Nickname does not reflect reality
Nog even over die knoppen. Speciale lg g4 pagina. Lg-g4.nl. Knoppen zijn zwart. Ga je naar de officiële pagina van lg en kiest dan de lg g4, dan ze zijn ineens goud bij de zwart lederen versie. Erg knullig allemaal. Hopelijk, zoals meerdere schreven valt het echt mee. Dan overweeg ik nog hem te houden, anders toch maar klagen.
Ik moet helaas nog tot vrijdag/zaterdag wachten. Ik ben wel heel benieuwd
€5 korting met kortingscode 5EUROKORTINGSeaofregrets schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:00:
http://www.mobilefun.nl/5...e-snap-on-case-zilver.htm
Originele case voor 34,95, best een goede deal lijkt mij. Adviesprijs lijkt mij 55,95 te zijn, zoals Coolblue hem verkoopt. Enkele andere sites zoals typhone voor 44,95.
Er zit een in ear headset bij ja. Vind ze niet mooi maar geluid is goed.Seaofregrets schreef op maandag 25 mei 2015 @ 09:17:
Ik moet helaas nog tot vrijdag/zaterdag wachten. Ik ben wel heel benieuwdzijn er meerdere die kunnen bevestigen dat er een headset bij zit?
Alleen die 34,95 is van de goedkopere versie, geen vervangende achterkant en qi laden versie. Al staat het foutief op hun site. De 41,95 versie op hun site is de juiste, met qi en vervangende achterkant. Al staat op hun site dat deze juist geen qi heeft.
Ze hebben al bevestigd dat dit een foutje is, maar snel met herstellen zijn ze niet.
De 41,95 versie is de juiste, met 5 euro korting een hele mooie deal. Stuk beter dan de 54,95 bij coolblue.
Seaofregrets schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:59:
[...]
Alleen die 34,95 is van de goedkopere versie, geen vervangende achterkant en qi laden versie. Al staat het foutief op hun site. De 41,95 versie op hun site is de juiste, met qi en vervangende achterkant. Al staat op hun site dat deze juist geen qi heeft.
Ze hebben al bevestigd dat dit een foutje is, maar snel met herstellen zijn ze niet.
De 41,95 versie is de juiste, met 5 euro korting een hele mooie deal. Stuk beter dan de 54,95 bij coolblue.
YouTube: How to Install LG G3 Qi/NFC Wireless Charging Sticker Chip Antenna for Verizon, T-Mobile and Sprint
Ik ga geen gebruikmaken van qualcomm quickcharge. Ik had interesse om een tweede batterij aan te schaffen in combinatie met de bc 4800 batterij lader. Wat opvalt is, dat de extra lader een lagere amperage en voltage heeft dan de originele lader wat meegeleverd is met de telefoon. Waarom LG dit doet? misschien om te voorkomen dat de extra batterij sneller slijt? De originele lader laadt voor mij snel genoeg
http://www.androidcentral...fficial-extra-battery-kit
[ Voor 87% gewijzigd door Monkeydancer op 25-05-2015 13:45 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Hoeveel screen ontime?
Geen rare bugs?
Ben zeer benieuwd
Camera was ze erg over te spreken en ook het geluid was dik in orde. Ze is er erg blij mee.
Juist, dit viel mij ook op inderdaad. Ik "vrees" dat we de gouden knoppen gaan krijgen. Hoewel ik het in de winkel minder erg vond gaat mijn voorkeur echt nog naar de zwarte knoppen (ook al staat dit dan waarschijnlijk niet bij de gouden cover). Ik vraag me alleen af, wat ze in de winkel hier aan gaan of kunnen doen. Ze gaan echt niet elk doosje uit de verzegeling halen lijkt me...Seaofregrets schreef op maandag 25 mei 2015 @ 09:17:
Nog even over die knoppen. Speciale lg g4 pagina. Lg-g4.nl. Knoppen zijn zwart. Ga je naar de officiële pagina van lg en kiest dan de lg g4, dan ze zijn ineens goud bij de zwart lederen versie. Erg knullig allemaal. Hopelijk, zoals meerdere schreven valt het echt mee. Dan overweeg ik nog hem te houden, anders toch maar klagen.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Ik wil hem een dezer dagen gaan bestellen, icm het T-mobile abonnement.
Telefoon in 1 keer afbetalen en onbeperkt minuten/sms + 3GB data voor gemiddeld 36.25 euro per maand.
Nog niet in de winkel afgesloten omdat er nog 40 euro terug te krijgen is via een cashbacksite, eerder genoemd in dit topic.
Enige dilemma nog, welke kleur, zwart of bruin?
Beide gezien in de winkel, beide zijn mooi. De bruine lijkt me net wat meer "een eigen smoel" te hebben, maar wordt misschien wel weer sneller vies. De knoppen volgens mij, weet het niet zeker, in beide kleuren gezien, maar het viel mij helemaal niet op als goud, en al helemaal niet als lelijk.
Ik vind het een erg mooi toestel (zal de front facing speakers van mijn M7 wel gaan missen).
Helderheid op automatisch, en Wi-Fi hele dag aan.
Nog 2% over.
Ik zie de waterschadeklachten alweer komenbrammetje1994 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:13:
Kreeg trouwens nog een tip van de T-Mobile medewerker die ging over LG G4 introductie. Hij vertelde mij dat je de lederen achterkant kan beschermen met een coating zoals je dat op lederen schoenen doet. Verder ook te poetsen en dergelijke als lederen schoenen bijvoorbeeld.
Ik poets mijn leren schoenen niet met een emmer water hoor
Lijkt me niet echt de bedoeling....maargoed, ben benieuwd of iemand het uit wil proberenbrammetje1994 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:13:
Kreeg trouwens nog een tip van de T-Mobile medewerker die ging over LG G4 introductie. Hij vertelde mij dat je de lederen achterkant kan beschermen met een coating zoals je dat op lederen schoenen doet. Verder ook te poetsen en dergelijke als lederen schoenen bijvoorbeeld.
Schoenen spuit je altijd in met een spuitbus, dat is gewoon een heel fijne nevel, bepaald geen emmer water. Maar zo als al werd aangehaald is het natuurlijk prima te doen als je de cover er af haalt.
Bedankt voor het melden hier.H-S schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:04:
12 uurtjes op batterij, met SOT van 4 uur en 40 min.
Helderheid op automatisch, en Wi-Fi hele dag aan.
Nog 2% over.
Ben je een zwaar gebruiker?
Redelijk wel ja.wilke77 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 07:23:
[...]
Bedankt voor het melden hier.
Ben je een zwaar gebruiker?
Kijken of het verbetert de komende dagen.
Scheelt me 10 euro in de maand. Dan maar geen micro sd van 64 gb. Welke ik toch al had
Nu maar hopen dat ie in de winkel ligt.
[ Voor 8% gewijzigd door wackidth op 26-05-2015 08:23 ]
.
Ligt hij al sinds zaterdagwackidth schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:22:
Meteen mijn order bij Coolblue gecanceld (ook met T-mobile). Want die aanbieding van T-mobile is gewoon TE scherp.
Scheelt me 10 euro in de maand. Dan maar geen micro sd van 64 gb. Welke ik toch al hadEn een credit van 37 euro
Nu maar hopen dat ie in de winkel ligt.
Bedoel meer....dat ie niet uitverkocht is. En anders maar via de webshop...dan komt ie morgen. Zeiden ze me.
.
Geen 4G?Aggressor schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:20:
jaa echt een scherpe aanbieding, het is dat het bereik van tmobile heel slecht is. En zelfs nog geen 4g .. anders had ik hem daar ook besteld
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik woon in Randstad en het is af en toe echt behelpen. Van 4G naar H+ naar 3G en af en toe zelfs E. Thuis is het wel 4G, maarja, daar gebruik ik wifi en op werk ook. Daar tussen schommelt het van rete snel naar rete traag. Stabiel is het niet.DennusB schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:21:
[...]
Geen 4G?Ik blaas altijd met volle 4G snelheid over het T-Mobile netwerk hoor!
Ik ga eindelijk na 4 jaar weg bij T-mobile, 4 jaar te laat.
Straks op vakantie in Brabant weer een grote ergernis. 4G is er niet, 3G is niet stabiel. Heerlijk 3 weken ergeren waar mijn vriendin vrolijk 4G heeft van KPN.
Geen 10 euro per maand is het mij waard om bij T-Mobile te blijven.
[ Voor 5% gewijzigd door Seaofregrets op 26-05-2015 09:27 ]
Ik woon in Brabant en heb bijna overal 4G, ik moet echt het platteland opzoeken om 3G te krijgen. Kijk hier even voor je dingen zegt: https://www.t-mobile.nl/s...tact/bereik/dekkingskaartSeaofregrets schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:25:
[...]
Ik woon in Randstad en het is af en toe echt behelpen. Van 4G naar H+ naar 3G en af en toe zelfs E. Thuis is het wel 4G, maarja, daar gebruik ik wifi en op werk ook. Daar tussen schommelt het van rete snel naar rete traag. Stabiel is het niet.
Ik ga eindelijk na 4 jaar weg bij T-mobile, 4 jaar te laat.
Straks op vakantie in Brabant weer een grote ergernis. 4G is er niet, 3G is niet stabiel. Heerlijk 3 weken ergeren waar mijn vriendin vrolijk 4G heeft van KPN.
Geen 10 euro per maand is het mij waard om bij T-Mobile te blijven.
Leuke verrassing is dat er ook een plastic cover meegeleverd wordt.
En ook zie ik iets verwerkt in de cover.....is dit voor draadloos opladen?

.
Ik dacht dat de gouden cover extra meegeleverd zou worden, maar dit is de zwarte zo te zien. (Wat ik overigens veel mooier vind denk ik.)
Ja is T-mobileyannickie111 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:02:
Is dit bij T-mobile?
Ik dacht dat de gouden cover extra meegeleverd zou worden, maar dit is de zwarte zo te zien. (Wat ik overigens veel mooier vind denk ik.)
Nee het is een champagne kleurige..... HTC one camera
.
Die kwaliteit ken ikwackidth schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:05:
[...]
Ja is T-mobile
Nee het is een champagne kleurige..... HTC one camera
Hoe is die kleur?
De bruine leren is in het echt heel mooi....hoewel ik in de winkel wel ff getwijfeld heb.yannickie111 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:06:
[...]
Die kwaliteit ken ik(One gebruiker hier, maar denk niet lang meer
)
Hoe is die kleur?
Ik vind de plastic cover niet lelijk, maar zal toch altijd de leren blijven gebruiken.
Wist niet eens dat er 1 extra bijgeleverd werd....
[ Voor 6% gewijzigd door wackidth op 26-05-2015 11:09 ]
.
Omgeving Lage Mierde / Reusel. Leuk op de campingplaats met moeite een kleine beetje 3G met 1 soms 2 streepjes.brammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:43:
[...]
Ik woon in Brabant en heb bijna overal 4G, ik moet echt het platteland opzoeken om 3G te krijgen. Kijk hier even voor je dingen zegt: https://www.t-mobile.nl/s...tact/bereik/dekkingskaart
Op de camping in Alphen. Bellen kon net aan in de afgelopen 3 jaar. Internetten geheel niet mogelijk. KPN ernaast, qua internet ging het, niet snel, maar bellen altijd mogelijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Seaofregrets op 26-05-2015 11:17 ]
Tja, dan kies je ook een plek. Tegen de grens aan enzo. Begrijp me niet verkeerd: Geheel jou keuze, maar in het doorgaanse leven is het bereik van T-mobile zeker acceptabel, al is KPN nog altijd koning.Seaofregrets schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:13:
[...]
Omgeving Lage Mierde / Reusel. Leuk op de campingplaats met moeite een kleine beetje 3G met 1 soms 2 streepjes.
Ja prima, ik ga mijn vakantieplek niet laten afhangen van een netwerkje van mijn provider. Ik stap wel over als ik kan overstappen naar een netwerk wat wel kan leveren. Simpelbrammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:16:
[...]
Tja, dan kies je ook een plek. Tegen de grens aan enzo. Begrijp me niet verkeerd: Geheel jou keuze, maar in het doorgaanse leven is het bereik van T-mobile zeker acceptabel, al is KPN nog altijd koning.
Het instabiele karakter van T-mobile nekt het mij gewoon. Ik woon in de regio Rotterdam en het gaat van supersnel naar gaten waar 4G gewoon weg is. Al staat het op de dekkingskaart dat het goed is, echt niet. Die kaart neem ik altijd met een korrel zout. Niets meer dan een verkoopverhaaltje.
Ik vergelijk altijd direct met KPN van mijn vriendin. Veel stabieler, misschien niet altijd sneller, maar ik lever best wat snelheid in voor veel meer stabiliteit.
Succes ermee, hou je ons op de hoogte?H-S schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:05:
[...]
Redelijk wel ja.
Kijken of het verbetert de komende dagen.
De G4 heeft ook QuickCharge 2.0, zit alleen geen QuickCharge lader bij...wilke77 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:32:
Is de batterij van de Lg G4 nog aardig snel opgeladen. De S6 is snel op te laden. De G4 heeft dat niet, maar in hoeveel uur ben je van 0-100%?
De G4 heeft dat wel, maar deze komt niet standaard met zo'n lader. Met de geleverde lader was ik binnen 2 uur vol. Met een fastcharge lader is dit nog minder.wilke77 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:32:
Is de batterij van de Lg G4 nog aardig snel opgeladen. De S6 is snel op te laden. De G4 heeft dat niet, maar in hoeveel uur ben je van 0-100%?
nieuws: Gerucht: LG werkt aan Nexus-toestel met 5,2"-scherm
En na dit bericht lees je wat over de G5/ S7 en zo blijf je uitstellen... Dit hou je toch. Ik ben dit weekend van de G3 naar G4 overgestapt. Nog geen seconde spijt.hopiconjo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:35:
Moet in augustus gaan verlengen en wilde eigenlijk voor G4 gaan; heb zelf de G3 waar ik zeer tevreden over ben. Echter ik lees dit bericht waarop ik twijfel om even te wachten
.
2 uur is snel zat. Waarschijnlijk voor mij een functie wat neerkomt op. Heb je het niet, dan mis je het niet.brammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:34:
[...]
De G4 heeft dat wel, maar deze komt niet standaard met zo'n lader. Met de geleverde lader was ik binnen 2 uur vol. Met een fastcharge lader is dit nog minder.
Ik laad over het algemeen toch op werk en 's nachts op. Quickcharge heeft dan voor mij weinig waarde. Tijd genoeg om te kunnen laden.
Het lijkt mij hetzelfde principe als de G3. Dus met de tijd denk ik dat je hetzelfde foefje kunt uithalen.wackidth schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:37:
Maar wat denken jullie over de binnenkant??? Is dit een wireless charging optie?
Waarschijnlijk gewoon de NFC antennewackidth schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:37:
Maar wat denken jullie over de binnenkant??? Is dit een wireless charging optie?
Er zijn toestellen waarbij de NFC antenne in de batterij wordt verwerkt, maar voor zover ik weet doet LG hier niet aan, was bij de G3 ook al zo:

Hij doelt op een Qi sticker, waarbij je in een los stickertje de antenne voor Qi toevoegt. Deze moeten op maat gemaakt worden voor het toestel, om onder de batterijklep te passen. Die zullen dus waarschijnlijk later verschijnen.wackidth schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:48:
[...]
Met de tijd?? Zou dan toch meteen moeten werken? Ik heb er helaas geen een om te testen.
[ Voor 26% gewijzigd door Sorbo op 26-05-2015 11:50 ]
Met de tijd?? Zou dan toch meteen moeten werken? Ik heb er helaas geen een om te testen.Seaofregrets schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:38:
[...]
Het lijkt mij hetzelfde principe als de G3. Dus met de tijd denk ik dat je hetzelfde foefje kunt uithalen.
.
Ok dat wist ik niet.....dan zal dat het wel wezen.... vond het al heel frapant.Sorbo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:47:
[...]
Waarschijnlijk gewoon de NFC antenneVoor NFC heb je twee contactjes nodig, en voor Qi nog twee. Covers die draadloos laden ondersteunen hebben er dus 4, zonder draadloos laden twee.
Er zijn toestellen waarbij de NFC antenne in de batterij wordt verwerkt, maar voor zover ik weet doet LG hier niet aan, was bij de G3 ook al zo:
[afbeelding]
.
.
Ik had juist vernomen dat de LG quadbeats juiste een behoorlijke prijs kwaliteitsverhouding hebben? Althans, dat begreep ik via head-fi bijvoorbeeld. Niet dat ik ze veel zal gebruiken, maar als headset wel handig, die heb ik noujuist niet meer.wackidth schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:00:
Die oordopjes kunnen meteen de prullenbak in trouwens....wat een bagger.... maar ja LG is ook geen audiomerk.
Ik gebruik zelf gewoon inears of een hoofdtelefoon van een wat andere kwaliteit. Geen enkel meegeleverd oordopje kan daaraan tippen, maar een nieuw headsetje met microfoon kan geen kwaad.
ik heb nu een g4 voor €450 bij t-mobile. daar hoef ik geen 2x over te denken.hopiconjo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:35:
Moet in augustus gaan verlengen en wilde eigenlijk voor G4 gaan; heb zelf de G3 waar ik zeer tevreden over ben. Echter ik lees dit bericht waarop ik twijfel om even te wachten
Nah ik moet mijn mening inderdaad bijstellen. Ik luister normaal met Senheisser Momentum. En ik kan nooit wennen aan Earbuds.Seaofregrets schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:34:
[...]
Ik had juist vernomen dat de LG quadbeats juiste een behoorlijke prijs kwaliteitsverhouding hebben? Althans, dat begreep ik via head-fi bijvoorbeeld. Niet dat ik ze veel zal gebruiken, maar als headset wel handig, die heb ik noujuist niet meer.
Ik gebruik zelf gewoon inears of een hoofdtelefoon van een wat andere kwaliteit. Geen enkel meegeleverd oordopje kan daaraan tippen, maar een nieuw headsetje met microfoon kan geen kwaad.
Ik heb de kleinere maat op de quadbeats gezet en daar word het wel iets beter van.
Slecht is een groot woord.
.
In de middag van 2 juni.gajus26 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:30:
Iemand enig idee wanneer de replacable batteries verkrijgbaar worden?
En in de pricewatch is die alleen maar te pre-orderen?
Is die al ergens los te koop dan?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
In de T-Mobile winkel of via de T-Mobile website. Volgens mij Cool Blue ook voor een extra korting.CasGas schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:45:
[...]
En in de pricewatch is die alleen maar te pre-orderen?
Is die al ergens los te koop dan?
Hmm.. ik zie bij CoolBlue alles nog op pre-order staan..brammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:55:
[...]
In de T-Mobile winkel of via de T-Mobile website. Volgens mij Cool Blue ook voor een extra korting.
Is het toestel bij T-Mobile wel unbranded? Dus echt een los toestel zoals je die ook zou kopen in de winkel, weet iemand dat?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Die van mij is 100% unbranded uit de T-Mobile store. Ik zou alleen dan wel vandaag gaan, aangezien de T-Mobile actie ieder moment weg kan zijn.CasGas schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:58:
[...]
Hmm.. ik zie bij CoolBlue alles nog op pre-order staan..
Is het toestel bij T-Mobile wel unbranded? Dus echt een los toestel zoals je die ook zou kopen in de winkel, weet iemand dat?
Op voorkant zetten helpt ook nauwelijks door zijn vorm
[ Voor 5% gewijzigd door H-S op 26-05-2015 17:04 ]
Ehmm hoezo niet? Ik hoor hem gewoon trillen?H-S schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:03:
Nadeel van het leer: je hoort hem niet trillen als je gebeld wordt.. Als hij op tafel ligt. Beetje jammer voor iemand die zijn mobieltjes al jaren op tril heeft staan.
Tijd voor een smartwatch danH-S schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:03:
Nadeel van het leer: je hoort hem niet trillen als je gebeld wordt.. Als hij op tafel ligt. Beetje jammer voor iemand die zijn mobieltjes al jaren op tril heeft staan.
Tv stond ook aan, net in stille kamer geprobeerd, daar valt het mee . Ben veel 'luidere' tril gewend dan dit.brammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:09:
[...]
Ehmm hoezo niet? Ik hoor hem gewoon trillen?
In dat geval:H-S schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:11:
[...]
Tv stond ook aan, net in stille kamer geprobeerd, daar valt het mee . Ben veel 'luidere' tril gewend dan dit.

Die staat op aller hoogste.
Was op een stevige tafel. Op houten bureau hoorde ik het wel beter. Naja zal wel gewenning van oude mobiel zijn.
Ik heb hem nog lager staan dan daar...H-S schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:15:
[...]
Die staat op aller hoogste.
Was op een stevige tafel. Op houten bureau hoorde ik het wel beter. Naja zal wel gewenning van oude mobiel zijn.
Tot nu toe prima.H-S schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:20:
[...]
Als het kon stond hij nog hoger bij mij![]()
Wat vind je van de batterij?
Geen award winner, maar bijvoorbeeld vandaag:
9 uur op accu.
1 uur screen on time.
45 minuten Muziek geluisterd via Spotify.
15 minuten Youtube gekeken.
10 minuten Soundcloud
En nog een hoop messaging gedaan op verschillende apps.
WiFi, 4G, 3G altijd aan
Bluetooth met smartwatch altijd aan.
67% resterend. Bij mijn G3 was hij nu rond de 30-40% geweest gok ik, dus welkome verbetering.
Slechts 9 uur van de lader af en met 1 uur SoT nog maar 40% accu over kan ik niet reproduceren op de G3.brammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:24:
[...]
67% resterend. Bij mijn G3 was hij nu rond de 30-40% geweest gok ik, dus welkome verbetering.
Ligt aan wat je allemaal doet. SOT is zo overrated, ik zal misschien met veel multitasken maar een uurtje of 3 SOT hebben met veel standby tijd en anderhalve dag door komen, terwijl een media user 5 uur SOT heeft en slechts de telefoon 8 uur gebruikt.M3lvinG schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:19:
Hoeveel SOT hebben jullie? Hier twijfel ik namelijk enorm over.. Dit en de afwezigheid van een vingerafdrukscanner(beetje een gimmick maar, naar mijn inziens een leuke.) houden mij tegen om het toestel aan te schaffen.,
Ik weet niet wat voor telefoon je nu hebt, dan kan ik je wel een inschatting geven
Ik met gemak. 30% Ook. Stream maar een uur audio en bekijk wat filmpjes, gecombineerd met lekker veel Apps op de achtergrond draaiende. Geen probleem. Vergeet het aanhebben van mijn GPS nietBrad Pitt schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:26:
[...]
Slechts 9 uur van de lader af en met 1 uur SoT nog maar 40% accu over kan ik niet reproduceren op de G3.
En dat weet ik toch echt zeker, want dat was altijd het geval na werk.
Ik heb niet erg veel screen on time, maar gebruik gewoon veel apps op de achtergrond, gebruik ook een smartwatch, wat betekend minder SOT.
Laat ik het zo zeggen: Ik kom met de LG G4 gemakkelijker mijn dag door. Bij de G3 had ik met heftig gebruik dat hij nog wel eens rond 9 uur uitviel of aan de lader moest. Bij de LG G4 heb ik iedere avond nog 40% oid over.
[ Voor 39% gewijzigd door brammetje1994 op 26-05-2015 17:34 ]
3 uur en 18 min SOT.
2.5 uur ongeveer muziek geluisterd.
Redelijk wat geappt, gebrowsed, fb en nu.nl gebruikt.
En krijg tijdens het typen nu een melding dat ik 15 % heb.
Merkte je dat niet aan te oranje menu's?brammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:32:
Wel grappig trouwens: Had gisteren per ongeluk de battery saver aangezet en was het helemaal vergeten. Heb geen enkele vertraging gemerkt mbt performance.
Als die niet zo lelijk was stond hij bij me altijd aan.
True, ik gebruik hem namelijk om te browsen, te whatsappen, te facebooken en foto's te maken. Op dit moment tijdelijk een iPhone 5. Hiervoor een Note 3. Daar had ik zo'n 5 uur SOT met het gebruik wat ik hierboven vermeld.brammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:28:
[...]
Ligt aan wat je allemaal doet. SOT is zo overrated, ik zal misschien met veel multitasken maar een uurtje of 3 SOT hebben met veel standby tijd en anderhalve dag door komen, terwijl een media user 5 uur SOT heeft en slechts de telefoon 8 uur gebruikt.
Ik weet niet wat voor telefoon je nu hebt, dan kan ik je wel een inschatting geven
Laat maar, trek het terug. Hij stond wel aan, maar pas op 15%H-S schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:33:
[...]
Merkte je dat niet aan te oranje menu's?
Als die niet zo lelijk was stond hij bij me altijd aan.
[ Voor 18% gewijzigd door brammetje1994 op 26-05-2015 17:36 ]
Ik denk dat de Note 3 een iets betere SOT heeft dan de LG G4, gemiddeld gezien, al is dat wel afhankelijk van de zooi die je erop zet en de boatware van Samsung. De iPhone 5 is echt een behoorlijke stap terug in accucapaciteit.M3lvinG schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:33:
[...]
True, ik gebruik hem namelijk om te browsen, te whatsappen, te facebooken en foto's te maken. Op dit moment tijdelijk een iPhone 5. Hiervoor een Note 3. Daar had ik zo'n 5 uur SOT met het gebruik wat ik hierboven vermeld.
Hmm dacht dat hier gelezen te hebben, maar misschien enkel via T-Mobile? Ik heb werkelijk geen idee, daar niet besteld. Als je hem wilt kun je hem in ieder geval ophalen bij de T-Mobile shop of online bestellen. Volgens mij stopt morgen de 50% korting actie, though, dus opschietenCasGas schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:33:
Nou, net Coolblue gebeld maar daar valt nog niks te bestellen en er is ook nog niks de deur uitgegaan bij hun?
Hij is van 23 t/m 30 mei exclusief te koop bij T-mobile icm het welbekende abonnement.CasGas schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:33:
Nou, net Coolblue gebeld maar daar valt nog niks te bestellen en er is ook nog niks de deur uitgegaan bij hun?
Daarna zal hij dus ook wel los te koop zijn, ook bij Coolblue.
Wijzig bericht en/of multiquote is wel de bedoeling eigenlijk
Naar mijn weten levert coolblue op vrijdag 29 mei uit. Ik heb hem daar al enige tijd in de pre order staan. Ik heb nog geen belletje voor levering gehad, dat belletje verwacht ik donderdag.CasGas schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:33:
Heb mijn pre-order van Coolblue vanochtend gecanceld en naar de T-mobile shop gereden.CasGas schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:33:
Dan maar geen 64gb sd kaart. Maar hetzelfde abonnement is 10 euro per maand goedkoper. En je hoeft niets te betalen voor het toestel. Bij Coolblue was het 37.- euro
Coolblue kon niet met de T-mobile actie meegaan.....zullen wel veel afbestellingen hebben gehad.
Als er T-mobile orders tussen zaten,
Je kan trouwens ook bestellen via de webshop van t-mobile. Vandaag besteld morgen in huis.
[ Voor 10% gewijzigd door wackidth op 26-05-2015 17:51 ]
.
Ja, dat merk ik.brammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:36:
[...]
Ik denk dat de Note 3 een iets betere SOT heeft dan de LG G4, gemiddeld gezien, al is dat wel afhankelijk van de zooi die je erop zet en de boatware van Samsung. De iPhone 5 is echt een behoorlijke stap terug in accucapaciteit.

Via T-Mobile voor een totaal prijs van 574.20 euro.
Edit: zijn de toestellen via T-mobile simlock vrij?
[ Voor 23% gewijzigd door GWashington op 26-05-2015 19:55 ]
Kan het niet testen, maar tot nu toe altijd geweestGWashington schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:40:
Heeft iemand dit al geprobeerd?
[afbeelding]
Vandaag opgehaald in de T-Mobile shop, en ja, hij is simlock vrijbrammetje1994 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:13:
[...]
Kan het niet testen, maar tot nu toe altijd geweest
Heb er nu een Telfort simkaartje er in zitten.
Houdt er overigens rekening mee dat als je 'm met een abonnement in de winkel haalt het best lang kan duren voordat je weer buiten staat, het order en abonnementen systeem is de laatste paar dagen ontzettend traag bij ze (waarschijnlijk door de drukte van afgelopen dagen).
Bij mij duurde het een half uur, dus even binnenwippen was er niet bij helaas
[ Voor 6% gewijzigd door JorisM op 26-05-2015 21:29 ]
Via tmobile shop was ik 144,19 ervoor kwijt met dezelfde opzet en kreeg ik er geen SD kaart van 64 gig erbij.
Scheelt toch al snel 56,24 en een sd kaart van 64 gig.
Overigens ging het om een verlenging bij mij. Als je via tmobile shop besteld als nieuwe klant kan je het nog combineren met cashback acties. dan scheelt het wat minder.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Ligt het aan mij of zijn er opties die wij missen?
Zoals snelkoppelingen op lockscreen en effecten bij swipen op homescreen
duur,Steeffoon schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:45:
Wie gaat er een screenprotector aanschaffen voor de LG G4? Ik zit sterk te denken aan http://www.pdashop.nl/pro...lass-protector-lg-g4.html. Dit ivm dat ik geen flip-case zal gaan gebruiken omdat ik kies voor de lederen LG G4, dan schiet dat hoesje niet op.
bestel dan van amazon.de de casebase versie.
2 stuks voor 11 of 12 euro?
Deze truc werkt! Thanx!GWashington schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:40:
Heeft iemand dit al geprobeerd?
[afbeelding]
Je hebt gelijk! Ik kan de snelkoppelingen van de lockscreen niet wijzigen.H-S schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:26:
https://youtu.be/ZI0LR26i86o
Lockscreen effecten heb ik wel gevonden.
.
Even geprobeerd.... Maar lockscreen shortcuts werkt alleen wanneer je schuiven als lockcode gebruikt.H-S schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:26:
https://youtu.be/ZI0LR26i86o
Blijf het klote vinden dat Ziggo wifispots een lockscreen eist.
Weet iemand of dit te omzeilen is?
[ Voor 38% gewijzigd door wackidth op 27-05-2015 09:04 ]
.
Wat goed werkt is met een smart band unlocken.wackidth schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:02:
[...]
Even geprobeerd.... Maar lockscreen shortcuts werkt alleen wanneer je schuiven als lockcode gebruikt.
Blijf het klote vinden dat Ziggo wifispots een lockscreen eist.
Weet iemand of dit te omzeilen is?
Ik heb een Xiaomi Mi Band, als deze in de buurt van de telefoon is en blijft, hoef ik maar één keer de code in te vullen, daarna wordt er geen pin/patroon etc meer gevraagd. Pas wanneer ik wegloop bij mijn telefoon met de pin/patroon weer worden ingevuld.
Die heb ik dan waarschijnlijk niet vrijdag binnen en ik heb geen creditcard:) En aangezien ik nog kortingsbon heb van 10 euro of iets van Coolblue, verzacht dit het wat ) vandaarAggressor schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:05:
[...]
duur,
bestel dan van amazon.de de casebase versie.
2 stuks voor 11 of 12 euro?
maar amazon is best wel snel hoor, en ze zijn niet duur
[ Voor 87% gewijzigd door Aggressor op 27-05-2015 10:41 ]
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic