Word je hiervan wijzer: Consuwijzer?yannickie111 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:31:
Volgens mij word ik de hele dag achtervolgd door Frans Bauer met bananasplit camera's...
Gister mijn telefoon dus voor de 4e keer opgehaald na bootloop reparatie, T-mobile heeft me beloofd dat het een "multireparatie" zou worden. Hierbij wordt er "extra goed" gekeken naar een oplossing (elke telefoon moet toch 100% werkend terug, of zie ik dat fout?). Hij deed het weer! (Vorige keer bij eerste keer opstarten meteen fout. Yes!
Een dag later, vanmiddag op het station, ineens BAM. Jahoor, weer bootloop.
T-mobile geeft als enige optie "gewoon weer opsturen", LG wijst op haar beurt naar T-mobile "probeer een andere T-mobile simkaart". Ik word er moedeloos van. Hoe krijg ik deze 2 faalbedrijven zover om gewoon et een echte oplossing te komen, als in: vergoeden van toestel of volledig nieuwe?
Ik denk dat LG nog wel Nougat uit gaat rollen hoor voor de LG G4.Nevil schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:09:
[...]
Het bovenstaande leidde tot de eerste uitgave van "LG Mobile Security Maintenance Releases" van de maand mei 2016. Inmiddels zijn de maanden juni en juli aan de lijst toegevoegd. Maar nog steeds geen enkel spoor van een security update.![]()
Zie deze link en dan klikken op tabblad "LG Security Bulletins".
En via de nederlandse website is de laatste update voor LG G4 inderdaad van januari 2016 met de versie V20a.![]()
Halen we versie Android Nougat nog wel? Dit valt immers binnen de updateperiode van 18 maanden (of was het toch 24 maanden?).
Jemig, wat heb jij een pech zeg:( balen man.Je hebt na drie keer dezelfde reparatie recht op vervanging van een product. Volgens mij geldt dan de dagwaarde van het toestel of hetzelfde toestel als nieuw.yannickie111 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:31:
Volgens mij word ik de hele dag achtervolgd door Frans Bauer met bananasplit camera's...
Gister mijn telefoon dus voor de 4e keer opgehaald na bootloop reparatie, T-mobile heeft me beloofd dat het een "multireparatie" zou worden. Hierbij wordt er "extra goed" gekeken naar een oplossing (elke telefoon moet toch 100% werkend terug, of zie ik dat fout?). Hij deed het weer! (Vorige keer bij eerste keer opstarten meteen fout. Yes!
Een dag later, vanmiddag op het station, ineens BAM. Jahoor, weer bootloop.
T-mobile geeft als enige optie "gewoon weer opsturen", LG wijst op haar beurt naar T-mobile "probeer een andere T-mobile simkaart". Ik word er moedeloos van. Hoe krijg ik deze 2 faalbedrijven zover om gewoon et een echte oplossing te komen, als in: vergoeden van toestel of volledig nieuwe?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Heb mijn g4 sinds de introductie en merk net dat hij ook het bootloop probleem heeft. Wat een bagger
Volgens mij hebben mijn ouders wel rechtsbijstand. Eens kijken wat er daarmee kan.
Ik ben het vertrouwen in LG inderdaad wel kwijt.Steeffoon schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:02:
[...]
Jemig, wat heb jij een pech zeg:( balen man.Je hebt na drie keer dezelfde reparatie recht op vervanging van een product. Volgens mij geldt dan de dagwaarde van het toestel of hetzelfde toestel als nieuw.
Na lang gesprek met de T-mobile klantenservice (en iemand van de reparatieafdeling) is mijn telefoon weer aangemeld. Ze raadde me aan om de telefoon direct zelf op te sturen, en niet via een T-mobile shop (want daar gaat het fout met aanmelden voor "multi-repair". Fijn dat soort winkels, fix je procedures dan!
Ik wacht even met opsturen, heb er geen vertrouwen in. Eerst eens uitzoeken hoe het zit met "recht op een nieuwe", telefoon a 4*2 weken kwijt geweest de afgelopen maanden. Klaar mee.
Iemand ervaring met simpelweg eisen dat er een nieuwe komt, ipv steeds blijven aanmodderen>
waarschijnlijk kunnen ze je in het Shopping Forum wel op weg helpen.yannickie111 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:34:
[...]
Volgens mij hebben mijn ouders wel rechtsbijstand. Eens kijken wat er daarmee kan.
[...]
Ik ben het vertrouwen in LG inderdaad wel kwijt.
Na lang gesprek met de T-mobile klantenservice (en iemand van de reparatieafdeling) is mijn telefoon weer aangemeld. Ze raadde me aan om de telefoon direct zelf op te sturen, en niet via een T-mobile shop (want daar gaat het fout met aanmelden voor "multi-repair". Fijn dat soort winkels, fix je procedures dan!
Ik wacht even met opsturen, heb er geen vertrouwen in. Eerst eens uitzoeken hoe het zit met "recht op een nieuwe", telefoon a 4*2 weken kwijt geweest de afgelopen maanden. Klaar mee.
Iemand ervaring met simpelweg eisen dat er een nieuwe komt, ipv steeds blijven aanmodderen>
ik heb mijn g4 vaochtend gelijk naar de tmobile shop gebracht, hopelijk gaat het een beetje vlot.
Hier vandaag boot loop probleem, heb de g4 tijdens release gekocht bij belsimpel.Kan ik hem ook via tmobile opsturen of moet ik via belsimpel regelen...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
In dit geval belsimpel, dat is de verkopende partij.Amaze86 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:59:
Hier vandaag boot loop probleem, heb de g4 tijdens release gekocht bij belsimpel.Kan ik hem ook via tmobile opsturen of moet ik via belsimpel regelen...
Sterkte ermee! Hopelijk na 1 keer wel werkend. ..
Ik heb mijn G4 destijds 2e hands gekocht, zonder bon. Geen idee waar mijn toestel vandaan komt. IMEI geeft aan dat het een Duits model is. Stel dat ie stuk gaat, moet het dan rechtstreeks via LG?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Heb iedergeval me fotos op pc gezet, toenet moederbord eruitgehaald en in de oven.Zoals hierboven iemand een link had gepost. Nu kijken hoelang die blijft doen...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Werkt het?Amaze86 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:30:
Heb iedergeval me fotos op pc gezet, toenet moederbord eruitgehaald en in de oven.Zoals hierboven iemand een link had gepost. Nu kijken hoelang die blijft doen...
Denk niet dat dit soort kunst en vliegwerk bevorderlijk is voor je garantie bij eventueel toekomstig opsturen van je toestel...
Yep werkt, hij doet het nog steeds. Mocht ik hem sturen dan merken ze niet eens dat die opengemaakt is.yannickie111 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:54:
[...]
Werkt het?
Denk niet dat dit soort kunst en vliegwerk bevorderlijk is voor je garantie bij eventueel toekomstig opsturen van je toestel...
Vandaag krijg ik mn Oneplus3 kan ik de LG G4 nog mooi verkopen voordat ie in een bootloop raakt.. :-)
We are all accidents waiting to happen
Werkt er bij iemand een OTG kabel? Heb deze van de week gekocht, om een xbox 360 controller aan te sluiten. Alleen geeft deze bij mij geen reactie.
Heb een wireless controller. Een usb stick heb ik ook geprobeerd, maar die werkte ook niet.
Dacht dat het misschien aan de kabel zelf zou liggen, dus maar ff op mijn oude telefoon geprobeerd. Een LG G2. Daar werkt ie wel op. Dus aan de kabel ligt het niet.
Moet wel zeggen dat bij de G4 de usb stekker er nogal losjes in zit. Verder geen problemen met opladen.
Beide telefoons zijn geroot en draaien een custom rom. Zou het misschien daar aan kunnen liggen? Dat een custom rom een OTG kabel niet ondersteund?
Heb een wireless controller. Een usb stick heb ik ook geprobeerd, maar die werkte ook niet.
Dacht dat het misschien aan de kabel zelf zou liggen, dus maar ff op mijn oude telefoon geprobeerd. Een LG G2. Daar werkt ie wel op. Dus aan de kabel ligt het niet.
Moet wel zeggen dat bij de G4 de usb stekker er nogal losjes in zit. Verder geen problemen met opladen.
Beide telefoons zijn geroot en draaien een custom rom. Zou het misschien daar aan kunnen liggen? Dat een custom rom een OTG kabel niet ondersteund?
Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX
Op zich begrijpelijk maar niet erg netjes als je het mij vraagt. Je verkoopt iets waarvan je vermoed dat het niet lang meer zal werken. Tenzij je het bij de advertentie zet...maarja...dan koopt niemand hem natuurlijk.RA7 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:41:
Vandaag krijg ik mn Oneplus3 kan ik de LG G4 nog mooi verkopen voordat ie in een bootloop raakt.. :-)
Mijn vrouw gebruikt de G4 nu, met de wetenschap dat ie er ieder moment mee *kan* stoppen. Berucht s/n 505 dus we zien wel waar het schip strand.
Vraag me toch af of werkelijk iedere G4 in een bootloop schiet. Je zou haast denken van wel als je dit topic leest maar dit is natuurlijk maar een zeer kleine groep gebruikers op het geheel.
[ Voor 14% gewijzigd door westergas op 04-07-2016 21:18 ]
Je verkoopt dan gewoon een telefoon die het voor jou altijd prima heeft gedaan natuurlijk.westergas schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:17:
[...]
Op zich begrijpelijk maar niet erg netjes als je het mij vraagt. Je verkoopt iets waarvan je vermoed dat het niet lang meer zal werken. Tenzij je het bij de advertentie zet...maarja...dan koopt niemand hem natuurlijk.
Mijn vrouw gebruikt de G4 nu, met de wetenschap dat ie er ieder moment mee *kan* stoppen. Berucht s/n 505 dus we zien wel waar het schip strand.
Vraag me toch af of werkelijk iedere G4 in een bootloop schiet. Je zou haast denken van wel als je dit topic leest maar dit is natuurlijk maar een zeer kleine groep gebruikers op het geheel.
Zou ik zelf een tweedehands (nieuwe ook niet trouwens) G4 kopen? Don't think so.
Ik heb inmiddels ook mijn tweede Bootloop.. Bij het opstarten komt die niet verder dan het het roze T-mobile scherm, soms komt die nog met "optimaliseren van applicaties 1 van 12".
Iemand nog tips om weer tot leven te brengen? Of moet ik hem gelijk naar T-mobile brengen?
Edit: ik heb inmiddels een harde reset uitgevoerd. En nu lijkt alles weer te werken..
Iemand nog tips om weer tot leven te brengen? Of moet ik hem gelijk naar T-mobile brengen?
Edit: ik heb inmiddels een harde reset uitgevoerd. En nu lijkt alles weer te werken..
[ Voor 14% gewijzigd door Rayman89 op 05-07-2016 14:54 ]
Gister weer eens langs de T-mobile shop geweest. De medewerker bood me aan om een omruilprocedure te starten. (Dat ga ik dus ook maar doen, alleen bij een andere T-mobile shop.)
AAAAHHHHHHGGGGGGG $%^&$&^$&%#$%$@
was net over de grens in Belgie.. Had daar een bericht verzonden en voor dat ik reactie terug kon lezen viel telefoon uit. Wat denkt ge? BOOTLOOP NUMMER 3.
Zo, ben je in het buitenland. No phone, mail, twitter, bankzaken... niks. niet bereikbaar. G%^&^*$^%$
Heb mail gestuurd net naar de webwinkel, waar overigens niks over te klagen valt.
Maar dat ik ze nu wel met een passende oplossing wil zien komen en van mijn part samen met LG.
Heb LG Webcare ook een prive bericht
verzonden (wel zo netjes
)
LG G2 maar weer uit de kast halen. Goed dat ik het niet naar fabrieksinstellingen had gebracht.
Scheelt weer opstarttijd....
was net over de grens in Belgie.. Had daar een bericht verzonden en voor dat ik reactie terug kon lezen viel telefoon uit. Wat denkt ge? BOOTLOOP NUMMER 3.
Zo, ben je in het buitenland. No phone, mail, twitter, bankzaken... niks. niet bereikbaar. G%^&^*$^%$
Heb mail gestuurd net naar de webwinkel, waar overigens niks over te klagen valt.
Maar dat ik ze nu wel met een passende oplossing wil zien komen en van mijn part samen met LG.
Heb LG Webcare ook een prive bericht

LG G2 maar weer uit de kast halen. Goed dat ik het niet naar fabrieksinstellingen had gebracht.
Scheelt weer opstarttijd....

[ Voor 10% gewijzigd door mucuracat op 06-07-2016 22:49 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
En ja hoor weer een bootloop,toch maar is opsturen.
Iemand al nieuwe securitypatch ontvangen met verbeteringen?
Oftewel, iemand al een software update ontvangen?
Ik heb de hoop al opgegeven dat de nederlandse gierige providers de updates doorgaan pushen. Daarom kijk ik op xda naar kdz's met de laatste security patches. Met lg up update ik mn lg g4 met de gedownloade kdz. Mijn lg g4 zit nu op een security patch van juni 2016. Bijna al een jaar mijn lg g4 506 serie, still bootloop free.Junkyxl schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:56:
Verwijderd
Nog geen update hier sinds 6.0.Junkyxl schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:56:
😡 ik heb ook nu last van de bootloop. Heb de G4 vorig jaar op 4 juni bij de mediamarkt gekocht.
Bij wie moet ik nu zijn voor garantie? Mediamarkt of rechtsreeks bij LG aangezien mijn G4 nu 13 maanden oud is.
Bij wie moet ik nu zijn voor garantie? Mediamarkt of rechtsreeks bij LG aangezien mijn G4 nu 13 maanden oud is.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Gewoon naar MM gaandie regelen de rest.
Ik heb ook last van de bootloop volgens mij. Telefoon was aangesloten op de lader, beeldscherm ging uit en telefoon was niet meer aan te krijgen. Accu eruit gehaald en nu kom ik niet verder dan het LG logo, soms het 2de logo met geluidje maar daarna reset de telefoon zich en moet de accu er weer uit
. Ik ben nog een paar keer in android gekomen maar de telefoon hangt dan en reset zichzelf dus kan er niks meer mee.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
kon hem een week later alweer ophalen, dat valt dan weer mee.Carfanatic schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:12:
[...]
ik heb mijn g4 vaochtend gelijk naar de tmobile shop gebracht, hopelijk gaat het een beetje vlot.
Gaat het hier nu allemaal om NL modellen?
Ik heb er één met SWS op de doos vermeld serienummer 509.
Ik heb er één met SWS op de doos vermeld serienummer 509.
[ Voor 3% gewijzigd door Junkyxl op 10-07-2016 17:24 ]
Ik heb een NL model en serienummer beginnend met 506 dus ik had er al rekening mee gehouden dat het ooit eens moest gebeuren. Gelukkig nog ruim een jaar garantie
.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Zullen de G4's allemaal uit de zelfde fabriek komen of zullen de toestellen over verschillende fabrieken zijn geproduceerd.
Nou... Helaas voor mij ook boot loop probleem.
Gistermiddag in eens. Tot 5min ervoor werkte de telefoon nog prima.
Daarna bleef het scherm op zwart. Accu er uit en er weer in.
Booten ging tot geluidje en logo en daarna bleef hij loopen en soms ging hij blijkbaar weer uit (scherm zwart).
Hij had nog 1 opleving na x aantal keer proberen.
Maar swipte naar ander blad en hij hing alweer.
Morgen breng ik hem weg naar de toco waar ik hem gekocht hebt.
Hopelijk heb ik hem weer snel terug. Mijn tijdelijke S4 mini bevalt toch niet heel goed.
Gistermiddag in eens. Tot 5min ervoor werkte de telefoon nog prima.
Daarna bleef het scherm op zwart. Accu er uit en er weer in.
Booten ging tot geluidje en logo en daarna bleef hij loopen en soms ging hij blijkbaar weer uit (scherm zwart).
Hij had nog 1 opleving na x aantal keer proberen.
Maar swipte naar ander blad en hij hing alweer.
Morgen breng ik hem weg naar de toco waar ik hem gekocht hebt.
Hopelijk heb ik hem weer snel terug. Mijn tijdelijke S4 mini bevalt toch niet heel goed.
Update van mijn hele bootloop gebeuren icm T-mobile.
Vrijdag is de "omruilprocedure" gestart, na 3 keer repareren (en dus 4 keer kapot). Gister (zondag) werd ik gebeld dat het omruilexemplaar klaar lag, snel als je het mij vraagt.
Vandaag opgehaald. Het is een nieuwe telefoon, met lader, oortjes, nieuwe achterkant en plastic waar het altijd zit. Hij zat in een doosje met omruilexemplaar er op, geen originele gesealde doos. Serienummer is 605 (oude was 505). Hoe "oud" is dit typenummer ongeveer? En zijn er al bootloops gemeld in deze range?
Ik ben blij dat het nu opgelost is/lijkt te zijn. Mijn enige twijfel is of ik hem ga verkopen en (bijvoorbeeld) een OnePlus 3 kopen, of dat ik hem ga houden. Ben er wel een beetje klaar mee door de problemen, maar ik vind het nog steeds een erg mooie en prima telefoon.
Vrijdag is de "omruilprocedure" gestart, na 3 keer repareren (en dus 4 keer kapot). Gister (zondag) werd ik gebeld dat het omruilexemplaar klaar lag, snel als je het mij vraagt.
Vandaag opgehaald. Het is een nieuwe telefoon, met lader, oortjes, nieuwe achterkant en plastic waar het altijd zit. Hij zat in een doosje met omruilexemplaar er op, geen originele gesealde doos. Serienummer is 605 (oude was 505). Hoe "oud" is dit typenummer ongeveer? En zijn er al bootloops gemeld in deze range?
Ik ben blij dat het nu opgelost is/lijkt te zijn. Mijn enige twijfel is of ik hem ga verkopen en (bijvoorbeeld) een OnePlus 3 kopen, of dat ik hem ga houden. Ben er wel een beetje klaar mee door de problemen, maar ik vind het nog steeds een erg mooie en prima telefoon.
[ Voor 19% gewijzigd door yannickie111 op 11-07-2016 21:32 ]
al 3 dagen geen meldingen (van bootloops) in dit topic?!
Zoals ik op maandag schreef heb ik een nieuwe G4 gekregen via T-mobile, na heel vaak opsturen.
Ik heb er even over gedacht, maar uiteindelijk toch maar op marktplaats en V&A gezet om te verkopen. Zojuist een One Plus 3 besteld, ik zal jullie verder dus niet meer lastig komen vallen met mijn problemen met de G4
Zoals ik op maandag schreef heb ik een nieuwe G4 gekregen via T-mobile, na heel vaak opsturen.
Ik heb er even over gedacht, maar uiteindelijk toch maar op marktplaats en V&A gezet om te verkopen. Zojuist een One Plus 3 besteld, ik zal jullie verder dus niet meer lastig komen vallen met mijn problemen met de G4
Nu je tag-line boven je avatar nog even aanpassenyannickie111 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:21:
al 3 dagen geen meldingen (van bootloops) in dit topic?!
Success met de nieuwe aankoop

Goeie!Notna schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:22:
[...]
Nu je tag-line boven je avatar nog even aanpassen
Success met de nieuwe aankoop. Ik hoop ( * knock on wood* ) bootloopvrij te blijven met mijn 511xxx serie
Die regel kon een half jaar geleden eigenlijk al weg...
Zijn er al bootloops gemeld met andere series dan 505/506?
Aan deze poll te zien is het vrij verdeeld: http://forum.xda-develope...hardware-failure-t3303547yannickie111 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:34:
[...]
Goeie!![]()
Die regel kon een half jaar geleden eigenlijk al weg...![]()
Zijn er al bootloops gemeld met andere series dan 505/506?
Hier ook een bootloop. Heeft er iemand ervaring met bijvoorbeeld het omwisselen van deze telefoon met een andere op kosten van lg of de webwinkel? Ik heb namelijk een dm gestuurd naar lg en door hen werd ik naar de webwinkel verwezen zodat zij het apparaat naar lg konden sturen om daar gerepareerd te worden. Ik heb geen zin om zo idioot lang te wachten gezien ik eind deze week op vakantie ga. Weet iemand of het dan mogelijk is om het toestel te laten vervangen door de webwinkel of lg?
Zijn er niet veel die dat doen. Zou er niet op rekenendolaf schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:52:
Hier ook een bootloop. Heeft er iemand ervaring met bijvoorbeeld het omwisselen van deze telefoon met een andere op kosten van lg of de webwinkel? Ik heb namelijk een dm gestuurd naar lg en door hen werd ik naar de webwinkel verwezen zodat zij het apparaat naar lg konden sturen om daar gerepareerd te worden. Ik heb geen zin om zo idioot lang te wachten gezien ik eind deze week op vakantie ga. Weet iemand of het dan mogelijk is om het toestel te laten vervangen door de webwinkel of lg?
Ja, bij mij dus omgeruild na 3 keer defect na reparatie. T-mobiledolaf schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:52:
Ik heb LG ook al aangegeven dat ik absoluut niet zat te wachten op het risico dat mijn g4 weer in een bootloop raakt, daarom ga ik hem zo snel mogelijk opsturen en vervolgens gewoon verkopen denk ik.yannickie111 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 01:03:
[...]
Ja, bij mij dus omgeruild na 3 keer defect na reparatie. T-mobile
Dus een 505/506 nummer verkopen? Dat is vind ik vragen om problemen.dolaf schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:44:
[...]
Ik heb LG ook al aangegeven dat ik absoluut niet zat te wachten op het risico dat mijn g4 weer in een bootloop raakt, daarom ga ik hem zo snel mogelijk opsturen en vervolgens gewoon verkopen denk ik.
Die hele series blijken gewoon troep te zijn, ook na reparatie.
Mijn 506 doet het nog prima anders, maar ik heb nu wel het gevoel met een tikkende tijdbom rond te lopen.
Ik hoop alleen wel dat als wanneer hij stukgaat, dat hij dat binnen de garantie doet.
Ik heb zomaar het vermoeden dat LG niet aan coulance doet na de garantieperiode.
Ik hoop alleen wel dat als wanneer hij stukgaat, dat hij dat binnen de garantie doet.
Ik heb zomaar het vermoeden dat LG niet aan coulance doet na de garantieperiode.
Klopt, veel ga ik er ook niet voor krijgen en de nieuwe eigenaar ga ik ook goed uitleggen dat ie een risico loopt, anders bewaar ik m als reservemobielyannickie111 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:54:
[...]
Dus een 505/506 nummer verkopen? Dat is vind ik vragen om problemen.
Die hele series blijken gewoon troep te zijn, ook na reparatie.
G4 net terug van reparatie,moederbord is vervangen.Nu hopen dat bootloop verleden tijd is.
Jij had hem de 9e naar Belsimpel gestuurd? Dan zal de mijne ook wel snel komen, ik heb hem toen ook ingeleverdAmaze86 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:56:
G4 net terug van reparatie,moederbord is vervangen.Nu hopen dat bootloop verleden tijd is.
Aangemeld via belsimpel en daarna rechtstreeks naar teleplan gestuurd.418O2 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Jij had hem de 9e naar Belsimpel gestuurd? Dan zal de mijne ook wel snel komen, ik heb hem toen ook ingeleverd
Toch best snel.
Is als je data wel behouden dan?Amaze86 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:56:
Of hebben ze hem gereset?
Opzich geen punt de reset, maar zou wel handig zijn als alle data erop blijft.
Ik heb de reparatie 3 keer gehad, en steeds wordt hij volledig gereset.stimpyrulez schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Is als je data wel behouden dan?
Of hebben ze hem gereset?
Opzich geen punt de reset, maar zou wel handig zijn als alle data erop blijft.
Reset, ik had al me data op pc gezet.Had zelf de moederbord uitgehaald en 10 minin de oven gezet op 200c, toen deed die weer paar uurtjes. Zo had ik tijd om alles overtezetten.
Ik update maar ff wat met mijn lg is gebeurt.
Ik kan helaas op dit moment geen andere telefoon veroorloven, dus heb dit geprobeerd:
http://forum.xda-develope...to-power-off-fix-t3404421
En heeft geholpen hij start weer op.
Helaas zelfs met de 4 cores weer werkend, is hij nog altijd langzaam in mijn ogen.
En kan hem helemaal niet update naar android6 .
Want dan werkt dit niet meer.
Volgende x echt geen LG meer.
Naar dit fiasco, heb ik het wel gehad met LG
Ik kan helaas op dit moment geen andere telefoon veroorloven, dus heb dit geprobeerd:
http://forum.xda-develope...to-power-off-fix-t3404421
En heeft geholpen hij start weer op.
Helaas zelfs met de 4 cores weer werkend, is hij nog altijd langzaam in mijn ogen.
En kan hem helemaal niet update naar android6 .
Want dan werkt dit niet meer.
Volgende x echt geen LG meer.
Naar dit fiasco, heb ik het wel gehad met LG
[ Voor 9% gewijzigd door coolbvrobin op 23-07-2016 18:51 ]
Yep, na derde bootloop toestel terug gekregen.
Alles aan het installeren, duurt wel even altijd. En toen PATS.... Bootloop nummer 4 %$@#%$#@#^
Nu maar een mail gestuurd, met mededeling dat ik telefoon weer terug stuur en dat ik deze niet meer terug wil.
Alles aan het installeren, duurt wel even altijd. En toen PATS.... Bootloop nummer 4 %$@#%$#@#^
Nu maar een mail gestuurd, met mededeling dat ik telefoon weer terug stuur en dat ik deze niet meer terug wil.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
mucuracat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:49:

das wel naatje. Ik heb inmiddels een andere telefoon, als ik mijn G4 terug krijg verkoop ik hem. Alleen wil ik wel zeker weten dat hij niet weer gaat bootlopen. Eens kijken hoe ik dat ga testen.mucuracat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:49:
En ja hoor, hier volgens mij ook de Bootloop probleem
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Iemand enig idee hoe T-Mobile dit afhandeld? Sturen ze m op naar Dynafix, of niet?
Morgenochtend om 10 uur sta ik in ieder geval bij T-Mobile voor de deur, weer of geen weer, ik ben er...
* MrMilco is pissed-off
Morgenochtend om 10 uur sta ik in ieder geval bij T-Mobile voor de deur, weer of geen weer, ik ben er...
* MrMilco is pissed-off
[ Voor 46% gewijzigd door MrMilco op 29-07-2016 00:05 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Jup. Naar dynafix. En zij sturen hem weer door naar LG.MrMilco schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:45:
Iemand enig idee hoe T-Mobile dit afhandeld? Sturen ze m op naar Dynafix, of niet?
* MrMilco is pissed-off
Bij mij 3 keer gerepareerd en weer kapot en daarna omgeruild.
Oh, kan t niet meteen naar LG toe dan?yannickie111 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 00:17:
[...]
Jup. Naar dynafix. En zij sturen hem weer door naar LG.
Bij mij 3 keer gerepareerd en weer kapot en daarna omgeruild.
Lekkere omweg zo.
Hoelang was jij m elke keer kwijt?
Elke keer "netjes" binnen de 2 weken terug. Niet veel sneller, maar ook niet later.MrMilco schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 07:50:
[...]
Oh, kan t niet meteen naar LG toe dan?
Lekkere omweg zo.
Hoelang was jij m elke keer kwijt?
Ik zou je adviseren om zsm een "multi-repair" te laten doen. Dit houdt in dat T-mobile een mailtje erachteraan stuurt dat het toestel wel echt-echt gerepareerd moet worden. Bij mij zou dit de 3e keer gebeuren, maar is niet gedaan. Hij ging dus weer kapot. Geen idee of dit niet zo was geweest met wel een multi-repair natuurlijk.
Kreeg altijd briefje bij met melding dat er een onderdeel vervangen is. Wat ze vervangen hebben, staat er niet bijyannickie111 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:54:
[...]
Elke keer "netjes" binnen de 2 weken terug. Niet veel sneller, maar ook niet later.
Ik zou je adviseren om zsm een "multi-repair" te laten doen. Dit houdt in dat T-mobile een mailtje erachteraan stuurt dat het toestel wel echt-echt gerepareerd moet worden. Bij mij zou dit de 3e keer gebeuren, maar is niet gedaan. Hij ging dus weer kapot. Geen idee of dit niet zo was geweest met wel een multi-repair natuurlijk.
Gewoon een tweet sturen naar hun webcare? Of mailen via hun site?yannickie111 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:54:
[...]
Elke keer "netjes" binnen de 2 weken terug. Niet veel sneller, maar ook niet later.
Heb m net weggebracht. Medewerker snapte ook niet dat ze nog zaken deden met Dynafix, maar mocht dat officieel niet eens zeggen. Heb ze gezegd, dat als er opeens andere dingen mis mee zijn, dat ik dan best pissig word.
Klopt. Vage troep altijd. 2 van de 3 keer stond er bij mij bij "swap mainboard". Dus dacht dat het daarmee wel klaar was, maar niet dus. Laatste keer alleen dat er "iets" vervangen is.mucuracat schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:16:
[...]
Kreeg altijd briefje bij met melding dat er een onderdeel vervangen is. Wat ze vervangen hebben, staat er niet bij(t-mobile via gsmweb)
Mij werd verteld dat ik het mondeling moest melden van de T-shop. Dit dus gedaan, maar hierdoor is het fout gegaan. Bij de volgende keer contact gehad met klantenservice, en zij raadden aan om het via hen te doen, en niet via de T-shop (lekker vertrouwen heb je dan in je winkels). Hier heb ik geen gebruik meer van gemaakt omdat het toestel omgeruild is uiteindelijk, via T-shop (en die heb ik weer verkocht).MrMilco schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:29:
[...]
Gewoon een tweet sturen naar hun webcare? Of mailen via hun site?
Heb m net weggebracht. Medewerker snapte ook niet dat ze nog zaken deden met Dynafix, maar mocht dat officieel niet eens zeggen. Heb ze gezegd, dat als er opeens andere dingen mis mee zijn, dat ik dan best pissig word.
Op de reparatieformulieren stond steeds "lichte krassen" en "lichte gebruiksschade" aangevinkt. Heb de medewerker in de T-shop gevraagd om dit aan te wijzen, hij kon niets vinden (telefoon was ook gewoon als nieuw, geen enkele beschadiging). De medewerker zei dat ze dit altijd aangaven....

Ik sta in de wachtrij nu voor de chat, ik ga het ze meteen melden...yannickie111 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:51:
[...]
Klopt. Vage troep altijd. 2 van de 3 keer stond er bij mij bij "swap mainboard". Dus dacht dat het daarmee wel klaar was, maar niet dus. Laatste keer alleen dat er "iets" vervangen is.
[...]
Mij werd verteld dat ik het mondeling moest melden van de T-shop. Dit dus gedaan, maar hierdoor is het fout gegaan. Bij de volgende keer contact gehad met klantenservice, en zij raadden aan om het via hen te doen, en niet via de T-shop (lekker vertrouwen heb je dan in je winkels). Hier heb ik geen gebruik meer van gemaakt omdat het toestel omgeruild is uiteindelijk, via T-shop (en die heb ik weer verkocht).
Op de reparatieformulieren stond steeds "lichte krassen" en "lichte gebruiksschade" aangevinkt. Heb de medewerker in de T-shop gevraagd om dit aan te wijzen, hij kon niets vinden (telefoon was ook gewoon als nieuw, geen enkele beschadiging). De medewerker zei dat ze dit altijd aangaven....Oftewel, als ze schade maken dekken ze zichzelf lekker in, boevenbende daar bij Dynafix.
Contact bij mij heb ik via de klantenservice telefonisch gehad, vind ik voor zoiets persoonlijker handiger dan de chat, maar dat is persoonlijkMrMilco schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:57:
[...]
Ik sta in de wachtrij nu voor de chat, ik ga het ze meteen melden...
Probleem is dat ik op dit moment ff zonder telefoon zit haha, Als het goed is vanmiddag weer een telefoonyannickie111 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:03:
[...]
Contact bij mij heb ik via de klantenservice telefonisch gehad, vind ik voor zoiets persoonlijker handiger dan de chat, maar dat is persoonlijk
I know that feel. Daarom even geen LG meer voor mijMrMilco schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:12:
[...]
Probleem is dat ik op dit moment ff zonder telefoon zit haha, Als het goed is vanmiddag weer een telefoon
Hier straks ook niet meer.yannickie111 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:13:
[...]
I know that feel. Daarom even geen LG meer voor mij
m'n ma heeft er 1 uit de 506 serie, dus daar gaan we ook vast nog wel problemen mee krijgen...
Ik heb, toen hij ging bootloopen, gelijk een Nexus 5x gehaald. Voor mij ook geen..yannickie111 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:13:
[...]
I know that feel. Daarom even geen LG meer voor mij
ooo shit...
Ik heb hem eerst om laten ruilen, die verkocht en een OP3 gekocht418O2 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:34:
[...]
Ik heb, toen hij ging bootloopen, gelijk een Nexus 5x gehaald. Voor mij ook geen..
ooo shit...
Ik heb nu via T-Mobile de volgende status...
Het toestel is na intake aan een externe servicepartner verzonden.
Iemand enig idee of ie nu naar LG toe is, en of dit betekend dat er geen water/val/stootschade aangetroffen is?
Iemand enig idee of ie nu naar LG toe is, en of dit betekend dat er geen water/val/stootschade aangetroffen is?
Je krijgt ook smsjes als het goed is. Volgens mij betekent het bericht dat je nu hebt dat hij naar LG onderweg is, en daar gaan ze hem volgens mij pas onderzoeken.MrMilco schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:58:
Ik heb nu via T-Mobile de volgende status...
Heb geen idee of ik nog een SMS Krijg, al mijn reservetoestellen zijn defectyannickie111 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:58:
[...]
Je krijgt ook smsjes als het goed is. Volgens mij betekent het bericht dat je nu hebt dat hij naar LG onderweg is, en daar gaan ze hem volgens mij pas onderzoeken.

Ik ben benieuwd wat er uit komt. Hoop dat ik hem snel weer binnen heb...
Edit: Het is wel zeer rustig zonder telefoon... Moet ik vaker doen, telefoonloze dagen
[ Voor 8% gewijzigd door MrMilco op 02-08-2016 11:09 ]
Als hij na reparatie weer een bootloop heeft zou ik zsm aandringen bij t-mobile op multi-repair of omruiling.MrMilco schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:06:
[...]
Heb geen idee of ik nog een SMS Krijg, al mijn reservetoestellen zijn defectDus doe het nu ff zonder toestel haha...
Edit: Het is wel zeer rustig zonder telefoon... Moet ik vaker doen, telefoonloze dagen
Heb al contact met ze gehad over een multi repair. Ze zouden gaan mailen ofzo... Heb ik weer problemen ruilen ze m maar om voor een nieuw toestel.yannickie111 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:12:
[...]
Als hij na reparatie weer een bootloop heeft zou ik zsm aandringen bij t-mobile op multi-repair of omruiling.
It's not a bug.... It's a feature!MrMilco schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:06:
[...]
Heb geen idee of ik nog een SMS Krijg, al mijn reservetoestellen zijn defectDus doe het nu ff zonder toestel haha...
Hier de bootloader toch maar eens unlocked, om root te kunnen draaien. Telefoon draait hier al bijna een jaar prima
Alleen de accu mocht wel wat langer mee gaan.... Maar geen enkele telefoon tot nu toe kan mijn verbruik aan
Haha, daarom.Waah schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:45:
[...]
It's not a bug.... It's a feature!![]()
Hier de bootloader toch maar eens unlocked, om root te kunnen draaien. Telefoon draait hier al bijna een jaar prima![]()
Alleen de accu mocht wel wat langer mee gaan.... Maar geen enkele telefoon tot nu toe kan mijn verbruik aan
Wou m vorige week woensdag ook rooten, alleen blij dat ik het niet gedaan heb, donderdagavond begon t gedonder
Mijn 505 heeft het een uur geleden ineens ook opgegeven...
Ik zie hem ineens opnieuw opstarten (lag naast me op mijn bureau) en ineens flitst het scherm aan en start hij opnieuw op.
Als ik het hier zo lees heeft hij het toch nog lang uitgehouden. Heeft iemand ervaring met de garantie van een unlocked toestel in bootloop?
Frans
Ik zie hem ineens opnieuw opstarten (lag naast me op mijn bureau) en ineens flitst het scherm aan en start hij opnieuw op.
Als ik het hier zo lees heeft hij het toch nog lang uitgehouden. Heeft iemand ervaring met de garantie van een unlocked toestel in bootloop?
Frans
Bootloop 1
03-02-'16 Reparatie ontvangen
17-05-'16 Reparatie gereed
15 weken !!!!!!!!!!!!!!
Bootloop 2 (week later na bootloop 1!)
24-05-'16 Reparatie ontvangen
08-07-'16 Reparatie gereed
6+ weken !!!!!!
Bootloop 3 (2 dagen later na bootloop 2!)
11-07-'16 Reparatie ontvangen
24-07-'16 Reparatie gereed
2 weken !! (kreeg laat melding van ontvangst)
Bootloop 4 (1 dag later)
26-07-'16 Reparatie ontvangen
04-08-'16 Still Waiting
Wel een mail verzonden met verzoek nieuw telefoon .. maar nog geen reactie
15 weken !!!!!!!!!!!!!!
6+ weken !!!!!!
Bootloop 4 (1 dag later)
04-08-'16 Still Waiting
Reparatie van 15 (!) weken?? Ik had na 2 weken gewoon elke dag aan de telefoon gehangen om een nieuwe te eisen.mucuracat schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:45:
Bootloop 1
15 weken !!!!!!!!!!!!!!
6+ weken !!!!!!
Bootloop 4 (1 dag later)
04-08-'16 Still Waiting
Nu sowieso een nieuwe eisen, dit is te kansloos voor woorden.
heb ze net gebeld.. Reactie: Is nog bij reparateur..yannickie111 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:05:
[...]
Reparatie van 15 (!) weken?? Ik had na 2 weken gewoon elke dag aan de telefoon gehangen om een nieuwe te eisen.
Nu sowieso een nieuwe eisen, dit is te kansloos voor woorden.
Heb gezegd dat ik geen reparatie wil, maar een nieuwe.. En uiterlijk morgen een reactie, anders rechtsbijstand in schakelen.
We wait.
Ik had gehoopt eraan te ontkomen maar net terwijl ik de telefoon voor me bij de computer heb liggen schiet ie in een bootloop
Morgen maar even de bon opzoeken en terug naar de Mediamarkt ermee...
krijg toestel weer gerepareerd terug en ik wil nieuwe.. (4de keer bootloop)
Verkoper legt probleem bij LG neer en ik bij verkoper
Heb rechtsbijstand maar ingeschakeld
Als je twitter hebt: gooi even een boze tweet de wereld in richting LG.mucuracat schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:30:
krijg toestel weer gerepareerd terug en ik wil nieuwe.. (4de keer bootloop)
Bij mij vroegen ze, zoals altijd, om gegevens in DM, en direct "hier zijn onze gegevens, stuur maar op onder dit referentienummer en je krijgt een nieuwe".
Wettelijk heb je inderdaad alleen met de verkoper te doen, maar als die niets doet is het misschien makkelijker en sneller om alsnog met de verkoper te gaan onderhandelen (uiteindelijk zal die het toch moeten regelen).
Valt me overigens wel op dat er in dit topic niet eens meer gereageerd wordt op meldingen van bootloops. Meer de gedachte "tsja, we weten het, iedereen heeft ze", Er is echt niets anders meer te lezen in dit topic...

LG G4 eind 2015 aangeschaft. Vorige week ook bootloop gekregen. Ligt nu sinds vorige week ook bij Dynafix. Als ik de verhalen hier lees, gaat dit een lang traject worden. Heb er nu al geen zin meer in.
Gelukkig heb ik nog een HTC One M7 die het nog redelijk doet.
Zijn er uberhaupt mensen die na 1 repair geen bootloop meer krijgen?
Gelukkig heb ik nog een HTC One M7 die het nog redelijk doet.
Zijn er uberhaupt mensen die na 1 repair geen bootloop meer krijgen?
Het lijkt erop dat iedereen bootloop krijgt. Ik heb 1x bootloop gehad, nu gelukkig 3 maanden bootloopvrij. *klopt af op ongelakt hout*
Ik denk dat iedereen die geen bootloop heeft niet meer reageert 
Kan me namelijk niet voorstellen dat iedereen een bootloop krijgt. Ik heb tot nu toe sowieso nog geen bootloop gehad.
Nog altijd tevreden over het toestel. Alleen de accuduur zou beter mogen. Maar verder geen klachten. Gebruik de camera van de V10 (kan zonder root volgens mij) en daarmee heb je ook manual video. Ideaal voor het filmen van wat lastigere onderwerpen, of als je zelf de belichting wil bepalen.
Kan me namelijk niet voorstellen dat iedereen een bootloop krijgt. Ik heb tot nu toe sowieso nog geen bootloop gehad.
Nog altijd tevreden over het toestel. Alleen de accuduur zou beter mogen. Maar verder geen klachten. Gebruik de camera van de V10 (kan zonder root volgens mij) en daarmee heb je ook manual video. Ideaal voor het filmen van wat lastigere onderwerpen, of als je zelf de belichting wil bepalen.
Verwijderd
Ik heb ook nog geen bootloop gehad en ik heb mijn 508 versie G4 sinds januari.
Ik hoop ook geen bootloop te krijgen en anders laat ik em repareren en koop ik
een backup Android mobiel als ik de bootloop toch krijg.
Ik hoop ook geen bootloop te krijgen en anders laat ik em repareren en koop ik
een backup Android mobiel als ik de bootloop toch krijg.
Had gedaan... Elle lange discussies.. zoals van: Heb je een andere simkaart geprobeerd.. en na een tijdje zeiden ze: Je moet toch bij de verkoper zijn..yannickie111 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:58:
[...]
Als je twitter hebt: gooi even een boze tweet de wereld in richting LG.
Bij mij vroegen ze, zoals altijd, om gegevens in DM, en direct "hier zijn onze gegevens, stuur maar op onder dit referentienummer en je krijgt een nieuwe".
Wettelijk heb je inderdaad alleen met de verkoper te doen, maar als die niets doet is het misschien makkelijker en sneller om alsnog met de verkoper te gaan onderhandelen (uiteindelijk zal die het toch moeten regelen).
Maar ik ga ze nu ff twitteren. alleen al om te jennen
tweet
@LG_WEBCARE_NL @LG_NIEUWS_NL
Het is een feit.. 4de keer een bootloop probleem met LG G4 en krijg weer een gerepareerd toestel. $^%#^^%&@@#$
[ Voor 9% gewijzigd door mucuracat op 10-08-2016 09:28 ]
Áls je iets voorelkaar wil krijgen is dit niet helemaal de toon die je moet aanslaan.mucuracat schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:24:
[...]
Had gedaan... Elle lange discussies.. zoals van: Heb je een andere simkaart geprobeerd.. en na een tijdje zeiden ze: Je moet toch bij de verkoper zijn..![]()
Maar ik ga ze nu ff twitteren. alleen al om te jennen
tweet
@LG_WEBCARE_NL @LG_NIEUWS_NL
Het is een feit.. 4de keer een bootloop probleem met LG G4 en krijg weer een gerepareerd toestel. $^%#^^%&@@#$
En waarom neem je geen contact op met de verkopende partij?
[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 10-08-2016 09:41 ]
Nog geen bootloop s/n 505
Ik wil niks voor elkaar krijgen.. Heb zat mailtjes met verkopende partij.. Ze schuiven het af richting LG, dat LG het laat repareren ipv nieuwe te versturen.418O2 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:33:
[...]
Áls je iets voorelkaar wil krijgen is dit niet helemaal de toon die je moet aanslaan.
En waarom neem je geen contact op met de verkopende partij?
Heb andere tonen al geprobeerd
Nu via rechtsbijstand. Daar hebben ze me goed geholpen en ben bijna bij een oplossing met rechtsbijstand. Ook al is het niet de weg die ik had willen bewandelen, maar een telefoon 4,5 van de 13 maanden te missen ivm reparaties is niet funny. Laat staan de betrouwbaarheid en vertrouwen die je dan hebt (wanneer gaat het weer mis? )
Hoe oud is het toestel?mucuracat schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:05:
[...]
Ik wil niks voor elkaar krijgen.. Heb zat mailtjes met verkopende partij.. Ze schuiven het af richting LG, dat LG het laat repareren ipv nieuwe te versturen.
Heb andere tonen al geprobeerd![]()
Nu via rechtsbijstand. Daar hebben ze me goed geholpen en ben bijna bij een oplossing met rechtsbijstand. Ook al is het niet de weg die ik had willen bewandelen, maar een telefoon 4,5 van de 13 maanden te missen ivm reparaties is niet funny. Laat staan de betrouwbaarheid en vertrouwen die je dan hebt (wanneer gaat het weer mis? )
Juni 2015.. en waarvan 4.5 maanden weg ivm 4 reparaties
Sinds vanmorgen vroeg een nieuwe status:
Toestel is via de shuttle of individuele zending onder weg naar de T-Shop of eindgebruiker
Nu maar hopen dat ik zo de melding krijg dat hij is aangekomen in zwolle, en dan meteen ophalen
Toestel is via de shuttle of individuele zending onder weg naar de T-Shop of eindgebruiker
Nu maar hopen dat ik zo de melding krijg dat hij is aangekomen in zwolle, en dan meteen ophalen
Ben door mijn rechtsbijstand verzekering schadeloos gesteld.. Krijg geld van ze om nieuw toestel te kopen (laagste prijs die vindbaar was op webshops voor een LG G4)
En gaan het zelf 'uitvechten' met verkopende partij..
gerepareerde versie wordt vandaag ook thuisbezorgd. FF niet open maken, voor het geval dat het terug moet..
gerepareerde versie wordt vandaag ook thuisbezorgd. FF niet open maken, voor het geval dat het terug moet..
Zo he, dat heeft lang geduurdmucuracat schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:29:
Ben door mijn rechtsbijstand verzekering schadeloos gesteld.. Krijg geld van ze om nieuw toestel te kopen (laagste prijs die vindbaar was op webshops voor een LG G4)

Hoop dat ik meer geluk heb na deze reparatie... Ik weet niet wat ik ervan moet/kan verwachten... En anders toch binnenkort maar een 2derhands iPhone halen als reserve toestel... Kan ik meteen kijken of dat wat voor mij is

Verwijderd
Dit is Tweakers, voor dit soort non-informatie bestaat Facebook en Twitter. In dit soort berichten is geen enkele Tweaker geinteresseerd en maakt dit forum onleesbaar.MrMilco schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:38:
Sinds vanmorgen vroeg een nieuwe status:
Bevat toch enige informatieVerwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:40:
[...]
Dit is Tweakers, voor dit soort non-informatie bestaat Facebook en Twitter. In dit soort berichten is geen enkele Tweaker geinteresseerd en maakt dit forum onleesbaar.
Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic