth op 29-05-2015 11:52 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

wackidth schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:49:
Hoe ervaren de andere gebruikers de respons wanneer je snel schakelt tussen apps?
Of wanneer je iets wil tikken terwijl er nog een internet pagina aan het laden is?

Merk toch wel dat ie het dan zwaar heeft. Voor als er nog veel apps op de achtergrond draaien.

En de SOT valt ook nog beetje tegen 2 1\2 uur met 50% auto brightness.

En het groene ledje, wanneer hij aan het laden is... Is superfel. Moet m echt op zijn kop leggen anders een groene vuurtoren in de slaapkamer.
Bij mij gaat alles gewoon vloeiend.
En heb wel een oplossing voor groene ledje: eruit halen, wat ook de bedoeling is lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
H-S schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Bij mij gaat alles gewoon vloeiend.
En heb wel een oplossing voor groene ledje: eruit halen, wat ook de bedoeling is lijkt me.
Waarom eruit halen? Leg uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Seaofregrets schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:25:
[...]

Ja, sloop dat ledje er uit.... Die hebben ze voor de grap erin gebouwd ;-) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Daarnet even navraag gedaan bij Coolblue... hij ligt toch voor me klaar het toestel. Apart dat ze gisteravond wat anders zeiden aan de telefoon, maarja, ik vind het niet erg. Vanavond maar even op pad:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Seaofregrets schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:25:
[...]

Oplader eruit halen. :P
Groen betekent vol.
Waarom zou je in lader laten dan?

Vind hem zelf ook wel sterk, maar niet veel last van. Zet hem dan gewoon onder me bed of op zn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Steeffoon schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:33:
Daarnet even navraag gedaan bij Coolblue... hij ligt toch voor me klaar het toestel. Apart dat ze gisteravond wat anders zeiden aan de telefoon, maarja, ik vind het niet erg. Vanavond maar even op pad:)
Dan heb je meer mazzel dan ik, bij Vodafone konden ze nog helemaal niets vertellen. Daar is ie dus nog niet binnen. Hopelijk rijdt de grote vrachtauto van LG direct door van Coolblue naar Vodafone om daar te leveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
H-S schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:48:
[...]

Oplader eruit halen. :P
Groen betekent vol.
Waarom zou je in lader laten dan?

Vind hem zelf ook wel sterk, maar niet veel last van. Zet hem dan gewoon onder me bed of op zn scherm.
Op die wijze, maar als hij laad is hij dan blauw zeker? Mijn vriendin heeft de G2, en die blauwe gloed is best aanwezig. Gelukkig aan haar zijde van het bed :)

Sowiezo ben ik wel weer blij met een ledje, die miste ik best op mijn Lumia 930, deze had en geen glance en geen ledje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Seaofregrets schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:51:
[...]

Op die wijze, maar als hij laad is hij dan blauw zeker? Mijn vriendin heeft de G2, en die blauwe gloed is best aanwezig. Gelukkig aan haar zijde van het bed :)

Sowiezo ben ik wel weer blij met een ledje, die miste ik best op mijn Lumia 930, deze had en geen glance en geen ledje.
Nee, laden is oranje.
Groen is vol, ik haal hem eruit dan dus daar geen last van.

Meer last van meldingen, witte geknipper van WhatsApp bijv.

Voor mijn gevoel had mijn m7 ook geen led, die was zo Klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
H-S schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:56:
[...]

Nee, laden is oranje.
Groen is vol, ik haal hem eruit dan dus daar geen last van.

Meer last van meldingen, witte geknipper van WhatsApp bijv.

Voor mijn gevoel had mijn m7 ook geen led, die was zo Klein.
Die van de m7 is echt heel subtiel. in het licht moet je echt 9 keer kijken om te zien of er een ledje brandt. Van mij mag het wel iets minder subtiel. Maar wat ik begrijp is bij de g4 alle subtiliteit op dat gebied weg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:58:
Die van de m7 is echt heel subtiel. in het licht moet je echt 9 keer kijken om te zien of er een ledje brandt. Van mij mag het wel iets minder subtiel. Maar wat ik begrijp is bij de g4 alle subtiliteit op dat gebied weg ;-)
Een app zoals Light Flow doet wonderen d:)b
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/7FABB8CF12E7_LG%20G3_2_PORTRAITs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:21:
[...]

Een app zoals Light Flow doet wonderen d:)b
[afbeelding]
Die zal ik dan zeker gaan gebruiken. Brad, wederom bedankt! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week mij G4 opgehaald bij de Tmobile shop. Het is de versie met bruin leren cover geworden.

Normaal ben ik geen LG fan, maar wat is dit een waanzinnig toestel!!!! Krijg er een hoop positieve reacties op (jaja ook van iPhone bezitters!).

Ik vind alleen de wekker niet zo fijn. hebben jullie deze ervaring ook? op mijn oude samsung S4 kon ik deze makkelijker instellen. ik bedoel hier volume en soort melodie.
Waarschijnlijk zie ik iets simpels over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Meer mensen last van als ze in de zon lopen / of met fel licht op lichsensor schijnen dat het scherm super flets wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:46:
Ik heb van de week mij G4 opgehaald bij de Tmobile shop. Het is de versie met bruin leren cover geworden.

Normaal ben ik geen LG fan, maar wat is dit een waanzinnig toestel!!!! Krijg er een hoop positieve reacties op (jaja ook van iPhone bezitters!).

Ik vind alleen de wekker niet zo fijn. hebben jullie deze ervaring ook? op mijn oude samsung S4 kon ik deze makkelijker instellen. ik bedoel hier volume en soort melodie.
Waarschijnlijk zie ik iets simpels over het hoofd
Probeer deze app anders eens:

Timely

Grootste voordeel: oplopend volume. En je kan makkelijk de melodie in de app zelf veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Razer schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:47:
Meer mensen last van als ze in de zon lopen / of met fel licht op lichsensor schijnen dat het scherm super flets wordt?
Dat heeft mijn Lumia 930 ook, dan is het scherm in ieder geval nog leesbaar, de kleuren zijn op die stand alleen wat fletser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Seaofregrets schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:04:
[...]

Dat heeft mijn Lumia 930 ook, dan is het scherm in ieder geval nog leesbaar, de kleuren zijn op die stand alleen wat fletser.
Mm jammer dat dit niet kan worden uitgeschakeld. Hier iemand met een G4 die heel even het zonnetje in wilt lopen en dit kan bevestigen? Dan hoef ik hem niet te gaan omruilen dadelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:07:
Hier iemand met een G4 die heel even het zonnetje in wilt lopen en dit kan bevestigen?
Zou nú ook wel graag met een G4 in het zonnetje willen lopen :) Of ik woon gewoon in het verkeerde dorp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:25:
[...]

Zou nú ook wel graag met een G4 in het zonnetje willen lopen :) Of ik woon gewoon in het verkeerde dorp :P
Je mag er ook met een felle lamp op schijnen, maar je hebt nog de G3 of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:27:
Je mag er ook met een felle lamp op schijnen, maar je hebt nog de G3 of niet? ;)
Felle lamp er op is uiteraard kleuren a goner. Is ook zo met m'n plasma tv, die anders een prima beeld geeft.
G3 ftw inderdaad ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:28:
[...]

Felle lamp er op is uiteraard kleuren a goner. Is ook zo met m'n plasma tv, die anders een prima beeld geeft.
G3 ftw inderdaad ja ;)
Ja maar rare situatie hier, in zon lopen = beeld super flets (ook met automatische helderheid uit). Je ziet letterlijk het scherm zich aanpassen en de kleuren heel flets maken. Om het na te bootsen met een felle lamp alleen op de lichtsensor schijnen en dan gebeurt hetzelfde. Heel irritant. Alleen gek dat ik er nog nergens iets over lees op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:31:
Ja maar rare situatie hier, in zon lopen = beeld super flets (ook met automatische helderheid uit). Je ziet letterlijk het scherm zich aanpassen en de kleuren heel flets maken. Om het na te bootsen met een felle lamp alleen op de lichtsensor schijnen en dan gebeurt hetzelfde. Heel irritant. Alleen gek dat ik er nog nergens iets over lees op internet.
Met automatische helderheid uit vind ik dat ook een vreemde kwestie ja :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:32:
[...]

Met automatische helderheid uit vind ik dat ook een vreemde kwestie ja :?
En handmatig op 100% ziet niet zo uit... -_-
En lastig te vergelijken zonder extra G4 of andere modellen dit ook doen... Dus ik hou me nog altijd aanbevolen als iemand het kan testen :>

[ Voor 22% gewijzigd door Razer op 29-05-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooienb
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-12-2020
Razer schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:07:
[...]

Mm jammer dat dit niet kan worden uitgeschakeld. Hier iemand met een G4 die heel even het zonnetje in wilt lopen en dit kan bevestigen? Dan hoef ik hem niet te gaan omruilen dadelijk :)
Ik heb het even geprobeerd na te bootsen met mijn G4 door een met een felle lamp op de lichtsensor te schijnen. Ik zie de kleuren echter niet echt flets worden. Misschien zie ik het niet, omdat ik aan fletse kleuren gewend ben geraakt door mijn Xperia Z, dus misschien moet je voor een echt goede test wachten op de review van Anandtech. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Kooienb op 29-05-2015 14:44 . Reden: Verkeerde reactie gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de tip Sirius....
Ga die app meteen uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Was bijna bij Coolblue. Krijg je een mail dat ie vertraagd is en toch pas morgen komt.... Snik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
2 handelingen en je led is uit toch. Sowieso vreselijk irritant een led lichtje als je de telefoon 's nachts in je kamer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
2 handelingen en je led is uit toch. Sowieso vreselijk irritant een led lichtje als je de telefoon 's nachts in je kamer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
2 handelingen en 3 berichtjes :)

Welke twee handelingen bedoel je dan?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
Bijzonder, toch een rot ding de G4 dus ;)
Swype naar beneden en je kan in dat menu bovenaan de LED uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gielske
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-12-2020
Ben hier nou ff mee aan het lezen, omdat ik overweeg g4 aan te schaffen (zie topic bij mobile aankoopadvies).

Batterijduur is best belangrijk voor me. Dus het is super dat zoveel mensen hier nu al wat cijfers posten van hun eigen eerste testen op dat gebied!!! Alleen heb ik geen idee waar ik dit moet plaatsen.
Ikzelf bv gebruik mijn phone groot deel 's avonds of binnen. Met helderheid op 0 en vaak zelfs "screen filter" app op 21-35%...

Iemand toevallig al een idee hoeveel het scherm/helderheid van invloed is op het verbruik? Die SoT's die ik hier zie, is dat met intensief touchscreen gebruik? Of alleen brandend scherm? En met hoge of lage helderheid?

Zie vergelijkingen met de accu van de S6. Is die te vergelijken met mijn S3?

***In de 2 jaar galaxy S3 (zelfs met upgrade naar 2350mAh accu regelmatig binnen 4 uur leeg op drukke werkdagen) ben ik me gaan beseffen hoe verwend ik was in de jaren nokia N-series (flink moeite doen om de batterij binnen een dag leeg te krijgen)

Zucht... Waarom moest Nokia zo nodig zijn eigen weg gaan met symbian en windows??? ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik heb de zwart leren versie ook besteld bij Coolblue i.c.m. een Tele2-abonnement. Mij viel inderdaad ook op dat de afbeeldingen op de site van Coolblue zijn gewijzigd van zwarte knoppen naar goude knoppen. Eigenlijk zou ik hem vandaag geleverd krijgen maar toen me dat opviel heb ik toch even aangegeven of ze dat willen uitzoeken voor ik hem opgestuurd krijg. Productspecialist was niet in huis dus wordt wachten tot na het weekend. Ik vraag me af of de zwarte leren versie uberhaupt wel met zwarte knoppen verkrijgbaar is in Nederland. Heel krom, vind dat goud namelijk maar niks...

Er is trouwens nog iets anders aan de toestellen hier. De zijkanten zijn donkerder van kleur. Ze neigen meer naar zwart toe terwijl ik ze tot nu toe alleen met zilver/metallic finish zag. Vergelijk de foto's van hier http://lg-g4.nl/gallery.php en in het volgende filmpje maar met random foto's van het internet: YouTube: LG G4 ensituntumat

Was dat jullie ook al opgevallen? Ik vind donkerder wel mooier, gelukkig valt dat dus mee hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36

fewips

Huurautospecialist

Gielske schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 03:49:
Ben hier nou ff mee aan het lezen, omdat ik overweeg g4 aan te schaffen (zie topic bij mobile aankoopadvies).

Batterijduur is best belangrijk voor me. Dus het is super dat zoveel mensen hier nu al wat cijfers posten van hun eigen eerste testen op dat gebied!!! Alleen heb ik geen idee waar ik dit moet plaatsen.
Ikzelf bv gebruik mijn phone groot deel 's avonds of binnen. Met helderheid op 0 en vaak zelfs "screen filter" app op 21-35%...
Binnen enkele weken kun je goede nieuwe accu's vinden voor dit apparaat op alle bekende sites.
Koop een 2e accu, stop geladen in jaszak, je accu zal nooit meer 'leeg' zijn...! *Fixed

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Nafi schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 04:55:
Ik heb de zwart leren versie ook besteld bij Coolblue i.c.m. een Tele2-abonnement. Mij viel inderdaad ook op dat de afbeeldingen op de site van Coolblue zijn gewijzigd van zwarte knoppen naar goude knoppen. Eigenlijk zou ik hem vandaag geleverd krijgen maar toen me dat opviel heb ik toch even aangegeven of ze dat willen uitzoeken voor ik hem opgestuurd krijg. Productspecialist was niet in huis dus wordt wachten tot na het weekend. Ik vraag me af of de zwarte leren versie uberhaupt wel met zwarte knoppen verkrijgbaar is in Nederland. Heel krom, vind dat goud namelijk maar niks...

Er is trouwens nog iets anders aan de toestellen hier. De zijkanten zijn donkerder van kleur. Ze neigen meer naar zwart toe terwijl ik ze tot nu toe alleen met zilver/metallic finish zag. Vergelijk de foto's van hier http://lg-g4.nl/gallery.php en in het volgende filmpje maar met random foto's van het internet: YouTube: LG G4 ensituntumat

Was dat jullie ook al opgevallen? Ik vind donkerder wel mooier, gelukkig valt dat dus mee hehe.
Laat even weten wat ze antwoorden :) Ben wel benieuwd. Ik laat het toestel wel bezorgen met de goud kleurige knoppen, maar titanium grijs heeft wel mijn voorkeur ja, zoals ik hem heb besteld met de plaatjes op de site.

Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
fewips schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:58:
[...]

Binnen enkele weken kun je goede nieuwe accu's vinden voor dit apparaat op alle bekende sites.
Koop een 2e accu, stop geladen in jaszak, je accu zal nooit meer 'leeg' zijn...! *Fixed
Welke accu bedoel je? Ben daar wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
heeft niemand van jullie hem nog binnen bij coolblue?
en wat is verstandig voor de accu?

eerst een hele dag aan de oplader of langer? of eerst naar paar procent en dan paar uur opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 20:07
Ik heb hem binnen via coolblue. Batterij was 45% in de doos. Heb hem net volledig opgeladen en ga kijken hoelang het duurt voordat hij nu leeg is. Heb de bruin leren. Leer ziet er mooi uit voelt goed aan. Had voorheen een samsung dus moet wel ff wennen aan de specifieke lg dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:49
Ik koop later de zwarte knoppen en zet het zelf erin. Is een eitje:

http://youtu.be/iS02J12I1MU

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
die knoppen zijn wel een issue hè? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Aggressor schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:22:
heeft niemand van jullie hem nog binnen bij coolblue?
en wat is verstandig voor de accu?

eerst een hele dag aan de oplader of langer? of eerst naar paar procent en dan paar uur opladen?
Tussen 1 en 3, dus de laatste wachtende loodjes momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Carfanatic schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:36:
die knoppen zijn wel een issue hè? :P
Dat hangt er maar net vanaf hoe fout goud ze zijn :9

Daarstraks nog een plaatje gezien waar ze wel netjes zacht champagne op ogen, dat vind ik prima. Maar dat overdreven vergulde gouden kleurtje wat je soms op bepaalde plaatjes ziet is een wanstaltig tokkie kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Is er hier al iemand die van Vodafone bericht heeft gehad? Volgens de klantenservice zou er vandaag een mail komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Seaofregrets schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:55:
[...]

Dat hangt er maar net vanaf hoe fout goud ze zijn :9

Daarstraks nog een plaatje gezien waar ze wel netjes zacht champagne op ogen, dat vind ik prima. Maar dat overdreven vergulde gouden kleurtje wat je soms op bepaalde plaatjes ziet is een wanstaltig tokkie kleurtje.
het is ook gewoon champange.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Nrobcpl.jpg

ik vind ze prachtig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
jaa ik stiekem ook wel ...
ik denk dat er GEEN zwart lederen is met zwarte knoppen
Pagina: 1 ... 7 ... 40 Laatste

Let op: