Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:39:
Haha jaja. Als je nou ff uitzoekt voor me of dat kabeltje wel een optie is 8)
Kabel in prikken = geen originele oordopjes = geen radio...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:53:
[...]

Kabel in prikken = geen originele oordopjes = geen radio...
:( dat is spijtig. Dat is dan uiteraard voor elk mobieltje zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:10:
:( dat is spijtig. Dat is dan uiteraard voor elk mobieltje zo :X
Geen idee :)

Op de G4, G3, S4 en S2 was dit, volgens mij (gebruik nooit radio), wel zo.

Indien dit niet klopt hoop ik (voor jou) dat een ander dit nog even zal verbeteren/aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

FM Radio werkt prima bij mij met een niet-originele koptelefoon. Als ik het goed begrijp, is de vraag of de radio (met ingeplugde koptelefoon) ook op BT kan afspelen. Dat blijkt inderdaad niet te kunnen. Bij BT koppelen vraagt de telefoon of het geluid zowel via de koptelefoon als via BT hoorbaar moet zijn. Of die vraag met 'ja' of 'nee' wordt beantwoord, maakt niet uit. Na BT koppeling geeft de FM Radio de melding die hiervoor in het topic al als screenshot is gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Nadat ik mijn G4 met strepen op het scherm via de omruil service van tmobile heb omgeruild blijkt de nieuwe bij het schieten van fotos een stuk trager!

Kon ik voorheen snel openen met dubbelklik van de volumeknop en meteen fotos schieten, continue achter elkaar zonder enige vorm van lag. Nu moet ik bij het openen wachten tot de sluiterknop wit wordt zodat men een foto kan schieten. Nadat ik dan een foto heb geschoten duurt het een paar seconden totdat hij weer wit oplicht en klaar is om een nieuwe foto te schieten. Verdomd irritant!
Voorral als je hem vaak gebruikt tijdens het sporten...

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Riziko schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:05:
Nadat ik mijn G4 met strepen op het scherm via de omruil service van tmobile heb omgeruild blijkt de nieuwe bij het schieten van fotos een stuk trager!

Kon ik voorheen snel openen met dubbelklik van de volumeknop en meteen fotos schieten, continue achter elkaar zonder enige vorm van lag. Nu moet ik bij het openen wachten tot de sluiterknop wit wordt zodat men een foto kan schieten. Nadat ik dan een foto heb geschoten duurt het een paar seconden totdat hij weer wit oplicht en klaar is om een nieuwe foto te schieten. Verdomd irritant!
Voorral als je hem vaak gebruikt tijdens het sporten...

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Staat je HDR aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:31

KL643

beeldaandemuur

Als iemand nog ooit twijfelt over het nut van een tempered glass screenprotector : Dit is de mijne na een val van 1 1/2 meter, plat op het asfalt

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2e5mbf4.jpg

Het scherm van mijn G4 is nog steeds 100% krasvrij :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Hehe zelf kan ik er niet zonder,beter dit dan een nieuw scherm.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
KL643 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:46:
Als iemand nog ooit twijfelt over het nut van een tempered glass screenprotector : Dit is de mijne na een val van 1 1/2 meter, plat op het asfalt

[afbeelding]

Het scherm van mijn G4 is nog steeds 100% krasvrij :)
De mijne viel nog geen halve meter. De protector zag er ook zo uit maar helaas het scherm was ook gebarsten. Na verloop van tijd kwamen er zelfs stukken glas uit. Het scherm is weer gemaakt en natuurlijk ook weer een tempered glass protector erop. Maar met een klein beetje ongeluk is dus dat ook niet altijd voldoende bescherming...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:31

KL643

beeldaandemuur

MetalManic schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 12:10:
[...]

De mijne viel nog geen halve meter. De protector zag er ook zo uit maar helaas het scherm was ook gebarsten. Na verloop van tijd kwamen er zelfs stukken glas uit. Het scherm is weer gemaakt en natuurlijk ook weer een tempered glass protector erop. Maar met een klein beetje ongeluk is dus dat ook niet altijd voldoende bescherming...
Dan had ik mazzel en jij pech ;)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 22:03
Ik heb het toestel nu ongeveer 3 maanden gebruikt. Het is zeker een toptoestel! Geweldig mooi scherm en goede accu. Ook de LG skin is vrij minimalistisch waardoor je toch bijna stock android gebruikt.
De camera is uiteraard top, heb er een hele hoop mooie foto's mee genomen op vakantie.

1 ding dat me blijft storen is de grootte. Ik kom van een Nexus 5 en deze LG is toch nét te groot om vlot met 1 hand te gebruiken. Met een beetje spijt toch wel, maar ik heb het toestel toch maar te koop gezet. De LG G4 in een 5" formaat zou zowat het perfecte toestel zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Ik vind juist de accu het slechtste punt van dit toestel. Voor de rest top.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riziko
Yes! Ik merk idd dat als je hdr uitzet hij sneller fotos schiet. Maar bij mijn oude telefoon schoot hij ook met hdr aan behoorlijk sneller!!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Ik zie op XDA berichten over een nieuwe OTA update naar V10H... Iemand deze al gezien?

• MetalManic
  • Laatst online: 28-07 19:03
Raindeer schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:41:
Ik zie op XDA berichten over een nieuwe OTA update naar V10H... Iemand deze al gezien?
Ik niet

Snoep verstandig, verslind een Apple!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58
Zinds gisteren laadt mijn G4 niet meer op. Nacht aan lader gehangen andere laders geprobeerd. Wegsturen voor reparatie helaas!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Vind de camera kwaliteit in donkere omstandigheden toch erg tegenvallen. Afgelopen week 2x een concert bijgewoond. Fotokwaliteit echt matig. Videokwaliteit daarentegen prima. Ik had hem niet in de geavanceerde stand staan, geen tijd om alles in te stellen als je in de drukte staat, maar in de 2e van 3 modussen was er geen fatsoenlijke foto mee te maken...

Tijdens vakanties gebruikt en kwaliteit was gewoon top, maar in het echte concert donker met veel belichting erbij was het gewoon echt slecht.

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Foto's in het donker vergen nou eenmaal wat langere sluitertijden. Dat is niet compatible met langere sluitertijden :)

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Wekkel schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:56:
Foto's in het donker vergen nou eenmaal wat langere sluitertijden. Dat is niet compatible met langere sluitertijden :)
Mijn Nokia 930 kon toch echt beter met deze omstandigheden omgaan, misschien vandaar dat het mij wat tegenvalt van de G4 die zo lichtsterk zou moeten zijn met "grote" sensor. Video is aan de andere kant prima. Zelfs de G2 van mijn vriendin maakte betere foto's in nagnoeg exact dezelfde omstandigheden (half metertje verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:06

westergas

rikkie_pc

Sinds gisteren een G4 eigenaar er bij, ter vervanging van mijn (helaas stuk gevallen :'( ) G2. Heel mooi toestel, lekker snel...prachtig scherm. fijne android schil. Alleen die batterij...manmanman mijn G2 deed het een stuk beter.

Ik zou vermoeden dat het scherm of bepaalde spellen het meeste pakken maar dit blijkt voor 46% het android syteem te zijn. Custom rom dan maar? Niet veel te vinden...zelfs geen apart topic. Ga er van uit dat dit wel wat beter kan.

update: fixed ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
westergas schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:45:
Sinds gisteren een G4 eigenaar er bij, ter vervanging van mijn (helaas stuk gevallen :'( ) G2. Heel mooi toestel, lekker snel...prachtig scherm. fijne android schil. Alleen die batterij...manmanman mijn G2 deed het een stuk beter.
Hoe kun je na 1 dag een telefoon afkraken op zijn batterijgebruik? De eerste dag gaat dat ding de hele tijd op volle kracht draaien om alle mogelijke apps en updates op te halen, bij te werken etc. Zelf kun je dat ding ook niet laten liggen, dus het scherm staat alleen maar aan en wordt continue ververst met nieuwe content.

Als je dit na een week zegt, dan kun je een terechte mening hebben, maar dit is te kort.

Zelf vind ik de batterijduur uitstekend in vergelijking met Nexus 4. Ik haal zonder problemen de avond.

Wel een top-tip qua accessoires vind ik een Qualcomm Quick Charge 2.0 compatible charger. Ik heb sinds een paar dagen een van Aukey (via Amazon.de) en dat maakt chargen echt een verademing.. Niet meer wachten totdat de grote batterij vol loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Raindeer schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:31:
[...]
Hoe kun je na 1 dag een telefoon afkraken op zijn batterijgebruik?
westergas schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:45:
Heel mooi toestel, lekker snel...prachtig scherm. fijne android schil.
Nou ja...afkraken...valt wel mee toch ;)
Maar ik snap je punt hoor. Ik ben totaal gelukkig met dit apparaat en ik meld me over een weekje weer. En tnx voor de tip wat betreft die lader...ga ik eens naar kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door westergas op 18-09-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 20:24
[...]

<snip>

Wel een top-tip qua accessoires vind ik een Qualcomm Quick Charge 2.0 compatible charger. Ik heb sinds een paar dagen een van Aukey (via Amazon.de) en dat maakt chargen echt een verademing.. Niet meer wachten totdat de grote batterij vol loop.
Ja scheelt dat echt veel? Want ik lees op internet juist dat het bij de LG niet echt zo veel scheelt....
Hoeveel procent laadt jij in 30 minuten ongeveer?
Ik heb een Quickcharge 2.0 voor in de auto besteld omdat ik in de auto meestal minder tijd heb om te aden als thuis. Hoop dat het echt scheelt.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De QC implementatie op de G4 is inderdaad borked. Andere wel geheel compatible zijnde toestellen laden veel sneller en consistenter op.

Het tijdsverschil qua opladen t.o.v. een goede "normale" oplader is dan ook niet veel.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Als hij leeg is laad ik met de aukey 1,5 procent per minuut, met de lg lader 1 procent per minuut. Aardig verschil vind ik. Vanaf 80 procent is er geen verschil in laadsnelheid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
http://www.eglobalcentral...locke-cuir-marron-fr.html

Is dit een betrouwbare webshop? De G4 Dual sim kost maar 398 euro...

• Riziko
Hoe verplaats ik muziek van de telefoon naar mijn SD kaart? Is er een verplaats optie of copy paste optie?

• Brad Pitt
Met de ingebouwde file manager of een van de tientallen die in de Play Store staan.

• westergas

westergas

rikkie_pc

[...]
Hoe kun je na 1 dag een telefoon afkraken op zijn batterijgebruik?
Batterij blijkt nog geen week later prima in orde idd. Top toestel!

• Raindeer
Philos31 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:01:
[...]

Ja scheelt dat echt veel? Want ik lees op internet juist dat het bij de LG niet echt zo veel scheelt....
Hoeveel procent laadt jij in 30 minuten ongeveer?
Ik heb een Quickcharge 2.0 voor in de auto besteld omdat ik in de auto meestal minder tijd heb om te aden als thuis. Hoop dat het echt scheelt.
Ik zal gaan testen hoeveel het uitmaakt. Maar gevoelsmatig is het best veel. Wat het ook is, lang niet alle opladers bij mij thuis/in mijn auto geven vol vermogen. Mijn vorige auto deed bv alleen maar basis USB vermogen.Daarbij vergeleken maakt QC echt veel uit. Als ik online testen lees, dan is de QC implementatie van de G4 minder snel dan die van anderen, maar nog steeds maakt het uit als je mobiel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Raindeer schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:49:
[...]

Ik zal gaan testen hoeveel het uitmaakt. Maar gevoelsmatig is het best veel. Wat het ook is, lang niet alle opladers bij mij thuis/in mijn auto geven vol vermogen. Mijn vorige auto deed bv alleen maar basis USB vermogen.Daarbij vergeleken maakt QC echt veel uit. Als ik online testen lees, dan is de QC implementatie van de G4 minder snel dan die van anderen, maar nog steeds maakt het uit als je mobiel leeg is.
Na deze verhalen gisteren mijn autolader binnengekregen en in 30 minuten van 3% naar 58%. Dat vind ik toch wel een redelijke snelheid, en zeker voor een autolader. Volledig opgeladen was hij in 70 minuten.

BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
De QC implementatie van de G4 is (standaardmatig, zijn ook tweaks voor (niet getest nog)) niet zo goed als op andere mobiele apparaten (Galaxy S6, iPhone, etc.). Sneller laden doet ie echter wel.

Maar het is hiér allemaal vreselijk offtopic, zie warning onderaan de pagina :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philos31
Brad Pitt schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:50:

Vind je? Er wordt niet gesproken over accesoires maar over het wel/niet en zo ja hoe goed de implementatie van QC werkt. Is volgens mij volledig on topic. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Philos31 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:11:
Vind je? Er wordt niet gesproken over accesoires maar over het wel/niet en zo ja hoe goed de implementatie van QC werkt. Is volgens mij volledig on topic. :*)
De implementatie IS niet volledig. Autoladers en hun snelheden qua laden mogen in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
Brad Pitt schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:50:
De QC implementatie van de G4 is (standaardmatig, zijn ook tweaks voor (niet getest nog)) niet zo goed als op andere mobiele apparaten (Galaxy S6, iPhone, etc.). Sneller laden doet ie echter wel.

OK, dan beginnen we een nieuw gezelschapsspel; Hoeveel dagen gaat het duren voordat de G4 Marshmallow krijgt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Raindeer schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:19:
OK, dan beginnen we een nieuw gezelschapsspel; Hoeveel dagen gaat het duren voordat de G4 Marshmallow krijgt? ;)
LG was er met de vorige updates ook elke keer erg snel bij. Verwacht uiteraard wel (veel) eerder een flashable kdz/img dan een officiële update van de providers. Benieuwd wat die update gaat brengen.

Een fix voor de aanraak bug zie ik persoonlijk al niet meer gebeuren. Ondanks dat er bij elke 10x-update weer wordt geroepen dat het eindelijk opgelost is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Brad Pitt schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:26:
[...]

LG was er met de vorige updates ook elke keer erg snel bij.
Met de G2 niet bepaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ah, ok. Ben er pas sinds de G3 ingestapt, my bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik moet ook wel zeggen dat ik het aantal updates wel zwaar vind tegenvallen. Er zijn toch wel een aantal (welisbaar geen levensbedreigende) bugs die onderhand wel met een update opgelost hadden mogen worden.

Hopelijk gaan ze niet de focus op allerlei andere toestellen leggen en wordt de G4 toch wel een jaar als vlaggenschip behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Franco10 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:15:
Ik moet ook wel zeggen dat ik het aantal updates wel zwaar vind tegenvallen. Er zijn toch wel een aantal (welisbaar geen levensbedreigende) bugs die onderhand wel met een update opgelost hadden mogen worden.

Hopelijk gaan ze niet de focus op allerlei andere toestellen leggen en wordt de G4 toch wel een jaar als vlaggenschip behandeld.
Ik vind dat LG het goed doet hoor met de G4 qua updates. LG was als (een van de) eerste met een update die de stagefright-bug volledig wist te dichten. Marshmallow zal denk ik in het eerste kwartaal van 2016 komen.

Lees hier dat mensen nog problemen hebben met die aanraak-bug? Bij de V10c update was die bij mij geheel verdwenen. Merkte duidelijk verschil.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steeffoon schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:53:
[...]
Lees hier dat mensen nog problemen hebben met die aanraak-bug? Bij de V10c update was die bij mij geheel verdwenen. Merkte duidelijk verschil.
Double tap to wake doet het bij jou 100 van de 100 keer? Bij mij is het misschien 4 van de 10 keer in één keer goed, alle andere keren moet je nog een keer tappen. Of nog een keer. Nu maar Gravity Screen geïnstalleerd, kijken wat dat doet met de accu*.
* zal wel leegzuigen als een malloot zijn, lijkt mij niet meer dan logisch, maar we'll see
* ennnn removed d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 29-09-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Brad Pitt schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:03:
[...]

Double tap to wake doet het bij jou 100 van de 100 keer? Bij mij is het misschien 4 van de 10 keer in één keer goed, alle andere keren moet je nog een keer tappen. Of nog een keer. Nu maar Gravity Screen geïnstalleerd, kijken wat dat doet met de accu*.
* zal wel leegzuigen als een malloot zijn, lijkt mij niet meer dan logisch, maar we'll see
Voor wat het waard is...double tap/pattern to unlock doet het bij mij prima. Véél beter als met de G2. Heb het toestel pas ruim een week dus weet niet hoe het voor de update was. Het lukt niet in 100% van de gevallen maar dan heb je misschien net het scherm aangeraakt. Dan blokkeert de tap to wake als ik me niet vergis, om te voorkomen dat het per ongeluk gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
westergas schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:11:
[...]
maar dan heb je misschien net het scherm aangeraakt. Dan blokkeert de tap to wake als ik me niet vergis, om te voorkomen dat het per ongeluk gebeurt.
Nee. Eén maal tappen en daarna alsnog 2x snel unlockt het scherm ook. Het werkt alleen niet perfect.
Als het toestel op tafel ligt reageert 'ie ook heel brak. Schijnt een soort aardings-issue te zijn. Da's op zich geen vreselijke ramp aangezien het bedienen van de G4 op een tafel sowieso geen feest is vanwege de bolle achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

De G4 als opvolger voor mijn Z2 bevalt mij nu 4 maanden later nog steeds uitstekend.

Wel heb ik af en toe dat hij verbind met Wifi maar dat er geen internet beschikbaar is. Na een herstart doet hij het wel weer voor een tijdje. Ga deze week even troubleshooten maar volgens mij is dat geen bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

[...]

Dat niet, maar wel in 9 van de tien keer... En als hij het niet doet, dan ligt hij inderdaad op tafel. dan raak ik hem denk aan op een andere manier, en dat snapt ie niet altijd. Maar ik bedoelde ook meer met dat hij na het ontgrendelen niet reageert op aanraking, dat was vooral een issue toch, twee, drie updates terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steeffoon schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:21:
[...]
Maar ik bedoelde ook meer met dat hij na het ontgrendelen niet reageert op aanraking, dat was vooral een issue toch, twee, drie updates terug?
Oh ok, my bad! Dat heb ik nog nooit gehad. Eenmaal unlockt reageert 'ie altijd meteen goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
[...]

Hier net zo. Ik kan rustig zeggen dat het vaker niet werkt dan wel. Als ik daarnaast spellen speel waarbij je veel aanrakingen en swipes moet uitvoeren tijdens de gameplay, merk ik dat hij er af en toe wat overslaat.

Ram management doet hij overigens nog helemaal goed. Ik heb er veel grote en zware apps op staan die vaak in de achtergrond actief blijven. Soms trek ik een app uit het multitask scherm die voor het laatst een paar dagen terug is gebruikt, die staat dan nog netjes te wachten.

[ Voor 16% gewijzigd door Franco10 op 28-09-2015 13:23 ]

• Franco10
Zag net snel een melding van een update voor LG Bridge langskomen, daar is vast wel een firmware update aan verbonden.

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Kaya10 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:44:

Ik vraag mij dit ook af. Lijkt me bizar dat de telefoon op die shop 100 euro goedkoper is...

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03

Ik heb hier laatst nog een nieuwe lens voor mijn camera gekocht.
100% echt en totaal geen problemen mee gehad. Binnen no time thuis bezorgd.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Is dat inclusief BTW, verzendkosten en invoerrechten enz? Of geld dat laatste niet binnen Europa?

• gajus26
westergas schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:58:
[...]

Is dat inclusief BTW, verzendkosten en invoerrechten enz? Of geld dat laatste niet binnen Europa?
jup, die hoef je allemaal niet apart te betalen (eventueel verzekerd verzenden etc wel).

Verwijderd

De G4 is werkelijk waar een top telefoon, nog nooit zulke mooie foto's gemaakt met een Smartphone camera, ik begrijp goed dat ze een competitie hebben uitgeschreven voor de beste fotograaf met een Smartphone. www.captureoptimism.nl. Naast het feit dat het gewoon een snelle en betrouwbare telefoon is, krijg ik ook veel complimenten over de looks. Het leer houdt het goed en wordt mooier gedurende de tijd.

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
gajus26 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:08:
[...]

Ik heb hier laatst nog een nieuwe lens voor mijn camera gekocht.
100% echt en totaal geen problemen mee gehad. Binnen no time thuis bezorgd.
Hoeveel heb je betaald? Ik maak me zorgen over de vestiging van het bedrijf... In europa? Dus geen importkosten?

Ik wou deze direct bestellen doordat de je dual sim variant kunt kopen voor 435 ...
Maar mag niets kopen van men ouders omdat ik pas mijn ZTE Nubia Z9 mini heb gekocht...

[ Voor 18% gewijzigd door Kaya10 op 30-09-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Kaya10 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:58:
[...]

Hoeveel heb je betaald? Ik maak me zorgen over de vestiging van het bedrijf... In europa? Dus geen importkosten?

Ik wou deze direct bestellen doordat de je dual sim variant kunt kopen voor 435 ...
Maar mag niets kopen van men ouders omdat ik pas mijn ZTE Nubia Z9 mini heb gekocht...
Ik heb 30% minder betaald dan de prijs hier in de winkels.
Mijn lens werd verzonden vanuit hongkong. Bij mijn pakketje zat een verklaring dat invoerrechten waren voldaan. Die nemen zij klaarblijkelijk voor hun rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
gajus26 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 00:14:
[...]

Ik heb 30% minder betaald dan de prijs hier in de winkels.
Mijn lens werd verzonden vanuit hongkong. Bij mijn pakketje zat een verklaring dat invoerrechten waren voldaan. Die nemen zij klaarblijkelijk voor hun rekening.
Enig idee hoe dat zit met retours e.d.? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gajus26
Asskicker schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:31:
[...]

Enig idee hoe dat zit met retours e.d.? :)
Even zoeken op de site en je komt hier https://www.eglobalcentra...licy-eu.html#/cmsPage/189 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Thanks! Nu ben ik toch wel zwaar aan het twijfelen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Heb de laatste update via LG Bridge geïnstalleerd, merk nu veel meer drain in idle. Google Services staat na maanden weer strak bovenaan bij het verbruik.

Way to go LG :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Franco10 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:30:
Heb de laatste update via LG Bridge geïnstalleerd, merk nu veel meer drain in idle. Google Services staat na maanden weer strak bovenaan bij het verbruik.

Way to go LG :?
Welke update is dit, welk versienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Niemand verder hier die de Seven rom (10E-based) draait? Ingebakken xposed, autostart disabler, etc. leuke dingen mee mogelijk. Het verbergen van de quicktoggles vind ik ideaal. Nogmaals omlaag slepen van de notificatiebar toont ze weer, eventueel in een soort 3D-look. Plus draait prima :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/50C061CDFBBD_LG%20G3_0_PORTRAITs.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/16614C5057FA_LG%20G3_0_PORTRAITs.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/522E9B5CD3F3_LG%20G3_0_PORTRAITs.png

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 02-10-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:43
Brad Pitt schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:05:
Niemand verder hier die de Seven rom (10E-based) draait? Ingebakken xposed, autostart disabler, etc. leuke dingen mee mogelijk. Het verbergen van de quicktoggles vind ik ideaal. Nogmaals omlaag slepen van de notificatiebar toont ze weer, eventueel in een soort 3D-look. Plus draait prima :)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Had ik nog niet gezien. Ik vind de 3D-look niet mooi, maar dat kan dus gewoon uit? :) Ziet er wel leuk uit, misschien binnenkort eens proberen. Goed om te zien dat er wat meer development komt!

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wwwhizz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:22:
[...]
Ik vind de 3D-look niet mooi, maar dat kan dus gewoon uit? :)
Ja, standaard heb je gewoon de walgelijke en vreselijke Teletubby Fisher Price cyaan-look.
Gebruik zelf de Hybrid theme, vind dat persoonlijk de meest rustige en stijlvolle.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/97C317D8EB51_LG%20G3_0_PORTRAITs.png
Goed om te zien dat er wat meer development komt!
Veel te weinig nog, maar het is een begin. CM zou leuk zijn, maar dan is de camera weer brak. Ach ja.

[ Voor 26% gewijzigd door Brad Pitt op 02-10-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevil
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:26:
[...]

LG was er met de vorige updates ook elke keer erg snel bij. Verwacht uiteraard wel (veel) eerder een flashable kdz/img dan een officiële update van de providers. Benieuwd wat die update gaat brengen.

Een fix voor de aanraak bug zie ik persoonlijk al niet meer gebeuren. Ondanks dat er bij elke 10x-update weer wordt geroepen dat het eindelijk opgelost is :)
Misschien hoeft dat ook niet meer? Het schijnt dat LG heeeeel snel wilt overstappen naar Marshmallow. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Nevil schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:47:
[...]

Misschien hoeft dat ook niet meer? Het schijnt dat LG heeeeel snel wilt overstappen naar Marshmallow. Ben benieuwd!
Ik ben benieuwd, want LG was met de LG G3 ook eerste met hun Lollipop-update. Zou wel goed zijn voor de reputatie voor het updatebeleid van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Was het wel niet zo dat er bitter weinig Lollipop elementen in hun 5.0 G3 update zaten ?
Ik bedoel, je zag bijna niets terug qua Lollipop looks in de G3 update, en sommige dingen waren zelfs teruggedrongen.

http://www.androidcentral...s-sneak-peek-whats-coming
''The animation for pulling down the notification shade is a bit less elaborate than what we've seen on Nexus devices, and lock screen notifications are also somewhat more basic.''

Zover ik weet was die update ook nog steeds met de KitKat soft button layout, dus veel werk hadden ze niet in hun 5.0 update gestoken imo :)
Wil maar gewoon zeggen dat het zo wel makkelijk is om als eerste een 5.0 update te pushen als je de helft niet aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 13:03

sphere

Debian abuser

De dual sim G4 die ze verkopen op eglobal nogwat is de H818N, en niet de H818P. Dat maakt de telefoon minder geschikt voor KPN netwerken, aangezien de N LTE B20 mist (800MHz). Zie ook XDA http://forum.xda-develope...dels-h818p-h818n-t3115759

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Bij mijn g4 leather brown is het leer al aan alle zijkanten weg gesleten. Hoe is dit bij jullie? Het is nu gewoon niet mooi meer.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mindcre8r schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:03:
Bij mijn g4 leather brown is het leer al aan alle zijkanten weg gesleten. Hoe is dit bij jullie? Het is nu gewoon niet mooi meer.
Dit heeft uiteraard iedereen :)

Sommige mensen op xda hebben daardoor maar meteen de hele laklaag er af gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/24/af5264b76787556e02a2a5d579fc4b00.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Hmm dat ziet er best cool uit.
Hoe?

Heb er nu aceton op geflikkerd... Oei

[ Voor 36% gewijzigd door mindcre8r op 04-10-2015 17:20 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

mindcre8r schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:03:
Hier de zwart leren, sinds juni in gebruik en ziet er nog helemaal gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Ben m helemaal aan t beitsen

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Plaats je een foto van het resultaat? 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 11:18
Foto, foto, foto! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik krijg de middenstukjes nog niet kaal, ik zal m eens in een badje van acceton leggen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

G4 leer

Vind het erg mooi geworden!

Ga hem nog waxxen kijken hoe dat word.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Nice! Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Laatst online: 15-08 16:29
Een microvezel doekje met aceton doet wonderen:
Afbeeldingslocatie: http://i150.photobucket.com/albums/s95/lexo_bucket/IMG-20151008-WA0004_zpst4snvzsz.jpg

Daarna even ingewreven met leer-behandel-spul voor de leren stoelen van m'n auto. Ziet er veel beter uit dan oranje met donkere hoekjes/randjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

yeah nice!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ziet er best goed uit!:) Heb zelf de zwart leren, daar hoef ik het niet mee te gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:56
Mijn LG-G4 is weer weg.

Ik heb er gemengde gevoelens over... de leren achterkant, en het gebogen scherm was een leuke toevoeging.
Alleen ik baalde wel van de Batterij... soms haalde ik de dag niet eens ... meestal tussen 3 en max 4 uur SoT. (auto)

Ik heb de Lg-G4 verkocht voor 380 euro. (zo goed als nieuw)
En nu heb ik een S6 Edge + gold nieuw gekocht voor 490-75 = 415. (75 cashback en wireless pack komen er nog aan).

Dit toestel heeft echt een mooi scherm en voelt veel meer high quality aan. (en de batterij is stukken beter merk ik al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 17:20
Aggressor schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:54:
Mijn LG-G4 is weer weg.

Ik heb er gemengde gevoelens over... de leren achterkant, en het gebogen scherm was een leuke toevoeging.
Alleen ik baalde wel van de Batterij... soms haalde ik de dag niet eens ... meestal tussen 3 en max 4 uur SoT. (auto)

Ik heb de Lg-G4 verkocht voor 380 euro. (zo goed als nieuw)
En nu heb ik een S6 Edge + gold nieuw gekocht voor 490-75 = 415. (75 cashback en wireless pack komen er nog aan).

Dit toestel heeft echt een mooi scherm en voelt veel meer high quality aan. (en de batterij is stukken beter merk ik al)
Jammer om te horen dat de lg g4 niet goed uitpakte voor jou :-( . Anyways veel plezier met je samsung. Ik vind de samsung galaxy s6 (edge) lijn erg mooi, alleen vind ik de android skin spuug lelijk. Ook gaat het multitasken van s 6 lijn niet zo lekker zag ik in een hoop videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
Ik ga morgen ook mijn LG G4 aanpakken, de oranje verflaag eraf.
Hoe hebben jullie dat precies gedaan?
Met Aceton/alcohol of ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik had vorige week ook mijn G4 verkocht. Ik wilde de S6 edge plus. Omdat het toestel een goede batterij heeft. Maar oh oh wat had ik een spijt dat ik dat gedaan had. Voor mij nooit geen Samsung meer. Batterij was wel wat beter maar ook niet dat je zegt wouw ik kan er een volle dag mee doen met veel gebruik. Wat ik zo vreselijk vond was dat er zoveel rommel opstaat. Je gebruik lang niet alles. En het toestel haperde vaak. Toetsenbord SwiftKey wil niet goed op de s6-edge-plus. Plus wifi verbinding was niet zo goed als op de G4, Ik heb dat ding weer verkocht, wat een gebaal. Nu heb ik weer een G4 gekocht. Dan maar een keer opladen. De G4 heeft ook wel wat apps erop staan. Maar het toestel is altijd snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Aggressor schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:54:

Ben wel benieuwd waar je dat voor dat bedrag kan halen, de pricewatch is 200 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Laatst online: 15-08 16:29
itsmemax schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:26:
Ik ga morgen ook mijn LG G4 aanpakken, de oranje verflaag eraf.
Hoe hebben jullie dat precies gedaan?
Met Aceton/alcohol of ??
Lexo schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:07:
Een microvezel doekje met aceton doet wonderen:
[afbeelding]

Daarna even ingewreven met leer-behandel-spul voor de leren stoelen van m'n auto. Ziet er veel beter uit dan oranje met donkere hoekjes/randjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
Hier ook weer een succesje.
Wat een pracht resultaat.
Aceton did the trick en daarna leer wax.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mGFF4eH.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door itsmemax op 12-10-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Kapotte LG G4

Ik was net onderweg om boodschappen te doen, een taxichauffeur heeft mij geen voorrang verleend ;(
Het scherm is kapot, het glas, en er is zichtbare schade aan de LCD zelf.
De leren achterkant heeft een deuk en de rand is aan de bovenkant beschadigd.
Ik heb ermee proberen te bellen, hierbij ben ik slecht te verstaan en versta ik de andere ook niet goed. Het scherm gaat tijdens het bellen ook niet meer aan, zodat ik niet meer op kan hangen.

;(

Nu weer tijdelijk op een One M7, in afwachting van de reparatie of nieuwe telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

yannickie111 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:36:
[afbeelding]

Ik was net onderweg om boodschappen te doen, een taxichauffeur heeft mij geen voorrang verleend ;(
Het scherm is kapot, het glas, en er is zichtbare schade aan de LCD zelf.
De leren achterkant heeft een deuk en de rand is aan de bovenkant beschadigd.
Ik heb ermee proberen te bellen, hierbij ben ik slecht te verstaan en versta ik de andere ook niet goed. Het scherm gaat tijdens het bellen ook niet meer aan, zodat ik niet meer op kan hangen.

;(

Nu weer tijdelijk op een One M7, in afwachting van de reparatie of nieuwe telefoon....
Jemig dat is wel heel zonde zeg! Misschien kan je er iets mee met je inboedelverzekering?

--

Vanaf volgende week wordt Android 6.0 Marshmallow uitgerold voor de LG G4:) in Polen, daarna komt het ook naar andere markten! LG is goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
De LG G4 gaat volgende week al de update naar 6.0 krijgen (eerst in Polen).

Goed nieuws! Hopelijk worden bugs hier en daar ook verholpen. Zou de wel erg snelle update te maken hebben met het feit dat LG voor de Nexus al een 6.0 rom heeft liggen in combinatie met de Snapdragon 808?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Franco10 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:42:
De LG G4 gaat volgende week al de update naar 6.0 krijgen (eerst in Polen).

Goed nieuws! Hopelijk worden bugs hier en daar ook verholpen. Zou de wel erg snelle update te maken hebben met het feit dat LG voor de Nexus al een 6.0 rom heeft liggen in combinatie met de Snapdragon 808?
Dat stond hierboven ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 19:23
Ik overweeg een G4 van iemand over te kopen, nieuw maar zonder aankoopbon, hij heeft het toestel namelijk gewonnen.

Kan ik dan indien nodig garantie claimen via serienummer? Geen idee hoe dat werkt bij LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleDroid
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 18:11
Drwho1 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:41:
Ik overweeg een G4 van iemand over te kopen, nieuw maar zonder aankoopbon, hij heeft het toestel namelijk gewonnen.

Kan ik dan indien nodig garantie claimen via serienummer? Geen idee hoe dat werkt bij LG.
Ik heb hetzelfde. Ik heb garantie gekregen vanaf de 'maak datum'. Dus de datum dat het toestel in de fabriek gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:30
Vandaag krijg ik de LG G4. Dit is de eerste keer dat ik een LG heb. Hoe gaat LG om met rooten van je toestel wat betreft garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:11
Het lijkt er op dat alle functies werkende zijn voor CyanogenMod op de G4 om in bèta fase te gaan! :D

Nu het wachten op de onofficiële bootloader unlock van AutoPrime. De neiging om hem nu al te unlocken via de officiële weg.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Heb de LG G4 binnen gekregen, mooi toestel. Wat ik aan het zoeken ben is de mogelijkheid om te laten zien hoeveel %accu ik nog heb. Is dat ergens aan te zetten of is er iets anders voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

satshow schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:09:
Heb de LG G4 binnen gekregen, mooi toestel. Wat ik aan het zoeken ben is de mogelijkheid om te laten zien hoeveel %accu ik nog heb. Is dat ergens aan te zetten of is er iets anders voor?
Dit kan je inschakelen bij 'Instellingen' > 'algemeen' > Batterij en energiebesparing > Batterijpercentage op statusbalk aanvinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Bedankt voor de tip. Is een behoorlijke zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Vreemde resets......plotseling begon mijn G4 gisteren te resetten , spontaan op de vreemdste momenten. :(

Soft reset geen oplossing......Hard reset geen oplossing .... dus maar opgestuurd naar coolblue

Iemand al dit probleem gezien of gehad ?
Pagina: 1 ... 20 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic