Seaofregrets schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 07:55:
[...]
Dat jij telefonisch besteld met extra korting, betekent voor mij zeker niet dat ineens het recht op een fatsoenlijk product zonder productiefouten verloren gaat middels het omruilen voor een correcte telefoon. Zulk soort discussies vind ik heerlijk om te voeren en win ik tot nu toe altijd
Wel klote voor je, hopelijk op korte termijn een goed werkende LG.
Ik bedoelde dat ik spijt had dat ik telefonisch besteld heb en dat ik door deze ervaring ook niemand aanraad om hetzelfde te doen ;-)
Als je in de winkel koopt, mag je 'm in de winkel omruilen.
Als je via internet of telefonisch besteld, moet je 'm terugsturen (dit was mij niet verteld)
Ik heb hier zeker 5x over gebeld en het erge is dat de 'klantenservice' zelf ook maar wat zegt, eerst werd ik naar de winkel gestuurd en zou ik daar de telefoon om kunnen ruilen (!!!!) wat dus niet kon...
Daarna werd me beloofd dat zodra ik de telefoon verstuurd had er een nieuwe verstuurd zou worden, dit is ook niet het geval.
Nu heb ik 'm dus op moeten sturen naar Dynafix (daar mag je heen bellen voor 45 cent per minuut) en het is nu maar afwachten, een zeer slechte zaak en ik zal nog een officiele klacht indienen bij Vodafone.