Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Kom er allemaal bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
jurgenb1990 schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:21:
[...]

nou als jij een win/loss van 1,1 hebt en k/d van 1,1 kan het best zijn dat je daarom geen plat meer bent. Zie eigenlijk nooit iemand met die getallen in de plat ranking. Wat ik wel ooit tegenkom zijn platinum gasten met win/loss van 5.0 en kill/deatch van 0.7 ofzo. Ze winnen dus wel veel maar worden voornamelijk gecarryd.

Een cgen bijvoorbeeld heeft een win/loss van 1,3 en kill/death van 1,3 maar blijft ook hangen op gold 4.

Ik heb zelf 1,5 en 1,5 maar sta al 3 maanden vast op plat 1 ookal verdien ik wel een plat 2 (vind ik zelf)
Ik denk zelf dat de rank totaal niet afhankelijk is van je w/l en k/d rate. Zou toch heel gek zijn? Mensen die bijvoorbeeld een paar jaar dit spel zouden blijven spelen en het gehele eerste jaar waren zij matig in het spel en creeren daarme dus bv een average w/l of k/d van 0,7. Als deze mensen dan na bv twee jaar toch zeer goed zijn en ongeveer platinum-waardig zijn, kunnen zij dus nooit meer de platinum rank krijgen, omdat die 0,7 wel heel moeilijk bv een 1,5 kan worden(terwijl ze dit de laatste maanden wel gemiddeld staan) vanwege de 0,7 die al een goede basis van een jaar heeft.

Conclusie: Mensen horen gewoon niet zo lang op dezelfde rank te staan, tenzij zij dara ook echt horen. Het ranking-systeem klopt dus nog steedds van geen kant

[ Voor 6% gewijzigd door N.Uckerman op 04-04-2016 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
N.Uckerman schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:13:
[...]

Ik denk zelf dat de rank totaal niet afhankelijk is van je w/l en k/d rate. Zou toch heel gek zijn? Mensen die bijvoorbeeld een paar jaar dit spel zouden blijven spelen en het gehele eerste jaar waren zij matig in het spel en creeren daarme dus bv een average w/l of k/d van 0,7. Als deze mensen dan na bv twee jaar toch zeer goed zijn en ongeveer platinum-waardig zijn, kunnen zij dus nooit meer de platinum rank krijgen, omdat die 0,7 wel heel moeilijk bv een 1,5 kan worden(terwijl ze dit de laatste maanden wel gemiddeld staan) vanwege de 0,7 die al een goede basis van een jaar heeft.

Conclusie: Mensen horen gewoon niet zo lang op dezelfde rank te staan, tenzij zij dara ook echt horen. Het ranking-systeem klopt dus nog steedds van geen kant
Sorry hoor maar hoeveel mensen ken jij die na een jaar bagger ineens goed gaan spelen? He haalt een voorbeeld aan wat in de praktijk nooit voorkomt. Mensen worden geleidelijk beter en dan wordt dus ook je W/L geleidelijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Klitse schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:20:
[...]

Sorry hoor maar hoeveel mensen ken jij die na een jaar bagger ineens goed gaan spelen? He haalt een voorbeeld aan wat in de praktijk nooit voorkomt. Mensen worden geleidelijk beter en dan wordt dus ook je W/L geleidelijk beter.
Ik snap wat je zegt en het komt in principe niet vaak voor. Maar als ik bijvoorbeeld naar mijzelf kijk. Ik heb vanaf clearence lvl 20 tot 50 ranked gespeeld en ik was zeer slecht, ik had een average kd van 0,4-0,5 neergezet. Nu bleef ik spelen en spelen en uiteindelijk werd ik, zoals jij zelf ook aangeeft, geleidelijk aan beter. Ik haalde al kd's van 0,8 en het werd steeds beter.

Nu kwam ik op een punt waar ik een 0,7 average kd had die bestwel een groot deel van mijn gespeelde tijd als basis had. Nu ben ik (geleidelijk aan) beter geworden en nu speel ik vind ik zelf op een gold-niveau. Ik speel namelijk vaak tegen full-gold teams en daar ben ik echt geen mindere speler. Omdat ik nu eig boven mijn niveau speel haal ik kd's van 2,0+ Mijn kd rate is nu al gestegen van 0,7 naar 1,1.

Stel je voor dat voor een gold player ongeveer 1,3/1,4 kd is vereist. Ik zal die kd uiteindelijk, als ik zo door blijf spelen, wel bereiken. Dat duurt echter nog wel een tijdje, omdat die 1,1 wat ik nu heb nogal een basis heeft van een paar maanden. Het zal dus ook een paar maanden duren voordat ik in aanmerking zou komen voor gold. Als dit waar zou zijn, vind ik dit erg slecht. Aangezien ik weet dat ik nu al op gold-niveau zit en het nog maanden duurt voordat ik dit ook uiteindelijk bereik.

Heb ik je zo een beetje kunnen overtuigen of denk je er nog steeds anders over? Mag uiteraard, zou het wel fijn vinden als je t dan ook zou kunnen onderbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hmm is de TS kapot? ts4.ddns.net?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
N.Uckerman schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:49:
[...]

Ik snap wat je zegt en het komt in principe niet vaak voor. Maar als ik bijvoorbeeld naar mijzelf kijk. Ik heb vanaf clearence lvl 20 tot 50 ranked gespeeld en ik was zeer slecht, ik had een average kd van 0,4-0,5 neergezet. Nu bleef ik spelen en spelen en uiteindelijk werd ik, zoals jij zelf ook aangeeft, geleidelijk aan beter. Ik haalde al kd's van 0,8 en het werd steeds beter.

Nu kwam ik op een punt waar ik een 0,7 average kd had die bestwel een groot deel van mijn gespeelde tijd als basis had. Nu ben ik (geleidelijk aan) beter geworden en nu speel ik vind ik zelf op een gold-niveau. Ik speel namelijk vaak tegen full-gold teams en daar ben ik echt geen mindere speler. Omdat ik nu eig boven mijn niveau speel haal ik kd's van 2,0+ Mijn kd rate is nu al gestegen van 0,7 naar 1,1.

Stel je voor dat voor een gold player ongeveer 1,3/1,4 kd is vereist. Ik zal die kd uiteindelijk, als ik zo door blijf spelen, wel bereiken. Dat duurt echter nog wel een tijdje, omdat die 1,1 wat ik nu heb nogal een basis heeft van een paar maanden. Het zal dus ook een paar maanden duren voordat ik in aanmerking zou komen voor gold. Als dit waar zou zijn, vind ik dit erg slecht. Aangezien ik weet dat ik nu al op gold-niveau zit en het nog maanden duurt voordat ik dit ook uiteindelijk bereik.

Heb ik je zo een beetje kunnen overtuigen of denk je er nog steeds anders over? Mag uiteraard, zou het wel fijn vinden als je t dan ook zou kunnen onderbouwen.
En gewoon nieuw account aanmaken? Dan ben je meteen weer platinum aangezien je zegt dat je dat wel verdient.

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verhaal over KD en rank klopt van geen kant.

Kijk maar bv naar Perlinnoise, hij is een prima teamplayer met een KD van 0.6-0.7 (een van die twee), en is toch plat. Het hangt er gewoon vooral vanaf met wat voor mensen en ranks je samen queued in ranked (of solo gaat). Als jij zelf bv. silver 3 bent, en samen speelt met 4 andere copper plebs (sorry farscape :D), dan kan je uiteraard een KD van 1.5+ halen, maar dat betekent dan niet automatisch dat je gold verdient.

Ik ben zelf silver 2 nu (was gold 1), maar ik ben gedropt omdat ik gewoon rete slecht ben in combinatie met negatieve variance in solo queue. (Heb zelf winrate van 1.6 en KD 1.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
jurgenb1990 schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:28:
[...]

En gewoon nieuw account aanmaken? Dan ben je meteen weer platinum aangezien je zegt dat je dat wel verdient.
Ga ik ook doen om het eens te testen. Het verhaal van kd en wl rate is in iedergeval niet meer relevant. Lijkt me wel ontkracht lijkt me zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 08:23
Was leuk heren avond, lekker druk ook op ts en dat voor een maandag :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 16:21
Iedereen The Division zat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FEAR-NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 03:01
Kwam dit tegen op een forum.

easter egg

14 april

Nieuwe update 14 april? En wie is Ed?

2 Japanse operators, is eerder al bekend gemaakt door ubi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 21:06
Ben benieuwd.
Er is inderdaad niets aangekondigd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig nooit aan begonnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
How does the ranking system work??
The Rainbow Six Siege skill rating system is based on the Trueskill algorithm. It's an evolution of the ELO/Glicko rating systems that works better for multiplayer games (ELO and Glicko are designed for 1v1 games like chess).

Your skill rank is initially computed after 5 placement games, from your skill rating value (for math geeks, the mu variable). Following that, it's updated after each Ranked game you play.

Your skill rank is specific to the region you're playing in (Europe, North America, Asia, etc.). Players from different regions almost never play against each other, and since skill isn't an absolute measure but a relative one (it doesn't tell precisely how good you are -- only whether or not you're better than another player), ranks can't be directly compared across regions (RTS and MOBA players call that the "Korean bronze" effect).

This means that if you move halfway across the world, you will have to go through your placement games again and find out how good you are compared to other players in your new region.
What makes my rank change? What parameters are taken into account?
Exactly two things:

The relative skill levels of the players/teams in the game.
Whether or not your team won the game.

KDA doesn't matter. Your score doesn't matter. Rainbow Six is a team-based game and as such, the only thing that accurately determines whether you're a good R6S player is your ability to make your team win games.

In addition, if there's a large skill difference between the two teams and the outcome of the game is what the system expects, the skill adjustment after the game will be minimal (if a bronze team loses to a gold team, it's unsurprising and the skill levels won't change much -- now if the bronze team wins, that's a whole different story).

There is, however, one exception to all that: if you abandon a ranked game (whether it's by ragequitting, AFKing or getting votekicked out), it's always counted as a loss for you, even if your team wins.

When the game server crashes or you experience other disconnects while playing Ranked, the intention is that you will not ever suffer a penalty or lose rank. We’re aware of bugs that are still causing issues for some players and are working to fix this in a future update.
Dus jouw rank wordt bepaald op basis van de win/loss en de ranks van je tegenstanders gezamelijk. Maw, een W/L van 10.0 tegen alleen maar copper 1 zal je minder rank opleveren dan een W/L van 1.3 tegen diamonds. K/D heeft helemaal niks met rank te maken.

[ Voor 40% gewijzigd door Klitse op 05-04-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
dat weet ik, en dat geloof ik ook. Maar over het algemeen zie je weinig mensen op plat+ die een k/d van onder de 1 hebben. Heb je dat wel en ben je nog net geen plat, dan schiet je gewoon te weinig raak :P

maar ik heb natuurlijk makkelijk praten want ben nooit lager dan platinum geweest (oude ranking gold 1/2)

[ Voor 21% gewijzigd door jurgenb1990 op 05-04-2016 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMax12
Maar jij bent ook onze "god" die Pro gaat spelen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik wilde even opscheppen met mijn melee kills :+

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/237c3230d12dc3d4c299f095e60e8438.png

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 21:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FEAR-NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 03:01
Mirade jij bent echt poepgoed, as we speak ben ik mij aan het afbeuken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
MadMax12 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:39:
Maar jij bent ook onze "god" die Pro gaat spelen _/-\o_ _/-\o_
Where is your god now?

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/669f4e15bed51d18b3c09ead912ef81b.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:25
[YouTube: https://youtu.be/d5Po-zkEMxA]

Let op: ik schreeuw hard, zet je geluid niet te hard

Moet mijn mic nog steeds fixen, als het goed is dat nu ook gebeurd.. :+ Niet dat er ook een microfoon slider in shadowplay zit ofzoo..

_@/'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
ik had een slechte dag, en dan nog krijg je het niet voor elkaar om mij te killen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:26:
[...]

ik had een slechte dag, en dan nog krijg je het niet voor elkaar om mij te killen :)
Ik heb je heel die match niet gezien. Je zat steeds achter je shield verstopt en durfde niet te peeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Klitse schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:28:
[...]

Ik heb je heel die match niet gezien. Je zat steeds achter je shield verstopt en durfde niet te peeken.
dat is mijn functie :) kogels vangen en assists maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:28:
[...]

dat is mijn functie :) kogels vangen en assists maken :)
Toch niet als je defend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Klitse schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:29:
[...]

Toch niet als je defend?
dan heb ik geen schild, mijn rook heeft barbwire :) was 1 ronde en iemand anders schild :P

maar dan nog was ik ook echt veel te traag, sta ik op mijn dooie gemak door een gaatje te kijken, komt cgen de hoek om en geeft me meteen een heady. Toen ben ik maar defensief op de bomspot gaan spelen zodat ik tenminste nog iets kon betekenen

[ Voor 34% gewijzigd door jurgenb1990 op 06-04-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:26:
[...]

Nee want dat had ik al gedaan >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
Met schild zonder schild... rook of geen rook...

Nee jurgen, grapjes allemaal je bent nog steeds mijn held. O+ O+ Waren leuke potjes!
Die AETAS dudies zijn wel errug snel, vooral met aanvallen... PFFFFFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Cgen1984 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:03:
[...]

Nee want dat had ik al gedaan >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
Met schild zonder schild... rook of geen rook...

Nee jurgen, grapjes allemaal je bent nog steeds mijn held. O+ O+ Waren leuke potjes!
Die AETAS dudies zijn wel errug snel, vooral met aanvallen... PFFFFFF
Snel zijn ze zeker. Maar had ook het idee (en dat werd bevestigd) dat ze wel iets sneller gingen dan normaal. Heb bijvoorbeeld maar weinig drones gezien. Daardoor kon ik er ook nog 8 afknallen. Als zij superserieus hadden gespeeld waren dat er wellicht minder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik werd wel die hard gedroned... op hereford base vooral. Dat heeft me ook wel een aantal keer de kop gekost.
Ja hereford ging wel lekker voor jou haha 8 kills.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Ok, ik ben ook aan het knoeien geweest. Eerste keer filmpje gemaakt met een old skool nummer die ik laatst weer eens hoorde in de auto. Zien hoe lang die daarmee op YouTube blijft staan...

Filmpje toont niet super spectaculaire kill's of zo, maar dit zijn beelden die in maart opgenomen zijn en daarna bewerkt zijn. Heb geprobeerd om voornamelijk de fases van de game te laten zien.

Geen idee hoe ik hem hier in dit topic kan zetten... Iemand suggestie?

Edit: eerst er maar weer afgehaald, muziek is inderdaad gedempt...

Edit 2: vimeo upload.

[ Voor 44% gewijzigd door DeFries op 06-04-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
DeFries schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:07:
Ok, ik ben ook aan het knoeien geweest. Eerste keer filmpje gemaakt met een old skool nummer die ik laatst weer eens hoorde in de auto. Zien hoe lang die daarmee op YouTube blijft staan...

Filmpje toont niet super spectaculaire kill's of zo, maar dit zijn beelden die in maart opgenomen zijn en daarna bewerkt zijn. Heb geprobeerd om voornamelijk de fases van de game te laten zien.

YouTube: Gameplay footage Rainbow Six Siege

Geen idee hoe ik hem hier in dit topic kan zetten... Iemand suggestie?
Hij is al direct gemute. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Klitse schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:08:
[...]

Zag het inderdaad. Zou het op vimeo wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
DeFries schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:10:
[...]

Zag het inderdaad. Zou het op vimeo wel werken?
Ik zou het niet weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeFries
Heb hem nu op vimeo. Zien hoe lang dit duurt...

[ Voor 15% gewijzigd door DeFries op 06-04-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 16:09
Cgen1984 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:27:
[...]

Gelukkig nooit aan begonnen! :)
Hehe grappig. Ik speel inmiddels ook een tijdje siege, maar dat is het leukste met bekende.. Dus voor solo play heb ik the division ook gekocht. Na een paar keer spelen weer even aan de kant heb gelegd, laatste keer 4/5 d/c's in een uurtje tijd en toen was ik het weer beu :(

back2siege :)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickko schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:11:
[...]

Hehe grappig. Ik speel inmiddels ook een tijdje siege, maar dat is het leukste met bekende.. Dus voor solo play heb ik the division ook gekocht. Na een paar keer spelen weer even aan de kant heb gelegd, laatste keer 4/5 d/c's in een uurtje tijd en toen was ik het weer beu :(

back2siege :)
Dat is een goede zaak! Siege all the way! Hoewel het ook een buggy kut spel is haha. Voor mij is er niets beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Klitse schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:08:
[...]

En dat voor een private niet vermelde video..... :X Rare policies daar (waarschijnlijk doorgedrukt door de platenmaatschappijen).

Verder: supergave video! Ook leuk dat stukje met dat reviven er tussen. En ik stond er zelf best vaak op.. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Steephh op 06-04-2016 14:23 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Steephh schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:56:
[...]

En dat voor een private niet vermelde video..... :X Rare policies daar (waarschijnlijk doorgedrukt door de platenmaatschappijen).

Verder: supergave video! Ook leuk dat stukje met dat reviven er tussen. En ik stond er zelf best vaak op.. :P
Heb hem er maar weer afgehaald. Zonder muziek stelt het weinig voor.... Was direct al gemuted.

Haha dat kan kloppen ja. Afgelopen tijd veel gespeeld met redelijk dezelfde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:58
Steephh schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:56:
[...]

Geen policies, maar automatisch systeem of je hem nu online zet of zelfs volledig prive houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
leuk mijn eerste ESL game, community cup..... Die slechte dag van gisteren nu al goed gemaakt

http://download.esl.eu/ma...000/33594170/77328264.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 16:21
jurgenb1990 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:11:
leuk mijn eerste ESL game, community cup..... Die slechte dag van gisteren nu al goed gemaakt

http://download.esl.eu/ma...000/33594170/77328264.jpg
Jaaaaa zo kan ik het ook, een beetje ge-carried worden >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steephh
Nog steeds even opletten op het geluid, mijn microfoon staat nog steeds te hard, mijn logitech g930 en de logitech game software resetten steeds terug naar max volume.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CWdUr6usSl0]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oFx8HpAYJQ4]

_@/'

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk mijn eerste kill montage af! Wooooo! Hype is real!

Please thumbs up and subscribe if you liked it! Dat zou mij echt blijmaken :D . Ik ga vaker materiaal uploaden :9~

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DNsal6KmWYo&feature=youtu.be]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 03:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadMax12
@MiradeTV heb je de filmpjes van dinsdag al online?
Mijn zeldzame kills mogen ook wel eens online komen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 03:46:
Ik heb eindelijk mijn eerste kill montage af! Wooooo! Hype is real!

Please thumbs up and subscribe if you liked it! Dat zou mij echt blijmaken :D . Ik ga vaker materiaal uploaden :9~

[video]
Mooi gedaan, leuke montage. ik heb alleen wat moeitje met al dat "doorspoelen". Daar wordt het een beetje een rollercoaster ride van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMax12
Ik vind het doorspoelen wel leuk eigenlijk in de meeste filmpjes, maar gebeurt in dit filmpje wel erg veel ja.
Maar mooi filmpje is het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeFries
Leuk filmpje Mirade. Ik zal de volgende keer andere muziek gebruiken die free to use is. Dan kan ik een verzameling aanleggen betreft filmpjes op één site. Kan ik gelijk het editten wat beter leren :P.

Op welke resolutie render jij het filmpje uiteindelijk?

[ Voor 12% gewijzigd door DeFries op 07-04-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de feedback :). Ik neem het zeker voor de volgende keer mee! Ik moet het "editen" nog goed leren en misschien wat after effects leren.
DeFries schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:29:
Leuk filmpje Mirade. Ik zal de volgende keer andere muziek gebruiken die free to use is. Dan kan ik een verzameling aanleggen betreft filmpjes op één site. Kan ik gelijk het editten wat beter leren :P.

Op welke resolutie render jij het filmpje uiteindelijk?
1080p, 59,45 FPS in Sony Vegas Pro 13. Voor precieze details zie hieronder. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/a849bfbe053510e13fa37560358d4b1e.png
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/9d2d8536e12e91241faa8dc041601c82.png
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/c7f7f21e66a47439e721973041d43dd4.png

source: YouTube: BEST YouTube 1080p 60FPS Render Settings Tutorial for Sony Vegas

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:43:
Thanks voor de feedback :). Ik neem het zeker voor de volgende keer mee! Ik moet het "editen" nog goed leren en misschien wat after effects leren.

[...]

1080p, 59,45 FPS in Sony Vegas Pro 13. Voor precieze details zie hieronder. :+

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

source: YouTube: BEST YouTube 1080p 60FPS Render Settings Tutorial for Sony Vegas
Heb gelijk mijn settings daar dan ook op aangepast. Gebruik hetzelfde programma. Onderaan staat echter bij mij nog aantal slices. Geen idee wat dat is?

En waar ik ook nog last van kreeg halverwege het bewerken van mijn filmpje is het volgende:
Ik gooi mijn beelden altijd ergens op 10 minuten of later. Daar knip ik dan iets uit waarna ik het beeld vast pak en naar het begin sleep. Echter ging dat slepen eerst heel snel maar later ging dat ineens tergend langzaam. Hoe kan dit ineens? Waarom gaat slepen ineens zo langzaam?

Sorry voor offtopic hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerlijk gezegd geen idee... Misschien dat je te weinig geheugen hebt?

Ik run zelf i7-4790k OC 4.7, 16GB 2400mhz en heb al mijn videomateriaal op SSD staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:18:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee... Misschien dat je te weinig geheugen hebt?

Ik run zelf i7-4790k OC 4.7, 16GB 2400mhz en heb al mijn videomateriaal op SSD staan.
Lijkt mij sterk. Heb zelf een I7-4770 en 16gb 1600mhz. Maar het voelt alsof ik een instelling per ongeluk veranderd heb of zo. Hij loopt te soepel voor wat die doet dus performance lijkt mij sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Ok, vandaag weer een lekker kut rank game gespeeld. Lekkere cheaters actief. Wat kan dat de game verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
DeFries schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:43:
Ok, vandaag weer een lekker kut rank game gespeeld. Lekkere cheaters actief. Wat kan dat de game verpesten.
[video]
Wow, dat is echt overduidelijk. WTF.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, 2 games achter elkaar in ranked tegen overduidelijke cheaters -.-

zieke triggerbot ook

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Het bewijs:

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04
Al die videos... Ik wil er ook 1 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lol Perlin, dat was oddly smooth xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
pffff ik kom straks wel jullie weer dragen :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 03:38

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
http://www.npo.nl/onder-d...tie/13-04-2016/KN_1679240

misschien leuk voor de mensen hier.

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw filmpje online, wat Glazz gameplay van vandaag op Airplane :)

4 kills gemaakt vanaf de wing :D. IK ben trouwens even uitzoeken hoe je 2 audio tracks kan recorden voor shadowplay... Mijn microfoon staat veels te hard t.o.v. de gameplay geluid, dus heb het in Sony Vegas op de momenten waarop ik schreeuwde het geluid omlaag getuned... maar de gameplay geluid gaat dan ook omlaag. Maar goed, dat fix ik later wel met audacity ofzo.

Nogmaals, sorry voor het schreeuwen, please beware headphone users :+

P.S. Ik heb de overall gameplay geluid drops gemasked met muziek, had het liever raw zonder muziek dus, maar goed...

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z89dMDa7RNM&feature=youtu.be]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik heb juist dat mijn stem niet te horen is. Niet dat er iets zinnigs uitkomt, maar toch.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 23:50

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Hoi

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
Je schiet beter raak in Siege dan dat je berichtjes achter laat op het tweakers forum :D

Floksor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Zullen we ff stoppen met zinloze berichten posten?

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jurgenb1990
https://www.twitch.tv/zironicdk/v/58970258

De actie begint op 01:59:27.
Dit was afgelopen woensdag voor ESL cup AETAS tegen Barbwired heroes (ookwel WTF - Warrior team france in ESL pro league). Kan voor velen denk ik wel leerzaam zijn, heb hem zelf ook gekeken om te kijken waar ik dingen fout heb gedaan :-) wedstrijd begonnen met een instelling "we worden toch geraped dus laten we maar lol hebben"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Hmm, kan op het werk niet goed kijken.
Vanmiddag maar ff kijken hoe je het gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
jurgenb1990 schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:03:

Dit was afgelopen woensdag voor ESL cup AETAS tegen Barbwired heroes (ookwel WTF - Warrior team france in ESL pro league). Kan voor velen denk ik wel leerzaam zijn, heb hem zelf ook gekeken om te kijken waar ik dingen fout heb gedaan :-) wedstrijd begonnen met een instelling "we worden toch geraped dus laten we maar lol hebben"
Gaaf man. Goed gespeeld ook.

Zie ook veel pre-fire op de standaard plekjes. Wat ik mij voornamelijk afvraag is hoe de lui bewegen tijdens de actie. Scoped of juist niet. Moet maar eens meer van dit soort filmpjes kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
DeFries schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:53:
[...]

Gaaf man. Goed gespeeld ook.

Zie ook veel pre-fire op de standaard plekjes. Wat ik mij voornamelijk afvraag is hoe de lui bewegen tijdens de actie. Scoped of juist niet. Moet maar eens meer van dit soort filmpjes kijken.
meestal ben je sneller als je al van tevoren aimed, 9/10 keer weet je toch al waar de enemy zit en anders ga je als voorzorgsmaatregel maar aimend de hoek om. "Peaken" is ook belangrijk, snel even om de hoek kijken en weer terug, hopen dat ze je niet gezien hebben. De tweede keer peaken kan je meteen headshot maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:03:

Ik ging dood bij 2.03.00, "they dont know where the cameras are" HAHAHAHHAHAHAHAHAH _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:10:
[...]

Ik ging dood bij 2.03.00, "they dont know where the cameras are" HAHAHAHHAHAHAHAHAH _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
ja dat was ook duidelijk te zien, we liepen meerdere malen recht onder de camera door, vooral binnen was dat een probleem. Buiten weet je ze wel te zitten op jacht. Overigens, weet ik geen 1 map de camera's te vinden :P

zowel de tegenstander als wij zijn erg onervaren op jacht maar je ziet dat je het dan op skills wel wint

[ Voor 10% gewijzigd door jurgenb1990 op 12-04-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:06:
[...]

ja dat was ook duidelijk te zien, we liepen meerdere malen recht onder de camera door, vooral binnen was dat een probleem. Buiten weet je ze wel te zitten op jacht. Overigens, weet ik geen 1 map de camera's te vinden :P

zowel de tegenstander als wij zijn erg onervaren op jacht maar je ziet dat je het dan op skills wel wint
Wel zag ik op een stukje mooi camera gebruik met Smoke. Gewoon hoekje verder zitten en gas gooien als hij iemand op de camera zag. Had wel mooie kill daar. Toch wel andere gameplay :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Ebayzo schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:53:
[...]
Wel zag ik op een stukje mooi camera gebruik met Smoke. Gewoon hoekje verder zitten en gas gooien als hij iemand op de camera zag. Had wel mooie kill daar. Toch wel andere gameplay :D
ja dat is ook zo'n voorbeeld, als je niet vaak jacht speelt, heb je geen idee dat daar een camera zit :P hij maakte daar mooi gebruik van, maar dat is voor mij zelf ook heel leerzaam. Ik had bepaald moment ook een heel slechte peakhole gemaakt waar hij mij gemakkelijk kon zien en ik hem bijna niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steephh
Ik kwam deze tegen :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Volgens mij zijn deze allemaal opgelost inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Wohooo gisteravond weer aantal games gespeeld met mooie triggerbots.
Nadat we eindelijk na een uur in een game waren, waar ik mogelijk de oorzaak van was :F
En toen kreeg Floxs zijn dagelijkse fout en was het einde nabij.
Maarja wat blijft het toch een heerlijk en goed spel ondanks de vele problemen van Ubisoft. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Iemand enig idee wanneer de nieuwe operators eraan komen? Deze maand als het goed is maar is er al wat meer bekend omtrent de map etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Er was een roddel over 15 april, want dat zou ergens op een kalender in de game omcirkeld staan.
Maar er wordt ook gesproken over 2e week mei ivm ESL Pro League finales in weekend van 7-mei.
Officieel is er in elk geval nog niets bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Een vraag, hoe ervaren jullie ranked tov friendly mp ?

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 08:57
rkwinkel schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:49:
Mijn ervaring met ranked tov casual is redelijk gelijk met de volgende uitzonderingen :

- Ranked speel je vaker tegen pre-made teams dus die hebben over het algemeen een betere communicatie tov randoms en daar zul je dus rekening mee moeten houden. Dit kan je natuurlijk ook in casual tegenkomen omdat mensen vaak willen opwarmen of samen willen spelen.
- Mensen kennen over het algemeen het spelletje, weten waar camera's hangen en doen logische dingen. Operators, roamen, etc. Bij casual heb je nog wel eens mensen die het allemaal nog moeten leren.
- In ranked gaan teams vaak gecoördineerd te werk, veel dronen, verkennen, etc. Minder gehaast.

Ik speel de laatste tijd vaak met mensen op TRS gewoon casual. Heeft dit een reden, niet echt, maar het is laagdrempeliger en relaxter en als de match making zijn werk doet zitten daar ook spannende potten tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

rkwinkel schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:49:
Casual, fun, en ook prima niveau. Ranked, ook prima niveau vaak, maar veel cheaters.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste weken alleen maar casual speel.
Hoop lol heb en afgelopen week een keer met een heel team van TRS ranked gedaan.
En dat was minstens net zo veel lol, maar helaas wel met cheaters(waarvan we wel gewonnen hebben).
En afhankelijk van de sfeer van de avond verschild de speelstijl ook een beetje.
De ene keer is het YOLO en alles kan en mag en is leuk.
De andere keer gaat het wel serieuzer en gaan we er echt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik baalde wel van gister, een uur geprobeerd 0 games gespeeld :(

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ja was ook niet normaal.
En waar het nou echt aan lag ik heb nog steeds geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
gisteren was matchmaking echt een drama, overdag vond je al amper een game en savonds net zo lang wachten. Uit frustratie maar een paar ranked gespeeld, hopen dat daar matchmaking beter was maar dan zit je altijd weer met een noobteam en dus een derank, fuck my life

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:52
't Is gelukkig maar een spelleke. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:21
Ook op de PS4 ging matchmaking niet al te lekker. 's Middags al niet, 's avonds wat beter maar niet super.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Gisteravond geen problemen gehad met matchmaking, wel relatief vaak dezelfde maps, maargoed.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Heb gister alleen maar Kafe Dostoyevsky gehad.
Eerst in Terrorist Hunt(tja die daily's moet je ook halen |:( ) en later ook in Casual alleen maar deze map.
Best raar. En alleen maar Hostage gehad in Casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:52
MadMax12 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:05:
Heb gister alleen maar Kafe Dostoyevsky gehad.
Eerst in Terrorist Hunt(tja die daily's moet je ook halen |:( ) en later ook in Casual alleen maar deze map.
Best raar. En alleen maar Hostage gehad in Casual.
Je kan de challenges handmatig verwijderen. :) Dan hoef je nooit meer terrorist hunt te doen. 8) Ik ben al een tijdje afwezig in Siege, dus ik weet niet meer precies hoe dat moet.

[ Voor 8% gewijzigd door Uffeltje op 15-04-2016 12:32 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ik heb nog nooit een terrorist hunt missie voor meer dan 1 minuut gedaan. Wat een verschrikkelijke gamemode is dat zeg. Ik haat spawning enemies op plekken waar ik net 10 sec een heel leger neer heb geknalt.

Terrorist hunt challenges gaan bij mij direct in de prullenbak.

Overigens is matchmaking in ranked een drama tegenwoordig. Ik speel nu uitsluitend nog tegen diamonds, platinums en cheaters lijkt het. En mijn team bestaat meestal uit idioten die de voorkant van hun wapen niet kunnen onderscheiden van de achterkant. Maar ik heb besloten dat rank me helemaal NIKS meer interesseert aangezien het toch gereset gaat worden, dus gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Uffeltje schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:31:
[...]

Je kan de challenges handmatig verwijderen. :) Dan hoef je nooit meer terrorist hunt te doen. 8) Ik ben al een tijdje afwezig in Siege, dus ik weet niet meer precies hoe dat moet.
Klopt, is me bekend en weet ook hoe het moet.
Maar soms is het wel leuk als er niemand op TS is en ff geen zin in een random team heb.
Wel als Lone Wolf overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:01
De TS is sowieso de laatste tijd erg leeg, niemand die meer Ranked wil doen, zonde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
er zitten de laatste tijd toch minsten 2 of 3 squads vol 's avonds.
wachten is denk ik tot er weer een DLC uit komt, dan wordt het wel weer drukker op de TS.
en ook denk ik dat er meer casual wordt gespeeld.
maar ranked kan altijd, meestal zijn er wel een aantal voor na een opwarmronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Probeer toch met enige regelmaat te spelen om niveau beetje op peil te houden. Vind altijd wel mensen die willen spelen. Ranked valt mij de laatste tijd tegen door de vele cheaters. Begint mij nu op te vallen en het verpest toch echt de hele sfeer. Dat hele ranked mag er wat mij betreft wel uit en alles in 1 match gooien. Score vanaf het begin bijhouden, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
DeFries schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:44:
Probeer toch met enige regelmaat te spelen om niveau beetje op peil te houden. Vind altijd wel mensen die willen spelen. Ranked valt mij de laatste tijd tegen door de vele cheaters. Begint mij nu op te vallen en het verpest toch echt de hele sfeer. Dat hele ranked mag er wat mij betreft wel uit en alles in 1 match gooien. Score vanaf het begin bijhouden, klaar.
zonder ranked denk ik dat veel mensen het spel links laten liggen, geeft toch een extra competitief gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ja, misschien verkeerde TS? Is vaak toch dringen voor een plekje in een squad :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
DeFries schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:44:
Als ranked er uit gaat ben ik klaar met deze game. Casual is saai omdat niemand serieus speelt. mensen rennen gewoon naar binnen zonder te dronen, er is geen communicatie, operators worden gekozen op basis van daily challenges en er wordt maar weinig naar team samenstelling gekeken. Nee zonder ranked is deze game zo dood als een pier.

Betekent wel dat de matchmaking en Anti-cheat echt verbeterd moeten worden anders dan wordt t niks.
Pagina: 1 ... 38 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.