Hallo,
Ik heb twee week geleden een G4 gekocht, beviel me erg goed, mooi toestel maar op het scherm zag ik vage strepen, het leek achter het scherm te zitten, kreeg het iig niet weg. Dus ben afgelopen maandag naar de T-Mobile gegaan en ze zagen het ook, ik kreeg meteen een nieuw toestel. Het toestel had geen strepen en mankeerde verder niks. Dus ik vandaag weer goed kijken, zie ik weer rare strepen op het toestel. Je moet het scherm echt bekijken met een bepaalde lichtinval. Maar toen ik het toestel kreeg was er dus niks met het scherm, de strepen komen er later op!
Bekijk ook even dit forum, meer mensen hebben er last van... U ook?
http://forums.androidcent...se-check-your-device.html
Als het van T-Mobile mag dan wil ik graag een ander toestel, de S6 ofzo. Ik vind dit belachelijk en heb al 2 keer nu me apps en alles er weer op moeten zetten, de derde keer moet maar de laatste keer worden, word er een beetje zat van.
Het valt heel erg op bij bepaalde licht situaties, de strepen op mijn toestel zijn ook wat groter dan op de foto hierboven, dat is geen foto van mij.
Heb trouwens ook een e-mail gestuurd naar LG, ben benieuwd naar hun reactie!
Ik doe nooit iets raars met mijn toestel, ik ben er echt heel zuinig op. Heb hiervoor een Nexus 5 gehad, amper krasjes!
Met vriendelijke groet,
Stephan
[
Voor 6% gewijzigd door
Stephanz op 26-06-2015 01:30
]