Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
gerbenp schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:11:
Het lijkt er op dat alle functies werkende zijn voor CyanogenMod op de G4 om in bèta fase te gaan! :D
Vrijwel niets werkt nog dus de term beta is mijns inziens schromelijk overdreven.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:30
Ik weet dat je met de volume knop omlaag en power button een screenscot kan maken, maar zie dan de volume omlaag in beeld die balk en vind het wat ongebruiksvriendelijk. Is er toevallig ook een app die dat goed kan? Zie er zoveel staan in de play store maar welke werkt nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
satshow schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:55:
Ik weet dat je met de volume knop omlaag en power button een screenscot kan maken, maar zie dan de volume omlaag in beeld die balk en vind het wat ongebruiksvriendelijk. Is er toevallig ook een app die dat goed kan? Zie er zoveel staan in de play store maar welke werkt nu goed.
Dan doe je het toch verkeerd, ik heb daar namelijk helemaal geen last van. Probeer anders wat aan je timing te doen, net iets eerder de powerknop indrukken misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:20

knakworst

Get more sats!

Eerst de power knop indrukken, daarna snel tegelijkertijd volume knop naar beneden. Gaat altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Na wat oefenen wil het lukken. Heb er een hoesje omzitten, een book case misschien dat het dan ook wat lastiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Bij de update center heb ik de mogelijkheid om "T-mobile customization" te downloaded. Iemand die dit al heeft gedaan en weet wat het inhoudt?

Heb namelijk geen zin in t-mo troep op me mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 19:23
Gisteren G4 in huis gehaald, eerste indrukken zijn goed... Wel een grote 'maar', ik kan niet verbinden met mijn thuisnetwerk. Al tig maal pw ingegeven en telkens krijg ik melding dat inloggen niet lukt. |:(
Verbinden met het publieke wifi van mijn provider lukt wel. Mobiel ook. Reboot van toestel biedt ook geen doelaas.

Nog nooit voorgevallen dit. Ik snap het niet.

Suggesties? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:19

mucuracat

YES

satshow schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:55:
Via Instellingen>Weergave>Touchtoetsen>Toetscombinaties
Q van Quickmenu toevoegen.

Dan is het heel makkelijk om een printscreen te maken en snel bewerken. Eventueel bewaren of direct delen zonder te bewaren :) (drie puntjes rechtsboven klikken en delen)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:29
Ik zit te flip floppen tussen deze en de Nexus 5X.

Heeft deze G4 ook zoiets als App rechten?

Dat je kan bepalen of een app toegang heeft tot bijvoorbeeld je camera of je contacten en dat je dat op een latere moment weer kan aanpassen als je dat zou willen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:42

Steeffoon

Smartphone-nerd

toro36 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:24:

Dat je kan bepalen of een app toegang heeft tot bijvoorbeeld je camera of je contacten en dat je dat op een latere moment weer kan aanpassen als je dat zou willen?
Niet standaard, hier is wel een handige App voor, voor de LG G4. Deze heet LG access Lock. Die gebruik ik zelf naar tevredenheid

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
toro36 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:24:

Dit is een functie van Marshmallow. Vanaf deze week wordt Marshmallow uitgerold naar de LG G4 (beginnend in Polen). Dus het is zeer binnenkort een functie van de LG G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
Ik kwam het al tegen op mijn Nexus 7 (2013) waar ik Marshmallow al op had draaien.

Nu hoop ik echt dat LG het niet uit de firmware houd van Android 6 voor de LG G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Drwho1 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 07:57:
Gisteren G4 in huis gehaald, eerste indrukken zijn goed... Wel een grote 'maar', ik kan niet verbinden met mijn thuisnetwerk. Al tig maal pw ingegeven en telkens krijg ik melding dat inloggen niet lukt. |:(
Verbinden met het publieke wifi van mijn provider lukt wel. Mobiel ook. Reboot van toestel biedt ook geen doelaas.

Nog nooit voorgevallen dit. Ik snap het niet.

Suggesties? :|
De LG G4 Wifi werkt niet met de hogere kanalen, even je netwerk bekijken en het kanaal van je modem/router aanpassen.

Ik had hier ook last van, erg gek want de G3 communiceert wel over deze hogere kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Lexo schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

De LG G4 Wifi werkt niet met de hogere kanalen, even je netwerk bekijken en het kanaal van je modem/router aanpassen.

Ik had hier ook last van, erg gek want de G3 communiceert wel over deze hogere kanalen.
Dank voor de tip, straks bij thuiskomst eens nakijken.
Bizar is het wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
Lexo schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Heb je links waar dit verder uitgelegd wordt? Ik kan via Google niet veel vinden, behalve dan dat LG soms de verkeerde locatie selecteert en dan de verkeerde wifi banden gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37
Raindeer schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:50:
Heb je links waar dit verder uitgelegd wordt? Ik kan via Google niet veel vinden, behalve dan dat LG soms de verkeerde locatie selecteert en dan de verkeerde wifi banden gebruikt.
https://www.google.nl/sea...chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

Bron: How to use Google

//EDIT, @hieronder, awesome reactie :D * EN-IS moest lachen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 19-10-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
Dank je, ik zal die pagina eens goed bestuderen. Een mens is nooit te oud om te leren. Ik gebruik tot nu toe alleen AltaVista. :9

Echter, heel specifiek wordt er in de post door Lexo gesteld dat de LG G4 niet met hogere wifi banden om kan gaan.

De eerste 5-10 links die door Google gevonden worden (vooral XDA gerelateerd) verwijzen naar problemen die heel specifiek Lollipop/Comcast zijn. Andere problemen genoemde problemen lijken niet aan de LG G4 te liggen, maar zijn bv het gevolg van buren die op dezelfde banden zitten. Dat is eenvoudig opgelost met Wifi Analyzer en dan het Access point aan te passen.

Wat ik nu graag zou willen weten is of iemand een link heeft waaruit blijkt dat de LG G4 een niet volledige of brakke wifi implementatie heeft, welke geen gebruik kan maken van de in Europe gebruikte Wifi kanalen (voor een overzicht zie hier Wikipedia: List of WLAN channels) Dit zou ik vooral opmerkelijk vinden, aangezien de Wifi Alliance de LG G4 H815 als volledig compliant beschouwd. https://www.wi-fi.org/pro...H815&date_from=2014-11-01

Anyways, dank voor je nuttige suggestie om eens naar dat Goegel te kijken. Misschien wordt het nog wel eens wat met die jongens en ga ik het naast Altavista gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door Raindeer op 19-10-2015 14:39 . Reden: grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
Is dat gewoon niet een kwestie van garantie?

Beetje raar als je niet kan connecten op de hogere kanalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
toro36 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:54:
Is dat gewoon niet een kwestie van garantie?

Beetje raar als je niet kan connecten op de hogere kanalen :/
Ja, ik had er nog nooit van gehoord of meegemaakt eigenlijk...een toestel dat 'moeite' heeft met bepaalde kanalen. Klinkt echt compleet te gek en ik zou het ook al eerder als defect beschouwen.

Thuis kan je dat wel even fixen, maar wat als je elders van een wifi gebruik wil maken?

'he joh, kan je voor mij effe je kanalen in je router opnieuw afstemmen zodat ik op je wifi kan?' :?

Maar ik moet straks dus nog even achterhalen of dat bij mij het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik heb hier (ook vanwege drukte) de wifi op volgens mij 11, gaat prima. Ik merkte wel dat de LG inderdaad moeite had met de verbinding op de echt drukke kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
mucuracat schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Via Instellingen>Weergave>Touchtoetsen>Toetscombinaties
Q van Quickmenu toevoegen.

Dan is het heel makkelijk om een printscreen te maken en snel bewerken. Eventueel bewaren of direct delen zonder te bewaren :) (drie puntjes rechtsboven klikken en delen)
Als ik daar kijk zie ik daar 4 dingen staan om toe te voegen namelijk: melding, quickmemo+, qslide en dual window maar quickmenu zie ik daar niet staan. Hoe kom ik daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Dit snap ik dus echt niet hoor. Ik heb mijn wachtwoord al tig-keren ingegeven en ik ben 100% zeker dat het juist is en toch geeft mijn G4 de melding 'onjuist wachtwoord, probeer opnieuw'.
Kanalen veranderen heeft er dus toch niets mee te maken.

Edit: hé wat is dit vreemd. ipv mijn WPA2 sleutel (die ik doorgaans voor alles ingeef) en dus maar niet wou lukken, heb ik ditmaal eens de gewone WPA sleutel ingegeven en is hij gewoon verbonden! :)

[ Voor 28% gewijzigd door Drwho1 op 19-10-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
satshow schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:49:
Als ik daar kijk zie ik daar 4 dingen staan om toe te voegen namelijk: melding, quickmemo+, qslide en dual window maar quickmenu zie ik daar niet staan. Hoe kom ik daar aan?
Quickmemo it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Dank je wel, heb het zojuist toegevoegd. Heb een paar screenscots gemaakt, werkt prima op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:19

mucuracat

YES

Yep... It is..

Was to fast :) en niet foutloos :)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Laatst online: 15-08 16:29
Ik kreeg mijn G4 niet verbonden met m'n wifi toen ik hem thuis kreeg, heb gegoogled en daar kwam toen uit dat er een beperking was op de hogere kanalen. Heb mijn modem aangepast en het werkte. Voor mij was dat genoeg en heb me er verder niet in verdiept. Heb ook de linkjes van toen (juni) niet meer paraat..

Vond het uiteraard wel vreemd dat mijn G3 geen problemen had met deze kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Toestel pas 2de dag in gebruik.

Batterijduur maakt indruk:

net geen 30u40 van lader met 20% SOT en nog 50% over. Constant op mobiel of wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Afgelopen week mijn Abbo verlengt bij T-mobile, zat te twijfelen om weer een samsung te nemen, alleen wou eens wat anders, dus toen maar voor de LG G4 Gegaan, morgen komt ie binnen. Ben zeer benieuwd!

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Standaard contactpersonen app van lg is geen synchronisatie met facebookprofielen van contacten mogelijk? Handig om meteen een foto en verjaardag ingevuld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

MrMilco schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:26:
Afgelopen week mijn Abbo verlengt bij T-mobile, zat te twijfelen om weer een samsung te nemen, alleen wou eens wat anders, dus toen maar voor de LG G4 Gegaan, morgen komt ie binnen. Ben zeer benieuwd!
Zal je geen spijt van krijgen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Steeffoon schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:22:
[...]

Zal je geen spijt van krijgen! 8)
Laat ik het hopen, zit er weer 2 jaar aan vast :)

Ik hoop dat die een beetje optijd komt, zodat ik er al even mee kan spelen haha.

Iemand nog goede tips/instellingen om te doen zodra ik hem binnen heb?

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Is er al wat bekend over de 6.0 update in Polen?

Er zijn eigenlijk wel wat verbeteringen mogelijk, hopelijk zitten ze in deze update. Wat mij zo te binnen schiet:

- Knock code werkt niet altijd, sowieso slaat het scherm soms touches over
- Balans in accuduur, soms is hij onnodig full throttle bezig en moet ik om 17.00 al aan de lader
- OIS te aggresief
- Hooglichten die echt compleet ontploffen in foto's, vooral als je met de camera aan de voorkant een foto maakt met een lichte achtergrond, wordt het compleet wit. In de zomer had ik moeite met foto's van de zee of de lucht te maken omdat hij lichte delen zo opblaast. Jammer eigenlijk omdat dit één van de beste zoniet de beste camera voor foto's is in een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:20

knakworst

Get more sats!

Franco10 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:30:

- Hooglichten die echt compleet ontploffen in foto's, vooral als je met de camera aan de voorkant een foto maakt met een lichte achtergrond, wordt het compleet wit. In de zomer had ik moeite met foto's van de zee of de lucht te maken omdat hij lichte delen zo opblaast. Jammer eigenlijk omdat dit één van de beste zoniet de beste camera voor foto's is in een smartphone.
Dat is een keuze bij automatisch. Als een camera agressief op lichte spots zou reageren, zou de rest van de foto weer te donker worden. Ik vind dat de LG relatief goede keuzes maakt.

Maar probeer in die situatie eens de handmatige belichting, dan kun je het geheel naar je eigen hand zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
knakworst schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:57:
[...]

Dat is een keuze bij automatisch. Als een camera agressief op lichte spots zou reageren, zou de rest van de foto weer te donker worden. Ik vind dat de LG relatief goede keuzes maakt.

Maar probeer in die situatie eens de handmatige belichting, dan kun je het geheel naar je eigen hand zetten.
Gebruik normaal gesproken een DSLR dus heb wel wat verstand van foto's maken, hoe LG hier mee omgaat is te aggresief bij hooglichten. Ik maak al jaren foto's met smartphones en heb hier nog geen last van gehad. Standaard maken we bijvoorbeeld foto's met mijn toestel, als er veel licht is pak ik standaard de S5 van mijn vriendin, die krijgt een goed belichte foto, zonder witte vlekken.

Als je in standje manual de hooglichten tot een normaal niveau terug zet, is de rest van de foto te donker. De foto's bevatten dan wel veel data van de G4, ook al lijkt de foto minder goed, met een likje snapseed kun je er veel uit halen. Ik heb daarom het idee dat dit softwarematig wel opgelost zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

MrMilco schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:51:
[...]

Laat ik het hopen, zit er weer 2 jaar aan vast :)

Ik hoop dat die een beetje optijd komt, zodat ik er al even mee kan spelen haha.

Iemand nog goede tips/instellingen om te doen zodra ik hem binnen heb?
Hhaha, ik heb er tot nu toe geen enkel moment spijt van gehad.
https://www.google.nl/sea...r&ei=6L8oVo67KsKBcIislqAC

Hier moet het vast mee goed komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik heb momenteel een G2 en ik begin deze fijne telefoon toch wel een beetje zat te worden. Daarom zat ik te denken aan de G4. De goedkoopste aanbieder op de pricewatch vraagt er €449 voor, en via een 'cashback' actie van LG krijg ik er dan nog een cadeaukaart van €75 bij! Netto €375 dus, lijkt me een erg mooie deal voor de G4 :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 21:03

Tammesp

Next is now

Sinds vandaag een LG G4 erbij. Kan iemand mij vertellen of de oplader die erbij geleverd word over de functie snel laden beschikt? Kan het zo snel niet vinden.

Zijn er nog leuke opties/functies die ik moet weten? ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Tammesp schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:22:
Sinds vandaag een LG G4 erbij. Kan iemand mij vertellen of de oplader die erbij geleverd word over de functie snel laden beschikt? Kan het zo snel niet vinden.

Zijn er nog leuke opties/functies die ik moet weten? ;)
De oplader die ik er vandaag bij heb ontvangen is een doodgewone 5v 1,8A lader, dus geen snellader

Maar hij werk heerlijk :D De Note 2 ligt al heerlijk in de doos te genieten van zijn pensioen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Laatst online: 14-09 21:03

Tammesp

Next is now

MrMilco schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:58:
[...]

De oplader die ik er vandaag bij heb ontvangen is een doodgewone 5v 1,8A lader, dus geen snellader

Maar hij werk heerlijk :D De Note 2 ligt al heerlijk in de doos te genieten van zijn pensioen O-)
Ja dat heb ik ook. Maar volgens mij is dat geen snel lader ofwel?

Haha, ja een Note 2 en een LG G4 is wel een heel groot verschil ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Tammesp schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:04:
[...]

Ja dat heb ik ook. Maar volgens mij is dat geen snel lader ofwel?

Haha, ja een Note 2 en een LG G4 is wel een heel groot verschil ;)
Nee, is inderdaad geen snellader.

Opzich kon de note 2 nog best meekomen hoor :) Alleen mocht iets nieuws uitzoeken bij mijn abbo, dus dan maar de G4 gekocht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
MrMilco schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:58:
[...]

Ah? Ik dacht dat het snelladen gewoon via een softwareupdate beschikbaar werd gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Laatst online: 14-08 09:26
Drwho1 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Ah? Ik dacht dat het snelladen gewoon via een softwareupdate beschikbaar werd gemaakt?
De adapter moet het natuurlijk wel ondersteunen en die wordt niet meegeleverd. LG levert er gewoon een standaard oplader bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Plus buiten dat is de QC implementatie van de G4 borked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Brad Pitt schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:09:
Plus buiten dat is de QC implementatie van de G4 borked :)
Hoezo?

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
Ik had even een support chat via de website van LG, dit omdat ik zat te twijfelen tussen de G4 en de Nexus 5X.

Mijn vragen:

Q: Geeft LG net als Google restore images om de hele phone weer terug te zetten naar FAB of naar een nieuwere versie?
A: Nee

Q: Als je de bootloader unlocked, vervalt dan de garantie?
A: Ja

Ik vind dat gewoon zalig dat je je phone zo schoon kan terugzetten met die images die Google geeft.

Jammer, de LG G4 had wel wat plussen over de (LG) 5X: verwisselbare batterij, SD kaart slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
  • Laatst online: 03-09 19:01
toro36 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:05:
Q: Geeft LG net als Google restore images om de hele phone weer terug te zetten naar FAB of naar een nieuwere versie?
A: Nee

Ik vind dat gewoon zalig dat je je phone zo schoon kan terugzetten met die images die Google geeft.

Jammer, de LG G4 had wel wat plussen over de (LG) 5X: verwisselbare batterij, SD kaart slot.
Deze images zijn overgens wel te krijgen hoor. Deze worden zogenoemde KDZ bestanden genoemd. http://devtester.ro/projects/lg-firmwares/

[ Voor 14% gewijzigd door GWashington op 23-10-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
Hoi,

Ik zit er aan te denken deze telefoon aan te schaffen maar ben een beetje bang door de vele verhalen die aan het begin te lezen waren over het feit dat de telefoon snel warm zou worden. Is dit nog steeds zo of lag dat aan de batch? Ik ben van mijn N5 namelijk gewend dat ie totaal niet warm wordt, maar een vriend van mij heeft een Oneplus One en die vind ik toch snel vervelend warm aanvoelen. maw: ik voel liever geen warmte bij normaal gebruik. Hoe ervaren jullie dit bij de G4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Werd hij maar wat warmer, dat is wel lekker met dit koude weer op het station. Bij mij is hij nog amper warm geweest. Zelfs met een spelletje spelen valt het mij reuze mee. Zowel met de leren achterkant als de quick circle cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 17:02
Bij langer gebruik op de bank bijvoorbeeld valt het heel erg mee, op een gegeven moment voel je wel dat de telefoon wat warmer is geworden, eigenlijk alleen bovenaan de behuizing waar je hem niet vasthebt. Het is veel beter dan de G3 die ooit had, daar ging het echt snel en die werd soms ook loeiheet.

Bij de G4 is het wel als ik bijv. in de trein zit en ik zit er de hele tijd mee te spelen dat de warmte wel kan oplopen, mogelijk omdat de 4G/3G radios dan veel harder moeten werken. Heb niet het idee dat de prestaties minder worden maar je voelt het wel als je hem daarna in je broekzak doet.

[ Voor 11% gewijzigd door crankthisup op 23-10-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
GWashington schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:07:
[...]

Deze images zijn overgens wel te krijgen hoor. Deze worden zogenoemde KDZ bestanden genoemd. http://devtester.ro/projects/lg-firmwares/
Die KDZ's, kan je die wel vertrouwen dat daar niet meer gerotzooid is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GWashington
toro36 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:50:
[...]

Die KDZ's, kan je die wel vertrouwen dat daar niet meer gerotzooid is?
Ja, die komen rechtstreeks van de servers van LG. Ook devtester.ro is een gerenormeerde site binnen de LG XDA community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:31

KL643

beeldaandemuur

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Lees momenteel te veel over brickjes om het aan te durven... Procedure lijkt me pretty straight forward... Maar of er is nog iets niet helemaal lekker, of de users op XDA zijn noobs ;)

Jij hem al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:47:
Lees momenteel te veel over brickjes om het aan te durven...
Slechts één persoon heeft dat, en da's dus een...
of de users op XDA zijn noobs ;)
...dit dus :)
Jij hem al getest?
Nee, geen xposed en zo. Draai nog steeds 7HD5.1 3D versie. Doet het prima. Vind het voor nu wel best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik las al hier in recente posts dat de G4 geen hoge wifi kanalen ziet. Dit is raar omdat mijn G4 dat wel deed. Ja idd, deed. Ik heb de telefoon maar eens geupdate en nu ziet hij mijn router niet meer... Heel irritant.

Waar kan je dat soort bugs rapporteren bij LG, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
Gezien mijn mogelijke keuze voor een g4 en de overvolle wifi kanalen hier...welke kanalen ziet hij niet op 2.4 en 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Brad Pitt schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:51:

[...]

Nee, geen xposed en zo. Draai nog steeds 7HD5.1 3D versie. Doet het prima. Vind het voor nu wel best :)
Dan kun je nu langzaam over op 7 HD 7.0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 13:03

sphere

Debian abuser

RadioKies schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:14:
Waar kan je dat soort bugs rapporteren bij LG, iemand een idee?
Afhankelijk van taal instelling?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:47:
Dan kun je nu langzaam over op 7 HD 7.0 ;)
Uiteraard al geprobeerd. Meteen weer terug naar 5.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

sphere schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 18:59:
[...]
Afhankelijk van taal instelling?
Hoe bedoel je afhankelijk van taal instellingen?

Raar, sinds de update kan hij toch wel mijn netwerk vinden (g, niet een n router) maar ondanks dat hij verbinding heeft komt niet alles meten binnen. Zoals gisteren heb ik 4 uur lang geen whatsapp/mail binnengekregen tot ik zelf maar eens mijn whatsapp ging bekijken en een bericht verzond (waardoor hij wel internet moest gebruiken). Kreeg toen ineens berichten binnen die binnen die 4 uur verzonden waren naar mij.
Het whatsapp lampje dat blijft knipperen ondanks dat ik geen nieuwe meldingen heb, heb ik nu ook last van.

Hopelijk komt 6.0 snel uit via OTA en zijn die dingen verholpen. Verder blijf ik alsnog blij dat ik de G4 heb en niet de S6 edge :+
Serieus, hoe wil je FHD series (al een ~3.2gb/afl) of een film op je telefoon zetten zonder extern geheugenkaartje? Heb Google cardboard en dacht even een SBS 3D film erop te kunnen zetten en testen hoe dat zou zijn, dat lukt niet met 32gb intern. evt wel net met 64gb intern als je niet muziek e.d. er al op hebt staan. Of je moet een klein bestand met lage kwaliteit erop plempen, maar wat heb je dan aan je 2k scherm¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

RadioKies schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:57:
[...]

Hoe bedoel je afhankelijk van taal instellingen?

Raar, sinds de update kan hij toch wel mijn netwerk vinden (g, niet een n router) maar ondanks dat hij verbinding heeft komt niet alles meten binnen. Zoals gisteren heb ik 4 uur lang geen whatsapp/mail binnengekregen tot ik zelf maar eens mijn whatsapp ging bekijken en een bericht verzond (waardoor hij wel internet moest gebruiken). Kreeg toen ineens berichten binnen die binnen die 4 uur verzonden waren naar mij.
Het whatsapp lampje dat blijft knipperen ondanks dat ik geen nieuwe meldingen heb, heb ik nu ook last van.

Hopelijk komt 6.0 snel uit via OTA en zijn die dingen verholpen. Verder blijf ik alsnog blij dat ik de G4 heb en niet de S6 edge :+
Serieus, hoe wil je FHD series (al een ~3.2gb/afl) of een film op je telefoon zetten zonder extern geheugenkaartje? Heb Google cardboard en dacht even een SBS 3D film erop te kunnen zetten en testen hoe dat zou zijn, dat lukt niet met 32gb intern. evt wel net met 64gb intern als je niet muziek e.d. er al op hebt staan. Of je moet een klein bestand met lage kwaliteit erop plempen, maar wat heb je dan aan je 2k scherm¿
Dat met WhatsApp , heb je dat alleen via WiFi, of ook via 4G? Ziggo is hierin vaak de boosdoener ;).
Android 6.0 zal nog wel even op zich laten wachten. Update is in Polen per direct teruggetrokken vanwege 'technische problemen'. Ik vermoed zelf beveiligingsproblemen.. dat krijg je wel een beetje als je de eerste wilt zijn. Hopelijk duurt het niet onndoig langer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Dat met WhatsApp was op 4G. Ik vergeet vaak mijn wifi aan te zetten en ik zit bij Fiber.nl glasvezel. Had dat al gelezen dat het teruggetrokken was. Dacht ook al dat ze het wat te overhaast hadden uit willen brengen.

Heb nu nog een probleem gevonden sinds de laatste update zet de telefoon de microfoon functie uit als ik een audiokabel verbind. In de auto heb ik zo mijn telefoon met de speakers verbonden en kon ik o.a. hands free bellen. Hij ziet de aux kabel ineens als headset met mic (ik zie een S op zijn zijkant) waardoor de interne microfoon uit wordt gezet.

Volgens Google ben ik niet de enige en is het een detectiefout, echter een andere oplossing dan "stop de kabel er net zo vaak opnieuw in tot hij hem wel normaal pakt" zie ik niet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Op het moment dat de batterij onder de 15% begint te komen, valt de Wifi verbinding weg. Meerdere keren getest en zelf een keer naast de modem gaan staan om te kijken of deze weg viel.

Vooral bij 11% en lager begint de telefoon de Wifi verbinding kwijt te raken - het blijft wel verbonden alleen er is geen internet verbinding. No joke :P

Echt vreemd, dus ik pak nu maar standaard de lader erbij wanneer de tel bij 15% aankomt.

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 27-10-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

EN-IS schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:49:
Op het moment dat de batterij onder de 15% begint te komen, valt de Wifi verbinding weg. Meerdere keren getest en zelf een keer naast de modem gaan staan om te kijken of deze weg viel.

Vooral bij 11% en lager begint de telefoon de Wifi verbinding kwijt te raken - het blijft wel verbonden alleen er is geen internet verbinding. No joke :P

Echt vreemd, dus ik pak nu maar standaard de lader erbij wanneer de tel bij 15% aankomt.
Serieus? Apart. Hier -gelukkig- geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Steeffoon schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:50:
[...]

Serieus? Apart. Hier -gelukkig- geen last van.
Ja echt. Eerste paar keer dacht ik dat het aan de modem lag, dus alles uitzetten, router herstarten (op alle apparaten in huis ook de wifi uitgezet) en het probleem bleef zich voordoen.

Toen viel het kwartje, elke keer als die >15% kwam dan begon de verbinding op de tel (Wifi) te haperen (blijft verbonden alleen is er geen internet). Ik merk het niet alleen met SoundCloud en Spotify maar ook met Whatsapp en normaal internet.

Vond het melden waard, ben er 100% zeker van dat het aan de tel ligt. Heb laatste FW -> V10e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 28-07 19:03
Is het geen energie bespaarmodus van de telefoon zelf of een 3rd party app die dit veroorzaakt?

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik wilde net zeggen: bij mij doet hij dat ook bij de 15%, maar dan vanwege de lowbatterij modus.

Dat hij niks bij mij deed ondanks de verbinding was wel met een bijna volle batterij (~80%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 10:04

westergas

rikkie_pc

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Terecht. Als niet alles werkt, waarom zou je die update dan pushen.

Knock-on code op LP werkt (hier) brak, op de huidige MM rom helemaal niet, hopelijk in de final version eindelijk goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 17:20
LOL En ik dacht dat LG ZOO GOED had samengewerkt met google om 1e te zijn met mm update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ja voor de Nexus, niet de G4. Door de kennis die ze daarmee op zouden doen had dan ook de update voor de G4 sneller moeten gaan. Maar hey, wie weet wanneer hij wel komt? Dat kan alsnog veel sneller zijn dan wanneer Samsung hem heeft voor de S6 bijvoorbeeld.

[ Voor 79% gewijzigd door RadioKies op 28-10-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:43
Ik draai nu een dag MM, met de 7 HD 7.1 ROM. Tot nu toe nog geen problemen :) knock on doet het ook goed.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MetalManic schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:24:
Is het geen energie bespaarmodus van de telefoon zelf of een 3rd party app die dit veroorzaakt?
RadioKies schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:12:
Ik wilde net zeggen: bij mij doet hij dat ook bij de 15%, maar dan vanwege de lowbatterij modus.

Dat hij niks bij mij deed ondanks de verbinding was wel met een bijna volle batterij (~80%).
Dit dus :) Alleen is er wel een app actief die de internet verbinding continu gebruikt, zoals SoundCloud en of Spotify. Dat de tel ineens de Wifi/internet verbinding inactief zet is onlogisch, er is een actieve verbinding.
Als het in standby was (geen data / internet wordt niet gebruikt) dan begrijp ik het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wwwhizz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:07:
Ik draai nu een dag MM, met de 7 HD 7.1 ROM. Tot nu toe nog geen problemen :) knock on doet het ook goed.
Knock code bedoelde ik, my bad. Die zal in een update vandaag misschien wel worden toegevoegd.
Dan nog, zonder xposed is het allemaal één saaie bende, dus wacht nog even :)

[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 28-10-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:43
Brad Pitt schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:02:
[...]

Knock code bedoelde ik, my bad. Die zal in een update vandaag misschien wel worden toegevoegd.
Dan nog, zonder xposed is het allemaal één saaie bende, dus wacht nog even :)
Wat doe je precies met xposed dan? Ik vond het destijds niet zo spannend..

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wwwhizz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:57:
Wat doe je precies met xposed dan? Ik vond het destijds niet zo spannend..
Vooral cosmetische dingen, klok en datum in het midden en zo. Plus dingen als long-press Back is switchen tussen de laatste twee actieve apps (gebruik dat continu), niet meer die achterlijke altijd volledig uitgeklapte notificatie balk zodat je bij meer dan twee notificaties ze niet meer uit kan klappen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 10:04

westergas

rikkie_pc

Mijn USB port is semi-deffect. Accepteert nog maar één specifieke lader, USB OTG werkt ook al niet meer. Iemand bekend met de kosten van zo'n reparatie of zal ik hem gewoon onder garantie laten repareren? Ben dan de telefoon zo lang kwijt, waar ik nogal tegenop zie.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
yannickie111 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:36:
[afbeelding]

Ik was net onderweg om boodschappen te doen, een taxichauffeur heeft mij geen voorrang verleend ;(
Het scherm is kapot, het glas, en er is zichtbare schade aan de LCD zelf.
De leren achterkant heeft een deuk en de rand is aan de bovenkant beschadigd.
Ik heb ermee proberen te bellen, hierbij ben ik slecht te verstaan en versta ik de andere ook niet goed. Het scherm gaat tijdens het bellen ook niet meer aan, zodat ik niet meer op kan hangen.

;(

Nu weer tijdelijk op een One M7, in afwachting van de reparatie of nieuwe telefoon....
Gisteravond een mailtje van PostNL dat er een pakket naar me onderweg is van Dynafix *O*
Hopelijk vanavond weer terug dus :) Schade: ruim 335 euro...
Nu nog hopen dat de andere partij daadwerkelijk gaat betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Is er iets bekend of wij nog enkele features gaan krijgen die op de V10 zitten?
En dan doel ik met name op de videocamera natuurlijk!
Of is dit niet mogelijk met de hardware die wij hebben?

Mijn probleem met de camera is overigens nog niet verholpen, hij blijft maar langzaam schieten!
Er is ook geen pijl op te trekken! Dan trek ie de ene na de andere foto en de keer er op moet ik tussen elke foto seconden wachten voor dat hij afdrukt. Lijkt wel of het iets is met de sluitertijd in auto mode!
Iemand een oplossing? Factory reset soms of zal dat niet veel helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 07:52
Ik twijfel al effe om deze telefoon te kopen (de bruine lederen versie, uiteraard :)). Hoe valt de accuduur nu eigenlijk mee in de praktijk? Ik speel nooit games op mijn telefoon, en de gps gebruiken doe ik af en toe als ik in de stad mijn weg zoek. Wel zit ik per dag gemakkelijk een uurtje te surfen/facebooken op mijn telefoon.

Mijn huidige telefoon heeft savonds nog 50% over, en ik vind het leuk om die marge te hebben (als je eens bij de dokter in de wachtzaal intensiever begint te surfen ofzo ...))

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dan kan je met een gerust hart de G4 ook een kans geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:47
Ik weet dat het niet het "vraag maar raak topic" is.... Maar ik heb al heel wat research gedaan en van teruglezen wordt ik nog niet heel veel wijzer....

Momenteel heb ik een LG G2. De koreaanse variant (want micro-sd slot). na lang research kom ik toch op de LG G4 uit, want:
Erg goede camera (belangrijk voor mij)
Redelijke accuduur
Updates lijken goed (MM6.0 aangekondigd)
Verwisselbare SD kaart (al mijn camera's, video en DSLR, werken met micro-sd)

Alleen zit ik wat met het volgende. Mijn huidige LG G2 kan enkel met Custom Roms draaien. Probleem is: dat kreng heeft erg veel last van spontane soft-reboots, waarbij die ook nog eens alle wifi-wachtwoorden verliest. En hoe langer een rom draait, hoe vaker die dat heeft.

Is de LG G4 wat stabiel met de stock rom? ik ben wel even uit-gecustomd na dit avontuur. Is de stock-os goed stabiel, en is de accuduur wat oke? (deze LG G2 kostte ook maar 150 euro vorig jaar, dus niet heel vreemd dat die niet top werkt misschien)

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 30-10-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
Waah schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:16:
Alleen zit ik wat met het volgende. Mijn huidige LG G2 kan enkel met Custom Roms draaien. Probleem is: dat kreng heeft erg veel last van spontane soft-reboots, waarbij die ook nog eens alle wifi-wachtwoorden verliest. En hoe langer een rom draait, hoe vaker die dat heeft.

Is de LG G4 wat stabiel met de stock rom? ik ben wel even uit-gecustomd na dit avontuur. Is de stock-os goed stabiel, en is de accuduur wat oke? (deze LG G2 kostte ook maar 150 euro vorig jaar, dus niet heel vreemd dat die niet top werkt misschien)
Heb hier nog nooit een soft-reboot gehad, dus het zit wat die stabiliteit volgens mij wel goed. Accuduur is mijn inziens prima, en ben ook erg blij met de verwisselbare accu voor de keren dat ik er extreem veel gebruik van maak zoals in het vliegtuig oid. Maar dit is alleen nodig als ik hem echt extreem veel gebruik voor normaal gebruik is de accu duur prima met een SoT van rond de 4-4.5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
spoonman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:59:
Ik twijfel al effe om deze telefoon te kopen (de bruine lederen versie, uiteraard :)). Hoe valt de accuduur nu eigenlijk mee in de praktijk? Ik speel nooit games op mijn telefoon, en de gps gebruiken doe ik af en toe als ik in de stad mijn weg zoek. Wel zit ik per dag gemakkelijk een uurtje te surfen/facebooken op mijn telefoon.

Mijn huidige telefoon heeft savonds nog 50% over, en ik vind het leuk om die marge te hebben (als je eens bij de dokter in de wachtzaal intensiever begint te surfen ofzo ...))
De accuduur bevalt mij prima. Bij zware apps/games, als hij intensief gebruikt wordt en er veel functies actief zijn, wil de accu nog wel eens redelijk hard gaan. Maar bij normaal gebruik, zeker tijdens idle, is de accuduur super.
Je kunt met een gerust hart je telefoon opladen voor het slapen, dan loskoppelen, en wakker worden met een batterij van 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
yannickie111 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:39:
[...]
Je kunt met een gerust hart je telefoon opladen voor het slapen, dan loskoppelen, en wakker worden met een batterij van 100%.
Da's gewoon de standaard 100-99 procent accu "bug" van de G3/G4 en zegt niéts over de idle drain d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:43:
[...]

Da's gewoon de standaard 100-99 procent accu "bug" van de G3/G4 en zegt niéts over de idle drain d:)b
Ook bij lagere accupercentages vind ik de idle drain erg netjes.
(Misschien was ik wel gewoon te slecht gewend hoor, een HTC One M7 die zowat half leeg liep in een nachtje slapen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
yannickie111 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:45:
Ook bij lagere accupercentages vind ik de idle drain erg netjes.
Jawel maar dit wordt elke keer aangehaald als zijnde "bewijs" voor een goede lage drain maar het is geheel nietszeggend. Je kan ook soms gewoon een kwartier spelen met je mobiel voordat ie dropt.

Gaan slapen op 5 procent en wakker worden op 5 procent lijkt mij netjes, maar da's (met data aan) onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:33
EN-IS schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:49:

Hm ik weet wel dat veel toestellen ( niet alleen LG ) een energie besparende functie hebben die dit doet.
Wordt bij jou toevallig de energie besparing ingeschakeld vanaf een laag accu nivo?
Bijv op een Samsung van mij schakelt die de wifi uit vanaf 10%, en schakelt het automatische in wanneer ik het toestel gebruik ( dan zie je hem van 4g naar wifi switchen ), ik vind het niet erg aangezien ik een redelijk data bundel heb, maar indien ik wil kan ik dat wel uitzetten.

Bij jou lijkt echter dat switchen niet lekker te werken, ik zou eens kijken bij je energie instellingen of daar iets over de wifi erbij staat en anders eens fabrieksinstellingen. ( dit laatste zou ik echt als ultimatum doen, eerst even goed de instellingen nakieken voor dit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zonet mijn g4 binnengekregen. Maar ben er al klaar mee. De Wi-Fi werkt totaal niet. Taal op NL gezet en op UK. Harde reset geprobeerd. De Wi-Fi staat op kanaal 6, dat moet toch niet te hoog zijn. Ja ik heb Ziggo, maar als alle andere apparaten hier thuis wel werken dan kan dat niet het probleem zijn.
Ik weet niet hoe ik het moet oplossen, dus denk dat ik de telefoon maandag terug ha sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ook Ziggo hier en wifi is razendsnel. Gewoon 200+ Mbit, geen probleem. Kanaal staat "hoog", trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Hier ook ziggo aanwezig, Eigenlijk in die week dat ik m heb, heb ik er nog geen moment spijt van gehad! Je kunt je toestel altijd RMA Sturen, of even vragen bij de shop waar je m gekocht hebt, of het onder DOA valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Het is de laatste update denk ik. Sinds ik die heb doet wifi (ongeacht kanaal of router) het niet goed. Staat wel dat ik verbinding heb in de statusbalk en ik kan ook webbrowsen. Echter doen redelijk wat apps het niet goed. Zo laad Youtube niet en krijg ik gmail en whatsapp niet direct binnen als er wat naar mij verzonden is. Sommige apps (zoals youtube) zeggen dat hij geen verbinding heeft met het internet (staat dan linksonder in de app). Switch ik naar 4G en dan heb ik geen problemen.

Je kan zeker niet simpel downgraden naar V10b die nog wel gewoon zonder problemen werkte. Bij de update center staat iig dat na updaten je niet terug kan keren.

@Waah,
Batterijduur is echt prima, zeker voor wat jij wilt doen. Ik gebruik ongeveer ~3uur per dag gmaps navigatie met gps en tegelijkertijd op de achtergrond flitsmeister en muziek. Daarnaast whatsapp ik waarbij ook de nodige plaatjes heen en weer worden geappt, zoek ik soms wat op of browse ik naar iets en gebruik ik gmail veel. Tussen half 7 en 7 uur gaat hij van de lader en 's avonds (tussen 22.00 en 24.00) gaat hij op de lader als ik ga slapen en heeft hij een 15% tot 25% nog aan batterij.

Heb vandaag niet veel gmaps aangehad (iets van 15 a 20 minuten totaal), wel de rest gewoon gebruikt en op de terugreis 15minuten youtube op 4G aangehad om naar iets te luisteren. heb nu 56% over. Verschil verder is wel dat ik vandaag voor het eerst overdag wifi aan had ipv 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
RadioKies schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:28:
Je kan zeker niet simpel downgraden naar V10b die nog wel gewoon zonder problemen werkte. Bij de update center staat iig dat na updaten je niet terug kan keren.
Wellicht door middel van het flashen van een oude(re) KDZ file met behulp van de "LG Flash Tool 2014".

Guide staat hier: http://devtester.ro/projects/lg-firmwares/install.php
De KDZs kun je hier of hier vinden.

Echter heb ik dit nog nooit geprobeerd dus weet ik niet zeker of het werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door GWashington op 30-10-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
iscara schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:11:
Zonet mijn g4 binnengekregen. Maar ben er al klaar mee. De Wi-Fi werkt totaal niet. Taal op NL gezet en op UK. Harde reset geprobeerd. De Wi-Fi staat op kanaal 6, dat moet toch niet te hoog zijn. Ja ik heb Ziggo, maar als alle andere apparaten hier thuis wel werken dan kan dat niet het probleem zijn.
Ik weet niet hoe ik het moet oplossen, dus denk dat ik de telefoon maandag terug ha sturen
Met een werkende sim kaart erin lijkt het nu te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
yannickie111 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:42:
[...]
Gisteravond een mailtje van PostNL dat er een pakket naar me onderweg is van Dynafix *O*
Hopelijk vanavond weer terug dus :) Schade: ruim 335 euro...
Nu nog hopen dat de andere partij daadwerkelijk gaat betalen...
Finally mijn telefoon terug van Dynafix. Ondanks dat het extreem duidelijk in de opdracht stond en ik er 5 keer nadrukkelijk naar heb gevraagd, hebben ze de achterkant niet vervangen.
335 euro is er versleuteld aan het ding, en nog steeds niet 100%.
Maandag maar weer bellen (met t-mobile en met de andere partij).... :( :/

Edit: ik meen dat iemand hier laatst een linkje plaatste naar V&A van een bruin leren achterkant die hij over had. Mocht de adverteerder dit lezen, let me know :) Ik heb dus mogelijk interesse :+

[ Voor 12% gewijzigd door yannickie111 op 31-10-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisM
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

JorisM

Mosredna Kned terrorist

yannickie111 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:47:
[...]

Edit: ik meen dat iemand hier laatst een linkje plaatste naar V&A van een bruin leren achterkant die hij over had. Mocht de adverteerder dit lezen, let me know :) Ik heb dus mogelijk interesse :+
Dat was ik :) (in het Accessoire topic) Tamme is je al voor geweest, dus ik heb 'm niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Heel vaag. Ik gebruik m'n koptelefoon zelden. Gisteravond wilde ik dat wel doen. Mn telefoon pakte de jack echter niet. Vanmorgen eens goed gekeken en de koptelefooningang is echter gewoon een gat. Er zit niets in. Niet gek dat ie de jack niet pakt. Ik snap er helemaal niets van. Enige tijd geleden is het scherm vervangen. Ik denk dat ze daarbij 'vergeten' zijn de jack ingang terug te plaatsen. Ik kan niets anders bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
MetalManic schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:43:
Heel vaag. Ik gebruik m'n koptelefoon zelden. Gisteravond wilde ik dat wel doen. Mn telefoon pakte de jack echter niet. Vanmorgen eens goed gekeken en de koptelefooningang is echter gewoon een gat. Er zit niets in. Niet gek dat ie de jack niet pakt. Ik snap er helemaal niets van. Enige tijd geleden is het scherm vervangen. Ik denk dat ze daarbij 'vergeten' zijn de jack ingang terug te plaatsen. Ik kan niets anders bedenken.
Dat zou wel extreem slordig zijn. Maar wat zie je dan door dat 'gat' gewoon de interne componenten van de telefoon dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Gewoon een donker gat...

Pagina: 1 ... 21 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic