• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:20
Goedendag,

Kun je bij Amazon een Apple Watch retourneren? Ik wil er graag één bestellen, maar weet nog niet of het iets voor mij is. En klopt het dat ook Amazon een extra termijn hanteert voor retourneren t/m 31 januari?

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:03
Hebbes! Apple Store Barcelona, liep er langs en dacht, lets give it try:

Series 7, 45mm, SS 😍

[Voor 28% gewijzigd door Furrr op 15-11-2021 23:52]

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-02 18:41
turkeyhakan schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:13:
Goedendag,

Kun je bij Amazon een Apple Watch retourneren? Ik wil er graag één bestellen, maar weet nog niet of het iets voor mij is. En klopt het dat ook Amazon een extra termijn hanteert voor retourneren t/m 31 januari?
Van Amazon weet ik het niet, via de Apple Store is er wel een uitgebreidere retourregeling.

Van de Apple site:

Retourbeleid rond de feestdagen
Artikelen die bij de Apple Online Store zijn gekocht en die tussen 1 november 2021 en 25 december 2021 worden bezorgd, kunnen tot en met 8 januari 2022 worden geretourneerd. Alle andere voorwaarden zoals uiteengezet in de verkoopvoorwaarden van de Apple Online Store zijn nog steeds van toepassing.

En Amazon geeft het volgende aan:
Notitie: Informatie over verlengde retourzendingen: Voor de feestdagen van 2021 kunnen de meeste items die tussen 1 november en 31 december worden gekocht, worden geretourneerd tot 31 januari 2022. Raadpleeg voor meer informatie ons Retourbeleid.

[Voor 15% gewijzigd door TR1969 op 15-11-2021 23:36]

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:24
Furrr schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:18:
Hebbes! Apple Store Barcelona, liep er langs en dacht, lets give it try:

Series 7, 45mm, SS 😍

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi hoor! Welk bandje is dit?

I don't have dreams, I have goals!!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:03
Redondo1982 schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:44:
[...]

Mooi hoor! Welk bandje is dit?
Een oude Olive van de Series 3. Nu alleen met Nike logo te koop.
Zit erg fijn en past overal bij! 👍🏽

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-01 23:28
De Series 6 is nu in de uitverkoop: https://www.amazon.nl/dp/...J72W5GP&linkCode=asn&th=1

44mm: Vanaf 309 euro
40mm: Vanaf 289 euro

[Voor 11% gewijzigd door svenk91 op 19-11-2021 12:37]

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:45

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

svenk91 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:36:
De Series 6 is nu in de uitverkoop: https://www.amazon.nl/dp/...J72W5GP&linkCode=asn&th=1

44mm: Vanaf 309 euro
40mm: Vanaf 289 euro
Bedankt, ik heb de knop doorgehakt en de 6 44mm in zilver alu besteld.

De 7 sla ik over, geen idee waarom er geen zilver alu is, de rest van de kleuren vindt ik maar muh.
En een 7 SS gaat me qua kosten te ver gezien de niet spectaculaire verbeteringen tov. de 6. Ga volgend jaar wel voor de 8.

Ik kom van een 4 dus een flinke stap vooruit :)

[Voor 18% gewijzigd door i2Paq op 19-11-2021 15:22]

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-02 21:08

Maximus

There is no substitute

Heb inmiddels het verzendbericht met een DHL 9XXXX nummer. Alleen deze code lijkt niet te werken, DHL kan niets vinden aan een verzonden pakket. Weet iemand of en hoe ik dit pakketje wel kan volgen?

Matthijs en Linde zijn lief!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-02 10:56
Maximus schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:43:
Heb inmiddels het verzendbericht met een DHL 9XXXX nummer. Alleen deze code lijkt niet te werken, DHL kan niets vinden aan een verzonden pakket. Weet iemand of en hoe ik dit pakketje wel kan volgen?
Heb je dat nummer opgezocht via de normale DHL of DHL express? Dat laatste moet je hebben.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-02 21:08

Maximus

There is no substitute

Y451N schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:06:
[...]

Heb je dat nummer opgezocht via de normale DHL of DHL express? Dat laatste moet je hebben.
Voor de zekerheid gechecked maar was de juiste. Krijg de volgende error:

“ De traceringspoging is helaas mislukt. Controleer de traceringscode en probeer het opnieuw.”

Matthijs en Linde zijn lief!

• SML1992
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 25-03-2022
Maximus schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:43:
Kan soms een dag duren voordat de code werkt, wie weet dus straks meer succes;)

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01 15:27
Iemand toevallig al Black Friday deals gespot met een cellular Series 6? Mijn vader heeft m'n oude Series 2 overgenomen nadat ik m'n Series 7 ontving en wil al upgraden 😉 maar graag met cellular.

MacBook Pro 14" 2021

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-02 23:51
Apple Watch Series 8 SS 45mm is verzonden volgens Apple, maar DHL zegt alleen dat er een shipment notification is. Gaat dat goed komen? :)

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dennisweb schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:40:
Apple Watch Series 8 SS 45mm is verzonden volgens Apple, maar DHL zegt alleen dat er een shipment notification is. Gaat dat goed komen? :)
Hier ook, maar dan een SE.

Maak me niet al te druk, verwacht dat hij vrijdag gewoon netjes aankomt. (Hopelijk alleen niet pas op 2200 zoals DHL dat hier wel vaker doet)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-02 23:51
Greatsword schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:30:
[...]

Hier ook, maar dan een SE.

Maak me niet al te druk, verwacht dat hij vrijdag gewoon netjes aankomt. (Hopelijk alleen niet pas op 2200 zoals DHL dat hier wel vaker doet)
Ligt inmiddels in Brussel. :)

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wordt jullie Apple Watch ook met DHL Express ( -O- ) geleverd?

Ze zijn nogal pusherig met een ophaalpunt selecteren. Komen ze überhaupt wel aan huis of proberen ze hun personeels te kort op ons af te schuiven? Nergens een tijdsindicatie alleen maar KIES PUNT, KIES NU JE OPHAAL PUNT!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:09
iAR schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:43:
Wordt jullie Apple Watch ook met DHL Express ( -O- ) geleverd?
UPS. Tussen 14:00 en 18:00 uur.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Mog schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:48:
[...]

UPS. Tussen 14:00 en 18:00 uur.
UPS ook hier. Tussen 11:00 en 14:00 uur.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:05
Mijn AW8 komt ook met UPS, maar geen tijdvak bekend.
Zou volgens de T&T wel al onderweg moeten zijn.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Voor de verandering eens een keer mooi op tijd bij DHL.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:10
Net online bij Apple zelf de Series8 45mm roestvrij staal besteld. Geplande leverdatum tussen 18 en 25 oktober.

Zijn er mensen bij wie de uiteindelijke levering vroeger viel dan gepland? Bij mij was dit in het verleden (voor andere Apple devices dan wel) nog niet het geval. Wel telkens netjes in de geplande levertermijn gebleven.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
StevenRSCA schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:41:
Net online bij Apple zelf de Series8 45mm roestvrij staal besteld. Geplande leverdatum tussen 18 en 25 oktober.

Zijn er mensen bij wie de uiteindelijke levering vroeger viel dan gepland? Bij mij was dit in het verleden (voor andere Apple devices dan wel) nog niet het geval. Wel telkens netjes in de geplande levertermijn gebleven.
Vaak is het bij Apple what you see is what you get mbt levering. Ga dus maar gewoon uit van 18 oktober.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Voor het geval er hier mensen nog zitten te azen op een zwart Trail bandje op de releasedag, Mediamarkt lijkt wat voorraad te hebben. Wel alleen in Small/Medium. Link: https://www.mediamarkt.nl...-mediumlarge-1738584.html

Via:
boefje79 schreef op maandag 19 september 2022 @ 07:04:
Wellicht nog interessant, maar mediamarkt heeft de awu nu online te bestellen en vanaf vrijdag op te halen in een aantal varianten…

• AkakoMinami
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:30
Iemand al z'n bij T-mobile bestelde Apple Watch kunnen ophalen/thuis bezorgd gekregen?

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
AkakoMinami schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:07:
Iemand al z'n bij T-mobile bestelde Apple Watch kunnen ophalen/thuis bezorgd gekregen?
Nope. 4 tot 6 weken levertijd :'(

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 30-01 15:36
Tartarus schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:39:
[...]

Hoe weet je dat, heb je bericht gehad van T-mobile?

Deventer 12xSharp NU AK300B SMA SB3.0

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Mad Wally schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:43:
[...]

Hoe weet je dat, heb je bericht gehad van T-mobile?
Staat in hun levertijden pagina. https://community.t-mobil...-19-september-2022-224670

[Voor 16% gewijzigd door Tartarus op 19-09-2022 19:07]

• Mad Wally
Ah, andere Watch dus, de Ultra met oranje band staat nog steeds voor vrijdag :)

• AkakoMinami
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:30
Tartarus schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:39:
[...]

Ja dat staat voor mijn uitvoering er ook bij, maar tbh geloof ik echt niet dat als je hem in pre-order tijd besteld hebt dat je dan 4 tot 6 weken moet wachten. :|

Edit: Zeker als de versie nu donderdag bezorgd kan worden door Apple.
Denk dat ik maar mijn order ga annuleren bij T-mobile....

Edit 2 : Geannuleerd bij T-Mobile. Ging gelukkig super makkelijk. Besteld bij Apple en deze komt dus donderdag _/-\o_

[Voor 27% gewijzigd door AkakoMinami op 20-09-2022 10:39]

• Redondo1982
Mad Wally schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:39:
[...]

Ah, andere Watch dus, de Ultra met oranje band staat nog steeds voor vrijdag :)
Dit zegt volgens mij helemaal niets. Het is nog steeds de launchday van de AW Ultra, maar niet gezegd hebbende dat jouw bestelling daar dan bij zit. Ik help je mee hopen, want ik heb ook een AW Ultra bij T-mobile lopen.

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-01 18:44

shyheim

busta! straight busta!

Apple Watch Ultra via Apple Store is inmiddels 20 oktober. Op Amazon.nl kun je preorderen en staat er dat de release 23/9 is.

Houden die rekening met hun stock? Als in: als je daar nog bestelt, heb je hem daadwerkelijk op 23/9?

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• Mad Wally
shyheim schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:01:
Apple Watch Ultra via Apple Store is inmiddels 20 oktober. Op Amazon.nl kun je preorderen en staat er dat de release 23/9 is.

Houden die rekening met hun stock? Als in: als je daar nog bestelt, heb je hem daadwerkelijk op 23/9?
Ik vind het heel bijzonder dat mensen hem bij de Apple store kopen voor 135 euro meer, je moet alsnog naar T-mobile voor een 4G abonnement. Of je gebruikt hem zonder sim, maar dan ben je toch een belangrijk deel van de functionaliteit kwijt.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:45

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mad Wally schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:26:
[...]

Ik vind het heel bijzonder dat mensen hem bij de Apple store kopen voor 135 euro meer, je moet alsnog naar T-mobile voor een 4G abonnement. Of je gebruikt hem zonder sim, maar dan ben je toch een belangrijk deel van de functionaliteit kwijt.
Niks bijzonders aan. Koop al jaren de 4G versie en zit zelf bij Vodafone. Ik gebruik dus de functie niet op mijn Watch. Ik koop het puur voor de looks en omdat de Watch het beste bij mij past. Mocht Vodafone het gaan uitrollen is dat een leuke bijkomstigheid.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-01 12:05
Mad Wally schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:26:
[...]

gemak, transparanter bestelproces zeker bij start verkoop.
keuze uit bandjes en maten.
Betere after sales?
Je kunt 2 jaar lang naar de apple store bij gezeik?

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
shyheim schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:01:

Geen idee. Heb zelf wel een bestelling geplaatst. Mocht die van Amazon deze, of begin volgende week worden verstuurd, annuleer ik m'n Apple Store bestelling.

• Mad Wally
overtones schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:58:
[...]

gemak, transparanter bestelproces zeker bij start verkoop.
keuze uit bandjes en maten.
Betere after sales?
Je kunt 2 jaar lang naar de apple store bij gezeik?
Gemak, transparanter bestelproces zeker bij start verkoop -> Perfect geregeld bij T-mobile, alleen levertijd is onzeker.

Keuze uit bandjes en maten.-> Ja, maar in mijn geval hadden ze het bandje wat ik wil dus geen probleem

Betere after sales? Je kunt 2 jaar lang naar de apple store bij gezeik?-> 1e jaar kun je ook gewoon bij de apple store terecht, maar dat is voor mij een hele dag op stap. Apple is kennelijk vergeten dat er in het oosten ook mensen wonen. Nota bene een store in Amsterdam en in Haarlem, maar buiten noord/zuidholland niks. Waarschijnlijk zijn ze iemand vergeten te zeggen dat "Holland" eigenlijk Nederland heet. Overigens prima ervaring met T-mobile bij een garantiegevalletje.

• Redondo1982
Mad Wally schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:16:
[...]

Gemak, transparanter bestelproces zeker bij start verkoop -> Perfect geregeld bij T-mobile, alleen levertijd is onzeker.

Keuze uit bandjes en maten.-> Ja, maar in mijn geval hadden ze het bandje wat ik wil dus geen probleem

Betere after sales? Je kunt 2 jaar lang naar de apple store bij gezeik?-> 1e jaar kun je ook gewoon bij de apple store terecht, maar dat is voor mij een hele dag op stap. Apple is kennelijk vergeten dat er in het oosten ook mensen wonen. Nota bene een store in Amsterdam en in Haarlem, maar buiten noord/zuidholland niks. Waarschijnlijk zijn ze iemand vergeten te zeggen dat "Holland" eigenlijk Nederland heet. Overigens prima ervaring met T-mobile bij een garantiegevalletje.
Je kan toch prima online shoppen en je garantie online regelen? Gaat super snel bij Apple. Ik woon om de hoek voor AS DH, maar doe al mijn zaken online.

• Mad Wally
Redondo1982 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:08:
[...]

Je kan toch prima online shoppen en je garantie online regelen? Gaat super snel bij Apple. Ik woon om de hoek voor AS DH, maar doe al mijn zaken online.
Toch blijft het heel bijzonder dat het westen er twee heel dicht bij elkaar heeft en de rest van het land niks. Een shop in Zwolle, Apeldoorn of Arnhem is natuurlijk veel logischer. Soms is het prettig als je gewoon even langs kunt gaan voor hulp of om de nieuwste producten te bekijken.

T-mobile heeft in de meeste grote steden wel gewoon een winkel waar je prima wordt geholpen en je toestel heen kunt brengen voor reparatie.

• Redondo1982
Mad Wally schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:40:
[...]

Toch blijft het heel bijzonder dat het westen er twee heel dicht bij elkaar heeft en de rest van het land niks. Een shop in Zwolle, Apeldoorn of Arnhem is natuurlijk veel logischer. Soms is het prettig als je gewoon even langs kunt gaan voor hulp of om de nieuwste producten te bekijken.

T-mobile heeft in de meeste grote steden wel gewoon een winkel waar je prima wordt geholpen en je toestel heen kunt brengen voor reparatie.
Ja, maar de AS zijn er nog niet zo lang. Misschien dat Apple zware eisen stelt. Het moet ook wel rendabel zijn op de één of andere manier, en geschoold personeel is ook een hel op dit moment.

Vergelijken met T-Mobile heeft geen zin, die heeft teveel concurrentie van Vodafone, KPN en die kleine flutproviders. Apple is zo’n grote naam, daar vinden de mensen zelf de weg wel naartoe. Het is niet zo dat er echt heel veel mensen twijfelen tussen een Samsung en een Apple. Meestal is de keus al gemaakt.

Voor jou is misschien sneller naar Oberhausen ;)

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

ItsFlokkie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:14:
[...]

Het lijkt wel of dat gevlochten bandje niet op voorraad is. Ik heb namelijk precies hetzelfde :'(
Status is hier wel veranderd van:
We hebben je betalingsgegevens ontvangen en bereiden je bestelling voor.
Naar:
We hebben alles wat we nodig hebben om je bestelling te voltooien. Zodra je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending, werken we de bezorgdatum bij.
Datum nog niet gewijzigd (nog steeds 5-12 okt), maar ik vermoed dat dit dus kan schuiven?
Nog iemand al gehad?

Fingers crossed!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:17
Iemand die al een seintje geeft gekregen vanuit tmobile voor aflevering van een ultra?

• Mad Wally
philippevk schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:07:
Iemand die al een seintje geeft gekregen vanuit tmobile voor aflevering van een ultra?
Ben ik ook benieuwd naar, ik helaas nog niet,

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 24-12-2022
Ik ook nog niets gehoord van tmobile.

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Deze week de ultra besteld, verwachte leverdatum zojuist een week naar voren geschoven! Van maximaal 26 naar 20 oktober.

• pdavie2311

pdavie2311

Huh? Zie ineens de reservering op mijn CC niet meer van Apple voor de Watch? Status blijft wel onveranderd, verzending wordt voorbereid

[Voor 10% gewijzigd door pdavie2311 op 21-09-2022 21:45]

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-01 08:55
Mag ik vragen waarom iedereen zo lang wacht op hun Apple Watch Ultra, terwijl die bij Amazon en Mediamarkt op voorraad is?

Gewoon benieuwd :)

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:42
Reem0nN schreef op donderdag 22 september 2022 @ 00:16:
Mag ik vragen waarom iedereen zo lang wacht op hun Apple Watch Ultra, terwijl die bij Amazon en Mediamarkt op voorraad is?

Misschien zijn we met z’n alle zo lang aan het wachten omdat de release van de Ultra pas a.s vrijdag is? ;)

Nu besteld is pas vrijdag geleverd.. idd gewoon op release dus

PC : Ryzen 7 5800x / RTX 3080 / 32 GB DDR4 @ 3600

• Reem0nN
schumi1986 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 00:32:
[...]

Misschien zijn we met z’n alle zo lang aan het wachten omdat de release van de Ultra pas a.s vrijdag is? ;)

Nu besteld is pas vrijdag geleverd.. idd gewoon op release dus
Nee ik bedoel dat de levertijden bij Apple zelf mid oktober is, vandaar mijn vraag.

• schumi1986
Reem0nN schreef op donderdag 22 september 2022 @ 00:33:
[...]

Nee ik bedoel dat de levertijden bij Apple zelf mid oktober is, vandaar mijn vraag.
Ah idd, beter bij MM kopen dan, Coolblue zal morgen ochtend ook wel online komen :)

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:29
Mediamarkt en amazon zijn bestelbaar, leverbaar vanaf vrijdag maar geen garantie dat je hem dan ook krijgt…

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:28

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

schumi1986 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 00:35:
[...]

Ah idd, beter bij MM kopen dan, Coolblue zal morgen ochtend ook wel online komen :)
Hoe laat komt ie normaal gesproken bij Coolblue online? Heb nog tegoed daar staan dus ben van zins m daar te bestellen :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:10
StevenRSCA schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:41:

Ondertussen mijn geplande levertijd voor deze vervroegd naar tussen 6 en 13 oktober. Bijna veertien dagen eerder dus dan initieel gepland.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 16:42
Reem0nN schreef op donderdag 22 september 2022 @ 00:33:
[...]

Ik wacht op Apple omdat ik daar mijn oude Watch kan inruilen. Levert wat minder op dan via MP verkopen, maar is een stuk makkelijker en ik kan m'n bandjes/kabels dan gewoon houden (die je normaal natuurlijk meelevert als je hem verkoopt) omdat je alleen de Watch zelf hoeft in te leveren.

[Voor 5% gewijzigd door Sluuz op 22-09-2022 10:30]

PSN: Sluuz

• OllieMongollie
  • Niet online
Reem0nN schreef op donderdag 22 september 2022 @ 00:16:

Maar hoezo op voorraad? Lijkt mij dat ze vanaf de 23ste shippen, maar er staat niet dat die van jouw op de 23ste shipt :)

• boefje79
Amac lijkt nu bestelbaar en leverbaar op 23-9, was dat al open gezet of is dat net gedaan? 🤔

• OllieMongollie
  • Niet online
Stond er volgens mij al een tijdje, maar er staat ook een melding bij dat ze reservering op volgorde behandelen. Dus geen idee hoe hard die 23-9 is. Ik kijk morgen wel of ze voorraad in de winkel hebben.

• Reem0nN
OllieMongollie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:40:
[...]

Maar hoezo op voorraad? Lijkt mij dat ze vanaf de 23ste shippen, maar er staat niet dat die van jouw op de 23ste shipt :)
Er staat echt dat als ik nu bestel bij Mm dat het morgen verzonden wordt, als er pre-order staat dan klopt het dan weet je het niet.

Zolang er Online is op voorraad staat en verwachten 23-09, kan je ervan uitgaan dat je het morgen in huis hebt.

• boefje79
Ik heb mijne ook op die manier besteld bij MM, maar ik begin steeds meer te vermoeden dat het een foutje op de site is.

Staan maar een paar opties zo, de rest staat “dicht” ik vrees dat het tegen gaan vallen…

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:51
boefje79 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:03:
Ik heb mijne ook op die manier besteld bij MM, maar ik begin steeds meer te vermoeden dat het een foutje op de site is.

Staan maar een paar opties zo, de rest staat “dicht” ik vrees dat het tegen gaan vallen…
Ik ben er bijna zeker van dat mediamarkt morgen gewoon levert wat ze op voorraad hebben staan volgens de webshop, vorige week ook mijn iPhone 14 pro bij MM besteld met deze status en was op de release dag om 14:00 op te halen. Ik kreeg de mijne via Wehkamp dus had mijn iPhone vrijdag geannuleerd :)

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 17:53

Niek_1981

Think Different.

boefje79 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:03:

De rest heeft open gestaan als pre-order (oranje bolletje) en is sinds deze week pas ''dicht'' gezet.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 10:04
Hier inmiddels de verzendbevestiging gekregen en track and trace van dhl voor m’n AWU.

[Voor 9% gewijzigd door crazylegs op 22-09-2022 12:25]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• pdavie2311

pdavie2311

crazylegs schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:24:
Hier inmiddels de verzendbevestiging gekregen en track and trace van dhl voor m’n AWU.
Nice! Mijne staat op voorbereid. Wellicht UPS dan..
Edit, ik net ook. DHL it is..

[Voor 5% gewijzigd door pdavie2311 op 22-09-2022 12:52]

• OllieMongollie
  • Niet online
Lijkt er inderdaad op. Helaas staat mijn combo (Green large Alpine Loop), niet meer op voorraad :'(

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-01 12:05
Apple Watch Ultra verzonden vanuit Apple, met UPS

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:51
Bij Amac druppelen de eerste morgen bezorgd watches online

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-10-2022
Verzendbevestiging binnen van Apple voor de Ultra, komt met UPS.
pdavie2311 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:32:
[...]

Nice! Mijne staat op voorbereid. Wellicht UPS dan..
Edit, ik net ook. DHL it is..
Aah keurig. Ik vanmorgen ook idd, ups.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
x360junkie schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:41:
Bij Amac druppelen de eerste morgen bezorgd watches online
Zojuist besteld bij Amac. Ben benieuwd of morgen leveren lukt.

• Redondo1982
Ik ben reuze benieuwd naar T-Mobile of zij kunnen leveren op launchday.

• pdavie2311

pdavie2311

DHL morgen. Tja, hopen dat het goed gaat. Kan geen tijdvenster kiezen toch bij DHL Express? Afwachten maar weer..

• philippevk
Redondo1982 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:42:
Ik ben reuze benieuwd naar T-Mobile of zij kunnen leveren op launchday.
Hier ook benieuwd…vooralsnog is het erg stil

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 24-12-2022
Ja en als je met tmobile contact opneemt weten ze van niks. Alleen dat ze rechtstreeks van Apple geleverd krijgen.

• john-hendriks
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-01 23:01
cpootjes schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:06:
Ja en als je met tmobile contact opneemt weten ze van niks. Alleen dat ze rechtstreeks van Apple geleverd krijgen.
Zojuist gebeld met t-mobile. Had een alleraardigste dame aan de lijn die vertelde dat er morgen weer een hele partij komt. Afhankelijk van je bestellingsmoment is het dan geluk hebben.

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Heb de 9e bij T-Mobile de Ultra besteld en kreeg vanochtend rond 11:30 een mailtje + SMSje van AMP om een bezorgafspraak te maken. Vrijdag blijkbaar geen plek, dus zaterdag it is.

• boefje79

Dit is de status van mijn bestelling bij MM (ophalen in winkel), maar of dit nu betekent dat mijn bestelling is ontvangen, of dat de watch in de winkel is ontvangen…🤔

• philippevk
iENO schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:38:
Heb de 9e bij T-Mobile de Ultra besteld en kreeg vanochtend rond 11:30 een mailtje + SMSje van AMP om een bezorgafspraak te maken. Vrijdag blijkbaar geen plek, dus zaterdag it is.
Hier ook de 9e besteld, maar nog niets (groene alpine bandje).

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:38
boefje79 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:43:
[Afbeelding]

Dit is de status van mijn bestelling bij MM (ophalen in winkel), maar of dit nu betekent dat mijn bestelling is ontvangen, of dat de watch in de winkel is ontvangen…🤔
Dat betekent dat je bestelling is ontvangen, mijn order bij mm (die door postnl geleverd wordt) staat ook op bestelling ontvangen.. ben benieuwd of die morgen komt!

• iENO
  • Niet online

iENO

pep

philippevk schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:46:
[...]

Hier ook de 9e besteld, maar nog niets (groene alpine bandje).
Hm, balen. Wellicht zijn de Alpine bandjes wat minder goed leverbaar/populairder.
Ik heb het zwarte (toen nog Trail, achteraf aangepast naar Ocean) bandje, bestelnr 75332xxx.

Hopen dat ze bij T-Mobile nog wat kunnen betekenen m.b.t. dat bandje dat ze in eerste instantie verkeerd weergaven, ben niet zo onder de indruk van dat Ocean bandje.

• Redondo1982
iENO schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:51:
[...]

Hm, balen. Wellicht zijn de Alpine bandjes wat minder goed leverbaar/populairder.
Ik heb het zwarte (toen nog Trail, achteraf aangepast naar Ocean) bandje, bestelnr 75332xxx.

Hopen dat ze bij T-Mobile nog wat kunnen betekenen m.b.t. dat bandje dat ze in eerste instantie verkeerd weergaven, ben niet zo onder de indruk van dat Ocean bandje.
Kan niet, want ze krijgen helemaal geen Trail aangeleverd. Ze hebben gewoon verkeerde plaatje gebruikt, daar heb ik ook op besteld. Alleen heb nu maar gewoon de bestelling aangehouden. Dus Ocean it is voor ons allebei.

• iENO
  • Niet online

iENO

pep

Redondo1982 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:23:
[...]

Kan niet, want ze krijgen helemaal geen Trail aangeleverd. Ze hebben gewoon verkeerde plaatje gebruikt, daar heb ik ook op besteld. Alleen heb nu maar gewoon de bestelling aangehouden. Dus Ocean it is voor ons allebei.
Nee de hoop op een Trail bandje via T-Mobile had ik ook al opgegeven idd, maar wellicht dat ze wel zo vriendelijk willen zijn om bijvoorbeeld een Alpine bandje aan te bieden zonder het gedoe van retourneren en de hele watch opnieuw bestellen.

• Redondo1982
iENO schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:38:
[...]

Nee de hoop op een Trail bandje via T-Mobile had ik ook al opgegeven idd, maar wellicht dat ze wel zo vriendelijk willen zijn om bijvoorbeeld een Alpine bandje aan te bieden zonder het gedoe van retourneren en de hele watch opnieuw bestellen.
Nee, doen ze ook niet. Alles al geprobeerd, je mag wel gewoon kosteloos annuleren. Een wijziging kan niet, en dat anno 2022.

• iENO
  • Niet online

iENO

pep

Redondo1982 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:40:
[...]

Nee, doen ze ook niet. Alles al geprobeerd, je mag wel gewoon kosteloos annuleren. Een wijziging kan niet, en dat anno 2022.
In het community topic had iemand het wel over die optie, aangeboden door de klantenservice. Maargoed, de informatie die vanuit de klantenservice komt is ook niet altijd even betrouwbaar gebleken...

Ga ook van jouw stelling uit, kan het alleen maar meevallen :)

• Redondo1982
iENO schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:50:
[...]

In het community topic had iemand het wel over die optie, aangeboden door de klantenservice. Maargoed, de informatie die vanuit de klantenservice komt is ook niet altijd even betrouwbaar gebleken...

Ga ook van jouw stelling uit, kan het alleen maar meevallen :)
Wat mij opvalt is dat T-Mobile het er maar een beetje bij doet. Ze hanteren verkeerde info en staan dan niet open voor een wijziging. Als je ze belt, even kijkend naar het forum, dan word je op verschillende antwoorden getraktreerd. Dus ja, zeg het maar. Het is net de loterij. Eerst maar eens binnen komen.

• schumi1986
Had ook een Apple Watch ultra bij t-mobile besteld, maar zoals ik eigenlijk al verwachte nog niets van t-mobile vernomen.

Gelukkig op de dag van aankondiging meteen bij Apple besteld en deze wordt morgen bezorgd :)

130 euro korting bij T-mobile was leuk geweest , maar dat is te weinig om daar op te gaan wachten :p

• Reem0nN
Mediamarkt heeft er weer een aantal op voorraad.

• OllieMongollie
  • Niet online
Ik heb er gisteren 1 besteld bij mediamarkt, maar die is nog niet verzonden.

• boefje79
Apple store app biedt nu de optie voor ophalen, mijne net kunnen inplannen voor meteen om 10:00 😇💪🏻

• pdavie2311

pdavie2311

Dhl Apple levering vandaag. Voor einde van dag. Dat ze dat nog niet beter kunnen indelen in tijdsvakken. Betere indicatie zodat je ook nog even de hond uit kan laten bijvoorbeeld zonder dat ze aan de deur komen..

• philippevk
Bij tmobile is de levertijd van de ultra nu ook opeens aangepast naar tussen 6-8weken (voor nieuwe bestellingen).

• pdavie2311

pdavie2311

OllieMongollie schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 03:21:
Ik heb er gisteren 1 besteld bij mediamarkt, maar die is nog niet verzonden.
Lachwekkend MM. Aantal jaren geprobeerd om een Watch op release te halen door te bestellen online, nog nooit waargemaakt. Sindsdien altijd Apple en altijd succes.

• Mad Wally
philippevk schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:36:
Bij tmobile is de levertijd van de ultra nu ook opeens aangepast naar tussen 4-6 weken (voor nieuwe bestellingen).
Heb je wel goed gekeken, de levertijden van de ultra staan maar liefst op 6-8 weken :-(

https://community.t-mobil...-23-september-2022-224670

• philippevk
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:58:
[...]

Heb je wel goed gekeken, de levertijden van de ultra staan maar liefst op 6-8 weken :-(

https://community.t-mobil...-23-september-2022-224670
Inderdaad… bericht aangepast

• Tomba

Tomba

Bij Coolblue nu te bestellen, bezorging morgen, zojuist de Alpine M Starlight besteld :)

https://www.coolblue.nl/smartwatches/apple/apple-watch-ultra

[Voor 6% gewijzigd door Tomba op 23-09-2022 08:18]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:09
Veel plezier met de Ultra’s vandaag!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik wil veel fotos zien vandaag ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Net Alpine M Green besteld op amazon.nl

Eerst stond er "get it by Sunday", maar na checkout "expected Tuesday". Oh well!

• Tomba

Tomba

shyheim schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:37:
Net Alpine M Green besteld op amazon.nl

Eerst stond er "get it by Sunday", maar na checkout "expected Tuesday". Oh well!
Waarom niet bij Coolblue? Dan had je m morgen gehad ;)

[Voor 12% gewijzigd door Tomba op 23-09-2022 08:47]

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:46:
[...]

Waarom niet bij Coolblue? Dan had je m morgen gehad ;)
Inttussen inderdaad Coolblue (BE) gedaan. In-store pickup morgen.
Tot een halfuur geleden stonden ze daar niet online. _/-\o_

• Brakesreleased
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 31-01 11:56
Leuk dat Coolblue. Niks te mailtje na daarvoor ingeschreven te zijn. Mediamarkt zit 0 beweging in en Amazon heeft ook geen data.

Gelukkig dat Apple gewoon een nette afspraak kan maken voor afhalen ✌🏻
Pagina: 1 ... 61 ... 64 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee