Same here, MM, Amazon, Amac, BCC, allemaal vaag qua levering, vanmorgen vroeg via apple en zo ophalen…Brakesreleased schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:55:
Leuk dat Coolblue. Niks te mailtje na daarvoor ingeschreven te zijn. Mediamarkt zit 0 beweging in en Amazon heeft ook geen data.
Gelukkig dat Apple gewoon een nette afspraak kan maken voor afhalen ✌🏻
Inderdaad ook geen mailtje gehad maar ervaring leert dat ze de bestel knop altijd rond 8.00 live zetten dus zat te refreshen als een gekBrakesreleased schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:55:
Leuk dat Coolblue. Niks te mailtje na daarvoor ingeschreven te zijn.
[..]

Op dit moment zijn de meesten nog gewoon beschikbaar. (zo te zien alleen de oranje alpine uitverkocht en de Trail niet leverbaar)
https://www.coolblue.nl/s...es?sorteren=laagste-prijs
[Voor 4% gewijzigd door Tomba op 23-09-2022 09:00]
Gisteren contact gehad met T-Mobile. Nee we hebben voorraad maar bestel wel snel.
Ok besteld, vandaag een sms uw levertijd is aangepast. En zag vanochtend al de 6-8 weken staan op de community. Die ga ik annuleren en al 1 besteld bij Coolblue waar deze nog op voorraad was bij bestellen(nu niet meer). Dus hopelijk hebben die het beter op orde
Ok besteld, vandaag een sms uw levertijd is aangepast. En zag vanochtend al de 6-8 weken staan op de community. Die ga ik annuleren en al 1 besteld bij Coolblue waar deze nog op voorraad was bij bestellen(nu niet meer). Dus hopelijk hebben die het beter op orde

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Mailtje van Coolblue komt net binnen
80 minuten nadat ie live was. Gelijk bijna alles uitverkocht dus ben niet de enige die de mail heeft gehad 

Misschien beter in het ervaringen topic posten?4nter0 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:15:
Nog eentje met de nieuwe leather link
[Afbeelding]
Ps hoe groot is jouw polsomtrek?
[Voor 11% gewijzigd door Tomba op 23-09-2022 09:23]
Je kan de DHL Express App installeren, dan kan je (indien nog mogelijk) een tijdvak kiezen waarin je de bestelling wilt ontvangen.pdavie2311 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:03:
Dhl Apple levering vandaag. Voor einde van dag. Dat ze dat nog niet beter kunnen indelen in tijdsvakken. Betere indicatie zodat je ook nog even de hond uit kan laten bijvoorbeeld zonder dat ze aan de deur komen..
Helaas niet. Alleen datum en servicepoint of bij de buren etc.wjnieuw schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:26:
[...]
Je kan de DHL Express App installeren, dan kan je (indien nog mogelijk) een tijdvak kiezen waarin je de bestelling wilt ontvangen.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Mediamarkt is zoals (helaas) toch wel een beetje verwacht doodstil over de levering. Blij dat ik niet vooraf betaald heb maar voor betalen bij ophalen gekozen heb. De Ultra vanuit de Apple staat gewoon voor levering vandaag!
Ja lijkt mij ook. Zal iets bij een leverancier toch niet goed gegaan zijn. Plus de win-win voor Apple is natuurlijk dat de early adopters nu nog eens langskomen met een extra 99€. (Absurde prijs in mijn ogen btw…)MrAcid schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:38:
Overigens wel echt vreemd dat die Trail bandjes zo enorm slecht leverbaar zijn? Dat lijken me de meest eenvoudige én de meest aansprekende bandjes voor het grootste publiek?
Idd, had ook gekozen voor aflevering in de winkel om zeker van een AWU te zijn vandaag mocht Apple niet leveren.MrAcid schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:37:
Mediamarkt is zoals (helaas) toch wel een beetje verwacht doodstil over de levering. Blij dat ik niet vooraf betaald heb maar voor betalen bij ophalen gekozen heb. De Ultra vanuit de Apple staat gewoon voor levering vandaag!
Maandag besteld, gewoon op voorraad maar nog niets vernomen..
Gelukkig komt Apple wel gewoon zijn afspraak na

Slim toch, zo koopt straks iedereen nog een extra bandjeMrAcid schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:38:
Overigens wel echt vreemd dat die Trail bandjes zo enorm slecht leverbaar zijn? Dat lijken me de meest eenvoudige én de meest aansprekende bandjes voor het grootste publiek?

[Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 23-09-2022 09:43]
PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600
20cm ;-)Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:21:
[...]
Misschien beter in het ervaringen topic posten?
Ps hoe groot is jouw polsomtrek?
- 4nter0
And it’s goneTomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:50:
Inmiddels bij Coolblue alles weg behalve nog een paar S Alpine Starlight;
[Afbeelding]
Serieus wie neemt zo’n Ultra met polsen van 13-16cm?

Hoi!Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:50:
Inmiddels bij Coolblue alles weg behalve nog een paar S Alpine Starlight;
[Afbeelding]
Serieus wie neemt zo’n Ultra met polsen van 13-16cm?

Wat een gezeik bij T-Mobile. Ik heb 'm vanmorgen ook bij CoolBlue besteld, gelijk een midnight leather link band erbij.
Ik wacht vandaag en morgen (waarschijnlijk tegen beter weten in?) even af voor ik mijn bestelling annuleer bij T-Mobile. Beetje korting is toch leuk meegenomen.
Ik wacht vandaag en morgen (waarschijnlijk tegen beter weten in?) even af voor ik mijn bestelling annuleer bij T-Mobile. Beetje korting is toch leuk meegenomen.
Niet heel gek toch dat tmobile hier weinig effort in steekt…als die bestellingen en meteen ook weer stoppen van abbo’s…ze hebben er meer werk aan dan dat het oplevert…
Je moet hoe dan ook een T-Mobile abonnement hebben op je telefoon dus zowel qua retentie als nieuwe klanten interessant. (Ik zit niet bij T-Mobile maar overweeg toch echt een overstap als KPN niet opschiet)boefje79 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:20:
Niet heel gek toch dat tmobile hier weinig effort in steekt…als die bestellingen en meteen ook weer stoppen van abbo’s…ze hebben er meer werk aan dan dat het oplevert…
Plus ik vermoed dat er genoeg mensen zijn die het verdomd handig vinden om 4G te hebben op hun Watch en het abo dus gewoon aanhouden

[Voor 7% gewijzigd door Tomba op 23-09-2022 10:25]
Nog even dubbel check teleonisch gedaan bij CB gezien het hard is gegaan met bestellingen.
Dame heeft extra controles gedaan en is gereserveerd en ligt klaar om te leveren.
CB heeft dit goed op orde is mijn ervaring.
Dame heeft extra controles gedaan en is gereserveerd en ligt klaar om te leveren.
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Klopt de voorraad weergave op de CB website is normaliter echt heel goed.Weerz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:55:
Nog even dubbel check teleonisch gedaan bij CB gezien het hard is gegaan met bestellingen.
Welke variant heb je gekozen en hoe laat besteld? Om 8.00 waren alle niet Trail versies leverbaar dus ik mag aannemen dat mijn bestelling goed doorgekomen is (bevestiging kreeg ik per mail om 8.06)
Was om 08:42. Groen Alpine M. Dus moet dan idd goedkoper met je bestelling ;-)Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:09:
[...]
Klopt de voorraad weergave op de CB website is normaliter echt heel goed.
Welke variant heb je gekozen en hoe laat besteld? Om 8.00 waren alle niet Trail versies leverbaar dus ik mag aannemen dat mijn bestelling goed doorgekomen is (bevestiging kreeg ik per mail om 8.06)
Toch maar wel? Gaat de SS AW8 nu terug?Davidas schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:16:
Got the Ultra. Apple Store, geen wachtrij zelfs.
[Afbeelding]

YupWeerz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:19:
[...]
Was om 08:42. Groen Alpine M. Dus moet dan idd goedkomen met je bestelling ;-)

Ik heb ook zo'n pols omtrek, Medium bandje dus?Davidas schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:03:
Polsomtrek 170mm. Alpine loop.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik hoop het snel ergens op de kop te kunnen tikken, was vanmorgen niet wakker genoeg

Fotonerd
Kijk eens bij bol, daar heb ik net nog besteld en komt morgen binnen. Nu bezig om bij mm te annuleren, dat is blijkbaar niet 123 gebeurdXilantof schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:04:
[...]
Ik heb ook zo'n pols omtrek, Medium bandje dus?
Ik hoop het snel ergens op de kop te kunnen tikken, was vanmorgen niet wakker genoeg

Hoeveel ruimte heb je over om het bandje groter te maken, kun je dat op een foto laten zien?Davidas schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:03:
Polsomtrek 170mm. Alpine loop.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deventer 12xSharp NU AK300B SMA SB3.0
Tempting... Ik aas eigenlijk op het oranje bandje....Dynamic83 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:06:
[...]
Kijk eens bij bol, daar heb ik net nog besteld en komt morgen binnen. Nu bezig om bij mm te annuleren, dat is blijkbaar niet 123 gebeurd

Thnx voor de headsup in elk geval!
Fotonerd
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:10:
[...]
Hoeveel ruimte heb je over om het bandje groter te maken, kun je dat op een foto laten zien?
Bedankt, maar ik bedoelde juist de andere kant, de ruimte om het bandje langer te maken

Deventer 12xSharp NU AK300B SMA SB3.0
Did find ik wel echt het mooiste bandje hoor

Mocht iemand interesse hebben in een Apple Watch Ultra met een Green Medium/Alpine Loop bandje, deze ligt voor mij klaar bij MM Den Bosch, betalen bij afhalen
Ik ga hier geen gebruik van maken omdat mijn bestelling van Apple vandaag komt
Edit : afhaalcode is vergeven
Ik ga hier geen gebruik van maken omdat mijn bestelling van Apple vandaag komt

Edit : afhaalcode is vergeven
[Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 23-09-2022 13:19]
Wauw, ik heb de groene besteld maar deze combinatie is ook heel erg mooi!
*snip* geen V&A op het forum.
[Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 23-09-2022 19:24]
Zag net dat Belsimpel wat losse modellen op voorraad had. Heb dus toch maar besloten er eentje te bestellen. Dan kan ik even rustig kijken of het wat voor me is, of dat hij veel te groot is. De APR’s hebben ‘m blijkbaar nog niet op display. Dan komt de KOA wel goed van pas.
Voor de goede orde: ik heb de intentie om de Ultra te houden. Maar als hij mij echt niet bevalt, houd ik mijn AW 8 SS. Ben razend benieuwd!
@Davidas
Voor de goede orde: ik heb de intentie om de Ultra te houden. Maar als hij mij echt niet bevalt, houd ik mijn AW 8 SS. Ben razend benieuwd!
@Davidas
*snip* geen V&A op het forum.
[Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 25-09-2022 15:34]
Belsimpel levert op zondag inderdaad. Kan je kiezen bij checkoutDennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:54:
[Afbeelding]
Bij Belsimpel. Komt ‘ie dan morgen?Iemand ervaring mee?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja, dat zag ik. Maar kan ik ervan uitgaan dat ze ‘m vandaag gaan versturen, bedoelde ik?Donstil schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:39:
[...]
Belsimpel levert op zondag inderdaad. Kan je kiezen bij checkout

Tuurlijk 👍Dennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:53:
[...]
Ja, dat zag ik. Maar kan ik ervan uitgaan dat ze ‘m vandaag gaan versturen, bedoelde ik?
Klopt het dat enkel bij de Apple Store (online) direct een ander bandje kan bestellen? Ik vind die siliconen bandjes afschuwelijk en wil een geweven sportbandje. Maar overal waar ik kijk moet ik deze los mee bestellen (dus meer betalen), behalve bij Apple. Maar die hebben dan weer 2 weken levertijd…
Klopt. Dat is altijd zo geweest voor alle Apple Watches.Drardollan schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:56:
Klopt het dat enkel bij de Apple Store (online) direct een ander bandje kan bestellen? Ik vind die siliconen bandjes afschuwelijk en wil een geweven sportbandje. Maar overal waar ik kijk moet ik deze los mee bestellen (dus meer betalen), behalve bij Apple. Maar die hebben dan weer 2 weken levertijd…
BijzonderBurrowedLurker schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:22:
[...]
Klopt. Dat is altijd zo geweest voor alle Apple Watches.

Maar dan is dat de enige optie, anders is het zonde geld.
Op amazon.co.uk zijn (of inmiddels al waren :-p) een aantal Ultra’s beschikbaar (verschillende maten en kleuren). Je moet alleen rekening houden met een importheffing.
Besteld
Spannend. Heb een Serie 1 gehad en daar kon ik niet aan wennen. Het was te vroeg denk ik. Maar nu met always on scherm en veel meer apps en opties hoop ik er veel meer plezier van te hebben.

Spannend. Heb een Serie 1 gehad en daar kon ik niet aan wennen. Het was te vroeg denk ik. Maar nu met always on scherm en veel meer apps en opties hoop ik er veel meer plezier van te hebben.
Wegens andere verplichtingen was ik helaas wat laat met bestellen, maar ik had oprecht niet verwacht dat deze direct overal uitverkocht zou zijn. Ik dacht ik ben in de minderheid van mensen die in deze tijden 1k wilt uitgeven aan een luxeproduct zoals deze. Kennelijk toch niet! Hopelijk is het voor de kerst weer makkelijk verkrijgbaar.dkln schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 16:04:
Op amazon.co.uk zijn (of inmiddels al waren :-p) een aantal Ultra’s beschikbaar (verschillende maten en kleuren). Je moet alleen rekening houden met een importheffing.
Ik had het wel verwacht eerlijk gezegd toen ik zag hoe snel de levertijd vanuit Apple omhoog schoot. Daarom gisteren de website van Coolblue op autorefresh gezet en direct nadat ze te koop kwamen toegeslagen.BurrowedLurker schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 16:15:
[...]
Wegens andere verplichtingen was ik helaas wat laat met bestellen, maar ik had oprecht niet verwacht dat deze direct overal uitverkocht zou zijn. Ik dacht ik ben in de minderheid van mensen die in deze tijden 1k wilt uitgeven aan een luxeproduct zoals deze. Kennelijk toch niet! Hopelijk is het voor de kerst weer makkelijk verkrijgbaar.
Bij de Amac waren ze vanmorgen nog ruim voorradig. Net als de 1TB iPhone 14 Pro modellen.BurrowedLurker schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 16:15:
[...]
Wegens andere verplichtingen was ik helaas wat laat met bestellen, maar ik had oprecht niet verwacht dat deze direct overal uitverkocht zou zijn. Ik dacht ik ben in de minderheid van mensen die in deze tijden 1k wilt uitgeven aan een luxeproduct zoals deze. Kennelijk toch niet! Hopelijk is het voor de kerst weer makkelijk verkrijgbaar.
Huh? Ik had gisteravond rond 23:00 gekeken en toen was op Amac alles uitverkocht en had vandaag rond 12:00 weer gekeken en toen was alles nog steeds uitverkocht.Drardollan schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 17:12:
[...]
Bij de Amac waren ze vanmorgen nog ruim voorradig. Net als de 1TB iPhone 14 Pro modellen.
Zoekt iemand er nog een? MM heeft ineens besloten dat ie klaar ligt. Ocean Yellow.
Ik heb er net maar één bij Belsimpel besteld met een Ocean Yellow band. Die ga ik niet dragen vermoed ik (al heeft het wel wat), maar dan heb ik iig de Ultra alvast. Bandjes pak ik wel van de 7 SS. Hij wordt morgen geleverd!
I don't have dreams, I have goals!!
Ik denk dat de site en echte voorraad in de winkel afwijken. Ik heb bij de Amac een hele stapel gezien in het magazijn vanmorgen.BurrowedLurker schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 17:22:
[...]
Huh? Ik had gisteravond rond 23:00 gekeken en toen was op Amac alles uitverkocht en had vandaag rond 12:00 weer gekeken en toen was alles nog steeds uitverkocht.
[Voor 3% gewijzigd door Drardollan op 24-09-2022 18:17]
Niet dus. Belsimpel heeft een voorraadfout gemaakt en de levertijd staat op een halfjaar daar. Heb hem maar geannuleerd. Ik houd het maar bij mijn Watch 8 SS, want die mag ik na deze week niet retourneren. Zie 1300 euro aan scalpers betalen ook niet zitten.
Wat mij betreft was dat ook meteen de laatste keer bij Belsimpel. Ballentent.
Geld dat voor alle modellen die ze voorraad geven. En van wie weet je dat? Ik heb de ocean yellow besteld maar staat nog steeds op verzamelenDennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:17:
[...]
Niet dus. Belsimpel heeft een voorraadfout gemaakt en de levertijd staat op een halfjaar daar. Heb hem maar geannuleerd. Ik houd het maar bij mijn Watch 8 SS, want die mag ik na deze week niet retourneren. Zie 1300 euro aan scalpers betalen ook niet zitten.

Dat had ik dus ook. Het geldt voor alle modellen. Ze hebben helemaal niks en er zit een extreem lange levertijd aan. Had net de klantenservice gesproken.Cool2K schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:19:
[...]
Geld dat voor alle modellen die ze voorraad geven. En van wie weet je dat? Ik heb de ocean yellow besteld maar staat nog steeds op verzamelen
Heb je mijn post gelezen?Dennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:17:
[...]
Niks te scalp. Reservering is beschikbaar
Het is zelfs zo dom, dat nu ik mijn bestelling heb geannuleerd, het model weer beschikbaar is op de site. Serieus bugje in hun systeem.Cool2K schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:23:
Ok fijn is dat dan. Nou ieder geval bedankt voor de informatie. Dan maar bestellen bij apple zelf
Waar staat die MediaMarkt dan?Brakesreleased schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 17:26:
Zoekt iemand er nog een? MM heeft ineens besloten dat ie klaar ligt. Ocean Yellow.
Dat gaat mij niet helpen. Ik woon in Groningen.

Ah das irritant ja 👎🏽Dennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:17:
[...]
Er is een Ultra beschikbaar bij Belsimpel met een medium oranje alpine bandje. Doe er je voordeel mee :-p
Die heb ik net geannuleerd. Is een fout in hun systeem.dkln schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:47:
Er is een Ultra beschikbaar bij Belsimpel met een medium oranje alpine bandje. Doe er je voordeel mee :-p
Serieus? Ik lees het nu ja, die heb ik erbij besteld. Man man wat een kutzooi zeg!Dennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:53:
[...]
Die heb ik net geannuleerd. Is een fout in hun systeem.

Idd. Mijn teleurstelling was minstens net zo groot. Nu ik merk dat mijn teleurstelling zo groot is, begin ik me af te vragen of ik sowieso niet liever de Ultra had gehad.Redondo1982 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:54:
[...]
Serieus? Ik lees het nu ja, die heb ik erbij besteld. Man man wat een kutzooi zeg!
Was die van mij ook begin van de week toen ik hem besteld had, levertijd inmiddels teruggelopen naar 13-20 oktober. Awu met groene alpine band LCool2K schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:29:
Ik heb hem net maar besteld bij apple met levering op 18 - 25 oktober nadat belsimpel debacle.
Je had het toch ook over de Ultra? Overigens is die met de gele band wel nu verstuurd naar me.Dennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:08:
[...]
Idd. Mijn teleurstelling was minstens net zo groot. Nu ik merk dat mijn teleurstelling zo groot is, begin ik me af te vragen of ik sowieso niet liever de Ultra had gehad.

Dus als ik t goed heb meegekregen worden de (volgende batch) ultra’s pas eind oktober geleverd?
Daar lijkt het wel opdeBennie schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:06:
Dus als ik t goed heb meegekregen worden de (volgende batch) ultra’s pas eind oktober geleverd?
Daar lijkt het op ja. Op amazon.co.uk nog steeds op voorraad. Groen en wit alpine bandjes. Met import fee lijkt dat op 1030 ish uit te komen.
Ja. Ik snap het echt niet meer nu. Behoorlijk jaloers nu.Redondo1982 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:01:
[...]
Je had het toch ook over de Ultra? Overigens is die met de gele band wel nu verstuurd naar me.
[Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 24-09-2022 20:15]
Begrijp ik, want er is zoveel info en wat moet je nu geloven? Balen…Dennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:13:
[...]
Ja. Ik snap het echt niet meer nu. Behoorlijk jaloers nu.
Ach, ik wacht gewoon weer een jaartje totdat de Ultra 2 uitkomt. Met vooruitzichten tot aan de Kerst word je er niet echt vrolijk van.Redondo1982 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:24:
[...]
Begrijp ik, want er is zoveel info en wat moet je nu geloven? Balen…
Gister op Amazon.de een AWU besteld met ocean marine. Vanmiddag geleverd.
Kom van een S4 SS en dan is dit wel een lekker apparaat hoor.
Overigens mijn originele sport loop black (van de S0) er toch aan gezet.
Ocean is een beetje aan de korte kant en ik kan er net geen lekkere stand op vinden.
Ocean is een beetje aan de korte kant en ik kan er net geen lekkere stand op vinden.
Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"
Mazzel! Volgens mij is ‘ie nu wel echt overal stijf uitverkocht, toch?Soepie schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:12:
Gister op Amazon.de een AWU besteld met ocean marine. Vanmiddag geleverd.
Op vraag en aanbod staat er een.
v&a aangeboden: Apple Watch Ultra - 49mm Titanium - Starlight Alpine Loop M (...
v&a aangeboden: Apple Watch Ultra - 49mm Titanium - Starlight Alpine Loop M (...
Amazon.co.ukDennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:27:
[...]
Mazzel! Volgens mij is ‘ie nu wel echt overal stijf uitverkocht, toch?
Hnn, maar dan wordt 'ie twee keer zo duur, toch? Door importheffingen en alles?
Dat ga jij helemaal niet doen, we zijn allemaal hetzelfdeDennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:30:
[...]
Ach, ik wacht gewoon weer een jaartje totdat de Ultra 2 uitkomt. Met vooruitzichten tot aan de Kerst word je er niet echt vrolijk van.

Ik zou eigenlijk nu in Spanje zitten, maar dat ging door het Schiphol-gedoe niet door. Ben dus een weekje vrij. Woon in Groningen, maar kan natuurlijk best even naar de Apple Store als er eentje vrij komt.Redondo1982 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:47:
[...]
Dat ga jij helemaal niet doen, we zijn allemaal hetzelfde
Krijg net bericht dat de oranje ook is verstuurd, de order die jij gecanceld hebtDennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:48:
[...]
Ik zou eigenlijk nu in Spanje zitten, maar dat ging door het Schiphol-gedoe niet door. Ben dus een weekje vrij. Woon in Groningen, maar kan natuurlijk best even naar de Apple Store als er eentje vrij komt.

Ja, daar was ik dus al bang voor. Ik ga morgen verhaal halen bij Belsimpel. Nou ja, gefeliciteerd ermee, dan maar. Als ik dat had geweten.... had ik er morgen een gehad.Redondo1982 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:49:
[...]
Krijg net bericht dat de oranje ook is verstuurd, de order die jij gecanceld hebt
Ja raar inderdaad, niet om jou zout verder in de wonden te strooien hoor. Alleen had deze niet meer verwacht. Ik denk ook dat ik de oranje hou en de gele terugstuur.Dennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:49:
[...]
Ja, daar was ik dus al bang voor. Ik ga morgen verhaal halen bij Belsimpel. Nou ja, gefeliciteerd ermee, dan maar. Als ik dat had geweten.... had ik er morgen een gehad.
NeeDennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:47:
[...]
Hnn, maar dan wordt 'ie twee keer zo duur, toch? Door importheffingen en alles?
Je creditcard maatschappij de valuta laten omrekenen is meestal nog iets voordeliger.
Goede toevoeging idd, bij afrekenen betalen in ponden selecteren dusDonstil schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:55:
[...]
Je creditcard maatschappij de valuta laten omrekenen is meestal nog iets voordeliger.

Levertijd staat op 30 sept, maar mijn ervaring met Amazon.co.uk is dat ze altijd een aantal dagen eerder leveren
Ik geloof dat (op Amazon.co.ik na dan) de spoeling wel heel erg dun wordt inderdaad.Dennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:27:
[...]
Mazzel! Volgens mij is ‘ie nu wel echt overal stijf uitverkocht, toch?
Ik heb blijkbaar echt heel veel mazzel gehad…
Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"
@Redondo1982 Ze bevestigen bij BelSimpel dat hij inderdaad voor jou is. Er waren meer mensen tegelijkertijd vanmorgen die hem besteld hebben. Daarom was hij niet meer op voorraad. Daarna hebben meer mensen hetzelfde te horen gekregen en hebben zij geannuleerd, Daardoor was hij toch weer op voorraad en die heb jij nu.
Lekker zuur, wel. Maar ik heb van Belsimpel een voucher gekregen voor korting op een volgende bestelling. Ben nu naar Amazon aan het kijken, maar ik heb alleen top-up cards en ICS doet het weer niet goed...
Lekker zuur, wel. Maar ik heb van Belsimpel een voucher gekregen voor korting op een volgende bestelling. Ben nu naar Amazon aan het kijken, maar ik heb alleen top-up cards en ICS doet het weer niet goed...
Bizar verhaal, hebben al die mensen dan net zoals jou gebeld om te checken of het wel op voorraad was óf heeft Belsimpel wel laten weten aan de mensen dat er foutieve voorraad was op de site?Dennisweb schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 22:20:
@Redondo1982 Ze bevestigen bij BelSimpel dat hij inderdaad voor jou is. Er waren meer mensen tegelijkertijd vanmorgen die hem besteld hebben. Daarom was hij niet meer op voorraad. Daarna hebben meer mensen hetzelfde te horen gekregen en hebben zij geannuleerd, Daardoor was hij toch weer op voorraad en die heb jij nu.
Nouja, ook een keer mazzel haha.
Met het vooruitzicht dat ik zou moeten wachten tot mid/eind oktober heb ik m op amazon.co.uk besteld ..
nu nog 2 op voorraad .... inmiddels niet meer op voorraad
nu nog 2 op voorraad .... inmiddels niet meer op voorraad
[Voor 23% gewijzigd door DvD77 op 24-09-2022 23:29]
Ik kan ‘m nog steeds niet bestellen omdat ICS mijn saldo niet bijwerkt.DvD77 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 22:43:
Met het vooruitzicht dat ik zou moeten wachten tot mid/eind oktober heb ik m op amazon.co.uk besteld ..
nu nog 2 op voorraad

Ja die bedragen blijven vaak in reservering staan. Kan wel even duren voordat dat wordt vrijgegeven.