Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:22
Been there done that. The more the merrier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 09-09 17:13
Heb mn leren achterkant f verwent met leer conditioner die ik ook gebruik voor mn auto :) hoe gek kan je zijn ...

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
dave1972 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:30:
Heb mn leren achterkant f verwent met leer conditioner die ik ook gebruik voor mn auto :) hoe gek kan je zijn ...
En, zit lekker? :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Staat bij iedereen de hw acceleratie aan in de dev options ? Die heb ik nu aangezet...wat een verbetering zeg :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hahahaha :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
De LG G4 is goed aan het zakken in prijs :P

zie m nu al, de leather brown variant, voor 619 in de pricewatch staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Root topic en prijzen topic are sorely missed :(
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:40:
[...]
Ik zie trouwens op marktplaats dat er nieuwe Samsung 64GB MicroSDXC kaarten te koop zijn voor 20 euro.

Update: Morgen om 17:30 heb ik hem.
En, binnen? Irriteerde mij aan de onzinnige schrijf-snelheid die in de advertentie staat. Het kaartje haalt maximaal 20MB per seconde en zeker geen 48. Lezen gaat wel met ongeveer die snelheid. Dan heb ik alsnog liever, ook voor veel meer geld natuurlijk, een veel snellere 64GB dan wel meteen een 128GB (al schrijven die ook vaak traag).

[ Voor 86% gewijzigd door Brad Pitt op 20-06-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Brad Pitt schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:54:

[...]

En, binnen? Irriteerde mij aan de onzinnige schrijf-snelheid die in de advertentie staat. Het kaartje haalt maximaal 20MB per seconde en zeker geen 48. Lezen gaat wel met ongeveer die snelheid. Dan heb ik alsnog liever, ook voor veel meer geld natuurlijk, een veel snellere 64GB dan wel meteen een 128GB (al schrijven die ook vaak traag).
Zon storm loopt het nou ook weer niet in dit topic :p

Vraag me overigens altijd af wat mensen allemaal op hun telefoon opslaan dat ze niet genoeg hebben aan 32GB. Een compleet foto album? Overigens een serieuze vraag aangezien ik altijd genoeg heb gehad aan 16Gb. Eens in de tijd de telefoon leeg halen aan de laptop en ik kon er weer tegenaan. In die tijd dat ik wel een SD kaartje gebruikte ergerde ik me altijd rot aan de slechte implementatie van apps . Zelden was het mogelijk om apps op de SD kaart te plaatsen. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig is? Kon er eigenlijk altijd alleen maar RAW data op kwijt als foto's en filmpjes.

Kan me overigens wel voorstellen dat het meerwaarde heeft als men van plan is veel filmpjes in 4k te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wouter lucassen schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:15:
Vraag me overigens altijd af wat mensen allemaal op hun telefoon opslaan dat ze niet genoeg hebben aan 32GB.
Maak maar eens een paar Nandroids van de stock LG rom en alle apps die je hebt (in drie versies) met Titanium Backup en we spreken elkaar opnieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Brad Pitt schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:21:
[...]

Maak maar eens een paar Nandroids van de stock LG rom en alle apps die je hebt (in drie versies) met Titanium Backup en we spreken elkaar opnieuw ;)
Hogere wiskunde voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:54:

[...]

Die gozer had ineens geen tijd vreemd genoeg. Normaal doet hij aan alleen verzenden maar ik wilde halen want ik ben al een keer flink bedrogen op Marktplaats voor 800 euro terwijl het bedrijfje een KvK-nummer had(zaak loopt nog). Dus ik maakte een afspraak om op te komen halen op een plek wat dicht bij hem was. Vooruit betalen doe ik niet meer via Marktplaats. Hij zou van het weekend een bericht geven als hij in de buurt is. Als ik niets hoor dan koop ik hem wel via http://www.dataio.nl/prod...o-uhs-i-class-10-48mbs-2/
Verzenden ook gratis en wat betrouwbaarder dan Marktplaats.
dave1972 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:22:
Staat bij iedereen de hw acceleratie aan in de dev options ? Die heb ik nu aangezet...wat een verbetering zeg :)
Welke heb je aangevinkt dan onder de tab Hardware versnelde rendering? Forceer GPU weergave?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Wat mij opvalt ten opzichte van de S6 is dat ik eigenlijk continue 1.3 gig aan RAM vrij heb terwijl dit bij de S6 rond de 7 a 800 was. Zou dit verschil van RAM allemaal te maken hebben met dat probleem van de S6 en Edge ? Btw het systeem zelf neemt ook veeeeel minder geheugen in dan bij de Galaxy's...

[ Voor 15% gewijzigd door dave1972 op 20-06-2015 08:05 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Welke heb je aangevinkt dan onder de tab Hardware versnelde rendering? Forceer GPU weergave?
Forceer GPU weergave, ik merk t met name met de animaties in het dropdown menu als je bv je WiFi aan of uit zet. Dat ging bij mij nogal schokkerig ... Dat gaat nu een stuk vloeiender :)

[ Voor 37% gewijzigd door dave1972 op 20-06-2015 08:22 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Er is trouwens een update onderweg voor de LG keyboard die tevens ook de touch problemen zouden verhelpen. Dit is geen OTA update maar een update die via de LG appstore binnen komt.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dave1972 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:25:
Er is trouwens een update onderweg voor de LG keyboard die tevens ook de touch problemen zouden verhelpen. Dit is geen OTA update maar een update die via de LG appstore binnen komt.
Vaag dat het via de, uiteraard hier verwijderde, LG appstore gedaan moet worden. Oh well, zal ook vast wel op xda een file/zip/apk voor komen tegen die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
ik merk die touchscreen problematiek in beperkte mate ; ik merk het helaas echter wel. Het heeft bij iig niks met lichtinval te maken.

ik heb een probleempje:

Ik krijg het maar NIET voor elkaar om een contact defintief te verwijderen uit mijn account. (te lang op IOS gezeten..) Er staat telkens contact wordt verwijderd maar niet van server. Hoe krijg ik dit in godsnaam voor elkaar? Elke x duiken die oude contacten weer op in WA. Hoe verwijder ik die contacten nou toch? :(

[ Voor 56% gewijzigd door WouterL op 20-06-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
dave1972 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:25:
Is die bij jou al aangeboden? Hier nog niks te vinden bij LG Update programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Razer schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:38:
[...]

Is die bij jou al aangeboden? Hier nog niks te vinden bij LG Update programma.
Nope hier ook nog niet ...

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Nou gisteren ook maar de overstap gemaakt van de M7 naar de G4. Gaat nog wel een paar weken duren voordat ik de 'sense logica ' uit mijn systeem heb, maar het toestel zelf is top :p

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unionemerald
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 15:04
Wouter lucassen schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:24:

ik heb een probleempje:

Ik krijg het maar NIET voor elkaar om een contact defintief te verwijderen uit mijn account. (te lang op IOS gezeten..) Er staat telkens contact wordt verwijderd maar niet van server. Hoe krijg ik dit in godsnaam voor elkaar? Elke x duiken die oude contacten weer op in WA. Hoe verwijder ik die contacten nou toch? :(
Contact eerst openen en daar verwijderen. Niet proberen te verwijderen uit je lijst met contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
unionemerald schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:19:
[...]

Contact eerst openen en daar verwijderen. Niet proberen te verwijderen uit je lijst met contacten.
Lukte ook niet. Uiteindelijk bleef de telefoon syncen uit de simkaart. Dit kan je nergens uitschakelen. Ook kun je niet kijken of verwijderen vanuit je telefoon in je sim. Heb uiteindelijk sim card manager moeten downloaden om verlost te zijn. Nogal omslachtig en bloed irritant maar ze zijn weg.

Hebben jullie overigens ook dat als je een foto schiet, en deze in je galarij bekijkt hij bij het croppen niet verder scherp stelt?

Dit ligt niet aan het gebrek aan detaill. Heb de foto naar de PC geupload en daar werkt croppen prima. Zo doet het voorkomen alsof de fotos niet scherp zijn. Heel apart. Dit lijkt dan ook weer per foto te verschillen.

Verder is het 'home-unlock' een erg handig idee, maar werkt dit voor mij slechts 50% van de gevallen. Beetje loos op die manier :P

[ Voor 31% gewijzigd door WouterL op 21-06-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wouter lucassen schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:40:
[...]
Hebben jullie overigens ook dat als je een foto schiet, en deze in je galarij bekijkt hij bij het croppen niet verder scherp stelt?
Probeer eens QuickPic, sowieso een veel betere gallerij app dan de stock LG versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Brad Pitt schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:08:
[...]

Probeer eens QuickPic, sowieso een veel betere gallerij app dan de stock LG versie :)
Wat een verbetering zeg :p thanks. Die gallerij van lg kan daar echt wat van opsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Hoe zien bij jullie de hoeken van t leer er uit? Bij mij is t helemaal donker etc. Volgens mij zit er nog wel leer, maar of t veel is.....

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
mindcre8r schreef op zondag 21 juni 2015 @ 20:00:
Hoe zien bij jullie de hoeken van t leer er uit? Bij mij is t helemaal donker etc. Volgens mij zit er nog wel leer, maar of t veel is.....
Nog als nieuw eigenlijk...

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor accesoires hebben we een apart topic. Voer de discussie op de juiste plaats

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
Nog als nieuw,heb hem sinds de release.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Bij mij wordt het ook al donker.. Te donker wat mij betreft, teleurstellend dus. Leer kan mooier worden als het er gebruikt uit ziet. Dat vind ik nu dus niet het geval. Het lijkt inderdaad ook erg dun. Toestel in gebruik sinds 27 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag had ik ineens geen geluid meer. Alle meldingen, beltonen en muziek waren zeer zacht alsof de speaker was opgeblazen. Geluid uit en aan via menu enzo hielp niet. Opnieuw opgestart en hij deed het weer. Gaat lekker zo. Qua switchen en opstarten van apps vind ik nou ook niet zo snel gaan. Soms haperingen.

Drie bugs nu al:
1. Haperingen.
2. Soms werkt de sensor niet als je hem wilt unlocken via het scherm omdat hij nog denkt in je broekzak te zitten.
3. Geluid ineens verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:49
Geeft LG een bepaalde tijd garantie op de leather cover? Het zou natuurlijk niet leuk zijn als het na zes maanden uit elkaar valt. Of is het gewoon een kwestie van "pech gehad, koop maar een nieuwe" als dat gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleDroid
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 18:11
Heeft iemand de LG-Toestenbord update al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xda-developers...lg-g4-touchscreen-issues/

Aardig wat problemen met de LG G4.
Annold schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:41:
http://www.gsmhelpdesk.nl...g-g4-op-met-kleine-update
Ik zie ook niets daar.
Deze problemen behoren als het goed is nu tot het verleden aangezien LG een kleine app-update heeft uitgebracht voor de keyboard-app van de LG G4. Deze keyboard-app stuurt blijkbaar ook het touchscreen aan.
Gebruikers moeten overigens wel zelf de update downloaden en installeren. Dit kan in het menu instellingen > Algemeen > Over de telefoon > Update Center. Vervolgens moeten gebruikers klikken op 'Applicatie updaten' en kiezen voor de update van het LG-toetsenbord. Deze update is ongeveer 42 MB groot en bevat naast verbeteringen voor het toetsenbord ook de oplossing voor de touchscreen problemen.

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Annold schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:41:
Zoek ik ook al dagen naar. Onwaarschijnlijk dat er niet ergens een apk'tje rondzwerft.

Al ben ik benieuwd of dat de touchscreen issues daadwerkelijk oplost, maar da's weer een andere kwestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Neef G4 bij T-mobile winkel gehaald. Hij kreeg gisteren onderstaande !!!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropboxusercontent.com/s/owsgp9553pcrr6w/G4_updatemelding.jpg?dl=0

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
lol waarscchijnlijk spam of een virus ofzo.

nooit downloaden dus, als er een update is gewoon via de officiele manier doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:07:
http://www.xda-developers...lg-g4-touchscreen-issues/

Aardig wat problemen met de LG G4.

[...]

http://www.gsmhelpdesk.nl...g-g4-op-met-kleine-update
Ik zie ook niets daar.
Deze problemen behoren als het goed is nu tot het verleden aangezien LG een kleine app-update heeft uitgebracht voor de keyboard-app van de LG G4. Deze keyboard-app stuurt blijkbaar ook het touchscreen aan.
Gebruikers moeten overigens wel zelf de update downloaden en installeren. Dit kan in het menu instellingen > Algemeen > Over de telefoon > Update Center. Vervolgens moeten gebruikers klikken op 'Applicatie updaten' en kiezen voor de update van het LG-toetsenbord. Deze update is ongeveer 42 MB groot en bevat naast verbeteringen voor het toetsenbord ook de oplossing voor de touchscreen problemen.
Vreemd bij mij staat de applicatie "LG-toetsenbord" niet in het rijtje.
Hebben meer mensen dat?

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luigi87 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:46:
[...]

Vreemd bij mij staat de applicatie "LG-toetsenbord" niet in het rijtje.
Hebben meer mensen dat?
Je hebt er toch niets aan.
And as subsequently expected, the update does no good to users who experience these missed taps outside of the LG Keyboard app.

Dus eigenlijk niets opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:53:
[...]

Je hebt er toch niets aan.
And as subsequently expected, the update does no good to users who experience these missed taps outside of the LG Keyboard app.

Dus eigenlijk niets opgelost.
Voor de een niet de ander wel .... Als ie er is wil ik hem gewoon hebben :D baat het niet dan schaadt het niet.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

MarkHero schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:27:
[...]

Bij mij wordt het ook al donker.. Te donker wat mij betreft, teleurstellend dus. Leer kan mooier worden als het er gebruikt uit ziet. Dat vind ik nu dus niet het geval. Het lijkt inderdaad ook erg dun. Toestel in gebruik sinds 27 mei
ja bij mij is het ook niet zo heel mooi meer op de hoekjes, en het stiksel in het midden had ook geinpregneerd mogen zijn, is bij mij ook verkleurd.

misschien had ik t moeten inspuiten met van dat schoenen spul, lol!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-09 19:01
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:50:
Vandaag had ik ineens geen geluid meer. Alle meldingen, beltonen en muziek waren zeer zacht alsof de speaker was opgeblazen. Geluid uit en aan via menu enzo hielp niet. Opnieuw opgestart en hij deed het weer. Gaat lekker zo. Qua switchen en opstarten van apps vind ik nou ook niet zo snel gaan. Soms haperingen.

Drie bugs nu al:
1. Haperingen.
2. Soms werkt de sensor niet als je hem wilt unlocken via het scherm omdat hij nog denkt in je broekzak te zitten.
3. Geluid ineens verdwenen.
Ik vermoed dat je priority mode hebt in geschakeld. Kun je weer uitzetten in het notificatie snelkoppelingen menu dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GWashington schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:39:
[...]

Ik vermoed dat je priority mode hebt in geschakeld. Kun je weer uitzetten in het notificatie snelkoppelingen menu dingetje.
Deze optie is er niet bij mij boven in het menu en alles stond gewoon aan bij geluidsinstellingen. Muziek, beltoon en systeem stonden allemaal voluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ik merk dat de camera van de LG G4 nogal flink tegenvalt met beweging. Iemand anders ook dit probleem?

Groet, Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

Beweging van jezelf, of bewegende objecten?

Ik vind het één van de beste camera's, ben onder de indruk van de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
knakworst schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:10:
Het is Ik vind het één van de beste camera's, ben onder de indruk van de resultaten.
FTFY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Eindelijk is er iemand bezig om xposed framework aan de praat te krijgen voor de G4 👯

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
knakworst schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:10:
Beweging van jezelf, of bewegende objecten?

Ik vind het één van de beste camera's, ben onder de indruk van de resultaten.
Bewegende objecten. Dat deed de iphone toch echt een stuk beter. Object hoeft maar een beetje te bewegen en er komen onscherpe fotos uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dave1972 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:06:
Eindelijk is er iemand bezig om xposed framework aan de praat te krijgen voor de G4 👯
Ik voel de zestien dagelijkse "help ik heb mijn g4 gebrickt!" posts hier in dit forum al aankomen. xposed is echt dé device sloper, omdat mensen het/iets fout doen.

Welnu, hopelijk léést iedereen een keer die XDA fora goed, scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MamaMouse
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
dave1972 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:06:
:9 dat ben ik ;-)

Is nog steeds een work in progress ;-) Tis al heel wat dat t boot ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
MamaMouse schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:16:
[...]

:9 dat ben ik ;-)

Is nog steeds een work in progress ;-) Tis al heel wat dat t boot ;-)
Hahaha mooi man keep us posted 😃

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wellicht handig als er eerst een root topic komt want dit is al een vergaarbak van onderwerpen onderhand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brad Pitt schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:13:
[...]

Ik voel de zestien dagelijkse "help ik heb mijn g4 gebrickt!" posts hier in dit forum al aankomen. xposed is echt dé device sloper, omdat mensen het/iets fout doen.

Welnu, hopelijk léést iedereen een keer die XDA fora goed, scheelt een hoop.
Tsja dat zal vast ... Maar ik lees over het algemeen best goed 😄

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Weet iemand hoe ik mijn lockscreen geheel leeg krijg? Ik heb nu nog steeds de notificaties van de accu conditie, weer info en netwerk er staan...

Dat ik dus alleen de noodoproep beneden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Riziko schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:27:
Weet iemand hoe ik mijn lockscreen geheel leeg krijg? Ik heb nu nog steeds de notificaties van de accu conditie, weer info en netwerk er staan...

Een app als bijv. ZUI lockscreen installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De G4 is door smartcamclub getest. Tegen alle grote concurrenten EN o.a. de Nokia 808. Wint de G4 gewoon! Indrukwekkend!

http://smartcam.club/node/3306

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
PaT schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:11:
De G4 is door smartcamclub getest.
Foto's gemaakt op andere dagen, andere instellingen, geen enkele full-size foto te downloaden.

Een "test" kan je zoiets niet noemen. Een leuk artikel om even door te lezen, dat wel. Waardevol, nou nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06
mindcre8r schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:21:
[...]

ja bij mij is het ook niet zo heel mooi meer op de hoekjes, en het stiksel in het midden had ook geinpregneerd mogen zijn, is bij mij ook verkleurd.

misschien had ik t moeten inspuiten met van dat schoenen spul, lol!
Mijn telefoon is 2 weken in gebruik en de hoekjes van de leren cover zijn ook al verkleurd. Best jammer voor zo'n dure telefoon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
founz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:24:
[...]

Mijn telefoon is 2 weken in gebruik en de hoekjes van de leren cover zijn ook al verkleurd. Best jammer voor zo'n dure telefoon :/
Misschien het leer behandelen:p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:00

Steeffoon

Smartphone-nerd

Brad Pitt schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:51:
[...]

Foto's gemaakt op andere dagen, andere instellingen, geen enkele full-size foto te downloaden.

Een "test" kan je zoiets niet noemen. Een leuk artikel om even door te lezen, dat wel. Waardevol, nou nee :)
Eens. Als je een cameratest doet, moet je geen foto's schieten op verschillende dagen :+)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

founz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:24:
[...]

Neem dan geen leer. Dat heb je ook met kleding. Leer blijft niet altijd dezelfde kleur en vooral niet waar je hem beetpakt met je vette vingers. Beetje vreemde opmerking dus. Neem dan zo een doorzichtig siliconen hoesje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 20:07
Riziko schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:27:

Kwestie van bij instellingen notificaties op lockscreen uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

Wouter lucassen schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:09:
[...]

Bewegende objecten. Dat deed de iphone toch echt een stuk beter. Object hoeft maar een beetje te bewegen en er komen onscherpe fotos uit.
Dat komt omdat de telefoon optische beeldstabilisatie heeft waardoor de camera een langere sluitertijd kan kiezen. Je moet dan eigenlijk handmatig een kortere sluitertijd kiezen of een foto app met sport programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik heb mijn smartphone altijd zonder hoesje in mijn broekzak, dus dat leer zal geen lang leven hebben vrees ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Franco10 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:42:
Ik heb mijn smartphone altijd zonder hoesje in mijn broekzak, dus dat leer zal geen lang leven hebben vrees ik :/
Ik heb normale achterkant dagelijks. Alleen op speciale dagen doe ik leer achterkant erop voor de show :)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Vandaag mijn nilkin nature case aangekomen. (doorzichtig en dun). Moet zeggen dat met dat leer het er aardig anti allergeen uitziet.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hier nog niks te zien ... We gaan t afwachten 😃 wel weer een update gehad van agenda .

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
En voor de mensen die last hebben van die donkere punten....probeer eens een leather cleaner, misschien dat het werkt. Aan de andere kant, zoals al eerder vermeld...t lag natuurlijk wel in de lijn der verwachting, ik zie dit ook niet als een fout van LG maar als een verkeerde keus van de consument ( en dan doel ik op de kleurkeuze van het leer )

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Laatst online: 28-07 19:03
dave1972 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:03:
En voor de mensen die last hebben van die donkere punten....probeer eens een leather cleaner, misschien dat het werkt. Aan de andere kant, zoals al eerder vermeld...t lag natuurlijk wel in de lijn der verwachting, ik zie dit ook niet als een fout van LG maar als een verkeerde keus van de consument ( en dan doel ik op de kleurkeuze van het leer )
Mijn Zwart lederen g4 krijgt bruine vlekken op de hoeken >:)

[ Voor 49% gewijzigd door MetalManic op 23-06-2015 15:59 ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
MetalManic schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:58:
[...]

Mijn Zwart lederen g4 krijgt bruine vlekken op de hoeken >:)
Dan stop je die puntjes ergens waar het niet hoort _O-

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dave1972 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:49:
Hier nog niks te zien ... We gaan t afwachten &#128515
Autoprime zet vandaag nog een flashable 10B op XDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:11:
[...]

Autoprime zet vandaag nog een flashable 10B op XDA :)
Dat zijn mooie berichten 😃

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, Ik heb wat vragen over deze telefoon.

1. de screen on-time van de batterij van dit toestel doet die meer dan 4 uur?
2. is het telefoon vloeiend of heeft het lags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:28:
hallo, Ik heb wat vragen over deze telefoon.

1. de screen on-time van de batterij van dit toestel doet die meer dan 4 uur?
2. is het telefoon vloeiend of heeft het lags?
1. Ja/Nee. Ja als je hem normaal gebruikt, nee bij zeer zware 3D games
2. Ja. Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag de G4 Black Leather binnengekregen, en hij viel mij gelijk erg tegen kwa uiterlijk. Ten eerste het leren achterkantje (waar ik al geen fan van was, helaas alleen te bestellen met leer) voelt gewoon aan als plastic met wat relief erin. Doordat het leer zo dun is merk ik er weinig van en is het dus alleen voor de show.

Het 2e minpunt vond ik gelijk de zijkanten van de telefoon, hier had LG zeker meer moeite kunnen doen om het nog enigsinds metaalachtig te laten aanvoelen of het eruit laten zien als metaal. Ik kom van een samsung s4 en hierin zijn ze 2 jaar geleden een stuk beter in geslaagd.

Ik zit nu zeer te twijfelen om hem gelijk maar weer te verkopen, ik ben iig nog nooit zo teleurgesteld geweest in een nieuwe telefoon. Blijft overigens weinig over aangezien de meeste high end zijn uitgerust met de beruchte SD810 die ik probeer te ontwijken. Toch maar weer samsung dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Keus is aan jezelf ... Ik kom van een S6 en nog geen moment spijt 😃

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
dave1972 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:28:
Keus is aan jezelf ... Ik kom van een S6 en nog geen moment spijt 😃
Dave hoe vond je de fotos van de g4 vergeleken met de samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Bobfakkel: Veel plezier met je samsung.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Wouter lucassen schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:41:
[...]

Dave hoe vond je de fotos van de g4 vergeleken met de samsung?
Om heel eerlijk te zijn vind ik ze beide erg goed. Maar toch lichtelijk het voordeel aan de LG. Zeker gezien het feit dat je dus veel meer instelmogelijkheden tot je beschikking hebt.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Amaze86 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:59:
@Bobfakkel: Veel plezier met je samsung.
Is toch niks mis met een mening ? Hij kan toch tegenvallen voor sommigen ? En eerlijk is eerlijk Samsung heeft dit keer een goed toestel neer gezet :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:17:
Vanmiddag de G4 Black Leather binnengekregen, en hij viel mij gelijk erg tegen kwa uiterlijk. Ten eerste het leren achterkantje (waar ik al geen fan van was, helaas alleen te bestellen met leer) voelt gewoon aan als plastic met wat relief erin. Doordat het leer zo dun is merk ik er weinig van en is het dus alleen voor de show.

Het 2e minpunt vond ik gelijk de zijkanten van de telefoon, hier had LG zeker meer moeite kunnen doen om het nog enigsinds metaalachtig te laten aanvoelen of het eruit laten zien als metaal. Ik kom van een samsung s4 en hierin zijn ze 2 jaar geleden een stuk beter in geslaagd.

Ik zit nu zeer te twijfelen om hem gelijk maar weer te verkopen, ik ben iig nog nooit zo teleurgesteld geweest in een nieuwe telefoon. Blijft overigens weinig over aangezien de meeste high end zijn uitgerust met de beruchte SD810 die ik probeer te ontwijken. Toch maar weer samsung dan?
Was dan eerst naar een fysiek winkel gegaan om te kijken en te voelen.

En heb je geen extra achterkantje gekregen? Ik had naast leer ook een plastic achterkant gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:00

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:17:

Ik vind de G4 geweldig. Galaxy S6 heb ik gehad hiervoor (die me erg tegenviel) en vind de G4 zoveel beter. Ik zou hem niet kwijt willen!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
dave1972 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:11:
[...]

Is toch niks mis met een mening ? Hij kan toch tegenvallen voor sommigen ? En eerlijk is eerlijk Samsung heeft dit keer een goed toestel neer gezet :)
Niks mis mee,maar je gaat toch naar de winkel om hem te bekijken etc dat krijg je als je hem zomaar koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Met de wet koop op afstand is dat niet echt nodig :)
Hoe dan ook ; Ik vind dat het toestel er echt netjes uitziet. En ik ben dan echt wel premium phones gewend. (iphone 6 plus, Z2 (premium glass feel). Ik vind zelfs de plastic variant er degelijk uitzien. Ik ben dik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
V10C staat op XDA, net geflashed, doet prima :)

http://forum.xda-develope...0c-stock-rom-kdz-t3141866

Even de overtollige troep verwijderen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
<dubbel>

[ Voor 95% gewijzigd door Brad Pitt op 23-06-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:29:
V10C staat op XDA, net geflashed, doet prima :)

http://forum.xda-develope...0c-stock-rom-kdz-t3141866

Even de overtollige troep verwijderen nu :P
En welke problemen heeft deze update opgelost? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:37:
En welke problemen heeft deze update opgelost? :-)
Touch screen geneuzel in ieder geval uiteraard niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:47:
[...]

Touch screen geneuzel in ieder geval uiteraard niet :)
Maar wat is er dan wel veranderd/verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:12:
Maar wat is er dan wel veranderd/verbeterd?
Sowieso staat er nu op de plek van de "A" in het versienummer nu een "C" O-)

De rom gisteren geflashed en daarna overtollige zooi er uit gegooid, fonts, geluiden, emoji en dpi aangepast en gaan pitten. Tijdens dát rommelen geen vreselijk indrukwekkende veranderingen of verbeteringen waargenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
C is beter ja! Dat wil ik ook 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Brad Pitt schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:16:
[...]

Sowieso staat er nu op de plek van de "A" in het versienummer nu een "C" O-)

De rom gisteren geflashed en daarna overtollige zooi er uit gegooid, fonts, geluiden, emoji en dpi aangepast en gaan pitten. Tijdens dát rommelen geen vreselijk indrukwekkende veranderingen of verbeteringen waargenomen ;)
Dus ook geen android versie van 5.1 naar 5.1.1 ?

Misschien aanpassingen in eigen 'rommel' van LG? In smart tips , zoals slimme energiebesparing? Deze optie nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mucuracat schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:20:
Dus ook geen android versie van 5.1 naar 5.1.1 ?
Nope...
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/CAE381885293_LG%20G3_0_PORTRAITs.png
Misschien aanpassingen in eigen 'rommel' van LG? In smart tips , zoals slimme energiebesparing? Deze optie nog niet kunnen vinden.
Smart Tips verwijderd dus geen idee wat daar aan is aangepast, vind ik sowieso zinloze shizzle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Heb m er ook op staan ... Merk ook geen verschil volgens mij. Een changelog zou wel prettig zijn.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brad Pitt schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:26:
[...]

Nope...
[afbeelding]

[...]

Smart Tips verwijderd dus geen idee wat daar aan is aangepast, vind ik sowieso zinloze shizzle :P
Btw wat is de naam van de app die jij gebruikt voor die foto ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

dave1972 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:17:
[...]

Btw wat is de naam van de app die jij gebruikt voor die foto ?
Misschien deze?
https://play.google.com/s....nl%26utm_content%3Dbatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat er roms komen voor dit toestel, of duurt het nog even?

Is hij net zo groot als de Galaxy Note 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Hebben jullie ook wel eens dat bij het filmpjes bekijken de helderheid laag wordt? Al staat die handmatig op hoogste stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
H-S schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:03:
Hebben jullie ook wel eens dat bij het filmpjes bekijken de helderheid laag wordt? Al staat die handmatig op hoogste stand.
Ja. Je moet even bij de instellingen kijken van de videoplayer. Dan los je dat eenvoudig op:p Ergerde me er ook enorm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Gisteren de G4 binnen gehad!
Wat mij direct opviel is dat de volume van de FM-radio een stuk lager is dan van de muziekspeler.
Iemand anders ook last hiervan?

Huub Huub Barbatruc!

Pagina: 1 ... 14 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic