Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bcome schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:45:
Lijkt er op dat er een nieuwe update beschikbaar is. v20g, met security patch van afgelopen maand.
Bij mij op de G4 en in LG Bridge nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sjokie
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-08 14:09

_Sjokie

Living on the edge.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:28:
[...]

Bij mij op de G4 en in LG Bridge nog niks.
Hier ook nog steeds niks, hopelijk komt de OTA snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

Via lgup en downloaden via de links op xda-developers is het zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50

bladebla

<Piéééép>

Ik krijg V20g-JUL-20-2016 aangeboden via OTA maar het komt mij nu niet uit.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:48

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb hier ook de update nog niet. :(

Vind het wel bijzonder te lezen dat sommigen van de LG G4-bezitters hun toestel nu al meerdere keren hebben moeten terugsturen voor een bootloop. Ik heb zelf eentje uit de 505 serie, uit de eerste lichting van juni 2015. Ik durf het bijna niet te publiceren, want wie weet wat er komende dagen gebeurt, maar ben ik één van de weinigen die 'maar' 1x een bootloop heeft gehad??

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:24

Vliegvlug

Flight Simple

Mijn G4 is van sept 2015 en heeft serienummer beginnend met 508.

Na het lezen van al die problemen met bootloops en loslatende CPU's begin ik me toch wel zorgen te maken.

Heb nog nergens last van maar vraag me nu wel af of te zeggen is na hoeveel tijd deze problemen zich kunnen gaan voordoen.
Is daar wat over te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Vliegvlug schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:00:
Mijn G4 is van sept 2015 en heeft serienummer beginnend met 508.

Na het lezen van al die problemen met bootloops en loslatende CPU's begin ik me toch wel zorgen te maken.

Heb nog nergens last van maar vraag me nu wel af of te zeggen is na hoeveel tijd deze problemen zich kunnen gaan voordoen.
Is daar wat over te zeggen?
Nee, daar is niks over te zeggen. Die pech heb je, of heb je niet.

Ik moet zeggen; na ruim een jaar ben ik nog steeds heel erg tevreden over de LG G4. Hij blijft snel, camera is goed, geluidskwaliteit is prima, alleen de accu neemt wat af; maar hee, die is vervangbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:24

Vliegvlug

Flight Simple

Oke, dan hoop ik maar dat ik geluk blijf houden.

Mijn smartphone voor deze G4 heeft het 4 jaar uitgehouden, dat was een Samsung Galaxy S2, dus ik hoop maar dat mijn G4 dat ook gaat halen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Mijn g4 wordt soms gloeiend heet. Soms tijdens gebruik van navigatie krijg ik een mededeling dat ie te heet wordt en daarom de telefoon afsluit.
Afgelopen vrijdag liet de glasplaat van de display wat los. Volgens de reparateur kon dat komen door te veel hitte... Iemand die het probleem herkent van extreme hitte???

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolive
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-12-2023
MetalManic schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:47:
Mijn g4 wordt soms gloeiend heet. Soms tijdens gebruik van navigatie krijg ik een mededeling dat ie te heet wordt en daarom de telefoon afsluit.
Afgelopen vrijdag liet de glasplaat van de display wat los. Volgens de reparateur kon dat komen door te veel hitte... Iemand die het probleem herkent van extreme hitte???
Hmm dat klinkt als een slecht model wat jij hebt. Ik heb soms Flitsmeister en GPS CoPilot in dual window aanstaan en veel warmer dan 45°C wordt hij niet.

Alleen met Google Cardboard krijg ik hem tot 50°C maar hij is nog nooit afgeslagen erdoor.

Ik vermoed dat jij binnenkort de bootloop gaat krijgen dus als ik jou was zou ik heel snel backups gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hij wordt warm, maar nooit extreem heet. Ik ben er mee naar Zuid-Frankrijk gegaan, Google Maps en Deezer aan, batterij opladen. Nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Rolive schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:36:
[...]

Hmm dat klinkt als een slecht model wat jij hebt. Ik heb soms Flitsmeister en GPS CoPilot in dual window aanstaan en veel warmer dan 45°C wordt hij niet.

Alleen met Google Cardboard krijg ik hem tot 50°C maar hij is nog nooit afgeslagen erdoor.

Ik vermoed dat jij binnenkort de bootloop gaat krijgen dus als ik jou was zou ik heel snel backups gaan maken.
Dat zou de tweede dan zijn... Na de reparatie geen problemen meer gehad.
Ik overweeg om factory reset te doen. Misschien verdwijnt het probleem dan... Het eerste jaar had ik deze problemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Ligt een beetje aan de temperatuur in de auto ook.
Met navigeren + laden + volle zon erop heb ik die melding ook wel eens gehad. Maar toen was het in de auto ook meer dan 25 graden. Dan wordt koelen voor zo'n apparaat vrij lastig.

Maar als je het standaard hebt... das niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchr81
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-03 12:17
Goedemorgen, ik had dit topic al eens gezien maar nu heb ik hem ook echt nodig, ik heb met mijn 505 serie G4 ook een Bootloop... :( Echt uit het niets.

Ik ben er wel achter hoe ik hem even een uurtje weer normaal krijg zodat ik de kans heb voor een backup etc. Namelijk door hem een poosje aan de lader te hangen en dan wordt hij vrij warm (warmer dan voorheen lijkt het). Als ik vervolgens de batterij eruit haal, er weer in doe en hem aanzet, start hij wel door.
Dan kan ik even wat zaken doen tot een uurtje later weer mis gaat.

Misschien dat anderen hier wat aan hebben. Ik ga in ieder geval terug naar de t-mobile winkel met de mijne. Feest, zo vlak voor mijn vakantie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Ik heb al 1 keer een gelijkaardige mededeling gehad: hij wou niet meer verder laden wegens te warm. Hij stond wel in de auto aan de lader in de volle zon.

Als je dat altijd krijgt, ook op koele dagen of dagen zonder zon zou ik hem toch even laten nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdevries53
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vorige week heeft mijn lg g4 het begeven. Ook een bootloop probleen sn506. Helaas heb ik geen aankoopnota(destijds via iemand 2de gekocht, had hem nieuw bij zijn abonnement).

Lg wil zonder aankoopnota mijn telefoon niet repareren. Misschien een vreemde vraag, wil iemand mij helpen aan een bon? Zodat lg de telefoon wel wil repareren?

Helaas reageert de verkoper nergens meer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 13:58

westergas

rikkie_pc

markdevries53 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:30:
Vorige week heeft mijn lg g4 het begeven. Ook een bootloop probleen sn506. Helaas heb ik geen aankoopnota(destijds via iemand 2de gekocht, had hem nieuw bij zijn abonnement).

Lg wil zonder aankoopnota mijn telefoon niet repareren. Misschien een vreemde vraag, wil iemand mij helpen aan een bon? Zodat lg de telefoon wel wil repareren?

Helaas reageert de verkoper nergens meer op :(
Oh wauw...dan heb ik straks precies hetzelfde probleem, mocht ik een bootloop krijgen. Maar wat is dat voor onzin, er is toch gewoon fabrieks garantie op basis van het IMEI?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdevries53
  • Niet online
westergas schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Oh wauw...dan heb ik straks precies hetzelfde probleem, mocht ik een bootloop krijgen. Maar wat is dat voor onzin, er is toch gewoon fabrieks garantie op basis van het IMEI?
Helaas wil LG het toestel zonder aankoopnota niet repareren. Ze houden aan hun policy. Er worden geen reparaties uitgevoerd zonder aankoopnota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 13:47

mucuracat

YES

westergas schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Het is niet leuk, maar als het niet op legale manier bemachtigde telefoon is? (dat beweer ik niet, maar om dat te voorkomen.. bonnetje. )

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

mucuracat schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Het is niet leuk, maar als het niet op legale manier bemachtigde telefoon is? (dat beweer ik niet, maar om dat te voorkomen.. bonnetje. )
Nou dat word wat...ik zal dat nooit accepteren. Ik heb s/n 505 dus grote kans op bootloop. Ooit een Asus tablet onder garantie laten maken, die vroegen niet naar een bon. Die had ik ook niet dus dat kwam goed uit ;)

Ik heb rechtsbijstand en zal hier beslist gebruik van maken mocht het er van komen. Ik blijf hopen van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdevries53
  • Niet online
mucuracat schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Dat was onder andere een van de argumenten van hun, echter als een telefoon geslolen is zou het imei nummer als gestolen geregistreerd moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cxxxx71
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:33
Ik zou er toch eens proberen achter te komen uit welke winkel deze komt. Ik had ook een bootloop, en aankoopnota natuurlijk kwijt. Bij Coolblue had ik deze niet nodig. Waarschijnlijk omdat ze deze zelf nog in hun systeem hadden staan. Binnen 2 weken was mijn toestel gerepareerd onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdevries53
  • Niet online
Cxxxx71 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:07:
Ik zou er toch eens proberen achter te komen uit welke winkel deze komt. Ik had ook een bootloop, en aankoopnota natuurlijk kwijt. Bij Coolblue had ik deze niet nodig. Waarschijnlijk omdat ze deze zelf nog in hun systeem hadden staan. Binnen 2 weken was mijn toestel gerepareerd onder de garantie.
Helaas kan ik er niet achterkomen waar hij de telefoon heeft gekocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

markdevries53 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:45:
[...]

Helaas kan ik er niet achterkomen waar hij de telefoon heeft gekocht :'(
Blijf het belachelijk vinden...heb je rechtsbijstand? Volgens mij mag LG de reparatie helemaal niet weigeren wegens wettelijke fabrieks garantie. Wat maakt het LG nou uit of het toestel is gestolen of niet? Zij leveren toch een defect product?

Edit: Dan zou je dus ook geen garantie hebben op een toestel wat je hebt gewonnen oid. Kan niet.

[ Voor 10% gewijzigd door westergas op 16-08-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Shit!

Mijn G4 heb ik net nog gebruikt om foto's mee te maken. Vervolgens stop ik m in mijn broekzak, een minuut later wil ik wat laten zien aan een collega; de G4 geeft geen enkel teken van leven!

- De accu was nog vol, dat kan geen probleem zijn. In de oplader steken werkt niet.
- 10 seconden de aan/uit + volume down knop indrukken werkt niet
- batterij eruit, telefoon proberen aan te zetten, even een paar seconden wachten en dan proberen aan te zetten werkt ook niet.

Wel was de accu ontzettend snel leeg de laatste paar weken, en een nieuwe accu heeft hierbij niet geholpen.

Dit is niet het standaard bootloop-probleem toch? Ik heb niet zoiets gezien in ieder geval, de telefoon start gewoon ineens niet meer op.

Heeft iemand nog ideeën? :(

Edit: Als ik de accu een minuut lang uit de telefoon laat en dan terug plaats, gaat de telefoon wel even aan. Dan zie ik alleen het startscherm en vervolgens gaat ie weer uit. Dus wel het bootloop-probleem? :'(

[ Voor 31% gewijzigd door PvT.Arj op 17-08-2016 15:52 ]

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Welcome to the club... Wat is je productiedatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Augustus 2015, tenminste; het serienummer begint met 508.

Ik heb mijn G4 destijds gekocht bij Naztel, maar aangezien deze zaak failliet is, kon ik hier geen garantie claimen. Rechtstreeks de telefoon opsturen naar LG was niet mogelijk, dit moest persé via http://www.drmobile.eu. Zij gaan mijn telefoon dan weer doorsturen naar LG..
Lekker omslachtig.

[ Voor 73% gewijzigd door PvT.Arj op 17-08-2016 21:31 ]

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Joepie.. had mee gedaan met een prijsvraag voor LG G5.. En guesssss...

I won.. Vandaag komt ie binnen LG G5... Dus G4 gaat door schuiven naar mijn zoon ..
Veel plezier allen. Zal zo nu en dan toch wel kijken hier :) , maar zal wat vaker bij G5 forum zijn...

Beste deelnemer,

Jij hebt jouw stem uitgebracht voor de LG SPOTY Awards publiekswinnaar.

En bent een van de winnaars geworden van de LG G5!

Gefeliciteerd vanuit LG en Branddeli.

Wij willen heel graag de prijs, de nieuwe LG G5, voor jouw opsturen.
Daarvoor hebben wij jouw adres nodig.
Zou jij daarom uiterlijk vrijdag vόόr 12.00u kunnen reageren op deze mail?

In geval er niet voor die tijd wordt gereageerd, komt de prijs te vervallen.
En zal er een andere winnaar gekozen worden.

Wij zien jouw reactie tegemoet.
_/-\o_

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchr81
Mijn G4 woensdag bij T-Mobile afgegeven ter reparatie en ze kregen echt veel mensen terug met het bootloop issue. Hij gaf aan dat ik hem binnen 2 weken weer terug zal krijgen dus ik ben benieuwd.
Inmiddels al wel de melding dat mijn toestel ontvangen is bij het reparatiecentrum dus dat dat gaat op zich vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Mitchr81 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:34:
Mijn G4 woensdag bij T-Mobile afgegeven ter reparatie en ze kregen echt veel mensen terug met het bootloop issue. Hij gaf aan dat ik hem binnen 2 weken weer terug zal krijgen dus ik ben benieuwd.
Inmiddels al wel de melding dat mijn toestel ontvangen is bij het reparatiecentrum dus dat dat gaat op zich vlot.
Als je je toestel terug krijgt, krijg je hier ook een vrijkaartje voor bootloop ronde 2,3 en 4 bij. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchr81
yannickie111 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Als je je toestel terug krijgt, krijg je hier ook een vrijkaartje voor bootloop ronde 2,3 en 4 bij. :7
Ja dat hoop ik uiteraard niet maar we zullen zien. Net het bericht ontvangen van T-Mobile dat mijn toestel nu in onderzoek is bij de technicus. Dus het lijkt snel te gaan wat hopelijk betekend dat ze nu precies WEL weten hoe ze het probleem moeten verhelpen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Mitchr81 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

Ja dat hoop ik uiteraard niet maar we zullen zien. Net het bericht ontvangen van T-Mobile dat mijn toestel nu in onderzoek is bij de technicus. Dus het lijkt snel te gaan wat hopelijk betekend dat ze nu precies WEL weten hoe ze het probleem moeten verhelpen... :)
Ik zal je niet ontmoedigen verder :P (maar de snelheid van reparatieprocedure zegt niets over de kwaliteit ervan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:16

bAdmuTs

mAzE

Mijn toestel is al sinds de 3de weg vanwege bootloop en krakende oorspeaker maar helaas nog niet klaar :X. Vanaf de 10de is de telefoon al in onderhoud.

10-08-2016 13:35 start onderhoud
09-08-2016 10:29 ontvangen in servicecentrum
06-08-2016 09:53 versturen naar servicecentrum
03-08-2016 13:01 order registratie

Denk dat ik de telefoon maar verkoop als die weer terug is. Geen zin om het risico op een 2/3/4de bootloop te lopen.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Durf bijna geen LG telefoon meer te kopen :X, eerst de LG G2 met vlekken in het scherm en een android 5.0.2 update die de telefoon zo goed als onwerkbaar (zeer traag) maakt, de LG G4 met bootloop problemen en nu de LG V10 waarschijnlijk ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

In het nexus 5x ervaringen topic staan ook een paar posts over bootloop problemen. Nee mijn volgende telefoon wordt geen LG.

En dan te bedenken dat ik de G4 eigenlijk een toptoestel vind, heb hem nu 14 maanden in gebruik wat voor mij een absoluut record is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nevil
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Nieuwe update voor LG G4 (sinds januari 2016)! Op dit moment is het alleen mogelijk om via LG Bridge een update uit te voeren.
  • Software: verbeterde stabiliteit voor apps
  • Bruikbaarheid en functionaliteit telefoon is verder verbeterd.
Versienummer = H81520G (2016.08.19)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevil schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:22:
Nieuwe update voor LG G4 (sinds januari 2016)! Op dit moment is het alleen mogelijk om via LG Bridge een update uit te voeren.
  • Software: verbeterde stabiliteit voor apps
  • Bruikbaarheid en functionaliteit telefoon is verder verbeterd.
Versienummer = H81520G (2016.08.19)
Bedankt, ik ben em nu via bridge aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Merken jullie veranderingen na de update? -Heb hem hier nog niet gedaan btw-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Goede dag beste mede tweakers,

ik ben al een half jaar aan het stoeien met het volgende probleem:
Eind maart is een goede vriend van me overleden, naar aanleiding van dit heb ik zijn contactgegevens van Skype en outlook verwijderd op meerdere accounts en ook bij Outlook.com onder kopje People. Ook heb ik bij G-mail gekeken naar contactpersonen maar daar heb ik geen contactpersonen in staan. Wanneer ik mijn G4 synchroniseer blijft de overleden persoon terugkeren, alsof hij niet vergeten wil worden. Sorry dat ik het zo verwoord. Ik vind het best confronterend. Vandaag heb ik desbetreffende persoon met bijbehorende telefoonnummer wel geblokkeerd bij WhatsApp, want daar is hij nog wel te vinden maar verwijderen gaat dan weer niet.

Iemand suggesties of moet ik contact met Microsoft opnemen?? Aanmaken van account(s) is makkelijk maar verwijderen is een ramp, je blijft altijd bestaan. Heb ook geprobeerd zijn Steam account te sluiten en Skype account maar dit gaat niet zo maar, dan moet je familie gerelateerd zijn of akte van overlijden hebben. Enige bewijs wat ik had was een internet artikel.

[ Voor 13% gewijzigd door aliberto op 21-08-2016 15:33 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 10:47

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

aliberto schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:30:
Goede dag beste mede tweakers,

ik ben al een half jaar aan het stoeien met het volgende probleem:
Eind maart is een goede vriend van me overleden, naar aanleiding van dit heb ik zijn contactgegevens van Skype en outlook verwijderd op meerdere accounts en ook bij Outlook.com onder kopje People. Ook heb ik bij G-mail gekeken naar contactpersonen maar daar heb ik geen contactpersonen in staan. Wanneer ik mijn G4 synchroniseer blijft de overleden persoon terugkeren, alsof hij niet vergeten wil worden. Sorry dat ik het zo verwoord. Ik vind het best confronterend. Vandaag heb ik desbetreffende persoon met bijbehorende telefoonnummer wel geblokkeerd bij WhatsApp, want daar is hij nog wel te vinden maar verwijderen gaat dan weer niet.

Iemand suggesties of moet ik contact met Microsoft opnemen?? Aanmaken van account(s) is makkelijk maar verwijderen is een ramp, je blijft altijd bestaan. Heb ook geprobeerd zijn Steam account te sluiten en Skype account maar dit gaat niet zo maar, dan moet je familie gerelateerd zijn of akte van overlijden hebben. Enige bewijs wat ik had was een internet artikel.
Het spijt me als ik zeg dat dit fishy klinkt? Zoiets doe je toch in samenwerking met de familie en dan lijkt mij bewijs overhandigden toch ook geen issue?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Ventieldopje schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:55:
[...]

Het spijt me als ik zeg dat dit fishy klinkt? Zoiets doe je toch in samenwerking met de familie en dan lijkt mij bewijs overhandigden toch ook geen issue?
Ik begrijp je reactie, maar als ik zeg dat desbetreffende persoon mijn ex is en na relatie alsnog een hele nauwe band had en ik geen familieman ben en zodoende contact afhield met zijn familie veranderd dit dan de zaak?
Ik ben ook niet naar begrafenis gegaan ondanks dat we zeer nauw met elkaar waren, de reden hiervan is omdat ik iemand levend wil herinneren niet tussen 6 plankjes. Heb dit al eens eerder meegemaakt en werd lange periode zwaar depressief (i.c.m. autisme). Natuurlijk heb ik nog steeds een gevoel van gemis en verdriet, maar verwerk dit op mijn manier, helaas wil ik niet telkens in mijn gsm herinnert worden door zijn naam die terugkomt na verwijdering, maakt het alleen maar moeilijker.

Fishy of niet, als de desbetreffende persoon niet in mijn contactenlijst van mijn G4 continu na synchroniseren bleef terugkeren had ik hier niet het hele verhaal geschreven. Ik doe niet graag dit soort verhalen in het publiek behandelen, het vergt voor mij dan ook veel moed om het probleem hier voor te leggen op hopelijk opgelost krijgen, ondanks mensen sceptisch zijn.......
.
In feite vraag ik geen wachtwoorden of contactgegevens. Ik vraag juist hoe kan ik voorkomen dat overledene niet meer terugkomt na synchronisatie in G4 aangezien ik al klein half jaar met dit probleem worstel.

[ Voor 23% gewijzigd door aliberto op 21-08-2016 22:29 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebla
  • Laatst online: 19:50

bladebla

<Piéééép>

Steeffoon schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:18:
Merken jullie veranderingen na de update? -Heb hem hier nog niet gedaan btw-
Het lock screen is nu soms transparant waardoor de inhoud van mijn dock/dashboard te zien is. Ik moet nog kijken of dit anders kan. Verder geen verschil gemerkt. Ik verwacht alleen security updates.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Ik krijg net via OTA de laatste update van rond de 450 mb aangeboden op mijn G4.

Laatste keer heb ik een versie via bridge naar binnen gehengeld.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

V20g is vanaf vandaag OTA beschikbaar.
3 van de 4 lekken voor Quadrooter zijn gedicht, en eindelijk kunnen we weer gewoon afbeeldingen opslaan en openen vanuit Chrome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ook net update gedaan. Telefoon werd super heet maar het is goed gegaan. Is ergens een overzicht van alle wijzigingen te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
MetalManic schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:19:
Ook net update gedaan. Telefoon werd super heet maar het is goed gegaan. Is ergens een overzicht van alle wijzigingen te vinden?
Same here, heb maar even de beschermende case eraf gehaald en de backplate :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zit te kijken naar een nieuwe foon en de G4 is gezien mijn wensen (5,5" scherm, minimaal 3GB RAM, verwisselbare accu en micro SD kaart) dan zo ongeveer de enige kandidaat (naast de G3). Triest dat de fabrikanten niet méér op die wensen inspelen die m.i. helemaal niet zo bijzonder zijn, integendeel denk ik eerder.

Nu heb ik van LG vernomen dat het bootloopprobleem alleen bij exemplaren voor komt met serienummers die beginnen met 505-507. Weten mensen hier of als ik er nu een zou bestellen dat ik er dan verzekerd van kan zijn dat dit er een van een latere serie zal zijn? En klopt dat verhaal? Hebben mensen met latere exemplaren hier inderdaad geen (nooit) last van?

Zijn hier ook mensen die de dual-sim versie hebben? Die schijnt niet standaard in de Benelux verkocht te worden. Ik zie hem wel in de PW staan bij een heel enkele leverancier maar dan alleen in de leather uitvoering. Iemand die voor de normale zwarte dual-sim versie een leverancier weet (tegen beetje leuke prijs natuurlijk). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
CaptJackSparrow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:59:
Ik zit te kijken naar een nieuwe foon en de G4 is gezien mijn wensen (5,5" scherm, minimaal 3GB RAM, verwisselbare accu en micro SD kaart) dan zo ongeveer de enige kandidaat (naast de G3). Triest dat de fabrikanten niet méér op die wensen inspelen die m.i. helemaal niet zo bijzonder zijn, integendeel denk ik eerder.

Nu heb ik van LG vernomen dat het bootloopprobleem alleen bij exemplaren voor komt met serienummers die beginnen met 505-507. Weten mensen hier of als ik er nu een zou bestellen dat ik er dan verzekerd van kan zijn dat dit er een van een latere serie zal zijn? En klopt dat verhaal? Hebben mensen met latere exemplaren hier inderdaad geen (nooit) last van?

Zijn hier ook mensen die de dual-sim versie hebben? Die schijnt niet standaard in de Benelux verkocht te worden. Ik zie hem wel in de PW staan bij een heel enkele leverancier maar dan alleen in de leather uitvoering. Iemand die voor de normale zwarte dual-sim versie een leverancier weet (tegen beetje leuke prijs natuurlijk). ;)
508***** Heeft ook de bootloopprobleem.

Zelf zou ik het er niet op wagen... Te risky, Ik heb m een half jaar eerder dan mn ma gekocht, en zij had een oudere serie dan mij (506) Dus je kunt het nooit zeker weten.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
CaptJackSparrow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:59:

Volgens mij worden alle leren versies ook met een plastic achterkant geleverd? (correct me if i'm wrong)
Zelf heb ik de 510-serienummer. Geen bootloop. Ik heb ze na de 508 ook niet gezien met bootloop volgens mij. Ik gok dat ze het productieproces hebben aangepast na die serie.

Kwa bestellen, als het een oud type is kan je hem altijd retour sturen onder zichttermijn. Dat is altijd nog wel een paar euro waard. Want verder vind ik het mijn beste toestel dat ik ooit heb mogen gebruiken... en ik heb nogal wat toestellen verbruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Waah schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:18:
[...]

Volgens mij worden alle leren versies ook met een plastic achterkant geleverd? (correct me if i'm wrong)
Vast wel. Alleen kan ik die dual-sim versie dus momenteel niet via de PW vinden. Alleen de leren.
Zelf heb ik de 510-serienummer. Geen bootloop. Ik heb ze na de 508 ook niet gezien met bootloop volgens mij. Ik gok dat ze het productieproces hebben aangepast na die serie.

Kwa bestellen, als het een oud type is kan je hem altijd retour sturen onder zichttermijn. Dat is altijd nog wel een paar euro waard. Want verder vind ik het mijn beste toestel dat ik ooit heb mogen gebruiken... en ik heb nogal wat toestellen verbruikt :+
Ik zou een met een serienummer uit de probleemserie ook zeker retour sturen maar het is wel meteen een hoop vervelend gedoe i.p.v. leuk met je nieuwe toestel aan de gang gaan. Vandaar dat ik even check hoe groot ik die kans moet inschatten.

Blij te horen dat er ook mensen zijn die probleemloos van hun toestel kunnen genieten. Het is begrijpelijk dat de problemen hier meer ter sprake komen maar het zou ook wel leuk zijn als meer mensen ook hun goede ervaringen melden. :)

Kleine irritatie van de G4 is dan wel dat ze het draadloos laden weer weg hebben gelaten wat de G3 wel had. Daar moet je dan weer zelf een mod voor doen met een 'sticker' in je cover die dat alsnog toevoegt. Dat DOE je toch niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

CaptJackSparrow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:43:
[...]

Vast wel. Alleen kan ik die dual-sim versie dus momenteel niet via de PW vinden. Alleen de leren.

[...]

Ik zou een met een serienummer uit de probleemserie ook zeker retour sturen maar het is wel meteen een hoop vervelend gedoe i.p.v. leuk met je nieuwe toestel aan de gang gaan. Vandaar dat ik even check hoe groot ik die kans moet inschatten.

Blij te horen dat er ook mensen zijn die probleemloos van hun toestel kunnen genieten. Het is begrijpelijk dat de problemen hier meer ter sprake komen maar het zou ook wel leuk zijn als meer mensen ook hun goede ervaringen melden. :)

Kleine irritatie van de G4 is dan wel dat ze het draadloos laden weer weg hebben gelaten wat de G3 wel had. Daar moet je dan weer zelf een mod voor doen met een 'sticker' in je cover die dat alsnog toevoegt. Dat DOE je toch niet? 8)7
Leer versie wordt geleverd met leer en plastic achterkant.

Draadloos laden is makkelijk weer toe te voegen met patches die je aan de achterkant kunt plakken.
Qi lader

Zelfd G5 heeft draadloos laden niet gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:31
Waah schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:18:
[...]

Mijn 511 is ook gaan bootloopen. Zelfs in de 6 reeks doen ze dat.

En dus de v10 zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie ik heb weet ik niet want de doos ligt thuis maar ik heb een van de eerste batches. Actie van T-Mobile vorig jaar. Nog steeds geen bootloop en al een aantal keren op de grond gevallen. Kreng blijft het maar doen. Hij is nu de grote update aan het afronden van 1,69 Gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

mucuracat schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:29:
[...]

Leer versie wordt geleverd met leer en plastic achterkant.
Hoe bedoel je "leer en plastic"? Toch niet dat er zowel een puur plastic als een met leer beklede plastic cover bij zit? Dat zou wel heel mooi zijn.
Draadloos laden is makkelijk weer toe te voegen met patches die je aan de achterkant kunt plakken.
Qi lader
Dat weet ik. Noemde ik ook. Typische is dat de bruin leren versie momenteel zo'n €25 goedkoper is dan de plastic 'zwarte', terwijl die leren versie bij de introductie juist de duurste was. Blijkbaar toch minder populair en daardoor nu goedkoper. Ik zit te denken om die te kopen en er dan bij AE een losse plastic cover bij te kopen met zo'n Qi sticker. Heb ik voor minder dan de prijs van een plastic versie zowel een leren non-Qi als een plastic cover met Qi. Hebben mensen ervaring met die niet originele maar door alle aanbieders aangeprezen als 'originele' covers?

Is er ergens een leverancier van écht originele LG covers?

Ik ben er op AE nog geen een tegengekomen die meteen standaard de Qi optie er al in heeft zitten. Zou ik wel het handigst vinden en me de moeite besparen om daar zelf mee te frutten. Weet iemand die wel te vinden?

Nou doe ik altijd een 'siliconen'/TPU beschermhoesje om mijn telefoons. Passen die leren versies eigenlijk ook probleemloos in die, en alle andere hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:17:
[...]

Hoe bedoel je "leer en plastic"? Toch niet dat er zowel een puur plastic als een met leer beklede plastic cover bij zit? Dat zou wel heel mooi zijn.
Er zit een extra cover in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

418O2 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Er zit een extra cover in de doos.
Wat?! Écht? Dus je koopt eigenlijk de plastic versie (die nu €25 duurder is), laten we zeggen voor alledaags gebruik, met daarbij een extra met leer beklede cover 'voor gelegenheden' als ie even wat luxer moet ogen?

Is die leren versie dan goedkoper omdat niemand dat weet en men denkt alleen een leer beklede cover te krijgen?

Het enige is dat als die versie inderdaad minder hard verkocht is dat die exemplaren oudere voorraad zouden kunnen zijn. Wat zijn de hoogst bekende serienummerseries? Daar zal men hier op gelet hebben i.v.m. de bootloopproblematiek die in die 505-507 series zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb geen idee. Misschien omdat die leren cover van zo'n abominabele kwaliteit is (althans, de bruine) dat hij er na 3 maanden zo vercrackt uit ziet dat je hem niet meer wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Zwart is ook leer.. is niet plastic

http://techgadgetcentral....uploads/2015/10/Lg-g4.jpg

Dus beide achterkanten krijg je als je leer versie koopt.
Als je voor alleen rechter versie gaat (foto link) dan krijg je leer niet bij.

Tenminste... was bij mij het geval :) 2de cover zat er bij in doosje

Zie coolblue:"
zwart leather edition

Standaard meegeleverd

Oplader
Handleiding
Goudkleurig kunststof accudeksel

[ Voor 39% gewijzigd door mucuracat op 23-08-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Als je op mij reageert, ik bedoelde dat de bruinleren versie veel sneller lelijk wordt dan de zwarte.

Bij mijn bruine zat een zilveren cover volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

418O2 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:57:
Als je op mij reageert, ik bedoelde dat de bruinleren versie veel sneller lelijk wordt dan de zwarte.

Bij mijn bruine zat een zilveren cover volgens mij
Aan de kleur van de knopjes te zien zijn de leren versies beide de gouden uitvoering met dan dus een extra cover. Ik zou dan de gewone cover als standaard gebruiken voor alledag en de leren alleen zo nu en dan 'bij gelegenheden'. Dan zal die ook heel lang mooi blijven.

Ik ben ook nog even nieuwsgierig hoe Pokémon Go op dit toestel loopt omdat het een behoorlijk veeleisende app is. Gezien de populariteit ervan zullen hier vast wel mensen zijn die dat spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:41:
[...]

Aan de kleur van de knopjes te zien zijn de leren versies beide de gouden uitvoering met dan dus een extra cover. Ik zou dan de gewone cover als standaard gebruiken voor alledag en de leren alleen zo nu en dan 'bij gelegenheden'. Dan zal die ook heel lang mooi blijven.

Ik ben ook nog even nieuwsgierig hoe Pokémon Go op dit toestel loopt omdat het een behoorlijk veeleisende app is. Gezien de populariteit ervan zullen hier vast wel mensen zijn die dat spelen. ;)
Zal wel goed werken, alleen zal de accu wel binnen no-time leeg zijn. Ik heb het alleen op mijn 5x geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:41:
[...]
Werkt prima hoor (zelfs op mijn s/n 505 *klopt af*) alleen wel een batterij killer uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

westergas schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

Werkt prima hoor (zelfs op mijn s/n 505 *klopt af*) alleen wel een batterij killer uiteraard.
Ja, dat geldt waarschijnlijk voor elk toestel. :X Is wel beter geworden met de 0.33 update. Wordt ie (zonder AR) nog erg warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Ja, dat geldt waarschijnlijk voor elk toestel. :X Is wel beter geworden met de 0.33 update. Wordt ie (zonder AR) nog erg warm?
Mijn G4 wordt bij elke intensieve app of game gewoon erg heet. Zelfs als ik Sygic gebruik in de auto. Gelukkig hangt de telefoon voor de ventilatie outlet en wordt hij dus gekoeld door de airco in de auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Heeft iemand hier recentelijk een bruin leren versie on-line gekocht bij Belsimpel? Ik ben benieuwd of die een serienummer heeft buiten de bootloopseries 505-507. Omdat die leren versies blijkbaar minder snel verkopen zou die voorraad ouder kunnen zijn. Ik zou bij een winkel langs kunnen gaan maar nu in de bakkende zon naar de stad fietsen is even wat minder aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:31:
Heeft iemand hier recentelijk een bruin leren versie on-line gekocht bij Belsimpel? Ik ben benieuwd of die een serienummer heeft buiten de bootloopseries 505-507. Omdat die leren versies blijkbaar minder snel verkopen zou die voorraad ouder kunnen zijn. Ik zou bij een winkel langs kunnen gaan maar nu in de bakkende zon naar de stad fietsen is even wat minder aantrekkelijk.
Ik heb nog nergens iets gelezen waarin bepaalde series hard werden uitgesloten van bootloops. Mijn 51x deed het ook en zelfs 6xx doen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

418O2 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:34:
[...]

Ik heb nog nergens iets gelezen waarin bepaalde series hard werden uitgesloten van bootloops. Mijn 51x deed het ook en zelfs 6xx doen het.
Ik heb die reeks van LG Nederland doorgekregen. Bootloops komen natuurlijk bij elk apparaat wel incidenteel voor en hoeven dan niet met een structureel verhoogd risico door problemen met de hardware (bij fabricage) samen te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:38:
[...]

Ik heb die reeks van LG Nederland doorgekregen. Bootloops komen natuurlijk bij elk apparaat wel incidenteel voor en hoeven dan niet met een structureel verhoogd risico door problemen met de hardware (bij fabricage) samen te hangen.
Nou, in dit geval niet. Het staat je vrij alsnog 1 te kopen, maar ik zou het niemand aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

418O2 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Nou, in dit geval niet. Het staat je vrij alsnog 1 te kopen, maar ik zou het niemand aanraden
Heeft LG het in jouw geval dan niet gefikst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:05:
[...]

Heeft LG het in jouw geval dan niet gefikst?
Jawel. Maar je bent hem wel een tijdje kwijt en je hebt kans dat het terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hem kwijt zijn is altijd lastig maar als het netjes opgelost wordt is dat uiteindelijk acceptabel.

Lees nu dat de problemen zich zouden uitstrekken t.m. serienummers 509. Heb ik het misschien niet goed verstaan en 7 gehoord i.p.v. 9? Vóór oktober 2015 begrijp ik (201)5 en productiemaanden 05-09 (mei-sept).

Wat me wel wat tegenviel in de reviews die ik zag is de audiokwaliteit van de video's. Is daar nog wat aan verbeterd met firmwareupdates of is dat domweg een beperking van de microfoonhardware? En is de maximale videobitrate nog wat opgeschroefd? De reviews zijn nl. gewoonlijk nog van vóór de update naar Android 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:12:
Hem kwijt zijn is altijd lastig maar als het netjes opgelost wordt is dat uiteindelijk acceptabel.

Lees nu dat de problemen zich zouden uitstrekken t.m. serienummers 509. Heb ik het misschien niet goed verstaan en 7 gehoord i.p.v. 9? Vóór oktober 2015 begrijp ik (201)5 en productiemaanden 05-09 (mei-sept).

Wat me wel wat tegenviel in de reviews die ik zag is de audiokwaliteit van de video's. Is daar nog wat aan verbeterd met firmwareupdates of is dat domweg een beperking van de microfoonhardware? En is de maximale videobitrate nog wat opgeschroefd? De reviews zijn nl. gewoonlijk nog van vóór de update naar Android 6.
Ik heb 510 en die is gaan bootloopen. Las zelfs van een aantal uit de 6.

Ik zou echt verder kijken dan deze telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rara-avis
  • Laatst online: 19:36

rara-avis

hello human.

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:31:
Niet super recentelijk (februari dit jaar) maar die bruinleren van mij heeft een serienummer dat begint met 601.

Geen bootloops tot nu toe, maar ja... het blijft afwachten met deze telefoon.
Behalve dit probleem is het een geweldige telefoon - maar als ik opnieuw een moest kiezen dan zou ik waarschijnlijk toch niet voor de G4 gaan... gewoon omdat 'wanneer gaat die van mij kapot?' altijd door mijn hoofd blijft spoken.
Dus constant backups maken, een noodtoestel bij de hand moeten hebben, en schrikken als er iets crasht of even blijft haken... niet fijn.

canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

rara-avis schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:58:
[...]

Niet super recentelijk (februari dit jaar) maar die bruinleren van mij heeft een serienummer dat begint met 601.
En bij Belsimpel vandaan?
Geen bootloops tot nu toe, maar ja... het blijft afwachten met deze telefoon.
Behalve dit probleem is het een geweldige telefoon - maar als ik opnieuw een moest kiezen dan zou ik waarschijnlijk toch niet voor de G4 gaan... gewoon omdat 'wanneer gaat die van mij kapot?' altijd door mijn hoofd blijft spoken.
Dus constant backups maken, een noodtoestel bij de hand moeten hebben, en schrikken als er iets crasht of even blijft haken... niet fijn.
Het zou interessant zijn om ergens een poll te houden waar mensen kunnen melden wat hun serienummer/bouwmaand is en of ze bootloops hebben gehad. Dan zou je een indruk kunnen krijgen van het relatieve risico op dat probleem. Erg moeilijk is dat niet te regelen. Of hier op Tweakers of evt. internationaal op een site. Heeft nog nooit iemand daar het initiatief toe genomen? De uitslag daarvan kan evt. ook helpen bij claims richting LG buiten de garantieperiode dus het lijkt me nuttig voor alle bezitters van dit apparaat om er aan deel te nemen.

Als het niet de G4 zou zijn wat dan wel? Voor mij tellen de verwisselbare accu en micro-SD kaart erg zwaar mee. Daar is momenteel helaas erg weinig keuze in. De G3? Ook geen slecht toestel maar de meerprijs van de
G4 is nu niet erg groot meer dus qua prijs/prestatie ga je naar mijn gevoel dan ook een stapje terug naast het prestatieniveau zelf natuurlijk. Het is mateloos irritant dat de grote fabrikanten nog amper toestellen maken in het hogere segment die, naar ik sterk het vermoeden heb, heel veel mensen juist zouden willen hebben met die twee kenmerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cxxxx71
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:33
Het zou interessant zijn om ergens een poll te houden waar mensen kunnen melden wat hun serienummer/bouwmaand is en of ze bootloops hebben gehad. Dan zou je een indruk kunnen krijgen van het relatieve risico op dat probleem. Erg moeilijk is dat niet te regelen. Of hier op Tweakers of evt. internationaal op een site. Heeft nog nooit iemand daar het initiatief toe genomen? De uitslag daarvan kan evt. ook helpen bij claims richting LG buiten de garantieperiode dus het lijkt me nuttig voor alle bezitters van dit apparaat om er aan deel te nemen.
http://forum.xda-develope...oop-problem-poll-t3235058

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rara-avis
  • Laatst online: 19:36

rara-avis

hello human.

Yep! Belsimpel, abbo bij Tele2 (weet niet of dat nog uitmaakt).

canon 5d mark ii ▫ canon 1200D [infrarood] ▫ sony a7 ▫ lensbaby circular 5.8mm f/3.5 ▫ meyer-optik gorlitz primotar 135mm f/3.5 ▫ canon 24-105mm f/4 ▫ 35mm f/1.4 ▫ 50mm f/1.8 ii ▫ 100mm f/2.8 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Als ik daar kijk kom ik op nog geen 100 gevallen. Hier idem. Als het echt een groot probleem was, was er al lang een kassa/radar/consumentenbondactie gestart.

Mensen kopen ook nog altijd een Xperia Z (lijn). En dat toestel was zo slecht dat er WEL een consumentenbond-actie kwam. En terecht. Het glas scheurde terwijl je er enkel naar keek (letterlijk).

Als je echt zo benauwd bent elke keer als die een hiccup heeft (wat hier nauwelijks gebeurt trouwens, if at all) dan ligt dat meer bij jezelf dan aan de telefoon. Ja er is een probleem, maar het is niet dat 90% van de gebruikers dit krijgt. En zo heeft elke telefoon wel zijn mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Waah schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:53:
[...]

Als ik daar kijk kom ik op nog geen 100 gevallen. Hier idem. Als het echt een groot probleem was, was er al lang een kassa/radar/consumentenbondactie gestart.

Mensen kopen ook nog altijd een Xperia Z (lijn). En dat toestel was zo slecht dat er WEL een consumentenbond-actie kwam. En terecht. Het glas scheurde terwijl je er enkel naar keek (letterlijk).

Als je echt zo benauwd bent elke keer als die een hiccup heeft (wat hier nauwelijks gebeurt trouwens, if at all) dan ligt dat meer bij jezelf dan aan de telefoon. Ja er is een probleem, maar het is niet dat 90% van de gebruikers dit krijgt. En zo heeft elke telefoon wel zijn mankementen.
Zat gebruikers die niet op fora zitten en misschien ook de telefoon gewoon inleveren bij de winkel waar ze gekocht hebben. En als ze geholpen worden, vinden ze het ook ok vaak.

Bij mij vierde bootloop.. en nu nieuwe geeist en krijg het ook. (hopelijk niet opnieuw beginnen met problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
mucuracat schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Zat gebruikers die niet op fora zitten en misschien ook de telefoon gewoon inleveren bij de winkel waar ze gekocht hebben. En als ze geholpen worden, vinden ze het ook ok vaak.

Bij mij vierde bootloop.. en nu nieuwe geeist en krijg het ook. (hopelijk niet opnieuw beginnen met problemen)
Dat geld dan toch ook voor de Xperia Z? of zie ik dat verkeerd :+
Je ziet juist vaak de meeste klachten en problemen over telefoons op fora. Daar zijn die dingen vaak voor bedoeld. Toch is het niet zo erg als de Xperia Z klachten, de Yellow tint van de Oneplus one, etc.

Ja, waarschuwen is prima en terecht! Maar om nu de G4 af te schrijven door een aantal gevallen van bootloop waarbij de grootte van het probleem lastig vast te stellen is vind ik wat overdreven. Als het je overkomt snap ik je afkeer. Maar om dan meteen de telefoon weg te zetten als "nooit kopen" vind ik wat overdreven.

De LG G3 en LG G4 zijn zo ongeveer de enige toestellen met verwisselbare batterij en uitbreidbaar geheugen in de High-End. Zelf heb ik de G3 gehad en de G4. Ik zou zelf altijd voor de G4 kiezen. De camera is gewoon erg goed van de G4, zeker icm de manual photo optie (en manual video, als je de APK camera van de VG10 installeert)

[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 24-08-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat is niet wat ik bedoel. Zoals ik het wil is dat ook de mensen die géén problemen hebben dat melden zodat je een indruk krijgt van de verhouding probleemgevallen tegen geen problemen. De mensen mét problemen zullen dat veel eerder melden dan de mensen zonder problemen waardoor je, vooral bij producten waarvan er in absolute zin veel verkocht zijn, een vertekend beeld kunt krijgen van de échte relatieve grootte van het probleem.

Ik heb aan de dame van de klantenservice van Belsimpel gevraagd of in haar/hun ervaring dit toestel meer of minder dan gemiddeld probleemmeldingen/aanvragen voor reparatie had en het antwoord was dat het minder dan gemiddeld zou zijn. Hoe betrouwbaar dat antwoord is mag ieder voor zich proberen in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Waah schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Dat geld dan toch ook voor de Xperia Z? of zie ik dat verkeerd :+
Je ziet juist vaak de meeste klachten en problemen over telefoons op fora. Daar zijn die dingen vaak voor bedoeld. Toch is het niet zo erg als de Xperia Z klachten, de Yellow tint van de Oneplus one, etc.

Ja, waarschuwen is prima en terecht! Maar om nu de G4 af te schrijven door een aantal gevallen van bootloop waarbij de grootte van het probleem lastig vast te stellen is vind ik wat overdreven. Als het je overkomt snap ik je afkeer. Maar om dan meteen de telefoon weg te zetten als "nooit kopen" vind ik wat overdreven.

De LG G3 en LG G4 zijn zo ongeveer de enige toestellen met verwisselbare batterij en uitbreidbaar geheugen in de High-End. Zelf heb ik de G3 gehad en de G4. Ik zou zelf altijd voor de G4 kiezen. De camera is gewoon erg goed van de G4, zeker icm de manual photo optie (en manual video, als je de APK camera van de VG10 installeert)
Ik heb het ook niet afgeschreven :) Vind nog steeds een mooi toestel, vlot en goed camera..
Mijn smarttoestellen door de jaren heen:
HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5

misschien was probleem bij Sony, dat sony het niet geaccepteerd had (kweet niet, sony no interest. Vind ze niet mooi als model)
LG heeft het erkend, best snel eigenlijk (voor sommige waarschijnlijk nog te laat) en hierdoor geen Radar of kassa uitzending misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Werden de G4 toestellen van de mensen hier geseald geleverd? Dus doosje in cellofaan en het deksel met de gangbare verzegelingsplakkertjes dichtgeplakt? Of anders? En dan hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Doosje zonder cellofaan, wel een LG zegel. Zoiets dus:

Afbeeldingslocatie: https://forums.androidcentral.com/attachments/lg-g4/204318d1446536790t-lg-g4-4g-lte-lg-h815-32gb-does-box-come-sealed-20151103_134415.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevil
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
[Steeffoon schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:18:
Merken jullie veranderingen na de update? -Heb hem hier nog niet gedaan btw-]

bladebla schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:01[/message]:

Het lock screen is nu soms transparant waardoor de inhoud van mijn dock/dashboard te zien is. Ik moet nog kijken of dit anders kan. Verder geen verschil gemerkt. Ik verwacht alleen security updates.
Zie meer info op droidapp.nl

Zelf heb ik geen merkbare verbetering opgemerkt. Dus meer ondergrondse verbeteringen...

• MetalManic
Sinds de update regelmatig dus zo'n 5 X per uur de melding: helaas is home gestopt

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
MetalManic schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:41:
Sinds de update regelmatig dus zo'n 5 X per uur de melding: helaas is home gestopt
Hmm, zelf hier geen last van. Heb je een andere (home) launcher die je gebruikt toevallig welke issues heeft met deze versie?

• MetalManic
Nova staat er ook op maar ik gebruik home ux van lg

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gisteren bij twee winkels open dozen zonder verzegeling aangeboden gekregen. Die heb ik dus niet genomen. Daar kan ik de historie niet van verifiëren. Alleen als de doos verzegeld is mag ik er van uitgaan dat er sinds het verlaten van de fabriek niets mee gedaan is. Heb LG gebeld en die zeggen ook dat alle dozen verzegeld de fabriek verlaten.

Door de wet koop op afstand zullen retailers natuurlijk gebruikte artikelen terugkrijgen waar ze weer van af moeten. Dat is natuurlijk een probleem. Ik vraag me ernstig af of deze open dozen exemplaren bevatten die ze checken, oppoetsen/fatsoeneren en dan weer als nieuw proberen te verkopen. Het zou me niet verbazen als er zelfs bedrijfjes zouden zijn die als dienst dit 'herverpakken in fabrieksstaat' leveren met weer perfect opgerolde kabeltjes en evt. nieuwe plasticjes op het scherm. Dat herverpakken zou op zich niet illegaal zijn. Het plakken van een nagemaakte zegelsticker zou dat wel zijn en dan zal men dus moeten volstaan met het restloos verwijderen van de restanten van een verbroken zegelsticker. Het verkopen van dergelijke producten als nieuw zou op zijn zachtst gezegd dubieus zijn.

Ik kreeg als verklaring o.a. een praatje dat er ter controle dozen steekproefsgewijs geopend zouden worden door de firma zelf. Dan zou ik een verbroken zegel verwachten en een briefje in de doos dat die doos ter controle geopend was. Dat heb ik wel eens gezien en dat zou m.i. de enige correcte handelswijze zijn.

Ik zag op de doos onder de deksel een sticker zitten met een barcode en het serienummer (dat al met een 6 begon) maar waar tussen haakjes (1.0) achter stond. Dat lijkt toch heel erg op een hardwarerevisienummer en ik begrijp dat er toch al vrij lang minstens een versie 1.1 zou zijn. Ook dat maakt mij onzeker over de aard van deze (partij?) telefoons.

Welke hardwarerevisienummers hebben mensen hier? En ik vraag me af hoeveel mensen hier hun G4 in verzegelde dozen hebben gekregen en hoeveel in open dozen.

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
MetalManic schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:33:
Nova staat er ook op maar ik gebruik home ux van lg
Imo zijn er 2 opties:

1. Wipe eerst eens je Dalvik Cache en probeer het nog eens:

2. Verwijder Nova, doe voorgaande en kijk of de issue weg is.

Als dat het niet oplost zou je kunnen overwegen een factory reset te doen, maar dat is wel een paardenmiddel.
CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:40:
.

Welke hardwarerevisienummers hebben mensen hier? En ik vraag me af hoeveel mensen hier hun G4 in verzegelde dozen hebben gekregen en hoeveel in open dozen.
- Belsimpel
- Verzegeld en in cellofaan
- 511 reeks, aangeschaft in Maart dit jaar

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 25-08-2016 10:42 ]

• MetalManic
Power en vol down resulteert niet in recovery maar geeft alleen de keuze voor factory reset... Wat doe ik fout? 13 X geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Welke hardwarerevisie hebben mensen hier? In dit topic op reddit wordt 8 maanden geleden al het bestaan van een versie 1.1 gerapporteerd van de 'internationale' of 'Europese' versie van de G4 (H815) bij o.a. een toestel van dan al minstens 3 maanden oud (die ook bootloopt en daarom dus in een topic over bootloops staat maar dat kan ook exemplarisch en/of softwaregerelateerd zijn). Daarom vond ik het nogal vreemd dat (bijna) een jaar na het verschijnen hiervan ik een v1.0 aangeboden krijg in een winkel. Hebben mensen hier ook wel versie 1.1? En hoe lang geleden gekocht (evt. eerste drie cijfers van serienummer)?

Je zou verwachten dat de hele productie na de datum dat die versie geïntroduceerd is alleen nog uit v1.1 zal bestaan. Dit doet me afvragen of dit een soort refurbished serie is met oude 1.0 mainboards (van geretourneerde exemplaren met bootloops?) die van een 'nieuw' serienummer zijn voorzien. Je gaat naar een verklaring zoeken en dan kom je niet op gunstige verklaringen uit zonder meer informatie te hebben.

Gedoe allemaal. Ik wil gewoon een toestel kunnen kopen zonder me dit soort vragen te hoeven stellen maar die dringen zich nu eenmaal aan je op als je een beetje op zit te letten en wat achtergrondinformatie hebt verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Mijn telefoon gister weer terug gekregen. Mainboard vervangen volgens reparatiebon. Alleen een beetje jammer dat de telefoon schadevrij opgestuurd is en met kleine beschadigingen aan de rand terug gekomen is :X. Wil ik dit opgelost hebben (voor zover ze het gaan erkennen dat het door hun komt) moet ik de telefoon weer opsturen |:( .

Ik heb revisie 1.1 met serienr 506 gekocht in 08-15 geproduceerd op 04-06-15.

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 26-08-2016 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:40:
Gisteren bij twee winkels open dozen zonder verzegeling aangeboden gekregen. Die heb ik dus niet genomen. Daar kan ik de historie niet van verifiëren. Alleen als de doos verzegeld is mag ik er van uitgaan dat er sinds het verlaten van de fabriek niets mee gedaan is. Heb LG gebeld en die zeggen ook dat alle dozen verzegeld de fabriek verlaten.

Door de wet koop op afstand zullen retailers natuurlijk gebruikte artikelen terugkrijgen waar ze weer van af moeten. Dat is natuurlijk een probleem. Ik vraag me ernstig af of deze open dozen exemplaren bevatten die ze checken, oppoetsen/fatsoeneren en dan weer als nieuw proberen te verkopen. Het zou me niet verbazen als er zelfs bedrijfjes zouden zijn die als dienst dit 'herverpakken in fabrieksstaat' leveren met weer perfect opgerolde kabeltjes en evt. nieuwe plasticjes op het scherm. Dat herverpakken zou op zich niet illegaal zijn. Het plakken van een nagemaakte zegelsticker zou dat wel zijn en dan zal men dus moeten volstaan met het restloos verwijderen van de restanten van een verbroken zegelsticker. Het verkopen van dergelijke producten als nieuw zou op zijn zachtst gezegd dubieus zijn.

Ik kreeg als verklaring o.a. een praatje dat er ter controle dozen steekproefsgewijs geopend zouden worden door de firma zelf. Dan zou ik een verbroken zegel verwachten en een briefje in de doos dat die doos ter controle geopend was. Dat heb ik wel eens gezien en dat zou m.i. de enige correcte handelswijze zijn.

Ik zag op de doos onder de deksel een sticker zitten met een barcode en het serienummer (dat al met een 6 begon) maar waar tussen haakjes (1.0) achter stond. Dat lijkt toch heel erg op een hardwarerevisienummer en ik begrijp dat er toch al vrij lang minstens een versie 1.1 zou zijn. Ook dat maakt mij onzeker over de aard van deze (partij?) telefoons.

Alle LG G4 die ik in de winkel heb liggen zijn niet verzegeld, noch zijn ze dat eerder wel geweest. Dus allemaal verzegeld vanaf fabriek zal dan ongetwijfeld niet kloppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

MartijnAbel schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:37:
[...]

Alle LG G4 die ik in de winkel heb liggen zijn niet verzegeld, noch zijn ze dat eerder wel geweest. Dus allemaal verzegeld vanaf fabriek zal dan ongetwijfeld niet kloppen ;)
Dat vind ik dus vreemd. LG Nederland zegt dat alle dozen geseald de fabriek verlaten en als ik deze unboxing video bekijk van een dual-sim variant dat zie ik een doos met een verzegelingssticker die ook nog eens in plastic geseald is. Dat is wat ik gewend ben te zien en als de norm beschouw. Blijkbaar doet LG het wel degelijk zo bij dat model dus waarom zouden ze het anders doen bij andere toestellen? Wat er na het verlaten van de fabriek allemaal voor dingen gebeuren met deze telefoons door het retailkanaal weet ik dus niet maar zoals gezegd zullen er telefoons teruggestuurd worden door kopers en wat doet men daarmee? Valt mensen in een fysieke winkel het niet geseald zijn vaker niet op? Krijgen mensen bij on-line aankoop in principe een geseald exemplaar en worden de geretourneerde exemplaren na herverpakken juist om die reden in fysieke winkels verkocht?

Met open/geopende dozen ga ik speculeren en me van alles afvragen hoe dit te verklaren. Als jij in een winkel staat dan ben ik benieuwd of je me kunt vertellen wat jij aan hardwarerevisies hebt gezien. Welke revisie hebben de exemplaren die nu in de winkel liggen?

En eerder ook niet geseald geweest. Tsja... daar kan ik los van bovenstaande dan ook van alles bij gaan speculeren. Nederland is een welvarend land waar gemiddeld meer mensen na enkele jaren weer een nieuw toestel zullen kopen en het dus gemiddeld minder lang gebruiken. Geschikt dus om toestellen weg te zetten die mogelijk eerder storingen kunnen krijgen zoals refurbished exemplaren die met een bootloop geretourneerd zijn.

Ik word er een beetje paranoïde van. Verkoop die dingen toch gewoon netjes geseald zoals in die video dan hoef ik me niks in mijn hoofd te halen. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:17:
[...]

Dat vind ik dus vreemd. LG Nederland zegt dat alle dozen geseald de fabriek verlaten en als ik deze unboxing video bekijk van een dual-sim variant dat zie ik een doos met een verzegelingssticker die ook nog eens in plastic geseald is. Dat is wat ik gewend ben te zien en als de norm beschouw. Blijkbaar doet LG het wel degelijk zo bij dat model dus waarom zouden ze het anders doen bij andere toestellen? Wat er na het verlaten van de fabriek allemaal voor dingen gebeuren met deze telefoons door het retailkanaal weet ik dus niet maar zoals gezegd zullen er telefoons teruggestuurd worden door kopers en wat doet men daarmee? Valt mensen in een fysieke winkel het niet geseald zijn vaker niet op? Krijgen mensen bij on-line aankoop in principe een geseald exemplaar en worden de geretourneerde exemplaren na herverpakken juist om die reden in fysieke winkels verkocht?

Met open/geopende dozen ga ik speculeren en me van alles afvragen hoe dit te verklaren. Als jij in een winkel staat dan ben ik benieuwd of je me kunt vertellen wat jij aan hardwarerevisies hebt gezien. Welke revisie hebben de exemplaren die nu in de winkel liggen?

En eerder ook niet geseald geweest. Tsja... daar kan ik los van bovenstaande dan ook van alles bij gaan speculeren. Nederland is een welvarend land waar gemiddeld meer mensen na enkele jaren weer een nieuw toestel zullen kopen en het dus gemiddeld minder lang gebruiken. Geschikt dus om toestellen weg te zetten die mogelijk eerder storingen kunnen krijgen zoals refurbished exemplaren die met een bootloop geretourneerd zijn.

Ik word er een beetje paranoïde van. Verkoop die dingen toch gewoon netjes geseald zoals in die video dan hoef ik me niks in mijn hoofd te halen. }:|
Echt paranoia.. misschien maken ze het open om het aan een klant te laten zien? Of controleren of alles echt in zit? Misschien ff tweeten naar t-mobile/belcompany/phonehouse enz.. en vragen :) Om hier te vragen?

Van mijn toestel weet ik het niet eens meer. Dacht dat het geseald was (online gekocht).
Als ik het in de winkel koop, laat ik ze open maken. Simkaart in plaatsen en aanzetten. Zal niet de eerste keer zijn dat je telefoon mee neemt en dat ie niet werkt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:17:
[...]

[video]

Ik wil je zeker niet paranoia noemen, maar het kan wel zijn dat je het onder een vergrootglas hebt gezet ;)
Loop gerust een Vodafone winkel binnen en ze willen vast en zeker voor je nakijken om welke serienummers het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

MartijnAbel schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Ik wil je zeker niet paranoia noemen, maar het kan wel zijn dat je het onder een vergrootglas hebt gezet ;)
Loop gerust een Vodafone winkel binnen en ze willen vast en zeker voor je nakijken om welke serienummers het gaat.
Nou... ondertussen een leverancier gevonden waar de dame aan de telefoon gewoon het magazijn in kon lopen en mij kon vertellen dat zij wel degelijk gesealde dozen hebben liggen. Ook open maar het is ook een winkel dus er zullen exemplaren liggen die aan de klant getoond kunnen worden (of die retour zijn gekomen?). Ze kon ook een serienummer oplezen (606) maar geen hardwarerevisienummer (die heb ik ook alleen op de binnendoos gezien). Ze begreep mijn wens heel goed en zou er persoonlijk voor zorgen dat ik morgen een geseald exemplaar zou ontvangen.

Zo hoort het te gaan. Het kan dus wel degelijk. Ik heb echt geen heel bijzondere wensen.

Vol verwachting klopt mijn hart. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:30:
[...]

Nou... ondertussen een leverancier gevonden waar de dame aan de telefoon gewoon het magazijn in kon lopen en mij kon vertellen dat zij wel degelijk gesealde dozen hebben liggen. Ook open maar het is ook een winkel dus er zullen exemplaren liggen die aan de klant getoond kunnen worden (of die retour zijn gekomen?). Ze kon ook een serienummer oplezen (606) maar geen hardwarerevisienummer (die heb ik ook alleen op de binnendoos gezien). Ze begreep mijn wens heel goed en zou er persoonlijk voor zorgen dat ik morgen een geseald exemplaar zou ontvangen.

Zo hoort het te gaan. Het kan dus wel degelijk. Ik heb echt geen heel bijzondere wensen.

Vol verwachting klopt mijn hart. :P ;)
Je hebt zeker geen bijzondere wensen, alleen het feit blijft wel dat er zat winkels zijn die vanuit de fabrikant niet gesealde dozen binnen krijgen. Dat het dan ook zo hoort te gaan qua sealing van dozen ben ik in dit geval niet helemaal met je eens, gezien mijn bovenstaande verhaal ;)

Het betekend daarom dus ook niet meteen dat een niet gesealde doos een retour exemplaar is, die gedachte is in veel gevallen namelijk niet helemaal juist.
Pagina: 1 ... 36 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic