Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds zaterdag de G4 als vervanging van de G2.
Ik heb email zo ingesteld dat hij elke 15 minuten automatisch email binnen haalt.
Op de G2 kon je daarnaast ook nog op elk moment handmatig email binnen halen.
Kan dit op de G4 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalManic schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:22:
Weet iemand een instructie filmpje voor het repareren van de audio jack? Ik kan zelf niets vinden. Laten repareren kost zeventig euro. Een losse jack kopen slechts zes vijftig. Wil het dus zelf doen...
Een losse jack kopen kost je 56 euro? of wat bedoel je met zes vijftig?

Indien jij het voor 70 kan laten maken dan zou ik dat gewoon doen, wat als jij het toestel stuk maakt? Tenzij je veel ervaringen met LG hebt op gebied van repareren dan is het natuurlijk goed zelf te doen. Heb je dit niet dan is de kans natuurlijk dat je gaat balen dat je niet 14 euro extra betaald hebt.

Indien wij het zouden doen krijg je ook nog eens levenslang garantie op de headjack + garantie van het toestel komt niet te vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:46:
[...]

Een losse jack kopen kost je 56 euro? of wat bedoel je met zes vijftig?
Denk dat die gewoon € 6,50 bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternative schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:48:
[...]

Denk dat die gewoon € 6,50 bedoeld ;)
Ohja dat zou natuurlijk ook nog kunnen, goedemorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
6,50 dus ja :-)

En het idee om het zelf te fixen komt vooral doordat ik meerdere malen heb gelezen dat dit toestel qua zelf fixen relatief makkelijk is... Nu alleen even een goede instructie ;)

[ Voor 85% gewijzigd door MetalManic op 27-11-2015 09:46 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:33:
Ik heb sinds zaterdag de G4 als vervanging van de G2.
Ik heb email zo ingesteld dat hij elke 15 minuten automatisch email binnen haalt.
Op de G2 kon je daarnaast ook nog op elk moment handmatig email binnen halen.
Kan dit op de G4 ook?
Ja dat kan, ornaat beneden te swijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilke77 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:17:
[...]

Ja dat kan, ornaat beneden te swijpen
Perfect. Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Mn telefoon doet raar met internet. Zelfs met goede WiFi en ook met 4g+ is de laadtijd erg lang. Bij spelletjes, browsen, de Nu app etcetera. Dit is van de laatste week...kan het hebben van 2 antivirus apps daar de oorzaak van zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door MetalManic op 28-11-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

MetalManic schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:08:
Mn telefoon doet raar met internet. Zelfs met goede WiFi en ook met 4g+ is de laadtijd erg lang. Bij spelletjes, browsen, de Nu app etcetera. Dit is van de laatste week...kan het hebben van 2 antivirus apps daar de oorzaak van zijn?
Nou probeer eens je antivirus apps uit te schakelen en probeer het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
H-S schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:09:
[...]

Nou probeer eens je antivirus apps uit te schakelen en probeer het dan.
Het lijkt te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
BCC bonnen ontvangen.
Kom er alleen nu pas achter dat die online niet te gebruiken zijn.
En als je online besteld met afhalen in de winkel kun je ook niet in de winkel betalen.

Dus alleen bruikbaar voor aankopen direct in de winkel zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nevil
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
LG Bridge wordt LG AirDrive (zie helemaal onderaan) en andere vernieuwingen in Marshmallow-versie van LG

Volgens GSMInfo zou de update inmiddels beschikbaar zijn voor LG G4. Maar via OTA en LG Bridge (nog) geen melding hierover ontvangen.

Hier wat meer achtergrondinfo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrusk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
mijn LG G4 heeft de geest gegeven bleef gister hangen en start niet meer op, vanmorgen startte hij weer op snel een hard reset gedaan maar nadat ik een whatsapp had gestuurd en op de pijl tikte om terug te gaan bleef hij hangen en deed niks meer en na een paar sec had ik zwart scherm en kreeg geen beweging meer in de LG snik snik, zijn er mensen die er ook last van hebben gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
petrusk schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:19:
mijn LG G4 heeft de geest gegeven bleef gister hangen en start niet meer op, vanmorgen startte hij weer op snel een hard reset gedaan maar nadat ik een whatsapp had gestuurd en op de pijl tikte om terug te gaan bleef hij hangen en deed niks meer en na een paar sec had ik zwart scherm en kreeg geen beweging meer in de LG snik snik, zijn er mensen die er ook last van hebben gehad??
O wat naar, ik zou bellen met LG, of waar je het toestel gekocht heb. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Ik gebruik nu zolang als het toestel uit is de G4. Ik vind dat het opladen nog best lang duurt. Welke oplader moet je hebben, wil het toestel net als de S6 snel oplaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Je zou een quickcharge 2.0 lader kunnen proberen om sneller te laden.
Maar betwijfel of dat net zo snel zal gaan als bij de s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrusk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
wilke77 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:52:
[...]

O wat naar, ik zou bellen met LG, of waar je het toestel gekocht heb. Succes ermee.
vandaag de lg terug gestuurd naar coolblue , ben benieuwd hoe lang ik hem kwijt ben....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
petrusk schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:54:
[...]

vandaag de lg terug gestuurd naar coolblue , ben benieuwd hoe lang ik hem kwijt ben....
Had de mijne ook voor reparatie terug gestuurd naar Coolblue....... gemiddeld toch wel 10 a 14 dagen :'(

Maar alles wordt wel zeer netjes en precies geregeld door Coolblue , niet de allergoedkoopste maar de
service is zeer goed en vriendelijk. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

westergas

rikkie_pc

jodel99999 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 00:08:
[...]

Had de mijne ook voor reparatie terug gestuurd naar Coolblue....... gemiddeld toch wel 10 a 14 dagen :'(

Maar alles wordt wel zeer netjes en precies geregeld door Coolblue , niet de allergoedkoopste maar de
service is zeer goed en vriendelijk. :)
Grappig...die ervaring had ik totaal niet bij de reparatie van mijn G2 destijds. Van het kastje naar de muur en weer terug was het toen. Volgende keer rechtstreeks contact met Dynafix of welke partij dan ook, niet meer via CB iig.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Nu online
Iemand al via LG Bridge de update van Marshmallow binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0b1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 22:30

0b1

Hallo,

Ik heb mijn LG een maandje. Toestel voldoet perfect aan mijn eisen en zelfs meer. Ik heb nog alles standaard erop staan en weinig apps toegevoegd. Wel alle updates zijn geïnstalleerd.

Er zijn 2 settings die steeds terug op default komen te staan als ik het toestel herstart.

Het gaat om de helderheid van het scherm. Als ik deze manueel instel dan herspringt hij steeds op maximaal als ik het toestel herstart.

Bij display timeout springt het steeds terug naar 2min.

Dus bij elke herstart staan deze terug op default.

Iemand met gelijkaardige problemen. Ik heb dit ook al op XDA gepost 3 weken terug, maar nog geen reacties mogen ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 08:51
Ik heb hetzelfde en heb LUX light geinstalleerd.
op aanraden van tweakers hier op het forum.
0b1 schreef op zondag 06 december 2015 @ 20:30:
Hallo,

Ik heb mijn LG een maandje. Toestel voldoet perfect aan mijn eisen en zelfs meer. Ik heb nog alles standaard erop staan en weinig apps toegevoegd. Wel alle updates zijn geïnstalleerd.

Er zijn 2 settings die steeds terug op default komen te staan als ik het toestel herstart.

Het gaat om de helderheid van het scherm. Als ik deze manueel instel dan herspringt hij steeds op maximaal als ik het toestel herstart.

Bij display timeout springt het steeds terug naar 2min.

Dus bij elke herstart staan deze terug op default.

Iemand met gelijkaardige problemen. Ik heb dit ook al op XDA gepost 3 weken terug, maar nog geen reacties mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 11:23

Steeffoon

Smartphone-nerd

Junkyxl schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:39:
Iemand al via LG Bridge de update van Marshmallow binnen gekregen?
Nee, is nog niet beschikbaar in NL

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

Helaas geen NL-Alert ontvangen maar die had ik blijkbaar in moeten stellen. Voor de geïnteresseerden heb ik dit op androidplanet gevonden:

Op je LG-toestel ga je naar ‘Applicaties > Cell Broadcast > Instellingen > Cell Broadcasting’, waarna je kiest voor ‘Kanalen > Kanaal toevoegen’. Bij Zendernummer vul je ‘919’ in en bij Opmerking ‘NL-Alert’. Bevestig de instelling door op ‘Opslaan’ te klikken.

Mijn telefoon had al NL-Alert aangevinkt staan op 4371 maar dat mocht op T-Mobile 4G niet baten.

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 07-12-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-09 19:01
Hier wel de NL-Alert ontvangen. Al kan ik mij niet herinneren of ik het ooit aan heb gezet of dat het vanuit de fabriek al gewoon goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik had het zelf ingesteld (met kanaal 919), en heb hem ook ontvangen. (KPN)
Alleen bij mijn HTC one S hiervoor ging er dan ook echt een sirene af.
Op de G4 was het gewoon een normaal sms toontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
M a r c o schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:53:
Ik had het zelf ingesteld (met kanaal 919), en heb hem ook ontvangen. (KPN)
Alleen bij mijn HTC one S hiervoor ging er dan ook echt een sirene af.
Op de G4 was het gewoon een normaal sms toontje.
Hier geen normaal sms toontje. Maar een soort waarschuwingsgeluid, misschien omdat mijn toestel op stil/vibrate stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:43
Ik heb geen app Cell Broadcast op mijn Android 6.0. Ook geen NL-alert gehad dus.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
kezman schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:09:
[...]

Via het menu. Doe nu een 'hard reset' via de knoppen. Nee, ik heb geen sd kaartje. In ieder geval bedankt voor de tip. Hopelijk helpt dit.
Niks heeft geholpen, dus heb ik hem maar opgestuurd naar de Phonehouse repair center. 3 weken later teruggekregen met een software update. Binnen 2 uur hetzelfde probleem. Direct weer tereggegaan. Telefoon is weer opgestuurd... We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:51
Net mijn G4 opgehaald (vorige week woensdag besteld bij Naztel, vrijdag pas afgestuurd, toen stond de postbode op zaterdag voor een dichte deur, dus net pas kunnen afhalen bij het postkantoor).
Nu wilde ik mijn 75 euro bonnen gaan claimen bij LG, kan ik Naztel ineens niet meer selecteren, terwijl dat vorige week zeker wel kon. Ook op de site van Naztel is het label van de 75 euro bonnen ineens verdwenen...
:(
Naztel is nu natuurlijk dicht. Morgen maar eens kijken wat ze hierop te zeggen hebben. Want als ik dit van tevoren had geweten, had ik de telefoon wel bij Belsimpel of Azerty besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Andrehj op 07-12-2015 19:17 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
zou dan nog even wachten met installeren.
Kun je eventueel nog annuleren via wet koop op afstand, en alsnog bij azerty halen als je inderdaad de bonnen nu niet meer kan aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
Ik was natuurlijk al begonnen, maar heb net vast de fabrieksinstellingen maar weer teruggezet. Toch voel ik me voorlopig aardig besodemieterd.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Nu online
Dat is idd wel erg vreemd.
Ik heb nl half november de G4 bij Naztel gekocht in de winkel en toen was de actie ook nog.
Meen echter dat vanaf het weekend idd de actie niet meer op de site vermeld staat.
Zou anders zeker met LG contact opnemen waarom dat niet kan, want volgens mij kan je ook aan de actie deelnemen als je hem elders dan geselcteerde aanbieders hebt gekocht.
Je zou dan wel contact opnemen met de klantenservice van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Wilde net een jack kabel aan mijn G4 hangen om te lussen naar mijn pc voor wat audio, maar de jack wordt niet herkend??? De bijgeleverde koptelefoon wel, dus aan de hardware van de G4 ligt het niet (gok ik).

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Nu online
Kan aan de impedantie liggen van de aansluiting op je pc, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaFish
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Andrehj schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:14:
Net mijn G4 opgehaald (vorige week woensdag besteld bij Naztel, vrijdag pas afgestuurd, toen stond de postbode op zaterdag voor een dichte deur, dus net pas kunnen afhalen bij het postkantoor).
Nu wilde ik mijn 75 euro bonnen gaan claimen bij LG, kan ik Naztel ineens niet meer selecteren, terwijl dat vorige week zeker wel kon. Ook op de site van Naztel is het label van de 75 euro bonnen ineens verdwenen...
:(
Naztel is nu natuurlijk dicht. Morgen maar eens kijken wat ze hierop te zeggen hebben. Want als ik dit van tevoren had geweten, had ik de telefoon wel bij Belsimpel of Azerty besteld.
Ik heb even in google's cache versie gekeken, en daar zie je inderdaad iets over een 75 euro tegoedbon staan. Ik heb even een PDF-je van de cache-versie en de huidige versie gemaakt, zodat jij (en anderen) wat bewijs hebben.
Stuur maar een DM als je 'm nodig denkt te hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
SeaFish schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:11:
Ik heb even in google's cache versie gekeken, en daar zie je inderdaad iets over een 75 euro tegoedbon staan. Ik heb even een PDF-je van de cache-versie en de huidige versie gemaakt, zodat jij (en anderen) wat bewijs hebben.
Stuur maar een DM als je 'm nodig denkt te hebben :*)
Thanks. Je hebt PM. Net contact gehad met het telefoonnummer wat LG bij de actie heeft vermeld. Zij gaan het uitzoeken en bellen me terug. We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Nu online
Houdt ons op de hoogte. Ben erg benieuwd wat ze te melden hebben hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adehaan968cs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Ik heb net via LG Bridge Android 6 geïnstalleerd. Maar mijn batterij wordt leeggezogen! Normaal vanaf thuis nar het werk nam de batterij niet meer dan 5% maar vanochtend nam deze 13! :( Daarnaast zit ik constant op 1.8 GB geheugengebruik. :( Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 17:02
adehaan968cs schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:02:
Ik heb net via LG Bridge Android 6 geïnstalleerd. Maar mijn batterij wordt leeggezogen! Normaal vanaf thuis nar het werk nam de batterij niet meer dan 5% maar vanochtend nam deze 13! :( Daarnaast zit ik constant op 1.8 GB geheugengebruik. :( Iemand een idee?
Sommige apps vinden het niet leuk als je bepaalde permissies ontzegd (een nieuwe functie in Marshmallow). Zo verbruikte Facebook 20% van mijn accu omdat de app constant bleef proberen om mijn locatie te verkrijgen. Snapchat leek dit ook te doen. Nu ik heb ik alles weer aangezet (en een andere FB-app geïnstalleerd) en de accuduur is nu prima (met name in idle net wat beter dan voorheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adehaan968cs
Bedankt! Dat heb ik allemaal uitgezet inderdaad. Ik ga even kijken of dit helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartinlog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-08 15:50
adehaan968cs schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:02:
Is de update al de installeren in NL? of heb je een buitenlands toestel?
Die van mij krijgt nog steeds geen update via LG Bridge..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adehaan968cs
Geen idee. Ik dacht gisteren ik hang hem eens aan de laptop met Bridge. Kreeg gelijk de melding dat er een update was. Batterij probleem is al weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Nu online
Net ook aan LG Bridge gehangen, maar helaas nog niks te Marshmallowen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10-2022
Hier ook (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

De update naar Marshmallow is in Nederland nog niet officieel uitgerold. Dus denk dat @adehaan een buitenlands model heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mijn (Oost-Europees) model eergisteren geupdate naar 6.0 via Bridge.

Eerste indruk:
- Batterijduur niet heel veel beter (Doze)
- Auto brightness is nu echt auto, kan niet zelf meer een percentage instellen. Voor mijn smaak te fel en dus onnodig extra accu verbruik
- Knock on code moet nu min. 6 taps in min. 3 velden zijn, ik had een simpelere helaas.
- Silent mode is terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:08
Dit heb ik dus ook gemerkt.
Is het zo dat in 6.0 geen cell broadcast meer zit, ik kan de functie nergens vinden ???
wwwhizz schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:09:
Ik heb geen app Cell Broadcast op mijn Android 6.0. Ook geen NL-alert gehad dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Nu online
Dus als ik het goed begrijp zijn er wel een paar verbeteringen maar ook minder goede aanpassingen aangebracht.
Hoe voelt het toestel op zich aan op 6.0?
Zijn er merkbare snelheidsverschillen of nagenoeg gelijk.
En hoe werkt de mogelijkheid om de permissies van apps aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
Ik hem al even draaien via een custom rom.

Ben er zeer tevreden over.
Accu gaat behoorlijk langer mee, voornamelijk in stanby.
Mijn standby tijd is nu ruim 2 dagen en ik denk dat ik zelfs de 3 dagen makkelijk moet halen.

Hij is niet sneller, merk ik niets van.
Niet getest met software.

Permissies werken goed maar alleen als de app voor 6.0 is gemaakt.
Er word dan netjes om toestemming gevraagd, wat het doet als je weigert hangt van de app af.
Eerlijk gezegt nog niet geprobeerd.
Junkyxl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:10:
Dus als ik het goed begrijp zijn er wel een paar verbeteringen maar ook minder goede aanpassingen aangebracht.
Hoe voelt het toestel op zich aan op 6.0?
Zijn er merkbare snelheidsverschillen of nagenoeg gelijk.
En hoe werkt de mogelijkheid om de permissies van apps aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
-Pjotrski- schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:42:
Mijn (Oost-Europees) model eergisteren geupdate naar 6.0 via Bridge.

Eerste indruk:
- Batterijduur niet heel veel beter (Doze)
- Auto brightness is nu echt auto, kan niet zelf meer een percentage instellen. Voor mijn smaak te fel en dus onnodig extra accu verbruik
- Knock on code moet nu min. 6 taps in min. 3 velden zijn, ik had een simpelere helaas.
- Silent mode is terug
Hmm klinkt niet veelbelovend.

Batterijduur valt wat betreft doze weinig te halen omdat hij in standby het al redelijk goed deed. Het probleem zit er in dat als je 2,5 uur intensief gebruikt maakt je al een lader moet gaan zoeken.

Dat van auto brightness is ook vreemd. Het is een fijne instelling om bijvoorbeeld buiten op +5 en binnen op -5 te zitten. Anyway ik gebruik dat toch niet omdat hij veel te abrubt steeds een andere helderheid kiest.

Buiten een ander nummertje bij over het toestel weinig om je op te verheugen dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:13
2.5 uur intensief gebruik al leeg? das vrij rap. Gisteren nog 3 uur genavigeerd, scherm is niet uit geweest en best wel hoge brightness, maar had nog een halve accu over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Waah schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:54:
2.5 uur intensief gebruik al leeg? das vrij rap. Gisteren nog 3 uur genavigeerd, scherm is niet uit geweest en best wel hoge brightness, maar had nog een halve accu over.
3 uur met GPS aan en hoge brightness en 50% over? Sorry maar dit lijkt mij onmogelijk haalbaar met een LG G4. Als ik een uur navigeer met Sygic op helderheid auto dan ben ik 30% kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
De auto brightness van de LG G4 vind ik persoonlijk één van de grootste minste punten. Veels te agressief alle kanten op. Soms veels te weinig backlight dat ik het maar handmatig opschroef om wat meer kleur en helderheid te krijgen. Soms buitenshuis ineens veel te veel backlight. Om moe van te worden. Hij schakelt ook vrij snel tussen de verschillende standen. Achteraf gezien na een half jaar gebruik is het mijn grootste irritatie. Batterij verbruik is het andere minpunt, simpelweg matig, maar heb voldoene mogelijkheid om op te laden, dus het zijn incidenten dat hij leeg is. Ik haal krap 12 tot 15 uur totaal uit een batterij.

• Franco10
Seaofregrets schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:50:
De auto brightness van de LG G4 vind ik persoonlijk één van de grootste minste punten. Veels te agressief alle kanten op. Soms veels te weinig backlight dat ik het maar handmatig opschroef om wat meer kleur en helderheid te krijgen. Soms buitenshuis ineens veel te veel backlight. Om moe van te worden. Hij schakelt ook vrij snel tussen de verschillende standen. Achteraf gezien na een half jaar gebruik is het mijn grootste irritatie. Batterij verbruik is het andere minpunt, simpelweg matig, maar heb voldoene mogelijkheid om op te laden, dus het zijn incidenten dat hij leeg is. Ik haal krap 12 tot 15 uur totaal uit een batterij.
Ik gebruik auto brightness dan ook vrijwel nooit. Alleen als ik aan het navigeren weg zet ik hem op auto. Het batterijverbruik zal de belangrijkste reden zijn als mijn volgende toestel geen LG meer wordt. Soms kom ik thuis van werk en heb ik 60% over. Op sommige dagen moet ik om 15.00 een lader vinden omdat de accu op 20% staat, terwijl mijn gebruik elke dag hetzelfde is. Dit heeft puur en alleen te maken met het feit dat de processor (soms vaker dan anders) denkt van; weet je wat, laat ik gewoon deze simpele taak eens lekker op volle kracht gaan doen.

• Junkyxl
  • Nu online
Dit is echt geen hardware probleem.
Het ligt er puur aan welke apps je op het toestel draait.
Zo is gebleken dat vooral een app als Facebook je accu leeg zuigt, omdat het zo lekker agressief je processor onnodig belast.
En ik durf wel te stellen dat meerdere apps dit doen.

• Franco10
Ik gebruik lang genoeg Android om te weten en zonodig te meten welke apps drain kunnen veroorzaken. Ik gebruik überhaupt geen facebook, zaken als bluetooth en gps staan standaard uit. Sterker nog ik gebruik geen apps die specifiek zorgen voor te veel drain.

Als ik lichte taken (twitter, whatsapp, surven) uitvoer en vervolgens kijk naar hoeveel processorkracht daarvoor is gebruikt merk ik op dat hij heel vaak op de hoogste snelheid draait. Als ik diezelfde apps bijvoorbeeld op een Samsung draai en dezelfde test doe zie ik dat die vaak op de laagste snelheid die apps uitvoert.

Ik weet niet of je het een hardware probleem kunt noemen, maar de skin is blijkbaar zo zwaar dat LG er voor heeft gekozen om vaak de hoogste kloksnelheid te gebruiken. Anders krijg je waarschijnlijk lag.

[ Voor 5% gewijzigd door Franco10 op 10-12-2015 10:45 ]

• Nevil
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
SpiriTNL schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:59:
Dit heb ik dus ook gemerkt.
Is het zo dat in 6.0 geen cell broadcast meer zit, ik kan de functie nergens vinden ???

[...]
Als dat zo zou zijn, dan zijn de woorden waarschijnlijk veranderd. Mijn vriendin heeft Nexus van LG en android 6.0. Daar is het heel anders. Kijk eens hier. Misschien is dit van toepassing?

• GWashington
Nevil schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:47:
[...]
Als dat zo zou zijn, dan zijn de woorden waarschijnlijk veranderd. Mijn vriendin heeft Nexus van LG en android 6.0. Daar is het heel anders. Kijk eens hier. Misschien is dit van toepassing?
Cell broadcast zit nog gewoon in de Marshmellow versie hoor, tenminste ik kan hem hier vinden en heb de V20b versie. En zie hier ook gewoon het controle bericht van de NL-Alert.

Afbeeldingslocatie: http://d.pr/i/1cxja+

• SpiriTNL
Nevil schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:47:
[...]

Deze handleiding ha dik al gevonden, helpt niet.
GWashington schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:12:
[...]

Cell broadcast zit nog gewoon in de Marshmellow versie hoor, tenminste ik kan hem hier vinden en heb de V20b versie. En zie hier ook gewoon het controle bericht van de NL-Alert.

[afbeelding]
Misschien een domme vraag, maar waar precies staat de cell broadcast bij jou ?

En de 7 HD V7.7 rom is volgens mij gebaseerd op de V20a rom.

[ Voor 30% gewijzigd door SpiriTNL op 10-12-2015 21:32 ]

• GWashington
SpiriTNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:30:
[...]
Deze handleiding ha dik al gevonden, helpt niet.
[...]

Misschien een domme vraag, maar waar precies staat de cell broadcast bij jou ?
En de 7 HD V7.7 rom is volgens mij gebaseerd op de V20a rom.
Het is gewoon een app. Dus als ik zoek op apps en "cell" in typ dan vind ik hem gewoon.

• SpiriTNL
GWashington schreef op donderdag 10 december 2015 @ 23:03:
[...]

Het is gewoon een app. Dus als ik zoek op apps en "cell" in typ dan vind ik hem gewoon.
Zit er dus niet in :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
Zag net dat de Marshmallow update beschikbaar is via LG Bridge voor de NL versie :)
versie is H81520A en datum is 2015.12.11

Update is 1,55GB groot (en nu aan het downloaden...)

en hierbij het linkje nog met de changelog: http://dyk.lgmobile.com/dyk/osupgrade/mosu.dev

[ Voor 23% gewijzigd door rudy1702 op 11-12-2015 11:24 . Reden: linkje changelog toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
Yep. Ik ook aan het downloaden
:) ;) :P :9 :*) 8) :+ :D _/-\o_ :9~

Update: Status 'Updating' Nu is de telefoon zelf bezig. Nu ale geïnstalleerde Apps aan het bijwerken
rudy1702 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:06:
Zag net dat de Marshmallow update beschikbaar is via LG Bridge voor de NL versie :)

Update is 1,55GB groot (en nu aan het downloaden...)

[ Voor 12% gewijzigd door rvnieuwh op 11-12-2015 10:33 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:13
Is er al root beschikbaar voor deze release? want wil eigenlijk niet zonder root (en heb geen unlocked bootloader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Hier de update gedownload zowel via Mac als via Windows geprobeerd. Echter geeft hij aan dat hij niet bijgewerkt kan worden. Waarom niet; i don't know. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romaap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-04-2024
Steeffoon schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:02:
Hier de update gedownload zowel via Mac als via Windows geprobeerd. Echter geeft hij aan dat hij niet bijgewerkt kan worden. Waarom niet; i don't know. Meer mensen last van?
Ik heb hier hetzelfde probleem. Via LG Bridge op OSX.
Hij prepareert de telefoon en download de update maar daarna krijg ik een melding dat de telefoon niet geupdate kan worden. Bridge zegt dat de batterij eruit gehaald moet worden en weer geplaatst moet worden en vervolgens opnieuw proberen maar dat heeft helaas niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Balen, alleen een chromebook thuis dus geen bridge... Wachten op de ota 😨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 18:17
Hier geen enkel update probleem op mijn G4. Uitgevoerd vanuit Windows 7.
Draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
ervaar, voor het gevoel, wel meer batterij (maar dat kan komen omdat de WiFi op werk nagal brak is)

heb ook zo'n Quick Circle Cover en krijg nu wel van die handige Notificaties daarin
kan ik Twitter berichten in lezen (het enige wat er in de tussentijd is binngengekomen)

Bewerkte foto
https://onedrive.live.com...rI&v=3&ithint=photo%2cjpg

[ Voor 18% gewijzigd door rvnieuwh op 11-12-2015 13:09 . Reden: foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
Waah schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:34:
Is er al root beschikbaar voor deze release? want wil eigenlijk niet zonder root (en heb geen unlocked bootloader)
Voor de gelockte bootloader is hij er volgens mij nog niet. Wel voor de geunlockte bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabske
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Andrehj schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:48:
[...]

Thanks. Je hebt PM. Net contact gehad met het telefoonnummer wat LG bij de actie heeft vermeld. Zij gaan het uitzoeken en bellen me terug. We zullen zien...
Ik weet niet of je al bericht heb gehad, maar mij viel op dat op de actiepagina nu een stukje tekst is toegevoegd " LET OP: aankopen bij Naztel.nl enkel mogelijk t/m 7 december 2015."

https://www.lgpromotions.nl/lg_15-0306/nl-nl/register/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Nu online
Helaas, voor mij nog geen 6.0 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0b1
  • Laatst online: 19-08 22:30

0b1

diquan2001 schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:25:
Ik heb hetzelfde en heb LUX light geinstalleerd.
op aanraden van tweakers hier op het forum.

[...]
Bedankt voor de tip, ik ga het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
  • Laatst online: 11-09 17:20
Vandaag Android 6.0 geinstalleerd. Eerste wat me opvalt is dat het ram gebruik is toegenomen. Niet dat dit iets slechts is maar op lollipop gebruikte ik normaal rond de 1.5gb ram . nu is dat 2.0gb geworden. Totaal niet erg natuurlijk, het kan zo zijn dat android 6.0 beter gebruikt maakt van de hoeveelheid ram dan lollipop. Voorderest lijkt alles zowat hetzelfde. Website laten voelt iets smoother. Weet niet of dat placebo of echt zo is.

Trouwens na het upgraden naar android 6 werken twee apps niet meer, dit zijn snapchat en samsung smart view. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

[ Voor 14% gewijzigd door Raymond7 op 11-12-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:30
Ik heb hier ook de update geïnstalleerd, ging zonder problemen. Nu zit ik te kijken bij de apps voor batterij optimalisatie. Welke daar uit te schakelen? WhatsApp neem ik aan welke nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inorde
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 19:16
rudy1702 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:06:
Voor de duidelijkheid, je doet dan dus niet meer dan je toestel aansluiten en "Software-update" klikken?

Want ik krijg nog steeds niets. Ik wil mijn weinig bijzondere update! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Nu online
inorde schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:16:
[...]

Voor de duidelijkheid, je doet dan dus niet meer dan je toestel aansluiten en "Software-update" klikken?
Jep, en niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Hier nog niks....mischien morgen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 17:17

P!m

satshow schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:15:
Ik heb hier ook de update geïnstalleerd, ging zonder problemen. Nu zit ik te kijken bij de apps voor batterij optimalisatie. Welke daar uit te schakelen? WhatsApp neem ik aan welke nog meer?
Ik heb daar nog niks ingesteld en alles werkt nog gewoon.

Op http://dyk.lgmobile.com/dyk/osupgrade/mosu.dev staat
Optimalisatie van batterij
Batterij-optimalisatie is toegevoegd voor het reduceren van batterijverbruik. De batterij wordt nu automatisch geoptimaliseerd wanneer uw telefoon of apps een bepaalde tijdsperiode niet worden gebruikt. Batterij-optimalisatie wordt gestopt wanneer u uw telefoon of apps opnieuw gebruikt.

NB
Alarmen gaan wellicht niet af, en notificaties van apps die niet zijn bijgewerkt naar de nieuwste versie van het besturingssysteem, worden wellicht niet ontvangen tijdens batterij-optimalisatie. Om ervoor te zorgen dat notificaties worden ontvangen van bepaalde apps, gaat u naar Instellingen > Algemeen > Batterij & energiebesparing > Batterijgebruik > Optimalisaties negeren.
Neem aan dat bekende veelgebruikte apps als Facebook, Twitter, Whatsapp etc. daar al op aangepast zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:30
Ik ga ervan uit van wel. Heb zojuist wat getest zonder daar wat in te stellen en alles werkt. Ik zie alleen berichten en play service alvast ingevuld bij de optimalisatie die overigens niet uit te vinken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 23:58
Net Android 6 geïnstalleerd. Ziet er goed uit alleen zie ik één heel groot nadeel: Na iedere reboot wordt mijn ui taal teruggezet naar Nederlands. Ik heb deze normaal altijd in het Engels staan.

Ook zie ik dat ze nog steeds geen optie hebben gemaakt om de touchknoppen (back, home, task switch) nog steeds niet naar de linkerkant te plaatsen is in landscape mode.

Al met al valt het me een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:19

mucuracat

YES

bij 6.0 werkt swipe vanuit homeknop naar boven niet meer??
Normaal kreeg je google now of search icoon

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
Fabske schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:37:
[...]
Ik weet niet of je al bericht heb gehad, maar mij viel op dat op de actiepagina nu een stukje tekst is toegevoegd " LET OP: aankopen bij Naztel.nl enkel mogelijk t/m 7 december 2015."
https://www.lgpromotions.nl/lg_15-0306/nl-nl/register/
Thanks, ik ben (na zelf extra druk op LG te hebben uitgeoefend) inderdaad vanmiddag benaderd en heb mij netjes kunnen registreren. Overigens is het nu helemaal mooi, want als je nu bovenstaande link oproept krijg je "Deze actie is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om u te registreren. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.",
terwijl in de voorwaarden staat dat de actie geldt tot 31 december en je tot 31 januari de tijd hebt om je te registreren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
RuntimeError schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:02:
Ook zie ik dat ze nog steeds geen optie hebben gemaakt om de touchknoppen (back, home, task switch) nog steeds niet naar de linkerkant te plaatsen is in landscape mode.

Al met al valt het me een beetje tegen.
LP plus xposed nog steeds ftw ;)

https://www.dropbox.com/s/jmz8o0pw4l04g1f/14498782583510.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 23:58
Ga ik proberen. Eerst maar eens rooten. Ik zie trouwens dat de taal wel onthouden blijft nu de device encryption uit staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabske
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Andrehj schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:52:
[...]

Thanks, ik ben (na zelf extra druk op LG te hebben uitgeoefend) inderdaad vanmiddag benaderd en heb mij netjes kunnen registreren. Overigens is het nu helemaal mooi, want als je nu bovenstaande link oproept krijg je "Deze actie is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om u te registreren. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.",
terwijl in de voorwaarden staat dat de actie geldt tot 31 december en je tot 31 januari de tijd hebt om je te registreren...
Wat the.... Ik wou hem volgende week nog bestellen vanwege die kortingsbonnen...
Ik heb LG maar eens een email gestuurd. Kijken wat ze zeggen...

[ Voor 4% gewijzigd door Fabske op 12-12-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 07:52
Mijn telefoon draait stabiel, snel en heb geen problemen. Ik denk dat ik nog eventjes ga wachten met updaten, Ik kom hier volgende maand nog wel eens opnieuw kijken ;)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herozen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03 22:02
Home knop langer vast houden
mucuracat schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:36:
bij 6.0 werkt swipe vanuit homeknop naar boven niet meer??
Normaal kreeg je google now of search icoon

Hennie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 17:17

P!m

Het lijkt wel op mijn G4 na de update naar Android 6.0 warmer wordt. Scherm en achterkant voelen regelmatig vrij warm aan, vooral bij gebruik van GPS. Meer mensen die dit merken?

[ Voor 12% gewijzigd door P!m op 13-12-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Na de update 6 doet bij mij muziek play het niet meer. De oranje koptelefoon. Scherm blijft leeg, alleen de toetsen onderaan verder en terug komen er te staan. Verder lijkt het probleem( 2 keer tikken op het scherm) scherm openen te zijn opgelost. Toestel is erg snel, alles opent snel en vloeiend. Fijn dat de stil modes weer terug is. Nu nog zien of de batterij langer mee gaat. Al betwijfel ik het. Als ik het toestel niet gebruik verbruikt de G4 al bijna niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilke77
P!m schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:00:
Het lijkt wel op mijn G4 na de update naar Android 6.0 warmer wordt. Scherm en achterkant voelen regelmatig vrij warm aan, vooral bij gebruik van GPS. Meer mensen die dit merken?
Nee, ik heb er geen last van. Wel werd het toestel een keer zo warm dat ik veel batterij kwijt was. 42 min film kijken van 100%naar 44%. Ik kon mijn ogen bijna niet geloven. Beeld was ook vaak korrelig. Ik heb een fabriek reset en daarna een hardreset gedaan. Nu heb ik goed beeld en het leek bij mij dat ik slechte wifi bereik had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
wilke77 schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:20:
[...]

Nee, ik heb er geen last van. Wel werd het toestel een keer zo warm dat ik veel batterij kwijt was. 42 min film kijken van 100%naar 44%. Ik kon mijn ogen bijna niet geloven. Beeld was ook vaak korrelig. Ik heb een fabriek reset en daarna een hardreset gedaan. Volgens mij had de G4 bij mij slecht wifi bereik. Nu lijkt alles weer goed. Gaat alles soepel en snel, geen korrelig beeld meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
P!m schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:00:
Ja hier ook zo. Na de update een paar filmpjes bekeken en wat berichten verstuurd. 25% er af en ik kan hem gebruiken om er mijn handen mee op te warmen. Voor mijn gevoel is het accuverbruik met scherm aan nòg beroerder.

[ Voor 7% gewijzigd door Franco10 op 13-12-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
  • Laatst online: 11-09 17:20
Franco10 schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:57:
[...]

Ja hier ook zo. Na de update een paar filmpjes bekeken en wat berichten verstuurd. 25% er af en ik kan hem gebruiken om er mijn handen mee op te warmen. Voor mijn gevoel is het accuverbruik met scherm aan nòg beroerder.
Wel mooi meegenomen, hoef je geen handschoenen meer te dragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
Backup met LG Bridge gaat niet.

Net ook even LG Bridge geïnstalleerd om te kijken of ik ook Android 6 kon installeren. Helaas bleek er geen update beschikbaar te zijn voor mijn telefoon.
LG Bridge kan mijn telefoon ook backuppen, dus ik dacht laat ik dat eens proberen. Backup proces lijkt goed te gaan, totdat op het eind de melding "Phone cannot be backup up" (oid) komt. Andere PC geeft precies hetzelfde resultaat. Mijn G4 is helemaal origineel en niet geroot of wat dan ook. Zijn er meer mensen met dit probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door Andrehj op 13-12-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Bij mij crasht LG software op de pc nadat hij de update heeft gevonden.. Dat wordt dus wachten op OTA update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Nu online
Andrehj schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:21:
Backup met LG Bridge gaat niet.

Net ook even LG Bridge geïnstalleerd om te kijken of ik ook Android 6 kon installeren. Helaas bleek er geen update beschikbaar te zijn voor mijn telefoon.
LG Bridge kan mijn telefoon ook backuppen, dus ik dacht laat ik dat eens proberen. Backup proces lijkt goed te gaan, totdat op het eind de melding "Phone cannot be backup up" (oid) komt. Andere PC geeft precies hetzelfde resultaat. Mijn G4 is helemaal origineel en niet geroot of wat dan ook. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb ook geprobeerd een back-up op de pc te maken, maar krijg de melding dat ik op het toestel ruimte vrij moet maken.
En dat terwijl er op de schijf waarop ik de back-up wil opslaan plenty vrije ruimte heeft.
Ook blijf ik de melding krijgen dat mijn toestel up to date is.
Beetje wazig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cxxxx71
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05:34
Waar ik bij Lollipop nog de keuze had om de T-mobile customization wel of niet te downloaden, krijg ik dat bij Marshmellow niet. Het wordt er zomaar op gezet. Haat dat T-mobile deuntje bij het uitzetten of aanzetten. Is er een manier om dit te verwijderen zonder root?
Pagina: 1 ... 23 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic